Ja nou weten we het welquote:
Hoe zou dat nou komen?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:43 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Toen Els in de hottub zat, wou niemand anders er in,
nu is ie altijd vol
Oh wie is hij? Hij heeft tietjesquote:
Niemand vraagt jouw ietsquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:44 schreef Windhapper het volgende:
Ik vind Julie echt een onaantrekkelijke vrouw.
Oh echt? Ze is best mooiquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:44 schreef Windhapper het volgende:
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:44 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ook graag een filmpje van Michel
Het was ook geen antwoord, het was commentaar op de streams, waar een zeer onaantrekkelijke vrouw stond te schreeuwen om een flaske.quote:
ik ook, en vooral jammer dat ze haar haar zo vernield heeft met verven, is net touwquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:44 schreef Windhapper het volgende:
Julie is een prachtige vrouwquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:46 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Het was ook geen antwoord, het was commentaar op de streams, waar een zeer onaantrekkelijke vrouw stond te schreeuwen om een flaske.
Wtf, ik was er in getrapt !quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:44 schreef odie22 het volgende:
[..]
Boooooooooobieeeeeeeeeeeeeeeesssssssssssss![]()
![]()
oh het is nicks![]()
Dat mag Nickquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:47 schreef Clasientje het volgende:
Nick bepaald ff wie op de bank gaan komen🤨
Wel een eigendunk heeft Nick zeg🤨
Oh ik check je FBquote:
Dan is Zoey knapper, bweurk !quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:47 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Julie is een prachtige vrouw
quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:43 schreef Soury het volgende:
MIES MIES !!!!!! Julie heeft hem al onder de duim
Niemand zegt jou ietsquote:
Valt mij ook op.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:47 schreef bb-fan-1999 het volgende:
BREKEND : Matt sluit zich -voor zijn aanstaande exit- aan bij K5!
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:47 schreef Clasientje het volgende:
Nick bepaald ff wie op de bank gaan komen🤨
Wel een eigendunk heeft Nick zeg🤨
Dat ziet er zo ongemakkelijk uit....arme jongen. Maar aan de andere kant denk ik maar dat hij vaak op festivals staat en niet in de disco......quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry. Dit is echt hoe hij danst
Want op festivals danst iedereen debiel?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat ziet er zo ongemakkelijk uit....arme jongen. Maar aan de andere kant denk ik maar dat hij vaak op festivals staat en niet in de disco......![]()
Leuk koppie, zeer matig lichaam op de huuronderdelen na, verschrikkelijke plaatjes met het halve Merriam Webster erop en een afgrijselijk karakter.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:47 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Julie is een prachtige vrouw
Walrus betreed hottub.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:50 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
sorry voor de late caps, stream stond op pauze![]()
![]()
Die zie ik niet lang meer blijven daar.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:50 schreef Toweler het volgende:
Jill zit er volgens mij na de exit van Thomas er een beetje doorheen
heffner... met 3 kerels en een milf in badquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:52 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Nou daar zit ie hoor, Matt Hefner![]()
Oh daar gaan we weer, COS'ers die niet kunnen luisteren... dan zal ik em maar weer uitlegge voor jequote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:50 schreef Jockari het volgende:
Limburgse valt op dat er voetbalstadion in de buurt is. Dat na +/- 70 dagen. Die is gewoon oerdom (erger dan Jill denk ik).
dat is zijn bijnaam, gegeven door de boysquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
heffner... met 3 kerels en een milf in bad
Jawel die haalt er een tranentrekkert jankverhaal uitquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die zie ik niet lang meer blijven daar.
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:53 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Oh daar gaan we weer, COS'ers die niet kunnen luisteren... dan zal ik em maar weer uitlegge voor je![]()
Liese vroeg zich af of er nog een 2de kleiner voetbalpleintje in de buurt was, en Matt zei iets over de jongere ploeg van Ajax die mogelijk op een ander pleintje speelt.
Maar goed, dat klinkt natuurlijk weer niet zo zo spannend als "haha dat domme meisje weet niet dat er een giga voetbalstadium staat
"
Neehee, op festivals waar het heel heel druk is en waar je maar een beetje wiebelt op de muziek.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Want op festivals danst iedereen debiel?
gaat prima met Liese! Speciaal voor jou nog een foto:quote:
nee ik dacht om datquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:54 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Gaat Prima met Liese Mario, geen zorgen
dat is excelquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
gaat prima met Liese! Speciaal voor jou nog een foto:
[ afbeelding ]
Wie is deze mooie jongenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Liese!quote:
nee beide zollen gaanquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:55 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
er gaan koppen rollen als Mike er in blijft
vollgummi duquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is niet voor mij bedoelt maar ff tussendoor dit lijf en hoofd bevalt me beter.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk ik grappig te zijn, glijdt half vrouwelijk FoK van d'r stoel afquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is niet voor mij bedoelt maar ff tussendoor dit lijf en hoofd bevalt me beter.
was totaal ongrappig ookquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Denk ik grappig te zijn, glijdt half vrouwelijk FoK van d'r stoel af
Ik nietquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Misschien ook even een recente foto van 'm posten, dan zijn ze wel genezen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik dacht even dat Jill een ballon bij hadquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:01 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
wie is jill haar kledingsponsor
Ah. Mooie tip.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:01 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Misschien ook even een recente foto van 'm posten, dan zijn ze wel genezen.
schlumpfquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:01 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Bevriende kennissen van haar...ook die jas die ze aan het toen ze terug kwam...en al die huispakken.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:01 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
dat is niet axl rose conjoquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ah. Mooie tip.
Dames.... Axl Rose, voila!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:01 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Misschien ook even een recente foto van 'm posten, dan zijn ze wel genezen.
hoeveel vrouwen denk je dat Fok bewonen.. 2???quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oh dat is wel slimquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Bevriende kennissen van haar...ook die jas die ze aan het toen ze terug kwam...en al die huispakken.
Best een goede plek eigenlijkquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:03 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
j en m verstoppen het drinken, en waar denk je ? in de koelkast
Go Mattquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:04 schreef Jockari het volgende:
Matt heeft duidelijk partij gekozen, en kruipt ook in de hottub bij de nep-vlamingen.
Die hem stuk voor stuk elke keer zullen nominerenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:04 schreef Jockari het volgende:
Matt heeft duidelijk partij gekozen, en kruipt ook in de hottub bij de nep-vlamingen.
Vrouwen is een breed begrip.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoeveel vrouwen denk je dat Fok bewonen.. 2???
Wat raar....en niemand daar heeft het erover.....??quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:04 schreef Joyce-43 het volgende:
https://www.dropbox.com/s(...)0302_193830.jpg?dl=0
krijg plaatje weer niet voor elkaar maar hier liese der bed in jill slaapkamer
Vrees er voor. Vlaamse kamp staat nog te vast in BB. Zeg ik als vlaming hoor !quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die hem stuk voor stuk elke keer zullen nomineren
oeeh nasty.. jij het zo ruzie met Mario( maar dat was ook de bedoeling toch?)quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Vrouwen is een breed begrip.
Is Liese een vrouw? We weten het niet....
Ik schat ergens tussen de 2 en 5.
Michel wilt lekker met Michel cammen op chatroulletequote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:06 schreef Windhapper het volgende:
Matt wilt lekker met een vent cammen op chatroullette.
Als hij al zou blijven . Die kans acht ik klein.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die hem stuk voor stuk elke keer zullen nomineren
Die is stiekem op zoek naar Naomi's menstruatiecupje.quote:
die is wel achteruit gegaan zegquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ah. Mooie tip.
[ afbeelding ]
oo ik doe dat bij kiendjes, als een kiendje wordt gepest dan geef ik de anderen een flinke tik tegen de kop met de woorden, je moeder!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:06 schreef Windhapper het volgende:
Michel spreekt op straat mannen aan die vrouwen onheus bejegenen. Held.
whut?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:06 schreef Windhapper het volgende:
Dat mens had toch last van haar pens, dan is chocolade een goed planquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:07 schreef Rhosyn het volgende:
Zoey ligt in bed. Jill vraagt of zij iets voor Zoey kan doen. Ja, of ze chocolade wil halen.
Dat doet JIll.
Mike loopt met de batterijbakjes naar de hottube.
Too much information... waarom weet jij dat???quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die is stiekem op zoek naar Naomi's menstruatiecupje.
Gaat hij niet vinden, want ze is net ongesteld geworden(geen garp.)
toen was die nog lekker iddquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Held!!!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:07 schreef suzi1 het volgende:
[..]
oo ik doe dat bij kiendjes, als een kiendje wordt gepest dan geef ik de anderen een flinke tik tegen de kop met de woorden, je moeder!
En de inhoud van die menstruatiecupjes komt bij in de tomatensaus van morgen. Eigenhandig door kok Nick bereid.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die is stiekem op zoek naar Naomi's menstruatiecupje.
Gaat hij niet vinden, want ze is net ongesteld geworden(geen garp.)
Mannelijke intutie.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Too much information... waarom weet jij dat???
Van die gasten die psstpsst roepen tegen meisjes. Michel spreekt ze daarop aan, doetie echt.quote:
Waarom nu.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ah. Mooie tip.
[ afbeelding ]
Lachen of kotsen? vragen, vragenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
En de inhoud van die menstruatiecupjes komt bij in de tomatensaus van morgen. Eigenhandig door kok Nick bereid.
Wat is daar held aan, dat is toch de normaalste zaak van de wereldquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:06 schreef Windhapper het volgende:
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:07 schreef suzi1 het volgende:
[..]
oo ik doe dat bij kiendjes, als een kiendje wordt gepest dan geef ik de anderen een flinke tik tegen de kop met de woorden, je moeder!
voor kattekwaad zoals nu alle frisdrank te verstoppen en doen alsof zit ze er niet doorheen vind ik hoor, ze wisselt van dag tot dag van aardquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die zie ik niet lang meer blijven daar.
drukke bezigheidquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:09 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Van die gasten die psstpsst roepen tegen meisjes. Michel spreekt ze daarop aan, doetie echt.
Van wie moest dat? Michel zeker weer?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mannelijke intutie.
En dat ze eergisteren zei dat ze ongesteld moest worden, dat had ook enige invloed.
Als die Julie een "tik" geeft tegen 1 van mijn kinderen, kan ze haar kindercreche opdoeken. Kan zelfs niet voor haar eigen kinderen zorgen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:07 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Ik las dat ok in "mocro toon"...quote:
Mannelijke intuitie is savonds naast je vrouw liggen.. en dan zegt ze .. schat ik ben ongesteld..quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mannelijke intutie.
En dat ze eergisteren zei dat ze ongesteld moest worden, dat had ook enige invloed.
Chocolade, de beste remedie tegen buikpijn.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:07 schreef Rhosyn het volgende:
Zoey ligt in bed. Jill vraagt of zij iets voor Zoey kan doen. Ja, of ze chocolade wil halen.
Dat doet JIll.
Mike loopt met de batterijbakjes naar de hottube.
Die kan haast geen normaal eten meer verdragen, het is chips snoep of chocolade.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat mens had toch last van haar pens, dan is chocolade een goed plan
Uit het camerashot van vanmiddag blijkt dat er naast het huis een voetbalveld ligt. Geen idee of dat van de Toekomst is.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:50 schreef Jockari het volgende:
Limburgse valt op dat er voetbalstadion in de buurt is. Dat na +/- 70 dagen. Die is gewoon oerdom (erger dan Jill denk ik).
Onheus bejegenen is ook zo'n breed begrip waar je alle kanten mee op kan of wat iedereen weer op zijn eigen manier interpreteertquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:06 schreef Windhapper het volgende:
Stoere uitspraak hoor jongenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:10 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als die Julie een "tik" geeft tegen 1 van mijn kinderen, kan ze haar kindercreche opdoeken. Kan zelfs niet voor haar eigen kinderen zorgen.
Maar wie in huis haalt de eerste "poepkatsjoe" boven om echt te gebruiken ?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:08 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Thomas zal zijn piekatsjoe wel missen, wat een kleuter, weken lopen zeiken om dat beest en dan heeft ie hem en dan laat hij hem achter, kan hij nou wel slapen ?
Niet vreemd dat ze dan moet kotsen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die kan haast geen normaal eten meer verdragen, het is chips snoep of chocolade.
Nee, dat is 's avonds naast je vriendin liggen en zeggen "ja, mijn vrouw is ongesteld".quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mannelijke intuitie is savonds naast je vrouw liggen.. en dan zegt ze .. schat ik ben ongesteld..
Dat is idd de toekomst.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Uit het camerashot van vanmiddag blijkt dat er naast het huis een voetbalveld ligt. Geen idee of dat van de Toekomst is.
[ afbeelding ]
zie dat vaak in memes voorbij komen die onze zoon ons verplicht voorhoudtquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik las dat ok in "mocro toon"...
JE MOEDERRRRRRRRR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |