Nee. Was net nog op TV. Ja, de meiden vroegen wel door, maar lokten niets uit hoor. Dat was echt Jill die zelf zei dat ze zich te weinig heeft opgesteld en er misschien wel meer is.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:37 schreef suzi1 het volgende:
was het niet zo dat de meiden wat meer door vroegen aan jill over haar en thomas wb verliefdheid. en dat ze mss wel inzag dat het verliefdheid KON zijn. niet dat het dat IS
?
tv geloof ik nietquote:Op maandag 1 maart 2021 22:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee. Was net nog op TV. Ja, de meiden vroegen wel door, maar lokten niets uit hoor. Dat was echt Jill die zelf zei dat ze zich te weinig heeft opgesteld en er misschien wel meer is.
Tegen Mike & Matt zegt ze exact het tegenovergestelde.
Ik vond het ook gezellie bij de meidenquote:Op maandag 1 maart 2021 22:40 schreef Whuzz het volgende:
Meiden over dat het zooooo gezellig was zonder de mannen.
Nou dames, als dat zo geweldig was, dan vraag je aan BB of jullie met zijn vijven naar "arm" mogen, om lekker met elkaar te zijn.
Nee? Dacht ik al
DGK heeft hetzelfde fragment ook online staan. Succes!quote:Op maandag 1 maart 2021 22:41 schreef suzi1 het volgende:
[..]
tv geloof ik niet
maar zal het eerdaags eens bekijken
Maar niet bij de mannelijke Cossers denk ik.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:40 schreef engine het volgende:
@:TT
Ik hoop hetJulie is een stuk leuker bij de meiden
Denk dat ze klaar is met het 'flirterige' gedrag van Liese en liever Michel zijn aandacht compleet voor zichzelf heeft. Snapte? Was op het feestje ook. Liese werd flirterig en Julie boos. Snapte wat ik bedoel?quote:Op maandag 1 maart 2021 22:34 schreef bb-fan-1999 het volgende:
heb zo het idee dat Julie beetje klaar is met Michel, maar dat kan ze nu niet openlijk uitspreken, moeilijke situatie voor haar
Zoey weer dat ze haar vriendinnen kwijt raakt,,,,,nee Zoey je pionnen.....want je was alweer bezig voordat de mannen binnen kwamen vandaag.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:40 schreef Jockari het volgende:
Julie, Zoey-shit waardig. Tekent haar doodvonnis.
Doen !!!quote:Op maandag 1 maart 2021 22:40 schreef Whuzz het volgende:
Nou dames, als dat zo geweldig was, dan vraag je aan BB of jullie met zijn vijven naar "arm" mogen, om lekker met elkaar te zijn.
Nee? Dacht ik al
Op een paar minuten na was het kapotsaai. Bij de mannen ook overigensquote:Op maandag 1 maart 2021 22:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vond het ook gezellie bij de meiden![]()
Bij mij ook.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:41 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Julie ziet dit volgens mij heel goed, scoort punten
metooquote:Op maandag 1 maart 2021 22:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vond het ook gezellie bij de meiden![]()
Ik heb mij anders prima vermaakt bij de meidenquote:Op maandag 1 maart 2021 22:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Op een paar minuten na was het kapotsaai. Bij de mannen ook overigens
Nomineren die mannen danquote:Op maandag 1 maart 2021 22:40 schreef Whuzz het volgende:
Nee? Dacht ik al
Voor vanavond.....quote:Op maandag 1 maart 2021 22:41 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Julie ziet dit volgens mij heel goed, scoort punten
Pas je wel op?quote:Op maandag 1 maart 2021 22:43 schreef Silves het volgende:
Misselijk geluid de stream in de sauna, of ik ter plekke wordt geëlektrocuteerd..
En dat mag, ieder zijn ding.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb mij anders prima vermaakt bij de meiden
zjulie gaat het niet redden meidquote:Op maandag 1 maart 2021 22:44 schreef suzi1 het volgende:
ooooh julie blijf ajb zoals je nu bent, ik smeek jou
Nee, vond die scheiding niet leuk. Weet ook dat ik nooit een BB zou kijken van enkel vrouwen. Dan nog liever naar 10mannenquote:Op maandag 1 maart 2021 22:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb mij anders prima vermaakt bij de meiden
quote:Op maandag 1 maart 2021 22:45 schreef Silves het volgende:
[..]
Ga van ellende maar de nieuwe reeks Meilandjes kijken, kan ik me daar weer ergeren.
In het echte leven heb ik ook meer met mannenquote:Op maandag 1 maart 2021 22:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, vond die scheiding niet leuk. Weet ook dat ik nooit een BB zou kijken van enkel vrouwen. Dan nog liever naar 10mannen
prince charmingquote:Op maandag 1 maart 2021 22:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, vond die scheiding niet leuk. Weet ook dat ik nooit een BB zou kijken van enkel vrouwen. Dan nog liever naar 10mannen
Nieuwe reeks Meilandjes? Nie tin belgie waarschijnlijk. Vind ik ook veel boeiender dan BB.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:45 schreef Silves het volgende:
[..]
Ga van ellende maar de nieuwe reeks Meilandjes kijken, kan ik me daar weer ergeren.
Pics van je plantenquote:Op maandag 1 maart 2021 22:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En dat mag, ieder zijn ding.
Ik vond het goed uit te houden door af en toe een poosje naar mijn planten te kijken.
5 meiden slapend in de zon... Orchideën op de vensterbank. 5 meiden hangend op de bank.... lavendel in de achtertuin... Dezelfde vibe, maar iets meer spanning bij de planten
Toch wel??quote:Op maandag 1 maart 2021 22:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
In het echte leven heb ik ook meer met mannen
https://www.kijk.nl/progr(...)21-03-01/d5UntyE7ciLquote:Op maandag 1 maart 2021 22:46 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nieuwe reeks Meilandjes? Nie tin belgie waarschijnlijk. Vind ik ook veel boeiender dan BB.
Wel raar dat de vrouwelijke poppetjes op FOK , mannekleertjes dragen, en dat na 22 jaar te bestaanquote:
quote:
Dit is echt pure Jaloezie .....quote:Op maandag 1 maart 2021 22:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dit is wel een 180 ineens van Julie.
Ze kreeg een week geleden nog een paniek aanviel bij de gedachte dat Michel zou moeten gaan.
Vind het een rare ommekeer ineens.
Ze was maar wat blij om mee te liften met fab5.
Het is donker nuquote:
Nope. Dus niet vanuit buitenland te bekijken. Spijtig.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:48 schreef Silves het volgende:
[..]
https://www.kijk.nl/progr(...)21-03-01/d5UntyE7ciL
Jaloezie, ze krijgt niet meer alle aandacht van hem, ik denk dat dit weleens de ondergang van Julie kan zijnquote:Op maandag 1 maart 2021 22:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dit is wel een 180 ineens van Julie.
Ze kreeg een week geleden nog een paniek aanviel bij de gedachte dat Michel zou moeten gaan.
Vind het een rare ommekeer ineens.
Ze was maar wat blij om mee te liften met fab5.
*kuch* VPN *kuch*quote:Op maandag 1 maart 2021 22:49 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nope. Dus niet vanuit buitenland te bekijken. Spijtig.
Met een maansteen slapen schijnt ook helend te werkenquote:Op maandag 1 maart 2021 22:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Het is donker nu![]()
Kan morgen wel een lavendelfoto maken. Of heb je liever de heideplanten?
Lavendel is goed tegen Zoey-ergernis, omdat het lekker ruikt. Orchideeën werken goed bij Liese-vermoeidheid, omdat ze zo sierlijk zijn. Heideplanten werken goed anit-naomi-oorpijn, erg rustgevend.
Heb al langer het idee dat ze wat jaloers is. Misschien zijn er meer gevoelens.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:41 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Denk dat ze klaar is met het 'flirterige' gedrag van Liese en liever Michel zijn aandacht compleet voor zichzelf heeft. Snapte? Was op het feestje ook. Liese werd flirterig en Julie boos. Snapte wat ik bedoel?
Dat werkt toch alleen als je eerst een cupje menstruatiebloed drinkt?quote:Op maandag 1 maart 2021 22:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Met een maansteen slapen schijnt ook helend te werken
Ik ben allergisch voor Mike...heb je daar geen plant voor?quote:Op maandag 1 maart 2021 22:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Het is donker nu![]()
Kan morgen wel een lavendelfoto maken. Of heb je liever de heideplanten?
Lavendel is goed tegen Zoey-ergernis, omdat het lekker ruikt. Orchideeën werken goed bij Liese-vermoeidheid, omdat ze zo sierlijk zijn. Heideplanten werken goed anit-naomi-oorpijn, erg rustgevend.
Heb ik het weer helemaal verkeerd gedaanquote:Op maandag 1 maart 2021 22:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat werkt toch alleen als je eerst een cupje menstruatiebloed drinkt?
Volgende maand weer een kansquote:Op maandag 1 maart 2021 22:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heb ik het weer helemaal verkeerd gedaan
Ja en Matt in Jill haar nedquote:Op maandag 1 maart 2021 22:49 schreef Joyce-43 het volgende:
slaapkamers zijn al omgeruild? en slaapt jill nu alsnog in thomas zijn bed?
Ja. Gifsumak (Poison Ivy in het engels).quote:Op maandag 1 maart 2021 22:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor Mike...heb je daar geen plant voor?
Tuurlijk, ze komt nog weleens logeren bij de meidenquote:Op maandag 1 maart 2021 22:49 schreef Joyce-43 het volgende:
slaapkamers zijn al omgeruild? en slaapt jill nu alsnog in thomas zijn bed?
Dat hoerenkleedje kun je nergens krijgen,buiten Pablo online waarschijnlijk (maar is misschien ook al failliet).quote:Op maandag 1 maart 2021 22:51 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Zoey de wereldberoemde DJ, eist van hardwerkende Julie die 2 jobs heeft om rond te komen, dat ze een nieuwe 500 euro kleedje koopt omdat Julie het zogezegd heeft stuk gemaakt
dat zal ook niet lang meer duren, denk dat Matt en Mike genomineerd worden en dan Matt naar huis..quote:Op maandag 1 maart 2021 22:50 schreef M.Ritcher het volgende:
Matt is in staat om voor Jill alles te verpesten. Matt moet zo snel mogelijk opzouten uit dat huis met zijn stalkgedrag.
Zo ongemakkelijk in die deuropening. Ik kwam ff het bed opmaken.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:49 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Dat was het gesprek weer...die snapt echt niks
Alleen met die duimpjes wil het nog maar niet vlotten.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:38 schreef suzi1 het volgende:
ben bang dat als michel weer tegen julie aan gaat hangen ze in hem weer de broer ziet. en dat hij wel weer vanzelfsprekend aan gaat nemen dat ze het met hem eens is.
en dat is wat haar toch tegenstaat. maar armpje hier, knuffel daar, opdrukje hier, afdrukje daar
tsss zal niet sukkelquote:
quote:Op maandag 1 maart 2021 22:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja. Gifsumak (Poison Ivy in het engels).
Paar gram goed vermalen en door zijn drankje doen.
Denk eerder dat ze het niet enkel met die meiden nog weken vol zou kunnen houden.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:50 schreef M.Ritcher het volgende:
Matt is in staat om voor Jill alles te verpesten. Matt moet zo snel mogelijk opzouten uit dat huis met zijn stalkgedrag.
Ik schreef die avond al dat het op haar rug ook dat kant stuk wasquote:Op maandag 1 maart 2021 22:51 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Zoey de wereldberoemde DJ, eist van hardwerkende Julie die 2 jobs heeft om rond te komen, dat ze een nieuwe 500 euro kleedje koopt omdat Julie het zogezegd heeft stuk gemaakt
Zou fijn zijn heeft jill ook weer rustquote:Op maandag 1 maart 2021 22:52 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
dat zal ook niet lang meer duren, denk dat Matt en Mike genomineerd worden en dan Matt naar huis..
hoop het zoquote:Op maandag 1 maart 2021 22:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze komt nog weleens logeren bij de meiden
laten we het hopenquote:Op maandag 1 maart 2021 22:52 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
dat zal ook niet lang meer duren, denk dat Matt en Mike genomineerd worden en dan Matt naar huis..
Dat is het resultaat inderdaad.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:54 schreef Whuzz het volgende:
Dus het gescheiden experiment is teneinde?
Ofwel, 4 dagen kapotsaaie streams voor 0 resultaat?
Het was al zo de hele avond.....denk dat de jurk gaar was.....Vroeg me al af waarom daar niemand er wat van zei.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:51 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Doet me meteen denken aan The Crampsquote:Op maandag 1 maart 2021 22:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja. Gifsumak (Poison Ivy in het engels).
Paar gram goed vermalen en door zijn drankje doen.
was die zo duur had zoey dat gezegd heb niet gehoord namelijk netquote:Op maandag 1 maart 2021 22:51 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Eten is op. Verveling slaat toe.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:54 schreef Whuzz het volgende:
Michel kan hoog of laag springen, de meisjes stemmen deze week niet op Jill. Doel bereikt.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:54 schreef Whuzz het volgende:
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSTTT!quote:Op maandag 1 maart 2021 22:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Zit ik nou echt te luisteren naar een verhaaltje over een Wuppie Wuppie worm?
Ik heb ook een heel stuk terug gespoeld , matt zal zo wel de boel verstierenquote:Op maandag 1 maart 2021 22:57 schreef odie22 het volgende:
ik spoel ff terug, kamer 3xZ , komt matt binnen en verstoort het gesprek, 2 tellen later , mike en jill en wie komt er binnen
Ik luister al niet eens meer.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:58 schreef Pearlbitch het volgende:
ik ben geswitcht naar de slangenkuilquote:Op maandag 1 maart 2021 22:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Moet die geen verhaaltje vertellen?quote:
KGAWELWEGSGOEDquote:Op maandag 1 maart 2021 23:00 schreef M.Ritcher het volgende:
Jill stuurt Matt weg omdat hij er weer bij komt staan.
Niet dat ik weet. Alleen Nick en Naomi volgens mij.quote:Op maandag 1 maart 2021 23:01 schreef Windhapper het volgende:
Julie weet van het pact van Nick, Mike, Naomi (en Liese?)
Nee gaat over Nick, Naomi en Liese en wat haar en Michels positie dan is binnen K5.quote:Op maandag 1 maart 2021 23:02 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Alleen Nick en Naomi volgens mij.
Dat weet ik niet , Maar hebben Liese en Naomi zelf ook ingestemd/gekozen om daar in mee te doen?quote:Op maandag 1 maart 2021 23:01 schreef Windhapper het volgende:
En Naomi gaat daar in mee?quote:Op maandag 1 maart 2021 23:02 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Alleen Nick en Naomi volgens mij.
Liese niet, Nick heeft haar naar eigen zeggen in zijn zak. NMN hebben met z'n 3en toen wel een groepsknuffel gedaan om het finalepact te beklinken.quote:Op maandag 1 maart 2021 23:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet , Maar hebben Liese en Naomi zelf ook ingestemd/gekozen om daar in mee te doen?
Ik weet wel dat Liese,Naomi en Nick nooit op elkaar gaan stemmen en dat Nick met Mike een deal heeft gesloten
wilden de jongens dit weer doen dan, ze hadden juist gezegd deze week het niet te doenquote:Op maandag 1 maart 2021 22:58 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Michel kan hoog of laag springen, de meisjes stemmen deze week niet op Jill. Doel bereikt.
Maar Naomi vindt het wél okay dat Mike nu in hun pact zit?quote:Op maandag 1 maart 2021 23:08 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Liese niet, Nick heeft haar naar eigen zeggen in zijn zak. NMN hebben met z'n 3en toen wel een groepsknuffel gedaan om het finalepact te beklinken.
en dat is?quote:Op maandag 1 maart 2021 23:01 schreef Windhapper het volgende:
Onbegrijpelijk dat mensen er niet doorheen prikken.quote:Op maandag 1 maart 2021 23:07 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik zal eens snel effe oplijsten, wie er allemaal op Zoey heeft gestemd dit seizoen:
Jill 1x
Nick 1x
Thomas 1x
René 1x
En dat is het. Meer stemmen heeft ze in 60 dagen niet tegen haar gehad.
Maar wel over iedereen zeuren dat ze niet te vertrouwen zijn
Ze stemt ook al 3 weken achter elkaar op Michel. Maar nog geen enkele tegenstem gekregen van hem.
oh zowie weerquote:Op maandag 1 maart 2021 23:10 schreef Angel79 het volgende:
Ikikikikikikikikikikikikikikik gaan we weeeeeeeeeeer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoey heeft toch gewoon gelijk? Zij heeft een pact met de meisjes en is Michel en Nick niets verschuldigd, het moment dat het K5+Zoey is, zit Zoey erop dus Zoey doet er alles aan dit te voorkomen, behalve op de meisjes stemmen want dat heeft ze beloofd.quote:Op maandag 1 maart 2021 23:07 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik zal eens snel effe oplijsten, wie er allemaal op Zoey heeft gestemd dit seizoen:
Jill 1x
Nick 1x
Thomas 1x
René 1x
En dat is het. Meer stemmen heeft ze in 60 dagen niet tegen haar gehad.
Maar wel over iedereen zeuren dat ze niet te vertrouwen zijn
Ze stemt ook al 3 weken achter elkaar op Michel. Maar nog geen enkele tegenstem gekregen van hem.
Dubbel , ik hoorde Michel gisteren of eergisteren met Julie door de deur de stemmen met elkaar bespreken , en toen hadden ze het allebei over M&M (Matt en Mike)quote:Op maandag 1 maart 2021 23:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wilden de jongens dit weer doen dan, ze hadden juist gezegd deze week het niet te doen
Ze hadden het over de gameroom toen ze genomineerd waren met Jerrel. Was ook om Jerrel te fucken.quote:Op maandag 1 maart 2021 23:07 schreef VraagjeAanDeRegie
[quote][b]Op maandag 1 maart 2021 23:11 schreef juul. het volgende:
Nick en Michel geven in het bijzijn van Liese en Naomi aan dat ze samen in de finale willen staan, de dames geven geen kik
Ah dat had ik niet meegekregen vandaagquote:Op maandag 1 maart 2021 23:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dubbel , ik hoorde Michel gisteren of eergisteren met Julie door de deur de stemmen met elkaar bespreken , en toen hadden ze het allebei over M&M (Matt en Mike)
Vandaag hoorde ik Michel wel weer heel veel over Jill praten.
De vraag was waar de arm en rijk dagen goed voor waren en dat was naar mijn mening puur om Jill een steuntje te geven en met de meiden alleen te zetten omdat ze Thomas kwijt is.quote:Op maandag 1 maart 2021 23:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wilden de jongens dit weer doen dan, ze hadden juist gezegd deze week het niet te doen
Klopt! Ze heeft afgesproken om niet op de meiden te stemmen .quote:Op maandag 1 maart 2021 23:12 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Zoey heeft toch gewoon gelijk? Zij heeft een pact met de meisjes en is Michel en Nick niets verschuldigd, het moment dat het K5+Zoey is, zit Zoey erop dus Zoey doet er alles aan dit te voorkomen, behalve op de meisjes stemmen want dat heeft ze beloofd.
Nu niet meer maar het pact tussen NMN was vorige week voor de openbaringen over Mike.quote:Op maandag 1 maart 2021 23:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar Naomi vindt het wél okay dat Mike nu in hun pact zit?
Dat vind ik wel raar namelijk
ja dat kwam dus omdat ze jill niet zouden doen dan is michel dus helemaal vuilquote:Op maandag 1 maart 2021 23:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dubbel , ik hoorde Michel gisteren of eergisteren met Julie door de deur de stemmen met elkaar bespreken , en toen hadden ze het allebei over M&M (Matt en Mike)
Van mij had het tot donderdagavond mogen durenquote:Op maandag 1 maart 2021 23:15 schreef Mickytjuh het volgende:
Zo jammer dat ze de mannen nu al terug lieten komen...
Het gaat meteen weer over nominaties, bondjes en de groep valt weer uit elkaar.
Ik heb er niet veel van meegekregen , alleen dat hij het over Jill en stemmen had, maar ik weet niet hoe dat gesprek verder is verlopenquote:Op maandag 1 maart 2021 23:14 schreef engine het volgende:
[..]
Ah dat had ik niet meegekregen vandaag
Heb er niks van gehoord.quote:Op maandag 1 maart 2021 23:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat kwam dus omdat ze jill niet zouden doen dan is michel dus helemaal vuil
Ja, maar ze gaan niet op Jill niemand niet.....quote:Op maandag 1 maart 2021 22:58 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Michel kan hoog of laag springen, de meisjes stemmen deze week niet op Jill. Doel bereikt.
Het had van mij tot in het einde der tijde gemogen, met elke vrijdag een spel om te bepalen welke groep er waar zit.quote:Op maandag 1 maart 2021 23:16 schreef Yolk het volgende:
[..]
Van mij had het tot donderdagavond mogen duren
Denk niet dat dat hem dat gaat lukken. Volgens heb ik gisteren Naomi en Zjoelie horen zeggen dat ze het niet over hun hart konden verkrijgen om Djill deze week wéér erop te zetten (helaas).quote:Op maandag 1 maart 2021 23:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze sist nog net niet.quote:Op maandag 1 maart 2021 23:00 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Zoey doet weer bitchig tegen Julie
Ja, maar dat wist de Febo nog niet toen halsoverkop het arm/rijk gebeuren uit het draaiboek getrokken werd om Jill op te peppen.quote:Op maandag 1 maart 2021 23:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar ze gaan niet op Jill niemand niet.....
Ze zouden op M en M gaan. Hoor het nog zo tussen de deur zeggen.
Jij weet hoe het werktquote:Op maandag 1 maart 2021 23:18 schreef odie22 het volgende:
niemand vertelt jou iets zowie omdat je een vieze slang bent
Scherpschutter Michel overduidelijk niet...quote:Op maandag 1 maart 2021 23:21 schreef idioothaha het volgende:
Hebben Matt, Mike en Michel ooit al een bal geworpen?
quote:Op maandag 1 maart 2021 23:02 schreef Windhapper het volgende:
Moesten de mannen niet op tijd naar bed en een verhaaltje van de dames?
Zal mies niet blij van wordenquote:Op maandag 1 maart 2021 23:21 schreef Mickytjuh het volgende:
Ahhw Julie probeert Jill naar hun kamer te krijgen?
Is niet gelukt dus. 10.000 euro uit de pot en geen boodschappen deze week.quote:
Dat over jill is alleen over dat hij het niet vond kunnen van fuking lul en als dat een ander was geweest had hij dat ook gezegd door de deur heen.....ging helemaal niet over stemmenquote:Op maandag 1 maart 2021 23:19 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Denk niet dat dat hem dat gaat lukken. Volgens heb ik gisteren Naomi en Zjoelie horen zeggen dat ze het niet over hun hart konden verkrijgen om Djill deze week wéér erop te zetten (helaas).
Ik moest lachen.quote:Op maandag 1 maart 2021 23:24 schreef mario390 het volgende:
ik denk niet dat jill nep is
zij will mike en matt ook wel uitlokken
dann duft zij matt weer weg
Hoezo?quote:Op maandag 1 maart 2021 23:21 schreef Mickytjuh het volgende:
Dan wel graag alleen knappe dames van tussen de 22 en 25quote:Op maandag 1 maart 2021 23:25 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
De volgende BB editie moet met enkel vrouwtjes zijn![]()
![]()
Ja, die hele verbouwing was niet nodig geweest.....quote:Op maandag 1 maart 2021 23:20 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Ja, maar dat wist de Febo nog niet toen halsoverkop het arm/rijk gebeuren uit het draaiboek getrokken werd om Jill op te peppen.
Ze vroeg zich hardop af waarom Jill niet bij hun kwam, dat ze de lakens van Thomas gewoon af kon halen en daar er weer op. Dan hoefde ze niet bij die twee te slapen.quote:
Die hoopt dat Jill zich zo vergist en tegen 'm aan komt liggen.quote:
Zonder Jillquote:
Aandacht.quote:
Trouw blijven en er vlak voor de finale uitliggen omdat die 3 een pact hebben? Jij denkt dat iedereen in dat huis zit met als doel Michel te laten winnen?quote:Op maandag 1 maart 2021 23:27 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat ik nu begrijp zit Julie meer met het feit dat Nick, Liese en Naomi een packt hebben en zij en Michel. Ze is bang dat zij dan onderaan bungelt.
Hoop dat ze slim genoeg is om ze trouw te blijven, anders graaft ze haar eigen graf.
Dus zo onzeker is ze niet en totaal niet bang......quote:Op maandag 1 maart 2021 23:29 schreef WAvanBuren het volgende:
Liese vraagt of Djill vanacht bij hun komt slapen. Djill wijst weer af.
Aah okay!!quote:Op maandag 1 maart 2021 23:15 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Nu niet meer maar het pact tussen NMN was vorige week voor de openbaringen over Mike.
Wat moet ze doen om te winnen? Ze lijkt mij kansloos, dus waar moet ze slim voor zijn?quote:Op maandag 1 maart 2021 23:27 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat ik nu begrijp zit Julie meer met het feit dat Nick, Liese en Naomi een packt hebben en zij en Michel. Ze is bang dat zij dan onderaan bungelt.
Hoop dat ze slim genoeg is om ze trouw te blijven, anders graaft ze haar eigen graf.
Ja, wilde ze meteen al nadat Thomas vertrokquote:Op maandag 1 maart 2021 23:21 schreef Mickytjuh het volgende:
Nu is ze vrijwel zeker van top5, anders komt ze zover niet.quote:Op maandag 1 maart 2021 23:30 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Trouw blijven en er vlak voor de finale uitliggen omdat die 3 een pact hebben? Jij denkt dat iedereen in dat huis zit met als doel Michel te laten winnen?
Jill wil in het bed van Thomas slapen. Plus de sfeer is compleet veranderd .quote:Op maandag 1 maart 2021 23:29 schreef WAvanBuren het volgende:
Liese vraagt of Djill vanacht bij hun komt slapen. Djill wijst weer af.
Ze is best doortrapt heb ik het idee. Dat lieve vrolijke onzekere meisje.quote:Op maandag 1 maart 2021 23:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus zo onzeker is ze niet en totaal niet bang......
Maar de top 5 speel je niet voor toch? Nu zitten er nog anderen in dat huis waarmee je evt Nick, Naomi en Liese nog uit elkaar kan krijgen. Als je wacht tot er 5 zijn weet je zeker dat dat niet meer lukt.quote:Op maandag 1 maart 2021 23:33 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nu is ze vrijwel zeker van top5, anders komt ze zover niet.
Zij is de zwakste schakel in fab5.
Zij hebben idd met elkaar afgesproken nooit op elkaar te stemmen.quote:Op maandag 1 maart 2021 23:27 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Jij ziet het helemaal juistquote:Op maandag 1 maart 2021 23:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze is best doortrapt heb ik het idee. Dat lieve vrolijke onzekere meisje.
Precies dit.Verwacht dat het dan nogal anders geweest had kunnen zijn in stemmenquote:Op maandag 1 maart 2021 23:33 schreef Benny het volgende:
Het was maar een kleine moeite om de boel gesplitst te houden. Tot na de nominaties.
Zo zonde dat het niet is gebeurd
Ja dat...één dagje nogquote:Op maandag 1 maart 2021 23:33 schreef Benny het volgende:
Het was maar een kleine moeite om de boel gesplitst te houden. Tot na de nominaties.
Zo zonde dat het niet is gebeurd
mike en jill? zo dom is selfsquote:Op maandag 1 maart 2021 23:27 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik hoop op een romance tussen Mike en Jill![]()
![]()
![]()
En dan het gezicht van Thomas![]()
![]()
Misschien ben ik goedgelovig, maar ik geloof oprecht dat Jill onzeker isquote:Op maandag 1 maart 2021 23:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze is best doortrapt heb ik het idee. Dat lieve vrolijke onzekere meisje.
Sowieso de opmerkingquote:Op maandag 1 maart 2021 23:32 schreef Yolk het volgende:
[..]
Wat moet ze doen om te winnen? Ze lijkt mij kansloos, dus waar moet ze slim voor zijn?
slaat helemaal nergens op.quote:Hoop dat ze slim genoeg is om ze trouw te blijven, anders graaft ze haar eigen graf.
Nee. Of tenminste lijkt niemand daar tot nu toe iets van gezien te hebben op stream.quote:Op maandag 1 maart 2021 23:40 schreef Tourniquet het volgende:
Liese nu dus een verhaal vertellen voor de opdracht. Hebben de anderen dat ook al gedaan?
Iedereen is toch onzeker? Zeker 20-jarige.quote:Op maandag 1 maart 2021 23:39 schreef Benny het volgende:
[..]
Misschien ben ik goedgelovig, maar ik geloof oprecht dat Jill onzeker is
waarom hebben ze de mannen niet opquote:Op maandag 1 maart 2021 23:40 schreef Tourniquet het volgende:
Liese nu dus een verhaal vertellen voor de opdracht. Hebben de anderen dat ook al gedaan?
Ik denk dat Jills wuppiewuppieworm in die categorie valt. En dat pizzaverhaal.quote:Op maandag 1 maart 2021 23:40 schreef Tourniquet het volgende:
Die jongen barst van de harde uitsprakenquote:Op maandag 1 maart 2021 23:42 schreef odie22 het volgende:
Matt doet een harde uitspraak, hij gooit de handdoek in de ring
Denk ook echt niet dat Michel ooit op Juli zou stemmen.quote:Op maandag 1 maart 2021 23:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zij hebben idd met elkaar afgesproken nooit op elkaar te stemmen.
Wow. Daar zullen een hoop mensen van ondersteboven zijn.quote:Op maandag 1 maart 2021 23:42 schreef odie22 het volgende:
Matt doet een harde uitspraak, hij gooit de handdoek in de ring
Echt wel!! Ik was ook onzeker op die leeftijd.quote:Op maandag 1 maart 2021 23:41 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Iedereen is toch onzeker? Zeker 20-jarige.
Dat denk ik ook nietquote:Op maandag 1 maart 2021 23:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk ook echt niet dat Michel ooit op Juli zou stemmen.
Ook weet hij niet verder komt als halve finale en zou daar al blij mee zijn.
de jong schijst 70 kleurenquote:Op maandag 1 maart 2021 23:44 schreef odie22 het volgende:
matt zou toch op de meisjeskamer gaan slapen ?
Michel stemt nog op zijn eigen moeder als hij daarmee Big Brother en naamsbekendheid wint volgens mij.quote:Op maandag 1 maart 2021 23:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk ook echt niet dat Michel ooit op Juli zou stemmen.
Ook weet hij niet verder komt als halve finale en zou daar al blij mee zijn.
Nee, nu hebben drie meiden gevraagd of ze niet bij hun willen slapen....en ze deed het niet. Julli Zoey en hoorde ook Liese.quote:Op maandag 1 maart 2021 23:39 schreef Benny het volgende:
[..]
Misschien ben ik goedgelovig, maar ik geloof oprecht dat Jill onzeker is
dat was en opdracht vor vanavondquote:Op maandag 1 maart 2021 23:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom hebben ze de mannen niet op
tijd naar bed gekregt?
Matt heeft ook gevraagd of ze niet bij hem wou komen liggen. Wilde ze ook niet.quote:Op maandag 1 maart 2021 23:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, nu hebben drie meiden gevraagd of ze niet bij hun willen slapen....en ze deed het niet. Julli Zoey en hoorde ook Liese.
Zij wil toch ook niet bij hen.quote:Op maandag 1 maart 2021 23:41 schreef odie22 het volgende:
Jill snapt niet dat ze niet bij haar op de kamer willen slapen, ze is er weer klaar met het gezeik
Nee en de door Jill bedachte tactiek omtrent het nomineren ook nietquote:Op maandag 1 maart 2021 23:49 schreef Windhapper het volgende:
We mochten de clou van Michel z'n verhaal niet horen?
Ja en toen ze dit zei SLquote:Op maandag 1 maart 2021 23:49 schreef Harry het volgende:
Jill: Er zijn geen nominaties meer. Het is nu toch individueel?
Jill: BB weet toch dat anders mensen met elkaar mee gaan stemmen?
Mike ligt eraf komende ronde, die heeft zijn hand overspeelt.quote:Op maandag 1 maart 2021 23:46 schreef engine het volgende:
Mike "Michel en Nick bepalen wat er gebeurd"
Nou, niet om Big Brother of naamsbekendheid maar hij hoeft zijn moeder niet meer te zien dus dat zou nog kunnen.quote:Op maandag 1 maart 2021 23:45 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Michel stemt nog op zijn eigen moeder als hij daarmee Big Brother en naamsbekendheid wint volgens mij.
Dat moet toch Michel zijn.quote:Op maandag 1 maart 2021 23:51 schreef WAvanBuren het volgende:
Djill: “er is maar één iemand die ik wil verslaan dan is BB voor mij geslaagd”.... SL
Sorry, verkeerde knopjequote:
Omdat ze nog wakker waren??quote:Op maandag 1 maart 2021 23:51 schreef mario390 het volgende:
HALLOO en ANTWORT??
tijd naar bed gekregt?
dat was en opdracht vor vanavond
Dat weten we niet. Liese is begonnen een verhaaltje te vertellen wat wel een opdracht was.quote:Op maandag 1 maart 2021 23:51 schreef mario390 het volgende:
HALLOO en ANTWORT??
tijd naar bed gekregt?
quote:
Dat vind ik dan vals.quote:Op maandag 1 maart 2021 23:49 schreef Ireth het volgende:
Wat zijn m&m weer ineens anti Michel en anti Nick! De geur van Jill vertroebeld ze zeker!
Ai nee die is te leuk, kan helaas niet.quote:
We zijn inmiddels bij de spinnen en slangenquote:Op maandag 1 maart 2021 23:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ai nee die is te leuk, kan helaas niet.
sabotage om het brood te doen mislukken, zo heeft ze ook terug het uurwerk verzet op de ovenquote:Op maandag 1 maart 2021 23:55 schreef odie22 het volgende:
wat zit jill nou aan de broodbakmachine te kutten ?
Wie maakt het grootste webquote:Op maandag 1 maart 2021 23:55 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
We zijn inmiddels bij de spinnen en slangen
HALLOO HIER SPRECHT DER POLIZEI, HIER SPRECHT DE FEUERWEHR KONNEN SIE MICH ERSTEHEN?quote:Op maandag 1 maart 2021 23:51 schreef mario390 het volgende:
HALLOO en ANTWORT??
tijd naar bed gekregt?
hoezo zoll zij dat doen?quote:Op maandag 1 maart 2021 23:56 schreef tasebi het volgende:
[..]
sabotage om het brood te doen mislukken, zo heeft ze ook terug het uurwerk verzet op de oven![]()
![]()
![]()
![]()
gekocht?quote:
Kan me eindelijk een beetje voorstellen waarom de familie haar zolang mogelijk willen laten zitten....totaal onbetrouwbaar en onhandelbaar.quote:Op maandag 1 maart 2021 23:56 schreef tasebi het volgende:
[..]
sabotage om het brood te doen mislukken, zo heeft ze ook terug het uurwerk verzet op de oven![]()
![]()
![]()
![]()
Wauwquote:Op maandag 1 maart 2021 23:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan me eindelijk een beetje voorstellen waarom de familie haar zolang mogelijk willen laten zitten....totaal onbetrouwbaar en onhandelbaar.
Ik die altijd dacht waarom ze zo'n meisje in dat programma laten gaan.
Ze zet gewoon het werk van thomas voort. Thomas heeft wekenlang de klok van de oven verzet.quote:Op maandag 1 maart 2021 23:56 schreef tasebi het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik zie matt al niet eens meer, zo diep zit hij nu, jill kan er zo achteraanquote:Op dinsdag 2 maart 2021 00:01 schreef Ireth het volgende:
Ik zie m&m nog wel een setje worden, zo diep kruipen die nu in elkaars endeldarm
Vreselijkquote:Op dinsdag 2 maart 2021 00:02 schreef Windhapper het volgende:
Leuke verhalen voor het slapengaan. Vrouwen ophangen in Afghanistan en besnijden in Afrika.
Ter nagedachtenis aan Thomas.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 00:01 schreef mario390 het volgende:
rare dingen
hoezo doet jill bij de ovenur herom werken?
zall dat en opdracht zijn?
En waarom niet van de week....quote:Op dinsdag 2 maart 2021 00:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze zet gewoon het werk van thomas voort. Thomas heeft wekenlang de klok van de oven verzet.
hoezo? dat heeft hem niet verder gebracht deswegenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 00:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze zet gewoon het werk van thomas voort. Thomas heeft wekenlang de klok van de oven verzet.
Toen werden er nog geen brood in gebakken toch voor de volgende ochtend.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 00:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind het vooral ergelijk hoe Naomi en Julie tegen die twee opkijken. Ze volgen ze bijna alsof het goden zijn.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 00:01 schreef Ireth het volgende:
Ik zie m&m nog wel een setje worden, zo diep kruipen die nu in elkaars endeldarm
Ik heb het gezien. En ik ben ook moeilijk geweest , heb het mijn moeder niet makkelijk gemaakt .quote:Op dinsdag 2 maart 2021 00:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb toevallig ook haar verhaal gehoord. Makkelijk kind is het niet.
M en M??quote:Op dinsdag 2 maart 2021 00:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het vooral ergelijk hoe Naomi en Julie tegen die twee opkijken. Ze volgen ze bijna alsof het goden zijn.
Al liet Julie vanavond voor het eerst wel wat anders horen.
De ovenklok staat niet in verbinding met de broodbakmachine.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 00:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Toen werden er nog geen brood in gebakken toch voor de volgende ochtend.
Ze zat aan de bakmachine.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 00:05 schreef Windhapper het volgende:
[..]
De ovenklok staat niet in verbinding met de broodbakmachine.
Excuus verkeerd begrepen....ik denk dan aan nick en naomi. Lijkt teveel op elkaar.quote:
Achter M & M ???quote:Op dinsdag 2 maart 2021 00:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het vooral ergelijk hoe Naomi en Julie tegen die twee opkijken. Ze volgen ze bijna alsof het goden zijn.
Al liet Julie vanavond voor het eerst wel wat anders horen.
ja en nep kann ze niet zijn,davor gebeuren haar tevvel dingen, onwel,quote:Op dinsdag 2 maart 2021 00:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb het gezien. En ik ben ook moeilijk geweest , heb het mijn moeder niet makkelijk gemaakt .
Je doet soms rare dingen als je jong bent.
Het verpesten van eten staat ook hoog op haar lijstje van humoristische dingen.quote:
Daarom kan ze niet nep zijn? Dat geloof ik pas als ze een arm verliest bij het uien snijdenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 00:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja en nep kann ze niet zijn,davor gebeuren haar tevvel dingen, onwel,
vinger stuk,
Dat bedoel ik niet, dat zijn dingen die nu gebeurd zijn, Ik bedoel haar jeugd.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 00:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja en nep kann ze niet zijn,davor gebeuren haar tevvel dingen, onwel,
vinger stuk,
tjonge jonge, ze heeft samen met thomas suiker in de zoutmolen gedaan, omdat ze samen op de bank zatenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 00:07 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Het verpesten van eten staat ook hoog op haar lijstje van humoristische dingen.
Omdat hij bang is voor Jill. Die is populairder dan die engnek.quote:Op maandag 1 maart 2021 23:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 00:08 schreef odie22 het volgende:
wat een gelul van naomi over de melkkoe, moeten elke keer weer zwanger gemaakt worden anders stopt de melkproductie
ja maar in huis doet zij ook komische dingequote:Op dinsdag 2 maart 2021 00:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, dat zijn dingen die nu gebeurd zijn, Ik bedoel haar jeugd.
hij weet dat er maar 1 persoon uit Nederland in de finale zal staan. En als hij tegenover Jill op de bank komt, verliest hij het, Jill heeft ook de fanbase van thomas erbijquote:Op dinsdag 2 maart 2021 00:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Omdat hij bang is voor Jill. Die is populairder dan die engnek.
Ja, vond ik ook niet grappig.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 00:09 schreef Verida het volgende:
[..]
tjonge jonge, ze heeft samen met thomas suiker in de zoutmolen gedaan, omdat ze samen op de bank zaten
Nogmaals hij heeft over haar gehad waar hij het niet mee eens is niet over stemmen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 00:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb dus werkelijk geen idee hoe zij er voorstaat qua populair zijn .quote:Op dinsdag 2 maart 2021 00:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ja precies. Niets mis mee. beetje gek doen mag best vind ik .quote:Op dinsdag 2 maart 2021 00:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar in huis doet zij ook komische dinge
Niet met Michel wel met Nick, Naomi en Liese.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 00:12 schreef Windhapper het volgende:
Julie liegt. Er is iets en het gaat over hun.
ik denk dat ze daarbinnen ook geen idee hebben hoe ze ervoor staan, Maar Jill heeft gewonnen van Thomas en dat hadden ze misschien helemaal niet verwacht.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 00:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb dus werkelijk geen idee hoe zij er voorstaat qua populair zijn .
PB zei pasgeleden dat die is afgenomen. Maar ik kijk nooit op social media en volg ook niemand.
Ook met Michel, die geeft aandacht aan Liese en dat vindt Julie niet fijn.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 00:13 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Niet met Michel wel met Nick, Naomi en Liese.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |