abonnement Unibet Coolblue
pi_201014967
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 22:56 schreef Burdie het volgende:
Weet iemand hier toevallig iets over de hedeviken deurtjes van besta? Ze zijn nieuw in het assortiment, maar bij geen enkele vestiging of online verkrijgbaar.
De 60 cm deurtjes zijn nu zelfs helemaal online verdwenen... De Belgischen site toont ze nog wel, maar nergens leverbaar of online te bestellen. Erg irritant.
pi_201043855
Hoi misschien is deze vraag al vaker gesteld maar hoe is het binnen in de IKEA qua coronaregels? Is het restaurant gewoon open??
pi_201043961
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 18:13 schreef Evertjan het volgende:
Hoi misschien is deze vraag al vaker gesteld maar hoe is het binnen in de IKEA qua coronaregels? Is het restaurant gewoon open??
bij onze ikea hing een bordje dat t restaurant op 1 september weer open gaat
*poef* nu is het weg
  maandag 23 augustus 2021 @ 23:23:11 #204
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201047951
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 18:21 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]
bij onze ikea hing een bordje dat t restaurant op 1 september weer open gaat
In Amersfoort ook.

Wat me trouwens wel opvalt is dat in de toiletten die stomme handdrogers nog steeds in gebruik zijn, die waren in Duitsland bij Ikea echt wel uitgeschakeld en vervangen voor papier.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 07:31:31 #205
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201049025
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 23:23 schreef Leandra het volgende:

[..]
In Amersfoort ook.

Wat me trouwens wel opvalt is dat in de toiletten die stomme handdrogers nog steeds in gebruik zijn, die waren in Duitsland bij Ikea echt wel uitgeschakeld en vervangen voor papier.
Beleid in Duitsland is toch ook wel veel strikter en anders dan hier. Dat verbaast me niet zo
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 08:16:32 #206
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201049234
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 07:31 schreef Molo het volgende:

[..]
Beleid in Duitsland is toch ook wel veel strikter en anders dan hier. Dat verbaast me niet zo
Punt is dat al heel lang bekend is dat die handdrogers juist ongezond zijn, ze blazen bacteriën de hele ruimte door, je moet ze dus eigenlijk zonder Corona ook al niet meer willen hebben hangen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 24 augustus 2021 @ 12:47:53 #207
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_201052470
gaan IKEA's ook meteen weer tot 21.00 open, zou fijn zijn
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_201053962
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 12:47 schreef rubbereend het volgende:
gaan IKEA's ook meteen weer tot 21.00 open, zou fijn zijn
Breda is gewoon tot 21:00 open. Was er zondag ff.
pi_201058105
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 14:58 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]
Breda is gewoon tot 21:00 open. Was er zondag ff.
Ik zag wel dat bij een aantal winkels de openingstijden vanaf volgende week minder uitgebreid worden. Onder andere Hengelo sluit op zaterdag weer om 18.00 uur.

Maar volgens mij zijn de winkels inderdaad weer "normaal" open vanaf het moment dat dit weer mocht.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 25 augustus 2021 @ 11:46:51 #210
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_201065717
IKEA in Zwolle is nog maar tot 20.00 open, ondanks wat op het bord voor de ingang staat :')
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 26 augustus 2021 @ 21:01:41 #211
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201087109
Ik was eigenlijk van plan om binnen afzienbare tijd het blauwgroene Lommarp TV-meubel te kopen, maar die zie ik ineens niet meer op de NL site staan, iemand enig idee of die nog weer binnenkomt, want die hele Lommarp serie is er in het off-white en blauwgroen, maar dat TV-meubel dus niet meer.

Ik heb de boekenkast pas al gekocht, want het TV-meubel zou ik er toch binnen afzienbare tijd bij kopen :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201254918
Wij hebben de sleutel van onze nieuwe woning en daar zit een IKEA keuken in. Ik heb de binnenkant van de apothekerskast vervangen, handig dat dat gewoon standaardmaten zijn :D

Helaas zijn de pannenhouders van de kookplaat beschadigd en smerig ... Weet iemand of IKEA ook losse onderdelen van dit soort dingen verkoopt?
pi_201258476
Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voor een Pax kast bezorgd kan worden als ik hem nu bestel?
(En waarom kan ik een aantal scharnieren niet meebestellen terwijl er in sommige filialen meer dan 700 stuks liggen :( Het idee van thuisbezorgen is dat ik niet naar de winkel hoef...)
pi_201259217
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 september 2021 18:14 schreef Serinde het volgende:
Wij hebben de sleutel van onze nieuwe woning en daar zit een IKEA keuken in. Ik heb de binnenkant van de apothekerskast vervangen, handig dat dat gewoon standaardmaten zijn :D

Helaas zijn de pannenhouders van de kookplaat beschadigd en smerig ... Weet iemand of IKEA ook losse onderdelen van dit soort dingen verkoopt?
Deze kun je eventueel nabestellen via een 'onderdelenhuis' in de buurt. IKEA kan (kon...) ze in ieder geval niet voor je bestellen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_201259371
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 21:34 schreef Hupje het volgende:
Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voor een Pax kast bezorgd kan worden als ik hem nu bestel?
(En waarom kan ik een aantal scharnieren niet meebestellen terwijl er in sommige filialen meer dan 700 stuks liggen :( Het idee van thuisbezorgen is dat ik niet naar de winkel hoef...)
Producten worden niet vanuit een vestiging geleverd, maar vanuit een distributiemagazijn. Wanneer een product daar niet voorradig is, kunnen zij dit niet leveren. Of in ieder geval niet gelijktijdig.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_201260574
Ikea is momenteel echt drama met de voorraden. Ik was vandaag in de winkel en ik heb nog nooit zoveel lege schappen gezien. Medewerkers met het handen in het haar want zij horen al weken dat de producten die week binnen komt maar vervolgens komt er heel weinig of helemaal niets binnen.
pi_201260883
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 22:04 schreef Bartjebart het volgende:

[..]
Deze kun je eventueel nabestellen via een 'onderdelenhuis' in de buurt. IKEA kan (kon...) ze in ieder geval niet voor je bestellen.
Jammer. Geen idee wat je met een onderdelenhuis bedoelt maar ik ga op zoek. Doel je op zo’n “handyman” achtige winkel ?
pi_201267337
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 september 2021 23:12 schreef Serinde het volgende:

[..]
Jammer. Geen idee wat je met een onderdelenhuis bedoelt maar ik ga op zoek. Doel je op zo’n “handyman” achtige winkel ?
Winkels als dit:
https://www.partsnl.nl/winkels
https://plentyparts.nl/

Ze hebben dan een typenummer nodig (staat op de sticker van het apparaat)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 8 september 2021 @ 17:02:04 #219
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_201268030
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 22:52 schreef Elleska het volgende:
Ikea is momenteel echt drama met de voorraden. Ik was vandaag in de winkel en ik heb nog nooit zoveel lege schappen gezien. Medewerkers met het handen in het haar want zij horen al weken dat de producten die week binnen komt maar vervolgens komt er heel weinig of helemaal niets binnen.
Precies dit presentatie is soms ook erg sneu te noemen.
BAM dit is 3KB
pi_201268047
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 16:08 schreef Bartjebart het volgende:

[..]
Winkels als dit:
https://www.partsnl.nl/winkels
https://plentyparts.nl/

Ze hebben dan een typenummer nodig (staat op de sticker van het apparaat)
Mijn zoektocht leidde zelfs naar de website van Onderdelenhuis :') daar kan ik het type wel vinden maar hebben ze de houders helaas niet. Ik heb geen idee of en waar evt een sticker zit maar Ikea verkoopt het type nog steeds dus ik heb wel allerlei info.
Ik zal op de sites die jij noemt ook eens kijken. Dank.
pi_201268245
quote:
7s.gif Op woensdag 8 september 2021 17:03 schreef Serinde het volgende:

[..]
Mijn zoektocht leidde zelfs naar de website van Onderdelenhuis :') daar kan ik het type wel vinden maar hebben ze de houders helaas niet. Ik heb geen idee of en waar evt een sticker zit maar Ikea verkoopt het type nog steeds dus ik heb wel allerlei info.
Ik zal op de sites die jij noemt ook eens kijken. Dank.
Je kunt denk ik beter naar een winkel gaan. Daar kunnen ze op modelnummer (je komt met artikelnummer/naam van IKEA niet ver ben ik bang) veel meer bestellen direct bij de leverancier. Op de site vermelden ze alleen de artikelen die veel gevraagd worden.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_201268253
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 17:02 schreef Loll het volgende:

[..]
Precies dit presentatie is soms ook erg sneu te noemen.
Dit is zeker niet alleen bij IKEA een probleem he. Ook verschillende Actions hier hebben te maken met vele lege schappen en dit zal bij andere bedrijven ook zeker gaan spelen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_201268669
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 17:02 schreef Loll het volgende:

[..]
Precies dit presentatie is soms ook erg sneu te noemen.
Daar kunnen ze weinig aan doen. Ik begreep van een van de medewerkers dat ze de lege plekken proberen op te vullen met andere items maar dat kan niet altijd. En als de verwachting is dat een product morgen binnen komt ga je dat niet vol zetten met ander materiaal en de dag daarna weer leegtrekken.

Bij een van de producten had ik overigens zelf niet goed op de site gekeken, een ander product zou op voorraad zijn maar bleek niet (meer) aanwezig. Zie dat beide producten vandaag weer op voorraad zijn dus ik was er gewoon een dag te vroeg.
pi_201271267
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 17:23 schreef Bartjebart het volgende:

[..]
Je kunt denk ik beter naar een winkel gaan. Daar kunnen ze op modelnummer (je komt met artikelnummer/naam van IKEA niet ver ben ik bang) veel meer bestellen direct bij de leverancier. Op de site vermelden ze alleen de artikelen die veel gevraagd worden.
Ik ga die plaat er niet uitslopen …op die onderdelensite kon ik wel gewoon op het nummer van Ikea zoeken.
  donderdag 9 september 2021 @ 00:20:53 #225
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_201273182
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 22:52 schreef Elleska het volgende:
Ikea is momenteel echt drama met de voorraden. Ik was vandaag in de winkel en ik heb nog nooit zoveel lege schappen gezien. Medewerkers met het handen in het haar want zij horen al weken dat de producten die week binnen komt maar vervolgens komt er heel weinig of helemaal niets binnen.
Ikea gaat eigen boten charteren omdat de kosten te hoog liggen momenteel door crisis in verschepingsmarkt (containers kosten nu rustig vijf tot tien keer meer dan normaal) en levering gaat de komende maanden wel meer zaken treffen naar verwachting...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_201275012
Ik was eens aan het kijken wat we voor aanvulling op onze ladekasten voor het nieuwe huis volgend jaar nodig hebben. Ik dacht aan 1 Brimnes, omdat we er daar al een paar van hebben, maar nu zag ik de Nordli en nu wil ik dat, lekker puzzelen en bouwen en verschillende formaten lades. Dan zet ik de Brimnes wel in de garage en op zolder.
pi_201450908
Hmz, in juli uitgebreid een ontwerp gemaakt met de PLATSA planner en opgeslagen... werkt dat inmiddels niet meer helaas. Nu wil ik het opnieuw gaan samenstellen, maar de schoenenrekken zijn niet meer als inzet te kiezen. Bij inrichting in de planner is de hele categorie schoenen 'greyed out'. Geen idee of dat nu uit de catalogus is of dat het tijdelijk niet getoond wordt omdat ze die artikelen wellicht voorlopig niet leverbaar hebben?
  dinsdag 21 september 2021 @ 20:37:45 #228
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_201460438
Ik dacht dat er een fout in de app zat, want de KOPPLA en andere verlengsnoeren/stekkerdozen staan vrijwel overal op uitverkocht. Maar gezien eerdere reacties is er dus een flink probleem met de leveringen van IKEA? Vervelend.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_201464606
Weet iemand wanneer de Adventskalenders er weer zijn?
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  woensdag 22 september 2021 @ 08:51:44 #230
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201465280
quote:
1s.gif Op woensdag 22 september 2021 06:33 schreef valentijn101 het volgende:
Weet iemand wanneer de Adventskalenders er weer zijn?
Met de huidige leveringsproblemen verwacht ik ergens halverwege januari :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 22 september 2021 @ 12:52:40 #231
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_201468487
Ik hoorde van de week dat IKEA het glas van fotolijsten heeft vervangen voor plastic, want veiliger. Rare stap ivm duurzaamheid en producten te kunnen recyclen. Wel goedkoper te vervoeren dat wel.
Laat ik zeggen dat ik geen lijsten meer bij IKEA koop en mijn huidige verzameling koester.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  woensdag 22 september 2021 @ 12:57:00 #232
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201468560
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 12:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoorde van de week dat IKEA het glas van fotolijsten heeft vervangen voor plastic, want veiliger. Rare stap ivm duurzaamheid en producten te kunnen recyclen. Wel goedkoper te vervoeren dat wel.
Laat ik zeggen dat ik geen lijsten meer bij IKEA koop en mijn huidige verzameling koester.
Ze hebben toch al jaren plastic ipv glas in lijsten?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 22 september 2021 @ 13:05:07 #233
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_201468727
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 12:57 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ze hebben toch al jaren plastic ipv glas in lijsten?
Och verhip :@ Ik dacht dat ik glas had, maar dat is ook plastic. :@
Ik neem alles terug.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  woensdag 22 september 2021 @ 13:23:19 #234
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201469033
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 13:05 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]
Och verhip :@ Ik dacht dat ik glas had, maar dat is ook plastic. :@
Ik neem alles terug.
:D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 22 september 2021 @ 15:13:43 #235
428684 techcom
Dès tòch ene grôoten bout!
pi_201470387
quote:
1s.gif Op woensdag 22 september 2021 06:33 schreef valentijn101 het volgende:
Weet iemand wanneer de Adventskalenders er weer zijn?
In Eindhoven stonden er gisteren nog voldoende op voorraad
wè hij zeej èn wè 'n pèrd schèt, kunde in êenen èmmer gooie.
pi_201473370
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 15:13 schreef techcom het volgende:

[..]
In Eindhoven stonden er gisteren nog voldoende op voorraad
:o zijn ze er al??? Ahhh, dan moet ik opschieten.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_201476639
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 12:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Rare stap ivm duurzaamheid en producten te kunnen recyclen.
Even afgezien van punt dat het al lange tijd plastic is, breng je een kapot fotolijstje naar de milieustraat?
pi_201488477
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 12:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Rare stap ivm duurzaamheid en producten te kunnen recyclen. Wel goedkoper te vervoeren dat wel.
Het argument dat ze destijds gaven was dat plexiglas niet breekt als een lijst kapot zou vallen. Glas doet dat wel en is dus inderdaad veiliger (vooral met kinderen). Ook zijn de lijsten lichter waardoor je minder (zware) materialen nodig hebt om een stevige lijst te maken en is het vervoer inderdaad goedkoper.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_201499246
Mag ik even vloeken? We hebben een paar maanden geleden een keuken laten ontwerpen (we hadden tekeningen nodig voor de aannemer) en toen werd ons al verteld dat die ¤39 alleen verrekend kan worden bij aanschaf van een keuken binnen 3 maanden. Ok, raar, maar goed, die ¤39 zijn we dus kwijt, daar hadden we ons al bij neergelegd, want het huis wordt pas over een jaar opgeleverd. Maar nu blijkt ons ontwerp ook verdwenen te zijn. Bij telefonisch contact werd verteld: ja, helaas, we hebben een update gehad en we kunnen het ontwerp niet meer terughalen, u kunt een nieuwe afspraak maken. Ja hallo, zo werkt het toch niet?
  vrijdag 24 september 2021 @ 16:53:31 #240
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_201499917
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 16:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Mag ik even vloeken? We hebben een paar maanden geleden een keuken laten ontwerpen (we hadden tekeningen nodig voor de aannemer) en toen werd ons al verteld dat die ¤39 alleen verrekend kan worden bij aanschaf van een keuken binnen 3 maanden. Ok, raar, maar goed, die ¤39 zijn we dus kwijt, daar hadden we ons al bij neergelegd, want het huis wordt pas over een jaar opgeleverd. Maar nu blijkt ons ontwerp ook verdwenen te zijn. Bij telefonisch contact werd verteld: ja, helaas, we hebben een update gehad en we kunnen het ontwerp niet meer terughalen, u kunt een nieuwe afspraak maken. Ja hallo, zo werkt het toch niet?
Wel stom dat daar niet actief over geïnformeerd is inderdaad, de update werd wel vlak voor de wissel aangekondigd op de site en bij de ontwerpmodule. Maar je slaat het ontwerp op je account op dus hadden ze best een mailing kunnen doen met "LET OP: Je keukenontwerp verdwijnt!"
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_201500212
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 september 2021 16:53 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Wel stom dat daar niet actief over geïnformeerd is inderdaad, de update werd wel vlak voor de wissel aangekondigd op de site en bij de ontwerpmodule. Maar je slaat het ontwerp op je account op dus hadden ze best een mailing kunnen doen met "LET OP: Je keukenontwerp verdwijnt!"
Het slaat echt helemaal nergens op, ik heb nergens communicatie over gezien, zo’n mailing was wel het minste geweest ja. En welke wissel?
We betalen verdorie voor dat ontwerp en dan issie foetsie. En dan gewoon doodleuk zeggen: je kunt een nieuwe afspraak maken. Ja joh, nog weer een uur daar zitten toekijken hoe een medewerker alle kastjes in het programma goedzet (het ontwerp had ik voordien zelf al gemaakt)
  zaterdag 25 september 2021 @ 09:40:30 #242
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_201507747
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 17:14 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Het slaat echt helemaal nergens op, ik heb nergens communicatie over gezien, zo’n mailing was wel het minste geweest ja. En welke wissel?
We betalen verdorie voor dat ontwerp en dan issie foetsie. En dan gewoon doodleuk zeggen: je kunt een nieuwe afspraak maken. Ja joh, nog weer een uur daar zitten toekijken hoe een medewerker alle kastjes in het programma goedzet (het ontwerp had ik voordien zelf al gemaakt)
De planner is wel echt fijner nu :@ je kunt veel sneller je ontwerp draaien enzo. Maar het is wel kut idd.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_201507901
Ok... heb ik vorige week de pepprig schoonmaakset gekocht in de verwachting dat ik vast wel online kon vinden welk onderdeel wáárvoor gebruikt moet worden, maar naaaah, je moet blijkbaar maar op je intuïtie afgaan :D

Ik heb een nagenoeg afwezige schoonmaakintuïtie :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201507911
Als je het ontwerp zelf al had gemaakt, had je dan wel een betaalde afspraak nodig?
Ik had het ontwerp ook zelf gemaakt, die controleerden ze zonder afspraak helemaal gratis. Paar kleine aanpassingen (zo was ik een zijpaneel vergeten) en de bestellijst uitprinten.
pi_201507934
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 09:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
pepprig schoonmaakset
https://www.ikea.com/nl/nl/p/pepprig-schoonmaakset-50499558/

Deze?
Kom je er ook niet uit met de actiefoto's en het filmpje?
pi_201508007
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 09:53 schreef Elleska het volgende:

[..]
https://www.ikea.com/nl/nl/p/pepprig-schoonmaakset-50499558/

Deze?
Kom je er ook niet uit met de actiefoto's en het filmpje?
:Y

Ik vind dat erg beperkt. Ik wil gewoon een uitleg met dit is het, hier kun je het voor gebruiken, hiervoor niet en zo maak je het schoon. Zoveel minder moeite en zoveel bruikbaarder dan een handje foto's waarop je 1 vd gebruiksmogelijkheden ziet :?

Er zit ook aan elk onderdeel een compleet kraamverband met wasinstructies dat niemand er aan gaat laten zitten :?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 25 september 2021 @ 11:12:12 #247
319308 Tink89
To live is to dance
pi_201508738
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 09:58 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
:Y

Ik vind dat erg beperkt. Ik wil gewoon een uitleg met dit is het, hier kun je het voor gebruiken, hiervoor niet en zo maak je het schoon. Zoveel minder moeite en zoveel bruikbaarder dan een handje foto's waarop je 1 vd gebruiksmogelijkheden ziet :?

Er zit ook aan elk onderdeel een compleet kraamverband met wasinstructies dat niemand er aan gaat laten zitten :?
Ik snap hier echt niet zo veel van eigenlijk. Dat filmje is toch superduidelijk?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_201509970
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 11:12 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Ik snap hier echt niet zo veel van eigenlijk. Dat filmje is toch superduidelijk?
Je snapt niet dat ik gewoon een boekje wil waar ik even in 3 seconden kan kijken wat ook de bedoeling was ipv iedere keer een filmpje op te moeten zoeken en dan te gaan zitten kijken? Daar snap ik echt niet zo veel van eigenlijk :?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 26 september 2021 @ 11:10:47 #249
277627 Seven.
We are Borg.
pi_201523481
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 september 2021 18:14 schreef Serinde het volgende:
Wij hebben de sleutel van onze nieuwe woning en daar zit een IKEA keuken in. Ik heb de binnenkant van de apothekerskast vervangen, handig dat dat gewoon standaardmaten zijn :D

Helaas zijn de pannenhouders van de kookplaat beschadigd en smerig ... Weet iemand of IKEA ook losse onderdelen van dit soort dingen verkoopt?
Even benieuwd want Ikea heeft in principe geen apothekerskasten. Wij gaan mogelijk voor een Ikea keuken en we willen een apothekerskast. Alleen op de planner kunnen we die niet goed intekenen omdat de planner binnenlades boven borsthoogte niet goed vindt.

Welke lades heb je hiervoor gebruikt en zijn die bevestigd aan het front? Fotootje? :@
Resistance is futile.
pi_201523763
quote:
7s.gif Op zondag 26 september 2021 11:10 schreef Seven. het volgende:

[..]
Even benieuwd want Ikea heeft in principe geen apothekerskasten. Wij gaan mogelijk voor een Ikea keuken en we willen een apothekerskast. Alleen op de planner kunnen we die niet goed intekenen omdat de planner binnenlades boven borsthoogte niet goed vindt.

Welke lades heb je hiervoor gebruikt en zijn die bevestigd aan het front? Fotootje? :@
Het is een kastJE eigenlijk, deze
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')