En als je even geen zin hebt in IKEA dan kan je bij elke goed gesoorteerde ijzerhandel of bouwmarkt vragen naar M6 hulsmoeren. Je hebt dan ook M6 draadeind nodig wat je zelf op maat moet maken. Denk dat het draadeind ook niet standaard in de vakjes van onderdelen bij IKEA ligt.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:08 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Tnx ga ik daar even langs binnenkort.
Ik heb ze pas ingewisseld en zag op de bon iets staan over de geldigheid, volgens mij 2 augustus ofzo?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 15:53 schreef TolstoiFan het volgende:
Weet iemand tot wanneer die cadeaupassen, die je bij een kerstboom kreeg, geldig zijn/waren?
Kan er zo snel niets van op de site vinden, dus misschien al verlopen?
Ja. Voorkeur gaat wel naar een auping spiraalbodem met steunpoten ipv lattenbodem van Ikea zelf.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:26 schreef Loll het volgende:
Zijn er mensen die ervaring hebben met het Malm 2 persoons bed?
Pax is er ook ondiep.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 00:54 schreef Sander_Darkweb het volgende:
Is er iemand die in plaats van een Pax kast een Besta wand heeft gebouwd?
Wij wilden dus besparen op de diepte zodat er nog een kapstok past vlak bij de deur/ingang van de slaapkamer. Anders slingeren onze 'niet vies genoeg voor de wasmand'-kleding overal. Met de deuren erbij zitten we nu op 41 cm ongeveer. En we hebben dus alle ruimte benut tot aan het plafond. Voordeel is dat ik koffers erin kwijt kan.
Nadeel is minder makkelijk kleding ophangen. Nou heeft vrouwtjelief daar wat op bedacht: kinder kledinghangers, maar dat is geschikt voor haar maat ja.
En het is soms irritant om zoveel deuren te moeten openen om een outfit samen te stellen (wellicht dat we plaatjes monteren en een deurgreep plaatsen, maar daar zijn we nog niet over uit).
Ben benieuwd of iemand ons heeft nagedaan. Eventueel met lades, want wij hebben alleen deuren nu, omdat dat er mooier uitziet.
Pax is er toch ook in 35 diep? 38 met deuren.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:05 schreef Elleska het volgende:
Al gekeken bij het Platsa systeem?
https://www.ikea.com/nl/nl/cat/platsa-systeem-37894/
Die zijn er in 40cm diepte en zijn geschikt als garderobe met lades en passende kledingroedes
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Kinderkledinghangers moet je echt niet doen, dat wordt rommelig en dan krijg je de deurtjes nog met moeite dicht, je moet de kleerhangers andersom ophangen zoals bij Platsa en bij de ondiepe Paxquote:Op woensdag 11 augustus 2021 00:54 schreef Sander_Darkweb het volgende:
Is er iemand die in plaats van een Pax kast een Besta wand heeft gebouwd?
Wij wilden dus besparen op de diepte zodat er nog een kapstok past vlak bij de deur/ingang van de slaapkamer. Anders slingeren onze 'niet vies genoeg voor de wasmand'-kleding overal. Met de deuren erbij zitten we nu op 41 cm ongeveer. En we hebben dus alle ruimte benut tot aan het plafond. Voordeel is dat ik koffers erin kwijt kan.
Nadeel is minder makkelijk kleding ophangen. Nou heeft vrouwtjelief daar wat op bedacht: kinder kledinghangers, maar dat is geschikt voor haar maat ja.
En het is soms irritant om zoveel deuren te moeten openen om een outfit samen te stellen (wellicht dat we plaatjes monteren en een deurgreep plaatsen, maar daar zijn we nog niet over uit).
Ben benieuwd of iemand ons heeft nagedaan. Eventueel met lades, want wij hebben alleen deuren nu, omdat dat er mooier uitziet.
Owja die is er ook nog. Met zo te zien een vergelijkbare optie voor kledinghangers.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pax is er toch ook in 35 diep? 38 met deuren.
Nog beter, je hebt een soort kapstok haak/hanger die je naar buiten laat wijzen aan de Pax, daar hang je dan je "te luchten" kleding opquote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:50 schreef SQ het volgende:
Even advocaat van de duivel maar is het niet zonde om over de hele breedte van de kast 20 cm diepte in te leveren alleen voor 2 haken aan de muur? Die dan waarschijnlijk ook nog vlak naast je deurpost hangen zodat de kleding die je er overheen gooit steeds tussen de deur komt?
Ik zou eerst kijken naar een andere oplossing. Je kunt ook een haak aan je kastdeur hangen bijvoorbeeld. Of aan een andere wand in je kamer. Of iets kleins aan het voeteneind van je bed?
Dank je wel voor de link!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:05 schreef Elleska het volgende:
Al gekeken bij het Platsa systeem?
https://www.ikea.com/nl/nl/cat/platsa-systeem-37894/
Die zijn er in 40cm diepte en zijn geschikt als garderobe met lades en passende kledingroedes
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Stevig bed. Hij kraakte niet bij de nachtelijke activiteiten.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:26 schreef Loll het volgende:
Zijn er mensen die ervaring hebben met het Malm 2 persoons bed?
IKEA vragen, bijvoorbeeld via Facebook Messenger.quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:45 schreef Netelig het volgende:
Hoe kom ik erachter of de Långfjäll bureaustoel in groen nog terugkomt of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |