quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:47 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Je begrijpt hopelijk dat maatregelen als de avondklok, 20h alcoholverbod en het mondkapje de enige reden zijn dat er nergens een exponentiële stijging voorkomt in deze grafiek?!
We kunnen ook mondkapjes alleen verplichten tussen 21u en 4.30u.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:47 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Je begrijpt hopelijk dat maatregelen als de avondklok, 20h alcoholverbod en het mondkapje de enige reden zijn dat er nergens een exponentiële stijging voorkomt in deze grafiek?!
Hahahahahaquote:Op woensdag 3 maart 2021 17:47 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Snel alcoholverkoopverbod naar 19u dan!! Daar hebben we tenminste iets aan!quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:47 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Dat moet haast wel tienduizenden per dag zijn geweest.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:02 schreef Luke83 het volgende:
Even iets anders, is er bekend/berekend hoeveel besmettingen er vorig jaar maart op het hoogtepunt waren?
Heel laag, want er werd niet getest.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:02 schreef Luke83 het volgende:
Even iets anders, is er bekend/berekend hoeveel besmettingen er vorig jaar maart op het hoogtepunt waren?
Hoe zeker weet je dat? Als in .. ben je een insider bij de overheid?quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Gok, tegenactie of horeca to go
Er is echt nog geen stiekem beleid op dat vlak
Behoudens een bewijs voor een vliegreis is zo'n paspoort weer een oplossing bedenken voor een probleem dat er niet (meer) is als straks bijna iedereen is gevaccineerd en de ziekenhuizen leeg zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:07 schreef leolinedance het volgende:
Die Kaag van D66 is ook niet wijs met dat vaccinatiebewijs. Lijkt me dat zo'n idiote dingen niet gaan gebeuren.
Zo'n partij moet ook ongekend hard gestraft worden tijdens de verkiezingen. Hoe halen ze het in hun hoofd
https://coronadashboard.r(...)besmettelijke-mensenquote:Op woensdag 3 maart 2021 18:02 schreef Luke83 het volgende:
Kapitein Stoppel Godquote:Op woensdag 3 maart 2021 18:16 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik heb na een jaar corona eindelijk de voor mij ultieme manier van ontspannen weten te vinden ..
.. Alfred Jodocus Kwak bingwatchen met mijn zoontje van 6(of zoals hij het zeg.. Alfred Cadeautjes Kwak
)
Dat gebeurt wel degelijk. Internationaal zijn er al meerdere bedrijven die een vaccinatie bewijs eisen als jij van hun cruises gebruik wil maken. Of dat er ook in Nederland komt is nog de vraag, wettelijk kan het iig wel.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:07 schreef leolinedance het volgende:
Die Kaag van D66 is ook niet wijs met dat vaccinatiebewijs. Lijkt me dat zo'n idiote dingen niet gaan gebeuren.
Zo'n partij moet ook ongekend hard gestraft worden tijdens de verkiezingen. Hoe halen ze het in hun hoofd
Positieve test staat niet gelijk aan besmettelijk zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En denk jij dan dat ze al die maanden besmettelijk is?
Ik vind het inderdaad aannemelijk dat ze twee keer ziek is, normaal heeft ze meerdere keren per jaar een longinfectie en griepverschijnselen.
Ik heb hier als vrij frequent D66 stemmer nog een vraag over gesteld via hun campagne team. Niks gehoord. Als Kaag hiermee een partijstandpunt verkondigt dan gaat er gewoon definitief een streep door deze partij. Laatste keer overigens ook al niet op D66 gestemd omdat ze al een tijdje alle idealen overboord gezet lijken te hebben.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:07 schreef leolinedance het volgende:
Ik vind Kaag sowieso een niet typische D66 lijsttrekker, als in: ik had haar niet bij die partij gegokt. Maar dat is weer een andere discussie.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:36 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik heb hier als vrij frequent D66 stemmer nog een vraag over gesteld via hun campagne team. Niks gehoord. Als Kaag hiermee een partijstandpunt verkondigt dan gaat er gewoon definitief een streep door deze partij. Laatste keer overigens ook al niet op D66 gestemd omdat ze al een tijdje alle idealen overboord gezet lijken te hebben.
Zoiets jaquote:Op woensdag 3 maart 2021 18:07 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Hoe zeker weet je dat? Als in .. ben je een insider bij de overheid?
Ik moet even nagaan welke horeca klanten ik heb met speficiek Bavaria als leverancier. Eens peilen hoe het daar zit. Maar evengoed bij andere horeca ondernemers.
Ik heb geen facebook of andere social media maar als dit is wat ik denk dat het is, zal het ook niet stil blijven de komende dagen.
Nou... Die eerste aflevering... Waar zijn ouders platgereden wordenquote:Op woensdag 3 maart 2021 18:16 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik heb na een jaar corona eindelijk de voor mij ultieme manier van ontspannen weten te vinden ..
.. Alfred Jodocus Kwak bingwatchen met mijn zoontje van 6(of zoals hij het zeg.. Alfred Cadeautjes Kwak
)
https://ec.europa.eu/health/ehealth/covid-19_nl?2nd-language=plquote:Op woensdag 3 maart 2021 18:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel degelijk. Internationaal zijn er al meerdere bedrijven die een vaccinatie bewijs eisen als jij van hun cruises gebruik wil maken. Of dat er ook in Nederland komt is nog de vraag, wettelijk kan het iig wel.
Prachtige serie. Ook voor volwassenen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:16 schreef Twinkle20 het volgende:
)
Met mijn lange termijn geheugen is gelukkig niks mis want ik wist nog dat de ekster Pikkie heetquote:Op woensdag 3 maart 2021 18:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Zoiets ja
Wel benieuwd wat je peilstok oplevert, laat je ons dat weten hier?
[..]
Nou... Die eerste aflevering... Waar zijn ouders platgereden worden![]()
![]()
De aarde is niet plat, het is een schildpadquote:Op woensdag 3 maart 2021 18:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Prachtige serie. Ook voor volwassenen.
Zal m bij blijven, heeft het bij mij wel gedaan iig toen ik het keek op die leeftijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |