Er wordt op dit moment kaasschnitzel gegeten in huize Lonaa.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
In de aanbieding bij de Dirk nu voor 99 cent.![]()
![]()
Ik 3. Uit de vriezer vind ik ze beduidend minder lekker, trouwensquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:11 schreef Myraela het volgende:
Ik heb 6 doosjes ingeslagen, terwijl ik nog niet door de vorige lading heen was. Ik eet ze echt maar weinig de laatste tijd.Maar kan ze toch niet laten staan.
Ja, eigen schuld. Jij begon over 'de stuitende smaak' van Aure.quote:
Oh, daar heb ik geen last van. Ik laat ze wel rustig de hele dag ontdooien altijd.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:12 schreef Lonaa het volgende:
Ik 3. Uit de vriezer vind ik ze beduidend minder lekker, trouwens
Ah fijn, weer iemand in het topic met een goede smaak.quote:
Ik kreeg het idee dat ze dan heel snel uit elkaar vallen/breken in de pan.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik geen last van. Ik laat ze wel rustig de hele dag ontdooien altijd.
Ik denk dat ze je willen weg hebbenquote:
Is dat die paas pindakaas van de pindakaaswinkel?quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:20 schreef Isabeau het volgende:
ik heh vandaag 3 stukken kaas gekochten karamel pindakaas met witte chocolade
![]()
Geen idee of het paas is/was. Het is wel van de pindakaaswinkel en het is een limited special epic edition.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:22 schreef Myraela het volgende:
Is dat die paas pindakaas van de pindakaaswinkel?
Ik wilde naar de pindakaaswinkel vandaag, maar blijkbaar alleen in het weekend open.M'n kokospindakaas is al bijna op.
Misschien had ze het toch wel al gehad voor ze de prik kreegquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:21 schreef Lonaa het volgende:
Vriendinnetje heeft volgens mij geen kerona gehad maar had wel enorm heftige bijwerkingen van de eerste prik.
Zit melta opquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Niks mis met kant en klare lasagne trouwens.
Dusquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je willen weg hebben
Ik sprak vandaag een arts over de vaccinaties en hij zei dat hij toch best veel heftige reacties zag bij mensen met een tweede vaccinatie. Ik zei dat ik iemand ken die bij de eerste vaccinatie heel heftig reageerde. Hij: had hij daarvoor covid gehad? Dan reageer je inderdaad de eerste prik heel heftig. Dus
ik heh vandaag 3 stukken kaas gekochten karamel pindakaas met witte chocolade
![]()
Op die manier heeft het geprioriteerd vaccineren van zorgmedewerkers natuurlijk ook amper nut 😅😅😅quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dus![]()
![]()
Inmiddels stress op het werk: een collega accuut ziek thuis (non COVID) en en andere in quarantaine omdat er COVID in het gezin is. Zij gelukkig al dubbel gevaccineerd en de eerste test is negatief. Hopelijk mag ze na zaterdag wel los.
Planningstechnisch weer een uitdaging.
Als Hagenees lees ik hier toch kanker-lasagnequote:Op woensdag 3 maart 2021 20:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Kaas![]()
En kant en klare lasagne kan ook erg lekker zijn, diepvries vooral, en met name die van de Edah vroeger. Daar kon je me voor wakker maken, nooit meer zo’n lekkere kk-lasagne gehad
Triggert mijn psychische intolerantie nietquote:
Wellicht scheelt het vijf dagenquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Op die manier heeft het geprioriteerd vaccineren van zorgmedewerkers natuurlijk ook amper nut 😅😅😅
Aldi Nederland heeft een tijdje de rundergehakt versie gehad. Die was ook goed. Helaas niet meer verkrijgbaar.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Kaas![]()
En kant en klare lasagne kan ook erg lekker zijn, diepvries vooral, en met name die van de Edah vroeger. Daar kon je me voor wakker maken, nooit meer zo’n lekkere kk-lasagne gehad
quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Als Hagenees lees ik hier toch kanker-lasagne![]()
Of als AnneX cryptograaf een kerstkaart-lasagne
Dat kan toch alsnog?quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wellicht scheelt het vijf dagenWant anders was zij nu misschien ook aantoonbaar besmet.
Ik weet hetquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat kan toch alsnog?
Nu scheelt het vijf dagen
En volgende maand wellicht weer in quarantaine
En de maand erop
Etc
😅
quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Als Hagenees lees ik hier toch kanker-lasagne![]()
Of als AnneX cryptograaf een kerstkaart-lasagne
Jeetje, nu weet ik niet of jouw steun voor mijn paaseitjes-lijst nog wel kan gebruiken. Dat soort gerechten moeten echt verboden worden.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:38 schreef Aure het volgende:
Ohja ik moet sigmes witlof met ham, kaas en banaan nog uitproberen. Zo benieuwd
Mijn Boomer moeder van 72 had al heel enthousiast een reis naar Spanje geboekt half meiquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
Dat ze maar snel doorkomen met die prikken.
Jij hebt liever witlofschotel met paaseitjes?quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jeetje, nu weet ik niet of jouw steun voor mijn paaseitjes-lijst nog wel kan gebruiken. Dat soort gerechten moeten echt verboden worden.
Ik hoop dat je je bek verbrandt aan de hete banaan!quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:38 schreef Aure het volgende:
Ohja ik moet sigmes witlof met ham, kaas en banaan nog uitproberen. Zo benieuwd
Schattig, dat optimismequote:Op woensdag 3 maart 2021 20:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn Boomer moeder van 72 had al heel enthousiast één reis naar Spanje geboekt half mei
'want dan ben ik vast wel gevaccineerd en gooien ze alles open voor ons'
![]()
Heeft uiteindelijk toch maar omgezet naar september![]()
Nou, dat hoeft dan ook weer niet.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
Jij hebt liever witlofschotel met paaseitjes?
Ooohquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:46 schreef Aure het volgende:
Zoveel zin om mezelf weer eens vol te vreten met alleen maar pisang goreng op de pasar malam![]()
Ik ga er nu maar gewoon even vanuit dat je bezeten bent door je toekomstige kind en dat dit nog goed kan komen na baringquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:44 schreef Aure het volgende:
Het lijkt me gewoon zeer interessantmaar ik vind gesmolten kaas en fruit dus sowieso wel een lekkere combi
![]()
Dat heet geen Pasar Malam meerquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:46 schreef Aure het volgende:
Zoveel zin om mezelf weer eens vol te vreten met alleen maar pisang goreng op de pasar malam![]()
En ladingen martabak.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:46 schreef Aure het volgende:
Nah, altijd al lekker gevonden. Ananas in je kaasfonduequote:Op woensdag 3 maart 2021 20:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ga er nu maar gewoon even vanuit dat je bezeten bent door je toekomstige kind en dat dit nog goed kan komen na baring
Bij ons in de familie wel, want we zijn het er unaniem over eens dat de nieuwe naam stom isquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat heet geen Pasar Malam meer
Zo tof altijd dat![]()
Vroeger met mijn ouders, wat een feest was dat
Ok die laatste twee zijn ernstig lekkerquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:51 schreef Aure het volgende:
[..]
Nah, altijd al lekker gevonden. Ananas in je kaasfonduepeer met blauwekaassaus door je pasta
vijgen met geitenkaas uit de oven
Volledig mee eensquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:52 schreef Aure het volgende:
[..]
Bij ons in de familie wel, want we zijn het er unaniem over eens dat de nieuwe naam stom is
Haha ja Holland & Barrettquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Volledig mee eens
Waarom dat ooit veranderd is![]()
Net zo dom als Dokter Utker ipv dokter Oetker en Holland & Barrett ipv De Tuinen
Ik zit met een stuk sparerib in mijn bakkes as we speakquote:
Ja hoor. Ik sta niet te springen, maar als dat meer leed voorkomt dan laat ik me wel volspuitenquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:51 schreef Molo het volgende:
Willen de veganisten hier trouwens een Covid prik?
Utker is ook zoals je het uit moet sprekenquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Volledig mee eens
Waarom dat ooit veranderd is![]()
Net zo dom als Dokter Utker ipv dokter Oetker en Holland & Barrett ipv De Tuinen
Deze zijn inderdaad wel fijn. Maar banaan.. witlof.. meh, nee. Maar probeer jij het vooral voor ons uit.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:51 schreef Aure het volgende:
peer met blauwekaassaus door je pasta
Dat is wel de bedoeling natuurlijkquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:56 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik sta niet te springen, maar als dat meer leed voorkomt dan laat ik me wel volspuiten![]()
Ik wil enkel geen kaas
Nee nee neequote:Op woensdag 3 maart 2021 20:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Utker is ook zoals je het uit moet spreken
Ik moet eerstquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Deze zijn inderdaad wel fijn. Maar banaan.. witlof.. meh, nee. Maar probeer jij het vooral voor ons uit.
Met jou kan ik praten, ik zou dit alles nu eten (ook de witlof banaan kaas schotel)quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:51 schreef Aure het volgende:
[..]
Nah, altijd al lekker gevonden. Ananas in je kaasfonduepeer met blauwekaassaus door je pasta
Kant en klare lasagne is lastig want lactose, kant en klare supermarkt sandwiches zijn klef. Maar soms kun je zin hebben in iets klefs? Paaseieren, nu niet meer want lactose, maar anders puur.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ah fijn, weer iemand in het topic met een goede smaak.
Wat is jouw mening over kant en klare lasagne? En van die kant en klare supermarkt sandwiches? En wat is je favoriete paaseitje?
Ja dit klinkt wel goed.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:54 schreef Aure het volgende:
Broodje brie met perzik, even in de oven en dan honing en walnoten erover
Pure paaseitjes bevatten vaak geen lactose (in elk geval die van de Kruidvat niet, Hema geloof ik ook niet)quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kant en klare lasagne is lastig want lactose, kant en klare supermarkt sandwiches zijn klef. Maar soms kun je zin hebben in iets klefs? Paaseieren, nu niet meer want lactose, maar anders puur.
Kijk dit zijn de betere tips.quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:17 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Pure paaseitjes bevatten vaak geen lactose (in elk geval die van de Kruidvat niet, Hema geloof ik ook niet)
Hema heet ook speciale vegan paaseitjes, die zijn er dus ook vrij van.
Hehe, die zouden iig niet te beroerd zijn om dat gewoon te zeggen als het zo isquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:17 schreef Syrena het volgende:
Ik las snel bij en dacht dat de familie van Aure de naam van de aanstaande nieuwe baby niks vond![]()
Ik wil al 2 weken de pindakaaspaaseitjes van de Hema, maar weet niks erbij om tot 10 euro te click&collecten
Vandaag dus een menu van pannenkoeken,ananashart, voetmassages en een goede beurt begrijp ik dus?quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:20 schreef Aure het volgende:
[..]
Hehe, die zouden iig niet te beroerd zijn om dat gewoon te zeggen als het zo is![]()
Maar hij zit nog opgehokt dus ze weten zijn naam nog niet
Dat laatste kan wel werken ja. Mits vaginaalquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:21 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Vandaag dus een menu van pannenkoeken,ananashart, voetmassages en een goede beurt begrijp ik dus?
In ieder geval dat laatstequote:Op woensdag 3 maart 2021 21:21 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Vandaag dus een menu van pannenkoeken,ananashart, voetmassages en een goede beurt begrijp ik dus?
Yes! 5 letters weer ook, maar dat was wel toeval. Wel een naam uit de literatuur, maar niet uit de Nederlandse. Iets harder qua klank. Maar ik vind het wel leuk samenquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:24 schreef Molo het volgende:
Ik vind trouwens Till een mooie naam naast het huidige kereltje wat al rondloopt
Is het nu eigenlijk weer een jochie?
Voedingswaarde qua veel calorieën? Want dan kun je pindakaas gewoon beter compleet schrappenquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:26 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik las kaas![]()
En jullie herinnerden me weer aan de pindakaas winkel
Staat op die potten ook gewoon voedingswaarde?
Ik ben nu vier dagen daadwerkelijk weer goed bezig met eten, dus wil dat niet meteen verpesten. Er moet nogal veel af namelijk.
Maaar, als ik binnen m'n goeie eten nou gewoon regelmatig een lekkere cracker met dit soort lekker klinkende pindakaas smaken kan incalculeren.. dan teken ik daarvoor
Ik krijg wel lekkere trek van dit topic![]()
Erg benieuwd!quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:26 schreef Aure het volgende:
[..]
Yes! 5 letters weer ook, maar dat was wel toeval. Wel een naam uit de literatuur, maar niet uit de Nederlandse. Iets harder qua klank. Maar ik vind het wel leuk samen
Nationaal niveau?quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:34 schreef borisz het volgende:
Discussieavond Verkiezingsprogramma over het Sociaal Domein. Meer dan de helft van de gemeentebegroting en je weet er eigenlijk te weinig vanaf. Kortom weer een hoop geleerd
Ik zou dan toch ernstig moeite moeten doen niet de roepnaam "Marquis!" te gaan gebruikenquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:30 schreef Molo het volgende:
* Molo heeft Sade altijd al een leuke stevige jongensnaam gevonden
Nouja meer als in staat erop hoeveel kcal er in zitten.quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Voedingswaarde qua veel calorieën? Want dan kun je pindakaas gewoon beter compleet schrappen
quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zou dan toch ernstig moeite moeten doen niet de roepnaam "Marquis!" te gaan gebruiken![]()
Sociaal domein is van de bijstand tot jeugdhulp. Heel breed dus. En ja dat is landelijk ook de grootste post voor gemeenten.quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Nationaal niveau?
Want jemig, dat domein zit wel echt zo verstrekte kut verstrengeld in elkaar zeg. Niet meer uit te leggen aan een leek
Cakve 651 kcal per 100 gram zie ik netquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:43 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Nouja meer als in staat erop hoeveel kcal er in zitten.
Dan kan ik het wel af en toe eten, maar dan wel in m'n dagplanning er rekening mee houden
Marquis de?quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:30 schreef Molo het volgende:
* Molo heeft Sade altijd al een leuke stevige jongensnaam gevonden
Ah, zieke verwante geestquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zou dan toch ernstig moeite moeten doen niet de roepnaam "Marquis!" te gaan gebruiken![]()
Maar scope van verkiezingsprogramma is nu vooral nationaal toch?quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Sociaal domein is van de bijstand tot jeugdhulp. Heel breed dus. En ja dat is landelijk ook de grootste post voor gemeenten.
Bekijk het zo, jij maakt tenminste nog wat (spannends) mee!quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:54 schreef minilot het volgende:
Ik stond overigens net om 21:01 in de voortuin uit te hijgenIk vond al dat onze avondwandeling wat trager dan gebruikelijk ging, kwam zwager er precies halverwege pas mee aanzetten dat -ie eigenlijk een blaar had en dat de lange ronde via een naastgelegen dorp mogelijk toch niet zo handig was. Grmbl. Het op het nipperstenippertje gered en toen ik eenmaal mijn voordeursleutel had gevonden kwam er precies een politieauto door mijn straat rijden
Die waren jullie natuurlijk al aan het volgenquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:54 schreef minilot het volgende:
Ik stond overigens net om 21:01 in de voortuin uit te hijgenIk vond al dat onze avondwandeling wat trager dan gebruikelijk ging, kwam zwager er precies halverwege pas mee aanzetten dat -ie eigenlijk een blaar had en dat de lange ronde via een naastgelegen dorp mogelijk toch niet zo handig was. Grmbl. Het op het nipperstenippertje gered en toen ik eenmaal mijn voordeursleutel had gevonden kwam er precies een politieauto door mijn straat rijden
Jij kunt dit ook meemakenquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:56 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Bekijk het zo, jij maakt tenminste nog wat (spannends) mee!
Dat zou gaaf zijn maar ik vrees dat ik gewoon op twee straten afstand van het lokale politiebureau woonquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die waren jullie natuurlijk al aan het volgen
Gewoon roepen dat je mantelzorg uitliepquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:54 schreef minilot het volgende:
Is het in het geval van eenzame zwager ook wel een beetje.quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon roepen dat je mantelzorg uitliep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |