Was er vanochtend om een bestelling op te pikken het personeel leek me echt wel vrolijk hoor. Ze kunnen tenminste weer wat dóen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:49 schreef Twinkle20 het volgende:
Mijn god ik heb net even een lijstje paasartikelen besteld bij de hema via het principe bel&bestel. Om toch een klein beetje fleur te geven aan het leven momenteel.
Als ik niet al overspannen was, dan zou ik het daar wel van geworden zijn![]()
Wat een onwezenlijk gedoe zeg. Heb echt medelijden met het personeel.
O dat geloof ik zeker! Maar het is zo anders werken lijkt me. Ik weet niet hoe jouw hema is maar de mijne is aardig groot. Als ze zo de hele dag met de telefoon in de winkel rondgestuurd worden, dan halen ze de 20.000 stappen op een dag welquote:Op woensdag 3 maart 2021 16:58 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Was er vanochtend om een bestelling op te pikken het personeel leek me echt wel vrolijk hoor. Ze kunnen tenminste weer wat dóen.
Het kan ook een gok zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:59 schreef Twinkle20 het volgende:
Okay noem mij maar een complotdenker of wat je er ook van mag vinden.
Een klant van mij in Nuenen, ondernemer in de horeca, heeft van Bavaria een schrijven gekregen om te bestellen omdat ze in april weer open mogen. No kidding, heb het schrijven net zelf gezien (hij stuurde een foto via de app).
Wat missen wij?
Is dit een of andere sick joke en komt het niet echt van Bavaria en is het geimiteerd? Of weet Bavaria meer als wij?
Bavaria zou sowieso verboden moeten worden, maar ik verwacht inderdaad wel dat er in de loop van April het kantelpunt bereikt is wat betreft kosten/baten van maatregelen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:59 schreef Twinkle20 het volgende:
Een klant van mij in Nuenen, ondernemer in de horeca, heeft van Bavaria een schrijven gekregen om te bestellen omdat ze in april weer open mogen. No kidding, heb het schrijven net zelf gezien (hij stuurde een foto via de app).
Wat missen wij?
Is dit een of andere sick joke en komt het niet echt van Bavaria en is het geimiteerd? Of weet Bavaria meer als wij?
Toen ik mijn postpakketje kwam ophalen bij de lokale Karwei kreeg ik ook al een kreet toegeworpen: "ah, gelukkig, weer eens een klant in de winkel!". Vrij geestdodend lijkt me om alleen maar aan de poort te staan wachten op die vier klanten per dag die iets komen ophalen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:58 schreef deedeetee het volgende:
Was er vanochtend om een bestelling op te pikken het personeel leek me echt wel vrolijk hoor. Ze kunnen tenminste weer wat dóen.
Per 1 april?quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:59 schreef Twinkle20 het volgende:
Een klant van mij in Nuenen, ondernemer in de horeca, heeft van Bavaria een schrijven gekregen om te bestellen omdat ze in april weer open mogen.
zegt de elfstedentocht predikerquote:Op woensdag 3 maart 2021 17:03 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De stijging die vorige week begonnen is zet zich iig voort. Dat lijkt mij geen goed nieuws. Aankondiging van nieuwe versoepelingen kunnen we vergeten volgende week.
Nou aan Bavaria helemaal niets, liever Corona dan Bavaria moeten drinken.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:59 schreef Twinkle20 het volgende:
Wat missen wij?
Welke stijging?quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:03 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De stijging die vorige week begonnen is zet zich iig voort. Dat lijkt mij geen goed nieuws. Aankondiging van nieuwe versoepelingen kunnen we vergeten volgende week.
Het is baravia... Dus bedoel je de ziekte of corona bier? Want persoonlijk heb ik zelfs liever de ziekte corona dan bavaria bier.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nou aan Bavaria helemaal niets, liever Corona dan Bavaria moeten drinken.
boze_eend je hebt je spuit voor het eind van het jaar.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:02 schreef Boze_Eend het volgende:
ik geloof er niet meer dat we gevaccineert gaan worden het gaat nooit meer lukken voor het eind van het jaar ik word strontziek van dit klote kut land
Nee, klopt.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:55 schreef opreis het volgende:
[..]
Daarom moet je ook naar de IC/ziekenhuis opnames kijken. Niet dat die zoveel beter zijn momenteel.
omdat je nu zit angst te zaaien omdat cijfers omhoog gaan, maar daarvoor wilde je iedereen lekker ging schaatsen. Hypocriet noem je dat.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:05 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het heeft niet lang genoeg gevroren voor een elfstedentoch. Dus wat zeur je.
Beetje lullig om het risico te nemen dat ze verkeerd gokken.quote:
ik geloof er niet meer inquote:Op woensdag 3 maart 2021 17:05 schreef koemleit het volgende:
[..]
boze_eend je hebt je spuit voor het eind van het jaar.
Het zou erg erg fijn zijn om het aantal cycli en überhaupt wat meer data te hebben dan alleen positief of negatief. Rond een lapbepalingquote:Op woensdag 3 maart 2021 16:43 schreef _serial_ het volgende:
[..]
De case van herbesmettingen is erg interessant, net zoals heel erg veel PCR cycles.
Nou ja, ik hoop het voor ze. En ik denk niet dat ze het voor elkaar gaan krijgen om de complete sector echt tot juni dicht te gaan houden. Maar veel meer dan dat kan ik er ook niet over zeggenquote:Op woensdag 3 maart 2021 17:06 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Beetje lullig om het risico te nemen dat ze verkeerd gokken.
Ik weet niet goed wat ik ervan moet denken. Ik zoek het meer in de hoek dat Den Haag in gesprek is met KHN en consorten en in het geheim toezeggingen doet zodat die branche zijn gemak houdt omdat er echt een einde aan deze lijdensweg komt.
Ik snap jullie gedachtengangen en daarom post ik het ook hier. Was benieuwd hoe jullie er tegenaan keken. Maar bijzonder vind ik het wel.
Gewoon de stijging van dit killervirus en de snelle opkomst van de britse variant waardoor het nu code zwart is in de ziekenhuizen en de lijken op straat liggen!!! Die stijging!!!! Gr jaap hugo mark en kuipers. En die paniekzaaiende vrouw van het omtquote:
Mee eensquote:Op woensdag 3 maart 2021 16:49 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Is de vraag in hoeverre het straks nog weg gaat al die maatregelen. Je moet ook nog altijd je flesje water weggooien voordat je door de douane kan, omdat ze bang zijn dat je er een bom van kan maken.
Als ik het realistisch bekijk waar het nu naar toe gaat, is het verplicht vaccinatiepaspoort iets dat ik zeker zie komen, als tweede paspoort als je wilt reizen. Dan als er weer een virusje komt komen mondkapjesplicht en afstand houden gelijk weer naar boven. Misschien zelfs voor een griepgolf in de wintermaanden, het zal me echt niet verbazen.
Er zal altijd het gevaar blijven voor het volgende virus.
Gok, tegenactie of horeca to goquote:Op woensdag 3 maart 2021 16:59 schreef Twinkle20 het volgende:
Wat missen wij?
Als je naar die grafiek kijkt, is gisteren dan niet eerder een daling dan vandaag een stijging? Als je vandaag met eergisteren vergelijk is er geen stijging van 1000. De grap is, gisteren was er geen jubelstemming omdat de besmettingscijfers lager waren, maar nu is er wel een doemstemming omdat ze hoger zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:09 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Stagnatie van het aantal besmettingen is duidelijk te zien. Vorige week is de stijging begonnen en die zal zich door blijven zetten.
[ afbeelding ]
Wat is het nou, stagnatie of stijging?quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:09 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Stagnatie van het aantal besmettingen is duidelijk te zien. Vorige week is de stijging begonnen en die zal zich door blijven zetten.
[ afbeelding ]
Ah, en men test nog net zoveel? En op de zelfde manier? En bij dezelfde klachten?quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:09 schreef Starhopper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En het hoge aantal van vandaag ook (want in het weekend minder getest en net na het weekend meer). Dagcijfers kun je niet gebruiken om trendanalyse op te doen. Niet dalend en ook niet stijgend.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:12 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het lage aantal van gisteren en eergisteren komt door het weekend.
En denk jij dan dat ze al die maanden besmettelijk is?quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja klopt, maar jij vindt het aannemelijk dat ze een zodanig beroerd zwak immuunsysteem heeft dat ze opnieuw de infectie doormaakt?
Dat wordt helemaal niet onderschreven als logisch scenario.
Nog steeds virusdeeltjes hebben is veel logischer. En verklaart ook waarom ze niet ziek ervan is nu.
Die van mij is niet echt groot maar heeft 2 verdiepingen, je kunt met met de trap of lift naar de 2e verdieping. Maar ik zag het personeel gewoon de trap op en af huppelen. Leek geen probleem. Heb zelf ook een hekel aan een lift. Ik begin lol te krijgen aan t bellen of online bestellen, doe het met meerdere winkels.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:01 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
O dat geloof ik zeker! Maar het is zo anders werken lijkt me. Ik weet niet hoe jouw hema is maar de mijne is aardig groot. Als ze zo de hele dag met de telefoon in de winkel rondgestuurd worden, dan halen ze de 20.000 stappen op een dag wel
Wordt inderdaad gewoon weer een extra handeling voor je het vliegtuig in mag, stempel in je paspoort of een apart inlegvel laten zien. En dat blijven we er dan inhouden, ook lang nadat corona geen issue meer is. Net zoals het levensgevaarlijke flesje water, of die levensgevaarlijke schoenveters.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:49 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Is de vraag in hoeverre het straks nog weg gaat al die maatregelen. Je moet ook nog altijd je flesje water weggooien voordat je door de douane kan, omdat ze bang zijn dat je er een bom van kan maken.
Als ik het realistisch bekijk waar het nu naar toe gaat, is het verplicht vaccinatiepaspoort iets dat ik zeker zie komen, als tweede paspoort als je wilt reizen. Dan als er weer een virusje komt komen mondkapjesplicht en afstand houden gelijk weer naar boven. Misschien zelfs voor een griepgolf in de wintermaanden, het zal me echt niet verbazen.
Er zal altijd het gevaar blijven voor het volgende virus.
Als ze meerdere keren per jaar griepsverschijnselen heeft en een longinfectie op die leeftijd, heeft ze dan geen problemen met haar immuun systeem? Het lijkt mij niet normaal dat een tiener op die leeftijd zo vaak ziek is...quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En denk jij dan dat ze al die maanden besmettelijk is?
Ik vind het inderdaad aannemelijk dat ze twee keer ziek is, normaal heeft ze meerdere keren per jaar een longinfectie en griepverschijnselen.
Zou toch mooi zijn als we met de bezem eens door de maatschappij gingen en ons van alle schijnveiligheid ontdoen. Bespaart een hoop geld en geklooi.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wordt inderdaad gewoon weer een extra handeling voor je het vliegtuig in mag, stempel in je paspoort of een apart inlegvel laten zien. En dat blijven we er dan inhouden, ook lang nadat corona geen issue meer is. Net zoals het levensgevaarlijke flesje water, of die levensgevaarlijke schoenveters.
De PCR zegt niks over besmettelijkheid. Is heel gevoelig en pikt ook virusdeeltjes op die niet besmettelijk zijn. Die kun je lang bij je dragenquote:Op woensdag 3 maart 2021 17:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad aannemelijk dat ze twee keer ziek is, normaal heeft ze meerdere keren per jaar een longinfectie en griepverschijnselen.
Fake data, gemeten besmettingen zijn niet te vergelijken als je niet op dezelfde manier test, of als je maar alles op 1 berg gooit.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:16 schreef chratnox het volgende:
Nou, daar zijn we weer mooi ingetrapt. Even terug naar de feiten.
Dit zijn de meest recente cijfers, 7 dagen rollend:
[ link | afbeelding ]
Op dit moment zitten we qua cijfers dus een beetje op het niveau van eind januari, voor de #ijspiek. Ben benieuwd hoe de cijfers zich ontwikkelen, want de onzekerheid van de afgelopen weken lijkt er wel uit te zijn.
Dan heb je een ernstig gemankeerd immuunsysteem iddquote:Op woensdag 3 maart 2021 17:21 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Als ze meerdere keren per jaar griepsverschijnselen heeft en een longinfectie op die leeftijd, heeft ze dan geen problemen met haar immuun systeem? Het lijkt mij niet normaal dat een tiener op die leeftijd zo vaak ziek is...
De herinfecties die er zijn geweest zijn ook vooral bij mensen met een auto-immuun ziekte heeft Jaap. V. Dissel eens gezegd.
We meten sowieso niet op dezelfde manier. Hebben we ook nooit gedaanquote:Op woensdag 3 maart 2021 17:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Fake data, gemeten besmettingen zijn niet te vergelijken als je niet op dezelfde manier test, of als je maar alles op 1 berg gooit.
quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:16 schreef chratnox het volgende:
Nou, daar zijn we weer mooi ingetrapt. Even terug naar de feiten.
Dit zijn de meest recente cijfers, 7 dagen rollend:
[ link | afbeelding ]
Op dit moment zitten we qua cijfers dus een beetje op het niveau van eind januari, voor de #ijspiek. Ben benieuwd hoe de cijfers zich ontwikkelen, want de onzekerheid van de afgelopen weken lijkt er wel uit te zijn.
Juist omdat het continu zo'n allegaartje is, zegt het dagelijkse verschil in aantal mutaties nog best wel wat eigenlijk.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:27 schreef Molo het volgende:
[..]
We meten sowieso niet op dezelfde manier. Hebben we ook nooit gedaan
Alleen al de verschillen in teststrategie, maar ook de verschillende testmethoden (PCR, bloed, sneltest, blaastest etc), verschillende labs, verschillende machines en verschillende werkwijzen
quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:31 schreef Anton91 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb er nog een lijn met een extra maatregel bijgezet![]()
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 3 maart 2021 17:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Juist omdat het continu zo'n allegaartje is, zegt het dagelijkse verschil in aantal mutaties nog best wel wat eigenlijk.
Je begrijpt hopelijk dat maatregelen als de avondklok, 20h alcoholverbod en het mondkapje de enige reden zijn dat er nergens een exponentiële stijging voorkomt in deze grafiek?!quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:31 schreef Anton91 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb er nog een lijn met een extra maatregel bijgezet![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:47 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Je begrijpt hopelijk dat maatregelen als de avondklok, 20h alcoholverbod en het mondkapje de enige reden zijn dat er nergens een exponentiële stijging voorkomt in deze grafiek?!
We kunnen ook mondkapjes alleen verplichten tussen 21u en 4.30u.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:47 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Je begrijpt hopelijk dat maatregelen als de avondklok, 20h alcoholverbod en het mondkapje de enige reden zijn dat er nergens een exponentiële stijging voorkomt in deze grafiek?!
Hahahahahaquote:Op woensdag 3 maart 2021 17:47 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Snel alcoholverkoopverbod naar 19u dan!! Daar hebben we tenminste iets aan!quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:47 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Dat moet haast wel tienduizenden per dag zijn geweest.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:02 schreef Luke83 het volgende:
Even iets anders, is er bekend/berekend hoeveel besmettingen er vorig jaar maart op het hoogtepunt waren?
Heel laag, want er werd niet getest.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:02 schreef Luke83 het volgende:
Even iets anders, is er bekend/berekend hoeveel besmettingen er vorig jaar maart op het hoogtepunt waren?
Hoe zeker weet je dat? Als in .. ben je een insider bij de overheid?quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Gok, tegenactie of horeca to go
Er is echt nog geen stiekem beleid op dat vlak
Behoudens een bewijs voor een vliegreis is zo'n paspoort weer een oplossing bedenken voor een probleem dat er niet (meer) is als straks bijna iedereen is gevaccineerd en de ziekenhuizen leeg zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:07 schreef leolinedance het volgende:
Die Kaag van D66 is ook niet wijs met dat vaccinatiebewijs. Lijkt me dat zo'n idiote dingen niet gaan gebeuren.
Zo'n partij moet ook ongekend hard gestraft worden tijdens de verkiezingen. Hoe halen ze het in hun hoofd
https://coronadashboard.r(...)besmettelijke-mensenquote:Op woensdag 3 maart 2021 18:02 schreef Luke83 het volgende:
Kapitein Stoppel Godquote:Op woensdag 3 maart 2021 18:16 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik heb na een jaar corona eindelijk de voor mij ultieme manier van ontspannen weten te vinden ..
.. Alfred Jodocus Kwak bingwatchen met mijn zoontje van 6(of zoals hij het zeg.. Alfred Cadeautjes Kwak
)
Dat gebeurt wel degelijk. Internationaal zijn er al meerdere bedrijven die een vaccinatie bewijs eisen als jij van hun cruises gebruik wil maken. Of dat er ook in Nederland komt is nog de vraag, wettelijk kan het iig wel.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:07 schreef leolinedance het volgende:
Die Kaag van D66 is ook niet wijs met dat vaccinatiebewijs. Lijkt me dat zo'n idiote dingen niet gaan gebeuren.
Zo'n partij moet ook ongekend hard gestraft worden tijdens de verkiezingen. Hoe halen ze het in hun hoofd
Positieve test staat niet gelijk aan besmettelijk zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik heb hier als vrij frequent D66 stemmer nog een vraag over gesteld via hun campagne team. Niks gehoord. Als Kaag hiermee een partijstandpunt verkondigt dan gaat er gewoon definitief een streep door deze partij. Laatste keer overigens ook al niet op D66 gestemd omdat ze al een tijdje alle idealen overboord gezet lijken te hebben.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:07 schreef leolinedance het volgende:
Ik vind Kaag sowieso een niet typische D66 lijsttrekker, als in: ik had haar niet bij die partij gegokt. Maar dat is weer een andere discussie.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:36 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik heb hier als vrij frequent D66 stemmer nog een vraag over gesteld via hun campagne team. Niks gehoord. Als Kaag hiermee een partijstandpunt verkondigt dan gaat er gewoon definitief een streep door deze partij. Laatste keer overigens ook al niet op D66 gestemd omdat ze al een tijdje alle idealen overboord gezet lijken te hebben.
Zoiets jaquote:Op woensdag 3 maart 2021 18:07 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Hoe zeker weet je dat? Als in .. ben je een insider bij de overheid?
Ik moet even nagaan welke horeca klanten ik heb met speficiek Bavaria als leverancier. Eens peilen hoe het daar zit. Maar evengoed bij andere horeca ondernemers.
Ik heb geen facebook of andere social media maar als dit is wat ik denk dat het is, zal het ook niet stil blijven de komende dagen.
Nou... Die eerste aflevering... Waar zijn ouders platgereden wordenquote:Op woensdag 3 maart 2021 18:16 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik heb na een jaar corona eindelijk de voor mij ultieme manier van ontspannen weten te vinden ..
.. Alfred Jodocus Kwak bingwatchen met mijn zoontje van 6(of zoals hij het zeg.. Alfred Cadeautjes Kwak
)
https://ec.europa.eu/health/ehealth/covid-19_nl?2nd-language=plquote:Op woensdag 3 maart 2021 18:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel degelijk. Internationaal zijn er al meerdere bedrijven die een vaccinatie bewijs eisen als jij van hun cruises gebruik wil maken. Of dat er ook in Nederland komt is nog de vraag, wettelijk kan het iig wel.
Prachtige serie. Ook voor volwassenen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:16 schreef Twinkle20 het volgende:
)
Met mijn lange termijn geheugen is gelukkig niks mis want ik wist nog dat de ekster Pikkie heetquote:Op woensdag 3 maart 2021 18:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Zoiets ja
Wel benieuwd wat je peilstok oplevert, laat je ons dat weten hier?
[..]
Nou... Die eerste aflevering... Waar zijn ouders platgereden worden![]()
![]()
De aarde is niet plat, het is een schildpadquote:Op woensdag 3 maart 2021 18:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Prachtige serie. Ook voor volwassenen.
Zal m bij blijven, heeft het bij mij wel gedaan iig toen ik het keek op die leeftijd.
Misschien nog wel relevanter als ooit als dadelijk die .. die kraai .. Dolf? Tevoorwchijn komt net zijn consorten? Besef ik me nu ineensquote:Op woensdag 3 maart 2021 18:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Prachtige serie. Ook voor volwassenen.
Zal m bij blijven, heeft het bij mij wel gedaan iig toen ik het keek op die leeftijd.
Wat gebeurt er in Slowakije dan?quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:00 schreef Confetti het volgende:
Als je ziet wat er gebeurt in landen als Slovakijke en Tsjechie ben je gewoon een viruswappie als je denkt dat wij onze stand van zaken niet te danken hebben aan de lockdown, inclusief avondklok n het sluiten van horeca en winkels.
Oeps.quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat gebeurt er in Slowakije dan?
O.a. nazisme en apartheid komen aan de orde.quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:02 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Misschien nog wel relevanter als ooit als dadelijk die .. die kraai .. Dolf? Tevoorwchijn komt net zijn consorten? Besef ik me nu ineens![]()
Het zal zo moeten zijn
Bedoel je Hongarije? Of nog een ander oost Europees landquote:Op woensdag 3 maart 2021 19:04 schreef Confetti het volgende:
[..]
Oeps.Die landen lijken ook erg op elkaar. Tsjechie. En ook in andere delen van Europa loopt het gewoon erg stroef ondanks de harde maatregelen.
wat gebeurt daar dan?quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:00 schreef Confetti het volgende:
Als je ziet wat er gebeurt in landen als Slovakijke en Tsjechie ben je gewoon een viruswappie als je denkt dat wij onze stand van zaken niet te danken hebben aan de lockdown, inclusief avondklok n het sluiten van horeca en winkels.
Is de Griekse zorg een paar jaar geleden niet totaal aan gruzelementen bezuinigd zodat de EU onder het mom van "steun" geld kon doorsluizen naar Franse en Duitse banken?quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:41 schreef THEFXR het volgende:
Bijna alle ziekenhuisbedden Athene bezet, strengere maatregelen afgekondigd
Vanaf morgen zullen strengere maatregelen gelden: bank- en supermarktbezoek mogen alleen binnen de eigen gemeente of tot 2 kilometer vanaf het eigen huis. Wie de straat op gaat, moet via een sms aangeven waarom men de straat op moet. In regio's met een hoog aantal besmettingen geldt een avondklok vanaf 19.00 tot 05.00 uur.
Liveblog:
weet ik niet, hebt het toen niet gevolgd.quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:53 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Is de Griekse zorg een paar jaar geleden niet totaal aan gruzelementen bezuinigd zodat de EU onder het mom van "steun" geld kon doorsluizen naar Franse en Duitse banken?
Die Griekse eilanden zitten toch vol met chirurgen uit Syrie en Eritrea? Waarom vragen ze die niet om hulp.quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:53 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Is de Griekse zorg een paar jaar geleden niet totaal aan gruzelementen bezuinigd zodat de EU onder het mom van "steun" geld kon doorsluizen naar Franse en Duitse banken?
https://www.ad.nl/binnenl(...)atste-prik~a0f0d37b/quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:23 schreef Dimachaerus het volgende:
Heel Nederland vóór begin juli een vaccin: wie mag eerst en wie krijgt de laatste prik?
Hugo als allerlaatste. Dat lijkt me een mooie afsluiter van deze ellende.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:23 schreef Dimachaerus het volgende:
Heel Nederland vóór begin juli een vaccin: wie mag eerst en wie krijgt de laatste prik?
Zet Wilders of Bosma er maar neerquote:Op woensdag 3 maart 2021 18:47 schreef GemMagic het volgende:
Ik dacht dat D66 liberaal progressief zou zijn.. hoe past een vaccinatie bewijs daar in? Aan de andere kant, ons aller liberale VVD pleit tegenwoordig zelfs voor een grotere overheid
Je zou kunnen beargumenteren dat Kaag hier slechts realistisch is, want het gaat er gegarandeerd komen in -een- vorm, al is het maar om aan buitenlandse eisen te kunnen voldoen. Maar als ik Rutte, Kaag en Baudet op een rijtje moet zetten voor een beoogd premierschap, dan in die volgorde, hoe zeer mij dat eigenlijk ook tegenstaat.
Waren examenleerlingen toch?quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:39 schreef Tijn het volgende:
Ik lees net dat hier in het dorp allebei de grote scholengemeenschappen alweer dichtgaan en op afstand les gaan geven, want blijkbaar zijn er inmiddels al meer dan 40 besmette leerlingen gevonden.
Sinds wanneer waren de middelbare scholen weer open? Gisteren?
Vandaag in de kinderteststraat DRUK! Niet normaal meerquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:39 schreef Tijn het volgende:
Ik lees net dat hier in het dorp allebei de grote scholengemeenschappen alweer dichtgaan en op afstand les gaan geven, want blijkbaar zijn er inmiddels al meer dan 40 besmette leerlingen gevonden.
Sinds wanneer waren de middelbare scholen weer open? Gisteren?
Een kinderteststraat wat?quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vandaag in de kinderteststraat DRUK! Niet normaal meerDit is inderdaad niet te doen.
'Hallo, je bent uitgenodigd op het feestje van Sterre. Ik verklap nog niet wat we gaan doen, maar je moet niet bang zijn voor een stokje in je neus. Een zwembroek heb je niet nodig. Je wordt niet thuisgebracht. Groetjes, Maan'quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vandaag in de kinderteststraat DRUK! Niet normaal meerDit is inderdaad niet te doen.
Ja geen grap. Hinkelbaan op de weg getekend, wat tekenfilmfigureren her en der. En een dapperheidsdiploma en een knutselambulance gekregen als kadoquote:
Oké, en de manier van testen ging wel op dezelfde manier als bij volwassenen of?quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja geen grap. Hinkelbaan op de weg getekend, wat tekenfilmfigureren her en der. En een dapperheidsdiploma en een knutselambulance gekregen als kado
Wel neus en mond maar minder diep. Stelde niets voor.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Oké, en de manier van testen ging wel op dezelfde manier als bij volwassenen of?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |