Doe dan om 4 uur.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:55 schreef Whuzz het volgende:
Ik stem voor een medley om 6 uur in de ochtend!
24 uur Carnival festival. Wie het eerst zeurt erover is genomineerdquote:Op maandag 1 maart 2021 12:55 schreef Whuzz het volgende:
Ik stem voor een medley om 6 uur in de ochtend!
Taaaatata, taaaatata, TATADAAAAAquote:Op maandag 1 maart 2021 12:56 schreef Benny het volgende:
[..]
24 uur Carnival festival. Wie het eerst zeurt erover is genomineerd
Ongeveer wel, het is toch vaak zo dat je rond zessen niet echt meer in slaap komt en 4 uur hang je ertussen, ,lukt het wel of niet.quote:
quote:Op maandag 1 maart 2021 12:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Inderdaad heb ik ook wat te lachen om die tijd als ik wakker ben.
Dan heb je die dames niet gezien na de polonaise-regel. Die kropen gewoon weer hun nest in en sliepen nog twee uur door.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:58 schreef espri het volgende:
[..]
Ongeveer wel, het is toch vaak zo dat je rond zessen niet echt meer in slaap komt en 4 uur hang je ertussen, ,lukt het wel of niet.
Door dat gezeur van die mannen mogen ze van mij nog wel een week daar zitten.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:59 schreef espri het volgende:
Ik hoop echt dat ze nog moeten ruilen, de mannen worden er steeds bozer om dat de vrouwen ze niks gunnen.
Nee, kijk niet hele dagen, mis wel eens wat.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dan heb je die dames niet gezien na de polonaise-regel. Die kropen gewoon weer hun nest in en sliepen nog twee uur door.
quote:Op maandag 1 maart 2021 12:42 schreef Jockari het volgende:
[..]
Geef ze geen bezem, of Zoey vliegt er mee weg !
Tja, daar heeft hun gedrag van de afgelopen paar dagen wel een beetje aan bijgedragen natuurlijk. Niet dat de mannen veel beter zijn. Maar de splitsing heeft kennelijk opgeleverd waar BB naar op zoek was, een beetje een "wig" tussen mannen en vrouwen.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:00 schreef Rhosyn het volgende:
Die mannen hebben zo een lage dunk van de vrouwen.
Hun tijd komt vast nog wel.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Dit heeft toch zoiets dystopisch
[ afbeelding ]
Steeds ruilen voor de laatste weken.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:01 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Door dat gezeur van die mannen mogen ze van mij nog wel een week daar zitten.
Ik moest ff google'enquote:Op maandag 1 maart 2021 13:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Nah, das niet helemaal eerlijk. Michel sport zich suf, óók nu in "arm". Heeft er vanochtend al weer een uur op zitten. Zelfs mike en matt gaan regelmatig op de hometrainer.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:03 schreef espri het volgende:
[..]
Steeds ruilen voor de laatste weken.![]()
Michel zei net, de meiden zouden alleen maar op hun bed gaan liggen hier. Zegt ie hangend in zn nest....
Betekenis moest ik even opzoeken.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Ze feliciteerden wel, maar de dames schreeuwde zelf zo hard dat ze het niet hoorden.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
lekker belangrijk of ze gefeliciteerd hebben meteen... kinderachtig gedrag ook om erom te gaan miepen
Jill bonding weekend met de vrouwen. Mike vergiffenis bij de mannen. Jill vindt nog steeds geen ansluiting, Mike krijgt nog steeds alle stemmen. De streamer heeft voor niks naar niks zitten kijken.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tja, daar heeft hun gedrag van de afgelopen paar dagen wel een beetje aan bijgedragen natuurlijk. Niet dat de mannen veel beter zijn. Maar de splitsing heeft kennelijk opgeleverd waar BB naar op zoek was, een beetje een "wig" tussen mannen en vrouwen.
Dat is waar, hij sport ook constant maar het was wel even grappig dat ie dat zei terwijl hij onderuit lag.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nah, das niet helemaal eerlijk. Michel sport zich suf, óók nu in "arm". Heeft er vanochtend al weer een uur op zitten. Zelfs mike en matt gaan regelmatig op de hometrainer.
De dames hangen 95% van de tijd op de bank, dus hij heeft wel een punt.
Zo enthousiast waren de mannen niet.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze feliciteerden wel, maar de dames schreeuwde zelf zo hard dat ze het niet hoorden.
Yup. Het effect is wat dat betreft nihil.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:06 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Jill bonding weekend met de vrouwen. Mike vergiffenis bij de mannen. Jill vindt nog steeds geen ansluiting, Mike krijgt nog steeds alle stemmen. De streamer heeft voor niks naar niks zitten kijken.
wooow al 354 x bekekenquote:Op maandag 1 maart 2021 12:34 schreef spapaars het volgende:
Alle stenen vallen om
https://streamable.com/4yg1vg
sporten en vreten?quote:Op maandag 1 maart 2021 13:08 schreef lonneberga het volgende:
Dit zal wel de laatste BB ooit worden,mocht er nog 1 komen dan graag met alleen mannen erin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |