Dergelijke treurige verhalen hoor ik ook van collega's over hun (schoon)ouders; voor de eerste vaccinatie moeten ze 60 km heen en terug en voor de tweede 70. Wanneer ik over een paar maanden aan de beurt ben hoef ik hier alleen maar de straat uit te lopen naar het lokale Impfzentrum.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Niet in de Moderna groep?
Overigens reist mijn vader van 81 morgen 140 km voor een vaccin, als hij in de omgeving gevaccineerd wilde worden was hij april aan de beurt...
Dat is zo, maar hij is wel (eind)verantwoordelijk voor het beleid. Ook als dat 1 op 1 wordt overgenomen van een stel zorg bobo’s.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:15 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Rutte is niet bang. Die is ( stiekem ) dol op macht.
Ik heb geen afspraak met die lamlul gemaakt.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:17 schreef ArnosL het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ragsregels-afgenomen
Volgende week een nieuwe preek van Mark en geen nieuwe versoepelingen, we houden ons niet goed genoeg aan z'n eenzijdige afspraken.
Ik ben heel benieuwd hoe dat eruit komt te zien. De plannen uit augustus (!) gingen wel absurd ver.quote:
Ben jij m'n vader? Die reageerde precies zo tijdens de laatste persconferentiequote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik heb geen afspraak met die lamlul gemaakt.
Zal niet boeiend zijn, testbereidheid wordt dan gelijk 0.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:20 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd hoe dat eruit komt te zien. De plannen uit augustus (!) gingen wel absurd ver.
Denk dat deze reactie in vele huiskamers volgde.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:22 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Ben jij m'n vader? Die reageerde precies zo tijdens de laatste persconferentie
Ja jongens de avondklok gaat er als eerste vanafquote:Ingewijden melden dat het kabinet voorsorteert op een verlenging van de avondklok, het negatieve reisadvies en de overige beperkingen van de lockdown.
Het is maar voor 2 weken hoor.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:34 schreef _serial_ het volgende:
Premium maar je mag altijd paar artikelen lezen :
Kabinet sorteert voor op verlenging lockdown
Samenvatting
[..]
Ja jongens de avondklok gaat er als eerste vanaf
Niet dat berichtje gelezen van die Canadese regio waar het lokale gezondheidsambt van mening was dat je je kind maar 14 dagen in de kelder of op de slaapkamer moest opsluiten als quarantaine, wanneer er een klasgenootje positief getest was?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:05 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
. Fauci geeft ook aan dat je je niet hoeft te laten testen als je geen klachten hebt. En dan worden nu opeens alle kinderen getest als je bij een besmet kind in de buurt bent geweest? Waar zijn we mee bezig.
Tijd om hem nog vaker te overtreden dus, met name in het weekend.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:34 schreef _serial_ het volgende:
Samenvatting
[..]
En de VVD staat nog altijd vrolijk op 38 zetels in de laatste peilingen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:34 schreef _serial_ het volgende:
Samenvatting
[..]
Ga je zaterdag mee demonstreren op het Malieveld?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Tijd om hem nog vaker te overtreden dus, met name in het weekend.
Varianten van het coronavirus SARS-CoV-2quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:36 schreef Oliver23 het volgende:
Heeft het RIVM vandaag trouwens bekend gemaakt wat het percentage is dat nu de Britse variant heeft? Iedere week werd dat benoemt, maar misschien omdat ze het steeds moesten aanpassen hebben ze het nu achterwegen gelaten?
Nee.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ga je zaterdag mee demonstreren op het Malieveld?
Ben het niet eens met bepaalde keuzes in de corona aanpak, maar ik ga er vooralsnog vanuit dat we volgend jaar gewoon COVID onder controle hebben zonder strikte maatregelen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:36 schreef vosss het volgende:
[..]
En de VVD staat nog altijd vrolijk op 38 zetels in de laatste peilingen.
Echt compleet onbegrijpelijk.
Snelle berekening, ongeveer 36% heeft nu dus de Britse variant. Dacht dat het veel hoger zou zijnquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:38 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Varianten van het coronavirus SARS-CoV-2
Daar
[ afbeelding ]
Daar ga ik ook vanuit.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:40 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ben het niet eens met bepaalde keuzes in de corona aanpak, maar ik ga er vooralsnog vanuit dat we volgend jaar gewoon COVID onder controle hebben zonder strikte maatregelen.
Mee eens.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:40 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Daar ga ik ook vanuit.
Maar die avondklok moet er gewoon vanaf.
Er staan er maar 479 in de tabel. Ik mis er toch echt een paar dan.quote:Er zijn steeds meer laboratoria gaan meedoen en inmiddels analyseert het RIVM wekelijks ongeveer 1200 monsters, waarvan zo’n 1000 uit de willekeurige steekproeven van de kiemsurveillance. In onderstaande tabel staan de resultaten uit deze kiemsurveillance.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |