K5 heeft het al weken over de kinderen en hoe weinig ze doen, behalve tegen de kinderen. Daarvoor hadden ze het over de hottubclub en de hottubclub over iedereen behalve tegen elkaar. Daan en de knikker behalve tegen Daan. Iedereen vond Theo grof, bespraken ze enkel niet met Theo. Liese en Zico zonderde zich af, zijn er nooit mee geconfronteerd. Mensen praten achter elkaars rug en spelen mooi weer in iemands gezicht, dat is gewoon altijd, overal, van allen tijden.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:02 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende: [..] Dit klopt gewoon niet
Dat is het mooie aan BB, je kan overal meekijken, en er zit wereld van verschil tussen roddelniveau tussen de ene en de andere bewoner.
Meer omdat hij zich niet meer in de luren laat leggen door Mikequote:Op maandag 1 maart 2021 21:09 schreef odie22 het volgende:
[..]
hoezo, omdat ze alles doorbrieft naar jill wat ze hebben besproken het weekend ?
ze was zo leuk het weekend, dus dat is ook allemaal geacteerd van jillquote:Op maandag 1 maart 2021 21:09 schreef Tourniquet het volgende:
Waarom laat Jill zich toch weer verleiden tot gametalk met Matt terwijl ze dat niet wil...
dat valt nog te bezien, maar niet netjes dat hij nou mike zwart zit te maken tegen jillquote:Op maandag 1 maart 2021 21:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Meer omdat hij zich niet meer in de luren laat leggen door Mike
Dat doet hij helemaal zelfquote:Op maandag 1 maart 2021 21:10 schreef engine het volgende:
Matt is top![]()
Afgelopen weekend al over geklaagd dat Matt te kijk gezet wordt...hij heeft het zelf ook door dus.
Mike heeft hem 3 dagen voor de gek gehouden. Weg met die kerel.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:11 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat valt nog te bezien, maar niet netjes dat hij nou mike zwart zit te maken tegen jill
Ouwe Hugh Heffner, hoop dat als hij dat huis uitgaat er nog wat snapchat chickies overblijven voor de rest van ons.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:10 schreef engine het volgende:
Matt is top![]()
Afgelopen weekend al over geklaagd dat Matt te kijk gezet wordt...hij heeft het zelf ook door dus.
Nee dat doen de anderen...fucking lafquote:
Maar waarom geeft hij dan eerst zelf de aanzet door mee te gaan in die verhalen.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:10 schreef engine het volgende:
Matt is top![]()
Is haar opa soms Bassie?quote:
Omdat hij mee wil praten. Hij wil erbij horen.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:12 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Maar waarom geeft hij dan eerst zelf de aanzet door mee te gaan in die verhalen.
precies. snap ik dus ook niet.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:14 schreef engine het volgende:
[..]
Omdat hij mee wil praten. Hij wil erbij horen.
Waarom wordt Mike met zijn veel heftigere verhalen niet zo voor de gek gehouden
Jill voelt zich alweer minderwaardig omdat de mannen nauwelijks over haar hebben gesproken en wel over de andere meiden.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:13 schreef Koos1958 het volgende:
Jill is denk ik weer onzeker geworden omdat Mike in de badkamer gelijk begon jij haalt de finale je speelt elke week iemand weg. Dus nu denkt Jill weer dat ze op haar gaan stemmen allemaal.
Maf gezicht zoquote:Op maandag 1 maart 2021 21:15 schreef Batacuda het volgende:
Lekker opgeruimd daar backstage.
[ afbeelding ]
slachtofferquote:Op maandag 1 maart 2021 21:15 schreef suzi1 het volgende:
[..]
precies. snap ik dus ook niet.
matt is een makkelijker, hoe noem je dat woord?
Prooiquote:Op maandag 1 maart 2021 21:15 schreef suzi1 het volgende:
[..]
precies. snap ik dus ook niet.
matt is een makkelijker, hoe noem je dat woord?
Stream 1 of 2?quote:Op maandag 1 maart 2021 21:16 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik kon het niet zo goed volgen, maar hij zei iets over een foto?
Ze heeft gelijk denk ik.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Jill tegen Matt: "Volgens mij hebben ze het niet over mij gehad, wel over de andere vrouwen".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |