Vertel, want die livestreams lopen niet bij iedereen gelijk, dus helft hier weet niet waar het over gaatquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Yup, leek mij ook een verspreking.
Dat zou wel een verrassing zijn... tegen alle polls in
Ja, wat een bullshit. De stemmen van de Belgen tellen dus zwaarder mee?quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:46 schreef odie22 het volgende:
procentueel bla bla, nederldand vs belgie, wtf
De "notaris" moet alle stemmen nog even natellen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:49 schreef Stargazing het volgende:
nog iemand het gevoel dat ze echt enorm zwaar tijd aan het rekken zijn?
Peter zei binnen een half uur staat Mike hier in de studioquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:48 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Vertel, want die livestreams lopen niet bij iedereen gelijk, dus helft hier weet niet waar het over gaat
Peter zei:"Zien we Mike hier zo."quote:
Ja. Moet nog een hoop gebeuren in 10 minutenquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:49 schreef Stargazing het volgende:
50/50quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:50 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
Ja, wat een bullshit. De stemmen van de Belgen tellen dus zwaarder mee?
Volgens mij niet. Is een beetje zoals altijd qua verloop van de liveshow. Is altijd rond kwart voor reclame waarna meteen de bekendmaking is.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:49 schreef Stargazing het volgende:
Morgen in de uitzending.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:50 schreef Angelique61 het volgende:
Krijgen we niks te zien in de kamer van de waarheid??
Jahquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:50 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
Ja, wat een bullshit. De stemmen van de Belgen tellen dus zwaarder mee?
Ging dat toen over een notaris en een deurwaarder?quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:49 schreef freaky40 het volgende:
Weer dat one linertje van Peter over dat alles 'echt wel eerlijk gaat' procenten tussen Nederlandse en Belgische kijkers. De vorige keer ook, vlak voor de laatste commercial break voor de uitslag...
Ben benieuwd of dat een verspreking is, of de zoveelste dommigheid die ze daar uitkramenquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:50 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Peter zei binnen een half uur staat Mike hier in de studio
En toen corrigeerde hij snel en zei of Matt hier
denkt u aan de avondklok?quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
popcorn is op
bitterballen koud
en buiten de poort staan alle fans
spandoeken, bussen
kraam met mondkapjes
Febo heeft het prima geregeld
Ja, het was toen Michel, Jerrel en Nick op de bank zaten.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ging dat toen over een notaris en een deurwaarder?
gluurgat. meestal in een truitje of vest van een vrouw bovenaan. zo een rondje zeg maar dat je dr voorbillenspleet zietquote:
Ik ook,klaar met dat jongquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:51 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik hoop toch echt die saaie Matt eruit
Waarom? Ik ben Nederlander en heb vrijwel constant op Belgen gestemd. Zijn mensen nou echt zo bezig met de afkomst vd bewoners?quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:50 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
50/50
Is logisch toch, anders bepaald Nederland dat alle Belgen eruit moeten, dat zou niet kloppen![]()
Goe planquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Daarom is het slimmer om op goplay4 te stemmen. Telt zwaarder mee
...quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:48 schreef lonneberga het volgende:
Genieten van de reclame,wel jammer dat steeds dat BB er tussendoor komt
Wuuutquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Daarom is het slimmer om op goplay4 te stemmen. Telt zwaarder mee
Jij niet, maar anderen wel en daardoor zou het niet meer kloppen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:52 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben Nederlander en heb vrijwel constant op Belgen gestemd. Zijn mensen nou echt zo bezig met de afkomst vd bewoners?
Dus als de Belgen winnen dan komt dat doordat de Nederlanders op ze gestemd hebbenquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:52 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben Nederlander en heb vrijwel constant op Belgen gestemd. Zijn mensen nou echt zo bezig met de afkomst vd bewoners?
Jawel. Zo hoort het.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:50 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
50/50
Is logisch toch, anders bepaalt Nederland dat alle Belgen eruit moeten, dat zou niet kloppen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |