Ze hebben daar alleen een avondklok en die reisbeperking in enkele hotspots, dus je kan er over discussieren of zij wel strenger zijn dan hier.quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:07 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Zou zitten met ~8000 besmettingen op een inwoner aantal van 83 miljoen.
En ze hebben daar ook wel strenge regels als niet meer dan 15 km van je huis.
Klopt, maar met een exponentieel groeiend virus is dat een enorm risico.quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:58 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Duitsland heeft toch veel meer IC capaciteit? Die zouden het ook volgens mij kunnen permitteren om veel meer te openen.
Daarom kun je dus gewoon gecalculeerd risico nemenquote:Op donderdag 4 maart 2021 09:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, maar met een exponentieel groeiend virus is dat een enorm risico.
Dus kiezen ze ervoor om de verspreiding zoveel mogelijk te beperken.
Die zijn vorig jaar voorjaar de dans ontsprongen. En krijgen nu lijkt het de klap in 1x.quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:20 schreef dick_laurent het volgende:
Las gister trouwens artikel over Tsjechië, daar gaat het (alweer) compleet mis schijnbaar? Mega hoge besmettingscijfers, ziekenhuizen die totaal uitpuilen en IC's die propvol liggen. Andere landen die hulp moeten bieden en ze zijn aan het kijken of ze het Spoetnik vaccin al kunnen inzetten zonder goedkeuring...
Die Tsjechen hadden meen ik in nov/dec toch ook zo'n dramatische golf? En nu weer? Wtf doen die lui daar steeds vraag je je af
#Samentegencorona.quote:De coronacrisis kost vooral werkende jongeren van 15 tot 25 jaar met een flexibel dienstverband hun baan. Eind 2020 waren het er 60.000 minder dan dezelfde periode het jaar ervoor, zo blijkt uit cijfers van het CBS. Het aantal jongeren met een vaste baan daalde met 3000.
De groei van de deelname van jongeren op de arbeidsmarkt is daarmee abrupt tot stilstand gekomen en het aantal werkloze jongeren is fors gestegen.
In de eerste maanden van de coronacrisis was het baanverlies nog groter: toen hadden zo'n 117.000 jongeren geen werk.
En dan kun je dus eeuwig half pappend en nathoudend in een lockdown blijven en blijven spreiden, maar sloop je in de tussentijd wel de economie, de moraal en de maatschappij.quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, maar met een exponentieel groeiend virus is dat een enorm risico.
Dus kiezen ze ervoor om de verspreiding zoveel mogelijk te beperken.
Was vorige week al in het nieuws dat er steeds meer studenten ook bij de voedselbank moeten aankloppen.quote:
Riding the wavesquote:Op donderdag 4 maart 2021 09:20 schreef dick_laurent het volgende:
Las gister trouwens artikel over Tsjechië, daar gaat het (alweer) compleet mis schijnbaar? Mega hoge besmettingscijfers, ziekenhuizen die totaal uitpuilen en IC's die propvol liggen. Andere landen die hulp moeten bieden en ze zijn aan het kijken of ze het Spoetnik vaccin al kunnen inzetten zonder goedkeuring...
Die Tsjechen hadden meen ik in nov/dec toch ook zo'n dramatische golf? En nu weer? Wtf doen die lui daar steeds vraag je je af
Te snel te veel versoepelen?quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:20 schreef dick_laurent het volgende:
Keiharde lockdown, niemand besmet. Daarna iedereen weer snel vrij, cijfers stijgen, weer keiharde lockdown.quote:
De groei is juist wèl eindig. Als 100% het gehad heeft dan is er niemand meer over om door te groeien!!quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:23 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Daarom kun je dus gewoon gecalculeerd risico nemenDaarnaast is de groei niet eindig en hebben we zicht op een vaccin.
Soweiso is er in dit land een soort hetze tegen de vaste baan, meestal onder het mom van "men wil helemaal geen vaste baan, en flexwerken is hip and happening.... "quote:
En dan is er zo'n grote poel virus dat een herinfecterend virus met wel een hele grote kans evolueert. (of die dan symptomen geeft is de vraag).quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:36 schreef vosss het volgende:
[..]
De groei is juist wèl eindig. Als 100% het gehad heeft dan is er niemand meer over om door te groeien!!
Dat bedoelde ik inderdaadquote:Op donderdag 4 maart 2021 09:36 schreef vosss het volgende:
[..]
De groei is juist wèl eindig. Als 100% het gehad heeft dan is er niemand meer over om door te groeien!!
Ik ben niet zo onder de indruk van de calculaties van het afgelopen jaar. En met een vertraging in de actuele cijfers van meer dan een week loop je flink achter de feiten aan als de calculaties ernaast zitten mquote:Op donderdag 4 maart 2021 09:23 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Daarom kun je dus gewoon gecalculeerd risico nemen![]()
Klopt, op een gegeven moment is 100% van de bevolking besmet.quote:Daarnaast is de groei niet eindig en hebben we zicht op een vaccin.
Klopt, en daar zijn we al een jaar mee bezig.quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:31 schreef popje het volgende:
[..]
En dan kun je dus eeuwig half pappend en nathoudend in een lockdown blijven en blijven spreiden, maar sloop je in de tussentijd wel de economie, de moraal en de maatschappij.
En daar ben je dan juist voor of niet?quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, en daar zijn we al een jaar mee bezig.
Je wil niet weten wat er niet-economisch al allemaal kapot is. Wat dat betreft staan we wel echt op een kantelpunt.quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, en daar zijn we al een jaar mee bezig.
Ik zeg niet dat ik voorstander ben, ik geef alleen de motivatie waarom Duitsland ondanks een grote capaciteit toch kiest voor een zo laag mogelijke besmettingsgraad.quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:46 schreef popje het volgende:
[..]
En daar ben je dan juist voor of niet?
Ik krijg er puistjes vanquote:Op donderdag 4 maart 2021 09:58 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben helemaal klaar met die tering mondkapjes.
Einde. Mondkapjes. Nu.
Dat heet masc-nequote:Op donderdag 4 maart 2021 10:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik krijg er puistjes van
Maakt niet uit of ik papieren of stoffen gebruik.
Misschien kan Jaap van het RIVM nog even verklaren dat het schijnveiligheid is...quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:58 schreef Scrummie het volgende:
Einde. Mondkapjes. Nu.
Maakt verder niet uit wat Jaap V. Dissel over mondkapjes zegt want het is een politieke keuze geweest.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Misschien kan Jaap van het RIVM nog even verklaren dat het schijnveiligheid is...
Ik krijg altijd puistjes van junkfood.quote:
Moest lachen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:07 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik krijg altijd puistjes van junkfood.
Dat noemen ze macné.
Rolling review?quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:08 schreef Cynicio het volgende:
EMA is begonnen met de beoordeling van Sputnik
https://nos.nl/liveblog/2(...)kkelt-verder-af.htmlquote:Europees medicijnagentschap beoordeelt Russisch vaccin
Het EU-medicijnagentschap EMA is begonnen aan de beoordeling van het Russische coronavaccin Spoetnik. Vorige maand meldde de fabrikant een effectiviteit van bijna 92 procent.
De Nederlandse geneesmiddelenwaakhond CBG zegt dat uit de voorlopige resultaten van de ontwikkelingsstudie van het vaccin blijkt dat het de productie van antilichamen en T-cellen van het immuunsysteem stimuleert tegen het virus. Het CBG doet namens Nederland mee aan de Europese beoordeling.
Dan draag je ze toch niet meer. Geen hond die er iets van zegt.quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:58 schreef Scrummie het volgende:
Einde. Mondkapjes. Nu.
Wegduiken heet zoiets.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:06 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Maakt verder niet uit wat Jaap V. Dissel over mondkapjes zegt want het is een politieke keuze geweest.
iets met vrouwen enzo...quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:20 schreef dick_laurent het volgende:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:06 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Maakt verder niet uit wat Jaap V. Dissel over mondkapjes zegt want het is een politieke keuze geweest.
Jawel, ik zelf.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:08 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dan draag je ze toch niet meer. Geen hond die er iets van zegt.
https://nos.nl/artikel/23(...)neld-beoordelen.htmlquote:Het EU-medicijnagentschap EMA is begonnen aan de beoordeling van het Russische coronavaccin Spoetnik. Vorige maand meldde de fabrikant een effectiviteit van bijna 92 procent.
Het 1 sluit het ander niet uit.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:13 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dan snap ik niet dat je er klaar mee bent, dan vind je ze blijkbaar nuttig.
Maak je niet zo dik.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:11 schreef Haags het volgende:
Sjonge jonge snapt die GGD wel waar ze mee bezig zijn?
Vorige week:
U moet tot en met woensdag 3/3 in isolatie blijven
Afgelopen zaterdag:
Als u 24 uur klachtvrij bent mag u morgen weer naar buiten
Net:
Hoe gaat het met u? Als u vandaag nog even thuis blijft dan kunt u vrijdag weer op pad.
Uh??
Gelukkig maarquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:14 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk ook weer waar. Dan mag je gewoon lekker klagen hier!
Man man man.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:11 schreef Haags het volgende:
Vorige week:
Afgelopen zaterdag:
Net:
Hoe gaat het met u? Als u vandaag nog even thuis blijft dan kunt u vrijdag weer op pad.
Uh??
Ze zijn wel heel consequent in het inconsequent zijn.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:11 schreef Haags het volgende:
Vorige week:
Afgelopen zaterdag:
Net:
Uh??
quote:
Bij mijn vriendin waren ze ook al lekker bezig. Bijna iedere dag bellen, blijkt er een vergeten de casus af te sluiten waardoor ze contact op bleven nemen. Serieusquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:17 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ze zijn wel heel consequent in het inconsequent zijn.
krijgt ze een keer aandacht is het weer niet goedquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:19 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Bij mijn vriendin waren ze ook al lekker bezig. Bijna iedere dag bellen, blijkt er een vergeten de casus af te sluiten waardoor ze contact op bleven nemen. Serieus
Jij doet altijd alles perfect in je werk natuurlijk?quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:19 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Bij mijn vriendin waren ze ook al lekker bezig. Bijna iedere dag bellen, blijkt er een vergeten de casus af te sluiten waardoor ze contact op bleven nemen. Serieus
Toen ik positief getest werd half december heb ik totaal niets vernomen van de GGD.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:11 schreef Haags het volgende:
Vorige week:
Afgelopen zaterdag:
Net:
Uh??
Ga zelf aan de lijn zitten dan als je het beter kan.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:20 schreef Scrummie het volgende:
Overigens sprak ik gister mijn moeder die een afspraak kon maken voor vaccinatie van mijn opa. Ze belde, kreeg vervolgens een half Nederlands sprekende dame aan de telefoon. Uiteindelijk na veel moeite een afspraak kunnen maken, over 3 weken in Oldenzaal. Of dat niet dichterbij kon. Kon niet, dit was locatie op kortste afstand. Doorvragen, 'oh wacht', het kon ook in Almelo (scheelt 20 minuten rijden ten opzichte van Oldenzaal...)! Maar dan pas later. Ook geen optie, want we willen zo snel mogelijk. En toen kwam het; oh, volgende week kan ook, in Hardenberg maar dat zal wel te ver zijn! Nee, dat is juist nog minder ver dan Almelo.
Het zal vast geen blauwdruk zijn voor elk gesprek daar, maar mijn hemel wat gaat dat toch moeizaam. Als mijn opa zelf had moeten bellen weet ik zeker dat het nooit gelukt was.
ik vind het sowieso vreemd dat hij geen oproep krijgt, of is er een oproep dat je een afspraak moet maken?quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:20 schreef Scrummie het volgende:
Als mijn opa zelf had moeten bellen weet ik zeker dat het nooit gelukt was.
Hoe de vliegende neuk heb jij nog tijd over voor een vriendin??? Je bent ALTIJD online gek?!quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:19 schreef Haags het volgende:
Bij mijn vriendin waren ze ook al lekker bezig.
20 min extra rijden om een leven te redden, ik zou het wel weten.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:20 schreef Scrummie het volgende:
Overigens sprak ik gister mijn moeder die een afspraak kon maken voor vaccinatie van mijn opa. Ze belde, kreeg vervolgens een half Nederlands sprekende dame aan de telefoon. Uiteindelijk na veel moeite een afspraak kunnen maken, over 3 weken in Oldenzaal. Of dat niet dichterbij kon. Kon niet, dit was locatie op kortste afstand. Doorvragen, 'oh wacht', het kon ook in Almelo (scheelt 20 minuten rijden ten opzichte van Oldenzaal...)! Maar dan pas later. Ook geen optie, want we willen zo snel mogelijk. En toen kwam het; oh, volgende week kan ook, in Hardenberg maar dat zal wel te ver zijn! Nee, dat is juist nog minder ver dan Almelo.
Het zal vast geen blauwdruk zijn voor elk gesprek daar, maar mijn hemel wat gaat dat toch moeizaam. Als mijn opa zelf had moeten bellen weet ik zeker dat het nooit gelukt was.
Ja, oproep per brief om afspraak te maken.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het sowieso vreemd dat hij geen oproep krijgt, of is er een oproep dat je een afspraak moet maken?
daarom laat hij de GGD ook dagelijks met haar bellenquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoe de vliegende neuk heb jij nog tijd over voor een vriendin??? Je bent ALTIJD online gek?!
quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom laat hij de GGD ook dagelijks met haar bellen
Een beleid wat hier ook veel warme pleitbezorgers heeft: nu keiharde lockdown, dan kunnen we over 3 weken weer naar concerten en nachtclubs zoals in Nieuw-Zeeland.quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:36 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Keiharde lockdown, niemand besmet. Daarna iedereen weer snel vrij, cijfers stijgen, weer keiharde lockdown.
Rinse repeat.
Dat valt best mee. Er is een zeer voorzichtig dalende trend, maar het is niet alsof ze zich vervelen in de ziekenhuizen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:11 schreef Netsplitter het volgende:
Toch interessant.
We moeten worden bang gemaakt dat het nog zeer onveilig is, maar ondertussen lopen de ziekenhuizen langzaamaan leeg.
Mij belde ze: Ja, u hoeft de komende 3 maanden niet meer te laten testen mocht u klachten krijgen, want het resultaat is toch altijd positief door rest deeltjes.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:19 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Zijn dit belletjes van hun? Automatische mails?quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:11 schreef Haags het volgende:
Vorige week:
Afgelopen zaterdag:
Net:
Uh??
Gewoon mijn botje goed af stellen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoe de vliegende neuk heb jij nog tijd over voor een vriendin??? Je bent ALTIJD online gek?!
Het is een illusie om te denken dat zoiets alleen in China kan onstaan, de bron (patient zero) is volgens mij nog steeds onbekend.quote:Op donderdag 4 maart 2021 02:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het heeft zich hier niet ontwikkeld he. Het is hier gekomen.
Telefoontjesquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zijn dit belletjes van hun? Automatische mails?
Er zijn landen waar de cultuur er meer op gericht is het algemeen belang te dienen, eventueel ten koste van eigen gewin of plezier.quote:Op donderdag 4 maart 2021 01:19 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af hoe je tot zo'n conclusie kan komen. Oprecht benieuwd.
De maatregelen niet steunen is niet hetzelfde als niet nakomen he?quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:52 schreef Cynicio het volgende:
Merkel heeft het trouwens moeilijk. In het artikel van NRC over het Duitse stappenplan staat dat nog maar een kwart van Duitsland de maatregelen steunt. De gedachtegang was toch dat Duitsers veel volgzamer zijn dan Nederlanders?
Als een volstrekt willekeurig persoon patiënt zero is, is de kans al nagenoeg 25% dat het een Chinees betreft.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:35 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Het is een illusie om te denken dat zoiets alleen in China kan onstaan, de bron (patient zero) is volgens mij nog steeds onbekend.
In een mondiale wereld kan het net zo goed een Hollander zijn geweest, die in Belgie een muskusrat heeft gegeten en toen voor werk naar Wuhan is afgereist en daar op een lokale markt, onder invloed van expirimentele designer drugs een vleermuis heeft geneukt. en vervolgens iemand een hand gaf.
We weten het niet. Nog niet.
Hebben ze dat ooit wel gedaan dan?quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:29 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Dat valt best mee. Er is een zeer voorzichtig dalende trend, maar het is niet alsof ze zich vervelen in de ziekenhuizen.
Da's ook een kwaliteit opzich!quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:17 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ze zijn wel heel consequent in het inconsequent zijn.
Heel goed! Werken aan je gezondheid zouden ze aan banden moeten leggen. Inperken is de eerste stap.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:51 schreef Vasilevski het volgende:
[ twitter ]
Waar zouden we zijn zonder de BOA-vakbond?
Bij internationale rampen is het meestal de schuld van de buitenlanders!quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:43 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als een volstrekt willekeurig persoon patiënt zero is, is de kans al nagenoeg 25% dat het een Chinees betreft.
Dat vergeet men soms wat makkelijk, als er ellende uit China komt.
Niet dat die rare eetgewoonten een goed idee zijn hoor, maar goed, dat is de Nederlandse veestapel ook niet.
Belangrijke taak. 28-jarigen die met 26-jarigen aan het voetballen zijn, dat moeten we niet willen met zijn allen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:51 schreef Vasilevski het volgende:
[ twitter ]
wat is hier vreemd aan, de regels zijn vreemd maar dat zij die willen/moeten handhaven toch niet?quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:51 schreef Vasilevski het volgende:
[ twitter ]
Je kunt er lacherig over doen, maar door die paar 28-jarigen in een voetbalteam zitten wij in deze ellende!!quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Belangrijke taak. 28-jarigen die met 26-jarigen aan het voetballen zijn, dat moeten we niet willen met zijn allen.
Maar zij bellen jou dan op om aan te geven wanneer je weer het huis uit kan?quote:
Wat een absurde samenleving..quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Belangrijke taak. 28-jarigen die met 26-jarigen aan het voetballen zijn, dat moeten we niet willen met zijn allen.
Heb je het over WillemII?quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je kunt er lacherig over doen, maar door die paar 28-jarigen in een voetbalteam zitten wij in deze ellende!!
Stelletje aso's
Zeker op Fokfront jaquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bij internationale rampen is het meestal de schuld van de buitenlanders!
Iemand postte hier laatst dat alle mensen boven de 27 ineens assistent trainer zijn. Problem solved.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je kunt er lacherig over doen, maar door die paar 28-jarigen in een voetbalteam zitten wij in deze ellende!!
Stelletje aso's
Toen er in mei weer door de jeugd gesport mocht worden, toen stonden er hier boa's bij de weg te controleren of de naar huis fietsende kinderen onderling wel anderhalve meter afstand hielden en of er geen kinderen uit verschillende huishoudens bij dezelfde ouder in de auto stapten. Ik weet ook wel dat dat naar de letter van de regel is hoor, maar er is ook nog zoiets als gezond verstand. Zelfs als je boa bent.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:00 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Iemand postte hier laatst dat alle mensen boven de 27 ineens assistent trainer zijn. Problem solved.
Ik zag laatst de handhaving enigszins verdekt in de bosjes staan naast een tennisbaan. Vast om te checken of ze niet aan het dubbelen waren ofzo. Wat voor kutbaan heb je dan als je dat soort dingen denkt te moeten gaan handhaven. Dan ben je echt niet helemaal lekker in je bovenkamer.
Groot verschil tussen 'willen' en 'moeten'. In de handhaving worden dagelijks keuzes gemaakt. Een regel moeten handhaven is een verplichting. Het opzetten van boetefuiken en het schuilen in bosjes met een verrekijker is een keuze.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat is hier vreemd aan, de regels zijn vreemd maar dat zij die willen/moeten handhaven toch niet?
quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:02 schreef Janneke141 het volgende:
er is ook nog zoiets als gezond verstand. Zelfs als je boa bent.
tja, die mexicaanse griep, kwam niet uit Mexico.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bij internationale rampen is het meestal de schuld van de buitenlanders!
Ze zijn zelfs bij ons in het zwembad komen controleren tijdens wedstrijden dat de 1,5 meter op de reservebank wel gehouden werd.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:02 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Toen er in mei weer door de jeugd gesport mocht worden, toen stonden er hier boa's bij de weg te controleren of de naar huis fietsende kinderen onderling wel anderhalve meter afstand hielden en of er geen kinderen uit verschillende huishoudens bij dezelfde ouder in de auto stapten. Ik weet ook wel dat dat naar de letter van de regel is hoor, maar er is ook nog zoiets als gezond verstand. Zelfs als je boa bent.
Ik ben blij dat ik nog kan tennissen, maar de beperkingen zijn echt waardeloos.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:00 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Iemand postte hier laatst dat alle mensen boven de 27 ineens assistent trainer zijn. Problem solved.
Ik zag laatst de handhaving enigszins verdekt in de bosjes staan naast een tennisbaan. Vast om te checken of ze niet aan het dubbelen waren ofzo. Wat voor kutbaan heb je dan als je dat soort dingen denkt te moeten gaan handhaven. Dan ben je echt niet helemaal lekker in je bovenkamer.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:04 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ze zijn zelfs bij ons in het zwembad komen controleren tijdens wedstrijden dat de 1,5 meter op de reservebank wel gehouden werd.
daarom, ze zijn de pispaal van de natie deze semi veldwachters maar dat ligt dan toch aan onze regering(en) die behoorlijk opgeleide politie te duur vindtquote:Op donderdag 4 maart 2021 11:03 schreef BlackLining het volgende:
Ik ben nog nooit zo'n zure boa tegengekomenéén keer het verzoek gekregen om met een groepje van vier in het park wat meer afstand te houden.
Dan schuif je allemaal een halve meter naar achteren en wens je elkaar nog een fijne namiddag. Nou. Boe hoe die kutboas
Volgens mij hebben de meeste mensen last van een autoriteitsprobleem. Zo'n handhaving hesje werkt echt als een rode lap voor sommigen![]()
Echt, wat een trieste bedoening.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:04 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ze zijn zelfs bij ons in het zwembad komen controleren tijdens wedstrijden dat de 1,5 meter op de reservebank wel gehouden werd.
Je moet toch wel een bijzonder type mens zijn als je daar je werkdagen mee wil vullen. Ik zou het niet kunnen in elk geval.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:04 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ja echt, ik maak geen grap.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Echt, wat een trieste bedoening.
Liever dan op de vuilniswagen he.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je moet toch wel een bijzonder type mens zijn als je daar je werkdagen mee wil vullen. Ik zou het niet kunnen in elk geval.
Ik denk dat je de meeste posts ook gerust met een korreltje zout mag nemen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:06 schreef xFriendx het volgende:
Als ik het zo hoor maken die BOA's wel heel veel reisbewegingen....ze zijn overal.
Na een les was dat bij ons voorbij. Wij trainen nu weer op twee banen. Mag niet, maar zolang de trainer ervoor kiest, vind ik het best.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nog kan tennissen, maar de beperkingen zijn echt waardeloos.
Er wordt hier vaak getraind in grote groepen. Ook met een man of 5 tegelijk. Die hebben dus 3 banen nodig.
Daarnaast kan niemand meer dubbelen en kun je maar tot 20:45 afhangen dus alles zit meteen vol.
Vraag me af hoe we straks hierop terugkijken over een paar jaar, dat er gewoon gecontroleerd werd of je niet te dicht bij iemand anders zat/stond.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |