Heb alles gemist... maaar ik begrijp dat het nog steeds is:quote:Op dinsdag 2 maart 2021 23:51 schreef zodeju het volgende:
Het nieuwe bontje zit bij elkaar....Zoey heeft het voor elkaar...Matt ik haal je baterijen wel Zoey
Echt wel !! En indirect team Patje, want die heeft Zoey goed ingelicht en met haar gesproken over over Nick Naomi/Liese /Michelquote:Op dinsdag 2 maart 2021 23:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb alles gemist... maaar ik begrijp dat het nog steeds is:
#TeamZoey
Ze is niet doodziek en er zijn nog een aantal mensen in de woonkamerquote:Op dinsdag 2 maart 2021 23:54 schreef zodeju het volgende:
Het valt ook niet erg op....weer is Zoey die doodziek is als laatste op haar kamer.![]()
![]()
zowie moet scheetjes laten, dat doet ze liever niet in de slaapkamerquote:Op dinsdag 2 maart 2021 23:54 schreef zodeju het volgende:
Het valt ook niet erg op....weer is Zoey die doodziek is als laatste op haar kamer.![]()
![]()
You!, smart, My kind of, woman !quote:Op dinsdag 2 maart 2021 23:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt wel !! En indirect team Patje, want die heeft Zoey goed ingelicht en met haar gesproken over over Nick Naomi/Liese /Michel![]()
Black Magicquote:Op dinsdag 2 maart 2021 23:54 schreef zodeju het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 23:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
You!, smart, My kind of, woman !
quote:
quote:
OK., zie hem ff niet.quote:
kijk je niet meer ?quote:Op woensdag 3 maart 2021 00:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
OK., zie hem ff niet.
Wat doet hij verkeert?
Of wat levert het op?
quote:Op woensdag 3 maart 2021 00:02 schreef engine het volgende:
Zoey "Ik vind die vriendschap heel mooi maar die mannen sturen die meisjes heel veel"
Terecht, opzouten met die engnek.quote:Op woensdag 3 maart 2021 00:04 schreef odie22 het volgende:
het zit wel diep bij zjill en zowie die haat tegen michel
Oh ik wel, dan mag van mij Matt blijven 2x zelfs.quote:Op woensdag 3 maart 2021 00:04 schreef Yolk het volgende:
Bij Mike v. Michel ga ik met flinke tegenzin op Mike stemmen om te blijven, niet dat ik verwacht dat het zin heeft. Maar goed, ik verwacht toch Matt v. Mike. Dan stem ik niet.
Ahnee.. Mr. Ero moet minstens een kans krigen dat Ijskonijntje JollyJulie binnen te hengelen , ze zijn net lekker bezigquote:Op woensdag 3 maart 2021 00:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eeeuh.. nee.
Mich niet meer oke?
Mike vs Michel kan nog best verrassend wordenquote:Op woensdag 3 maart 2021 00:04 schreef Yolk het volgende:
Bij Mike v. Michel ga ik met flinke tegenzin op Mike stemmen om te blijven, niet dat ik verwacht dat het zin heeft. Maar goed, ik verwacht toch Matt v. Mike. Dan stem ik niet.
Maar het is precies zoals het is : Michel wil alles bepalen , is neerbuigend , en vandaag voor de zoveelste keer zijn smoes dat hij in de spellen bewust de meiden heeft laten winnen , dan weer niet , vanmiddag was hij boos op BB omdat hij zijn best niet had gedaan , waardoor zij verloren. Gezever over mindset, en nog steeds willen bepalen voor anderen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 00:03 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
![]()
En dat zegt de grootste manipulator.....die over lijken gaat.
Dat denk ik ook.....quote:Op woensdag 3 maart 2021 00:08 schreef Collide het volgende:
[..]
Mike vs Michel kan nog best verrassend worden
Hij is geen slecht mens, maar hij is niet okay daar .quote:Op woensdag 3 maart 2021 00:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eeeuh.. nee.
Mich niet meer oke?
quote:Op woensdag 3 maart 2021 00:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh ik wel, dan mag van mij Matt blijven 2x zelfs.
Als dit zo door gaat kijken we binnenkort naar dames in de zon.quote:Op woensdag 3 maart 2021 00:08 schreef Benny het volgende:
Mijn glazen bol zegt dat er donderdag een man uit gaat.
Jullie hoorden het hier het eerst.
quote:Op woensdag 3 maart 2021 00:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij is geen slecht mens, maar hij is niet okay daar .
Bij Matt en Mike mag Mike er uit van mij, maar als Michel erop staat mag hij lekker gaan wieberen van mij. Gladde engnek, lekkere kop, dat wel, lekkere stem, dat ook, maar verder rrrrr...quote:Op woensdag 3 maart 2021 00:04 schreef Yolk het volgende:
Laten we Mike er toch gezellig in houden als het Mike vs Matt wordt.quote:Op woensdag 3 maart 2021 00:04 schreef Yolk het volgende:
Ja jammer dat de sfeer ineens compleet weg was . Heel opvallend , ging ook alleen nog maar over nomineren , wie moet weg ,tactieken etc, Een hoop gestook , en vandaag was echt een drama met Michelquote:Op woensdag 3 maart 2021 00:14 schreef Mjelleke het volgende:
Michel moet er echt uit. Na terugkomst van de mannen gisteren was het meteen weer terug bij af.. Groepjes waren er meteen weer. En ik snap Jill wel dat ze nu niet bij de dames is. Michel is daar ook veel.
Als de mannen hadden gewonnen hadden die vrijstelling dus moesten ze op de vrouwen stemmen....Zoey zou geen punt zijn maar dan.?quote:Op woensdag 3 maart 2021 00:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar het is precies zoals het is : Michel wil alles bepalen , is neerbuigend , en vandaag voor de zoveelste keer zijn smoes dat hij in de spellen bewust de meiden heeft laten winnen , dan weer niet , vanmiddag was hij boos op BB omdat hij zijn best niet had gedaan , waardoor zij verloren. Gezever over mindset, en nog steeds willen bepalen voor anderen.
Ik heb hem de hele dag chagrijnig gezien omdat hij zelf het verkloot .
Tuurlijk.quote:Op woensdag 3 maart 2021 00:09 schreef Collide het volgende:
[..]
Sterker nog ik denk dat Mike meer kans heeft tegen Michel dan tegen Matt
En dat ligt aan de mannen?quote:Op woensdag 3 maart 2021 00:14 schreef Mjelleke het volgende:
Michel moet er echt uit. Na terugkomst van de mannen gisteren was het meteen weer terug bij af.. Groepjes waren er meteen weer. En ik snap Jill wel dat ze nu niet bij de dames is. Michel is daar ook veel.
quote:Op woensdag 3 maart 2021 00:17 schreef suzi1 het volgende:
iedereen verdient een 2e kans, ook michel <3
om hem te vertellen dat ze hem een lul vindt en dat ze hem niet vertrouwt.quote:Op woensdag 3 maart 2021 00:18 schreef Oranos het volgende:
[..]
En dat ligt aan de mannen?
De mannen waren ook gewoon gezellig samen die dagen toch?
Jill loopt zelf meteen terug naar haar stalker en backstabber
Eens, en hoop dan dat hij er helemaal voor gaat.quote:Op woensdag 3 maart 2021 00:16 schreef BB-King het volgende:
[..]
Laten we Mike er toch gezellig in houden als het Mike vs Matt wordt.
Verdient een 2de kans.
Wat wil je zeggen?quote:Op woensdag 3 maart 2021 00:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als de mannen hadden gewonnen hadden die vrijstelling dus moesten ze op de vrouwen stemmen....Zoey zou geen punt zijn maar dan.?
Ja, en nu Thomas een klap toe dienen....liever Mike bij zijn Jill houden , diegene die hem naar huis gestuurd heeft. Die als ze zo doorgaat bij hem in bed gaat liggen.
Maar als Michel er maar uit gaat, met reden hij eet teveel.![]()
![]()
Waar Thomas een hogere pet van ophad dan van hele Mike...die hij hoopte zeer snel in de buitenwereld te zien.
Zie de Streamverslagen!quote:Op woensdag 3 maart 2021 00:20 schreef Maartel het volgende:
Iemand een samenvatting wat dit zo'n goede dag maakte?
6 uur kijkgenot tijdens de immuniteit opdracht en de filmavond.quote:Op woensdag 3 maart 2021 00:20 schreef Maartel het volgende:
Iemand een samenvatting wat dit zo'n goede dag maakte?
quote:Op woensdag 3 maart 2021 00:17 schreef suzi1 het volgende:
iedereen verdient een 2e kans, ook michel <3
mn pillen beginnen zo te werkenquote:Op woensdag 3 maart 2021 00:21 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
Het is al de volgende dag hoor....ik vind het knap.
Maar nu is het haar vriend en ze wil niet nog een vriend verliezen......quote:Op woensdag 3 maart 2021 00:19 schreef Verida het volgende:
[..]
om hem te vertellen dat ze hem een lul vindt en dat ze hem niet vertrouwt.
quote:Op woensdag 3 maart 2021 00:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Toch niet, kan het niet vinden, was het wel op stream 2 ... ?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik heb wel gezien dat Michel zei (waar Julie/Liese en Zoey bij waren) dat hij niet weet wat Liese doet, en dat zij een 'gevaarlijke' speler kan zijn , Lieese beaamde dat. Zoiets.quote:Op woensdag 3 maart 2021 00:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Toch stream 1 denk ik, op 2 was een streamlock om die tijd ...
quote:Op woensdag 3 maart 2021 00:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit zou het bewuste fragment kunnen zijn ....![]()
Heeft Liese op Michel gestemd ?Ik ben benieuwd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thnx!!My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ahh nu heb ik het gemistquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Ze wil in het bed van Thomas slapen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 00:35 schreef suzi1 het volgende:
ik snap jill niet, die moet op de andere kamer gaan liggen. alleen al zodat ze daar niet game kunnen praten
Twijfel of dit het bewuste moment is.quote:
dan verplaatst ze dat bed, of neemt matras en dekens meequote:Op woensdag 3 maart 2021 00:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze wil in het bed van Thomas slapen.
Ik snap dat juist heel goed, die meiden dulden haar misschien, maar er liggen daar twee mannen die echt regelmatig hun minachting laten blijken aan haar. Ook al zou me dat mijn kop kosten ik zou daar niet bij gaan liggen. Mike en Matt weet ze volgens mij wat ze daaraan heeft, de een onbetrouwbaar, maar als je dat weet so what, de annder net een tolletje plakband maar daar heeft ze aan gezegd dat hij geen hoop moet hebben en hij heeft haar daarna niet gelijk totaal afgewezen van dan moet je ook niet meer op mijn vriendschap rekenen. kortom er zijn er op de andere kant twee die haar onzekerder kunnen maken en waar ze nu ligt 2 die ze in ieder geval snaptquote:Op woensdag 3 maart 2021 00:35 schreef suzi1 het volgende:
ik snap jill niet, die moet op de andere kamer gaan liggen. alleen al zodat ze daar niet game kunnen praten
Tot morgenquote:Op woensdag 3 maart 2021 00:42 schreef suzi1 het volgende:
morgen weer een spannende dag!
ik ga strekken
Zoey ligt daar toch nog dus dat gebeurt ook niet.quote:Op woensdag 3 maart 2021 00:35 schreef suzi1 het volgende:
quote:Op woensdag 3 maart 2021 00:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Twijfel of dit het bewuste moment is.
Voor jouw info, ik verdien helemaal niets aan de filmpjes, ik doe het alleen voor de COSsers ...
Slaap zacht en hopelijk fijn dromen over je held Michel.quote:Op woensdag 3 maart 2021 00:42 schreef suzi1 het volgende:
morgen weer een spannende dag!
ik ga strekken
Ja, dom wicht. heeft pijn in haar buik en moest spugen maar eet alles waar ze zin in heeft chocolade pasta ijs en nu weer in bed met klachten.quote:Op woensdag 3 maart 2021 00:38 schreef 5thencounter het volgende:
Zooy piepmuist.. ze is nog steeds ziekjes? Papa Ego adviseert of Achter misschien iets geven kan..
Een Weekje Hotel misschien excl 5 dagen quarantaine ?
Het lukte Jillie ook, lekker een weekje weg met Nix bleek achterafquote:Op woensdag 3 maart 2021 00:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, dom wicht. heeft pijn in haar buik en moest spugen maar eet alles waar ze zin in heeft chocolade pasta ijs en nu weer in bed met klachten.
Dit had ook over Julie kunnen gaanquote:Op woensdag 3 maart 2021 00:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, dom wicht. heeft pijn in haar buik en moest spugen maar eet alles waar ze zin in heeft chocolade pasta ijs en nu weer in bed met klachten.
Ik heb het gevoel dat je het juiste moment hebt gevondenquote:Op woensdag 3 maart 2021 00:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Voor jouw info, ik verdien helemaal niets aan de filmpjes, ik doe het alleen voor de COSsers ...
Hoezo? waarom slepen met die bedden als ze daar prima ligt .quote:Op woensdag 3 maart 2021 00:41 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dan verplaatst ze dat bed, of neemt matras en dekens mee
JollyJulie is weer helemaal het Lollige Geile Mamske.. met volledige aandacht van Mr. Afghanistan, ik heb haar de afgelopen week nog nooit zo vrolijk gezienquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2021 00:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, morgen een extra invaldienst, geen filmpjes vrees ik, welterusten ...
Noem ze op....ik heb dat nog nooit gezien....dat is haar ingefluisterd of zit tussen haar oren....Geen van tweeën hebben haar neergehaald. Zelfs komt ze altijd met ik ben zielig. Zo praatte ze ook over de meiden dat die haar niet moesten....nou bij ieder kon ze terecht....iedereen trooste haar.quote:Op woensdag 3 maart 2021 00:41 schreef anine het volgende:
[..]
Ik snap dat juist heel goed, die meiden dulden haar misschien, maar er liggen daar twee mannen die echt regelmatig hun minachting laten blijken aan haar. Ook al zou me dat mijn kop kosten ik zou daar niet bij gaan liggen. Mike en Matt weet ze volgens mij wat ze daaraan heeft, de een onbetrouwbaar, maar als je dat weet so what, de annder net een tolletje plakband maar daar heeft ze aan gezegd dat hij geen hoop moet hebben en hij heeft haar daarna niet gelijk totaal afgewezen van dan moet je ook niet meer op mijn vriendschap rekenen. kortom er zijn er op de andere kant twee die haar onzekerder kunnen maken en waar ze nu ligt 2 die ze in ieder geval snapt
Ik heb dat niet gezien vandaag maar heb Zoey na 7 uur vanavond niet meer horen klagen. Wel gelezen dat ze vanmorgen last van haar maag had zoiets.quote:Op woensdag 3 maart 2021 00:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Alleen lekkere dingen ja, maar die is niet ziek,
Hij wilde niet winnen want hij wilde niet dat ‘zijn’ meiden genomineerd werden. Hij wilde op Matt en Mike maar die zaten in zijn eigen team.quote:Op woensdag 3 maart 2021 01:20 schreef BBguy het volgende:
Ik heb het streamverslagen topic gelezen en 2 vragen!!
"Na een streamlock, en dus waarschijnlijk een spel, van 3 uur zijn de bewoners weer terug. Uit de gesprekken kan opgemaakt worden dat er in 2 teams gespeeld is, dames tegen de heren. Het winnende team kan niet genomineerd worden. Michel klaagde hierover, hij zegt, 'Dan ga ik m'n best niet doen, ik weet toch al dat we niet moeten winnen'. Michel is er sjacherijnig van."
Hoezo konden de dames niet verliezen?
En
"Michel verwacht een opdracht, omdat de BB stem live aanwezig is vandaag."
Wat bedoelt Li0nHeart hier met de BB stem live aanwezig is? Hoe uit zich dat?
ben jij mario?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 23:57 schreef odie22 het volgende:
[..]
zowie moet scheetjes laten, dat doet ze liever niet in de slaapkamer
Kom op Natuurlijk hebben ze haar getroost en ja ze waren lief voor haar maar ze past er niet echt bij. JIll bungelt erbij in de andere groep. Dat is ook een logisch gevolg hoorquote:Op woensdag 3 maart 2021 00:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Noem ze op....ik heb dat nog nooit gezien....dat is haar ingefluisterd of zit tussen haar oren....Geen van tweeën hebben haar neergehaald. Zelfs komt ze altijd met ik ben zielig. Zo praatte ze ook over de meiden dat die haar niet moesten....nou bij ieder kon ze terecht....iedereen trooste haar.
volgens me heeft zij last van wat met de maag,darmenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 23:57 schreef odie22 het volgende:
[..]
zowie moet scheetjes laten, dat doet ze liever niet in de slaapkamer
Is zoquote:Op woensdag 3 maart 2021 00:02 schreef engine het volgende:
Zoey "Ik vind die vriendschap heel mooi maar die mannen sturen die meisjes heel veel"
Zoey, Kan niet tegen manipulatores en zij is geen manipulator, zij gaat ZEKER niet over lijken.quote:Op woensdag 3 maart 2021 00:03 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
![]()
En dat zegt de grootste manipulator.....die over lijken gaat.
quote:Op woensdag 3 maart 2021 00:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit zou het bewuste fragment kunnen zijn ....![]()
Heeft Liese op Michel gestemd ?Ik maak er van op dat ze idd niet op Matt wilde stemmen maar dat toch heeft gedaan. Omdat ze Michel er nu niet uit wilde hebben. Tactisch zegt ze. Maar is idd lastig deze. Ze weet ook dat Michel het gaat weten als die er wel op staat. En dat ze dan volgende week aan de beurt zal zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben je moeder niet. Snotneus.
Weet ik. Maar dat willen naomi en julie zelf ook.quote:
Dan stem ik Matt moet blijvenquote:Op woensdag 3 maart 2021 00:04 schreef Yolk het volgende:
Goedemorgen.quote:
Jup zo is het wel er was iets of zat met iets kon ze met hem er over praten en het ging wel weer nu heb ik de indruk dat ze het niet durft te delen met iemandquote:Op woensdag 3 maart 2021 08:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill met Thomas is leuker. Hij relativeerde dingen voor haar, en liet zich niet zo snel geen maken. Jill wordt nu een beetje een o geleid projectiel. Gelukkig maar dat het spel haar niks kan schelen zoals ze zelf zegt, want ze is zelf haar grootste vijand.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 3 maart 2021 08:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill met Thomas is leuker. Hij relativeerde dingen voor haar, en liet zich niet zo snel geen maken. Jill wordt nu een beetje een o geleid projectiel. Gelukkig maar dat het spel haar niks kan schelen zoals ze zelf zegt, want ze is zelf haar grootste vijand.
Iedereen zijn manier om met een situatie om te gaan.quote:Op woensdag 3 maart 2021 07:56 schreef MissyZ het volgende:
Wel mooi dat in dat fragment Julie en Naomi het ook over Jill hebben en haar gedrag naar Mike. Dat ze zegt een hekel aan hem te hebben en het volgende moment weer met hem heult. Julie snapt dat ook niet.
Onschuldig grapjequote:Op woensdag 3 maart 2021 08:00 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Oh...en Jill zegt als flapuit idd domme dingen. Als ik echt een hekel aan iemand heb kan ik ook terloops zeggen, daar kan die zich aan ophangen. Het is dom. Maar wel het echte leven. Maar ook ik twijfelde of ze het wel zo meende. Doordat Mike ging lachen begreep ze pas wat ze zei.
Mike zei tegen haar dat het spel en vrienden voor hem gescheiden zijn, dat ze vrienden buiten het spel konden zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2021 00:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar nu is het haar vriend en ze wil niet nog een vriend verliezen......
Een straf zal het niet zijn. BB beloont alles, ook de fouten. Want ze hebben altijd al hun best gedaan.quote:Op woensdag 3 maart 2021 08:27 schreef Whuzz het volgende:
Ligt een brief voor de bewoners in de woonkamer...
Oh. Die hebben ze al gelezen dan?quote:
Jill blijft in het bed van Thomas liggen. T&Jquote:Op woensdag 3 maart 2021 00:35 schreef suzi1 het volgende:
Ja ze heeft niet veel van Thomas zijn bed pikachu en de teddybeer die de naam Thomas heeft meer niet dat ik weetquote:Op woensdag 3 maart 2021 08:32 schreef Fasil het volgende:
[..]
Jill blijft in het bed van Thomas liggen. T&J
Zo is hij wat dichter bij haar, dat heeft haar kracht
Oh ja dat zou goed kunnen ja daar was een envelop bijquote:Op woensdag 3 maart 2021 08:31 schreef Hunter het volgende:
Mick bekijkt het
Is de uitleg van de magnum-pint (?) van gisteren
Thanks 😊🏆quote:Op woensdag 3 maart 2021 00:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Men kan toch ook lachen met Michel die aan die stok hangt.quote:Op woensdag 3 maart 2021 08:00 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Oh...en Jill zegt als flapuit idd domme dingen. Als ik echt een hekel aan iemand heb kan ik ook terloops zeggen, daar kan die zich aan ophangen. Het is dom. Maar wel het echte leven. Maar ook ik twijfelde of ze het wel zo meende. Doordat Mike ging lachen begreep ze pas wat ze zei.
1 vanavond zijn die op..quote:Op woensdag 3 maart 2021 08:55 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik heb toch naar Tenet gekeken. Geweldige film. Ietsjes voorspelbaar. Verder top.
Wel raar gedroomd.![]()
Opoe bemoeial stort zich meteen op het eten wat binnen komt.
Meneertje niet tevreden moppert over de ham die niemand eet schijnt het.
! bak kwark en 1 bak yoghurt. Naomi vraagt zich af hoe lang die mee gaan.
Ik gok 2 dagen.
dat zie jij goed! ik ken nml een persoon die iemand heeft vermoord en snapte dat helemaal. ga verder niet uitleggen hoe en wat. maar ja dat is dus zoquote:Op woensdag 3 maart 2021 08:36 schreef Oranos het volgende:
Sommige bewoners zouden een moord kunnen plegen en mensen hier zouden het nog goed praten
Ik begrijp ook volkomen waarom iemand om een bepaalde reden zou willen moorden..quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:00 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat zie jij goed! ik ken nml een persoon die iemand heeft vermoord en snapte dat helemaal. ga verder niet uitleggen hoe en wat. maar ja dat is dus zo
Michel is een mooi plaatje om te zien. Maar verder kan hij beter niet praten, er komt niet veel soeps uitquote:Op woensdag 3 maart 2021 09:02 schreef suzi1 het volgende:
en een hele goeiemerrege, nu graag michel weer in beeld ajb djw
quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:03 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Michel is een mooi plaatje om te zien. Maar verder kan hij beter niet praten, er komt niet veel soeps uit
Michel eet zeker 500 gram griekse yoghurt per keer, dus vanmorgen 1x en dan vanmiddag weer, dus dan is het opquote:Op woensdag 3 maart 2021 08:55 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik heb toch naar Tenet gekeken. Geweldige film. Ietsjes voorspelbaar. Verder top.
Wel raar gedroomd.![]()
Opoe bemoeial stort zich meteen op het eten wat binnen komt.
Meneertje niet tevreden moppert over de ham die niemand eet schijnt het.
! bak kwark en 1 bak yoghurt. Naomi vraagt zich af hoe lang die mee gaan.
Ik gok 2 dagen.
Ik vind het ook wel een Plork hoor, maar met m'n hand voor zijn hoofd issie prachtig ja.quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:03 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Michel is een mooi plaatje om te zien. Maar verder kan hij beter niet praten, er komt niet veel soeps uit
quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:03 schreef suzi1 het volgende:
nou ja zeg. ik roep tegen 1 van mijn katten heyyyyy en mee hoor ik michel ook heyyyy zeggen
ik heb een lijntje met hem <3
Altijd het haantje willen zijn, de dominante en de baas... En al die domme wijven trappen erin.quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een Plork hoor, maar met m'n hand voor zijn hoofd issie prachtig ja.
helemaal volkomen mee eensquote:Op woensdag 3 maart 2021 09:09 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Altijd het haantje willen zijn, de dominante en de baas... En al die domme wijven trappen erin.
Alhoewel ik ergens heb gelezen dat Lieze en Zoey misschien om hem gingen stemmen. Dat maakt me dan weer wat blijer.
Overigens is Nick ook een gevaarlijke. Mike is te dom om precies te weten waar hij mee bezig is, maar Nick is heel gehaaid, spant anderen voor zijn karretje.
momenteel 2 voor extra lange tijd. soms 6, soms 4 of 5 of 3.quote:
Een soort miniatuur Carole Baskin dus?quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:10 schreef suzi1 het volgende:
[..]
momenteel 2 voor extra lange tijd. soms 6, soms 4 of 5 of 3.
ik socialiseer zwerfkatten die na enkele maanden worden geplaats bij nieuwe eigenaars =^x^=
ik hoorde het ook.. gee n fan meer van Michel vandaagquote:
Da's de "aartsvijand" van Joe Exotic. Die gast die nu in de gevangenis zit omdat hij een hitman had gehuurd om haar om te leggen. Hele documantaire over hen beide geweest en hun "Big Cat Rescue" / dierentuinen met wilde roofdieren.quote:
Jill drinkt ook koffiequote:Op woensdag 3 maart 2021 09:16 schreef spapaars het volgende:
Toch nog 1 gevonden die koffie drinkt, Naomi.
joe exotic wilde ik nooit kijken, want had daar nare dingen over gehoord, maar dit klinkt wel interessant!quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Da's de "aartsvijand" van Joe Exotic. Die gast die nu in de gevangenis zit omdat hij een hitman had gehuurd om haar om te leggen. Hele documantaire over hen beide geweest en hun "Big Cat Rescue" / dierentuinen met wilde roofdieren.
Ze zijn allebei naar. Maar Joe Exotic spant wel de kroon. Is een zeer vermakelijke docu-serie, maarrrrr er zit wel veel dierenleed in. Die delen vond ik moeilijk om naar te kijken, dus wees gewaarschuwd.quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:17 schreef suzi1 het volgende:
[..]
joe exotic wilde ik nooit kijken, want had daar nare dingen over gehoord, maar dit klinkt wel interessant!
en las over een miljoen. ik zal ook even een levensverzekeding op een toekomstige man afsluiten en daarna wegmaken. tnx voor de tip ;p
Ga ik dus niet kijkenquote:Op woensdag 3 maart 2021 09:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ze zijn allebei naar. Maar Joe Exotic spant wel de kroon. Is een zeer vermakelijke docu-serie, maarrrrr er zit wel veel dierenleed in. Die delen vond ik moeilijk om naar te kijken, dus wees gewaarschuwd.
dan ga ik op zeker niet kijken. want dan zit ik constant met mijn kop richting plafond en mn oren dichthouden.quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ze zijn allebei naar. Maar Joe Exotic spant wel de kroon. Is een zeer vermakelijke docu-serie, maarrrrr er zit wel veel dierenleed in. Die delen vond ik moeilijk om naar te kijken, dus wees gewaarschuwd.
quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:21 schreef Whuzz het volgende:
Heeft Michel zijn "intermittent fasting" laten varen? Hij at toch nooit ontbijt?
hij doet alsof hij niet ontbijt( houdt zijn lichaam voor de gek)quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:21 schreef Whuzz het volgende:
Heeft Michel zijn "intermittent fasting" laten varen? Hij at toch nooit ontbijt?
Zoey had nepbuikpijn. Ijs wilde ze namelijk ineens wel.quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:22 schreef Fasil het volgende:
Allez, de mannen bepalen weer wanneer “iedereen” moet opstaan.
Naomi, Zoey heeft je altijd gesteund wanneer je het moeilijk had. Waarom vraag je niet aan haar of zij zich beter voelt?
En nu zegt Naomi; “Ah ja, de vrouwen eten niet graag bonen, zeker?” Op een bijna neerbuigende toon.
Naomi, je weet toch dat voor Jill, die bonen symbool staan een moeilijke periode in haar leven.
Ah goed bezig en leuk zoveel kattenquote:Op woensdag 3 maart 2021 09:10 schreef suzi1 het volgende:
[..]
momenteel 2 voor extra lange tijd. soms 6, soms 4 of 5 of 3.
ik socialiseer zwerfkatten die na enkele maanden worden geplaats bij nieuwe eigenaars =^x^=
Op de aflevering tv, zie je dat Jil niet tevreden is met zichzelf. pubertijd, bonenverhaalquote:Op woensdag 3 maart 2021 09:23 schreef suzi1 het volgende:
bonen moeilijk voor jill?
vieze bonen blief ik ook niet
Nee... dat heeft hij gister niet gezegd .. toen zei hij ook dat hij z'n best had gedaan .. maar dat in z'n achterhoofd zat dat verliezen niet erg was.quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:29 schreef Whuzz het volgende:
Michel gister: Ik deed niet mijn best in het spel, ik liet de dames winnen
Michel nu: Ik deed ook wel mijn best hoor
Welnee man. Ze heeft het helemaal niet "moeilijk met bonen". Ze gebruikte het alleen als voorbeeld om aan te tonen dat ze zo'n kutbuber was. Ze aten bonen en Jill wou dat niet, deed ze naar tegen haar moeder. Daar heeft ze nu spijt van.quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:30 schreef Fasil het volgende:
[..]
Op de aflevering tv, zie je dat Jil niet tevreden is met zichzelf. pubertijd, bonenverhaal
Heeft Jill dat dus nog gedaan vannacht?quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
de hylaische verpest het brood grap
het was een groot suc6
een dijenkletser
Hij heeft eerder juist aangegeven dat het een droom van hem was om mee te doenquote:Op woensdag 3 maart 2021 09:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Mike zei dat hij eigenlijk niet mee wou doen aan BB. Maar een vriend zei: 'Doen doen, is lache'
En toen heeft Mike zich maar opgegeven, en nu zit ie in het huis.
Nee. Hij zei letterlijk tegen de dames dat hij zijn best niet deed omdat hij niet wilde winnen. Daar kreeg hij commentaar op en nu is het veranderd in "Ik deed wel mijn best hoor, maar niet voor 100%"quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee... dat heeft hij gister niet gezegd .. toen zei hij ook dat hij z'n best had gedaan .. maar dat in z'n achterhoofd zat dat verliezen niet erg was.
met mikequote:Op woensdag 3 maart 2021 09:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus Jill heeft inderdaad het brood verpest met een lading zout?
Wat een domme grap zeg .. heb wel het idee dat Mike dat zit te stimuleren om Jill minder populair te maken.
Pff... hij verandert echt elk half uur van verhaal.quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee. Hij zei letterlijk tegen de dames dat hij zijn best niet deed omdat hij niet wilde winnen. Daar kreeg hij commentaar op en nu is het veranderd in "Ik deed wel mijn best hoor, maar niet voor 100%"
Ja, maar ik denk net als met de emmer grap van Thomas, dat Mike zich heel erg op de achtergrond zal houden.quote:
Gelukkig is ze nu wel een leukere puberquote:Op woensdag 3 maart 2021 09:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Welnee man. Ze heeft het helemaal niet "moeilijk met bonen". Ze gebruikte het alleen als voorbeeld om aan te tonen dat ze zo'n kutbuber was. Ze aten bonen en Jill wou dat niet, deed ze naar tegen haar moeder. Daar heeft ze nu spijt van.
Story of her life.
Gemene/domme dingen doen -> daarna spijt. Dat weer vergeten, weer domme dingen doen -> daarna spijt. Back to start.
wat een gelul van mister militair.. alles om maar niet echt te verliezenquote:Op woensdag 3 maart 2021 09:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee. Hij zei letterlijk tegen de dames dat hij zijn best niet deed omdat hij niet wilde winnen. Daar kreeg hij commentaar op en nu is het veranderd in "Ik deed wel mijn best hoor, maar niet voor 100%"
Begint Mikchel te wordenquote:Op woensdag 3 maart 2021 09:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Pff... hij verandert echt elk half uur van verhaal.
de plannen waren erquote:Op woensdag 3 maart 2021 09:32 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft Jill dat dus nog gedaan vannacht?
lust ze echt nie.. vroeger te vaak moeten etenquote:Op woensdag 3 maart 2021 09:35 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Lekker met cayennepeper en spekjes en aardappelen
Ze spelen hun spelletjes.quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:32 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die twee gun ik de winst niet van Big Brother, dan liever Jill Naomi of Liese.
Iedereen die hij eruit wil hebben moet hij tegen Jill inzetten, want die verliest van niemand.quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Toen Michel in het huis kwam zag hij op dat moment Jill absoluut niet als winnaar.... Volgens mij stond ze toen al consequent hoog in de polls.
zou erg mooi zijn, wie woonde ook al weer in de buurt??quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:45 schreef Harry het volgende:
Het wordt zo langzamerhand tijd dat iemand met een megafoon naar dat sportveld gaat met de mededeling voor de bewoners dat Michel het grootste gevaar is. Dat hij zich met Nick in de finale waant, en dat de rest kanonnenvoer is.
Juist Michel is populair bij de huisvrouwen. Want knappe jonge gast. Doet het altijd goed bij de huisvrouwenquote:Op woensdag 3 maart 2021 09:44 schreef Juan_Roman het volgende:
Jill is ondertussen toch enkel nog maar populair bij de eencellige huisvrouwen op Facebook? Zie haar ondertussen echt niet meer als favoriet itt enkele weken geleden.
Ja lag in bed moest naar de wc en kwam lachend terug toen wist ik al genoegquote:Op woensdag 3 maart 2021 09:24 schreef rinardo het volgende:
ze ontdekken het zout wat Jill extra bij het brood heeft gedaan
Lol snap je dan niet dat ze er mee aan het lachen zijn?quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:49 schreef greysbones het volgende:
en wij de dames maar in bescherming nemen![]()
Gadverdamme wat een enorme egos
Ik zou nog verder weg blijven bij Michel en Nick.. die praten Jill zo naar beneden tegenover anderenquote:Op woensdag 3 maart 2021 09:49 schreef M.Ritcher het volgende:
Als ik Jill was zou ik heel ver bij Matt en Mike wegblijven. Vermoeiende mensen die over haar rug willen winnen.
MIchel wordt gefilleerd op Fbquote:Op woensdag 3 maart 2021 09:50 schreef Koekeloeren het volgende:
[..]
Juist Michel is populair bij de huisvrouwen. Want knappe jonge gast. Doet het altijd goed bij de huisvrouwen
Nee die zien hem als de knappe man die hun niet ziet staan.quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:50 schreef Koekeloeren het volgende:
[..]
Juist Michel is populair bij de huisvrouwen. Want knappe jonge gast. Doet het altijd goed bij de huisvrouwen
Zou de naam even weghalen. Beetje onnodig.quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:51 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Nee die zien hem als de knappe man die hun niet ziet staan.
Serieus? Toen ik het laats wat op insta en Facebook voorbij zag komen was het vooral dat hij negatief werd neergezet door het programma. Met een hashtag en al.quote:
serieus ? eencellige huisvrouwen op Facebook ? ik zie haar ook wel als winnaar, je zal verbaasd zijn over een pol hierquote:Op woensdag 3 maart 2021 09:44 schreef Juan_Roman het volgende:
Jill is ondertussen toch enkel nog maar populair bij de eencellige huisvrouwen op Facebook? Zie haar ondertussen echt niet meer als favoriet itt enkele weken geleden.
ja op michel en matt dacht ikquote:Op woensdag 3 maart 2021 09:54 schreef magnaal24 het volgende:
Zou Jill nu op Michel hebben gestemd? Ik werd door Freaky voor dom uitgemaakt van de week. Dus ik hou het even in de smiezen natuurlijk...
Eigenlijk moet ze bij iedereen zoveel mogelijk weg blijven dusquote:Op woensdag 3 maart 2021 09:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou nog verder weg blijven bij Michel en Nick.. die praten Jill zo naar beneden tegenover anderen
Aangepast, al zie ik het probleem niet aangezien dat een openbaar medium is en ze er zelf voor kiest om zich daar belachelijk te maken..quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:53 schreef engine het volgende:
[..]
Zou de naam even weghalen. Beetje onnodig.
In de uitzending zal de psycholoog dit allemaal kundig verklaren; hier is sprake van spiegelgedrag. Ze uit in allerlei zaken dat ze Thomas mist. Daarom in zijn bed, zijn knuffel, zijn ochtendhoofd, de ruitjes zie ik terug, de lamlendigheid en hangerigheid zo af en toe, en ja, ook zijn omvang en gewicht. Dit laatste is psychologisch wel interessant; zij gaat juist qua gewicht omhoog, terwijl Thomas netjes omlaag ging... Wat wil dat dan zeggen....quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:50 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Wat een harses,nog even en die kop ontploft
Vreemd altijd, ik zie voordeel als er mensen uitgaan voor de cohesie..Maar niet omdat ik een hekel aan ze heb..Ik denk bijvoorbeeld dat Michel normaal best een leuke vent is..quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:57 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
zoey wordt afgemaakt op facebook, dat wil allemaal niet zo veel zeggen
Als de productie Mike niet eruit wil, gebeurt het ook niet.quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:56 schreef magnaal24 het volgende:
[..]![]()
Maar ze verbaasd met toch weer..Waarom Matt? Mike lag meer voor de hand..
Dit. Dat is hier toch niet anders?quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:00 schreef Benny het volgende:
"Bewoner X wordt kapotgemaakt op Facebook/Twitter/FOK!"
Het is echt totaal afhankelijk van het moment, de groep/het kanaal en het perspectief. Ik heb over alles en iedereen wel goede en slechte dingen gehoord, voor en tegen. Je moet er alleen voor open staan.
En het gaat met vlagen. Het is gewoon afhankelijk van meerdere factoren. Zie alleen het terugkerende populariteitspolletje, waar geregeld het e.e.a. aan veranderd. Er zijn er maar een paar stabiel populair.
Heb wel het gevoel dat de productie het niet helemaal onder controle heeft, bv ... met arm/rijk lijkt me dat de bedoeling was dat de mannen zouden winnen. Maar niet gelukt. En gister met de immuniteit vraag ik me ook af of dat de bedoeling was. En vorige week met Thomas en Jill leek me ook te vroeg...quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als de productie Mike niet eruit wil, gebeurt het ook niet.
Er is genoeg uit de school geklapt door deelnemers van realityshows met hoe dat gaat.
Nee, precies. Is hier ook niet anders.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dit. Dat is hier toch niet anders?
We hebben hier ook "Haat op xxxx" dagen, waar die persoon niets goed kan doen. En als je dan tegen de stroom in zwemt krijg je hier ook de wind van voren
Dat is ook erg jammer, vooral als het persoonlijk wordt..Ik zelf ben een springer, zo vind ik iemand leuk en het kan zo weer veranderen in de tegenpartijquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dit. Dat is hier toch niet anders?
We hebben hier ook "Haat op xxxx" dagen, waar die persoon niets goed kan doen. En als je dan tegen de stroom in zwemt krijg je hier ook de wind van voren
Dat luxe en geen luxe was een flop na 4 dagen gestopt omdat de de vrouwen niet meespeelden en de mannen alles wel best vonden.. de teneur die al 8 weken suddert en nu 5 vrouwen immuun , belachelijkquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heb wel het gevoel dat de productie het niet helemaal onder controle heeft, bv ... met arm/rijk lijkt me dat de bedoeling was dat de mannen zouden winnen. Maar niet gelukt. En gister met de immuniteit vraag ik me ook af of dat de bedoeling was. En vorige week met Thomas en Jill leek me ook te vroeg...
Heb ik ook over nagedacht... En kwam inderdaad op hetzelfde uit.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heb wel het gevoel dat de productie het niet helemaal onder controle heeft, bv ... met arm/rijk lijkt me dat de bedoeling was dat de mannen zouden winnen. Maar niet gelukt. En gister met de immuniteit vraag ik me ook af of dat de bedoeling was. En vorige week met Thomas en Jill leek me ook te vroeg...
Thomas en Jill waren verworden tot een eeneiige tweeling, aan 1 zo'n karakterrol hebben ze genoeg, dus moest er 1 vertrekken.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
BB doet krampachtig zijn best om een bepaalde balans te houden, want je wilt zoveel mogelijk doelgroepen aanspreken.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:06 schreef Benny het volgende:
[..]
Heb ik ook over nagedacht... En kwam inderdaad op hetzelfde uit.
En dat begon al eerder... Met het betreden van 3 Nederlanders. Ik denk dat ze verwacht hadden dat die voor een gelijkwaardigere strijd tussen NL en BE moesten zorgen, maar dat dat niet goed uit de verf kwam
BB had dat stel ook kunnen gebruiken om juist de spanning te verhogenquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Thomas en Jill waren verworden tot een eeneiige tweeling, aan 1 zo'n karakterrol hebben ze genoeg, dus moest er 1 vertrekken.
Thomas en Jill werden te vroeg gescheiden. Daar ben ik van overtuigd.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Thomas en Jill waren verworden tot een eeneiige tweeling, aan 1 zo'n karakterrol hebben ze genoeg, dus moest er 1 vertrekken.
Niet voor niets zijn de DBK momenten nooit live op de streams te zien.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:17 schreef Benny het volgende:
Niet voor niks heeft Big Brother aan sommige bewoners wel en aan sommige bewoners niet gevraagd of ze achter hun stemming stonden. Is namelijk nog het laatste moment om nog iets te sturen.
Dit, plus dat BB gokte dat de vrouwen zouden verliezen en naar arm moesten. Ik denk dat bepaalde personen daar gewoon veel meer moeite mee gehad hadden. Dat heeft niets met man/vrouw te maken, maar gewoon met persoonlijkheden. Bij de vrouwen zitten gewoon meer zeikerds.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:16 schreef Benny het volgende:
[..]
Thomas en Jill werden te vroeg gescheiden. Daar ben ik van overtuigd.
Ik heb ook het idee dat er juist ingecalculeerd was dat Thomas en Jill met arm en rijk gescheiden zouden worden. Zij waren namelijk veel meer ingegaan op het spelelement, dan nu door beide groepen is gebeurd. Dan had je de scheiding tussen beide, maar op een speltechnische manier. Beide zouden dan ook anders naar de andere bewoners hebben gekeken.
En vrijdag : 'Vanaf dit moment spelen jullie individueel'quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:06 schreef Benny het volgende:
[..]
Heb ik ook over nagedacht... En kwam inderdaad op hetzelfde uit.
En dat begon al eerder... Met het betreden van 3 Nederlanders. Ik denk dat ze verwacht hadden dat die voor een gelijkwaardigere strijd tussen NL en BE moesten zorgen, maar dat dat niet goed uit de verf kwam
Er is nog niks geweest wat lijkt op een individueel spelquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En vrijdag : 'Vanaf dit moment spelen jullie individueel'
Dinsdag : 'Hup .. groepsimmuniteit'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |