Heb alles gemist... maaar ik begrijp dat het nog steeds is:quote:Op dinsdag 2 maart 2021 23:51 schreef zodeju het volgende:
Het nieuwe bontje zit bij elkaar....Zoey heeft het voor elkaar...Matt ik haal je baterijen wel Zoey
Echt wel !! En indirect team Patje, want die heeft Zoey goed ingelicht en met haar gesproken over over Nick Naomi/Liese /Michelquote:Op dinsdag 2 maart 2021 23:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb alles gemist... maaar ik begrijp dat het nog steeds is:
#TeamZoey
Ze is niet doodziek en er zijn nog een aantal mensen in de woonkamerquote:Op dinsdag 2 maart 2021 23:54 schreef zodeju het volgende:
Het valt ook niet erg op....weer is Zoey die doodziek is als laatste op haar kamer.![]()
![]()
zowie moet scheetjes laten, dat doet ze liever niet in de slaapkamerquote:Op dinsdag 2 maart 2021 23:54 schreef zodeju het volgende:
Het valt ook niet erg op....weer is Zoey die doodziek is als laatste op haar kamer.![]()
![]()
You!, smart, My kind of, woman !quote:Op dinsdag 2 maart 2021 23:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt wel !! En indirect team Patje, want die heeft Zoey goed ingelicht en met haar gesproken over over Nick Naomi/Liese /Michel![]()
Black Magicquote:Op dinsdag 2 maart 2021 23:54 schreef zodeju het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 23:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
You!, smart, My kind of, woman !
quote:
quote:
OK., zie hem ff niet.quote:
kijk je niet meer ?quote:Op woensdag 3 maart 2021 00:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
OK., zie hem ff niet.
Wat doet hij verkeert?
Of wat levert het op?
quote:Op woensdag 3 maart 2021 00:02 schreef engine het volgende:
Zoey "Ik vind die vriendschap heel mooi maar die mannen sturen die meisjes heel veel"
Terecht, opzouten met die engnek.quote:Op woensdag 3 maart 2021 00:04 schreef odie22 het volgende:
het zit wel diep bij zjill en zowie die haat tegen michel
Oh ik wel, dan mag van mij Matt blijven 2x zelfs.quote:Op woensdag 3 maart 2021 00:04 schreef Yolk het volgende:
Bij Mike v. Michel ga ik met flinke tegenzin op Mike stemmen om te blijven, niet dat ik verwacht dat het zin heeft. Maar goed, ik verwacht toch Matt v. Mike. Dan stem ik niet.
Ahnee.. Mr. Ero moet minstens een kans krigen dat Ijskonijntje JollyJulie binnen te hengelen , ze zijn net lekker bezigquote:Op woensdag 3 maart 2021 00:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eeeuh.. nee.
Mich niet meer oke?
Mike vs Michel kan nog best verrassend wordenquote:Op woensdag 3 maart 2021 00:04 schreef Yolk het volgende:
Bij Mike v. Michel ga ik met flinke tegenzin op Mike stemmen om te blijven, niet dat ik verwacht dat het zin heeft. Maar goed, ik verwacht toch Matt v. Mike. Dan stem ik niet.
Maar het is precies zoals het is : Michel wil alles bepalen , is neerbuigend , en vandaag voor de zoveelste keer zijn smoes dat hij in de spellen bewust de meiden heeft laten winnen , dan weer niet , vanmiddag was hij boos op BB omdat hij zijn best niet had gedaan , waardoor zij verloren. Gezever over mindset, en nog steeds willen bepalen voor anderen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 00:03 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
![]()
En dat zegt de grootste manipulator.....die over lijken gaat.
Dat denk ik ook.....quote:Op woensdag 3 maart 2021 00:08 schreef Collide het volgende:
[..]
Mike vs Michel kan nog best verrassend worden
Hij is geen slecht mens, maar hij is niet okay daar .quote:Op woensdag 3 maart 2021 00:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eeeuh.. nee.
Mich niet meer oke?
quote:Op woensdag 3 maart 2021 00:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh ik wel, dan mag van mij Matt blijven 2x zelfs.
Als dit zo door gaat kijken we binnenkort naar dames in de zon.quote:Op woensdag 3 maart 2021 00:08 schreef Benny het volgende:
Mijn glazen bol zegt dat er donderdag een man uit gaat.
Jullie hoorden het hier het eerst.
quote:Op woensdag 3 maart 2021 00:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij is geen slecht mens, maar hij is niet okay daar .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |