De broccoli-spookquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:34 schreef Koen66 het volgende:
en weer spookt broccoli door m'n hoofd dankzij Jinek
Moest het weer over broccoli gaan rondom het nummer? Na een dag zou die grap toch wel voorbij moeten zijn.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:34 schreef Koen66 het volgende:
*iets met geestelijke gezondheid*quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:34 schreef Koen66 het volgende:
Was dit trouwens in zo'n kort fragmentje of gaan ze het er weer over hebben?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:34 schreef Koen66 het volgende:
Het is inderdaad jammer dat het daar de hele tijd over gaat. Tuurlijk is het een duidelijk mama appelsapje en Jeangu zei ook al dat hij het wel verwacht had die reacties, omdat hij het zelf ook wel hoorde. Maar op een gegeven moment is het niet leuk meer.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:37 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
*iets met geestelijke gezondheid*
ik had het er eerlijk gezegd niet in gehoord als het niet tig keer op twitter en youtube werd gespamd
Bij de eerste reacties in de programma's erna valt het nog wel te begrijpen. Maar de dagen erna het er nog over hebben is gewoon heel suf. Hetzelfde geldt voor serieuze media die een eerste reactie plaatsen en dan iets als 'broccoli liedje van Jeangu' als titel hebbenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is inderdaad jammer dat het daar de hele tijd over gaat. Tuurlijk is het een duidelijk mama appelsapje en Jeangu zei ook al dat hij het wel verwacht had die reacties, omdat hij het zelf ook wel hoorde. Maar op een gegeven moment is het niet leuk meer.
Broccoli liedje, wtfquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij de eerste reacties in de programma's erna valt het nog wel te begrijpen. Maar de dagen erna het er nog over hebben is gewoon heel suf. Hetzelfde geldt voor serieuze media die een eerste reactie plaatsen en dan iets als 'broccoli liedje van Jeangu' als titel hebben
Vooral omdat er zo veel meer over het nummer te vertellen is, maar blijkbaar stellen mensen graag hun simpelheid tentoon door vooral in te blijven haken op een grapje dat niet eens zo grappig is en zeker niet grappig bedoeld is.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij de eerste reacties in de programma's erna valt het nog wel te begrijpen. Maar de dagen erna het er nog over hebben is gewoon heel suf. Hetzelfde geldt voor serieuze media die een eerste reactie plaatsen en dan iets als 'broccoli liedje van Jeangu' als titel hebben
Die is wel leuk ja, vooral ook omdat het gewoon van een reguliere kijker is. Plus dat dit dan ook wel de enige manier is om de Kroatische inzendingen nog spannend te makenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:48 schreef Aoibhin het volgende:
Wat broccoli mamma appelsapjes op het songfestival betreft, net dit pareltje weer gevonden![]()
Zeker. Maar dat zie je helaas met bijna alles terug. Ook buiten ESF dingen om. Dan gaat men toch vaak maar iets sufs of grappig ervan maken als men het niet snapt.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Vooral omdat er zo veel meer over het nummer te vertellen is, maar blijkbaar stellen mensen graag hun simpelheid tentoon door vooral in te blijven haken op een grapje dat niet eens zo grappig is en zeker niet grappig bedoeld is.
Precies. En natuurlijk luistert in mei geen enkele kijker naar de tekst omdat ze het a) toch niet verstaan en b) daar op dat moment de aandachtspanne niet voor hebben. Maar ga er nu dan gewoon in aanloop ernaar gewoon respectvol mee om.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Vooral omdat er zo veel meer over het nummer te vertellen is, maar blijkbaar stellen mensen graag hun simpelheid tentoon door vooral in te blijven haken op een grapje dat niet eens zo grappig is en zeker niet grappig bedoeld is.
Ja preciesquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die is wel leuk ja, vooral ook omdat het gewoon van een reguliere kijker is. Plus dat dit dan ook wel de enige manier is om de Kroatische inzendingen nog spannend te maken
Wow dat moet heel gaaf zijn geweestquote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:41 schreef Fred_B het volgende:
Vanochtend waren er tegenover ons huis in de verte vier herten aan het spelen. Jammer dat we geen verrekijker hebben, maar het was nog steeds een mooi gezicht.
Sterktequote:Op zaterdag 6 maart 2021 08:55 schreef molloot200 het volgende:
Vandaag gaat slopend worden en ik kan weer eens niet uitslapen
Wat tofquote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:41 schreef Fred_B het volgende:
Vanochtend waren er tegenover ons huis in de verte vier herten aan het spelen. Jammer dat we geen verrekijker hebben, maar het was nog steeds een mooi gezicht.
Ja, er zitten hier wel vaker herten. Maar meestal rennen ze dan alleen voorbij. Nu waren we vroeg wakker, en was het nog stil buiten, waardoor ze onbezorgd in de zon konden spelenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Wow dat moet heel gaaf zijn geweest
En goedemorgen mensen!
Ik heb nog een prima fles champagne gekregen van mijn stage omdat ze een jubileum te vieren hadden (het bedrijf bestond XX jaar). Ik was er nog geen twee weken en toen kreeg ik het al meequote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:12 schreef H_T het volgende:
[..]
SterkteHeb je al een programma uitgedacht en een eet- en drinkstrategie verzonnen?
Je zit er wel klaar voor om er echt wat van te maken!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb nog een prima fles champagne gekregen van mijn stage omdat ze een jubileum te vieren hadden (het bedrijf bestond XX jaar). Ik was er nog geen twee weken en toen kreeg ik het al meeMaar goed altijd leuk, als nou de juiste mensen winnen dan gaan we ervoor
Ik weet nog wel super saturday op dit moment vorig jaar, dat was een deceptie. En vorige super saturday dit jaar ging voor mij perfect, het kán bijna niet dat die lijn doorgezet gaat worden.
Zien! Zien!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:53 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen vanuit de kappersstoel!
Ik word een influencer want ik kom op de social media van de kapper met een voor- en na-kapsel![]()
Dus van ramp naar vamp zeg maar
Ananaskaas is ook niet lekker.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:58 schreef H_T het volgende:
Hop, en nu ook nog ananasjam erop. Ik vind ananas best lekker, maar niet als jam
Geduld, ik ben nog niet klaar en het staat er nog niet opquote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Zien! Zien!
Krijg je je knipbeurt nu ook gratis?
Je kan de roep van het volk niet zomaar negeren! *schuimbekt*quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Geduld, ik ben nog niet klaar en het staat er nog niet op
Die fles moet toch een keer leeg en er zijn nou niet bepaald veel dingen te vieren tegenwoordigquote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Je zit er wel klaar voor om er echt wat van te maken!
Wie is die kapper? Ik wil ook een vamp wordenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:53 schreef Arizona het volgende:
Ik word een influencer want ik kom op de social media van de kapper met een voor- en na-kapsel![]()
Ik ben reuzebenieuwdquote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:53 schreef Arizona het volgende:
Nou wij voelen de zenuwen met je mee hoor!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:44 schreef Arizona het volgende:
Ik ben nog in gespannen afwachting van het resultaat. De toner zit er nu in!
Kokosquote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:56 schreef H_T het volgende:
Ik heb 24Kitchen aan staan en Rudolph maakt koeken met kokos én banaan. Normaal is een van die twee voor mij al genoeg om vriendelijk te bedanken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Ik vind dat soort dingen echt zóveel zeggen over een bedrijfquote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:19 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb nog een prima fles champagne gekregen van mijn stage omdat ze een jubileum te vieren hadden (het bedrijf bestond XX jaar). Ik was er nog geen twee weken en toen kreeg ik het al mee![]()
Is de papierlade ook gevuld? Anders moeten ze halverwege stoppen met je haar printen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:44 schreef Arizona het volgende:
Ze hebben het geverfd dus? Welke kleur wordt het?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:44 schreef Arizona het volgende:
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:07 schreef Cyan9 het volgende:
En HALLO. Dit wordt het beste weekend in een hele lange tijd!!Je moet maar zo denken: Als er niks gebeurt, dan gebeuren er ook geen nare dingen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop groen maar ik denk blond.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze hebben het geverfd dus? Welke kleur wordt het?
Da's waar, maar ik begin inmiddels te twijfelen aan m'n bestaan. Ben ik wel echt? Is de wereld wel echt?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken: Als er niks gebeurt, dan gebeuren er ook geen nare dingen!
Ja, dat voelt wel fijn. Al voel ik me er zelf gewoon nog niet helemaal bijhoren. Ik heb meer dan de helft nog nooit in het echt gezien. Sommigen nog maar twee keer of zo. Wat dat betreft voel ik mezelf nog niet helemáál op mijn gemak, maar dat heeft misschien wel meer tijd nodig nu dat ik toch veel thuiswerk. De mensen zijn wel gewoon super aardig en naar mijn smaakquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind dat soort dingen echt zóveel zeggen over een bedrijfIs bij ons nu ook wel
Vanaf dag één hoor je er helemaal bij qua dat soort dingen
Heb het ook wel eens anders gezien en dan word je echt een beetje buitengesloten
Haha nou laat mij je dan van die twijfel afhelpenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:32 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Da's waar, maar ik begin inmiddels te twijfelen aan m'n bestaan. Ben ik wel echt? Is de wereld wel echt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |