K5 heeft het al weken over de kinderen en hoe weinig ze doen, behalve tegen de kinderen. Daarvoor hadden ze het over de hottubclub en de hottubclub over iedereen behalve tegen elkaar. Daan en de knikker behalve tegen Daan. Iedereen vond Theo grof, bespraken ze enkel niet met Theo. Liese en Zico zonderde zich af, zijn er nooit mee geconfronteerd. Mensen praten achter elkaars rug en spelen mooi weer in iemands gezicht, dat is gewoon altijd, overal, van allen tijden.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:02 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende: [..] Dit klopt gewoon niet
Dat is het mooie aan BB, je kan overal meekijken, en er zit wereld van verschil tussen roddelniveau tussen de ene en de andere bewoner.
Meer omdat hij zich niet meer in de luren laat leggen door Mikequote:Op maandag 1 maart 2021 21:09 schreef odie22 het volgende:
[..]
hoezo, omdat ze alles doorbrieft naar jill wat ze hebben besproken het weekend ?
ze was zo leuk het weekend, dus dat is ook allemaal geacteerd van jillquote:Op maandag 1 maart 2021 21:09 schreef Tourniquet het volgende:
Waarom laat Jill zich toch weer verleiden tot gametalk met Matt terwijl ze dat niet wil...
dat valt nog te bezien, maar niet netjes dat hij nou mike zwart zit te maken tegen jillquote:Op maandag 1 maart 2021 21:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Meer omdat hij zich niet meer in de luren laat leggen door Mike
Dat doet hij helemaal zelfquote:Op maandag 1 maart 2021 21:10 schreef engine het volgende:
Matt is top![]()
Afgelopen weekend al over geklaagd dat Matt te kijk gezet wordt...hij heeft het zelf ook door dus.
Mike heeft hem 3 dagen voor de gek gehouden. Weg met die kerel.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:11 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat valt nog te bezien, maar niet netjes dat hij nou mike zwart zit te maken tegen jill
Ouwe Hugh Heffner, hoop dat als hij dat huis uitgaat er nog wat snapchat chickies overblijven voor de rest van ons.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:10 schreef engine het volgende:
Matt is top![]()
Afgelopen weekend al over geklaagd dat Matt te kijk gezet wordt...hij heeft het zelf ook door dus.
Nee dat doen de anderen...fucking lafquote:
Maar waarom geeft hij dan eerst zelf de aanzet door mee te gaan in die verhalen.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:10 schreef engine het volgende:
Matt is top![]()
Is haar opa soms Bassie?quote:
Omdat hij mee wil praten. Hij wil erbij horen.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:12 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Maar waarom geeft hij dan eerst zelf de aanzet door mee te gaan in die verhalen.
precies. snap ik dus ook niet.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:14 schreef engine het volgende:
[..]
Omdat hij mee wil praten. Hij wil erbij horen.
Waarom wordt Mike met zijn veel heftigere verhalen niet zo voor de gek gehouden
Jill voelt zich alweer minderwaardig omdat de mannen nauwelijks over haar hebben gesproken en wel over de andere meiden.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:13 schreef Koos1958 het volgende:
Jill is denk ik weer onzeker geworden omdat Mike in de badkamer gelijk begon jij haalt de finale je speelt elke week iemand weg. Dus nu denkt Jill weer dat ze op haar gaan stemmen allemaal.
Maf gezicht zoquote:Op maandag 1 maart 2021 21:15 schreef Batacuda het volgende:
Lekker opgeruimd daar backstage.
[ afbeelding ]
slachtofferquote:Op maandag 1 maart 2021 21:15 schreef suzi1 het volgende:
[..]
precies. snap ik dus ook niet.
matt is een makkelijker, hoe noem je dat woord?
Prooiquote:Op maandag 1 maart 2021 21:15 schreef suzi1 het volgende:
[..]
precies. snap ik dus ook niet.
matt is een makkelijker, hoe noem je dat woord?
Stream 1 of 2?quote:Op maandag 1 maart 2021 21:16 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik kon het niet zo goed volgen, maar hij zei iets over een foto?
Ze heeft gelijk denk ik.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Jill tegen Matt: "Volgens mij hebben ze het niet over mij gehad, wel over de andere vrouwen".
Matt weet precies waar hij mee bezig is....benjaminhefner al gelijk de bedverhalen door vertellen.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:16 schreef engine het volgende:
[..]
Prooi
Lekker degene pakken die het minst terug kan zeggen. Heel triest maar het valt bijna niemand op blijkbaar.
Of hij speelt zijn beste rol in zijn carriere..iedereen vind me een grote teddy, iedereen vind me zielig, hij is echt een media sloerie.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:16 schreef engine het volgende:
[..]
Prooi
Lekker degene pakken die het minst terug kan zeggen. Heel triest maar het valt bijna niemand op blijkbaar.
Nee anderen noemden hem weer zoquote:Op maandag 1 maart 2021 21:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Matt weet precies waar hij mee bezig is....benjaminhefner al gelijk de bedverhalen door vertellen.
Wat vind je geacteerd aan hem? En waar valt hij uit zijn rol dan?quote:Op maandag 1 maart 2021 21:18 schreef Silves het volgende:
[..]
Of hij speelt zijn beste rol in zijn carriere..iedereen vind me een grote teddy, iedereen vind me zielig, hij is echt een media sloerie.
Qua gesprekken zeker wel , dat is ook wel duidelijk geworden .quote:Op maandag 1 maart 2021 21:18 schreef Koos1958 het volgende:
Joh die vrouwen zouden dat best kunnen die paar dagen in dat hok te zijn.
O, is dat alles. Ze was weer puistjes aan het uitknijpen.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:18 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Vroeg iets over de uitslag op haar gezicht, en hij was al de derde wat ze niet leuk vond.
Zijn domme kleuter voorkomen..quote:Op maandag 1 maart 2021 21:20 schreef engine het volgende:
[..]
Nee anderen noemden hem weer zo
[..]
Wat vind je geacteerd aan hem? En waar valt hij uit zijn rol dan?
Joh 3 dagen....mag het hopen zegquote:Op maandag 1 maart 2021 21:18 schreef Koos1958 het volgende:
Joh die vrouwen zouden dat best kunnen die paar dagen in dat hok te zijn.
Tanger aan de Noordzee.quote:Op maandag 1 maart 2021 20:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vind heel Scheveningen vergane glorie.
Mwoa... 3 dagen met Zoey in zo'n hok? Steek liever een vork in m'n oogbal.quote:
Hij is 20 en probeert juist overdreven volwassen over te komen.quote:
Weet niet. Probeer eens een lepel te buigen met je gedachten?quote:Op maandag 1 maart 2021 21:22 schreef Ireth het volgende:
Dat over liggende kinderen springen verhaal van Matt... heeft ie dat nou al eens eerder verteld of zit er bij mij een glitch in de matrix?
Ik ben nu aan het terugkijken , gaat over Nick die commentaar heeft op het feit dat ze aan haar huid zit te plukken zoiets , (pitzen oid) en dat ze dat niet moet doenquote:Op maandag 1 maart 2021 21:18 schreef Hznootje het volgende:
[..]
stream 1 ...5 of 6 minuten geleden. Kan ook over haar gezicht geweest zijn (vlekken)
Mag ik kijken?quote:Op maandag 1 maart 2021 21:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mwoa... 3 dagen met Zoey in zo'n hok? Steek liever een vork in m'n oogbal.
ja die van deze morgen, ik pak me ook een plakje ham bij mijn kaas, dan ga ik erop zitten en heb een tosti.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:22 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Die Mike zijn kleine opmerkinkjes tussendoor vink altijd wel lollig
Ja, daarom mislukken zijn verhalen ook altijd..blijft een jong menneke die graag met de grote wil meespelen.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:22 schreef engine het volgende:
[..]
Hij is 20 en probeert juist overdreven volwassen over te komen.
Dat zou wel handig zijn. Ik vermoed dat mijn zicht er niet op vooruit zal gaanquote:
In het land der blinden .. een oog enzo.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat zou wel handig zijn. Ik vermoed dat mijn zicht er niet op vooruit zal gaan
Als Jill twee van de mannen vroeg in bed wil krijgen hoeft ze alleen maar in één van hun bedden te gaan liggen en te roepen "jooohoeeeeee! Ik lig hier alleeeeen!"quote:Op maandag 1 maart 2021 21:25 schreef Tourniquet het volgende:
Jill polst de mannen of ze niet moe zijn.
"Ik ga wel lekker op tijd m'n bed in".
quote:Op maandag 1 maart 2021 21:25 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja, daarom mislukken zijn verhalen ook altijd..blijft een jong menneke die graag met de grote wil meespelen.
Wat denk je? over 5 wekenquote:Op maandag 1 maart 2021 21:27 schreef Tourniquet het volgende:
Wat wil Julie nu steeds tegen Jill zeggen wat ze niet wil zeggen vanwege de camera's?
Wil ik ook wel eens weten, kut camera's ookquote:Op maandag 1 maart 2021 21:27 schreef Tourniquet het volgende:
Wat wil Julie nu steeds tegen Jill zeggen wat ze niet wil zeggen vanwege de camera's?
Ze had een gevoel vanmiddag. Is ze daar nu weer over bezig?quote:Op maandag 1 maart 2021 21:27 schreef Tourniquet het volgende:
Matt zou op een gemiddelde peuterspeelzaal ook niet serieus genomen worden.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:28 schreef engine het volgende:
[..]Ja dat is waar. Maar er zijn ook niet zoveel andere jonge mennekes om mee te spelen.
Zal wel over Thomas gaan.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:27 schreef Tourniquet het volgende:
Ik gok overwegend FVD, met wat PVDD en een beetje DENK.quote:
Geef Matt een paar jaar en het is echt wel een leuke jongen. Beetje zoals Nick verwacht ik.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:22 schreef engine het volgende:
[..]
Hij is 20 en probeert juist overdreven volwassen over te komen.
Ging over Mich, dat ze horny is of blij dat ze hem kan knuffelen, maar aangezien haar man thuis zit, is dit beter om niet te vertellen..ben het franse woordje vergeten wat ze zei tegen jil.quote:
Ah, je bent nieuw bij deze editie van BB zie ik! Welkom!quote:Op maandag 1 maart 2021 21:30 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Jill dekt haar microfoon af, en fluistert.
Dit is tegen alle hoofdregels van BB in.
Hopelijk snel waarschuwing of sanctie van BB, of verwijdering uit huis als dit reeds de tweede keer is
Haha en jij hebt het over andere dat die michel haten.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:30 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Jill dekt haar microfoon af, en fluistert.
Dit is tegen alle hoofdregels van BB in.
Hopelijk snel waarschuwing of sanctie van BB, of verwijdering uit huis als dit reeds de tweede keer is
Ik gok op VB, gevolgd door N-VA en ene pietleuter op PVDAquote:Op maandag 1 maart 2021 21:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik gok overwegend FVD, met wat PVDD en een beetje DENK.
Serieus? Nick leuk?quote:Op maandag 1 maart 2021 21:30 schreef Benny het volgende:
[..]
Geef Matt een paar jaar en het is echt wel een leuke jongen. Beetje zoals Nick verwacht ik.
Hij zit gewoon (veel) te vroeg in BB
Naomi zal toch wel op GROEN stemmen? Of bestaat dat niet meer?quote:Op maandag 1 maart 2021 21:32 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik gok op VB, gevolgd door N-VA en ene pietleuter op PVDA
Nope, groen bestaat niet meer. Da's echt kut bij verkeerslichten man. Verklaart wel al die verkeersopstoppingen in Belgiëquote:Op maandag 1 maart 2021 21:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Naomi zal toch wel op GROEN stemmen? Of bestaat dat niet meer?
quote:Op maandag 1 maart 2021 21:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ah, je bent nieuw bij deze editie van BB zie ik! Welkom!
Zegt altijd "putain". Enige woordje dat franstaligen in belgie kennen. Of "conard" is ook zo 'n klassieker bij de franskiljons.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:32 schreef Silves het volgende:
[..]
Ging over Mich, dat ze horny is of blij dat ze hem kan knuffelen, maar aangezien haar man thuis zit, is dit beter om niet te vertellen..ben het franse woordje vergeten wat ze zei tegen jil.
Matt blijft zijn leven lang de pispaal van de groep. Is ook niet erg, die heb je ook nodig.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:30 schreef Benny het volgende:
[..]
Geef Matt een paar jaar en het is echt wel een leuke jongen. Beetje zoals Nick verwacht ik.
Hij zit gewoon (veel) te vroeg in BB
Ja. Ik vind Nick wel een van de leukere bewoners.quote:
Ik vind Mike ook wel leuk.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:36 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja. Ik vind Nick wel een van de leukere bewoners.
Afgelopen week iets minder. Maar voor de rest vind ik hem prima te behappen. Persoonlijke smaak zullen we maar zeggen.
Bestaat spijtig genoeg nog wel. Hebben mijn prijs van scheermesjes met 150 % verhoogd.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Naomi zal toch wel op GROEN stemmen? Of bestaat dat niet meer?
Yepquote:Op maandag 1 maart 2021 21:36 schreef Benny het volgende:
[..]
Afgelopen week iets minder. Maar voor de rest vind ik hem prima te behappen. Persoonlijke smaak zullen we maar zeggen.
Was meer van ff stil zijn..ze kon niet praten zei ze ivm alle cameras op haar.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zegt altijd "putain". Enige woordje dat franstaligen in belgie kennen. Of "conard" is ook zo 'n klassieker bij de franskiljons.
Voila, dan weet je wat Naomi stemt.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
Bestaat spijtig genoeg nog wel. Hebben mijn prijs van scheermesjes met 150 % verhoogd.
Eenschquote:Op maandag 1 maart 2021 21:36 schreef Benny het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 maart 2021 21:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voila, dan weet je wat Naomi stemt.
Zeg dat dan verdomme in het nederlands Julie. Belgisch koningsgezind waarschijnlijk ook . Onze clowns in paleis brussel kunne niet eens tippen aan koningshuis nederland !quote:Op maandag 1 maart 2021 21:37 schreef Silves het volgende:
[..]
Was meer van ff stil zijn..ze kon niet praten zei ze ivm alle cameras op haar.
quote:Op maandag 1 maart 2021 21:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dan is dat de eerste man die zijn thee kauwt.
* Ireth eet dus ook geen paaseieren meer tijdens het COSsenquote:Op maandag 1 maart 2021 21:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dan is dat de eerste man die zijn thee kauwt.
Neuhj. Geef die jongen een dosis zelfvertrouwen en hij komt er echt wel.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:36 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Matt blijft zijn leven lang de pispaal van de groep. Is ook niet erg, die heb je ook nodig.
Hij kan gewoon leuk uit de hoek komen. En zo lekker zagen. Was echt lachen met hem afgelopen dagen.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
EenschBovenaan mijn lijstje heb ik Nick, Michel, Naomi en Liese...
Zo kennen wij bazenpoepers. Is ook volgens mij bij BB.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:40 schreef Pearlbitch het volgende:
De Babylonische spraakverwarring omtrent 'poepen'.
Is er niet nog een secretroom?? dat 1tje terug komt..hopen dan maar.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:40 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Eigenlijk wel makkelijk zo deelnemen aan BB.
Alle irritante bewoners zijn er intussen uit.
Dus als je ver wil geraken in BB: gewoon normaal doen![]()
Behalve Patje dan, die had pech door BB inmenginghad er ook nog in moeten zitten
Kontenkruipers.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zo kennen wij bazenpoepers. Is ook volgens mij bij BB.
Heel eerlijk... Rene had hier ook tussen moeten zitten. Die is ook harder gestraft dan echt eerlijk wasquote:Op maandag 1 maart 2021 21:40 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Eigenlijk wel makkelijk zo deelnemen aan BB.
Alle irritante bewoners zijn er intussen uit.
Dus als je ver wil geraken in BB: gewoon normaal doen![]()
Behalve Patje dan, die had pech door BB inmenginghad er ook nog in moeten zitten
Ja dat is iedereen ook vergeten volgens mij.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:40 schreef Benny het volgende:
[..]
Neuhj. Geef die jongen een dosis zelfvertrouwen en hij komt er echt wel.
Kijk maar naar het halfweg-feestje. Daar was Matt echt Matt. Zowel als DJ, als de corrigerende man (richting Mike) en naar Jill.
Die heeft van alle deelnemers met grote afstand de minste kans gekregen. Dat is wel jammer ja.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:44 schreef Benny het volgende:
[..]
Heel eerlijk... Rene had hier ook tussen moeten zitten. Die is ook harder gestraft dan echt eerlijk was
Faal no. zoveel.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:44 schreef Aethyry het volgende:
Heeft BB ze nou echt weer samengezet VOOR de nominaties? Ook stom. Was net zo benieuwd hoe er gestemd zou worden zonder al dat geoverleg.
Dit vind ik nog de grootste misser, jaquote:Op maandag 1 maart 2021 21:44 schreef Aethyry het volgende:
Heeft BB ze nou echt weer samengezet VOOR de nominaties? Ook stom. Was net zo benieuwd hoe er gestemd zou worden zonder al dat geoverleg.
DJ Matt was ik even vergeten, ja. Hoop maar voor 'm dat dat het wordt want verder zie ik niet hoe die jongen nog zelfvertrouwen gaat tanken. Sneue jongen, sneue verhalen, sneue thuissituatie. Continue bevestiging zoeken en zichzelf in de slachtofferrol plaatsend. Zelfs dit weekend met de andere mannen voelde hij zich gepest.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:40 schreef Benny het volgende:
[..]
Neuhj. Geef die jongen een dosis zelfvertrouwen en hij komt er echt wel.
Kijk maar naar het halfweg-feestje. Daar was Matt echt Matt. Zowel als DJ, als de corrigerende man (richting Mike) en naar Jill.
Denk het ook, die was ook wel adrem en had denk ik veel lol met die mannen gehad.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:44 schreef Benny het volgende:
[..]
Heel eerlijk... Rene had hier ook tussen moeten zitten. Die is ook harder gestraft dan echt eerlijk was
Ja eens.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:44 schreef Aethyry het volgende:
Ik ben nog steeds wel benieuwd hoe er gestemd gaat wordenquote:Op maandag 1 maart 2021 21:44 schreef Aethyry het volgende:
Ze zijn bij deze BB niet zo van de sancties .. behalve bij Theo.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ja eens.
Aan de andere kant ben ik blij dat ze het gedaan hebben. Slaat ook nergens op als Julie en Michel door de deur game mogen praten en de rest van de groep niet. Dat hadden ze dan ook moeten verbieden.
Ik kan het haast 'geen kans' noemen. Die is langer genomineerd geweest dan niet en heeft daar ook naar geleefd.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:45 schreef engine het volgende:
[..]
Die heeft van alle deelnemers met grote afstand de minste kans gekregen. Dat is wel jammer ja.
quote:Op maandag 1 maart 2021 21:49 schreef Jockari het volgende:
Zou idd beter zijn dat iedereen zou nomineren zonder bondjes. Heel ander beeld denk ik.
Matt zijn moeder heeft MS en kanker en is terminaal voor zover ik weet?quote:Op maandag 1 maart 2021 21:49 schreef Silves het volgende:
Matt zijjn moeder heeft pas geleden ook een intree gemaakt voor de camera, heeft een oven of zoiets gewonnen bij RTL..toeval? allemaal sponsors en media geil voor de media en aandacht.
Individueel is toch niet meer zo individueelquote:Op maandag 1 maart 2021 21:49 schreef Jockari het volgende:
Zou idd beter zijn dat iedereen zou nomineren zonder bondjes. Heel ander beeld denk ik.
Ik heb er nog niets van gemerkt!quote:Op maandag 1 maart 2021 21:47 schreef Cargamelk het volgende:
Volgens BB zou het spel individueel worden , maar wat dat betekent geen idee.
ja klopt, al 10 jaar of zoiets, terminaal weet ik niet, matt zei een soort of kanker. maar dit filmpje staat ergens online, en het commentaar was niet mals, ging om het toeval hij in het bb huis en moeder die een keuken of oven won.in dezelfde week .quote:Op maandag 1 maart 2021 21:50 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Matt zijn moeder heeft MS en kanker en is terminaal voor zover ik weet?
Lijkt me wel zwaar voor een jongen van die leeftijd en dan ook de zorg voor je ouders daar bij hebben.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:50 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Matt zijn moeder heeft MS en kanker en is terminaal voor zover ik weet?
Denk in beide gevallen momenteel Mike en Matt.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:49 schreef Jockari het volgende:
Doet ze vaak.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:53 schreef zodeju het volgende:
En Zoey zondert zich weer af of is het per ongeluk.....dat ze in de keuken blijft.
Iedereen heeft gepraat. Ook Naomi en Nick en Liese en Matt en Jill.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ja eens.
Aan de andere kant ben ik blij dat ze het gedaan hebben. Slaat ook nergens op als Julie en Michel door de deur game mogen praten en de rest van de groep niet. Dat hadden ze dan ook moeten verbieden.
Lig ik niet van wakker. Heb begrepen dat de ouders van Matt het niet gemakkelijk hebben. Ik heb het veel moeilijker me die kansparelzoekers die in het programma zitten, die zogezegd in hun leven al succesvol zijn. Niet dus..quote:Op maandag 1 maart 2021 21:49 schreef Silves het volgende:
Matt zijjn moeder heeft pas geleden ook een intree gemaakt voor de camera, heeft een oven of zoiets gewonnen bij RTL..toeval? allemaal sponsors en media geil voor de media en aandacht.
Dat er niemand bijzit maakt 'm ook niet uit. Lult gewoon in het luchtledige.quote:
Die keuken winnen ? Heeft hij aangesmeerd gekregen waarschijnlijk door keukenverkoper Mike.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:53 schreef Silves het volgende:
[..]
ja klopt, al 10 jaar of zoiets, terminaal weet ik niet, matt zei een soort of kanker. maar dit filmpje staat ergens online, en het commentaar was niet mals, ging om het toeval hij in het bb huis en moeder die een keuken of oven won.in dezelfde week .
of 6...immers Mike beloofd , gezworen dat hij met hem de finale in wil..ben nog steeds benieuwd of dit door gaat..hahaquote:
quote:Op maandag 1 maart 2021 21:57 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Dat er niemand bijzit maakt 'm ook niet uit. Lult gewoon in het luchtledige.
Praten en tactiek bespreken is niet hetzelfde.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Iedereen heeft gepraat. Ook Naomi en Nick en Liese en Matt en Jill.
BB had er kennelijk geen probleem mee.
Nick heeft dat idd aan Mike beloofdquote:Op maandag 1 maart 2021 21:59 schreef Silves het volgende:
[..]
of 6...immers Mike beloofd , gezworen dat hij met hem de finale in wil..ben nog steeds benieuwd of dit door gaat..haha
Opvallend ineens. Vond ik ook al.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:53 schreef zodeju het volgende:
En Zoey zondert zich weer af of is het per ongeluk.....dat ze in de keuken blijft.
Kan zijn, maar BB staat nog altijd toe dat die bewoners onderling over nominaties mogen praten. Zielig !quote:Op maandag 1 maart 2021 21:54 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Denk in beide gevallen momenteel Mike en Matt.
Dat is wel jammer iddquote:Op maandag 1 maart 2021 22:00 schreef Jockari het volgende:
[..]
Kan zijn, maar BB staat nog altijd toe dat die bewoners onderling over nominaties mogen praten. Zielig !
"Ik mis gewoon de groep"quote:Op maandag 1 maart 2021 22:01 schreef bb-fan-1999 het volgende:
daar is broeder Michel het kan beginnen!
Naomi schuift zo aan.
Haha, jij zag wat ik ook zag.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:03 schreef Jockari het volgende:
Komaan Zoey leg een wattenschijfje op hun bed !!!
Zal ook wel weer een centenkwestie zijn.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:54 schreef Benny het volgende:
Het lijkt wel alsof er meerdere beslissingsbevoegde teams achter de schermen zijn. En dat het donderdag-zaterdag team het meeste aandurft. De rest van de dagen zijn ze nogal schijterig
Kunnen ze ook niet meer veranderen, zijn ze dan 2 maanden te laat mee. Zelfde met contact tussen rijk en arm, was geloof ik niet de bedoeling. Denk dat ze eerst met Liese en die kaarten dachten 'dat is een leuk stukje tv', vervolgens gaan Julie en Michel tactiek bespreken en kan je niet ineens zeggen dat het niet meer mag.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:00 schreef Jockari het volgende:
[..]
Kan zijn, maar BB staat nog altijd toe dat die bewoners onderling over nominaties mogen praten. Zielig !
Het wachten is op Juliequote:Op maandag 1 maart 2021 22:04 schreef bb-fan-1999 het volgende:
maatekes daar zijn ook Noompie en Lieske
We zijn compleet. Let's goquote:
Mies praat haar vannacht in bed wel bijquote:
quote:Op maandag 1 maart 2021 22:06 schreef engine het volgende:
[..]
Mies praat haar vannacht in bed wel bij
Kneuzen? zie Jill, en Matten vieze zooi..neu die praten zeker niet onder de dekens..quote:Op maandag 1 maart 2021 22:05 schreef M.Ritcher het volgende:
Ik hoop echt dat BB ingrijpt. Wat een kneuzenclub weer in die sauna.
Kneuzen clubje. Met verrader Nick en zalfje Michel als stokers.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:07 schreef Silves het volgende:
[..]
Kneuzen? zie Jill, en Matten vieze zooi..neu die praten zeker niet onder de dekens..
Als ik dit over Michel praat heb je er een probleem mee.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:08 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Zoey is weer ruzie aan het aanwakkeren
niet aanwakkeren, maar de stemming is wel om en alleen omdat de kliek nu alweer in de sauna zit en zich afzondert...quote:Op maandag 1 maart 2021 22:08 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ze zijn niet 24/7 bezig met de nominaties, en dat doet vooral Michel wel.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:07 schreef Silves het volgende:
[..]
Kneuzen? zie Jill, en Matten vieze zooi..neu die praten zeker niet onder de dekens..
Ik hoef er niet over te liegen, want Iedereen kan het zien op de streamquote:Op maandag 1 maart 2021 22:09 schreef engine het volgende:
[..]
Als ik dit over Michel praat heb je er een probleem mee.
Omdat ze het nog niet over nominaties hebben ..quote:Op maandag 1 maart 2021 22:05 schreef M.Ritcher het volgende:
Ik hoop echt dat BB ingrijpt. Wat een kneuzenclub weer in die sauna.
quote:Op maandag 1 maart 2021 22:08 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Yepquote:Op maandag 1 maart 2021 22:09 schreef engine het volgende:
[..]
Als ik dit over Michel praat heb je er een probleem mee.
Hoezo dat? Zei ze iets over hem dan?quote:Op maandag 1 maart 2021 22:10 schreef M.Ritcher het volgende:
Zelfs Julie is Michel nu zat. Het gaat goed
We spreken denk ik een andere taal, ik hoor ze er nog niet over.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:09 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Kneuzen clubje. Met verrader Nick en zalfje Michel als stokers.
Je zet het commentaar van anderen weg als leugens terwijl ze een andere kijk hebben. Dat is erg jammer. Je mag van mij op Zoey zeiken zoveel je wiltquote:Op maandag 1 maart 2021 22:10 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ik hoef er niet over te liegen, want Iedereen kan het zien op de streamsnapjuh ?
hij van de regie heeft maar 1 streamquote:Op maandag 1 maart 2021 22:12 schreef engine het volgende:
[..]
Je zet het commentaar van anderen weg als leugens terwijl ze een andere kijk hebben. Dat is erg jammer. Je mag van mij op Zoey zeiken zoveel je wilt
Ja dat ze dat gestook zat is.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:11 schreef Sunshineforyou het volgende:
[..]
Hoezo dat? Zei ze iets over hem dan?
Die had verwacht dat Michel niet van haar zijde zou wijken.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:10 schreef M.Ritcher het volgende:
Zelfs Julie is Michel nu zat. Het gaat goed
Ik zou er op willen zeiken, maar is tijdverlies voor mij.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:12 schreef engine het volgende:
[..]
Je zet het commentaar van anderen weg als leugens terwijl ze een andere kijk hebben. Dat is erg jammer. Je mag van mij op Zoey zeiken zoveel je wilt
Het is maar hoe je het ziet als Michel fan.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:13 schreef Sunshineforyou het volgende:
[..]
Ze zegt er niks van tegen Michel maar ja Zoey stookt alles weer op zoals gewoonlijk.
quote:Op maandag 1 maart 2021 22:13 schreef Sunshineforyou het volgende:
[..]
Ze zegt er niks van tegen Michel maar ja Zoey stookt alles weer op zoals gewoonlijk.
Stream 3 zeker?quote:
hieperdepieperdepiep HOERA piep HOERA piep HOERAquote:Op maandag 1 maart 2021 22:13 schreef Sunshineforyou het volgende:
[..]
Ze heeft haar hulpjes nodig en advies, want alleen lukt het niet.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:14 schreef engine het volgende:
Jill doet voor mij echt af nu ze weer met Mike gaat zitten. Waardeloos.
Ik vind dat Zoey het meeste stookt van allemaal daar en die komt er ook steeds mee weg.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:14 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het ziet als Michel fan.
Part of de geheime opdracht volgens mij.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:14 schreef engine het volgende:
Maar die heeft ze nu toch een beetje in de meiden. Ik snap het niet.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:15 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze heeft haar hulpjes nodig en advies, want alleen lukt het niet.
Je moet het toch met de groep doen , dat is soms lastiger dan het lijktquote:Op maandag 1 maart 2021 22:14 schreef engine het volgende:
"zij"quote:
Ik zit bij Julie en Zoeyquote:Op maandag 1 maart 2021 22:14 schreef Windhapper het volgende:
Saunagesprek schakelt naar de kinderkamer.
alles wat een blauw popje voor de naam heeft zie ik als man. mijn excusesquote:Op maandag 1 maart 2021 22:16 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
"zij"dat moet jij weten, ik ben je hond
![]()
en ik heb soms vraagjes voor de regie, ik maak geen deel uit van de regie
Dat is ook zo.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Zoey zegt het goed: "Je bent alleen gekomen en je gaat ook alleen weer buiten".
Ja dat is ook wel zo. Maar meteen weer zo met hem gaan praten is wel een eigen keuze...Ik had liever gehad dat ze hem nog als lul behandelde.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je moet het toch met de groep doen , dat is soms lastiger dan het lijkt![]()
En verder eens
Ze is best jaloers.....quote:Op maandag 1 maart 2021 22:17 schreef Windhapper het volgende:
Julie is erachter dat het bij de mannen niets anders dan nominatietalk is.
Uhuhquote:Op maandag 1 maart 2021 22:18 schreef Silves het volgende:
En daar gaat ze weer, op haar kindermanier een stratgie aan het onfutselen, zo ook dat xxl worstenbroodje zich weer aan het inburgeren.
quote:Op maandag 1 maart 2021 22:17 schreef suzi1 het volgende:
[..]
alles wat een blauw popje voor de naam heeft zie ik als man. mijn excuses
Ik vind Julie en Zoey ook veel interessanter nuquote:Op maandag 1 maart 2021 22:19 schreef Cargamelk het volgende:
We mogen het nominatie praat niet horen.
Snapte?quote:
Begrijpelijk als je broer een knappe tennisster aan de haak slaagt. Knapper dan haar uiteraard. Jaloezie dus.quote:
Dus moet haar broer maar een relatie met Julie beginnen?quote:Op maandag 1 maart 2021 22:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Begrijpelijk als je broer een knappe tennisster aan de haak slaagt. Knapper dan haar uiteraard. Jaloezie dus.
Huh ? Wat een antwoord is dat ? Als jij daar op kickt, geen probleem.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:23 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Dus moet haar broer maar een relatie met Julie beginnen?
Naomi werd een beetje de hemel in geprezen met dat zou jij nooit doen....dat weet ik zeker.....quote:Op maandag 1 maart 2021 22:22 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Julie was het dus niet eens met Michel z'n talk richting Naomi
Dat was ook echt neerbuigendquote:Op maandag 1 maart 2021 22:22 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Julie was het dus niet eens met Michel z'n talk richting Naomi
Zal wel een taal barrière zijn.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:24 schreef Jockari het volgende:
[..]
Huh ? Wat een antwoord is dat ? Als jij daar op kickt, geen probleem.
allee zehee amai a ment zu nie ehet hequote:Op maandag 1 maart 2021 22:25 schreef Silves het volgende:
Het is dat ik in belgie ben geboren als nederlander, maar oke , dit taaltje hoor ik dagelijks om me heen hier in limburg, maar dat taaltje is vermoeiend, hmmm , snap te, hmmm ...bla bla, niet leuk meer.
De grootste slang die daar rond loopt.quote:
@zodeju Goed inzicht !!!quote:Op maandag 1 maart 2021 22:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
De grootste slang die daar rond loopt.
Bij lieze vandaag al geprobeerd maar die ging er toch niet echt op in.
Bij Jill is ze bang dat die teveel met Juli omgaat en zo de controle verliest.
En nu krijgt ze zo in haar hand geworpen de jaloezie van Juli en gaat er lekker op door.
Jill is 100% nep.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:24 schreef zodeju het volgende:
Ach, nu zegt Jill tegen de jongens ik weet niet wat ik voel voor Thomas misschien dat ik de liefde van mijn moeder en opa mis en dat in Thomas zag.
Tegen de meiden zei ze wat anders......
Heb jij al gestemd?quote:Op maandag 1 maart 2021 22:33 schreef Benny het volgende:
Het nominatiegedoe begint gewoon irritant te worden
Je hebt een stuk gemist dat jill aan Matt heeft verteld dat het niets wordt en ook dat ieder mens een tweede kans verdient over Mike.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zoey heeft goed werk verricht de afgelopen dagen.
De boel weer opgestookt.
Wat ze niet zien is dat Jill meteen weer op de kamer zit met Matt, die ze vindt stalken en Mike die ze voor alles heeft uitgemaakt.
Zo goed gezien !!!!!quote:Op maandag 1 maart 2021 22:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jill is 100% nep.
Samenvatting van de afgelopen dagen
- Huilen over Thomas
- Meer huilen over Thomas
- Klagen tegen de meiden over matt & mike
- Tegen de meiden verklaren dat ze misschien wel meer voelt voor Thomas
- Door de deur lomp doen tegen matt & mike
- Gezllig hangen met Matt & Mike, "kuttwerken", handtastelijk doen
- Tegen Matt en Mike zeggen dat haar gevoel voor Thomas gewoon opa/oma vervanging was
Ook waar, dus we hebben een slang en een neppert.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jill is 100% nep.
- Huilen over Thomas
- Tegen Matt en Mike zeggen dat haar gevoel voor Thomas gewoon opa/oma vervanging was
Ik wel, maar BB laat weten dat ik 457.356ste in de rij sta om Zoey er uit te stemmen. Dus moet nog even wachten.quote:
Ik weet niet, ik denk wel dat haar ogen ergens zijn geopend , maar ze leunt ook wel heel erg op Michel .quote:Op maandag 1 maart 2021 22:34 schreef bb-fan-1999 het volgende:
heb zo het idee dat Julie beetje klaar is met Michel, maar dat kan ze nu niet openlijk uitspreken, moeilijke situatie voor haar
En een rat.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ook waar, dus we hebben een slang en een neppert.
Wat precies is er gespeeld?quote:Op maandag 1 maart 2021 22:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jill is 100% nep.
- Huilen over Thomas
Dat komt wel weer goed. Michel kent haar inmiddels goed genoeg. Die ziet dat meteen.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:34 schreef bb-fan-1999 het volgende:
heb zo het idee dat Julie beetje klaar is met Michel, maar dat kan ze nu niet openlijk uitspreken, moeilijke situatie voor haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |