Ga zelf aan de lijn zitten dan als je het beter kan.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:20 schreef Scrummie het volgende:
Overigens sprak ik gister mijn moeder die een afspraak kon maken voor vaccinatie van mijn opa. Ze belde, kreeg vervolgens een half Nederlands sprekende dame aan de telefoon. Uiteindelijk na veel moeite een afspraak kunnen maken, over 3 weken in Oldenzaal. Of dat niet dichterbij kon. Kon niet, dit was locatie op kortste afstand. Doorvragen, 'oh wacht', het kon ook in Almelo (scheelt 20 minuten rijden ten opzichte van Oldenzaal...)! Maar dan pas later. Ook geen optie, want we willen zo snel mogelijk. En toen kwam het; oh, volgende week kan ook, in Hardenberg maar dat zal wel te ver zijn! Nee, dat is juist nog minder ver dan Almelo.
Het zal vast geen blauwdruk zijn voor elk gesprek daar, maar mijn hemel wat gaat dat toch moeizaam. Als mijn opa zelf had moeten bellen weet ik zeker dat het nooit gelukt was.
ik vind het sowieso vreemd dat hij geen oproep krijgt, of is er een oproep dat je een afspraak moet maken?quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:20 schreef Scrummie het volgende:
Als mijn opa zelf had moeten bellen weet ik zeker dat het nooit gelukt was.
Hoe de vliegende neuk heb jij nog tijd over voor een vriendin??? Je bent ALTIJD online gek?!quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:19 schreef Haags het volgende:
Bij mijn vriendin waren ze ook al lekker bezig.
20 min extra rijden om een leven te redden, ik zou het wel weten.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:20 schreef Scrummie het volgende:
Overigens sprak ik gister mijn moeder die een afspraak kon maken voor vaccinatie van mijn opa. Ze belde, kreeg vervolgens een half Nederlands sprekende dame aan de telefoon. Uiteindelijk na veel moeite een afspraak kunnen maken, over 3 weken in Oldenzaal. Of dat niet dichterbij kon. Kon niet, dit was locatie op kortste afstand. Doorvragen, 'oh wacht', het kon ook in Almelo (scheelt 20 minuten rijden ten opzichte van Oldenzaal...)! Maar dan pas later. Ook geen optie, want we willen zo snel mogelijk. En toen kwam het; oh, volgende week kan ook, in Hardenberg maar dat zal wel te ver zijn! Nee, dat is juist nog minder ver dan Almelo.
Het zal vast geen blauwdruk zijn voor elk gesprek daar, maar mijn hemel wat gaat dat toch moeizaam. Als mijn opa zelf had moeten bellen weet ik zeker dat het nooit gelukt was.
Ja, oproep per brief om afspraak te maken.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het sowieso vreemd dat hij geen oproep krijgt, of is er een oproep dat je een afspraak moet maken?
daarom laat hij de GGD ook dagelijks met haar bellenquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoe de vliegende neuk heb jij nog tijd over voor een vriendin??? Je bent ALTIJD online gek?!
quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom laat hij de GGD ook dagelijks met haar bellen
Een beleid wat hier ook veel warme pleitbezorgers heeft: nu keiharde lockdown, dan kunnen we over 3 weken weer naar concerten en nachtclubs zoals in Nieuw-Zeeland.quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:36 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Keiharde lockdown, niemand besmet. Daarna iedereen weer snel vrij, cijfers stijgen, weer keiharde lockdown.
Rinse repeat.
Dat valt best mee. Er is een zeer voorzichtig dalende trend, maar het is niet alsof ze zich vervelen in de ziekenhuizen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:11 schreef Netsplitter het volgende:
Toch interessant.
We moeten worden bang gemaakt dat het nog zeer onveilig is, maar ondertussen lopen de ziekenhuizen langzaamaan leeg.
Mij belde ze: Ja, u hoeft de komende 3 maanden niet meer te laten testen mocht u klachten krijgen, want het resultaat is toch altijd positief door rest deeltjes.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:19 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Bij mijn vriendin waren ze ook al lekker bezig. Bijna iedere dag bellen, blijkt er een vergeten de casus af te sluiten waardoor ze contact op bleven nemen. Serieus
Zijn dit belletjes van hun? Automatische mails?quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:11 schreef Haags het volgende:
Sjonge jonge snapt die GGD wel waar ze mee bezig zijn?
Vorige week:
U moet tot en met woensdag 3/3 in isolatie blijven
Afgelopen zaterdag:
Als u 24 uur klachtvrij bent mag u morgen weer naar buiten
Net:
Hoe gaat het met u? Als u vandaag nog even thuis blijft dan kunt u vrijdag weer op pad.
Uh??
Gewoon mijn botje goed af stellen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoe de vliegende neuk heb jij nog tijd over voor een vriendin??? Je bent ALTIJD online gek?!
Het is een illusie om te denken dat zoiets alleen in China kan onstaan, de bron (patient zero) is volgens mij nog steeds onbekend.quote:Op donderdag 4 maart 2021 02:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het heeft zich hier niet ontwikkeld he. Het is hier gekomen.
Telefoontjesquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zijn dit belletjes van hun? Automatische mails?
Er zijn landen waar de cultuur er meer op gericht is het algemeen belang te dienen, eventueel ten koste van eigen gewin of plezier.quote:Op donderdag 4 maart 2021 01:19 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af hoe je tot zo'n conclusie kan komen. Oprecht benieuwd.
De maatregelen niet steunen is niet hetzelfde als niet nakomen he?quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:52 schreef Cynicio het volgende:
Merkel heeft het trouwens moeilijk. In het artikel van NRC over het Duitse stappenplan staat dat nog maar een kwart van Duitsland de maatregelen steunt. De gedachtegang was toch dat Duitsers veel volgzamer zijn dan Nederlanders?
Als een volstrekt willekeurig persoon patiënt zero is, is de kans al nagenoeg 25% dat het een Chinees betreft.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:35 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Het is een illusie om te denken dat zoiets alleen in China kan onstaan, de bron (patient zero) is volgens mij nog steeds onbekend.
In een mondiale wereld kan het net zo goed een Hollander zijn geweest, die in Belgie een muskusrat heeft gegeten en toen voor werk naar Wuhan is afgereist en daar op een lokale markt, onder invloed van expirimentele designer drugs een vleermuis heeft geneukt. en vervolgens iemand een hand gaf.
We weten het niet. Nog niet.
Hebben ze dat ooit wel gedaan dan?quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:29 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Dat valt best mee. Er is een zeer voorzichtig dalende trend, maar het is niet alsof ze zich vervelen in de ziekenhuizen.
Da's ook een kwaliteit opzich!quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:17 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ze zijn wel heel consequent in het inconsequent zijn.
Heel goed! Werken aan je gezondheid zouden ze aan banden moeten leggen. Inperken is de eerste stap.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:51 schreef Vasilevski het volgende:
[ twitter ]
Waar zouden we zijn zonder de BOA-vakbond?
Bij internationale rampen is het meestal de schuld van de buitenlanders!quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:43 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als een volstrekt willekeurig persoon patiënt zero is, is de kans al nagenoeg 25% dat het een Chinees betreft.
Dat vergeet men soms wat makkelijk, als er ellende uit China komt.
Niet dat die rare eetgewoonten een goed idee zijn hoor, maar goed, dat is de Nederlandse veestapel ook niet.
Belangrijke taak. 28-jarigen die met 26-jarigen aan het voetballen zijn, dat moeten we niet willen met zijn allen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:51 schreef Vasilevski het volgende:
[ twitter ]
wat is hier vreemd aan, de regels zijn vreemd maar dat zij die willen/moeten handhaven toch niet?quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:51 schreef Vasilevski het volgende:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |