Met de huidige leveringsproblemen verwacht ik ergens halverwege januariquote:Op woensdag 22 september 2021 06:33 schreef valentijn101 het volgende:
Weet iemand wanneer de Adventskalenders er weer zijn?
Ze hebben toch al jaren plastic ipv glas in lijsten?quote:Op woensdag 22 september 2021 12:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoorde van de week dat IKEA het glas van fotolijsten heeft vervangen voor plastic, want veiliger. Rare stap ivm duurzaamheid en producten te kunnen recyclen. Wel goedkoper te vervoeren dat wel.
Laat ik zeggen dat ik geen lijsten meer bij IKEA koop en mijn huidige verzameling koester.
Och verhipquote:Op woensdag 22 september 2021 12:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze hebben toch al jaren plastic ipv glas in lijsten?
quote:Op woensdag 22 september 2021 13:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Och verhipIk dacht dat ik glas had, maar dat is ook plastic.
Ik neem alles terug.
In Eindhoven stonden er gisteren nog voldoende op voorraadquote:Op woensdag 22 september 2021 06:33 schreef valentijn101 het volgende:
Weet iemand wanneer de Adventskalenders er weer zijn?
quote:Op woensdag 22 september 2021 15:13 schreef techcom het volgende:
[..]
In Eindhoven stonden er gisteren nog voldoende op voorraad
Even afgezien van punt dat het al lange tijd plastic is, breng je een kapot fotolijstje naar de milieustraat?quote:Op woensdag 22 september 2021 12:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Rare stap ivm duurzaamheid en producten te kunnen recyclen.
Het argument dat ze destijds gaven was dat plexiglas niet breekt als een lijst kapot zou vallen. Glas doet dat wel en is dus inderdaad veiliger (vooral met kinderen). Ook zijn de lijsten lichter waardoor je minder (zware) materialen nodig hebt om een stevige lijst te maken en is het vervoer inderdaad goedkoper.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Rare stap ivm duurzaamheid en producten te kunnen recyclen. Wel goedkoper te vervoeren dat wel.
Wel stom dat daar niet actief over geïnformeerd is inderdaad, de update werd wel vlak voor de wissel aangekondigd op de site en bij de ontwerpmodule. Maar je slaat het ontwerp op je account op dus hadden ze best een mailing kunnen doen met "LET OP: Je keukenontwerp verdwijnt!"quote:Op vrijdag 24 september 2021 16:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Mag ik even vloeken? We hebben een paar maanden geleden een keuken laten ontwerpen (we hadden tekeningen nodig voor de aannemer) en toen werd ons al verteld dat die ¤39 alleen verrekend kan worden bij aanschaf van een keuken binnen 3 maanden. Ok, raar, maar goed, die ¤39 zijn we dus kwijt, daar hadden we ons al bij neergelegd, want het huis wordt pas over een jaar opgeleverd. Maar nu blijkt ons ontwerp ook verdwenen te zijn. Bij telefonisch contact werd verteld: ja, helaas, we hebben een update gehad en we kunnen het ontwerp niet meer terughalen, u kunt een nieuwe afspraak maken. Ja hallo, zo werkt het toch niet?
Het slaat echt helemaal nergens op, ik heb nergens communicatie over gezien, zo’n mailing was wel het minste geweest ja. En welke wissel?quote:Op vrijdag 24 september 2021 16:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wel stom dat daar niet actief over geïnformeerd is inderdaad, de update werd wel vlak voor de wissel aangekondigd op de site en bij de ontwerpmodule. Maar je slaat het ontwerp op je account op dus hadden ze best een mailing kunnen doen met "LET OP: Je keukenontwerp verdwijnt!"
De planner is wel echt fijner nuquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het slaat echt helemaal nergens op, ik heb nergens communicatie over gezien, zo’n mailing was wel het minste geweest ja. En welke wissel?
We betalen verdorie voor dat ontwerp en dan issie foetsie. En dan gewoon doodleuk zeggen: je kunt een nieuwe afspraak maken. Ja joh, nog weer een uur daar zitten toekijken hoe een medewerker alle kastjes in het programma goedzet (het ontwerp had ik voordien zelf al gemaakt)
https://www.ikea.com/nl/nl/p/pepprig-schoonmaakset-50499558/quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2021 09:53 schreef Elleska het volgende:
[..]
https://www.ikea.com/nl/nl/p/pepprig-schoonmaakset-50499558/
Deze?
Kom je er ook niet uit met de actiefoto's en het filmpje?
Ik snap hier echt niet zo veel van eigenlijk. Dat filmje is toch superduidelijk?quote:Op zaterdag 25 september 2021 09:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik vind dat erg beperkt. Ik wil gewoon een uitleg met dit is het, hier kun je het voor gebruiken, hiervoor niet en zo maak je het schoon. Zoveel minder moeite en zoveel bruikbaarder dan een handje foto's waarop je 1 vd gebruiksmogelijkheden ziet
Er zit ook aan elk onderdeel een compleet kraamverband met wasinstructies dat niemand er aan gaat laten zitten
Je snapt niet dat ik gewoon een boekje wil waar ik even in 3 seconden kan kijken wat ook de bedoeling was ipv iedere keer een filmpje op te moeten zoeken en dan te gaan zitten kijken? Daar snap ik echt niet zo veel van eigenlijkquote:Op zaterdag 25 september 2021 11:12 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik snap hier echt niet zo veel van eigenlijk. Dat filmje is toch superduidelijk?
Even benieuwd want Ikea heeft in principe geen apothekerskasten. Wij gaan mogelijk voor een Ikea keuken en we willen een apothekerskast. Alleen op de planner kunnen we die niet goed intekenen omdat de planner binnenlades boven borsthoogte niet goed vindt.quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:14 schreef Serinde het volgende:
Wij hebben de sleutel van onze nieuwe woning en daar zit een IKEA keuken in. Ik heb de binnenkant van de apothekerskast vervangen, handig dat dat gewoon standaardmaten zijn![]()
Helaas zijn de pannenhouders van de kookplaat beschadigd en smerig ... Weet iemand of IKEA ook losse onderdelen van dit soort dingen verkoopt?
Het is een kastJE eigenlijk, dezequote:Op zondag 26 september 2021 11:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
Even benieuwd want Ikea heeft in principe geen apothekerskasten. Wij gaan mogelijk voor een Ikea keuken en we willen een apothekerskast. Alleen op de planner kunnen we die niet goed intekenen omdat de planner binnenlades boven borsthoogte niet goed vindt.
Welke lades heb je hiervoor gebruikt en zijn die bevestigd aan het front? Fotootje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |