Was er vanochtend om een bestelling op te pikken het personeel leek me echt wel vrolijk hoor. Ze kunnen tenminste weer wat dóen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:49 schreef Twinkle20 het volgende:
Mijn god ik heb net even een lijstje paasartikelen besteld bij de hema via het principe bel&bestel. Om toch een klein beetje fleur te geven aan het leven momenteel.
Als ik niet al overspannen was, dan zou ik het daar wel van geworden zijn![]()
Wat een onwezenlijk gedoe zeg. Heb echt medelijden met het personeel.
O dat geloof ik zeker! Maar het is zo anders werken lijkt me. Ik weet niet hoe jouw hema is maar de mijne is aardig groot. Als ze zo de hele dag met de telefoon in de winkel rondgestuurd worden, dan halen ze de 20.000 stappen op een dag welquote:Op woensdag 3 maart 2021 16:58 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Was er vanochtend om een bestelling op te pikken het personeel leek me echt wel vrolijk hoor. Ze kunnen tenminste weer wat dóen.
Het kan ook een gok zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:59 schreef Twinkle20 het volgende:
Okay noem mij maar een complotdenker of wat je er ook van mag vinden.
Een klant van mij in Nuenen, ondernemer in de horeca, heeft van Bavaria een schrijven gekregen om te bestellen omdat ze in april weer open mogen. No kidding, heb het schrijven net zelf gezien (hij stuurde een foto via de app).
Wat missen wij?
Is dit een of andere sick joke en komt het niet echt van Bavaria en is het geimiteerd? Of weet Bavaria meer als wij?
Bavaria zou sowieso verboden moeten worden, maar ik verwacht inderdaad wel dat er in de loop van April het kantelpunt bereikt is wat betreft kosten/baten van maatregelen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:59 schreef Twinkle20 het volgende:
Een klant van mij in Nuenen, ondernemer in de horeca, heeft van Bavaria een schrijven gekregen om te bestellen omdat ze in april weer open mogen. No kidding, heb het schrijven net zelf gezien (hij stuurde een foto via de app).
Wat missen wij?
Is dit een of andere sick joke en komt het niet echt van Bavaria en is het geimiteerd? Of weet Bavaria meer als wij?
Toen ik mijn postpakketje kwam ophalen bij de lokale Karwei kreeg ik ook al een kreet toegeworpen: "ah, gelukkig, weer eens een klant in de winkel!". Vrij geestdodend lijkt me om alleen maar aan de poort te staan wachten op die vier klanten per dag die iets komen ophalen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:58 schreef deedeetee het volgende:
Was er vanochtend om een bestelling op te pikken het personeel leek me echt wel vrolijk hoor. Ze kunnen tenminste weer wat dóen.
Per 1 april?quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:59 schreef Twinkle20 het volgende:
Een klant van mij in Nuenen, ondernemer in de horeca, heeft van Bavaria een schrijven gekregen om te bestellen omdat ze in april weer open mogen.
zegt de elfstedentocht predikerquote:Op woensdag 3 maart 2021 17:03 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De stijging die vorige week begonnen is zet zich iig voort. Dat lijkt mij geen goed nieuws. Aankondiging van nieuwe versoepelingen kunnen we vergeten volgende week.
Nou aan Bavaria helemaal niets, liever Corona dan Bavaria moeten drinken.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:59 schreef Twinkle20 het volgende:
Wat missen wij?
Welke stijging?quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:03 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De stijging die vorige week begonnen is zet zich iig voort. Dat lijkt mij geen goed nieuws. Aankondiging van nieuwe versoepelingen kunnen we vergeten volgende week.
Het is baravia... Dus bedoel je de ziekte of corona bier? Want persoonlijk heb ik zelfs liever de ziekte corona dan bavaria bier.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nou aan Bavaria helemaal niets, liever Corona dan Bavaria moeten drinken.
boze_eend je hebt je spuit voor het eind van het jaar.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:02 schreef Boze_Eend het volgende:
ik geloof er niet meer dat we gevaccineert gaan worden het gaat nooit meer lukken voor het eind van het jaar ik word strontziek van dit klote kut land
Nee, klopt.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:55 schreef opreis het volgende:
[..]
Daarom moet je ook naar de IC/ziekenhuis opnames kijken. Niet dat die zoveel beter zijn momenteel.
omdat je nu zit angst te zaaien omdat cijfers omhoog gaan, maar daarvoor wilde je iedereen lekker ging schaatsen. Hypocriet noem je dat.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:05 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het heeft niet lang genoeg gevroren voor een elfstedentoch. Dus wat zeur je.
Beetje lullig om het risico te nemen dat ze verkeerd gokken.quote:
ik geloof er niet meer inquote:Op woensdag 3 maart 2021 17:05 schreef koemleit het volgende:
[..]
boze_eend je hebt je spuit voor het eind van het jaar.
Het zou erg erg fijn zijn om het aantal cycli en überhaupt wat meer data te hebben dan alleen positief of negatief. Rond een lapbepalingquote:Op woensdag 3 maart 2021 16:43 schreef _serial_ het volgende:
[..]
De case van herbesmettingen is erg interessant, net zoals heel erg veel PCR cycles.
Nou ja, ik hoop het voor ze. En ik denk niet dat ze het voor elkaar gaan krijgen om de complete sector echt tot juni dicht te gaan houden. Maar veel meer dan dat kan ik er ook niet over zeggenquote:Op woensdag 3 maart 2021 17:06 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Beetje lullig om het risico te nemen dat ze verkeerd gokken.
Ik weet niet goed wat ik ervan moet denken. Ik zoek het meer in de hoek dat Den Haag in gesprek is met KHN en consorten en in het geheim toezeggingen doet zodat die branche zijn gemak houdt omdat er echt een einde aan deze lijdensweg komt.
Ik snap jullie gedachtengangen en daarom post ik het ook hier. Was benieuwd hoe jullie er tegenaan keken. Maar bijzonder vind ik het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |