Cases dalen te hard, dus alle zeilen moeten worden bijgezet om de getallen hoog te houden.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:05 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
. Fauci geeft ook aan dat je je niet hoeft te laten testen als je geen klachten hebt. En dan worden nu opeens alle kinderen getest als je bij een besmet kind in de buurt bent geweest? Waar zijn we mee bezig.
Ja als het moet. Ook jongeren kunnen er immers aan overlijden. En samen kunnen we het. Dat hebben wij al een heel jaar laten zien!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:20 schreef halfway het volgende:
[..]
Jij gaat liever nog 5 jaar door op deze manier?
Zeer minimaal. Ook jongeren kunnen overlijden aan de griep.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja als het moet. Ook jongeren kunnen er immers aan overlijden. En samen kunnen we het. Dat hebben wij al een heel jaar laten zien!
Nog even doorbijten, dan kunnen we snel meer.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja als het moet. Ook jongeren kunnen er immers aan overlijden. En samen kunnen we het. Dat hebben wij al een heel jaar laten zien!
Merk mijn cynisme opquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:14 schreef falling_away het volgende:
[..]
Zeer minimaal. Ook jongeren kunnen overlijden aan de griep.
Nog 2 weken!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nog even doorbijten, dan kunnen we snel meer.
Ze moeten iets verzinnen om de cijfers 'indrukwekkend'hoog te houden he. Net als je denkt dat het echt niet waanzinniger kan, weet een of andere creatieveling aldaar toch weer iets nieuws te bedenken! Ik vind het serieus knap. Maar laten we dergelijke kwaliteiten op andere gebieden inzetten.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:05 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
. Fauci geeft ook aan dat je je niet hoeft te laten testen als je geen klachten hebt. En dan worden nu opeens alle kinderen getest als je bij een besmet kind in de buurt bent geweest? Waar zijn we mee bezig.
Een Vriend Van Mij Die Nam Dat Jansen Vaccin En Wat Er Toen Gebeurde Zal Je Versteld Doen Staan!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:03 schreef raptorix het volgende:
Een vriend van mij die nam dat Jansen vaccin, en inmiddels heeft hij 4 vriendinnen, en spierballen als een mijnwerker.
Goedenavond. We hoopten allemaal op een zorgeloze zomer, maar zo’n zomer is het helaas niet aan het worden. We dreigen de winst te verspelen die we met elkaar in de afgelopen maanden hebben geboekt.quote:
De ambulances rijden al weer af en aan hier met allemaal Britse patiënten!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:37 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Zie die super gevaarlijke Britse mutatie eens rondgaan daar, als dit geen 170.000 besmettingen op zal leveren dan weet ik het ook niet meer jongens.
De ouders van een kind uit mn neefjes school hadden corona en daardoor moeten alle kids (Groep 2) thuisblijven deze week met allemaal verplichte corona test in een andere stad (speciale kinderteststraat) op woensdag..quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:13 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Cases dalen te hard, dus alle zeilen moeten worden bijgezet om de getallen hoog te houden.
Cijfers moeten omhoog!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:27 schreef RipCity het volgende:
[..]
De ouders van een kind uit mn neefjes school hadden corona en daardoor moeten alle kids (Groep 2) thuisblijven deze week met allemaal verplichte corona test in een andere stad (speciale kinderteststraat) op woensdag..
En angsthazen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:29 schreef Scrummie het volgende:
Dit topic is echt afgegleden naar een dumpbak van shitposts, onzin, hihaho leuk zeg posts, fake news, BNW achtig gepraat.
Ontzettend jammer.
Waarom is het allemaal fake news? Hoeveel zaken zijn er wel uitgekomen?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:29 schreef Scrummie het volgende:
Dit topic is echt afgegleden naar een dumpbak van shitposts, onzin, hihaho leuk zeg posts, fake news, BNW achtig gepraat.
Ontzettend jammer.
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:29 schreef Scrummie het volgende:
Ontzettend jammer.
En toch een nieuw topic gestart?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:29 schreef Scrummie het volgende:
Ontzettend jammer.
Ontzettend jammer.
Ontzettend jammer.
Gaat de school niet over natuurlijk. Alhoewel ik met zo’n briefje persoonlijk ook niet zo veel moeite heb. Vind het wel een beetje onzinnig maar dat staat daar verder los van.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Want in de vakantie gelden de coronamaatregelen niet?
Angst.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:09 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet even wat kwijt... welke enorme prutser heeft ooit ingestemd met het bijna 1 op 1 overnemen van een team dat verstaat uit louter virologen en artsen? Wat weten die nou van psychologie, economie en het land besturen?
Daarnet zag ik zo'n arts die zichzelf heel wat vindt in het nieuws; die terrassen kunnen echt niet open want gevaarlijk! Is die gast nou zo autistisch, of verstopt hij zich achter de onderzoekjes in zijn vakgebied? Iedere sukkel die zijn ogen open doet kan een betere conclusie trekken dan zo'n prutser die gewoon in de praktijk thuis hoort
Zijn naam is Mark Rutte.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:09 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet even wat kwijt... welke enorme prutser heeft ooit ingestemd met het bijna 1 op 1 overnemen van een team dat verstaat uit louter virologen en artsen? Wat weten die nou van psychologie, economie en het land besturen?
Daarnet zag ik zo'n arts die zichzelf heel wat vindt in het nieuws; die terrassen kunnen echt niet open want gevaarlijk! Is die gast nou zo autistisch, of verstopt hij zich achter de onderzoekjes in zijn vakgebied? Iedere sukkel die zijn ogen open doet kan een betere conclusie trekken dan zo'n prutser die gewoon in de praktijk thuis hoort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |