Ja nou weten we het welquote:
Hoe zou dat nou komen?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:43 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Toen Els in de hottub zat, wou niemand anders er in,
nu is ie altijd vol
Oh wie is hij? Hij heeft tietjesquote:
Niemand vraagt jouw ietsquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:44 schreef Windhapper het volgende:
Ik vind Julie echt een onaantrekkelijke vrouw.
Oh echt? Ze is best mooiquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:44 schreef Windhapper het volgende:
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:44 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ook graag een filmpje van Michel
Het was ook geen antwoord, het was commentaar op de streams, waar een zeer onaantrekkelijke vrouw stond te schreeuwen om een flaske.quote:
ik ook, en vooral jammer dat ze haar haar zo vernield heeft met verven, is net touwquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:44 schreef Windhapper het volgende:
Julie is een prachtige vrouwquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:46 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Het was ook geen antwoord, het was commentaar op de streams, waar een zeer onaantrekkelijke vrouw stond te schreeuwen om een flaske.
Wtf, ik was er in getrapt !quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:44 schreef odie22 het volgende:
[..]
Boooooooooobieeeeeeeeeeeeeeeesssssssssssss![]()
![]()
oh het is nicks![]()
Dat mag Nickquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:47 schreef Clasientje het volgende:
Nick bepaald ff wie op de bank gaan komen🤨
Wel een eigendunk heeft Nick zeg🤨
Oh ik check je FBquote:
Dan is Zoey knapper, bweurk !quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:47 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Julie is een prachtige vrouw
quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:43 schreef Soury het volgende:
MIES MIES !!!!!! Julie heeft hem al onder de duim
Niemand zegt jou ietsquote:
Valt mij ook op.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:47 schreef bb-fan-1999 het volgende:
BREKEND : Matt sluit zich -voor zijn aanstaande exit- aan bij K5!
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:47 schreef Clasientje het volgende:
Nick bepaald ff wie op de bank gaan komen🤨
Wel een eigendunk heeft Nick zeg🤨
Dat ziet er zo ongemakkelijk uit....arme jongen. Maar aan de andere kant denk ik maar dat hij vaak op festivals staat en niet in de disco......quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry. Dit is echt hoe hij danst
Want op festivals danst iedereen debiel?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat ziet er zo ongemakkelijk uit....arme jongen. Maar aan de andere kant denk ik maar dat hij vaak op festivals staat en niet in de disco......![]()
Leuk koppie, zeer matig lichaam op de huuronderdelen na, verschrikkelijke plaatjes met het halve Merriam Webster erop en een afgrijselijk karakter.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:47 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Julie is een prachtige vrouw
Walrus betreed hottub.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:50 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
sorry voor de late caps, stream stond op pauze![]()
![]()
Die zie ik niet lang meer blijven daar.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:50 schreef Toweler het volgende:
Jill zit er volgens mij na de exit van Thomas er een beetje doorheen
heffner... met 3 kerels en een milf in badquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:52 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Nou daar zit ie hoor, Matt Hefner![]()
Oh daar gaan we weer, COS'ers die niet kunnen luisteren... dan zal ik em maar weer uitlegge voor jequote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:50 schreef Jockari het volgende:
Limburgse valt op dat er voetbalstadion in de buurt is. Dat na +/- 70 dagen. Die is gewoon oerdom (erger dan Jill denk ik).
dat is zijn bijnaam, gegeven door de boysquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
heffner... met 3 kerels en een milf in bad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |