Er wordt op dit moment kaasschnitzel gegeten in huize Lonaa.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
In de aanbieding bij de Dirk nu voor 99 cent.![]()
![]()
Ik 3. Uit de vriezer vind ik ze beduidend minder lekker, trouwensquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:11 schreef Myraela het volgende:
Ik heb 6 doosjes ingeslagen, terwijl ik nog niet door de vorige lading heen was. Ik eet ze echt maar weinig de laatste tijd.Maar kan ze toch niet laten staan.
Ja, eigen schuld. Jij begon over 'de stuitende smaak' van Aure.quote:
Oh, daar heb ik geen last van. Ik laat ze wel rustig de hele dag ontdooien altijd.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:12 schreef Lonaa het volgende:
Ik 3. Uit de vriezer vind ik ze beduidend minder lekker, trouwens
Ah fijn, weer iemand in het topic met een goede smaak.quote:
Ik kreeg het idee dat ze dan heel snel uit elkaar vallen/breken in de pan.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik geen last van. Ik laat ze wel rustig de hele dag ontdooien altijd.
Ik denk dat ze je willen weg hebbenquote:
Is dat die paas pindakaas van de pindakaaswinkel?quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:20 schreef Isabeau het volgende:
ik heh vandaag 3 stukken kaas gekochten karamel pindakaas met witte chocolade
![]()
Geen idee of het paas is/was. Het is wel van de pindakaaswinkel en het is een limited special epic edition.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:22 schreef Myraela het volgende:
Is dat die paas pindakaas van de pindakaaswinkel?
Ik wilde naar de pindakaaswinkel vandaag, maar blijkbaar alleen in het weekend open.M'n kokospindakaas is al bijna op.
Misschien had ze het toch wel al gehad voor ze de prik kreegquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:21 schreef Lonaa het volgende:
Vriendinnetje heeft volgens mij geen kerona gehad maar had wel enorm heftige bijwerkingen van de eerste prik.
Zit melta opquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Niks mis met kant en klare lasagne trouwens.
Dusquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je willen weg hebben
Ik sprak vandaag een arts over de vaccinaties en hij zei dat hij toch best veel heftige reacties zag bij mensen met een tweede vaccinatie. Ik zei dat ik iemand ken die bij de eerste vaccinatie heel heftig reageerde. Hij: had hij daarvoor covid gehad? Dan reageer je inderdaad de eerste prik heel heftig. Dus
ik heh vandaag 3 stukken kaas gekochten karamel pindakaas met witte chocolade
![]()
Op die manier heeft het geprioriteerd vaccineren van zorgmedewerkers natuurlijk ook amper nut 😅😅😅quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dus![]()
![]()
Inmiddels stress op het werk: een collega accuut ziek thuis (non COVID) en en andere in quarantaine omdat er COVID in het gezin is. Zij gelukkig al dubbel gevaccineerd en de eerste test is negatief. Hopelijk mag ze na zaterdag wel los.
Planningstechnisch weer een uitdaging.
Als Hagenees lees ik hier toch kanker-lasagnequote:Op woensdag 3 maart 2021 20:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Kaas![]()
En kant en klare lasagne kan ook erg lekker zijn, diepvries vooral, en met name die van de Edah vroeger. Daar kon je me voor wakker maken, nooit meer zo’n lekkere kk-lasagne gehad
Triggert mijn psychische intolerantie nietquote:
Wellicht scheelt het vijf dagenquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Op die manier heeft het geprioriteerd vaccineren van zorgmedewerkers natuurlijk ook amper nut 😅😅😅
Aldi Nederland heeft een tijdje de rundergehakt versie gehad. Die was ook goed. Helaas niet meer verkrijgbaar.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Kaas![]()
En kant en klare lasagne kan ook erg lekker zijn, diepvries vooral, en met name die van de Edah vroeger. Daar kon je me voor wakker maken, nooit meer zo’n lekkere kk-lasagne gehad
quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Als Hagenees lees ik hier toch kanker-lasagne![]()
Of als AnneX cryptograaf een kerstkaart-lasagne
Dat kan toch alsnog?quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wellicht scheelt het vijf dagenWant anders was zij nu misschien ook aantoonbaar besmet.
Ik weet hetquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat kan toch alsnog?
Nu scheelt het vijf dagen
En volgende maand wellicht weer in quarantaine
En de maand erop
Etc
😅
quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Als Hagenees lees ik hier toch kanker-lasagne![]()
Of als AnneX cryptograaf een kerstkaart-lasagne
Jeetje, nu weet ik niet of jouw steun voor mijn paaseitjes-lijst nog wel kan gebruiken. Dat soort gerechten moeten echt verboden worden.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:38 schreef Aure het volgende:
Ohja ik moet sigmes witlof met ham, kaas en banaan nog uitproberen. Zo benieuwd
Mijn Boomer moeder van 72 had al heel enthousiast een reis naar Spanje geboekt half meiquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
Dat ze maar snel doorkomen met die prikken.
Jij hebt liever witlofschotel met paaseitjes?quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jeetje, nu weet ik niet of jouw steun voor mijn paaseitjes-lijst nog wel kan gebruiken. Dat soort gerechten moeten echt verboden worden.
Ik hoop dat je je bek verbrandt aan de hete banaan!quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:38 schreef Aure het volgende:
Ohja ik moet sigmes witlof met ham, kaas en banaan nog uitproberen. Zo benieuwd
Schattig, dat optimismequote:Op woensdag 3 maart 2021 20:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn Boomer moeder van 72 had al heel enthousiast één reis naar Spanje geboekt half mei
'want dan ben ik vast wel gevaccineerd en gooien ze alles open voor ons'
![]()
Heeft uiteindelijk toch maar omgezet naar september![]()
Nou, dat hoeft dan ook weer niet.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
Jij hebt liever witlofschotel met paaseitjes?
Ooohquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:46 schreef Aure het volgende:
Zoveel zin om mezelf weer eens vol te vreten met alleen maar pisang goreng op de pasar malam![]()
Ik ga er nu maar gewoon even vanuit dat je bezeten bent door je toekomstige kind en dat dit nog goed kan komen na baringquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:44 schreef Aure het volgende:
Het lijkt me gewoon zeer interessantmaar ik vind gesmolten kaas en fruit dus sowieso wel een lekkere combi
![]()
Dat heet geen Pasar Malam meerquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:46 schreef Aure het volgende:
Zoveel zin om mezelf weer eens vol te vreten met alleen maar pisang goreng op de pasar malam![]()
En ladingen martabak.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:46 schreef Aure het volgende:
Nah, altijd al lekker gevonden. Ananas in je kaasfonduequote:Op woensdag 3 maart 2021 20:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ga er nu maar gewoon even vanuit dat je bezeten bent door je toekomstige kind en dat dit nog goed kan komen na baring
Bij ons in de familie wel, want we zijn het er unaniem over eens dat de nieuwe naam stom isquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat heet geen Pasar Malam meer
Zo tof altijd dat![]()
Vroeger met mijn ouders, wat een feest was dat
Ok die laatste twee zijn ernstig lekkerquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:51 schreef Aure het volgende:
[..]
Nah, altijd al lekker gevonden. Ananas in je kaasfonduepeer met blauwekaassaus door je pasta
vijgen met geitenkaas uit de oven
Volledig mee eensquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:52 schreef Aure het volgende:
[..]
Bij ons in de familie wel, want we zijn het er unaniem over eens dat de nieuwe naam stom is
Haha ja Holland & Barrettquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Volledig mee eens
Waarom dat ooit veranderd is![]()
Net zo dom als Dokter Utker ipv dokter Oetker en Holland & Barrett ipv De Tuinen
Ik zit met een stuk sparerib in mijn bakkes as we speakquote:
Ja hoor. Ik sta niet te springen, maar als dat meer leed voorkomt dan laat ik me wel volspuitenquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:51 schreef Molo het volgende:
Willen de veganisten hier trouwens een Covid prik?
Utker is ook zoals je het uit moet sprekenquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Volledig mee eens
Waarom dat ooit veranderd is![]()
Net zo dom als Dokter Utker ipv dokter Oetker en Holland & Barrett ipv De Tuinen
Deze zijn inderdaad wel fijn. Maar banaan.. witlof.. meh, nee. Maar probeer jij het vooral voor ons uit.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:51 schreef Aure het volgende:
peer met blauwekaassaus door je pasta
Dat is wel de bedoeling natuurlijkquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:56 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik sta niet te springen, maar als dat meer leed voorkomt dan laat ik me wel volspuiten![]()
Ik wil enkel geen kaas
Nee nee neequote:Op woensdag 3 maart 2021 20:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Utker is ook zoals je het uit moet spreken
Ik moet eerstquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Deze zijn inderdaad wel fijn. Maar banaan.. witlof.. meh, nee. Maar probeer jij het vooral voor ons uit.
Met jou kan ik praten, ik zou dit alles nu eten (ook de witlof banaan kaas schotel)quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:51 schreef Aure het volgende:
[..]
Nah, altijd al lekker gevonden. Ananas in je kaasfonduepeer met blauwekaassaus door je pasta
Kant en klare lasagne is lastig want lactose, kant en klare supermarkt sandwiches zijn klef. Maar soms kun je zin hebben in iets klefs? Paaseieren, nu niet meer want lactose, maar anders puur.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ah fijn, weer iemand in het topic met een goede smaak.
Wat is jouw mening over kant en klare lasagne? En van die kant en klare supermarkt sandwiches? En wat is je favoriete paaseitje?
Ja dit klinkt wel goed.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:54 schreef Aure het volgende:
Broodje brie met perzik, even in de oven en dan honing en walnoten erover
Pure paaseitjes bevatten vaak geen lactose (in elk geval die van de Kruidvat niet, Hema geloof ik ook niet)quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kant en klare lasagne is lastig want lactose, kant en klare supermarkt sandwiches zijn klef. Maar soms kun je zin hebben in iets klefs? Paaseieren, nu niet meer want lactose, maar anders puur.
Kijk dit zijn de betere tips.quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:17 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Pure paaseitjes bevatten vaak geen lactose (in elk geval die van de Kruidvat niet, Hema geloof ik ook niet)
Hema heet ook speciale vegan paaseitjes, die zijn er dus ook vrij van.
Hehe, die zouden iig niet te beroerd zijn om dat gewoon te zeggen als het zo isquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:17 schreef Syrena het volgende:
Ik las snel bij en dacht dat de familie van Aure de naam van de aanstaande nieuwe baby niks vond![]()
Ik wil al 2 weken de pindakaaspaaseitjes van de Hema, maar weet niks erbij om tot 10 euro te click&collecten
Vandaag dus een menu van pannenkoeken,ananashart, voetmassages en een goede beurt begrijp ik dus?quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:20 schreef Aure het volgende:
[..]
Hehe, die zouden iig niet te beroerd zijn om dat gewoon te zeggen als het zo is![]()
Maar hij zit nog opgehokt dus ze weten zijn naam nog niet
Dat laatste kan wel werken ja. Mits vaginaalquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:21 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Vandaag dus een menu van pannenkoeken,ananashart, voetmassages en een goede beurt begrijp ik dus?
In ieder geval dat laatstequote:Op woensdag 3 maart 2021 21:21 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Vandaag dus een menu van pannenkoeken,ananashart, voetmassages en een goede beurt begrijp ik dus?
Yes! 5 letters weer ook, maar dat was wel toeval. Wel een naam uit de literatuur, maar niet uit de Nederlandse. Iets harder qua klank. Maar ik vind het wel leuk samenquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:24 schreef Molo het volgende:
Ik vind trouwens Till een mooie naam naast het huidige kereltje wat al rondloopt
Is het nu eigenlijk weer een jochie?
Voedingswaarde qua veel calorieën? Want dan kun je pindakaas gewoon beter compleet schrappenquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:26 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik las kaas![]()
En jullie herinnerden me weer aan de pindakaas winkel
Staat op die potten ook gewoon voedingswaarde?
Ik ben nu vier dagen daadwerkelijk weer goed bezig met eten, dus wil dat niet meteen verpesten. Er moet nogal veel af namelijk.
Maaar, als ik binnen m'n goeie eten nou gewoon regelmatig een lekkere cracker met dit soort lekker klinkende pindakaas smaken kan incalculeren.. dan teken ik daarvoor
Ik krijg wel lekkere trek van dit topic![]()
Erg benieuwd!quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:26 schreef Aure het volgende:
[..]
Yes! 5 letters weer ook, maar dat was wel toeval. Wel een naam uit de literatuur, maar niet uit de Nederlandse. Iets harder qua klank. Maar ik vind het wel leuk samen
Nationaal niveau?quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:34 schreef borisz het volgende:
Discussieavond Verkiezingsprogramma over het Sociaal Domein. Meer dan de helft van de gemeentebegroting en je weet er eigenlijk te weinig vanaf. Kortom weer een hoop geleerd
Ik zou dan toch ernstig moeite moeten doen niet de roepnaam "Marquis!" te gaan gebruikenquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:30 schreef Molo het volgende:
* Molo heeft Sade altijd al een leuke stevige jongensnaam gevonden
Nouja meer als in staat erop hoeveel kcal er in zitten.quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Voedingswaarde qua veel calorieën? Want dan kun je pindakaas gewoon beter compleet schrappen
quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zou dan toch ernstig moeite moeten doen niet de roepnaam "Marquis!" te gaan gebruiken![]()
Sociaal domein is van de bijstand tot jeugdhulp. Heel breed dus. En ja dat is landelijk ook de grootste post voor gemeenten.quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Nationaal niveau?
Want jemig, dat domein zit wel echt zo verstrekte kut verstrengeld in elkaar zeg. Niet meer uit te leggen aan een leek
Cakve 651 kcal per 100 gram zie ik netquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:43 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Nouja meer als in staat erop hoeveel kcal er in zitten.
Dan kan ik het wel af en toe eten, maar dan wel in m'n dagplanning er rekening mee houden
Marquis de?quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:30 schreef Molo het volgende:
* Molo heeft Sade altijd al een leuke stevige jongensnaam gevonden
Ah, zieke verwante geestquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zou dan toch ernstig moeite moeten doen niet de roepnaam "Marquis!" te gaan gebruiken![]()
Maar scope van verkiezingsprogramma is nu vooral nationaal toch?quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Sociaal domein is van de bijstand tot jeugdhulp. Heel breed dus. En ja dat is landelijk ook de grootste post voor gemeenten.
Bekijk het zo, jij maakt tenminste nog wat (spannends) mee!quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:54 schreef minilot het volgende:
Ik stond overigens net om 21:01 in de voortuin uit te hijgenIk vond al dat onze avondwandeling wat trager dan gebruikelijk ging, kwam zwager er precies halverwege pas mee aanzetten dat -ie eigenlijk een blaar had en dat de lange ronde via een naastgelegen dorp mogelijk toch niet zo handig was. Grmbl. Het op het nipperstenippertje gered en toen ik eenmaal mijn voordeursleutel had gevonden kwam er precies een politieauto door mijn straat rijden
Die waren jullie natuurlijk al aan het volgenquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:54 schreef minilot het volgende:
Ik stond overigens net om 21:01 in de voortuin uit te hijgenIk vond al dat onze avondwandeling wat trager dan gebruikelijk ging, kwam zwager er precies halverwege pas mee aanzetten dat -ie eigenlijk een blaar had en dat de lange ronde via een naastgelegen dorp mogelijk toch niet zo handig was. Grmbl. Het op het nipperstenippertje gered en toen ik eenmaal mijn voordeursleutel had gevonden kwam er precies een politieauto door mijn straat rijden
Jij kunt dit ook meemakenquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:56 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Bekijk het zo, jij maakt tenminste nog wat (spannends) mee!
Dat zou gaaf zijn maar ik vrees dat ik gewoon op twee straten afstand van het lokale politiebureau woonquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die waren jullie natuurlijk al aan het volgen
Gewoon roepen dat je mantelzorg uitliepquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:54 schreef minilot het volgende:
Is het in het geval van eenzame zwager ook wel een beetje.quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon roepen dat je mantelzorg uitliep
Mijn zwager woont in Oostenrijk ... dus dat is wel een uitdaging...quote:
Nee, moet zwager zijn. Dan ga je het zeker meemakenquote:Op woensdag 3 maart 2021 22:16 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Mijn zwager woont in Oostenrijk ... dus dat is wel een uitdaging...
Of telt de vriend van de zus van je vriend ook? Die woont dichterbij!
Fixed it.quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon roepen dat je met je mantelzorg uitliep
quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:54 schreef minilot het volgende:
Volgend jaar zijn er gemeenteraadsverkiezingen. Ik zit in de club om een programma voor Haarlem te mogen schrijven en eind van de zomer moet het concept er liggen. Dus we zijn nu druk met info ophalen en straks ook schrijven.quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar scope van verkiezingsprogramma is nu vooral nationaal toch?
Oh zo, ja, dan is weten hoe de boel op dat niveau in elkaar steekt wel handigquote:Op donderdag 4 maart 2021 06:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Volgend jaar zijn er gemeenteraadsverkiezingen. Ik zit in de club om een programma voor Haarlem te mogen schrijven en eind van de zomer moet het concept er liggen. Dus we zijn nu druk met info ophalen en straks ook schrijven.
Ik moet zo de deur uit, wat maakt het vreselijk?quote:
Hier is het vooral koud, ik heb nog steeds handschoenen aan op de fiets..quote:
Regenquote:Op donderdag 4 maart 2021 07:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik moet zo de deur uit, wat maakt het vreselijk?
Hier staat het te plenzen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 07:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik moet zo de deur uit, wat maakt het vreselijk?
Hier erg natquote:Op donderdag 4 maart 2021 07:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Hier is het vooral koud, ik heb nog steeds handschoenen aan op de fiets..
Dan wordt onze temperatuur bij binnenkomst gemeten met zo'n pistool en ben ik altijd te koud![]()
Verder stonk het naar verbrand plastic, dat verklaarde wel alle sirenes vanmorgen
Mooiquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goeeeeedemorgen! Ik heb gisteren 8 kilometer gewandeld. En ik wandel nooit dus nu heb ik spierpijn. Geeft niets want het was echt heel gaaf. Vooral het lange pad door het riet over een rug in de rivier.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een genot, ik heb nu al trek in tomatensoep van verse tomaten van de zomerquote:Op donderdag 4 maart 2021 07:21 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhVandaag drukke dag
Even wat zooi droppen bij vrienden, daarna thuis 4 kg tomaat omvormen tot tomatensoep voor morgenavond en een pastasaus voor de vriezer zodat we volgende week makkelijk eten hebben
Nieuwere telefoonquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:32 schreef Tele6 het volgende:
Terug van 6 km afwisselend als een idioot sprinten en dan uithijgend sjokken
M'n gps dacht dat ik zigzag had gelopen en had 7.5 km in een halfuur geregistreerd![]()
Dan maar handmatig ingevoerd. Wel jammer van de sprintjes, want ik denk dat ik een PR had op een van de wegdelen. Volgende week beter.
Iemand tips voor het betrouwbaarder maken van de gps van je telefoon?
Zekersquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat een genot, ik heb nu al trek in tomatensoep van verse tomaten van de zomer
Zo ken ik er ook eenquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:30 schreef Tele6 het volgende:
@:Lucky_Strike mooi
@:Molo ik heb ooit een meisje genaamd Sade bijles gegeven. Ze ... was niet helemaal mijn soort persoon. Je moest het trouwens uitspreken als Sadé, maar haar ouders hadden duidelijk geen zin meer in een streepje of een extra e.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ZekersDeze tomaten zijn ook vers
Nou ja, ergens afgelopen week ingepakt
En een collega had ze meegenomen uit de hal met de melding dat als ik ze niet meenam naar huis hij nooit meer wat zou gaan halen uit de hal
En ik proefde er net een: deze zijn al lekker zoet.
Ze staan nu te pruttelen met een gele puntpaprika die ik gister in mijn feestpakket van kantoor kreeg en een drietal blokpaprika's, wat kruiden en 2 uienHet ruikt echt megalekker in huis
Heerlijk! dat is echt de beste soort soepquote:Op donderdag 4 maart 2021 09:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ZekersDeze tomaten zijn ook vers
Nou ja, ergens afgelopen week ingepakt
En een collega had ze meegenomen uit de hal met de melding dat als ik ze niet meenam naar huis hij nooit meer wat zou gaan halen uit de hal
En ik proefde er net een: deze zijn al lekker zoet.
Ze staan nu te pruttelen met een gele puntpaprika die ik gister in mijn feestpakket van kantoor kreeg en een drietal blokpaprika's, wat kruiden en 2 uienHet ruikt echt megalekker in huis
Vervelendquote:Op donderdag 4 maart 2021 09:16 schreef borisz het volgende:
Vanmiddag een online pubquiz (door moi) met collega's.
Is er besloten om een goede invulling aan de eerste drie letters te geven. Staat een flink borrelpakket op mijn bureau.
Niet dezelfde meeting? Dan heb je van de een de tijd en van de ander de datumquote:Op donderdag 4 maart 2021 11:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
Donderdagochtend![]()
Twee uitnodigingen voor overleggen ontvangen.
Eentje zonder datum.
Eentje zonder aanvangstijd.
Doe eens niet zo logischquote:Op donderdag 4 maart 2021 11:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Niet dezelfde meeting? Dan heb je van de een de tijd en van de ander de datum
Ja wij zijn ook al aan het kijken om 'om te boeken' naar september.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn Boomer moeder van 72 had al heel enthousiast een reis naar Spanje geboekt half mei
'want dan ben ik vast wel gevaccineerd en gooien ze alles open voor ons'
![]()
Heeft uiteindelijk toch maar omgezet naar september![]()
Ik vind het ook bijzonder dat verschillende mensen in 1 gezin er zo totaal anders naar kijken. De oudsten spreken van manipulatie en een gevaar. De jongsten over liefdevol opvoeden.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:31 schreef derLudolf het volgende:
https://www.dvhn.nl/drent(...)ij-wel-26624786.html
Bijzonder verhaal...
Of hij is nog heel goed in het manipuleren/indoctrineren, of hij heeft het op zijn manier toch goed willen doen.
Ze zijn niet compleet wereldvreemd lijkt het.
quote:Mijn vader wilde de harmonie in de familie bewaren. Hij vroeg mijn oudere broer en zus om ‘medium’ te zijn voor de ziel van onze moeder. Hier is waar de aanklachten van seksueel misbruik hun oorsprong vinden. Ik ga me niet mengen in de twist over wat er precies gebeurd is. Als jongere kinderen zagen wij niks wat verkeerd was.
Is er geen mogelijkheid het geld terug te krijgen? Blijkbaar krijg ik van Landal wel het geld terug, een jaar nadat de voucher afloopt. De voucher loopt af in april en dan zou ik binnen een maand het geld terug krijgen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:55 schreef Blues het volgende:
Ja wij zijn ook al aan het kijken om 'om te boeken' naar september.
Vorig jaar onze aanbetaling omgezet in een voucher voor huisje Karpathos eind mei, toen toch voor dit jaar eind mei geboekt met die voucher.
Standaard nu op Eliza site dat je om/door kan boeken naar september en je hebt ook nog de keus om een ander land/ander huisje te kiezen.
We twijfelen... mogen tot 6 weken voor eind mei dit eventueel doen. Dus half april beslissen we en boeken we w.s. wel om want ik zie niet gebeuren dat nu in een paar mnd tijd alles open gaat/is.
Blijft wel leuren met die voucher zo.Liefst krijg ik gewoon dat aanbetaalbedrag terug en kijken we wel kort tevoren wat er kan qua buitenland.
Je kunt gewoon je geld terugvragenquote:Op donderdag 4 maart 2021 11:55 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja wij zijn ook al aan het kijken om 'om te boeken' naar september.
Vorig jaar onze aanbetaling omgezet in een voucher voor huisje Karpathos eind mei, toen toch voor dit jaar eind mei geboekt met die voucher.
Standaard nu op Eliza site dat je om/door kan boeken naar september en je hebt ook nog de keus om een ander land/ander huisje te kiezen.
We twijfelen... mogen tot 6 weken voor eind mei dit eventueel doen. Dus half april beslissen we en boeken we w.s. wel om want ik zie niet gebeuren dat nu in een paar mnd tijd alles open gaat/is.
Blijft wel leuren met die voucher zo.Liefst krijg ik gewoon dat aanbetaalbedrag terug en kijken we wel kort tevoren wat er kan qua buitenland.
Er zijn zo veel ouders die de beste intenties hebben maar toch dingen fout doen. En als je je kinderen bewust buiten de maatschappij houdt, is de kans niet groot dat je dat uit goede intenties doet.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:31 schreef derLudolf het volgende:
Bijzonder verhaal...
Of hij is nog heel goed in het manipuleren/indoctrineren, of hij heeft het op zijn manier toch goed willen doen.
ff lezen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:31 schreef derLudolf het volgende:
Bijzonder verhaal...
Ik begrijp wel hoe hij sommige dingen zag. Je wordt wel een beetje als belastingbetaler geboren natuurlijk. Er zijn heel veel dingen geen vrije keus in je leven en alles is doorspekt met door mensen bedachte systemen zoals bezit en wetten. Je kan niet besluiten een leuk huisje voor jezelf en je familie te bouwen in de duinen en je kinderen zelf te leren vissen en jagen. Dat kan dus domweg niet meer in ons systeem. Je moet je conformeren aan de heersende mores en als je dat niet wil kan je zelfs naar een ander bedacht systeem worden gestuurd: de gevangenis.quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er zijn zo veel ouders die de beste intenties hebben maar toch dingen fout doen. En als je je kinderen bewust buiten de maatschappij houdt, is de kans niet groot dat je dat uit goede intenties doet.
Misschien was niet 100% van de opvoeding slecht en fout, dat zou goed kunnen.
Ik ben ook wel zo opgevoed. En kan sommige dingen die 'nou eenmaal zo zijn of zo horen' ook maar moeilijk loslaten merk ik. Zou veeeeeeeeeeel meer vrij willen zijn in mijn hoofd. Want ik bén vrij in alles wat ik maar wil doen of laten. Maar ik kies ook voor zekerheid. Probeer wel met een open blik naar ieders keuzes te kijken, maar betrap me er wel op dat dat niet altijd luktquote:Op donderdag 4 maart 2021 12:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik begrijp wel hoe hij sommige dingen zag. Je wordt wel een beetje als belastingbetaler geboren natuurlijk. Er zijn heel veel dingen geen vrije keus in je leven en alles is doorspekt met door mensen bedachte systemen zoals bezit en wetten. Je kan niet besluiten een leuk huisje voor jezelf en je familie te bouwen in de duinen en je kinderen zelf te leren vissen en jagen. Dat kan dus domweg niet meer in ons systeem. Je moet je conformeren aan de heersende mores en als je dat niet wil kan je zelfs naar een ander bedacht systeem worden gestuurd: de gevangenis.
Dat zou wel een super leuke datum zijn als geboortedatum. Lees je mee, baby-in-buik-van-Aure?quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:36 schreef Molo het volgende:
Twee minuten nadat jij postte is @:Aure bevallen denk ik
Ja, eens hoor. Dat snap ik zeker. Maar wat deze kerel gedaan heeft is veel te extreem om enkel goede bedoelingen te hebben. En zo veel wantrouwen naar de wereld is echt ongezond en dat is om te beginnen al geen goede basis om kinderen in op te voeren, helemaal niet als ze nooit een andere volwassene of ander kind zien om hun situatie aan te spiegelen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik begrijp wel hoe hij sommige dingen zag. Je wordt wel een beetje als belastingbetaler geboren natuurlijk. Er zijn heel veel dingen geen vrije keus in je leven en alles is doorspekt met door mensen bedachte systemen zoals bezit en wetten. Je kan niet besluiten een leuk huisje voor jezelf en je familie te bouwen in de duinen en je kinderen zelf te leren vissen en jagen. Dat kan dus domweg niet meer in ons systeem. Je moet je conformeren aan de heersende mores en als je dat niet wil kan je zelfs naar een ander bedacht systeem worden gestuurd: de gevangenis.
Ik begrijp hoe hij de dingen zag, maar neemt niet weg dat dat domweg niet goed was voor zijn kinderen die nu eenmaal wel in dit systeem zijn geboren en er mee om moeten gaan. En ja, helemaal met je eens dat ze weg houden bij andere mensen nooit goed voor iemand kan zijn.quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja, eens hoor. Dat snap ik zeker. Maar wat deze kerel gedaan heeft is veel te extreem om enkel goede bedoelingen te hebben. En zo veel wantrouwen naar de wereld is echt ongezond en dat is om te beginnen al geen goede basis om kinderen in op te voeren, helemaal niet als ze nooit een andere volwassene of ander kind zien om hun situatie aan te spiegelen.
Was het maar waarquote:Op donderdag 4 maart 2021 12:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Twee minuten nadat jij postte is @:Aure bevallen denk ik
Oh jassesquote:Op donderdag 4 maart 2021 11:18 schreef Candaasje het volgende:
Jongens, wie wil mijn stichting MUG (Missie Uitzetting Gluiperds) steunen? Voor donaties stuur even een DM!
We laten met deze stichting in huis geraakte en verdwaalde muggen weer vrij in de natuur. We zijn zeer succesvol, want we boeken in 2 dagen ongeveer 56 succesverhalen!![]()
![]()
![]()
![]()
We hebben mogelijk weer ergens een muggen'boom' in een van de gemeenschappelijke ventilatieschachten van het gebouw. Want ook met alle ramen/roosters dicht, bleef het aantal muggen maar oplopen. Vorig jaar hebben we dit ook al gehad, maar toen hielp het om de roosters te bedekken met panty's. (Nadeel: de ventilatie is nu zo ruk dat we schimmel krijgen in de badkamer. Maar het is wel minder stoffig, dus niet meer slapen in de huidschilfers van je benedenburen () is ook wel fijn. En tevens dus toen de muggen en later ook nog eens een wespenplaag naar buiten kunnen leiden.)
Nu alleen dus vooral muggen in de woonkamer en keuken. En het waren er echt tientallen. Bij nadere inspectie bleek er bij een leiding boven de keukenkastjes een opening te zitten, daar heb ik nu een vaatdoek omheen gepropt, en het aantal muggen lijkt af te nemen.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:53 schreef Jagärtrut het volgende:
En als je dat 2 minuten later gepost had, had je dat gepost op 12.34 op 4.3.21
quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:03 schreef Aure het volgende:
Het is al weken een grap in een van onze vriendengroepen dat ik vandaag om 12.34 moest bevallen en dat we hem dan als 2e naam Digit zouden noemen
15 maart! Dus op zich kan het elk moment gebeurenquote:Op donderdag 4 maart 2021 13:06 schreef Blues het volgende:
[..]
Is het nu al bijna zover dan? Je vertelde gisteren dat je zwanger was![]()
Briljantquote:Op donderdag 4 maart 2021 13:03 schreef Tele6 het volgende:
Oh jasses
Wist je dat de traumaheli in België de MUG heet? (Medische Urgentie Groep)
Nooit gerealiseerd nee, grappigquote:Op donderdag 4 maart 2021 13:03 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oh jasses
Zodra ik iemand heb gevonden die zo gek is vrijwillig in die ventilatieschachten te kruipen, zal ik daar gebruik van maken. Voor nu schenk ik ze liever de vrijheidquote:Op donderdag 4 maart 2021 13:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Briljant
Ik denk overigens dat Stichting MUG eens na moet denken waarom er zoveel mugvluchtelingen in hun huis zijn. Je kan beter de omstandigheden verbeteren waar ze vandaan vluchten. Zodat het daar net zo fijn is als bij Candaasje binnen
De weg naar de hel is geplaveid met goede bedoelingen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, eens hoor. Dat snap ik zeker. Maar wat deze kerel gedaan heeft is veel te extreem om enkel goede bedoelingen te hebben. En zo veel wantrouwen naar de wereld is echt ongezond en dat is om te beginnen al geen goede basis om kinderen in op te voeren, helemaal niet als ze nooit een andere volwassene of ander kind zien om hun situatie aan te spiegelen.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:03 schreef Aure het volgende:
Het is al weken een grap in een van onze vriendengroepen dat ik vandaag om 12.34 moest bevallen en dat we hem dan als 2e naam Digit zouden noemen
Ik sluit hier graag bij aanquote:Op donderdag 4 maart 2021 13:19 schreef sigme het volgende:
[..]
De weg naar de hel is geplaveid met goede bedoelingen.
Er lijkt me weinig reden om aan te nemen dat deze meneer het per se niet goed bedoeld kán hebben.
Terwijl er mij alle reden lijkt om aan te nemen dat politie, justitie, maatschappelijk werk en alle agogen betrokken boordevol goede bedoelingen meer kwaad dan goed gedaan hebben. Want die doen hun werk.
Weet je wel hoe koud het buiten is! Barbaars gewoonquote:Op donderdag 4 maart 2021 13:18 schreef Candaasje het volgende:
Zodra ik iemand heb gevonden die zo gek is vrijwillig in die ventilatieschachten te kruipen, zal ik daar gebruik van maken. Voor nu schenk ik ze liever de vrijheid
Ik dacht dat ze inmiddels allemaal 18 jaar en ouder zijn.quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:24 schreef Molo het volgende:
Ik sluit hier graag bij aan
Hoe oud zijn die jongsten trouwens?
Ik hoop iig dat ze er het beste van maken als gezin en individuen zijnde
Ik herinner me dat verhaalquote:Op donderdag 4 maart 2021 13:28 schreef sigme het volgende:
In Stad hadden we eens een keer een vader die echt enkel slechte bedoelingen had met z'n kind, sindsdien heb ik dat als referentie. Die was écht slecht!
Die heeft met opzet zich een nieuwe vrouw genomen óm een dochtertje te krijgen om die vrouw vervolgens te dumpen om een kind te hebben om zich aan te vergrijpen. Echt.
Dat was dat meiske dat als 12jarige een kind kreeg op een schoolreisje.
Dat verhaal was erg, maar wat er later bijkwam aan verhalen van de oudere dochters, die maakten duidelijk dat hij echt gepland dit nieuwe meisje - en echtscheiding - en verstoppen moeder ervan etc etc jarenlang heeft uitgebroed en uitgevoerd en opgespaard. Brrrrrrrrrrrr.quote:
Ik weet niet meer wanneer dat was, maar godsamme, daar kreeg ik toen zelf echt buikpijn van toen ik dat lasquote:Op donderdag 4 maart 2021 13:28 schreef sigme het volgende:
In Stad hadden we eens een keer een vader die echt enkel slechte bedoelingen had met z'n kind, sindsdien heb ik dat als referentie. Die was écht slecht!
Die heeft met opzet zich een nieuwe vrouw genomen óm een dochtertje te krijgen om die vrouw vervolgens te dumpen om een kind te hebben om zich aan te vergrijpen. Echt.
Vriendin van me werkte een paar jaar (tot ze het niet meer trok) bij jeugdbescherming... Er lopen meer van zulke zieke monsters rond vrees ikquote:Op donderdag 4 maart 2021 13:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat verhaal was erg, maar wat er later bijkwam aan verhalen van de oudere dochters, die maakten duidelijk dat hij echt gepland dit nieuwe meisje - en echtscheiding - en verstoppen moeder ervan etc etc jarenlang heeft uitgebroed en uitgevoerd en opgespaard. Brrrrrrrrrrrr.
We zijn met 7,8 miljard mensen op deze planeet. Al zou maar 1 op de 10.000 mensen bijzonder onfris zijn in hun bovenkamer, dan zijn dat er nog ongelofelijk veelquote:Op donderdag 4 maart 2021 13:37 schreef Molo het volgende:
Vriendin van me werkte een paar jaar (tot ze het niet meer trok) bij jeugdbescherming... Er lopen meer van zulke zieke monsters rond vrees ik
Dat was echt zo'n gruwelijk verhaal. Dat arme kind.quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:28 schreef sigme het volgende:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We zijn met 7,8 miljard mensen op deze planeet. Al zou maar 1 op de 10.000 mensen bijzonder onfris zijn in hun bovenkamer, dan zijn dat er nog ongelofelijk veelIk vind het wel interessant om te begrijpen hoe iemand zo wordt.
Ik vraag me altijd een soort van af hoeveel er wel niet vergrepen moet worden aan kinderen om dit statistisch mogelijk te maken.quote:Lina Medina (Ticrapo, Peru, mogelijk 27 september 1933) is vermoedelijk 's werelds jongste moeder met een eerste bevalling op een leeftijd van 5 jaar, 7 maanden en 21 dagen.
Oh ik wil het ook niet goed praten. Maar ik dacht dat ze als wat holbewoners hadden geleefd en echt wereldvreemd waren. Als ik dit lees zijn ze dat niet, of niet volstrekt.quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Er zijn zo veel ouders die de beste intenties hebben maar toch dingen fout doen. En als je je kinderen bewust buiten de maatschappij houdt, is de kans niet groot dat je dat uit goede intenties doet.
Misschien was niet 100% van de opvoeding slecht en fout, dat zou goed kunnen.
De oudste zoon heeft een tijdje terug zijn verhaal gedaan in DvhN. Is ook zo te lezen (geen premium artikel bedoel ik)quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:43 schreef Molo het volgende:
Knap dat die kinderen zo open naar buiten treden, het is allemaal nogal wat.
Ja.quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:03 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oh jasses
Eentje kan genoeg zijnquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:20 schreef sigme het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag me altijd een soort van af hoeveel er wel niet vergrepen moet worden aan kinderen om dit statistisch mogelijk te maken.
Natuurlijk. Je kan ook 1 aap opsluiten met 1 typemachine, en dat 'ie dan 'to be or not to be' op papier knalt.quote:
Ben ik eens een keer "positief"quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Natuurlijk. Je kan ook 1 aap opsluiten met 1 typemachine, en dat 'ie dan 'to be or not to be' op papier knalt.
Maar de kans is klein.
Ik twijfel eerder aan de leeftijd van dat meisje aangezien er na 1938 geen 4-jarige meisjes meer zwanger zijn geworden terwijl de wereldbevolking maar ca 2 miljard was in die tijd. We hebben dus bijna 4x zoveel mensen en zover bekend geen andere meisjes onder de 6 die zwanger zijn geworden in de afgelopen 100 jaar.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:20 schreef sigme het volgende:
Ik vraag me altijd een soort van af hoeveel er wel niet vergrepen moet worden aan kinderen om dit statistisch mogelijk te maken.
Meneer had voorstellen die, kijkend naar zijn eigen agenda, niet konden. Juist daarom wilde ik een wijziging aanbrengenquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:20 schreef AnneX het volgende:
Wat een nare verhalen over zwangere kinderen en misbruik.
Daarvan word ik acuut ziek.
Bij gebrek aan leukere dingen zitten mn.X en ik oude yt filmpjes te bekijken, die hij heeft gemaakt.
Inmiddels >10k bekeken over Modelspoor en over Molenstenen (4000 x) reinigen. 😂
@:Kaatje1 Erg hè, die control freaks. Die van de bieb heeft inmiddels een paar dagen op de cardiocare gelegen.ook weer sneu.
Dat was ik ook een keer... meteen 10 dagen thuisblijvenquote:
Wat een rare plek inderdaadquote:Op donderdag 4 maart 2021 17:11 schreef Tele6 het volgende:
Boodschappenmissie volbracht.
De koffiefilters liggen hier dus niet bij de koffie.![]()
Helemaal onderin in het hoekje bij de koffiemelkik heb me de pleuris gezocht
Goed plan: boodschappendoen. Zal ik zo ook eens gaan ondernemen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:11 schreef Tele6 het volgende:
Boodschappenmissie volbracht.
De koffiefilters liggen hier dus niet bij de koffie.![]()
Helemaal onderin in het hoekje bij de koffiemelkik heb me de pleuris gezocht
Beetje heel gebleven?quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:21 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ging tussen het werken door hardlopen, dat was lekker om mijn hoofd leger te makenMinder lekker was dat ik over een tak struikelde (alweer!
![]()
) en nu wel echt op de grond donderde. Ook ontdekte ik dat twee Turkse pizza's bij de lunch een uur eerder niet per se een fijne hardloopbodem zijn *burp*
![]()
Nu bijlezen.
Ik landde gewoon zacht op de bosgrond hoor. Ik verwacht morgen wel spierpijn in mijn nek. Ik hoop maar dat je gelijk hebt want ik heb helemaal geen zin in weer een SI-blessure.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:29 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Beetje heel gebleven?
Soms is daadwerkelijk vallen minder schadelijk dan net-niet-vallen. Hopelijk bij jou dit keer ook
Twee Turkse pizza's zijn wel lekker.
Ik heb een poos prednisondruppels gebruikt om de 'aanslag' op de lens in die groef wat te doen slinken. Ik weet niet of dat echt geholpen heeft of placebo, maar inmiddels kan ik op deze manier redelijk uit te de voeten en heb ik er minder last van. Ik vrees dat mijn takstruikelactie gewoon een kwestie van mijn motorisch onhandigheid isquote:Op donderdag 4 maart 2021 17:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Oeh @:Clubsoda, alles nog heel? Bedenk ik me net, hoe is dat met die barst in je lens afgelopen? En komt dat struikelen daardoor? Dat je het niet goed ziet
Fijn van minder last. En tja onhandigheid is een bekende kwaal, hier ook vaak last vanquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:12 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik heb een poos prednisondruppels gebruikt om de 'aanslag' op de lens in die groef wat te doen slinken. Ik weet niet of dat echt geholpen heeft of placebo, maar inmiddels kan ik op deze manier redelijk uit te de voeten en heb ik er minder last van. Ik vrees dat mijn takstruikelactie gewoon een kwestie van mijn motorisch onhandigheid is
Ik heb ook vaak last van de vallende ziektequote:Op donderdag 4 maart 2021 18:19 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Fijn van minder last. En tja onhandigheid is een bekende kwaal, hier ook vaak last van
Goeie herinneringen aan Corfu hierquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:46 schreef Blues het volgende:
Overigens net onze mei vakantie omgeboekt naar Septembervakantie!
Ook meteen voor een ander huisje/eiland gekozen; Corfu it is
Dit leest.. umm...quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:56 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik sta niet te springen, maar als dat meer leed voorkomt dan laat ik me wel volspuiten![]()
Ik wil enkel geen kaas
Toen je poepen nog met een lange oe schreefquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:49 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
g liet me een foto album zien van een corfuvakantie in 84
Dat geldt spijtig genoeg niet alleen voor de budgetten.quote:Op donderdag 4 maart 2021 07:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh zo, ja, dan is weten hoe de boel op dat niveau in elkaar steekt wel handig
Ik heb er jaren mee gewerkt en de logica ontging me vaak. Voor de uitvoerende ambtenaren ook trouwens helaas
Ging me ook niet alleen om de budgettenquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat geldt spijtig genoeg niet alleen voor de budgetten.
En als je je hele leven geen anderen hebt gehad om je aan te spiegelen, behalve je goeie lieve vader, is het ook niet per se gek dat je niet doorhebt dat wat hij met je broer en zus deed absoluut niet door de beugel kon...quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Serieus?quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:19 schreef sigme het volgende:
[..]
De weg naar de hel is geplaveid met goede bedoelingen.
Er lijkt me weinig reden om aan te nemen dat deze meneer het per se niet goed bedoeld kán hebben.
Zie je. 1 Turkse pizza is geen maaltijd.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:21 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ging tussen het werken door hardlopen, dat was lekker om mijn hoofd leger te makenMinder lekker was dat ik over een tak struikelde (alweer!
![]()
) en nu wel echt op de grond donderde. Ook ontdekte ik dat twee Turkse pizza's bij de lunch een uur eerder niet per se een fijne hardloopbodem zijn *burp*
![]()
Nu bijlezen.
Ik heb klinisch linguïsten in mijn kennissenkring die zich daar ook erg druk om maken ja.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
En als je je hele leven geen anderen hebt gehad om je aan te spiegelen, behalve je goeie lieve vader, is het ook niet per se gek dat je niet doorhebt dat wat hij met je broer en zus deed absoluut niet door de beugel kon...
Ik vind het misdadig dat ze de zaak tegen hem niet gewoon voortzetten. Uit praktisch alles wat je erover leest blijkt dat ie communicatief beperkt is nu. Dat maakt je niet ongeschikt voor een rechtszaak.
Als die man geestesziek is, kan hij het toch nog steeds goed bedoeld hebben? Met vreselijke uitwerkingen op die oudere kinderenquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Serieus?
De verklaringen van zijn oudere kinderen lijken me meer dan genoeg reden om aan te nemen dat hij het niet goed bedoeld heeft.
Want nee, met goede bedoelingen je kinderen verkrachten, daar geloof ik niet zo in.
Is een klinisch linguïst een spraak- taalpatholoog?quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb klinisch linguïsten in mijn kennissenkring die zich daar ook erg druk om maken ja.
Terecht
Is volgens mij hetzelfde jaquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Is een klinisch linguïst een spraak- taalpatholoog?
Áls dit al zo zou zijn, wat niemand weet en verdomd zeldzaam is, dan nog is dat ziek en niet een normaal perspectief.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Als die man geestesziek is, kan hij het toch nog steeds goed bedoeld hebben? Met vreselijke uitwerkingen op die oudere kinderen
Ik praat het niet goed, maar het is maar net het perspectief. Vanuit hem kán het best zijn liefste beste intenties zijn geweest, hoe ziek en vreselijk wij en de hele maatschappij dat ook vindt
Vind ik ook een mooier eiland.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:46 schreef Blues het volgende:
Overigens net onze Meivakantie naar Karphatos omgeboekt naar Septembervakantie!
Ook meteen voor een ander huisje/eiland gekozen; Corfu it is
Dat verschil is er op dat vlak wmb ook nietquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Áls dit al zo zou zijn, wat niemand weet en verdomd zeldzaam is, dan nog is dat ziek en niet een normaal perspectief.
Wat maakt dat we het bij deze man moeten hebben over ach koetsjiekoetsjie misschien bedoelde hij het wel snoezig en lief maar is die kerel uit sigmes voorbeeld opeens wel echt slecht?
Ik zie het verschil niet.
Mooi wel, de dames hier die delicaat een eitje per smaak proeven en een cijfer geven terwijl jij paasei gewoon per kilozak beoordeeltquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:58 schreef z80 het volgende:
Aan de kilozak eitjes van de kruitvat begonnen. Een 6je. Die van de Aldi winnen dit jaar tot nu toe.
En dan durven mensen te stellen dat man en vrouw gelijk zijn. Hoe komen ze erbijquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:06 schreef minilot het volgende:
[..]
Mooi wel, de dames hier die delicaat een eitje per smaak proeven en een cijfer geven terwijl jij paasei gewoon per kilozak beoordeelt
Eens.quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
Van een kilo zesjes zou ik wel verdrietig worden
Ik hoop op Zweden of Zwitserlandquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:11 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Vakantieplannen voor deze zomer?
Nog steeds geen paaseitje gehad.
Wél eten wij tegenwoordig Twee mandarijnen als Toet.
Vandaag pasta met champignons uit de oven.Kaas
Een half eitje per smaak zelfs maar. Ik heb de eitjes met m'n vriend gedeeld.quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:06 schreef minilot het volgende:
Mooi wel, de dames hier die delicaat een eitje per smaak proeven en een cijfer geven terwijl jij paasei gewoon per kilozak beoordeelt
Oftewel, in Frankrijk loop je net zo veel risico als in NLquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:11 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Vakantieplannen voor deze zomer?
Nog steeds geen paaseitje gehad.
Vandaag pasta met champignons uit de oven.Kaas
Pfoequote:Op donderdag 4 maart 2021 20:14 schreef Vanyel het volgende:
Mrs V heeft gister 4 weken camping in NL geboekt.
Ik moet het nog zien, kamperen met kinderen.
Christus te paard 4 wekenquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:14 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind de mandarijnen niet meer zo lekker. Al snel niet meer... of we hadden niet de goeie.quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:11 schreef AnneX het volgende:
Ik vind het juist alleen mét kind überhaupt acceptabel, dat gekampeer!quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:14 schreef Vanyel het volgende:
Details graag! (Zeer welkom op dit vastendagjequote:Op donderdag 4 maart 2021 20:11 schreef Myraela het volgende:
Ik had gister trouwens echt een goddelijke chocolademelk gehaald.Te lekker.
Het was bij chocolatier Pierre in Haarlem. Superveel melkchocolade.quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:28 schreef minilot het volgende:
Details graag! (Zeer welkom op dit vastendagje)
Dat zou ik in een huisje of hotel ook wel wat lang vinden, ja.quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:32 schreef gcjoel het volgende:
Maar 4 weken op 1 plek lijkt met wel rijkelijk lang.
Gekke vrouwquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zie je. 1 Turkse pizza is geen maaltijd.
Mijn vrouw snapt dat niet
Ik sla het op, thanks!quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het was bij chocolatier Pierre in Haarlem. Superveel melkchocolade.Lekker romig.
Een grote beker.
Was goedkoper dan 3...quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Pfoe
En hopen dat het beetje mooi weer is ook
Maar 4 weken lang joh, damn
Het staat er allemaalquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:27 schreef minilot het volgende:
[..]
Oh, zeg nou niet!Dan moet ik het weer allemaal!
Ik voorzie veel opregen in je toekomstquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:14 schreef Vanyel het volgende:
Hoe dan?!quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:53 schreef fietsie het volgende:
OK. AH-paaseitjes. Melk-Wit-Puur mix.
Ik blijf er af.
Dat is hier gefaald.quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:53 schreef fietsie het volgende:
OK. AH-paaseitjes. Melk-Wit-Puur mix.
Ik blijf er af.
Ze staan 3 cm verder dan dat m'n arm lang is.quote:
Ter plaatse wassen bij jouw kampeergewoontes niet mogelijk?quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:55 schreef Candaasje het volgende:
(en ik moet genoeg kleding bij me hebben. Ik heb niet genoeg onderbroeken/shirts voor 4 weken)
Hm hier turkse pizza met vlees en kaas..quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zie je. 1 Turkse pizza is geen maaltijd.
Mijn vrouw snapt dat niet
Naturistencamping! Ik had 4 onderbroeken mee voor 6 wekenquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:55 schreef Candaasje het volgende:
Ik snoep toch steeds Hema-paaseitjes.
Terwijl ik er maar matig van geniet. Mweuh.
En 4 weken... ik hou van kamperen, maar 4 weken op dezelfde plek trek ik ook niet erg goed denk ik, of het moet écht een heel mooie omgeving zijn (en ik moet genoeg kleding bij me hebben. Ik heb niet genoeg onderbroeken/shirts voor 4 weken)
Ja preciesquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:57 schreef minilot het volgende:
[..]
Ter plaatse wassen bij jouw kampeergewoontes niet mogelijk?Meer dan een beekje, wat wasmiddel en een waslijntje heb je toch niet nodig?
Ik nam dan een handje biotex in een plastic zakje meequote:Op donderdag 4 maart 2021 20:57 schreef minilot het volgende:
[..]
Ter plaatse wassen bij jouw kampeergewoontes niet mogelijk?Meer dan een beekje, wat wasmiddel en een waslijntje heb je toch niet nodig?
Ik kreeg het serieus zo koud bij alleen het lezen hiervan dat ik subiet een aanvullend bankdekentje over me heen trokquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:58 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Naturistencamping! Ik had 4 onderbroeken mee voor 6 weken
Oh jawel, ook wel gedaan jaquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:57 schreef minilot het volgende:
[..]
Het was Frankrijk in de zomer joh. Minstens 2/3 van de tijd was het 30+ graden. Alleen de laatste week dat ik er was regende en stormde het. --> regenjas over je blootjequote:Op donderdag 4 maart 2021 21:00 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik kreeg het serieus zo koud bij alleen het lezen hiervan dat ik subiet een aanvullend bankdekentje over me heen trok![]()
Als ik niet zo'n koukleum was, was ik zóveel vaker bloot!
Heb je dan een aanhangwagen mee voor je kleding? Gewoon tussendoor wassenquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:55 schreef Candaasje het volgende:
Ik snoep toch steeds Hema-paaseitjes.
Terwijl ik er maar matig van geniet. Mweuh.
En 4 weken... ik hou van kamperen, maar 4 weken op dezelfde plek trek ik ook niet erg goed denk ik, of het moet écht een heel mooie omgeving zijn (en ik moet genoeg kleding bij me hebben. Ik heb niet genoeg onderbroeken/shirts voor 4 weken)
quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:58 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Naturistencamping! Ik had 4 onderbroeken mee voor 6 weken
Plakkerigquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:02 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het was Frankrijk in de zomer joh. Minstens 2/3 van de tijd was het 30+ graden. Alleen de laatste week dat ik er was regende en stormde het. --> regenjas over je blootje
In je nakie wandelen, slotje - opgelost!quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:01 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh jawel, ook wel gedaan ja![]()
Maar ik zweet me in de zomer vaak echt het schompes (zeker met bergwandelingen) dus dan krijg je niet altijd die zure zweetlucht er goed uit.
Voor echte nood is er ook vaak wel een camping te vinden met wasmachines. Maar kleding wassen is niet echt mijn hobby. Maar als ik 4 weken door prachtig natuurgebied kan trekken, dan zet ik me daar wel overheen.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik voorzie veel opregen in je toekomst
En dan niet die natte, uit de lucht vallende variant
quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heb je dan een aanhangwagen mee voor je kleding? Gewoon tussendoor wassen
De camping waar ik met mijn ouders altijd heen ging had nog best een groot bosperceel waar je dus gewoon in je blootje kon wandelen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:03 schreef minilot het volgende:
In je nakie wandelen, slotje - opgelost!![]()
Als die naturisten kunnen volleyballen en barbecueën en bonte avond houden en weetikwat in hun blootje, dan lukt wandelen vast ook wel
Ik begon met Checkpoint.quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:49 schreef minilot het volgende:
[..]
*kreun* Daar gaan mijn lenteavonden.
En, hielp het?quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik begon met Checkpoint.
Ik had behoefte aan wat empowerment.
Je klinkt steeds enthousiaster over camperenquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:03 schreef minilot het volgende:
[..]
In je nakie wandelen, slotje - opgelost!![]()
Als die naturisten kunnen volleyballen en barbecueën en bonte avond houden en weetikwat in hun blootje, dan lukt wandelen vast ook wel
Ik heb wel een goeie regenjas, een met een voering.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:05 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, jakkes! Instant douchegordijnassociaties!
Buren van ons namen o.a. het Senseoapparaat mee (toen dat nog nieuw en hip was) en ook wafelijzers enzo.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:07 schreef Myraela het volgende:
Ik weet op vakantie de ruimte die ik heb, altijd prima op te vullen. Op vakantie zonder ruimbagage? Geen probleem, we proppen alles in een tasje. Op vakantie met de auto? Misschien toch wel handig als ik 7 bordspelletjes, de barbecue en de staafmixer meeneem...
Jij hebt duidelijk nog nooit naturistisch gekampeerd.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:05 schreef Candaasje het volgende:
In de bergen in je blootje wandelen.... het lijkt me vooral ook erg koud boven de 2000m, en fucking charmant met die wandelsokken en bergschoenen eronder
quote:
Er zijn echt grenzen aan de vakantiefoto's die ik nog geschikt acht om te laten zien aan familie....quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:10 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit naturistisch gekampeerd.
Naturisten hebben:
• Hoedjes
• Heuptasjes
• Draagzakken met alleen beluierde kinderen erin
• Orthopedisch schoeisel
• Halfvergane slippers
• Zeer fancy barefootschoenen
• Allerlei vormen van beharing
Die bergschoenen van jou zouden niet raar staan.
Ik schrap die bordspelletjes voor de elektrische mokapot en de melkschuimerquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:07 schreef Myraela het volgende:
Ik weet op vakantie de ruimte die ik heb, altijd prima op te vullen. Op vakantie zonder ruimbagage? Geen probleem, we proppen alles in een tasje. Op vakantie met de auto? Misschien toch wel handig als ik 7 bordspelletjes, de barbecue en de staafmixer meeneem...
Met name orthopedisch schoeisel, vast! Of is dat mijn te krappe referentiekader aangaande de doorsnee naturist?quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:10 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit naturistisch gekampeerd.
Naturisten hebben:
• Hoedjes
• Heuptasjes
• Draagzakken met alleen beluierde kinderen erin
• Orthopedisch schoeisel
• Halfvergane slippers
• Zeer fancy barefootschoenen
• Allerlei vormen van beharing
Mooi hoor, dankjewel!quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Pratsj is een onomatopee. Blubber, modder, vieze natte zut waar je schoen in wegzakt. Machtig woord.
Tattie is viezigheid. Tattie aan je handen van het poetsen van je schoenen waarmee je door de pratsj hebt gelopen
Welk merk/type kofferbak op wielen?quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:15 schreef fietsie het volgende:
Met deze auto kunnen we denk ik wel met 6 mensen op vakantie: zoveel kofferbak had ik nog niet eerder.
Dat is waarquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:11 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Er zijn echt grenzen aan de vakantiefoto's die ik nog geschikt acht om te laten zien aan familie....
Touranquote:
Omdat ik dit begrijp snap ik kamperen niet.quote:
Oh god ja mensen met caravan of vouwwagen nemen alles mee. Het feit dat er zelfs kampeer friteuse enzo bestaan zegt genoegquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:09 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Buren van ons namen o.a. het Senseoapparaat mee (toen dat nog nieuw en hip was) en ook wafelijzers enzo.
Die hadden ook wel een giga-vouwagen. Best een kunst, want ze gingen altijd naar Italië, en kozen dan vaak ook de giga campings met minuscule kampeerplekjes.
Vriend en ik hebben sinds vorig jaar een kampeer-gasfornuisje met 3 pitjes! De jaren ervoor altijd aangeklooid op 2 losse gasbrandertjes
Ik vond het altijd lastig wanneer je rekening moest houden met grote weersverschillen, van badpak tot wnterjasquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:04 schreef Candaasje het volgende:
[..]nee joh!
Sterker nog, vriend en ik redden het zelfs met 1 tas voor onze kleding samen, en 1 tas voor de kampeerspullen. Dat was toen we vlogen of met de bus gingen.
Met de auto nemen we wel iets meer zooi mee, maar nooit meer dan in de auto past. (Ook geen dakkoffer ofzo)
Ik kampeer niet, maar voor dagjes aan de waterplas is mijn nepperd echt perfectquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:16 schreef Myraela het volgende:
Ik neem m'n neppe Lamzac overigens ook altijd mee. Je ziet eruit als een idioot als je hem ergens uitgooit, maar het is zo fijn als je even ergens wil chillen in een park of strand of whatever.
Hangt er erg vanaf waar je heen gaat. Over het algemeen ontbreekt vooral de leeftijdsgroep 12-22 heel erg. Dat zijn de onzekere pubers die absoluut niet bloot willen. Je hebt de jonge stellen die opgevoed zijn in naturisme en inmiddels zelfverzekerd genoeg om weer terug te komen (mijn A en B zijn ook zo, en mij hebben ze erin geïntroduceerd), dan heb je de jonge stellen met kinderen (vinden die kleintjes fantastisch, geen gedoe met kleren), dan heb je de ouders van pubers die hun pubers thuisgelaten hebben, en dan heb je inderdaad nog een bóel oude mensen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:14 schreef minilot het volgende:
[..]
Met name orthopedisch schoeisel, vast! Of is dat mijn te krappe referentiekader aangaande de doorsnee naturist?
Vriendin kwam laatst bij mij, met echt een halve huisraad.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:18 schreef minilot het volgende:
Ik neem graag het absolute minimum mee op reis, maar goed - ik was ook zo'n babymoeder zonder mom bag, ik propte bij het met Günther naar buiten gaan gewoonlijk alleen een luier en een paar billendoekjes in m'n broekzak
*googlet* Woah!quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:16 schreef Myraela het volgende:
Ik neem m'n neppe Lamzac overigens ook altijd mee. Je ziet eruit als een idioot als je hem ergens uitgooit, maar het is zo fijn als je even ergens wil chillen in een park of strand of whatever.
Van alles minimaal 2 mee. En eentje als reservequote:Op donderdag 4 maart 2021 21:19 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik vond het altijd lastig wanneer je rekening moest houden met grote weersverschillen, van badpak tot wnterjas
Is het ook, maar laagjes doen de truc.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:19 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik vond het altijd lastig wanneer je rekening moest houden met grote weersverschillen, van badpak tot wnterjas
Languit liggen met je lijf in de spleetquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:21 schreef minilot het volgende:
[..]
*googlet* Woah!
Een soort enorm voedingskussen(nog zoiets dat ik nooit begrepen heb..)
Hoe zit je daar dan op/tegen, Myra?
quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:21 schreef minilot het volgende:
*googlet* Woah!
Een soort enorm voedingskussen(nog zoiets dat ik nooit begrepen heb..)
Hoe zit je daar dan op/tegen, Myra?
Ja, is niet ongebruikelijk hoor! We hebben destijds ook een hoop lol gehad over die babyuitzet-checklists met zaken die je absoluut moest hebben. Ik geloof dat we met een kwart ervan nog steeds vonden dat de helft overbodig was. Maar enfin, ieder z'n ding. Ik voel me oprecht prettiger en zekerder met zo min mogelijk spullen maar kan me prima indenken dat mensen dat juist andersom hebben, zeker bij een eerste koter.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vriendin kwam laatst bij mij, met echt een halve huisraad.Een dekentje/matje voor op de grond, een kussen, speelgoed, luiertas. Ok, ik heb geen baby- of kinderspullen in huis, maar zacht plekje om op de grond te spelen zou ik nog wel kunnen improviseren.
Duidelijk! Ik zit/lig/rol juist zo graag op de grond in het zand indien op strandquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ik alleen lig, dan ga ik er gewoon languit op liggen. Maar hij zit ook prima als bankje met z'n tweetjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |