Ja nou weten we het welquote:
Hoe zou dat nou komen?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:43 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Toen Els in de hottub zat, wou niemand anders er in,
nu is ie altijd vol
Oh wie is hij? Hij heeft tietjesquote:
Niemand vraagt jouw ietsquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:44 schreef Windhapper het volgende:
Ik vind Julie echt een onaantrekkelijke vrouw.
Oh echt? Ze is best mooiquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:44 schreef Windhapper het volgende:
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:44 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ook graag een filmpje van Michel
Het was ook geen antwoord, het was commentaar op de streams, waar een zeer onaantrekkelijke vrouw stond te schreeuwen om een flaske.quote:
ik ook, en vooral jammer dat ze haar haar zo vernield heeft met verven, is net touwquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:44 schreef Windhapper het volgende:
Julie is een prachtige vrouwquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:46 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Het was ook geen antwoord, het was commentaar op de streams, waar een zeer onaantrekkelijke vrouw stond te schreeuwen om een flaske.
Wtf, ik was er in getrapt !quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:44 schreef odie22 het volgende:
[..]
Boooooooooobieeeeeeeeeeeeeeeesssssssssssss![]()
![]()
oh het is nicks![]()
Dat mag Nickquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:47 schreef Clasientje het volgende:
Nick bepaald ff wie op de bank gaan komen🤨
Wel een eigendunk heeft Nick zeg🤨
Oh ik check je FBquote:
Dan is Zoey knapper, bweurk !quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:47 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Julie is een prachtige vrouw
quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:43 schreef Soury het volgende:
MIES MIES !!!!!! Julie heeft hem al onder de duim
Niemand zegt jou ietsquote:
Valt mij ook op.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:47 schreef bb-fan-1999 het volgende:
BREKEND : Matt sluit zich -voor zijn aanstaande exit- aan bij K5!
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:47 schreef Clasientje het volgende:
Dat ziet er zo ongemakkelijk uit....arme jongen. Maar aan de andere kant denk ik maar dat hij vaak op festivals staat en niet in de disco......quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry. Dit is echt hoe hij danst
Want op festivals danst iedereen debiel?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat ziet er zo ongemakkelijk uit....arme jongen. Maar aan de andere kant denk ik maar dat hij vaak op festivals staat en niet in de disco......![]()
Leuk koppie, zeer matig lichaam op de huuronderdelen na, verschrikkelijke plaatjes met het halve Merriam Webster erop en een afgrijselijk karakter.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:47 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Julie is een prachtige vrouw
Walrus betreed hottub.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:50 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
sorry voor de late caps, stream stond op pauze![]()
![]()
Die zie ik niet lang meer blijven daar.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:50 schreef Toweler het volgende:
Jill zit er volgens mij na de exit van Thomas er een beetje doorheen
heffner... met 3 kerels en een milf in badquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:52 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Nou daar zit ie hoor, Matt Hefner![]()
Oh daar gaan we weer, COS'ers die niet kunnen luisteren... dan zal ik em maar weer uitlegge voor jequote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:50 schreef Jockari het volgende:
Limburgse valt op dat er voetbalstadion in de buurt is. Dat na +/- 70 dagen. Die is gewoon oerdom (erger dan Jill denk ik).
dat is zijn bijnaam, gegeven door de boysquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
heffner... met 3 kerels en een milf in bad
Jawel die haalt er een tranentrekkert jankverhaal uitquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die zie ik niet lang meer blijven daar.
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:53 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Oh daar gaan we weer, COS'ers die niet kunnen luisteren... dan zal ik em maar weer uitlegge voor je![]()
Liese vroeg zich af of er nog een 2de kleiner voetbalpleintje in de buurt was, en Matt zei iets over de jongere ploeg van Ajax die mogelijk op een ander pleintje speelt.
Maar goed, dat klinkt natuurlijk weer niet zo zo spannend als "haha dat domme meisje weet niet dat er een giga voetbalstadium staat
"
Neehee, op festivals waar het heel heel druk is en waar je maar een beetje wiebelt op de muziek.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Want op festivals danst iedereen debiel?
gaat prima met Liese! Speciaal voor jou nog een foto:quote:
nee ik dacht om datquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:54 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Gaat Prima met Liese Mario, geen zorgen
dat is excelquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
gaat prima met Liese! Speciaal voor jou nog een foto:
[ afbeelding ]
Wie is deze mooie jongenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Liese!quote:
nee beide zollen gaanquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:55 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
er gaan koppen rollen als Mike er in blijft
vollgummi duquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is niet voor mij bedoelt maar ff tussendoor dit lijf en hoofd bevalt me beter.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk ik grappig te zijn, glijdt half vrouwelijk FoK van d'r stoel afquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is niet voor mij bedoelt maar ff tussendoor dit lijf en hoofd bevalt me beter.
was totaal ongrappig ookquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Denk ik grappig te zijn, glijdt half vrouwelijk FoK van d'r stoel af
Ik nietquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Misschien ook even een recente foto van 'm posten, dan zijn ze wel genezen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik dacht even dat Jill een ballon bij hadquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:01 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
wie is jill haar kledingsponsor
Ah. Mooie tip.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:01 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Misschien ook even een recente foto van 'm posten, dan zijn ze wel genezen.
schlumpfquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:01 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Bevriende kennissen van haar...ook die jas die ze aan het toen ze terug kwam...en al die huispakken.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:01 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
dat is niet axl rose conjoquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ah. Mooie tip.
Dames.... Axl Rose, voila!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:01 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Misschien ook even een recente foto van 'm posten, dan zijn ze wel genezen.
hoeveel vrouwen denk je dat Fok bewonen.. 2???quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oh dat is wel slimquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Bevriende kennissen van haar...ook die jas die ze aan het toen ze terug kwam...en al die huispakken.
Best een goede plek eigenlijkquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:03 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
j en m verstoppen het drinken, en waar denk je ? in de koelkast
Go Mattquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:04 schreef Jockari het volgende:
Matt heeft duidelijk partij gekozen, en kruipt ook in de hottub bij de nep-vlamingen.
Die hem stuk voor stuk elke keer zullen nominerenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:04 schreef Jockari het volgende:
Matt heeft duidelijk partij gekozen, en kruipt ook in de hottub bij de nep-vlamingen.
Vrouwen is een breed begrip.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoeveel vrouwen denk je dat Fok bewonen.. 2???
Wat raar....en niemand daar heeft het erover.....??quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:04 schreef Joyce-43 het volgende:
https://www.dropbox.com/s(...)0302_193830.jpg?dl=0
krijg plaatje weer niet voor elkaar maar hier liese der bed in jill slaapkamer
Vrees er voor. Vlaamse kamp staat nog te vast in BB. Zeg ik als vlaming hoor !quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die hem stuk voor stuk elke keer zullen nomineren
oeeh nasty.. jij het zo ruzie met Mario( maar dat was ook de bedoeling toch?)quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Vrouwen is een breed begrip.
Is Liese een vrouw? We weten het niet....
Ik schat ergens tussen de 2 en 5.
Michel wilt lekker met Michel cammen op chatroulletequote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:06 schreef Windhapper het volgende:
Matt wilt lekker met een vent cammen op chatroullette.
Als hij al zou blijven . Die kans acht ik klein.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die hem stuk voor stuk elke keer zullen nomineren
Die is stiekem op zoek naar Naomi's menstruatiecupje.quote:
die is wel achteruit gegaan zegquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ah. Mooie tip.
[ afbeelding ]
oo ik doe dat bij kiendjes, als een kiendje wordt gepest dan geef ik de anderen een flinke tik tegen de kop met de woorden, je moeder!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:06 schreef Windhapper het volgende:
Michel spreekt op straat mannen aan die vrouwen onheus bejegenen. Held.
whut?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:06 schreef Windhapper het volgende:
Dat mens had toch last van haar pens, dan is chocolade een goed planquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:07 schreef Rhosyn het volgende:
Zoey ligt in bed. Jill vraagt of zij iets voor Zoey kan doen. Ja, of ze chocolade wil halen.
Dat doet JIll.
Mike loopt met de batterijbakjes naar de hottube.
Too much information... waarom weet jij dat???quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die is stiekem op zoek naar Naomi's menstruatiecupje.
Gaat hij niet vinden, want ze is net ongesteld geworden(geen garp.)
toen was die nog lekker iddquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Held!!!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:07 schreef suzi1 het volgende:
[..]
oo ik doe dat bij kiendjes, als een kiendje wordt gepest dan geef ik de anderen een flinke tik tegen de kop met de woorden, je moeder!
En de inhoud van die menstruatiecupjes komt bij in de tomatensaus van morgen. Eigenhandig door kok Nick bereid.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die is stiekem op zoek naar Naomi's menstruatiecupje.
Gaat hij niet vinden, want ze is net ongesteld geworden(geen garp.)
Mannelijke intutie.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Too much information... waarom weet jij dat???
Van die gasten die psstpsst roepen tegen meisjes. Michel spreekt ze daarop aan, doetie echt.quote:
Waarom nu.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ah. Mooie tip.
[ afbeelding ]
Lachen of kotsen? vragen, vragenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
En de inhoud van die menstruatiecupjes komt bij in de tomatensaus van morgen. Eigenhandig door kok Nick bereid.
Wat is daar held aan, dat is toch de normaalste zaak van de wereldquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:06 schreef Windhapper het volgende:
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:07 schreef suzi1 het volgende:
[..]
oo ik doe dat bij kiendjes, als een kiendje wordt gepest dan geef ik de anderen een flinke tik tegen de kop met de woorden, je moeder!
voor kattekwaad zoals nu alle frisdrank te verstoppen en doen alsof zit ze er niet doorheen vind ik hoor, ze wisselt van dag tot dag van aardquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die zie ik niet lang meer blijven daar.
drukke bezigheidquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:09 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Van die gasten die psstpsst roepen tegen meisjes. Michel spreekt ze daarop aan, doetie echt.
Van wie moest dat? Michel zeker weer?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mannelijke intutie.
En dat ze eergisteren zei dat ze ongesteld moest worden, dat had ook enige invloed.
Als die Julie een "tik" geeft tegen 1 van mijn kinderen, kan ze haar kindercreche opdoeken. Kan zelfs niet voor haar eigen kinderen zorgen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:07 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Ik las dat ok in "mocro toon"...quote:
Mannelijke intuitie is savonds naast je vrouw liggen.. en dan zegt ze .. schat ik ben ongesteld..quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mannelijke intutie.
En dat ze eergisteren zei dat ze ongesteld moest worden, dat had ook enige invloed.
Chocolade, de beste remedie tegen buikpijn.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:07 schreef Rhosyn het volgende:
Zoey ligt in bed. Jill vraagt of zij iets voor Zoey kan doen. Ja, of ze chocolade wil halen.
Dat doet JIll.
Mike loopt met de batterijbakjes naar de hottube.
Die kan haast geen normaal eten meer verdragen, het is chips snoep of chocolade.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat mens had toch last van haar pens, dan is chocolade een goed plan
Uit het camerashot van vanmiddag blijkt dat er naast het huis een voetbalveld ligt. Geen idee of dat van de Toekomst is.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:50 schreef Jockari het volgende:
Limburgse valt op dat er voetbalstadion in de buurt is. Dat na +/- 70 dagen. Die is gewoon oerdom (erger dan Jill denk ik).
Onheus bejegenen is ook zo'n breed begrip waar je alle kanten mee op kan of wat iedereen weer op zijn eigen manier interpreteertquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:06 schreef Windhapper het volgende:
Stoere uitspraak hoor jongenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:10 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als die Julie een "tik" geeft tegen 1 van mijn kinderen, kan ze haar kindercreche opdoeken. Kan zelfs niet voor haar eigen kinderen zorgen.
Maar wie in huis haalt de eerste "poepkatsjoe" boven om echt te gebruiken ?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:08 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Thomas zal zijn piekatsjoe wel missen, wat een kleuter, weken lopen zeiken om dat beest en dan heeft ie hem en dan laat hij hem achter, kan hij nou wel slapen ?
Niet vreemd dat ze dan moet kotsen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die kan haast geen normaal eten meer verdragen, het is chips snoep of chocolade.
Nee, dat is 's avonds naast je vriendin liggen en zeggen "ja, mijn vrouw is ongesteld".quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mannelijke intuitie is savonds naast je vrouw liggen.. en dan zegt ze .. schat ik ben ongesteld..
Dat is idd de toekomst.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Uit het camerashot van vanmiddag blijkt dat er naast het huis een voetbalveld ligt. Geen idee of dat van de Toekomst is.
[ afbeelding ]
zie dat vaak in memes voorbij komen die onze zoon ons verplicht voorhoudtquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik las dat ok in "mocro toon"...
JE MOEDERRRRRRRRR
Eens, een geintje is leuk, maar daar moet ze eens mee ophouden , aandachttrekkerij van haar. En ook totaal niet grappig.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:10 schreef tasebi het volgende:
[..]
voor kattekwaad zoals nu alle frisdrank te verstoppen en doen alsof zit ze er niet doorheen vind ik hoor, ze wisselt van dag tot dag van aard![]()
![]()
Maak van je hart geen moordkuil.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, dat is 's avonds naast je vriendin liggen en zeggen "ja, mijn vrouw is ongesteld".
Sorry. Moest hem maken. Te makkelijk. Ben stiekem een brave lul die nog nooit is vreemdgegaan. Maar dat is niet stoer, dus dat houden we tussen ons.
Ik kom ff met een nieuwe wijsheid.....zal ze meerdere persoonlijkheidsstoornis hebben. We kennen er twee al.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:10 schreef tasebi het volgende:
[..]
voor kattekwaad zoals nu alle frisdrank te verstoppen en doen alsof zit ze er niet doorheen vind ik hoor, ze wisselt van dag tot dag van aard![]()
![]()
Vroeger waren het enkel marokaanse jongens die "KKR" riepen, en nu zie ik de meisjes op TikTok het ook veelvuldig gebruiken. Bah, mag er niet te hard bij nadenkenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
zie dat vaak in memes voorbij komen die onze zoon ons verplicht voorhoudt
Uren?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
zoals gewoonlijk loop je weer uren achter
je vrouw las mee toch??quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, dat is 's avonds naast je vriendin liggen en zeggen "ja, mijn vrouw is ongesteld".
Sorry. Moest hem maken. Te makkelijk. Ben stiekem een brave lul die nog nooit is vreemdgegaan. Maar dat is niet stoer, dus dat houden we tussen ons.
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
zie dat vaak in memes voorbij komen die onze zoon ons verplicht voorhoudt
Neuj. Die zit te gamenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
je vrouw las mee toch??
heel hard slaan nu.. mag gewoon
een dak voor @Whuzzquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Uit het camerashot van vanmiddag blijkt dat er naast het huis een voetbalveld ligt. Geen idee of dat van de Toekomst is.
[ afbeelding ]
Dat was een "opdracht" van Thomas. Om door te gaan met die geintjes nadat hij weg was.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eens, een geintje is leuk, maar daar moet ze eens mee ophouden , aandachttrekkerij van haar. En ook totaal niet grappig.
nee .. op insta staan er echt wel 1000-denquote:
I know , en geintjes zijn soms best leuk, maar dit is op kleuter niveau ..quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:15 schreef engine het volgende:
[..]
Dat was een "opdracht" van Thomas. Om door te gaan met die geintjes nadat hij weg was.
Maak ze wakker. Straks kunnen we de hele dag naar een dak koekeloeren. Dakdekkers bekijken ensowquote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Matt doet een dikke plas int badje
lkkr warm.. niemand heeft het in de gaten
wij wel
Niets stoer. Mijn vrienden weten hoe ver ik ga als het moet. En is zonder hulp van instanties. Niemand geeft mijn kinderen een tik, zonder ik er 1 terug geef aan de gever ! Niemand !quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:11 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Stoere uitspraak hoor jongen
Wij zijn een insta-loze familie. Geen garp.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee .. op insta staan er echt wel 1000-den
Dakdekkers!? Heuy. Poten af van dat dak. Topdak! Niks meer aan doen!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maak ze wakker. Straks kunnen we de hele dag naar een dak koekeloeren. Dakdekkers bekijken ensow
En niemand gaat er ook op in....ze hebben allemaal zoiets van laat maar.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
I know , en geintjes zijn soms best leuk, maar dit is op kleuter niveau ..
Beter,quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wij zijn een insta-loze familie. Geen garp.
Eens!! Ik tik terugquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Niets stoer. Mijn vrienden weten hoe ver ik ga als het moet. En is zonder hulp van instanties. Niemand geeft mijn kinderen een tik, zonder ik er 1 terug geef aan de gever ! Niemand !
Zou een korte discussie moeten zijn.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:16 schreef greysbones het volgende:
ondertussen in de hottub zijn ze alle sexspeeltjes aan het bespreken... why????
nee niemand over gehoord en niet gezien dat ze het deed erg stom he ?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat raar....en niemand daar heeft het erover.....??
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Matt doet een dikke plas int badje
lkkr warm.. niemand heeft het in de gaten
wij wel
Thomas de slang heeft Jill vergiftigd met zijn scout pranksquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill wil heel veel zout bij het broodbeslag doen vannacht.
Blijft soms een kutkind
Dus moet ze eigenlijk de suikerbus gebruiken of andersom ? Niet duidelijk na de prank met die bussen van Thomas.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Blijft soms een kutkind
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Blijft soms een kutkind
Vind die frisdrank nog wel geinig. Die klok verzetten is niet grappig meer. Helaas gaat Jill geen echt goede grap bedenken ...op dat gebied nog meer vertrouwen in Mike.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
I know , en geintjes zijn soms best leuk, maar dit is op kleuter niveau ..
Dan zou ik Jill alleen dat brood laten eten tot het op isquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Blijft soms een kutkind
hier issiequote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee niemand over gehoord en niet gezien dat ze het deed erg stom he ?
@:benny waarom krijg ik de foto niet voor elkaar?
@:puzziepie heb je het gezien
Jill speelt graagquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dan zou ik Jill alleen dat brood laten eten tot het op is
Het heeft ook te maken met je eigen grens bewaken en kennen En daar gaat het bij Jill nogal eens mis.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
En niemand gaat er ook op in....ze hebben allemaal zoiets van laat maar.
Ze pakte de foto en het eerste was ik mis jequote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:08 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Thomas zal zijn piekatsjoe wel missen, wat een kleuter, weken lopen zeiken om dat beest en dan heeft ie hem en dan laat hij hem achter, kan hij nou wel slapen ?
Het moment dat emoties de overhand nemen, en je het spel (en daarbij de nuance) niet meer ziet.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik vind het heel kwalijk en overweeg een klacht in te dienen.
Ze zei het echt.
Maar wat moeten we nu eigenlijk zien want ik ben niet meequote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[ afbeelding ]
via andere weg maar gedaan kan er niet tegen als niet lukken wilt maar hier nogmaals liese der spullen
je moet ook naar de andere stream kijken, michel <3quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:24 schreef odie22 het volgende:
ik vind jill een beetje zielig worden met die grapjes
hoezo zit ze ineens bij mike 'de lul'quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:24 schreef odie22 het volgende:
ik vind jill een beetje zielig worden met die grapjes
ik krijg geen goesting van michelquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:25 schreef suzi1 het volgende:
[..]
je moet ook naar de andere stream kijken, michel <3
hoe krijgjij het wel voor elkaar oh is niet met mijn link zie ik hahahaaquote:
Ja, is altijd lekker hè? Even tegen zo'n brede vent aanliggenquote:
Maar wat is er op die foto te zien dat je zo je best doet om hem hier te krijgen?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoe krijgjij het wel voor elkaar oh is niet met mijn link zie ik hahahaa
Aandacht.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:25 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
hoezo zit ze ineens bij mike 'de lul'
al sla je me dood, ik denk dat mike de "lul" het ook niet snaptquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:25 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
hoezo zit ze ineens bij mike 'de lul'
ik gebruik meestal imgur of wat google me ook geeft bij image uploadquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoe krijgjij het wel voor elkaar oh is niet met mijn link zie ik hahahaa
ja dat las ikquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:26 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat komt nog wel. ik heb dat ook sinds deze ochtend!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi ik ben Miep
Echt, hequote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:47 schreef Clasientje het volgende:
Ik heb jouw plaatje gezien , maar op dat soort dingen let ik niet, zie ik ook nietquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee niemand over gehoord en niet gezien dat ze het deed erg stom he ?
@:benny waarom krijg ik de foto niet voor elkaar?
@:puzziepie heb je het gezien
nooit geprobeerd , maar met Liese wordt het niet liggen denk ik, eerder rodeo rijdenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, is altijd lekker hè? Even tegen zo'n brede vent aanliggen
ja maar had met me telefoon de foto genomen had hem dus geupload bij dropboxquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:27 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik gebruik meestal imgur of wat google me ook geeft bij image upload
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:28 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Hier is ie dan jongeswat is hier zo bijzonder aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:28 schreef odie22 het volgende:
[..]
nooit geprobeerd , maar met Liese wordt het niet liggen denk ik, eerder rodeo rijden
@suzi1 : Michel heeft u daarstraks erg gemist na het spel van BB. Jij was toen blijkbaar niet meer online op de COS. Apropos. Hoe is het met de familiale situatie ?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:24 schreef suzi1 het volgende:
o nou wij maken altijd grapjes over dat soort zaken. gelukkig weet ik nu dat dat hier niet kan of evt onder een spoiler..
Wat had 'ie dan verwacht, nóg een tankwagen yoghurt?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:29 schreef Angel79 het volgende:
Michel zit weer te klagen over de boodschappen die geleverd worden door bb.Ben GVD blij met het geen dat jekrijgt pipo![]()
![]()
![]()
nou als me iets niet lukt kan ik daar niet tegen haha dus ga ik net zolang verder tot het me lukt en liese der soullen liggen hier bij jill op de slaapkamer dus dat heeft ze vandaag verhuist en vroeg me af hoe we dat hebben gemist dan en dat best vreemd isquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:26 schreef engine het volgende:
[..]
Maar wat is er op die foto te zien dat je zo je best doet om hem hier te krijgen?
Wat een zeiknekquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:31 schreef Windhapper het volgende:
Michel heeft alleen nog maar gehakt maar trek in kipfilet. Hij moet die mensen in de dagboekkamer werkelijk alles uitleggen.
Het verkeerde voor mr dictator,gehakt is er en ham maar hij wil kipfiletquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:30 schreef suzi1 het volgende:
is er nu een klacht over teveel eten, ondanks vegan?
Andere yoghurt dit is de verkeerdequote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wat had 'ie dan verwacht, nóg een tankwagen yoghurt?
geheid ruzie danquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:31 schreef odie22 het volgende:
is er bijna geen eten in huis en dan die 2 domme koeien ( sorry koeien ) gaan eten en drinken verstoppen en het brood verkloten
De aanhouder wintquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou als me iets niet lukt kan ik daar niet tegen haha dus ga ik net zolang verder tot het me lukt en liese der soullen liggen hier bij jill op de slaapkamer dus dat heeft ze vandaag verhuist en vroeg me af hoe we dat hebben gemist dan en dat best vreemd is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb zijn foto als wallpaper op mn gsm dus draag hem altijd met me mee.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:29 schreef Jockari het volgende:
[..]
@:suzi1 : Michel heeft u daarstraks erg gemist na het spel van BB. Jij was toen blijkbaar niet meer online op de COS. Apropos. Hoe is het met de familiale situatie ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Mike kwam net binnen (tijdje geleden) bij Jill met het nieuws dat hij wellicht dacht dat Naomi niet op hem had gestemd.. Dus het volgende is ook mogelijk:Volgens mij zei Naomi dat ze op Mike heeft gestemd .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
er is zoveel eten in huis dat michel vanmorgen hoogstpersoonlijk de hele koelkast heeft opgeruimd en al het eten op houdbaarheidsdatum heeft gesorteerd.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:31 schreef odie22 het volgende:
is er bijna geen eten in huis en dan die 2 domme koeien ( sorry koeien ) gaan eten en drinken verstoppen en het brood verkloten
Ik ga er ook van uit eigenlijk .. maar Mike was ineens blijquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Volgens mij zei Naomi dat ze op Mike heeft gestemd .
Omwille van rechten kan je dit zo goed als vergeten.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:35 schreef suzi1 het volgende:
ooo hoop dat we mee kunnen kijken met de film. is ook mijn favo!!!!
Dan is het weer niet eerlijk voor meneerquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:35 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Leuk maar Michel wil wel graag de film kiezen anders gaat het niet door
Hoop gewoon camera op de bewoners. Zet ik de film er zelf wel naast.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Omwille van rechten kan je dit zo goed als vergeten.
Eerder een SL
Maar de Nederlanders zijn stom ...quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:33 schreef Jockari het volgende:
Eerlijk gezeg. Ik ben vlaming, maar vind dat er is gesnoeid moet worden in hun aantal.
Eerder vanavond zei ze tegen Nick dat ze op Mike heeft gestemdquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik ga er ook van uit eigenlijk .. maar Mike was ineens blij
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:37 schreef suzi1 het volgende:
ben benieuwd wie er allemaal knus tegen elkaar gaan liggen
Siske de Rat !!!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:34 schreef Li0nHeart het volgende:
"Bewoners, vorige week hebben jullie allemaal een wens mogen doen. Vanavond laat ik een wens in vervulling gaan die door meerdere bewoners is genoemd. Jullie krijgen een filmavond. Er staat nog een verrassing in de voorraadkamer."
ja zulke dingen zie ik wel vaak en nee ze zijn al nacht na de andere kant geweest en alles mee genomen dus alles was al weg daarquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb jouw plaatje gezien , maar op dat soort dingen let ik niet, zie ik ook nietzal wel aan mijn ADD liggen
![]()
Voor zover ik weet is dat ze gewoon op die kamer ligt .
Misschien heeft het te maken met de dagen dat ze gescheiden van elkaar waren en ze ook in een andere kamer lagen? Ik heb werkelijk geen idee. Heb er ook niets van meegekregen op de streams .
Jill en Thomasquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:37 schreef suzi1 het volgende:
ben benieuwd wie er allemaal knus tegen elkaar gaan liggen
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:21 schreef rinardo het volgende:
Het bewijs dat Liese ooit een man was, ze zegt tegen Michel ''mag ik op je spuiten''![]()
rap genezen van haar buikpijn de aandachtstrekker pffffquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:36 schreef Keep_on_Track het volgende:
Ik ga het niet zeggen ik ga het niet zeggen.....
Wie schreeuwde er ontoelaatbaar en wie loopt er weer met het eten weg?!
boahh vent ik spring door de laptopquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, is altijd lekker hè? Even tegen zo'n brede vent aanliggen
serieus bank is groot geneog tochquote:
Beter dan Braveheartquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:39 schreef BB-King het volgende:
Doe dan maar een pornofilm.![]()
Even kijken of ze zich een beetje in kunnen houden.
Bietje friemelen onder de dekensquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Julie lekker knus tegen haar bruurke aan
Mijn buik zou ook pijn doen en protesteren als ik zulke schreeuwen en kreunen voort zou brengen...quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:37 schreef Windhapper het volgende:
Magnum sponsort , Zoey die met buikpijn op bed lag heeft ineens geen buikpijn meer.
Ik zou als vriend en kindjes daar nogal mee lachen met die beelden. Daar die van deze nacht nog bij, en de echtscheiding is klaar. Ge kunt iedereen bruur noemen natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Julie lekker knus tegen haar bruurke aan
Is een sponsorquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat afplakken lukte vanavond niet zo goed
[ afbeelding ]
Lekker kijken hoe mensen ijs vreten. Echt zin in.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze gaan wellicht de bewoners filmen, maar niet de film (klinkt logisch)
Krijg ook goesting, maar niks meer in huis.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het sponsoren werkt wel, want ik denk dat ik dit eens ga halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |