En ik de jouwe dan weer, dat is driequote:Op dinsdag 2 maart 2021 23:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
En ik lees jouw reactie, dat is twee.
We zitten al op vier nu.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
En ik de jouwe dan weer, dat is drie![]()
Jaaaa we getten al een room!
Daar zal de PvdD niet blij mee zijnquote:Op dinsdag 2 maart 2021 23:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier kijkt de kat gewoon San Remo mee
De PvdD heeft niet door dat katten niks te trainen valt!quote:
Slapenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 23:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Trusten![]()
Kijk @:Strani we hebben er weer een voor de lijst: slapen.
Er staat geen jaar bij.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 23:27 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Dat is al heel wat sneller dan september*voorzichtig toetertje*
We hebben het over een belofte van Hugo de Jonge in Corona tijd hequote:
Ik heb er álle vertrouwen in!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 23:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
We hebben het over een belofte van Hugo de Jonge in Corona tijd he
Ben wel echt benieuwd naar alle nieuwe kapselsquote:Op dinsdag 2 maart 2021 23:27 schreef Redefine het volgende:
Net ook maar een afspraak voor de kapper gemaakt. Kan op zich nog wel een week of twee/drie wachten, maar je weet nooit wat er gebeurd. Vrijdag om 16.30. Mooi excuus om toch niet te lang door te blijven werken op die dag.
Bedankt voor uw stem op Hugo de Jonge.quote:
Zekerquote:Op dinsdag 2 maart 2021 23:39 schreef BillDauterive het volgende:
Het zou mooi zijn als iedereen die wil in augustus ingeënt is
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 2 maart 2021 23:27 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Het is dan ook geen belofte (zei hij expliciet), dus alles komt goed!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 23:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
We hebben het over een belofte van Hugo de Jonge in Corona tijd he
Hugo moet toch eens in de leer bij ezels, want die stoten zich niet tweemaal aan dezelfde steen. Hugo daarentegen loopt elke keer weer naar die steen om er bewust tegenaan te schoppen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 00:13 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het is dan ook geen belofte (zei hij expliciet), dus alles komt goed!
Goedemorgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op woensdag 3 maart 2021 07:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ik ben vanavond voor SC HeereveenDat mag. Ik ben voor de andere.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
ok, afgesprokenquote:Op woensdag 3 maart 2021 07:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat mag. Ik ben voor de andere.
quote:Op woensdag 3 maart 2021 07:58 schreef Aoibhin het volgende:
Goedemorgen![]()
In slaap gevallen tijdens San Remo
Jaquote:Op woensdag 3 maart 2021 08:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Dat wordt vandaag de herhaling kijken dan.
Is het niet nog bezig dan, zijn we op tijd wakker voor het eindequote:Op woensdag 3 maart 2021 08:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaIk had er al wel een beetje rekening mee gehouden, want erg slecht geslapen en lange werkdag. Dat wordt vandaag maar veel uitrusten en het vanaaf wel volhouden
Goedemorgen!quote:
Het was voor de verandering eens op tijd afgelopen heb ik gehoordquote:Op woensdag 3 maart 2021 08:16 schreef Arizona het volgende:Is het niet nog bezig dan, zijn we op tijd wakker voor het einde
Pinguïns rulerenquote:Op woensdag 3 maart 2021 08:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:momo
https://www.ad.nl/binnenl(...)en-politie~a5b0a5b5/
quote:Op woensdag 3 maart 2021 07:58 schreef Aoibhin het volgende:
Goedemorgen![]()
In slaap gevallen tijdens San Remo
Ja ben wel benieuwd wat er allemaal in de tweede helft zat enzoquote:Op woensdag 3 maart 2021 08:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]![]()
Ik was zelf ook nogal moe gisteren en op tijd gaan slapen. Straks maar even de favorieten luisteren.
Taal instelling aanpassen?quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Excel is heel irritant bezig. Ik moet steeds een verschillende documenten een naam typen en in die naam zit ook het woord IJssel. Maar iedere keer past Excel dat dan weer aan naar Ijssel.
Oh irritantquote:Op woensdag 3 maart 2021 09:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Excel is heel irritant bezig. Ik moet steeds een verschillende documenten een naam typen en in die naam zit ook het woord IJssel. Maar iedere keer past Excel dat dan weer aan naar Ijssel.
Stond gewoon op Nederlands, maar ik zag een optie voor Autocorrectie-opties en daar heb ik nu IJssel toegevoegd als uitzondering. Dus dat zou het moeten oplossen.quote:
Dat kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 3 maart 2021 09:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Stond gewoon op Nederlands, maar ik zag een optie voor Autocorrectie-opties en daar heb ik nu IJssel toegevoegd als uitzondering. Dus dat zou het moeten oplossen.
Handig bezigquote:Op woensdag 3 maart 2021 09:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Stond gewoon op Nederlands, maar ik zag een optie voor Autocorrectie-opties en daar heb ik nu IJssel toegevoegd als uitzondering. Dus dat zou het moeten oplossen.
Volgens mij is er ook ergens een instelling voor dubbele hoofdletters aan het begin van een woordquote:Op woensdag 3 maart 2021 09:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat stond daar ook, maar op zich, wanneer ik "HOi" typ, dan mag ie dat wel aanpassen naar "Hoi"quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook ergens een instelling voor dubbele hoofdletters aan het begin van een woord
Afhankelijk wat de 'er' is ja of nee.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:09 schreef Strani het volgende:
Goedemorgen beste mensen! Hebben we er zin in vandaag?
Bestaan, denk ik. Blijven ademen en proberen niet om te vallen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Afhankelijk wat de 'er' is ja of nee.
quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Bestaan, denk ik. Blijven ademen en proberen niet om te vallen.
Ja, dan wel.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Bestaan, denk ik. Blijven ademen en proberen niet om te vallen.
Hou er wel rekening mee dat je na twee maanden nog steeds geen afspraak hebt, ondanks dat je wel de uitnodigingsbrief hebt gekregen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 23:27 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Daarom hoop ik dat ik onder de medische indicatie 18 tot 60 jaar val. Dan gaat het via de huisarts ipv de GGD.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat je na twee maanden nog steeds geen afspraak hebt, ondanks dat je wel de uitnodigingsbrief hebt gekregen.
Nog steeds niet?! hoe kan datquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat je na twee maanden nog steeds geen afspraak hebt, ondanks dat je wel de uitnodigingsbrief hebt gekregen.
Zou echt fijn zijn als je zo snel mogelijk terecht kanquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarom hoop ik dat ik onder de medische indicatie 18 tot 60 jaar val. Dan gaat het via de huisarts ipv de GGD.
Dan heb je nog steeds een brief van de GGD waarmee je een afspraak moet maken. De huisarts geeft alleen de medische indicatie door aan RIVM/GGD.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarom hoop ik dat ik onder de medische indicatie 18 tot 60 jaar val. Dan gaat het via de huisarts ipv de GGD.
quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Geen medische indicatie hebben is wel echt iets om blij mee te zijn inderdaadquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:42 schreef H_T het volgende:
Ik ben ergens ook wel blij dat ik voor zover ik weet onder geen enkele medische indicatie val en dus geen voorrang krijg
Waarom laat de NPO dit sowieso steeds weer gebeuren, ik ga dat nooit begrijpenquote:
Volgens de drieletterlogica zou het platbranden van WNL gerechtvaardigd zijn.quote:
En van PSV dan ookquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Volgens de drieletterlogica zou het platbranden van WNL gerechtvaardigd zijn.
Omdat ze anders worden buiten gesloten, "het is een complot van de elite tegen over ons!"quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Waarom laat de NPO dit sowieso steeds weer gebeuren, ik ga dat nooit begrijpen![]()
'We willen jullie opdoeken!' 'Wat leuk, kom gezellig langs!'
Ja treurig gewoon, je moet toch op een bepaald punt gewoon kunnen zeggen, dan is dat maar zo.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Omdat ze anders worden buiten gesloten, "het is een complot van de elite tegen over ons!"
Exact. FVD, VVD, PVV, PSV, CDA, VVV, RKC, NEC, WNL, GGD, BCC, KPN, CBR, CoD. Allemaal.quote:
Haha hoe toepasselijkquote:
Staat je goedquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:54 schreef H_T het volgende:
Zo, ik heb weer sterretjes bij mijn naam staan
quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Volgens de drieletterlogica zou het platbranden van WNL gerechtvaardigd zijn.
Voor ik hier zomaar mee akkoord ga ijs, tel je underscores mee als letters of niet? En wat is je positie qua voornamen? Ik vraag dit voor mezelfquote:Op woensdag 3 maart 2021 11:01 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Exact. FVD, VVD, PVV, PSV, CDA, VVV, RKC, NEC, GGD, BCC, KPN, CBR, CoD. Allemaal.
[ afbeelding ]
Als je de GGD platbrandt, dan heb ik geen werk meer beer!quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:01 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Exact. FVD, VVD, PVV, PSV, CDA, VVV, RKC, NEC, WNL, GGD, BCC, KPN, CBR, CoD. Allemaal.
Voor het AD maak ik dan graag wel weer een uitzondering.
[ afbeelding ]
Underscores zijn leestekens, geen letters. Derhalve N.v.t.quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor ik hier zomaar mee akkoord ga ijs, tel je underscores mee als letters of niet? En wat is je positie qua voornamen? Ik vraag dit voor mezelf
Ik mis NAC nog in dit rijtje.quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:01 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Exact. FVD, VVD, PVV, PSV, CDA, VVV, RKC, NEC, WNL, GGD, BCC, KPN, CBR, CoD. Allemaal.
Voor het AD maak ik dan graag wel weer een uitzondering.
[ afbeelding ]
Oef, dat scheelt. Maar... voornamen?quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:03 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Underscores zijn leestekens, geen letters. Derhalve N.v.t.
Ik heb net weer gebeld, en heb een afspraak! 18 maart. Nu maar hopen dat we dan niet weer code rood hebben.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nog steeds niet?! hoe kan datin het noorden was steeds nog wel ruimte toch, of niet voor dat vaccin dat jij krijgt?
Dit is dubbelquote:
JAAAAAquote:Op woensdag 3 maart 2021 11:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb net weer gebeld, en heb een afspraak! 18 maart. Nu maar hopen dat we dan niet weer code rood hebben.
en hoe zit het met mod?quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:17 schreef Aoibhin het volgende:
Ik maak me nu enigszins zorgen om @:H_T nu het stil blijft aan zijn kant
Oh oh, dat ook nogquote:
Goed zo Maaike, pak hem!quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:31 schreef Momo het volgende:
Krijgt gelukkig wel meteen commentaar terug vanochtend
Wat daarbij voor de FvD bots vooral een bewijs is dat de NPO en WNL opgedoekt moet worden. Die reacties eronderquote:Op woensdag 3 maart 2021 11:31 schreef Momo het volgende:
Dat is altijd bij dit soort figurenquote:Op woensdag 3 maart 2021 11:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Goed zo Maaike, pak hem!![]()
Valt me ook op dat hij eigenlijk helemaal geen antwoord echt op de vragen geeft, maar al gauw over iets anders gaat lullen
Die kan wel op de bingokaart jaquote:Op woensdag 3 maart 2021 11:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is altijd bij dit soort figuren
Ik geloof dat ik een antwoord op mijn vraag hebquote:Op woensdag 3 maart 2021 11:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat daarbij voor de FvD bots vooral een bewijs is dat de NPO en WNL opgedoekt moet worden. Die reacties eronder![]()
Die reacties eronder.quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:31 schreef Momo het volgende:
Zolang hoefde je niet eens te wachtenquote:Op woensdag 3 maart 2021 11:44 schreef Em31 het volgende:
Over een kwartier weten we of er weer een land de Nieuw-Zeeland fout heeft gemaakt. Kijken of ze alle 4 slim waren
quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:49 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zolang hoefde je niet eens te wachtenEr is er al één gelekt.
Ja. Puur voor propaganda en om zijn achterban weer te laten zien hoe die tegen die gemene NPO durft aan te schoppen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik een antwoord op mijn vraag heb
Echt hequote:
quote:
quote:wnl de vvd66 schaapsstal van markieee.......!
Het trollenleger mag weer los.quote:
Dan weet u dat het fake is. Gewoon rapporteren. Als genoeg mensen dat doen is iig weer een trolletje weg.quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:47 schreef Em31 het volgende:
De laatste tijd op Twitter nemen de FvD-fans met Naam2382938121 ook heel erg toe, viel me op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |