In Spiritus Sanctiquote:
Want in de vakantie gelden de coronamaatregelen niet?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:08 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Ah kijk, nu gaat de school ook bepalen wat de leerlingen in de vrije tijd moeten doen. Die heerlijke jaren '50 spruitjeslucht daalt weer neer. Al dat vieze, vuile losbandige gedrag. Nu gaan we paal en perk stellen. Gewoon weer 's avonds om 22u naar bed. Handjes boven de dekens.
Ik weet niet hoe het met de laatst gepubliceerde lijst van de NOW is. Maar ik kan me van de eerste lijst nog herinneren dat er een hoop uitvaartbedrijven op stonden.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:45 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Deze oproep om de terrassen dicht te houden is een klap in het gezicht van de uitvaartbranche
De marge zit, zoals bij zo veel bedrijven, op de koffie. Geen gasten bij de uitvaart = geen koffie verkopen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:39 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met de laatst gepubliceerde lijst van de NOW is. Maar ik kan me van de eerste lijst nog herinneren dat er een hoop uitvaartbedrijven op stonden.
Hoe dan? Als corona o zo dodelijk is?
Ja hoe zou dat komen? Zou een afgeladen uitvaartcentrum misschien meer opleveren dan de door maatregelen beperkte kleinschalige uitvaartenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:39 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met de laatst gepubliceerde lijst van de NOW is. Maar ik kan me van de eerste lijst nog herinneren dat er een hoop uitvaartbedrijven op stonden.
Hoe dan? Als corona o zo dodelijk is?
Koffie met cake mag gewoon op locatiequote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De marge zit, zoals bij zo veel bedrijven, op de koffie. Geen gasten bij de uitvaart = geen koffie verkopen.
Met hoe veel mensen? Oh ja.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:46 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Koffie met cake mag gewoon op locatie
Er zijn veel meer mensen getest en het aantal gedetecteerde besmettingen zijn marginaal omhoog gegaan.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:09 schreef belanov het volgende:
Bijzonder toch, die terminologie bij het NOS journaal, letterlijk: 'En dan de coronaweekcijfers: in vergelijking met vorige week zijn de afgelopen 7 dagen weer meer mensen besmet geraakt met het coronavirus'. Stoppen met testen dan maar, raakt er ook niemand meer besmet
Beleid van het rivm:quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:10 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
Kwam dit tabelletje tegen op Twitter. Het R-getal zou sinds 12 februari dus alweer aan het dalen zijn
Gaat nergens over dit. Binnen de school hebben ze er wat over te vertellen en juist die leeftijdsgroep hoort de ruimte te krijgen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:08 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Ah kijk, nu gaat de school ook bepalen wat de leerlingen in de vrije tijd moeten doen. Die heerlijke jaren '50 spruitjeslucht daalt weer neer. Al dat vieze, vuile losbandige gedrag. Nu gaan we paal en perk stellen. Gewoon weer 's avonds om 22u naar bed. Handjes boven de dekens.
Dat hoort iedereen, maar het feit is is dat niemand weet hoe lang 'even' nog duurt, dus leeft iedereen met het idee dat het voor eeuwig is. Zet een datum, zet een perspectief en iedereen begint met aftellen en zal zich makkelijker aan alles kunnen houden. Want er is immers een doel.quote:"Gedraag je nog even netjes totdat iedereen weer normaal kan doen. Daarmee help je jezelf en natuurlijk je omgeving."
Jij gaat liever nog 5 jaar door op deze manier?quote:
Exact.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:20 schreef halfway het volgende:
[..]
Jij gaat liever nog 5 jaar door op deze manier?
Hij heeft toch hulptroepen gekregen aangaande het vaccineren? Iemand daar nog iets over gehoord?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:05 schreef deedeetee het volgende:
Goed nieuws van pfizer, maar zorgt Hugo er dan ook voor dat er op tijd geregeld is dat er versneld geprikt kan worden ? Of gaat hij weer op de zorgvuldige/veilige tour en blijven de vaccins weer 2 weken opgeslagen voordat men kan gaan prikken.
rtlquote:Justitieminister Ferd Grapperhaus wil samen met horecaondernemers tot een plan komen om straks langzamerhand de terrassen en misschien de restaurants ook weer te openen. Hij wil daarbij het tijdspad bespreken, maar ook bijvoorbeeld bij welke hoogte van de besmettingsgraad de sector weer iets meer kan.
Zal je net zien dat we tot april blijven doorsukkelen met het aantal besmettingen dat we nu hebben, dat is dan weer een maand geen terrassen of restaurants. Zou me niks verbazen als die gasten van KHN weer weglopen van de bespreking.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:27 schreef deedeetee het volgende:
[..]
rtl
Is die man nou zo dom ? De besmettingen doen niet ter zake het zijn de ziekenhuisopnames die voor de problemen zorgen. Nu men aan t vaccineren is kunnen de besmettingen eventueel wat meer oplopen maar als de mensen milde klachten hebben en gewoon thuis kunnen blijven kan de boel toch weer open ?
Het is anekdotisch, maar bij mijn moeder haar werk, een verzorgingstehuis, zijn er van de 16 mensen die besmet zijn 2 overleden op haar afdeling. De rest had milde klachten of kwam er gewoon netjes bovenop. Allemaal 65+ sowieso.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:24 schreef Elan het volgende:
https://www.vrt.be/vrtnws(...)nzorgcentrum-in-anz/
Dit is wel mooi nieuws, uitbraak van die Zuid Afrikaanse variant maar amper tot geen mensen ziek.
Mensen hier verstand van bevolkingsscreening, kan dit zo maar en werkt dit zo maar? Ik heb echt geen idee namelijk. Weet wel dat bevolkingsscreeningen aan heel veel voorwaarden moeten voldoen en dat het niet zo maar kan omdat er ook statistisch haken en ogen aan zitten.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:05 schreef mir1986 het volgende:
. Fauci geeft ook aan dat je je niet hoeft te laten testen als je geen klachten hebt. En dan worden nu opeens alle kinderen getest als je bij een besmet kind in de buurt bent geweest? Waar zijn we mee bezig.
Geen wonder, golf loopt namelijk op zijn eindje.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:10 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
Kwam dit tabelletje tegen op Twitter. Het R-getal zou sinds 12 februari dus alweer aan het dalen zijn
Cases dalen te hard, dus alle zeilen moeten worden bijgezet om de getallen hoog te houden.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:05 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
. Fauci geeft ook aan dat je je niet hoeft te laten testen als je geen klachten hebt. En dan worden nu opeens alle kinderen getest als je bij een besmet kind in de buurt bent geweest? Waar zijn we mee bezig.
Ja als het moet. Ook jongeren kunnen er immers aan overlijden. En samen kunnen we het. Dat hebben wij al een heel jaar laten zien!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:20 schreef halfway het volgende:
[..]
Jij gaat liever nog 5 jaar door op deze manier?
Zeer minimaal. Ook jongeren kunnen overlijden aan de griep.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja als het moet. Ook jongeren kunnen er immers aan overlijden. En samen kunnen we het. Dat hebben wij al een heel jaar laten zien!
Nog even doorbijten, dan kunnen we snel meer.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja als het moet. Ook jongeren kunnen er immers aan overlijden. En samen kunnen we het. Dat hebben wij al een heel jaar laten zien!
Merk mijn cynisme opquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:14 schreef falling_away het volgende:
[..]
Zeer minimaal. Ook jongeren kunnen overlijden aan de griep.
Nog 2 weken!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nog even doorbijten, dan kunnen we snel meer.
Ze moeten iets verzinnen om de cijfers 'indrukwekkend'hoog te houden he. Net als je denkt dat het echt niet waanzinniger kan, weet een of andere creatieveling aldaar toch weer iets nieuws te bedenken! Ik vind het serieus knap. Maar laten we dergelijke kwaliteiten op andere gebieden inzetten.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:05 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
Een Vriend Van Mij Die Nam Dat Jansen Vaccin En Wat Er Toen Gebeurde Zal Je Versteld Doen Staan!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:03 schreef raptorix het volgende:
Een vriend van mij die nam dat Jansen vaccin, en inmiddels heeft hij 4 vriendinnen, en spierballen als een mijnwerker.
Goedenavond. We hoopten allemaal op een zorgeloze zomer, maar zo’n zomer is het helaas niet aan het worden. We dreigen de winst te verspelen die we met elkaar in de afgelopen maanden hebben geboekt.quote:
De ambulances rijden al weer af en aan hier met allemaal Britse patiënten!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:37 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Zie die super gevaarlijke Britse mutatie eens rondgaan daar, als dit geen 170.000 besmettingen op zal leveren dan weet ik het ook niet meer jongens.
De ouders van een kind uit mn neefjes school hadden corona en daardoor moeten alle kids (Groep 2) thuisblijven deze week met allemaal verplichte corona test in een andere stad (speciale kinderteststraat) op woensdag..quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:13 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Cases dalen te hard, dus alle zeilen moeten worden bijgezet om de getallen hoog te houden.
Cijfers moeten omhoog!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:27 schreef RipCity het volgende:
[..]
De ouders van een kind uit mn neefjes school hadden corona en daardoor moeten alle kids (Groep 2) thuisblijven deze week met allemaal verplichte corona test in een andere stad (speciale kinderteststraat) op woensdag..
En angsthazen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:29 schreef Scrummie het volgende:
Dit topic is echt afgegleden naar een dumpbak van shitposts, onzin, hihaho leuk zeg posts, fake news, BNW achtig gepraat.
Ontzettend jammer.
Waarom is het allemaal fake news? Hoeveel zaken zijn er wel uitgekomen?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:29 schreef Scrummie het volgende:
Dit topic is echt afgegleden naar een dumpbak van shitposts, onzin, hihaho leuk zeg posts, fake news, BNW achtig gepraat.
Ontzettend jammer.
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:29 schreef Scrummie het volgende:
Ontzettend jammer.
En toch een nieuw topic gestart?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:29 schreef Scrummie het volgende:
Ontzettend jammer.
Ontzettend jammer.
Ontzettend jammer.
Gaat de school niet over natuurlijk. Alhoewel ik met zo’n briefje persoonlijk ook niet zo veel moeite heb. Vind het wel een beetje onzinnig maar dat staat daar verder los van.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Want in de vakantie gelden de coronamaatregelen niet?
Angst.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:09 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet even wat kwijt... welke enorme prutser heeft ooit ingestemd met het bijna 1 op 1 overnemen van een team dat verstaat uit louter virologen en artsen? Wat weten die nou van psychologie, economie en het land besturen?
Daarnet zag ik zo'n arts die zichzelf heel wat vindt in het nieuws; die terrassen kunnen echt niet open want gevaarlijk! Is die gast nou zo autistisch, of verstopt hij zich achter de onderzoekjes in zijn vakgebied? Iedere sukkel die zijn ogen open doet kan een betere conclusie trekken dan zo'n prutser die gewoon in de praktijk thuis hoort
Zijn naam is Mark Rutte.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:09 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet even wat kwijt... welke enorme prutser heeft ooit ingestemd met het bijna 1 op 1 overnemen van een team dat verstaat uit louter virologen en artsen? Wat weten die nou van psychologie, economie en het land besturen?
Daarnet zag ik zo'n arts die zichzelf heel wat vindt in het nieuws; die terrassen kunnen echt niet open want gevaarlijk! Is die gast nou zo autistisch, of verstopt hij zich achter de onderzoekjes in zijn vakgebied? Iedere sukkel die zijn ogen open doet kan een betere conclusie trekken dan zo'n prutser die gewoon in de praktijk thuis hoort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |