abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201275012
Ik was eens aan het kijken wat we voor aanvulling op onze ladekasten voor het nieuwe huis volgend jaar nodig hebben. Ik dacht aan 1 Brimnes, omdat we er daar al een paar van hebben, maar nu zag ik de Nordli en nu wil ik dat, lekker puzzelen en bouwen en verschillende formaten lades. Dan zet ik de Brimnes wel in de garage en op zolder.
pi_201450908
Hmz, in juli uitgebreid een ontwerp gemaakt met de PLATSA planner en opgeslagen... werkt dat inmiddels niet meer helaas. Nu wil ik het opnieuw gaan samenstellen, maar de schoenenrekken zijn niet meer als inzet te kiezen. Bij inrichting in de planner is de hele categorie schoenen 'greyed out'. Geen idee of dat nu uit de catalogus is of dat het tijdelijk niet getoond wordt omdat ze die artikelen wellicht voorlopig niet leverbaar hebben?
  dinsdag 21 september 2021 @ 20:37:45 #228
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_201460438
Ik dacht dat er een fout in de app zat, want de KOPPLA en andere verlengsnoeren/stekkerdozen staan vrijwel overal op uitverkocht. Maar gezien eerdere reacties is er dus een flink probleem met de leveringen van IKEA? Vervelend.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_201464606
Weet iemand wanneer de Adventskalenders er weer zijn?
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  woensdag 22 september 2021 @ 08:51:44 #230
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201465280
quote:
1s.gif Op woensdag 22 september 2021 06:33 schreef valentijn101 het volgende:
Met de huidige leveringsproblemen verwacht ik ergens halverwege januari :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 22 september 2021 @ 12:52:40 #231
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_201468487
Ik hoorde van de week dat IKEA het glas van fotolijsten heeft vervangen voor plastic, want veiliger. Rare stap ivm duurzaamheid en producten te kunnen recyclen. Wel goedkoper te vervoeren dat wel.
Laat ik zeggen dat ik geen lijsten meer bij IKEA koop en mijn huidige verzameling koester.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  woensdag 22 september 2021 @ 12:57:00 #232
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201468560
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 12:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoorde van de week dat IKEA het glas van fotolijsten heeft vervangen voor plastic, want veiliger. Rare stap ivm duurzaamheid en producten te kunnen recyclen. Wel goedkoper te vervoeren dat wel.
Laat ik zeggen dat ik geen lijsten meer bij IKEA koop en mijn huidige verzameling koester.
Ze hebben toch al jaren plastic ipv glas in lijsten?
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 22 september 2021 @ 13:05:07 #233
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_201468727
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 12:57 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ze hebben toch al jaren plastic ipv glas in lijsten?
Och verhip :@ Ik dacht dat ik glas had, maar dat is ook plastic. :@
Ik neem alles terug.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  woensdag 22 september 2021 @ 13:23:19 #234
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201469033
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 13:05 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]
Och verhip :@ Ik dacht dat ik glas had, maar dat is ook plastic. :@
Ik neem alles terug.
:D
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 22 september 2021 @ 15:13:43 #235
428684 techcom
Dès tòch ene grôoten bout!
pi_201470387
quote:
1s.gif Op woensdag 22 september 2021 06:33 schreef valentijn101 het volgende:
In Eindhoven stonden er gisteren nog voldoende op voorraad
wè hij zeej èn wè 'n pèrd schèt, kunde in êenen èmmer gooie.
pi_201473370
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 15:13 schreef techcom het volgende:

[..]
In Eindhoven stonden er gisteren nog voldoende op voorraad
:o zijn ze er al??? Ahhh, dan moet ik opschieten.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_201476639
quote:
Rare stap ivm duurzaamheid en producten te kunnen recyclen.
Even afgezien van punt dat het al lange tijd plastic is, breng je een kapot fotolijstje naar de milieustraat?
pi_201488477
quote:
Rare stap ivm duurzaamheid en producten te kunnen recyclen. Wel goedkoper te vervoeren dat wel.
Het argument dat ze destijds gaven was dat plexiglas niet breekt als een lijst kapot zou vallen. Glas doet dat wel en is dus inderdaad veiliger (vooral met kinderen). Ook zijn de lijsten lichter waardoor je minder (zware) materialen nodig hebt om een stevige lijst te maken en is het vervoer inderdaad goedkoper.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_201499246
Mag ik even vloeken? We hebben een paar maanden geleden een keuken laten ontwerpen (we hadden tekeningen nodig voor de aannemer) en toen werd ons al verteld dat die ¤39 alleen verrekend kan worden bij aanschaf van een keuken binnen 3 maanden. Ok, raar, maar goed, die ¤39 zijn we dus kwijt, daar hadden we ons al bij neergelegd, want het huis wordt pas over een jaar opgeleverd. Maar nu blijkt ons ontwerp ook verdwenen te zijn. Bij telefonisch contact werd verteld: ja, helaas, we hebben een update gehad en we kunnen het ontwerp niet meer terughalen, u kunt een nieuwe afspraak maken. Ja hallo, zo werkt het toch niet?
  vrijdag 24 september 2021 @ 16:53:31 #240
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_201499917
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 16:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Mag ik even vloeken? We hebben een paar maanden geleden een keuken laten ontwerpen (we hadden tekeningen nodig voor de aannemer) en toen werd ons al verteld dat die ¤39 alleen verrekend kan worden bij aanschaf van een keuken binnen 3 maanden. Ok, raar, maar goed, die ¤39 zijn we dus kwijt, daar hadden we ons al bij neergelegd, want het huis wordt pas over een jaar opgeleverd. Maar nu blijkt ons ontwerp ook verdwenen te zijn. Bij telefonisch contact werd verteld: ja, helaas, we hebben een update gehad en we kunnen het ontwerp niet meer terughalen, u kunt een nieuwe afspraak maken. Ja hallo, zo werkt het toch niet?
Wel stom dat daar niet actief over geïnformeerd is inderdaad, de update werd wel vlak voor de wissel aangekondigd op de site en bij de ontwerpmodule. Maar je slaat het ontwerp op je account op dus hadden ze best een mailing kunnen doen met "LET OP: Je keukenontwerp verdwijnt!"
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_201500212
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 september 2021 16:53 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Wel stom dat daar niet actief over geïnformeerd is inderdaad, de update werd wel vlak voor de wissel aangekondigd op de site en bij de ontwerpmodule. Maar je slaat het ontwerp op je account op dus hadden ze best een mailing kunnen doen met "LET OP: Je keukenontwerp verdwijnt!"
Het slaat echt helemaal nergens op, ik heb nergens communicatie over gezien, zo’n mailing was wel het minste geweest ja. En welke wissel?
We betalen verdorie voor dat ontwerp en dan issie foetsie. En dan gewoon doodleuk zeggen: je kunt een nieuwe afspraak maken. Ja joh, nog weer een uur daar zitten toekijken hoe een medewerker alle kastjes in het programma goedzet (het ontwerp had ik voordien zelf al gemaakt)
  zaterdag 25 september 2021 @ 09:40:30 #242
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_201507747
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 17:14 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Het slaat echt helemaal nergens op, ik heb nergens communicatie over gezien, zo’n mailing was wel het minste geweest ja. En welke wissel?
We betalen verdorie voor dat ontwerp en dan issie foetsie. En dan gewoon doodleuk zeggen: je kunt een nieuwe afspraak maken. Ja joh, nog weer een uur daar zitten toekijken hoe een medewerker alle kastjes in het programma goedzet (het ontwerp had ik voordien zelf al gemaakt)
De planner is wel echt fijner nu :@ je kunt veel sneller je ontwerp draaien enzo. Maar het is wel kut idd.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_201507901
Ok... heb ik vorige week de pepprig schoonmaakset gekocht in de verwachting dat ik vast wel online kon vinden welk onderdeel wáárvoor gebruikt moet worden, maar naaaah, je moet blijkbaar maar op je intuïtie afgaan :D

Ik heb een nagenoeg afwezige schoonmaakintuïtie :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201507911
Als je het ontwerp zelf al had gemaakt, had je dan wel een betaalde afspraak nodig?
Ik had het ontwerp ook zelf gemaakt, die controleerden ze zonder afspraak helemaal gratis. Paar kleine aanpassingen (zo was ik een zijpaneel vergeten) en de bestellijst uitprinten.
pi_201507934
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 09:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
pepprig schoonmaakset
https://www.ikea.com/nl/nl/p/pepprig-schoonmaakset-50499558/

Deze?
Kom je er ook niet uit met de actiefoto's en het filmpje?
pi_201508007
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 09:53 schreef Elleska het volgende:

[..]
https://www.ikea.com/nl/nl/p/pepprig-schoonmaakset-50499558/

Deze?
Kom je er ook niet uit met de actiefoto's en het filmpje?
:Y

Ik vind dat erg beperkt. Ik wil gewoon een uitleg met dit is het, hier kun je het voor gebruiken, hiervoor niet en zo maak je het schoon. Zoveel minder moeite en zoveel bruikbaarder dan een handje foto's waarop je 1 vd gebruiksmogelijkheden ziet :?

Er zit ook aan elk onderdeel een compleet kraamverband met wasinstructies dat niemand er aan gaat laten zitten :?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zaterdag 25 september 2021 @ 11:12:12 #247
319308 Tink89
To live is to dance
pi_201508738
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 09:58 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
:Y

Ik vind dat erg beperkt. Ik wil gewoon een uitleg met dit is het, hier kun je het voor gebruiken, hiervoor niet en zo maak je het schoon. Zoveel minder moeite en zoveel bruikbaarder dan een handje foto's waarop je 1 vd gebruiksmogelijkheden ziet :?

Er zit ook aan elk onderdeel een compleet kraamverband met wasinstructies dat niemand er aan gaat laten zitten :?
Ik snap hier echt niet zo veel van eigenlijk. Dat filmje is toch superduidelijk?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_201509970
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 11:12 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Ik snap hier echt niet zo veel van eigenlijk. Dat filmje is toch superduidelijk?
Je snapt niet dat ik gewoon een boekje wil waar ik even in 3 seconden kan kijken wat ook de bedoeling was ipv iedere keer een filmpje op te moeten zoeken en dan te gaan zitten kijken? Daar snap ik echt niet zo veel van eigenlijk :?
  zondag 26 september 2021 @ 11:10:47 #249
277627 Seven.
We are Borg.
pi_201523481
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 september 2021 18:14 schreef Serinde het volgende:
Wij hebben de sleutel van onze nieuwe woning en daar zit een IKEA keuken in. Ik heb de binnenkant van de apothekerskast vervangen, handig dat dat gewoon standaardmaten zijn :D

Helaas zijn de pannenhouders van de kookplaat beschadigd en smerig ... Weet iemand of IKEA ook losse onderdelen van dit soort dingen verkoopt?
Even benieuwd want Ikea heeft in principe geen apothekerskasten. Wij gaan mogelijk voor een Ikea keuken en we willen een apothekerskast. Alleen op de planner kunnen we die niet goed intekenen omdat de planner binnenlades boven borsthoogte niet goed vindt.

Welke lades heb je hiervoor gebruikt en zijn die bevestigd aan het front? Fotootje? :@
Resistance is futile.
pi_201523763
quote:
7s.gif Op zondag 26 september 2021 11:10 schreef Seven. het volgende:

[..]
Even benieuwd want Ikea heeft in principe geen apothekerskasten. Wij gaan mogelijk voor een Ikea keuken en we willen een apothekerskast. Alleen op de planner kunnen we die niet goed intekenen omdat de planner binnenlades boven borsthoogte niet goed vindt.

Welke lades heb je hiervoor gebruikt en zijn die bevestigd aan het front? Fotootje? :@
Het is een kastJE eigenlijk, deze
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')