abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198315467
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 10:20 schreef Scrummie het volgende:
Overigens sprak ik gister mijn moeder die een afspraak kon maken voor vaccinatie van mijn opa. Ze belde, kreeg vervolgens een half Nederlands sprekende dame aan de telefoon. Uiteindelijk na veel moeite een afspraak kunnen maken, over 3 weken in Oldenzaal. Of dat niet dichterbij kon. Kon niet, dit was locatie op kortste afstand. Doorvragen, 'oh wacht', het kon ook in Almelo (scheelt 20 minuten rijden ten opzichte van Oldenzaal...)! Maar dan pas later. Ook geen optie, want we willen zo snel mogelijk. En toen kwam het; oh, volgende week kan ook, in Hardenberg maar dat zal wel te ver zijn! Nee, dat is juist nog minder ver dan Almelo.

Het zal vast geen blauwdruk zijn voor elk gesprek daar, maar mijn hemel wat gaat dat toch moeizaam. Als mijn opa zelf had moeten bellen weet ik zeker dat het nooit gelukt was.
Ga zelf aan de lijn zitten dan als je het beter kan.
  donderdag 4 maart 2021 @ 10:22:08 #152
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198315471
quote:
Als mijn opa zelf had moeten bellen weet ik zeker dat het nooit gelukt was.
ik vind het sowieso vreemd dat hij geen oproep krijgt, of is er een oproep dat je een afspraak moet maken?
pi_198315476
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 10:19 schreef Haags het volgende:

Bij mijn vriendin waren ze ook al lekker bezig.
Hoe de vliegende neuk heb jij nog tijd over voor een vriendin??? Je bent ALTIJD online gek?! :D
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_198315492
quote:
Overigens sprak ik gister mijn moeder die een afspraak kon maken voor vaccinatie van mijn opa. Ze belde, kreeg vervolgens een half Nederlands sprekende dame aan de telefoon. Uiteindelijk na veel moeite een afspraak kunnen maken, over 3 weken in Oldenzaal. Of dat niet dichterbij kon. Kon niet, dit was locatie op kortste afstand. Doorvragen, 'oh wacht', het kon ook in Almelo (scheelt 20 minuten rijden ten opzichte van Oldenzaal...)! Maar dan pas later. Ook geen optie, want we willen zo snel mogelijk. En toen kwam het; oh, volgende week kan ook, in Hardenberg maar dat zal wel te ver zijn! Nee, dat is juist nog minder ver dan Almelo.

Het zal vast geen blauwdruk zijn voor elk gesprek daar, maar mijn hemel wat gaat dat toch moeizaam. Als mijn opa zelf had moeten bellen weet ik zeker dat het nooit gelukt was.
20 min extra rijden om een leven te redden, ik zou het wel weten.
pi_198315523
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 10:22 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik vind het sowieso vreemd dat hij geen oproep krijgt, of is er een oproep dat je een afspraak moet maken?
Ja, oproep per brief om afspraak te maken.
  donderdag 4 maart 2021 @ 10:27:32 #156
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198315550
quote:
11s.gif Op donderdag 4 maart 2021 10:22 schreef vosss het volgende:

[..]

Hoe de vliegende neuk heb jij nog tijd over voor een vriendin??? Je bent ALTIJD online gek?! :D
daarom laat hij de GGD ook dagelijks met haar bellen
pi_198315553
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 10:27 schreef Tarado het volgende:

[..]

daarom laat hij de GGD ook dagelijks met haar bellen
_O-!!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_198315562
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 09:36 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Keiharde lockdown, niemand besmet. Daarna iedereen weer snel vrij, cijfers stijgen, weer keiharde lockdown.
Rinse repeat.
Een beleid wat hier ook veel warme pleitbezorgers heeft: nu keiharde lockdown, dan kunnen we over 3 weken weer naar concerten en nachtclubs zoals in Nieuw-Zeeland. :')
pi_198315571
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 10:11 schreef Netsplitter het volgende:
Toch interessant.
We moeten worden bang gemaakt dat het nog zeer onveilig is, maar ondertussen lopen de ziekenhuizen langzaamaan leeg.
Dat valt best mee. Er is een zeer voorzichtig dalende trend, maar het is niet alsof ze zich vervelen in de ziekenhuizen.
pi_198315598
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 10:19 schreef Haags het volgende:

[..]

[..]

Bij mijn vriendin waren ze ook al lekker bezig. Bijna iedere dag bellen, blijkt er een vergeten de casus af te sluiten waardoor ze contact op bleven nemen. Serieus :')
Mij belde ze: Ja, u hoeft de komende 3 maanden niet meer te laten testen mocht u klachten krijgen, want het resultaat is toch altijd positief door rest deeltjes.

Mijn vrouw: Ja, gelijk weer komen testen mochten er opnieuw klachten verschijnen.

Ok, doei :W

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2021 10:30:43 ]
  donderdag 4 maart 2021 @ 10:31:28 #161
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_198315622
quote:
1s.gif Op donderdag 4 maart 2021 10:11 schreef Haags het volgende:
Sjonge jonge snapt die GGD wel waar ze mee bezig zijn?

Vorige week:
U moet tot en met woensdag 3/3 in isolatie blijven

Afgelopen zaterdag:
Als u 24 uur klachtvrij bent mag u morgen weer naar buiten

Net:
Hoe gaat het met u? Als u vandaag nog even thuis blijft dan kunt u vrijdag weer op pad.

Uh?? :')
Zijn dit belletjes van hun? Automatische mails?
pi_198315660
quote:
11s.gif Op donderdag 4 maart 2021 10:22 schreef vosss het volgende:

[..]

Gewoon mijn botje goed af stellen.
Zonder wrijving geen glans
pi_198315696
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 02:19 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Het heeft zich hier niet ontwikkeld he. Het is hier gekomen.
Het is een illusie om te denken dat zoiets alleen in China kan onstaan, de bron (patient zero) is volgens mij nog steeds onbekend.
In een mondiale wereld kan het net zo goed een Hollander zijn geweest, die in Belgie een muskusrat heeft gegeten en toen voor werk naar Wuhan is afgereist en daar op een lokale markt, onder invloed van expirimentele designer drugs een vleermuis heeft geneukt. en vervolgens iemand een hand gaf.

We weten het niet. Nog niet.
pi_198315724
quote:
2s.gif Op donderdag 4 maart 2021 10:31 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zijn dit belletjes van hun? Automatische mails?
Telefoontjes
Zonder wrijving geen glans
pi_198315771
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 01:19 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Ik vraag me gewoon af hoe je tot zo'n conclusie kan komen. Oprecht benieuwd.
Er zijn landen waar de cultuur er meer op gericht is het algemeen belang te dienen, eventueel ten koste van eigen gewin of plezier.

In Nederland is dat collectivisme veel minder en heeft men liever zelf meer vrijheden als dat voor anderen een hoger risico betekent.

Voor the sake of argument hoef je daar helemaal geen waarde-oordeel aan te hangen overigens.

Verschillende mensen maken verschillende afwegingen. Hoe men die afwegingen maakt, wordt grotendeels bepaald door de cultuur waarin iemand opgroeit. Die verschillende keuzes beďnvloeden (de effectiviteit van) het gevoerde beleid.

Kun je nu wel inhoudelijk reageren? Ik heb in onze kleine conversatie al drie keer uitgelegd wat ik bedoel en jij komt niet verder dan "bedenk je dit zelf?". Op die manier komen we geen steek verder natuurlijk.

[ Bericht 2% gewijzigd door BlackLining op 04-03-2021 10:46:04 ]
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_198315807
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 08:52 schreef Cynicio het volgende:
Merkel heeft het trouwens moeilijk. In het artikel van NRC over het Duitse stappenplan staat dat nog maar een kwart van Duitsland de maatregelen steunt. De gedachtegang was toch dat Duitsers veel volgzamer zijn dan Nederlanders?
De maatregelen niet steunen is niet hetzelfde als niet nakomen he?
"Ik rotzooi maar wat aan" (Karel Appel)
pi_198315811
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 10:35 schreef christmastsunami het volgende:

[..]

Het is een illusie om te denken dat zoiets alleen in China kan onstaan, de bron (patient zero) is volgens mij nog steeds onbekend.
In een mondiale wereld kan het net zo goed een Hollander zijn geweest, die in Belgie een muskusrat heeft gegeten en toen voor werk naar Wuhan is afgereist en daar op een lokale markt, onder invloed van expirimentele designer drugs een vleermuis heeft geneukt. en vervolgens iemand een hand gaf.

We weten het niet. Nog niet.
Als een volstrekt willekeurig persoon patiënt zero is, is de kans al nagenoeg 25% dat het een Chinees betreft.

Dat vergeet men soms wat makkelijk, als er ellende uit China komt.

Niet dat die rare eetgewoonten een goed idee zijn hoor, maar goed, dat is de Nederlandse veestapel ook niet.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_198315872
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 10:29 schreef Cynicio het volgende:

[..]

Dat valt best mee. Er is een zeer voorzichtig dalende trend, maar het is niet alsof ze zich vervelen in de ziekenhuizen.
Hebben ze dat ooit wel gedaan dan? :?
pi_198315909
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 10:17 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ze zijn wel heel consequent in het inconsequent zijn.
Da's ook een kwaliteit opzich!
Je kunt maar ergens goed in zijn :+
pi_198315917
twitter

Waar zouden we zijn zonder de BOA-vakbond?
pi_198315949
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 10:51 schreef Vasilevski het volgende:
[ twitter ]

Heel goed! Werken aan je gezondheid zouden ze aan banden moeten leggen. Inperken is de eerste stap.
Go hard or go home
pi_198315950
quote:
1s.gif Op donderdag 4 maart 2021 10:43 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Als een volstrekt willekeurig persoon patiënt zero is, is de kans al nagenoeg 25% dat het een Chinees betreft.

Dat vergeet men soms wat makkelijk, als er ellende uit China komt.

Niet dat die rare eetgewoonten een goed idee zijn hoor, maar goed, dat is de Nederlandse veestapel ook niet.
Bij internationale rampen is het meestal de schuld van de buitenlanders!
  donderdag 4 maart 2021 @ 10:53:46 #173
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_198315956
quote:
[ twitter ]

Belangrijke taak. 28-jarigen die met 26-jarigen aan het voetballen zijn, dat moeten we niet willen met zijn allen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  donderdag 4 maart 2021 @ 10:54:20 #174
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198315967
quote:
[ twitter ]

wat is hier vreemd aan, de regels zijn vreemd maar dat zij die willen/moeten handhaven toch niet?
pi_198315976
Boa's :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')