En ik de jouwe dan weer, dat is driequote:Op dinsdag 2 maart 2021 23:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
En ik lees jouw reactie, dat is twee.
We zitten al op vier nu.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
En ik de jouwe dan weer, dat is drie![]()
Jaaaa we getten al een room!
Daar zal de PvdD niet blij mee zijnquote:Op dinsdag 2 maart 2021 23:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier kijkt de kat gewoon San Remo mee
De PvdD heeft niet door dat katten niks te trainen valt!quote:
Slapenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 23:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Trusten![]()
Kijk @:Strani we hebben er weer een voor de lijst: slapen.
Er staat geen jaar bij.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 23:27 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Dat is al heel wat sneller dan september*voorzichtig toetertje*
We hebben het over een belofte van Hugo de Jonge in Corona tijd hequote:
Ik heb er álle vertrouwen in!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 23:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
We hebben het over een belofte van Hugo de Jonge in Corona tijd he
Ben wel echt benieuwd naar alle nieuwe kapselsquote:Op dinsdag 2 maart 2021 23:27 schreef Redefine het volgende:
Net ook maar een afspraak voor de kapper gemaakt. Kan op zich nog wel een week of twee/drie wachten, maar je weet nooit wat er gebeurd. Vrijdag om 16.30. Mooi excuus om toch niet te lang door te blijven werken op die dag.
Bedankt voor uw stem op Hugo de Jonge.quote:
Zekerquote:Op dinsdag 2 maart 2021 23:39 schreef BillDauterive het volgende:
Het zou mooi zijn als iedereen die wil in augustus ingeënt is
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 2 maart 2021 23:27 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Dat is al heel wat sneller dan september*voorzichtig toetertje*
Het is dan ook geen belofte (zei hij expliciet), dus alles komt goed!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 23:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
We hebben het over een belofte van Hugo de Jonge in Corona tijd he
Hugo moet toch eens in de leer bij ezels, want die stoten zich niet tweemaal aan dezelfde steen. Hugo daarentegen loopt elke keer weer naar die steen om er bewust tegenaan te schoppen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 00:13 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het is dan ook geen belofte (zei hij expliciet), dus alles komt goed!
Goedemorgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op woensdag 3 maart 2021 07:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ik ben vanavond voor SC HeereveenDat mag. Ik ben voor de andere.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |