Doe dan om 4 uur.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:55 schreef Whuzz het volgende:
Ik stem voor een medley om 6 uur in de ochtend!
24 uur Carnival festival. Wie het eerst zeurt erover is genomineerdquote:Op maandag 1 maart 2021 12:55 schreef Whuzz het volgende:
Ik stem voor een medley om 6 uur in de ochtend!
Taaaatata, taaaatata, TATADAAAAAquote:Op maandag 1 maart 2021 12:56 schreef Benny het volgende:
[..]
24 uur Carnival festival. Wie het eerst zeurt erover is genomineerd
Ongeveer wel, het is toch vaak zo dat je rond zessen niet echt meer in slaap komt en 4 uur hang je ertussen, ,lukt het wel of niet.quote:
quote:Op maandag 1 maart 2021 12:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Inderdaad heb ik ook wat te lachen om die tijd als ik wakker ben.
Dan heb je die dames niet gezien na de polonaise-regel. Die kropen gewoon weer hun nest in en sliepen nog twee uur door.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:58 schreef espri het volgende:
[..]
Ongeveer wel, het is toch vaak zo dat je rond zessen niet echt meer in slaap komt en 4 uur hang je ertussen, ,lukt het wel of niet.
Door dat gezeur van die mannen mogen ze van mij nog wel een week daar zitten.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:59 schreef espri het volgende:
Ik hoop echt dat ze nog moeten ruilen, de mannen worden er steeds bozer om dat de vrouwen ze niks gunnen.
Nee, kijk niet hele dagen, mis wel eens wat.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dan heb je die dames niet gezien na de polonaise-regel. Die kropen gewoon weer hun nest in en sliepen nog twee uur door.
quote:Op maandag 1 maart 2021 12:42 schreef Jockari het volgende:
[..]
Geef ze geen bezem, of Zoey vliegt er mee weg !
Tja, daar heeft hun gedrag van de afgelopen paar dagen wel een beetje aan bijgedragen natuurlijk. Niet dat de mannen veel beter zijn. Maar de splitsing heeft kennelijk opgeleverd waar BB naar op zoek was, een beetje een "wig" tussen mannen en vrouwen.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:00 schreef Rhosyn het volgende:
Die mannen hebben zo een lage dunk van de vrouwen.
Hun tijd komt vast nog wel.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Dit heeft toch zoiets dystopisch
[ afbeelding ]
Steeds ruilen voor de laatste weken.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:01 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Door dat gezeur van die mannen mogen ze van mij nog wel een week daar zitten.
Ik moest ff google'enquote:Op maandag 1 maart 2021 13:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Nah, das niet helemaal eerlijk. Michel sport zich suf, óók nu in "arm". Heeft er vanochtend al weer een uur op zitten. Zelfs mike en matt gaan regelmatig op de hometrainer.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:03 schreef espri het volgende:
[..]
Steeds ruilen voor de laatste weken.![]()
Michel zei net, de meiden zouden alleen maar op hun bed gaan liggen hier. Zegt ie hangend in zn nest....
Betekenis moest ik even opzoeken.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Ze feliciteerden wel, maar de dames schreeuwde zelf zo hard dat ze het niet hoorden.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
lekker belangrijk of ze gefeliciteerd hebben meteen... kinderachtig gedrag ook om erom te gaan miepen
Jill bonding weekend met de vrouwen. Mike vergiffenis bij de mannen. Jill vindt nog steeds geen ansluiting, Mike krijgt nog steeds alle stemmen. De streamer heeft voor niks naar niks zitten kijken.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tja, daar heeft hun gedrag van de afgelopen paar dagen wel een beetje aan bijgedragen natuurlijk. Niet dat de mannen veel beter zijn. Maar de splitsing heeft kennelijk opgeleverd waar BB naar op zoek was, een beetje een "wig" tussen mannen en vrouwen.
Dat is waar, hij sport ook constant maar het was wel even grappig dat ie dat zei terwijl hij onderuit lag.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nah, das niet helemaal eerlijk. Michel sport zich suf, óók nu in "arm". Heeft er vanochtend al weer een uur op zitten. Zelfs mike en matt gaan regelmatig op de hometrainer.
De dames hangen 95% van de tijd op de bank, dus hij heeft wel een punt.
Zo enthousiast waren de mannen niet.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze feliciteerden wel, maar de dames schreeuwde zelf zo hard dat ze het niet hoorden.
Yup. Het effect is wat dat betreft nihil.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:06 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Jill bonding weekend met de vrouwen. Mike vergiffenis bij de mannen. Jill vindt nog steeds geen ansluiting, Mike krijgt nog steeds alle stemmen. De streamer heeft voor niks naar niks zitten kijken.
wooow al 354 x bekekenquote:Op maandag 1 maart 2021 12:34 schreef spapaars het volgende:
Alle stenen vallen om
https://streamable.com/4yg1vg
sporten en vreten?quote:Op maandag 1 maart 2021 13:08 schreef lonneberga het volgende:
Dit zal wel de laatste BB ooit worden,mocht er nog 1 komen dan graag met alleen mannen erin.
De vrouwelijke versie is make-uppen en vretenquote:
daar word ik rustig vanquote:Op maandag 1 maart 2021 13:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
De vrouwelijke versie is make-uppen en vreten
Ik vermoed dat Naomi ze wel iets wil gunnen, maar dat er andere zijn die niks willen gunnen.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:10 schreef espri het volgende:
De dames pakken de kaart er nog maar eens bij of ze de heren wat gunnen.
Dat sporten doet hij toch voor zijn eigen plezier of doet hij dat voor anderen?quote:Op maandag 1 maart 2021 13:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nah, das niet helemaal eerlijk. Michel sport zich suf, óók nu in "arm". Heeft er vanochtend al weer een uur op zitten. Zelfs mike en matt gaan regelmatig op de hometrainer.
De dames hangen 95% van de tijd op de bank, dus hij heeft wel een punt.
Mee eens. Snel even de teams wisselen en dan nog VEEL armer maken.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:10 schreef suzi1 het volgende:
ik vind dit echt zoveel beter. de meiden die de mannen weinig tot niks gunnen. de armen mogen best nog armer worden.
ik luister zelden naar ze, maar wil je best geloven hoorquote:Op maandag 1 maart 2021 13:10 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Mannen onder elkaar zijn gewoon leuker
Nou .. de hele dag kaarten heb ik ook wel een keertje gezien.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:10 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Als ik de dames (zowel in BB als hier op FoK) mag geloven doet hij het ook voor hun plezierquote:Op maandag 1 maart 2021 13:11 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Dat sporten doet hij toch voor zijn eigen plezier of doet hij dat voor anderen?
Ik denk eerder dat ze het nu willen doen omdat BB liet horen dat ze er geen gebruik van maakten, ze zien de bui hangen dat de mannen boos zijn.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:11 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Naomi ze wel iets wil gunnen, maar dat er andere zijn die niks willen gunnen.
Nou nee , en die mannen al helemaal niet.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:10 schreef lonneberga het volgende:
[..]
de eerste minuten dat hij binnen kwam was het vooral om indruk te maken.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:11 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Heb je die mannen gezien? Net zo zuur.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:13 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Voor het eerst dat we iemand naar de DBK zien gaan.
Wat zijn die meiden zuur.
Witches and bitches.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:13 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Voor het eerst dat we iemand naar de DBK zien gaan.
Wat zijn die meiden zuur.
Met een type Matt erbij wordt het al snel sfeerloos.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou nee , en die mannen al helemaal niet.
Puzzelen en zonnen is idd veel beterquote:Op maandag 1 maart 2021 13:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou .. de hele dag kaarten heb ik ook wel een keertje gezien.
O ja tuurlijk..Maar de ketels verwijten dat het zwart ziet. ze doen geen van allen veel meer dan alleen hangen en op bed liggen. Overigens niet alleen nu, maar eigenlijk altijd alquote:Op maandag 1 maart 2021 13:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als ik de dames (zowel in BB als hier op FoK) mag geloven doet hij het ook voor hun plezier
Ik geloof dat ze nu 4? dagen bezig zijn na een spel hebben de mannen verloren en daarom zitten zij aan de arme kant.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:14 schreef Straatverlichting het volgende:
Ok.. uitzending en tegengas dus.
Nick ook, dat is net een dooie.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:14 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Met een type Matt erbij wordt het al snel sfeerloos.
Die heeft nog een beetje humor. dat scheeltquote:
meen vrijdag . na een spelquote:Op maandag 1 maart 2021 13:10 schreef Straatverlichting het volgende:
Ik begrijp die splitsing m/v niet. Kan het ook niet terugvinden in SV.
Ja ok, "tv maken" "BB" en ander geleuter.
Weet iemand vanaf wanneer dat is?
De vrouwen doen zelfs niks anders in luxe....eten en hangen.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:03 schreef espri het volgende:
[..]
Michel zei net, de meiden zouden alleen maar op hun bed gaan liggen hier. Zegt ie hangend in zn nest....
en ik had toen hier iets opgevangen van dat michel had gezegd de vrouwen te hebben laten winnen??quote:Op maandag 1 maart 2021 13:15 schreef espri het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze nu 4? dagen bezig zijn na een spel hebben de mannen verloren en daarom zitten zij aan de arme kant.
Wattenschijf-behandelingquote:Op maandag 1 maart 2021 13:16 schreef Ireth het volgende:
Zoey is alle dominosteentjes aan het poetsen ofzo??
Denk je dat hij dat lekker vindt.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:03 schreef espri het volgende:
[..]
Klopt, lijkt of ze niks meer kunnen zonder de heren.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
De vrouwen doen zelfs niks anders in luxe....eten en hangen.
Nick heeft nog wel humor en kan een gesprek voeren, Matt wilt ook wat vertellen, eist de aandacht op en slaat de sfeer er volledig uit.quote:
Ik zie precies hetzelfde bij de mannenquote:Op maandag 1 maart 2021 13:16 schreef espri het volgende:
[..]
Klopt, lijkt of ze niks meer kunnen zonder de heren.
Yep, ze functioneren daar alleen als groep en dan nog komt er niet veel uit.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie precies hetzelfde bij de mannen
In eerste instantie, vlak na het spel had hij er gloeiend de pest in dat hij had verloren. Later is daar het "grappig" bedoelde bijgekomen dat michel de vrouwen had laten winnen.....quote:Op maandag 1 maart 2021 13:16 schreef suzi1 het volgende:
[..]
en ik had toen hier iets opgevangen van dat michel had gezegd de vrouwen te hebben laten winnen??
als hij dat zei dan weet ik al genoeg.
Die monotone stem van Matt is vreselijk.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:17 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Nick heeft nog wel humor en kan een gesprek voeren, Matt wilt ook wat vertellen, eist de aandacht op en slaat de sfeer er volledig uit.
En nu brengt hij het als waarheid...quote:Op maandag 1 maart 2021 13:18 schreef Verida het volgende:
[..]
In eerste instantie, vlak na het spel had hij er gloeiend de pest in dat hij had verloren. Later is daar het "grappig" bedoelde bijgekomen dat michel de vrouwen had laten winnen.....
michel praat ook heel monotoon. als ik op zijn zaal lag zou ik vragen aan hem om nog een verhaaltje uit zijn leven te vertellen. werkt mss sneller dan een slaappilquote:Op maandag 1 maart 2021 13:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die monotone stem van Matt is vreselijk.
quote:Op maandag 1 maart 2021 13:20 schreef suzi1 het volgende:
[..]
michel praat ook heel monotoon. als ik op zijn zaal lag zou ik vragen aan hem om nog een verhaaltje uit zijn leven te vertellen. werkt mss sneller dan een slaappil
ah dus toch. hoe een grote skkl ben je danquote:Op maandag 1 maart 2021 13:19 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
En nu brengt hij het als waarheid...
Natte nel gaat even ramen lappen
Precies, en de vrouwen doen voor hun eigen eigenlijk helemaal niks dan eten make upen en liggen. Ze kunnen tennissen ze kunnen jeu de boles ze kunnen puzzelen of kaarten helemaal niks.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:11 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
ja, ze doen echt niet voor elkaar onder hoor..quote:Op maandag 1 maart 2021 13:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie precies hetzelfde bij de mannen
quote:Op maandag 1 maart 2021 13:20 schreef suzi1 het volgende:
[..]
michel praat ook heel monotoon. als ik op zijn zaal lag zou ik vragen aan hem om nog een verhaaltje uit zijn leven te vertellen. werkt mss sneller dan een slaappil
quote:Op maandag 1 maart 2021 13:15 schreef espri het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze nu 4? dagen bezig zijn na een spel hebben de mannen verloren en daarom zitten zij aan de arme kant.
Thx!quote:Op maandag 1 maart 2021 13:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
meen vrijdag . na een spel
vrouwen wonnen ..mannen dus afgesplitst
arm/rijk versie was de bedoeling
het wrd basic/luxe
Ze zijn nog moe van die 3 uur met die stenen. Heeft 3 dagen nodig om te herstellen.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:20 schreef Benny het volgende:
Er werd een opmerking gemaakt over geheime opdrachten
Jill: "Ja, die hebben we al een tijd niet gehad"
Kom maar op
oooo leuk jeu de boulen! ajb zeg, dan liever een fles wijn en ze zien dansen en lachen en de anderen in de zeik zetten dmv een liedje onder het genot van een vals gitaarspelquote:Op maandag 1 maart 2021 13:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Precies, en de vrouwen doen voor hun eigen eigenlijk helemaal niks dan eten make upen en liggen. Ze kunnen tennissen ze kunnen jeu de boles ze kunnen puzzelen of kaarten helemaal niks.
Preciesquote:Op maandag 1 maart 2021 13:21 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
ja, ze doen echt niet voor elkaar onder hoor..
* magnaal24 Ze kunnen wel weer uit, ik verklooi mijn tijd zo
Staat trouwens wel zowel in het Updates als het Streamverslagen topic.quote:
quote:Op maandag 1 maart 2021 13:26 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus michel begint over bloembollen eten wat ze ook in de tweede wereld oorlog hadden. Ze hebben tot nu toe veel meer te eten daar dan mensen die moeten leven van de voedselbank.
Lekker rustgevend, heb dat liever dan een Naomi.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:20 schreef suzi1 het volgende:
[..]
zeker als het om slapen betreft ja. voor de rest niksquote:Op maandag 1 maart 2021 13:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Lekker rustgevend, heb dat liever dan een Naomi.
Ja, anders worden het de tulpenbollen...quote:Op maandag 1 maart 2021 13:27 schreef suzi1 het volgende:
wat zuinig, alleen t velletje van de ui met een mes afkrabben. is hij bang 1 laagje minder te kunnen eten
school was ellende, dus daar heb ik zelf plezier en lol gemaakt. met als gevolg geen diploma, maar daar had ik nu toch niks mee gekundquote:Op maandag 1 maart 2021 13:29 schreef magnaal24 het volgende:
Dit is echt het kenmerk van deze groep..Ze wilden in BB, "plezier maken", volgens Mike.." voor de lol" heb ik diversen horen zeggen..Die lol verwachten ze op een dienblaadje aangereikt te krijgen..Net als vroeger op school of bij de verkenners (defensie)..
Niets kunnen ze bedenken om het gezelliger en leuker te maken..
Ga van mijn part: Wie ben ik spelen of hints pffttt
Handwasje nooit van gehoord.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:30 schreef Ireth het volgende:
De schone onderbroeken zijn op bij de dames!
quote:Op maandag 1 maart 2021 13:29 schreef espri het volgende:
[..]
Ja, anders worden het de tulpenbollen...
Nou dat zou triest zijn......quote:Op maandag 1 maart 2021 13:31 schreef suzi1 het volgende:
julie is ook veel losser met bewegen en dansen zo zonder michel. ze hield zich dus echt in heb ik t idee
Dan heb ik niet goed gekeken. Dat updates topic kende ik sws niet. Thx.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Staat trouwens wel zowel in het Updates als het Streamverslagen topic.
BB / Big Brother 2021 Streamverslagen deel 2
BB / Big Brother 2021 Updates
Het heeft al met al een positieve uitwerking op de damesquote:Op maandag 1 maart 2021 13:31 schreef suzi1 het volgende:
julie is ook veel losser met bewegen en dansen zo zonder michel. ze hield zich dus echt in heb ik t idee
ja je "grote broer"quote:Op maandag 1 maart 2021 13:31 schreef suzi1 het volgende:
Ik heb daar niet op gelet maar dat ga ik nu wel doen.....quote:Op maandag 1 maart 2021 13:35 schreef suzi1 het volgende:
[..]
maar zie jij het verschil ook? of denk ik dat alleen maar
In principe kunnen de vrouwen daar natuurlijk ook niet veel aan doen. BB heeft dat gedaan.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:34 schreef KnalPoenani het volgende:
Ik hoop echt dat ze vrijdag gaan ruilen van kant. En dat de mannen dan inmiddels zo pissig zijn dat ze de vrouwen ook niks gunnen 😂😂
Ik zie het probleem ook niet zo, wat is een week op die 100 dagen nou, en ze zitten in een spel.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:37 schreef suzi1 het volgende:
mij maakt het geen zak uit aan welke kant ik zou zitten. de bedden liggen toch lekker van allemaal
Het beweegt natuurlijk wel vrijer als je niet aan je "broer" hangt... soort fietsen zonder zijwieltjes, de wind door je haar!quote:Op maandag 1 maart 2021 13:31 schreef suzi1 het volgende:
ja hahaquote:Op maandag 1 maart 2021 13:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het beweegt natuurlijk wel vrijer als je niet aan je "broer" hangt... soort fietsen zonder zijwieltjes, de wind door je haar!
quote:Op maandag 1 maart 2021 13:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het beweegt natuurlijk wel vrijer als je niet aan je "broer" hangt... soort fietsen zonder zijwieltjes, de wind door je haar!
Als je gewend bent om een vakantiegevoel te hebben en je wordt opeens een bajesgevoel aangemeten, dan is dat even wennen.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie het probleem ook niet zo, wat is een week op die 100 dagen nou, en ze zitten in een spel.
ik weet nog dat ik een keer hier op bed lag en hoorde iemand echt heel goed dierengeluiden doen. bleek jerrel te zijn.quote:
Zou alleen Mike z'n bed weigerenquote:Op maandag 1 maart 2021 13:37 schreef suzi1 het volgende:
mij maakt het geen zak uit aan welke kant ik zou zitten. de bedden liggen toch lekker van allemaal
Het is een spel .quote:Op maandag 1 maart 2021 13:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als je gewend bent om een vakantiegevoel te hebben en je wordt opeens een bajesgevoel aangemeten, dan is dat even wennen.
ik leef eerlijk gezegt al jaren zo. heb een huis, maar leef op een paar vierkante meter met alles bijdehand.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als je gewend bent om een vakantiegevoel te hebben en je wordt opeens een bajesgevoel aangemeten, dan is dat even wennen.
Hoe is het met je vader? Ik dacht me te herinneren dat ik gelezen had dat je hem vorige week op de vloer vond? Sorry als ik me vergis;)quote:Op maandag 1 maart 2021 13:42 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik leef eerlijk gezegt al jaren zo. heb een huis, maar leef op een paar vierkante meter met alles bijdehand.
net als die hele corono, het heeft geen invloed op wat ik anders deed. alleen nu dan sinds een week wel. maarja c'est la vie en rose
Ze hebben elke dag aan de wijn gezeten tot nu toe. Scheelt een hoop.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:31 schreef suzi1 het volgende:
quote:Op maandag 1 maart 2021 13:44 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Hoe is het met je vader? Ik dacht me te herinneren dat ik gelezen had dat je hem vorige week op de vloer vond? Sorry als ik me vergis;)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 maart 2021 13:48 schreef suzi1 het volgende:
[..]nare situatie, sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Damn!! Suzi!! Wat verdrietig!! Heel veel sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Heel veel sterktequote:Op maandag 1 maart 2021 13:51 schreef suzi1 het volgende:
maar zodra ik weer even thuis ben en met jullie zit vergeet ik even alles om me heen. das echt fijn!!!!
[..]SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Nee zeker niet...ik zou zeggen geef die jongens allemaal een hengel...al vangen ze niks, ze gaan meestal wel praten...quote:
Gooi er een bal in en ze zijn zoet. Ik had nog wel een afwisseling verwacht tussen de twee kampen.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:55 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Nee zeker niet...ik zou zeggen geef die jongens allemaal een hengel...al vangen ze niks, ze gaan meestal wel praten...
[..]Sterkte ermee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Suzi, wat heftig allemaal voor je. Fijn dat dit je wat afleiding geeftquote:Op maandag 1 maart 2021 13:51 schreef suzi1 het volgende:
maar zodra ik weer even thuis ben en met jullie zit vergeet ik even alles om me heen. das echt fijn!!!!
wie ligt van jou? sterktequote:Op maandag 1 maart 2021 13:37 schreef suzi1 het volgende:
Dat is mooi om te horen meid en als er wat is, laat het ons weten. We zijn er voor je.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:51 schreef suzi1 het volgende:
Ja ik zei het even hiervoor ook al.. Genoeg spelen te doen, ook zonder bal...quote:Op maandag 1 maart 2021 13:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gooi er een bal in en ze zijn zoet. Ik had nog wel een afwisseling verwacht tussen de twee kampen.
Met die dominostenen was leuk, maar tevens het hoofdstuk van van de week vrees ik.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:58 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Ja ik zei het even hiervoor ook al.. Genoeg spelen te doen, ook zonder bal...
Ik denk dat ze erop gecast zijn, wat een vervelende mensen..quote:Op maandag 1 maart 2021 13:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Met die dominostenen was leuk, maar tevens het hoofdstuk van van de week vrees ik.
Dat domino gedoe , is dat een soort van reclame dingetje voor op tv? Of is dat weer een programma van een andere zender?quote:Op maandag 1 maart 2021 13:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Met die dominostenen was leuk, maar tevens het hoofdstuk van van de week vrees ik.
[..]Jeetje wat heftig zeg. Heel veel sterkte voor jullie allebei!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RTL heeft nu weer Legoshow in de aanbieding en bij SBS is het knikkeren..Maar vroeger was die dominoshow bij SBS Hoogstaand amusement hoorquote:Op maandag 1 maart 2021 14:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat domino gedoe , is dat een soort van reclame dingetje voor op tv? Of is dat weer een programma van een andere zender?
Ah ja!! Dat bedoelde ik idd!! Althans van dat domino show gedoe heb ik wel eens gehoord, Lego en knikkeren ken ik nietquote:Op maandag 1 maart 2021 14:04 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
RTL heeft nu weer Legoshow in de aanbieding en bij SBS is het knikkeren..Maar vroeger was die dominoshow bij SBS Hoogstaand amusement hoor
Naomi en Matt.quote:Op maandag 1 maart 2021 14:06 schreef mario390 het volgende:
wie makte dat alle stenen gevallen zijn?
Beide partijen hadden dezelfde opdracht ,maar dan gescheiden .quote:Op maandag 1 maart 2021 14:06 schreef mario390 het volgende:
wie makte dat alle stenen gevallen zijn?
Ze kan ook wel meer dan dat ze liet zienquote:Op maandag 1 maart 2021 14:09 schreef Koos1958 het volgende:
Valt me wel op dat Jill nu wel veel doet in het huis. Nu weer ramen zemen b.v.
Als dat maar niet het hoofdstuk van heel BB wordt.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Tja, geen kerels meer om aandacht bij te claimen. Je moet toch iets. Dan maar wat poetsen.quote:Op maandag 1 maart 2021 14:09 schreef Koos1958 het volgende:
Als het nu pas opvalt is het waarschijnlijk ook pas voor het eerst.quote:Op maandag 1 maart 2021 14:09 schreef Koos1958 het volgende:
Dat is wel grappig. Dat de mannen iets bij de vrouwen moeten doen en de vrouwen iets bij de mannen. Betrappen ze elkaar... Geld uit de potquote:Op maandag 1 maart 2021 14:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ze zouden de mannen een geheime opdracht moeten geven vannacht.
Alle make-up en haarstylers weg halen.
De hele week sinds die mannen weg zijn helpt ze met die meiden mee.quote:Op maandag 1 maart 2021 14:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Als het nu pas opvalt is het waarschijnlijk ook pas voor het eerst.
Jill lijkt me wel een actief meisje, die een teveel aan energie heeft soms..quote:Op maandag 1 maart 2021 14:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Als het nu pas opvalt is het waarschijnlijk ook pas voor het eerst.
Die meiden zijn ook echt lief met haarquote:Op maandag 1 maart 2021 14:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
De hele week sinds die mannen weg zijn helpt ze met die meiden mee.
Grappig... Aan de ene kant laten ze blijken, zeggen ze dat ze het wel prima vinden zo. Maar tegelijkertijd... ook het tegenovergesteldequote:Op maandag 1 maart 2021 14:14 schreef Koos1958 het volgende:
Liese heeft het wel naar haar zin zo. Lekker rustig. Mike zegt zullen wij niet genomineerd worden, zou wat zijn. Nick zegt ja we hebben al genoeg afgezien.
Nick lacht erom dus mike blijft de grap eindeloos herhalen.quote:Op maandag 1 maart 2021 14:15 schreef Kefke04 het volgende:
Mike is volgens mij de manager van Rene le blanc, hoe vaak dat die het erover heeft.
Is die van een politieke partij ofzo? Nee echt, wie is dat?quote:Op maandag 1 maart 2021 14:15 schreef Kefke04 het volgende:
Mike is volgens mij de manager van Rene le blanc, hoe vaak dat die het erover heeft.
Ik zie in Mike wel een PVV-erquote:Op maandag 1 maart 2021 14:09 schreef Flow3r het volgende:
Die Matt wordt later zo'n dikke vette speknek VVD-er
Stoer doen vs stoer blijvenquote:Op maandag 1 maart 2021 14:15 schreef Benny het volgende:
[..]
Grappig... Aan de ene kant laten ze blijken, zeggen ze dat ze het wel prima vinden zo. Maar tegelijkertijd... ook het tegenovergestelde
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand die denkt dat hij de sterren van de hemel zingt en op engelbert Hu..... dinck lijkt.quote:Op maandag 1 maart 2021 14:17 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Is die van een politieke partij ofzo? Nee echt, wie is dat?
die mike werd doppelstimmig nominiertquote:Op maandag 1 maart 2021 14:15 schreef Benny het volgende:
[..]
Grappig... Aan de ene kant laten ze blijken, zeggen ze dat ze het wel prima vinden zo. Maar tegelijkertijd... ook het tegenovergestelde
volkszanger die minimale bekendheid geniet door een SBS non-talentenshow.quote:Op maandag 1 maart 2021 14:17 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Ow die...quote:Op maandag 1 maart 2021 14:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Iemand die denkt dat hij de sterren van de hemel zingt en op engelbert Hu..... dinck lijkt.
Bingo en ze heeft het niet eens door.quote:Op maandag 1 maart 2021 14:20 schreef Koos1958 het volgende:
Raar he het schreeuwen van die vrouwen heeft michel niet gehoord maar wel dat die steentjes af en toe haperde.
Ik zal juichen al ze het huis moet verlaten.quote:Op maandag 1 maart 2021 14:19 schreef Benny het volgende:
Julie: "Waarom hebben jullie niet gejuicht voor ons?"
Michel: "We hebben gejuicht voor jullie"
een charmezangerquote:Op maandag 1 maart 2021 14:17 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Wat hij bedoelt hun kunnen geen briefjes schrijven wat de andere kant wel kan. Dus het zelfde briefje terug gestuurd. Met de zelfde wensen of tekst.quote:Op maandag 1 maart 2021 14:19 schreef Koos1958 het volgende:
Ach michel weer wij hebben hier helemaal niets he.
Als Michel vrijkomt gaat hij vast een hele daglang eten en op de weegschaal staanquote:Op maandag 1 maart 2021 14:19 schreef Koos1958 het volgende:
Ach michel weer wij hebben hier helemaal niets he.
Hoelang nog voordat er boterhammen onder de deur doorgaan?quote:Op maandag 1 maart 2021 14:23 schreef Whuzz het volgende:
Michel: Ik heb niet zoveel gegeten, want het ontbijt is een beetje op
Julie: OEI!
Ja BB, wat wordt een boze Julie-Mama! Niet fucken met haar broertje's eten!
Hij zat te zeuren over het eten. En dat ze weinig hebben en inderdaad ook geen pen of zo.quote:Op maandag 1 maart 2021 14:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat hij bedoelt hun kunnen geen briefjes schrijven wat de andere kant wel kan. Dus het zelfde briefje terug gestuurd. Met de zelfde wensen of tekst.
Dus waarom Ach Michel weer
Past dat, of moet Julie ze flink platstampen?quote:Op maandag 1 maart 2021 14:25 schreef engine het volgende:
[..]
Hoelang nog voordat er boterhammen onder de deur doorgaan?
Ik las eerst de helft en wilde zeggen, jij ophangen nee jij maar dat deed je zelf al.quote:Op maandag 1 maart 2021 14:25 schreef Whuzz het volgende:
DIt gesprek tussen Julie en Michel is echt net als een lange-afstands kalverliefde aan te telefoon.
- Wat heb jij gedaan?
+ Gegeten, beetje gekletst, en jij?
- Ja ook
+ Ok, ik moet gaan, jij moet ophangen
- Nee jij moet eerst ophangen!
+ Nee jij. Ik hou van jou
- Ik ook van jou
+ ...
- ....
+ Jij moet ophangen
- Nee JIJ moet ophangen
quote:Op maandag 1 maart 2021 12:59 schreef Clasientje het volgende:
Liese is ook best een stevige vrouw man.
ik kan het ze niet kwalijk nemenquote:Op maandag 1 maart 2021 13:00 schreef Rhosyn het volgende:
Die mannen hebben zo een lage dunk van de vrouwen.
Terwijl Naomi en julie echt tegen nick en Michel opkijken. Zielig om te zien.quote:
quote:Op maandag 1 maart 2021 14:25 schreef Whuzz het volgende:
DIt gesprek tussen Julie en Michel is echt net als een lange-afstands kalverliefde aan te telefoon.
- Wat heb jij gedaan?
+ Gegeten, beetje gekletst, en jij?
- Ja ook
+ Ok, ik moet gaan, jij moet ophangen
- Nee jij moet eerst ophangen!
+ Nee jij. Ik hou van jou
- Ik ook van jou
+ ...
- ....
+ Jij moet ophangen
- Nee JIJ moet ophangen
Lekker laten gaan, dat is gewoon een trolquote:Op maandag 1 maart 2021 14:29 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Zou je er please, please nu eens mee op willen houden? Je snapt wel wat ik bedoel
Ow okee, thnxquote:Op maandag 1 maart 2021 14:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lekker laten gaan, dat is gewoon een trol
ze kan beter haar plastieken reet eens poetsenquote:Op maandag 1 maart 2021 13:16 schreef Ireth het volgende:
Zoey is alle dominosteentjes aan het poetsen ofzo??
zijn ze aan verbouwen hahaquote:
Het interessante van trollen is dat je ze kunt negeren. Vinden ze niet leuk.quote:Op maandag 1 maart 2021 14:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lekker laten gaan, dat is gewoon een trol
Jill heeft wel met bepaalde dames aansluiting maar is toch moeilijk voor haar als je altijd buiten gesloten gevoeld hebt en ieder gestemd heeft op je andere taal die je niet altijd kunt volgen snap ik dat je je eigen niet helemaal niet lekker (thuis) voelt in de groep.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:06 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Jill bonding weekend met de vrouwen. Mike vergiffenis bij de mannen. Jill vindt nog steeds geen ansluiting, Mike krijgt nog steeds alle stemmen. De streamer heeft voor niks naar niks zitten kijken.
ze is vandaag wat stilletjes iddquote:
Na 50 dagen geen seks zijn de hormoon-niveau's ook vergelijkbaar met 15-jarige pubers vermoed ik.quote:
Heeft ze er niet heel veel meegenomen als je nu al te kort hebt.quote:Op maandag 1 maart 2021 14:35 schreef espri het volgende:
Juli maakt zich druk over de was, ze heeft geen onderbroeken meer... nog maar 2.
Dat werkt het beste iddquote:Op maandag 1 maart 2021 14:36 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Het interessante van trollen is dat je ze kunt negeren. Vinden ze niet leuk.![]()
![]()
op houden met mijn mening te geven? waarom zou ik dat doen? dit is een forumquote:Op maandag 1 maart 2021 14:29 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Zou je er please, please nu eens mee op willen houden? Je snapt wel wat ik bedoel
inderdaad, waarom laat BB dit allemaal toe?quote:Op maandag 1 maart 2021 14:30 schreef espri het volgende:
Beter iedere keer als ze contact hebben, geld uit de pot.
Dat gaat over de vorige stemming toen Naomi tegen haar zei dat Zoey zich bij hun grope moest aansluiten want anders wordt het 5 tegen haar. Omdat het groepje van Naomi sterk is. Dat blijft in Zoey haar hoofd hangen. Voelde een beetje als een dreigement.quote:Op maandag 1 maart 2021 14:48 schreef Koos1958 het volgende:
Over wie en wat heeft Zoey het nu.Gaat over het met 5 op 1 stemmen dat ze tegen naomi zei heeft geen nut.
nou.....quote:Op maandag 1 maart 2021 14:51 schreef puzziepie het volgende:
Het is alsof Michel het tegen een paar kleuters heeft
Dat was mijn koffie!quote:Op maandag 1 maart 2021 14:29 schreef Whuzz het volgende:
Mijn god wat een zwetsgesprek. Maak een gat in die deur als gloryhole en doe je ding, want dit gaat nergens meer over.
Ah, vandaar.....dus Zoey heeft er geen moeite mee dat Mike en Matt blijven....arme Jillquote:Op maandag 1 maart 2021 14:51 schreef Koos1958 het volgende:
Oh nu dat Julie nu teveel toenadering zoekt naar Jill en dat ze denken dat die haar mee wil nemen.
Dus niet op Matt die gaat op Michel.quote:Op maandag 1 maart 2021 14:53 schreef Koos1958 het volgende:
Als ik goed verstaan heb is dat liese er aan zit te denken om op Mike en Julie te stemmen. En zoey op mike en matt. Ook dat ze matt bij zich willen houden tot iets verder
?????? Kan geen stream kijken momenteelquote:Op maandag 1 maart 2021 14:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ah, vandaar.....dus Zoey heeft er geen moeite mee dat Mike en Matt blijven....arme Jill
ze maakte voor heen ook schoon hoorquote:Op maandag 1 maart 2021 14:09 schreef Koos1958 het volgende:
Nee ze vinden het juist raar dat julie ineens zo met jill optrekt. En zoey wil juist op mike en matt stemmen. Zo ik schreefquote:Op maandag 1 maart 2021 14:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ah, vandaar.....dus Zoey heeft er geen moeite mee dat Mike en Matt blijven....arme Jill
Denk dat de dames wat voorzichtig moeten zijn... als ze te verspreid stemmen lopen ze het risico dat zij Jill nomineren en de mannen Zoey. Ik zie het nog wel gebeuren dat de mannen wat één stem betreft nog op lijn komen.quote:Op maandag 1 maart 2021 14:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze ergeren zich aan Julie, slijmt voor eigen gewin met Jill, Mat houden ze er in, slappe tegenstanderquote:Op maandag 1 maart 2021 14:50 schreef 20100 het volgende:
[..]
inderdaad, waarom laat BB dit allemaal toe?
wat een slappe dweil die BB
Zou ik wel een toffe nominatie vinden.quote:Op maandag 1 maart 2021 14:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Denk dat de dames wat voorzichtig moeten zijn... als ze te verspreid stemmen lopen ze het risico dat zij Jill nomineren en de mannen Zoey. Ik zie het nog wel gebeuren dat de mannen wat één stem betreft nog op lijn komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |