abonnement Unibet Coolblue
pi_198211347


Joe Biden



Kamala Harris

House of Representatives:
Democrat (221)
Republican (211)
Vacant (3)

United States Senate:
Republican (50)
Democratic (48)
Independents (2)
Tiebreaker VP Harris (D)

Speaker of the House:
Nancy Pelosi (D)

Majority Leader of the House:
Steny Hoyer (D)
Minority Leader of the House:
Kevin McCarthy (R)

President of the Senate:
Kamala Harris (D)

Senate Majority Leader
Chuck Shumer (D)
Senate Minority Leader:
Mitch McConnell (R)

Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:

Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

We gebruiken in dit topic de volgende bronnen. Zie bijvoorbeeld hier als richtlijn: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen kan dit een richtlijn zijn:


Voor de liefhebber hier de officiële livestreams van de grote Amerikaanse tv-netwerken:

ABC
CBS
CNN
FOX
NBC
PBS

Met een eervolle vermelding voor Agenda-Free TV.

Live data voor uitslagen

Voor wie graag een video timeline wil zien van de gebeurtenissen op 6 januari in Washington:

https://projects.propublica.org/parler-capitol-videos/
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198211364
Uit het vorige deel:

twitter

twitter


Shameless :X

Hypocrite much .... :')

En laf ook :r

[ Bericht 17% gewijzigd door Kijkertje op 26-02-2021 02:03:50 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198211433
Als ik dat zo lees...al die ouwe kerels kunnen wel doodvallen tussen nu en 4 jaar.
Grassley, McConnell, the former guy.
Zou McCarthy dan volharden in zijn rol?
Alhoewel de jongere hypocriete generatie er ook al is.

Affijn, morgen weer een dag in de soap van hedendaagse Amerikaanse politiek.
pi_198211464
En het wordt een leugenachtig weekend

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198211543
Zoals verwacht werd:

twitter

twitter


Voor wie geinteresseerd is in die 'Senate Parliamentarian'

Meet the Senate Parliamentarian, Key Figure in Minimum-Wage Debate

Elizabeth MacDonough advises lawmakers on which provisions qualify under legislative procedure used for Biden's Covid-19 relief package

Meer commentaren:

Leader Schumer: "We are deeply disappointed in this decision. We are not going to give up the fight to raise the minimum wage to $15 to help millions of struggling American workers and their families. The American people deserve it, and we are committed to making it a reality."

Speaker Pelosi: "House Democrats believe that the minimum wage hike is necessary. Therefore, this provision will remain in the American Rescue Plan on the Floor tomorrow. Democrats in the House are determined to pursue every possible path in the Fight For 15."

Senate Finance Chair Wyden: Today's decision "marks the beginning--not the end--of our efforts to raise the minimum wage for millions of hard-working Americans. We will continue to explore all legislative options for raising workers' wages as we push forward on the relief package."

Sanders: "I will be working with my colleagues in the Senate to move forward with an amendment to take tax deductions away from large, profitable corporations that don't pay workers at least $15 an hour & to provide small businesses with the incentives they need to raise wages."

[ Bericht 11% gewijzigd door Kijkertje op 26-02-2021 04:03:52 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198211577
Jammer. En $15 is nog steeds te weinig.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_198211617
Interessant draadje (+ artikel) met een andere verklaring dan dat de zwarte bevolking twijfels zou hebben over vaccinatie vanwege Tuskegee:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 26 februari 2021 @ 07:01:45 #8
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_198211735
De Covid Relief Bill gaat dus wel door de Senaat komen, nu het minimumloon eruit is gesloopt. Figuren als Manchin kunnen nu echt niet meer tegenstemmen.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_198211754
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 04:01 schreef OMG het volgende:
Jammer. En $15 is nog steeds te weinig.
Hoezo dat op federaal niveau? Een salaris als alleenstaande zonder kinderen om “normaal” van te kunnen leven in Alabama is bv. $14. Althans als ik hier naar kijk: https://livingwage.mit.edu/states/01

Overigens zou de parliamentarian mogelijk wel salaris lager dan $15 per uur niet aftrekbaar laten maken voor bedrijven via reconciliation, waarmee de Democraten het in essentie op die manier zouden kunnen doen.

[ Bericht 3% gewijzigd door SnertMetChoco op 26-02-2021 07:31:50 ]
pi_198211998
Dit is wel ehm... apart...
twitter


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou het een of andere stunt van iemand zijn?!
pi_198213389
twitter

Niet getreurd, het is eerder gebeurd dat mensen niet werden benoemd.
Het is (vaak, heel vaak) wel tekenend voor de opstelling van Rep.s.

Zouden die lui nou nooit in de spiegel kijken? Zoals nu weer bij een donkere vrouw wordt niet wordt gekeken naar ervaring en deskundigheid en zij wordt afgerekend op tweets.

Dat NK ‘Grote Leider’ verafgoden ben ik zó spuugzat.
pi_198213647
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 04:38 schreef Kijkertje het volgende:
Interessant draadje (+ artikel) met een andere verklaring dan dat de zwarte bevolking twijfels zou hebben over vaccinatie vanwege Tuskegee:

[ twitter ]
Dank. Staat klaar om later te worden gelezen.
  Moderator vrijdag 26 februari 2021 @ 10:31:35 #13
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_198213927
De eerste bommen op Syrië zijn alweer gevallen en het 15 dollar minimumloon lijkt niet door te gaan...er zijn veel ontevreden linkse stemmers vandaag.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_198214400
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 10:31 schreef Mike het volgende:
De eerste bommen op Syrië zijn alweer gevallen en het 15 dollar minimumloon lijkt niet door te gaan...er zijn veel ontevreden linkse stemmers vandaag.
Tsja, het is maar waar je dan ontevreden over bent. 7 bommen ter vergelding en afschrikking voor een aanval op Amerikaanse troepen lijkt me vrij normaal Amerikaans buitenland beleid en dat het minimumloon via reconciliation meegenomen zou kunnen worden in de Senaat was altijd onwaarschijnlijk.

Misschien moeten die hypothetische linkse stemmers dan wat realistischer worden in hun verwachtingen.
  vrijdag 26 februari 2021 @ 11:23:03 #15
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_198214814
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 10:31 schreef Mike het volgende:
De eerste bommen op Syrië zijn alweer gevallen en het 15 dollar minimumloon lijkt niet door te gaan...er zijn veel ontevreden linkse stemmers vandaag.
Ik geloof niet dat men op Biden heeft gestemd omdat ie zo links is.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_198214848
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 10:57 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Tsja, het is maar waar je dan ontevreden over bent. 7 bommen ter vergelding en afschrikking voor een aanval op Amerikaanse troepen lijkt me vrij normaal Amerikaans buitenland beleid en dat het minimumloon via reconciliation meegenomen zou kunnen worden in de Senaat was altijd onwaarschijnlijk.

Misschien moeten die hypothetische linkse stemmers dan wat realistischer worden in hun verwachtingen.
Een gedeelte van hen zijn gewoon net zo verloren als de hardcore Trump-supporters aan de andere kant.
  vrijdag 26 februari 2021 @ 11:26:13 #17
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_198214863
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 11:25 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Een gedeelte van hen zijn gewoon net zo verloren als de hardcore Trump-supporters aan de andere kant.
Maar uiten wel kritiek op hun leider, dus die vlieger gaat niet op.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_198214891
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 11:26 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Maar uiten wel kritiek op hun leider, dus die vlieger gaat niet op.
Biden is voor hen alleen leider in naam. Zij geilen vooral op AOC en dat soort niemendalletjes.
  vrijdag 26 februari 2021 @ 11:31:29 #19
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_198214949
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 11:28 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Biden is voor hen alleen leider in naam. Zij geilen vooral op AOC en dat soort niemendalletjes.
Wat is dit voor rare reactie? Ben je dronken?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_198215049
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 11:28 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Biden is voor hen alleen leider in naam. Zij geilen vooral op AOC en dat soort niemendalletjes.
Ik proef enige jaloezie in deze reactie.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_198215076
:')
pi_198215248
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 11:31 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Wat is dit voor rare reactie? Ben je dronken?
Waarom is dit een rare reactie?
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 11:36 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ik proef enige jaloezie in deze reactie.
Op wie zou MoreDakka dan jaloers zijn?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2021 11:46:36 ]
  vrijdag 26 februari 2021 @ 11:59:27 #23
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_198215493
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 11:46 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Waarom is dit een rare reactie?
[..]

Op wie zou MoreDakka dan jaloers zijn?
Omdat het totaal nergens over gaat, het is niet eens een argument. Ik geef aan dat men blijkbaar wel kritiek uit op Biden. 'Biden is voor hen alleen een leider in naam' eh oke, wat wil dat in hemelsnaam zeggen?

'Zij geilen vooral op AOC' Wat heeft dat te maken met de kritiek op Biden, terwijl Dakka eerst aangeeft dat ze net zo verloren zijn als Trumpfans 'aan de andere kant'. Dan zou men Biden blind volgen, maar op de een of andere manier telt dan ineens Biden niet maar AOC wel, want daar geilen ze op.

'En dat soort niemanddalletjes' Oh dus meerdere personen? En waaruit blijkt het dan een niemanddalletje te zijn, lijkt erg op politieke voorkeur.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_198215642
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 10:31 schreef Mike het volgende:
De eerste bommen op Syrië zijn alweer gevallen en het 15 dollar minimumloon lijkt niet door te gaan...er zijn veel ontevreden linkse stemmers vandaag.
Jij had verwacht dat de VS zich onder Biden plots zou gedragen als een pacifistische wereldmacht, die de andere wang toekeert wanneer haar troepen worden bestookt met raketten?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 26 februari 2021 @ 12:11:38 #25
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_198215684
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 12:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jij had verwacht dat de VS zich onder Biden plots zou gedragen als een pacifistische wereldmacht, die de andere wang toekeert wanneer haar troepen worden bestookt met raketten?
Echt hilarisch, om figuren zoals jij het militaristische imperialisme van de VS, nu goed te zien praten.

Laat ik ff een antwoord uit het linkse draaiboek pakken:

De VS heeft gewoon geen fuck te zoeken daar :W
&lt;signature here&gt;.
pi_198215703
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 10:31 schreef Mike het volgende:
De eerste bommen op Syrië zijn alweer gevallen en het 15 dollar minimumloon lijkt niet door te gaan...er zijn veel ontevreden linkse stemmers vandaag.
Prima ontwikkeling betreffende dat minimumloon. Zou enkel minder banen betekenen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 11:59 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Omdat het totaal nergens over gaat, het is niet eens een argument. Ik geef aan dat men blijkbaar wel kritiek uit op Biden. 'Biden is voor hen alleen een leider in naam' eh oke, wat wil dat in hemelsnaam zeggen?

'Zij geilen vooral op AOC' Wat heeft dat te maken met de kritiek op Biden, terwijl Dakka eerst aangeeft dat ze net zo verloren zijn als Trumpfans 'aan de andere kant'. Dan zou men Biden blind volgen, maar op de een of andere manier telt dan ineens Biden niet maar AOC wel, want daar geilen ze op.

'En dat soort niemanddalletjes' Oh dus meerdere personen? En waaruit blijkt het dan een niemanddalletje te zijn, lijkt erg op politieke voorkeur.
Blijkbaar is dit de mening van MoreDakka. En ik vind het een beetje hypocriet om daar argumenten voor te willen zien. Er zijn ook nooit argumenten nodig om eventjes flink in te hakken op de Republikeinen in deze topicreeks, dat is ongeveer de norm.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2021 12:13:08 ]
  vrijdag 26 februari 2021 @ 12:18:38 #27
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_198215795
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 11:59 schreef Vis1980 het volgende:

Dan zou men Biden blind volgen, maar op de een of andere manier telt dan ineens Biden niet maar AOC wel, want daar geilen ze op.

"Verlorenheid" zit hem natuurlijk niet louter in het "blind volgen".

Je kan prima stellen dat zowel trump fans, als AOC fans, zich vastbijten in de nogal onhaalbare , zo niet onrealistische agenda's, van hun resp. politici.

Dus in dat opzicht, zijn beide kanten van dezelfde munt, al vind ik persoonlijk trump vele malen destructiever.
&lt;signature here&gt;.
pi_198215829
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 12:11 schreef ExTec het volgende:

[..]

Echt hilarisch, om figuren zoals jij het militaristische imperialisme van de VS, nu goed te zien praten.

Laat ik ff een antwoord uit het linkse draaiboek pakken:

De VS heeft gewoon geen fuck te zoeken daar :W
Misschien moet je mijn reactie nogmaals lezen.

Ik praat niets goed, ik vel zelfs geen oordeel. Ik heb alleen nooit de illusie gekoesterd dat het presidentschap van Biden een radicale breuk zou vormen met het militaire beleid van de VS.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_198215867
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 12:11 schreef ExTec het volgende:

[..]

Echt hilarisch, om figuren zoals jij het militaristische imperialisme van de VS, nu goed te zien praten.
Volgens mij wordt er niks goedgepraat? :?
quote:
Laat ik ff een antwoord uit het linkse draaiboek pakken:

De VS heeft gewoon geen fuck te zoeken daar :W
Trump was links?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 26 februari 2021 @ 12:29:14 #30
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_198215895
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 12:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Misschien moet je mijn reactie nogmaals lezen.

Ik praat niets goed, ik vel zelfs geen oordeel. Ik heb alleen nooit de illusie gekoesterd dat het presidentschap van Biden een radicale breuk zou vormen met het militaire beleid van de VS.
Nee, die heb ik gelezen.

Waar het doorgaans de norm is, om te blijven tamboeren op dat de VS er gewoon niks te zoeken heeft, en daar valt inhoudelijk vanzelfsprekend wat voor te zeggen,

Stappen we daar nu luchtig over heen, want dat is nu een fait accompli, en hebben we daadwerkelijk wel begrip voor de situatie.

Maar toen in de 2de Irak oorlog de boots nu eenmaal on the ground waren geland, was ook dat een fait accompli, stapte je toen ook luchtig over de dubieuze motivatie om er sowieso aan te beginnen heen, en had je toen ook ineens 'begrip' voor het wapengekletter?

Of was het tot vervelens toe de gebroken plaat: ze hebben er niks te zoeken?

Het laatste hé? :)
&lt;signature here&gt;.
pi_198215946
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 12:29 schreef ExTec het volgende:

[..]

Nee, die heb ik gelezen.

Waar het doorgaans de norm is, om te blijven tamboeren op dat de VS er gewoon niks te zoeken heeft, en daar valt inhoudelijk vanzelfsprekend wat voor te zeggen,

Stappen we daar nu luchtig over heen, want dat is nu een fait accompli, en hebben we daadwerkelijk wel begrip voor de situatie.

Maar toen in de 2de Irak oorlog de boots nu eenmaal on the ground waren geland, was ook dat een fait accompli, stapte je toen ook luchtig over de dubieuze motivatie om er sowieso aan te beginnen heen, en had je toen ook ineens 'begrip' voor het wapengekletter?

Of was het tot vervelens toe de gebroken plaat: ze hebben er niks te zoeken?

Het laatste hé? :)
Waar toon ik precies 'begrip' voor het wapengekletter?

Nogmaals, het gaat om de verwachtingen die Biden blijkbaar oproept bij bepaalde figuren. Wat dacht je? Dat Biden de VS zou terugtrekken uit het Midden-Oosten?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 26 februari 2021 @ 12:39:44 #32
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_198216028
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 12:34 schreef KoosVogels het volgende:

Nogmaals, het gaat om de verwachtingen die Biden blijkbaar oproept bij bepaalde figuren. Wat dacht je? Dat Biden de VS zou terugtrekken uit het Midden-Oosten?
Nee, het gaat om mensen die als de president niet Biden heet, maar Bush Jr, totaal deze nuance niet wensen te zien, en maar blijven tamboeren op dat de VS er in essentie niks te zoeken heeft.

Maar dat is nu hoegenaamd geen argument, nee, als de president Biden heet, hebben we het ineens niet meer over dat de VS er niks te zoeken heeft, nee, dan gaan we "uitleggen" dat het eigenlijk zeer begrijpelijk is:

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 12:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jij had verwacht dat de VS zich onder Biden plots zou gedragen als een pacifistische wereldmacht, die de andere wang toekeert wanneer haar troepen worden bestookt met raketten?
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 26 februari 2021 @ 12:49:23 #33
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_198216150
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 12:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En daar kunnen we als bonus nog even bij doen:

Niet zo heel erg lang geleden wees ik je erop dat de VS nu eenmaal de rol van wereldpolitie agent heeft.

Maar dat zag ik natuurlijk verkeerd volgens jou; incl. domme argumenten als: wanneer hebben hun ons dan voor het laatst gered, totaal negerend dat er ook zoiets is als afschrikking, en de hallucinante stelling dat het niet hun zijn die voor ons de kolen uit het vuur halen, maar dat wij dat voor hun deden, want NL had ook handjevol soldaten naar Irak gestuurd :')

Maar nu als een blad omgeslagen hé?

En dit soort opzichtige hypocrisie is prijs schieten.

Amerikaans imperialisme is fout, klaar. Tamboer je daar op als de Prez Bush heet, dan doe je dat ook als die Biden heet. Dat niet doen, en in geval Biden "uit gaan leggen" waarom het zo begrijpelijk is -> hypocrisie.
&lt;signature here&gt;.
pi_198216228
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 12:39 schreef ExTec het volgende:

[..]

Nee, het gaat om mensen die als de president niet Biden heet, maar Bush Jr, totaal deze nuance niet wensen te zien, en maar blijven tamboeren op dat de VS er in essentie niks te zoeken heeft.

Maar dat is nu hoegenaamd geen argument, nee, als de president Biden heet, hebben we het ineens niet meer over dat de VS er niks te zoeken heeft, nee, dan gaan we "uitleggen" dat het eigenlijk zeer begrijpelijk is:
[..]

Waar lees jij het woord 'begrijpelijk'?

Verder is mijn mening een stuk genuanceerder dan 'de VS hebben niets te zoeken in het Midden-Oosten'.

Wat jij doet, is een mening op mij projecteren en daar vervolgens tegen ageren. Dat noemt men ook wel een stropop.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_198216248
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 12:49 schreef ExTec het volgende:

Niet zo heel erg lang geleden wees ik je erop dat de VS nu eenmaal de rol van wereldpolitie agent heeft.
Dus jij juicht de actie van Biden toe?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 26 februari 2021 @ 12:57:31 #36
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_198216263
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 12:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waar lees jij het woord 'begrijpelijk'?
Ik zie je anders niet de gebroken plaat:

quote:
MAAR DE VS HEEFT DAAR NIKS TE ZOEKEN! *)
Afdraaien?

quote:
Verder is mijn mening een stuk genuanceerder dan 'de VS hebben niets te zoeken in het Midden-Oosten'.
Je hebt er blijk van gegeven dat je het feit dat de rol van wereldpolitie agent hun nu eenmaal ten deel valt niet onderschrijft.

Dus vertel eens........?

Wat hebben ze daar te zoeken?
&lt;signature here&gt;.
pi_198216431
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 12:57 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ik zie je anders niet de gebroken plaat:
[..]

Afdraaien?
[..]

Je hebt er blijk van gegeven dat je het feit dat de rol van wereldpolitie agent hun nu eenmaal ten deel valt niet onderschrijft.

Dus vertel eens........?

Wat hebben ze daar te zoeken?
De interventie om IS terug te dringen heb ik altijd toegejuicht. Hetzelfde geldt voor de westerse bemoeienis in Syrië.

Nogmaals, je projecteert een bepaalde mening op mij en loopt daar driftig tegen te ageren. Je duwt mij in de 'linkse' hoek en denkt vervolgens dat ik van mening ben dat de VS/het westen een pacifistische, niet-interventionistische koers moet varen. Maar zo zwart/wit is het voor mij niet.

Verder was het enige wat ik schreef - en waar jij nu helemaal op losgaat - dat het een illusie is te denken dat Biden zich zou terugtrekken uit het Midden-Oosten. Had iemand dat werkelijk verwacht? Was dat een van zijn campagnebeloften?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 26 februari 2021 @ 13:16:27 #38
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_198216635
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 13:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De interventie om IS terug te dringen heb ik altijd toegejuicht.
O'Really?

En wie moet dat doen dan volgens jou?

Die VS, die volgens jij beslist geen wereld politie agent dient te zijn en dat ook heus niet 'is' want het zijn immers wij die hun 'redden' en niet andersom?

Europa soms, met z'n compleet kapot bezuinigde legers?
&lt;signature here&gt;.
pi_198216806
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 13:16 schreef ExTec het volgende:

[..]

O'Really?

En wie moet dat doen dan volgens jou?

Die VS, die volgens jij beslist geen wereld politie agent dient te zijn en dat ook heus niet 'is' want het zijn immers wij die hun 'redden' en niet andersom?

Europa soms, met z'n compleet kapot bezuinigde legers?
IS zou natuurlijk nooit een voet aan de grond hebben geķregen als de VS saddam niet uit irak hadden gesmeten. In dat opzicht moet men maar gewoon de verantwoordelijkheid nemen en het door hun gecreëerde provleem weer proberen op te lossen. Alhoewel ik er weinig vertrouwen in heb. Onder jaren westers geweld in die regio is het extremistische geloof en de daarmee samenhangende IS opkomst alleen maar toegenomen.
  vrijdag 26 februari 2021 @ 13:28:44 #40
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_198216894
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 13:23 schreef Basp1 het volgende:

[..]

IS zou natuurlijk nooit een voet aan de grond hebben geķregen als de VS saddam niet uit irak hadden gesmeten.
Maar saddam was een dictator met hectoliters bloed aan zijn handen.

Ben je hier nou gewoon aan het verkondigen dat die mensen daar gewoon blijkbaar zo onder ontwikkeld zijn dat ze daar het beste mee af zijn?

Behoorlijk asociaal standpunt, racistisch, zelfs, naar moderne identiteitspolitieke maatstaven.

Als je dat denkt, kan ik me bv niet voorstellen dat je het een goed idee vind om die mensen en masse te importeren, bv.
&lt;signature here&gt;.
pi_198216993
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 13:28 schreef ExTec het volgende:

[..]

Maar saddam was een dictator met hectoliters bloed aan zijn handen.

Ben je hier nou gewoon aan het verkondigen dat die mensen daar gewoon blijkbaar zo onder ontwikkeld zijn dat ze daar het beste mee af zijn?

Behoorlijk asociaal standpunt, racistisch, zelfs, naar moderne identiteitspolitieke maatstaven.

Als je dat denkt, kan ik me bv niet voorstellen dat je het een goed idee vind om die mensen en masse te importeren, bv.
Deze reactie slaat als een lul op een slagroomtaart.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_198217034
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 13:28 schreef ExTec het volgende:

[..]

Maar saddam was een dictator met hectoliters bloed aan zijn handen.

Ben je hier nou gewoon aan het verkondigen dat die mensen daar gewoon blijkbaar zo onder ontwikkeld zijn dat ze daar het beste mee af zijn?

Behoorlijk asociaal standpunt, racistisch, zelfs, naar moderne identiteitspolitieke maatstaven.

Als je dat denkt, kan ik me bv niet voorstellen dat je het een goed idee vind om die mensen en masse te importeren, bv.
Irakezen hadden beter zelf Saddam eruit kunnen gooien imo
Incelfrikandel
pi_198217062
Saddam had net zoals alle andere despoten daar in het midden oosten bloed aan zijn handen. Als westerse wereld hadden we 40 jaar geleden al een energietransitie moeten beginnen ipv die despoten in het zadel te houden en de olie maar goedkoop te houden waarmee deze despoten over financiering bleven beschikken.
pi_198217239
Wat een rare discussie over iets wat buiten kijf staat mbt het beleid van de VS, ongeacht wie er president is.

Of men het nu eens is over die aanval of niet, sinds wanneer proberen we hier een partisan whodunit van te maken?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 26 februari 2021 @ 13:49:48 #45
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_198217242
twitter
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  vrijdag 26 februari 2021 @ 14:06:39 #46
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_198217536
quote:
Biden heeft het minimumloon helemaal niet gekilld, het is gekilld door de Senaatsadviseur. Ongeïnformeerde achterlijke tweet.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 26 februari 2021 @ 14:07:30 #47
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_198217550
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 14:06 schreef Szura het volgende:

[..]

Biden heeft het minimumloon helemaal niet gekilld, het is gekilld door de Senaatsadviseur. Ongeïnformeerde achterlijke tweet.
Weet jij wel wie Uyghur is?
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  vrijdag 26 februari 2021 @ 14:08:21 #48
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_198217558
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 14:06 schreef Szura het volgende:

[..]

Biden heeft het minimumloon helemaal niet gekilld, het is gekilld door de Senaatsadviseur.
Dus arme Joe kon er niks aan doen.

Helder.
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 26 februari 2021 @ 14:08:35 #49
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_198217561
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 14:07 schreef hollandia02 het volgende:

[..]

Weet jij wel wie Uyghur is?
Al was het de paus, z’n tweet is misleidend en daarmee fout
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_198217584
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 14:08 schreef ExTec het volgende:

[..]

Dus arme Joe kon er niks aan doen.

Helder.
Denk jij dat de president een soort almachtige despoot is of zo?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 26 februari 2021 @ 14:14:05 #51
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_198217640
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 14:10 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Denk jij dat de president een soort almachtige despoot is of zo?
Zover ik weet word die nog steeds geflankeerd door een meerderheid in het congres en senaat, daarbij had hij het als executive order kunnen realiseren.

Dat is allemaal by the book ook nog,

Dus: hoezo arme joe kan er niks aan doen?

Weer dat patroon wat ziekelijk duidelijk is.

Meneer Biden kan niet 'verkeerd' doen, doet die dat dan toch -> WAS NIET ZIJN SCHULD.

Hilarisch allemaal :)
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 26 februari 2021 @ 14:15:29 #52
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_198217666
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 14:08 schreef Szura het volgende:

[..]

Al was het de paus, z’n tweet is misleidend en daarmee fout
Wie is er nou eindverantwoordelijk?

Die "senaatsadviseur" of Joe?
&lt;signature here&gt;.
  Moderator vrijdag 26 februari 2021 @ 14:27:12 #53
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198217890
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 13:28 schreef ExTec het volgende:

[..]

Maar saddam was een dictator met hectoliters bloed aan zijn handen.

Ben je hier nou gewoon aan het verkondigen dat die mensen daar gewoon blijkbaar zo onder ontwikkeld zijn dat ze daar het beste mee af zijn?

Behoorlijk asociaal standpunt, racistisch, zelfs, naar moderne identiteitspolitieke maatstaven.

Als je dat denkt, kan ik me bv niet voorstellen dat je het een goed idee vind om die mensen en masse te importeren, bv.
Even realistisch zijn, he? Saddam had hectoliters bloed aan zijn handen waar het Westen nooit een woord vuil over maakte zolang hij zijn agressie richting Iran uitte, pas toen de Westerse olie belangen (Koeweit, Saoedi's, UAE) in gevaar kwamen was dat ineens wel een probleem.

En na de 1e Golf oorlog zat Saddam gewoon in een keurslijf, er was geen enkele echte noodzaak voor de Irak oorlog en IS, Syrie en de situatie van vandaag in dat deel van het M-O is daar het gevolg van en ja, dan mag je verwachten dat degene die de puinhoop grotendeels veroorzaakt heeft ook zijn verantwoording neemt .

Verder gaat je betoog nogal mank, de hele M-O situatie is voor een goed deel historisch gecreeerd door het Westen, dat begint al met Sykes-Picot waar arbitrair "landen" geschapen werden zonder enig historisch of cultureel besef.

Wat dat te maken heeft met immigratie in Nederland ontgaat mij overigens totaal. Mischien moet je dat soort opmerkingen gewoon weglaten?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_198217894
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 14:14 schreef ExTec het volgende:

[..]

Zover ik weet word die nog steeds geflankeerd door een meerderheid in het congres en senaat, daarbij had hij het als executive order kunnen realiseren.

Dat is allemaal by the book ook nog,

Dus: hoezo arme joe kan er niks aan doen?

Weer dat patroon wat ziekelijk duidelijk is.

Meneer Biden kan niet 'verkeerd' doen, doet die dat dan toch -> WAS NIET ZIJN SCHULD.

Hilarisch allemaal :)
:')

Een executive order kan door een volgende president zo weer terug gedraaid worden, dus een structurele salarisverhoging lijkt me nu niet echt een geschikt onderwerp daarvoor.

Ik weet niet waar jij mee bezig bent, maar dit is echt een achterlijke manier van argumenteren framen van je.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_198217988
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 07:13 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Hoezo dat op federaal niveau? Een salaris als alleenstaande zonder kinderen om “normaal” van te kunnen leven in Alabama is bv. $14. Althans als ik hier naar kijk: https://livingwage.mit.edu/states/01

Overigens zou de parliamentarian mogelijk wel salaris lager dan $15 per uur niet aftrekbaar laten maken voor bedrijven via reconciliation, waarmee de Democraten het in essentie op die manier zouden kunnen doen.
Waarom niet? Aangezien dat minimum loon niet meegaat met inflatie zijn alle verhogingen onder $15 niet serieus te nemen en de $15 zelf is ook slechts een zoethoudertje als het minimum vervolgens weer 10+ jaar hetzelfde blijft.

30k pre-taxes is niks. Vooral niet als je dingen als huur $50 per maand omhoog gaan, de "new low prices" in de winkel nooit omlaag gaan, etc. Over 2 jaar hebben miljoenen mensen weer 3 banen nodig.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_198218010
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 13:28 schreef ExTec het volgende:

[..]

Maar saddam was een dictator met hectoliters bloed aan zijn handen.

Ben je hier nou gewoon aan het verkondigen dat die mensen daar gewoon blijkbaar zo onder ontwikkeld zijn dat ze daar het beste mee af zijn?

Behoorlijk asociaal standpunt, racistisch, zelfs, naar moderne identiteitspolitieke maatstaven.

Als je dat denkt, kan ik me bv niet voorstellen dat je het een goed idee vind om die mensen en masse te importeren, bv.
Kan het even een paar tandjes minder met je kort door de bocht-beschuldigingen en stropoppen? We zijn hier over het algemeen verstandige en goed geïnformeerde mensen, daarbij zijn die discussie-tactieken niet nodig. Bedankt.
Spoilers!
  vrijdag 26 februari 2021 @ 14:41:36 #57
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_198218099
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 14:27 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Even realistisch zijn, he? Saddam had hectoliters bloed aan zijn handen waar het Westen nooit een woord vuil over maakte
Dus we zijn al weer bij de damned if you do damned if you don't aangeland?

Tenzij je hier echt wil gaan betogen dat als het westen maar genoeg "woorden vuil" had gemaakt, saddam zich echt wel had gaan gedragen.

Zo niet, heb je het dus niet over woorden, maar koud wapengekletter.

Maar dan hadden we weer koloniaal bezig geweest hé? :)

quote:
Verder gaat je betoog nogal mank, de hele M-O situatie is voor een goed deel historisch gecreeerd door het Westen, dat begint al met Sykes-Picot waar arbitrair "landen" geschapen werden zonder enig historisch of cultureel besef.
En we zijn weer comfortabel aangeland bij:

quote:
HET IS ALLEMAAL DE SCHULD VAN HET WESTEN!!!!!! *)
quote:
Wat dat te maken heeft met immigratie in Nederland ontgaat mij overigens totaal. Mischien moet je dat soort opmerkingen gewoon weglaten?
Die mensen zitten daar far and wide opgescheept met dictators, omdat de bevolkingen democratieën niet kunnen dragen.

Dat wij hier geen dictator hebben, dat zit niet in de lucht, zit ook niet in de grond, dat is ook niet puur toeval, dat zit in ons allemaal.

En wij importeren dus duidelijk mensen, die democratieën niet kunnen dragen. Dat lijkt mij op de lange duur niet zonder risico.
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 26 februari 2021 @ 14:46:10 #58
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_198218157
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 14:27 schreef Barbusse het volgende:

[..]

:')

Een executive order kan door een volgende president zo weer terug gedraaid worden, dus een structurele salarisverhoging lijkt me nu niet echt een geschikt onderwerp daarvoor.
En dat is een soort onder de noemer dat als je het niet perfect kan realiseren, het allemaal geen zin heeft?

Net zoals: we kunnen wel een wet aannemen dat je niet met drank op mag rijden, maar mensen doen het toch, is derhalve dus niet perfect, dus heeft zo'n wet heeft helemaal geen zin?

Ik denk dat menig amerikaan enorm geholpen had geworden met een hoger minimum loon, ook al was het maar voor 4 jaar.
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 26 februari 2021 @ 14:48:40 #59
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_198218198
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 14:27 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Daarbij weerleg je niet waarom die het niet op de normale manier had kunnen realiseren?

DMV die meerderheid in beide kamers?
&lt;signature here&gt;.
pi_198218259
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 14:41 schreef ExTec het volgende:

[..]


Dat wij hier geen dictator hebben, dat zit niet in de lucht, zit ook niet in de grond, dat is ook niet puur toeval, dat zit in ons allemaal.

En wij importeren dus duidelijk mensen, die democratieën niet kunnen dragen. Dat lijkt mij op de lange duur niet zonder risico.
Dat ze in de VS nu geen dictator hebben in het witte huis zit niet in hun allen. Dat er mensen daar het parlement bestormden en dachten een revolutie te starten omdat ze gebrainwashed werden door trump en de liegende media kanalen lijkt me een betere vergelijking om te maken in het vs topic. :D

Dus ja zo snel mogelijk met brainwassen stoppen vanuit liegende media en vanuit radicaal geloof. ^O^
pi_198218300
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 14:41 schreef ExTec het volgende:

[..]

En we zijn weer comfortabel aangeland bij:
[..]

Moeilijk doen over het effect dat het Sykes-Picotverdrag heeft op de huidige situatie in het M.O. geeft eigenlijk wel aan dat je je een beetje beter moet inlezen over de geschiedenis van het M.O.
quote:
[..]

Die mensen zitten daar far and wide opgescheept met dictators, omdat de bevolkingen democratieën niet kunnen dragen.

Dat wij hier geen dictator hebben, dat zit niet in de lucht, zit ook niet in de grond, dat is ook niet puur toeval, dat zit in ons allemaal.

En wij importeren dus duidelijk mensen, die democratieën niet kunnen dragen. Dat lijkt mij op de lange duur niet zonder risico.
Bron?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 26 februari 2021 @ 14:56:58 #62
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_198218325
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 14:52 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dat ze in de VS nu geen dicatator hebben in het witte huis zit niet in hun allen.
Dat betekent dat ze niet allemaal eensgezind waren ;) Maar dat is nooit zo.

Maar een voorbeeld van dat de Amerikanen de democratie dragen, was dat zelfs de door trump benoemde rechters niet meegingen in zijn auto-coup.

Het collectief, werd ook door die mensen, boven de (zelfgekozen) stam geplaatst.
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 26 februari 2021 @ 14:58:10 #63
8369 speknek
Another day another slay
pi_198218342
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 14:14 schreef ExTec het volgende:
Zover ik weet word die nog steeds geflankeerd door een meerderheid in het congres en senaat, daarbij had hij het als executive order kunnen realiseren.
Ik geloof niet dat een executive order de minimum wage van alle industrieen naar $15 kan brengen, dat zou gemakkelijk aangevochten kunnen worden in de rechtzaal. Executive orders gaan alleen over de dagelijkse handel van de federale regering. Hij is wel van plan de minimum wage van federale ambtenaren middels een executive order naar $15 te brengen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 26 februari 2021 @ 15:00:35 #64
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_198218383
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 14:58 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat een executive order de minimum wage van alle industrieen naar $15 kan brengen, dat zou gemakkelijk aangevochten kunnen worden in de rechtzaal. Hij is wel van plan de minimum wage van federale ambtenaren middels een executive order naar $15 te brengen.
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 14:48 schreef ExTec het volgende:

[..]

Daarbij weerleg je niet waarom die het niet op de normale manier had kunnen realiseren?

DMV die meerderheid in beide kamers?
:)

Grappig nu om voort te borduren op figuur die straal negeert dat Biden gewoon een meerderheid in beide kamers heeft,

En louter reageert op mijn Executive Order, maar misschien is dat ook 'framing' ;)
&lt;signature here&gt;.
pi_198218488
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 15:00 schreef ExTec het volgende:

[..]

[..]

:)

Grappig nu om voort te borduren op figuur die straal negeert dat Biden gewoon een meerderheid in beide kamers heeft,

En louter reageert op mijn Executive Order, maar misschien is dat ook 'framing' ;)
Dat het nu niet geregeld kan worden via deze COVID-relief bill (waar het ook eik niet in thuishoort natuurlijk zoals de Senate Parliamentarian ook heeft aangegeven) wil nog helemaal niet zeggen dat het helemaal niet geregeld kan worden via andere wegen? Beetje geduld aub :P
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 26 februari 2021 @ 15:09:55 #66
8369 speknek
Another day another slay
pi_198218500
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 15:00 schreef ExTec het volgende:
:)

Grappig nu om voort te borduren op figuur die straal negeert dat Biden gewoon een meerderheid in beide kamers heeft,

En louter reageert op mijn Executive Order, maar misschien is dat ook 'framing' ;)
Rare flex, jij zegt dat hij het met een EO kan, wat niet zo is, en nu gaat het om een meerderheid van de kamers, wat ze geprobeerd hebben, maar ze hebben niet het 2/3e quorum om filibuster-vrij te zijn, en die poging is dus afgeschoten niet door de reps, maar door de senate parliamentarian.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_198218710
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 14:48 schreef ExTec het volgende:

[..]

Daarbij weerleg je niet waarom die het niet op de normale manier had kunnen realiseren?

DMV die meerderheid in beide kamers?
Dan moet dat wel in stemming gebracht kunnen worden. Wat dus niet kon vanwege parlementarian. Wmb hoort het eerlijk gezegd ook niet thuis in een relief bill op gesteld nav een noodsituatie. Laat ze maar een goede zelfstandige wet opstellen hiervoor en die in stemming proberen te brengen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 26 februari 2021 @ 15:28:44 #68
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_198218781
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 15:09 schreef Kijkertje het volgende:

(waar het ook eik niet in thuishoort natuurlijk zoals de Senate Parliamentarian ook heeft aangegeven)
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 15:24 schreef Barbusse het volgende:

Wmb hoort het eerlijk gezegd ook niet thuis in een relief bill op gesteld nav een noodsituatie.
Dat vinden in ieder geval wij nederlanders inderdaad, maar toch is het voor amerika niet ongewoon om de meest gekke wetgeving, in andere wetgeving te schuiven.
&lt;signature here&gt;.
pi_198218876
quote:
12s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 15:28 schreef ExTec het volgende:

[..]

[..]

Dat vinden in ieder geval wij nederlanders inderdaad, maar toch is het voor amerika niet ongewoon om de meest gekke wetgeving, in andere wetgeving te schuiven.
Ja alleen is de procedure waarmee deze zo broodnodige COVID-relief bill met spoed door het Congres geloodst kan worden (reconciliation) zodanig dat er voorwaarden zijn voor die 'ingeschoven' wetgeving zoals men je steeds probeert duidelijk te maken.

quote:
Q: How does the parliamentarian decide which provisions are allowed under reconciliation?

To qualify for the fast-track procedures, measures have to be directly tied to the budget. Specifically, they have to have a meaningful fiscal impact that can't be "merely incidental" to the policy proposal. If not, the provision can be challenged under the "Byrd rule," named for the late Sen. Robert Byrd (D., W.Va.). On Thursday, Ms. MacDonough said that the budget effect was merely incidental.

The Byrd rule also prevents any provision of the bill from adding to the deficit beyond the bill's budgetary window, unless lawmakers find a way to offset its cost through the committee that has jurisdiction over that provision.

Bron
Het zou handig zijn geweest omdat er nu slechts een eenvoudige meerderheid nodig is en geen 2/3 maar het heeft helaas niet zo mogen zijn, de Senate Parliamentarian heeft anders beslist en Biden moet zich daar wel aan houden. De relief bill zelf gaat er iig op deze manier wél doorkomen en daar ging het in eerste instantie ook om, niet om verhoging van het minimum loon.

Een zelfstandige bill zou wat dat betreft beter zijn maar daar is een 2/3 meerderheid voor nodig. Laten de Republikeinen dat dan maar afschieten ;(

[ Bericht 4% gewijzigd door Kijkertje op 26-02-2021 16:31:09 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198218928
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 14:52 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dat ze in de VS nu geen dictator hebben in het witte huis zit niet in hun allen. Dat er mensen daar het parlement bestormden en dachten een revolutie te starten omdat ze gebrainwashed werden door trump en de liegende media kanalen lijkt me een betere vergelijking om te maken in het vs topic. :D

Dus ja zo snel mogelijk met brainwassen stoppen vanuit liegende media en vanuit radicaal geloof. ^O^
Interessante punten. Hoe zie je dit precies voor je?
pi_198219194
Hier trouwens een voormalig parliamentarian over een stukje geschiedenis van reconciliation (wat hij beschouwt als een draak van een procedure), vanaf 50:11:

https://www.c-span.org/video/?292506-1/senate-filibuster
  vrijdag 26 februari 2021 @ 15:59:26 #72
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_198219243
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 15:34 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ja alleen is de procedure waarmee deze zo broodnodige COVID-relief bill met spoed door het Congres geloodst wordt (reconciliation) zodanig dat er voorwaarden zijn voor die 'ingeschoven' wetgeving zoals men je steeds probeert duidelijk te maken.
[..]

Het zou handig zijn geweest omdat er nu slechts een eenvoudige meerderheid nodig is en geen 2/3 maar het heeft helaas niet zo mogen zijn, de Senate Parliamentarian heeft anders beslist en Biden moet zich daar wel aan houden.

Een zelfstandige bill zou beter zijn. Laten de Republikeinen dat dan maar afschieten ;(
Nou ja, het Congres Budget Office (CBO) bracht laatst een rapport naar buiten waarin het schetste welke impact de verhoging van het minimumloon op de federale begroting zou hebben: een enorme.

Je zou dus wel degelijk kunnen beargumenteren - zoals Bernie Sanders dus ook doet - dat het minimumloon onder reconciliation/de Byrd Rule te regelen is en dat het apart is dat deze Senate Parliamentarian anders oordeelt.

Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_198219427
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 15:59 schreef Szura het volgende:

[..]

Nou ja, het Congres Budget Office (CBO) bracht laatst een rapport naar buiten waarin het schetste welke impact de verhoging van het minimumloon op de federale begroting zou hebben: een enorme.

Je zou dus wel degelijk kunnen beargumenteren - zoals Bernie Sanders dus ook doet - dat het minimumloon onder reconciliation/de Byrd Rule te regelen is en dat het apart is dat deze Senate Parliamentarian anders oordeelt.

[ afbeelding ]
Heeft de parliamentarian aangegeven waarom ze vindt dat het niet toegestaan is? Ik heb wat artikelen erop nagelezen, maar zie dat nergens direct terug helaas.

Sanders en jij argumenteren hier tegen 1 onderdeel van de Byrd Rule, maar het zijn er 6:

quote:
The Byrd Rule defines a provision to be "extraneous"--and therefore ineligible for reconciliation--in six cases:[2]

1. If it does not produce a change in outlays or revenues;
2. If it produces an outlay increase or revenue decrease when the instructed committee is not in compliance with its instructions;
3. If it is outside the jurisdiction of the committee that submitted the title or provision for inclusion in the reconciliation measure;
4. If it produces a change in outlays or revenues which is merely incidental to the non-budgetary components of the provision;
5. If it would increase the deficit for a fiscal year beyond those covered by the reconciliation measure (usually a period of ten years);[c] or
6. If it recommends changes in Social Security.
  vrijdag 26 februari 2021 @ 16:15:56 #74
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_198219456
Nee helaas heb ik ook geen argumentatie van de Senate Parliamentarian gezien tot nu toe @SnertMetChoco
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_198219571
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 12:12 schreef Dejannn het volgende:

Prima ontwikkeling betreffende dat minimumloon. Zou enkel minder banen betekenen.

Daar zijn de meningen nog over verdeeld. Ik zag wel een studie langskomen dat het 1.4 miljoen banen gaat kosten wat door veel MSM is overgenomen, maar deze (ongetwijfeld wat biased gezien de naam) website citeert ook een hoop onderzoeken waarin uit het verleden is gebleken dat er helemaal geen banen verloren gaan

https://www.businessforaf(...)o-not-cause-job-loss

Als ik e.e.a. samenvat lijkt het er op alsof er wordt getheoriseerd dat banen verloren zullen gaan, wat mij persoonlijk ook wel logisch lijkt, maar dat het achteraf niet blijkt te gebeuren door dat er ook andere effecten lijken te spelen.
beter een knipoog dan een blauw oog
  vrijdag 26 februari 2021 @ 16:33:02 #76
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198219668
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 14:14 schreef ExTec het volgende:

[..]

Zover ik weet word die nog steeds geflankeerd door een meerderheid in het congres en senaat, daarbij had hij het als executive order kunnen realiseren.

Dat is allemaal by the book ook nog,

Dus: hoezo arme joe kan er niks aan doen?

Weer dat patroon wat ziekelijk duidelijk is.

Meneer Biden kan niet 'verkeerd' doen, doet die dat dan toch -> WAS NIET ZIJN SCHULD.

Hilarisch allemaal :)
Kom op zeg, Biden werd al tegengewerkt voor de inauguratie. In principe is hij nog maar net begonnen. En heeft zich voornamelijk gefocust op het corona virus. En nu zie je de resultaten al van dit beleid. In Texas hadden ze een week geleden een algehele stroomuitval. Daar hebben beleidsmakers van de Biden regering hun opperste best gedaan om de lokale bevolking te helpen. Tijdens de Trump regering kregen slachtoffers van overstromingen keukenrollen toegeworpen. terwijl Alexandria Ocasio-Cortez naar liefst 4 miljoen dollar heeft gebracht. Republikeinen zijn gierig en hebben een grote bek. De democraten zijn vele malen effectiever dan de vastgeroeste republikeinen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_198219698
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 15:59 schreef Szura het volgende:

[..]

Nou ja, het Congres Budget Office (CBO) bracht laatst een rapport naar buiten waarin het schetste welke impact de verhoging van het minimumloon op de federale begroting zou hebben: een enorme.

Je zou dus wel degelijk kunnen beargumenteren - zoals Bernie Sanders dus ook doet - dat het minimumloon onder reconciliation/de Byrd Rule te regelen is en dat het apart is dat deze Senate Parliamentarian anders oordeelt.

[ afbeelding ]
Ja ik las het ook. Het probleem is dat als je daar voet bij stuk gaat houden de relief bill vertraagd gaat worden en die heeft nu juist zoveel haast dat dat geen optie is.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198219809
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 16:34 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ja ik las het ook. Het probleem is dat als je daar voet bij stuk gaat houden de relief bill vertraagd gaat worden en die heeft nu juist zoveel haast dat dat geen optie is.
Ze hebben bovendien ook niet de stemmen voor sec $15 minimumloon, aangezien Manchin aangeeft daar tegen te zijn. Hij vindt $11 acceptabel.
pi_198219833
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 16:44 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ze hebben bovendien ook niet de stemmen voor sec $15 dollar minimumloon, aangezien Manchin aangeeft daar tegen te zijn, die wil $11.
Ja ook dat nog eens. Mss zou een Republikein nog om te praten zijn of zo maar het is allemaal niet bevorderlijk voor de spoed die deze relief bill juist zo nodig heeft.

Het was iig het proberen waard en heeft dus echt helemaal niets te maken met onwil van Biden/ Democraten :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 26 februari 2021 @ 16:57:25 #80
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198219962
Wat de republikeinen tegen de borst stuit is dat de democraten het virus als een middel gebruiken om die 15 dollar er door te drukken. Ik vind dit ook niet kies. Het is een besluit dat meer verdiend dan een directe urgentie. Het verdient een bipartisan consensus en zou eigenlijk niet moeten worden opgenomen in de covid bill. Maar dit is mijn visie...
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_198219987
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 16:57 schreef klappernootopreis het volgende:
Wat de republikeinen tegen de borst stuit is dat de democraten het virus als een middel gebruiken om die 15 dollar er door te drukken. Ik vind dit ook niet kies. Het is een besluit dat meer verdiend dan een directe urgentie. Het verdient een bipartisan consensus en zou eigenlijk niet moeten worden opgenomen in de covid bill. Maar dit is mijn visie...
Eensch! :Y
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198220032
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 16:57 schreef klappernootopreis het volgende:
Wat de republikeinen tegen de borst stuit is dat de democraten het virus als een middel gebruiken om die 15 dollar er door te drukken. Ik vind dit ook niet kies. Het is een besluit dat meer verdiend dan een directe urgentie. Het verdient een bipartisan consensus en zou eigenlijk niet moeten worden opgenomen in de covid bill. Maar dit is mijn visie...
Ben ik het ook mee eens, hoewel het een tactiek is die de Republikeinen ook veel gebruikt hebben.

Ik snap echt de logica niet achter wetten in compleet ongerelateerde wetten schrijven, maar het mag schijnbaar gewoon.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_198220071
Was de laatste keer dat het omhoog ging ook niet onderdeel van iets anders?

Nou ja, dan de filibuster er maar aan dan? Want om 1 of andere reden gaan senate Republicans nooit mee met het verhogen van het minimum loon terwijl het grotendeels, ook onder locale republikeinen, wel wordt gesteund.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  vrijdag 26 februari 2021 @ 17:08:38 #84
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198220084
Kijk, als je vier jaar dit soort beleid voor je kiezen hebt gehad , mede dankzij figuren als McConnell, dan is het niet echt verwonderlijk dat de democraten dit ook gaan proberen. Maar het maakt het allemaal niet netter. Eigenlijk zouden de republikeinen niet moeten zeuren, de afgelopen jaren hebben ze precies hetzelfde geflikt . Maar je neem dit soort praktijken niet over, want dat betekent dat je van dit gedrag nooit af komt.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_198220800
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 17:07 schreef OMG het volgende:
Was de laatste keer dat het omhoog ging ook niet onderdeel van iets anders?

Nou ja, dan de filibuster er maar aan dan? Want om 1 of andere reden gaan senate Republicans nooit mee met het verhogen van het minimum loon terwijl het grotendeels, ook onder locale republikeinen, wel wordt gesteund.
Volgens mij zijn Manchin en Sinema daar tegen toch? Hoewel ik dat nog wel zie veranderen als de Republikeinen dwars blijven liggen het komende jaar. Maar ik denk niet dat ze dat er nu al door kunnen krijgen.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  vrijdag 26 februari 2021 @ 18:06:25 #86
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198220811
Wat betreft het midden Oosten, ik denk dat Trump die zaken de laatste 4 jaar heeft laten versloffen. Mede door zijn bizarre gedrag. In die regio's accepteren ze geen branieschoppers met een grote bek. Alles gaat daar veel trager dan in het westen. Je onderhandelt er ellenlang. Mijn oom heeft in Abu Dhabi als consult jarenlang onderhandeld voor minieme resultaten. Maar heb je iets geregeld, dan houden ze zich aan de afspraken. Trump is een snelle jongen, die begrijpt niet hoe ze daar handelen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Moderator vrijdag 26 februari 2021 @ 18:42:55 #87
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198221377
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 14:41 schreef ExTec het volgende:

[..]

Dus we zijn al weer bij de damned if you do damned if you don't aangeland?

Tenzij je hier echt wil gaan betogen dat als het westen maar genoeg "woorden vuil" had gemaakt, saddam zich echt wel had gaan gedragen.

Zo niet, heb je het dus niet over woorden, maar koud wapengekletter.

Maar dan hadden we weer koloniaal bezig geweest hé? :)
[..]

En we zijn weer comfortabel aangeland bij:
[..]

[..]

Die mensen zitten daar far and wide opgescheept met dictators, omdat de bevolkingen democratieën niet kunnen dragen.

Dat wij hier geen dictator hebben, dat zit niet in de lucht, zit ook niet in de grond, dat is ook niet puur toeval, dat zit in ons allemaal.

En wij importeren dus duidelijk mensen, die democratieën niet kunnen dragen. Dat lijkt mij op de lange duur niet zonder risico.
Ik begrijp hieruit dat jou heel wat dwars zit. Mischien kan je er een topic over openen? Het heeft iig niet veel meer met AMV te maken.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 26 februari 2021 @ 19:50:39 #88
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_198222476
Bernie’s alternatief wordt op poten gezet:

twitter
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_198225542
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 19:50 schreef Szura het volgende:
Bernie’s alternatief wordt op poten gezet:

[ twitter ]
Dit lijkt me ook wel de way to go dan. nudging is gewoon wat je als overheid moet doen.
Tax suiker, subsidieer groente, dat soort shit.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_198225629
300 aanklachten voor de capitolrellen.
500 moet mogelijk zijn met zoveel beelden.

maar kan er ook iemand veroordeeld worden wegens poging tot moord op een politicus, dan wel zware mishandeling en bedreiging

Ringleader Trump zal wel niet gepakt kunnen worden.
pi_198226513
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 18:06 schreef klappernootopreis het volgende:
Wat betreft het midden Oosten, ik denk dat Trump die zaken de laatste 4 jaar heeft laten versloffen. Mede door zijn bizarre gedrag. In die regio's accepteren ze geen branieschoppers met een grote bek. Alles gaat daar veel trager dan in het westen. Je onderhandelt er ellenlang. Mijn oom heeft in Abu Dhabi als consult jarenlang onderhandeld voor minieme resultaten. Maar heb je iets geregeld, dan houden ze zich aan de afspraken. Trump is een snelle jongen, die begrijpt niet hoe ze daar handelen.
De tweede aflevering van BBC's Trump Takes on the World ging over zijn Midden-Oosten politiek. Erg interessant en verhelderend. Er kwamen ook diplomaten uit Palestina, Israel en Iran aan het woord die in de onderhandelingen zaten.
Spoilers!
pi_198226832
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 22:28 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Dit lijkt me ook wel de way to go dan. nudging is gewoon wat je als overheid moet doen.
Tax suiker, subsidieer groente, dat soort shit.
Eens, maar high fructose corn syrup is goedkoop vanwege subsidies, dus moet dat dan conditioneel?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  Overall beste user 2022 zaterdag 27 februari 2021 @ 07:12:07 #93
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_198228687
twitter


Pffft.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 27 februari 2021 @ 07:26:07 #94
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_198228719
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 07:12 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Pffft.
Het Gouden Kalf om te aanbidden...
pi_198228830
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 22:32 schreef Bluesdude het volgende:
300 aanklachten voor de capitolrellen.
500 moet mogelijk zijn met zoveel beelden.

maar kan er ook iemand veroordeeld worden wegens poging tot moord op een politicus, dan wel zware mishandeling en bedreiging

Ringleader Trump zal wel niet gepakt kunnen worden.
Zo Jammer dat er nog geen beelden zijn waar ze Elizabeth jankend in een zwarte FBI suburban zetten
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zaterdag 27 februari 2021 @ 09:31:56 #96
8369 speknek
Another day another slay
pi_198229522
twitter


Gevalletje puur toeval #1488.

[ Bericht 1% gewijzigd door speknek op 27-02-2021 10:16:39 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_198229906
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 07:51 schreef vipergts het volgende:

[..]

Zo Jammer dat er nog geen beelden zijn waar ze Elizabeth jankend in een zwarte FBI suburban zetten
Elizabeth Warren? Waarom? :?
pi_198230017
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 10:08 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Elizabeth Warren? Waarom? :?
Nee waarom zou die gearresteerd moeten worden, mijn reactie was op de capitol rellen daar was Elizabeth uit Tennessee. Die janken voor de camera stond omdat niet naar binnen mocht.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_198230035
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 09:31 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]

Gevalletje puur toeval #1488.
Ik zal wel blind zijn maar waar zien ze dat teken dan ik zie alleen een gestileerde ster.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zaterdag 27 februari 2021 @ 10:23:05 #100
8369 speknek
Another day another slay
pi_198230127
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 10:17 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ik zal wel blind zijn maar waar zien ze dat teken dan ik zie alleen een gestileerde ster.
Het blauw van het podium.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 27 februari 2021 @ 10:25:32 #101
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_198230151
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 09:31 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]

Gevalletje puur toeval #1488.
Vergezocht gedoe.

Nazi's gebruikten/eigenden zich oude symbolen toe.
Iedereen die oude symbolen, toevallig, gebruikt is een Nazi?

Mijn auto heeft 4 wielen. Net zoals de voertuigen van de Nazi's op weg naar Moskou.
Snel inruilen voor een 3-wieler, als niet-Nazi. Een Messerschmitt bijvoorbeeld. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_198230176
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 10:23 schreef speknek het volgende:

[..]

Het blauw van het podium.
Thx
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_198230187
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 09:31 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]

Gevalletje puur toeval #1488.
_O-
  zaterdag 27 februari 2021 @ 10:53:27 #104
8369 speknek
Another day another slay
pi_198230496
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 10:25 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Vergezocht gedoe.

Nazi's gebruikten/eigenden zich oude symbolen toe.
Iedereen die oude symbolen, toevallig, gebruikt is een Nazi?

Mijn auto heeft 4 wielen. Net zoals de voertuigen van de Nazi's op weg naar Moskou.
Snel inruilen voor een 3-wieler, als niet-Nazi. Een Messerschmitt bijvoorbeeld. :P
Ja laten we toevallig een SS symbool gebruiken die in zwang is bij neo-nazis.



Net zoals toevallig Ingraham de Hitler groet deed, toevallig de Trumpcampagne het concentratiekampsymbool voor politieke gevangenen gebruikte, toevallig alle campagneboodschappen begonnen met een zin van 14 woorden, toevallig David Duke opgewonden zegt dat de Republikeinse partij zijn base aanspreekt, toevallig het meurt van de neonazi's bij de bestorming die goedgepraat is door de gehele partij minus 1 of 2 gecensureerde parias, etc etc

Weet je waar dit toevallig niet gebeurt? Letterlijk alle andere partijen in de wereld.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 27 februari 2021 @ 10:56:14 #105
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_198230536
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 10:53 schreef speknek het volgende:

[..]

Ja laten we toevallig een SS symbool gebruiken die in zwang is bij neo-nazis.

...
Weet je waar dit toevallig niet gebeurt? Letterlijk alle andere partijen in de wereld.
2 keer 14 woorden. :(
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zaterdag 27 februari 2021 @ 11:00:11 #106
8369 speknek
Another day another slay
pi_198230578
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 10:56 schreef Hyperdude het volgende:
2 keer 14 woorden. :(
:).

Als ik extreem rechts was en elke post met 14 woorden begon, had je een punt gehad.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_198230615
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 10:25 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Vergezocht gedoe.

Maar zo zit de Q logica wel in elkaar en zou je als de partij daadwerkelijk afstand zou willen nemen van q wel willen vermijden lijkt me. ;)
  zaterdag 27 februari 2021 @ 11:15:46 #108
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_198230749
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 11:04 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Maar zo zit de Q logica wel in elkaar en zou je als de partij daadwerkelijk afstand zou willen nemen van q wel willen vermijden lijkt me. ;)
Het is toch lekker makkelijk trollen?
Krijgt veel te veel aandacht zo.

Pak ze inhoudelijk hard aan, in plaats van je af te laten leiden door trollen.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_198230773
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 11:04 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Maar zo zit de Q logica wel in elkaar en zou je als de partij daadwerkelijk afstand zou willen nemen van q wel willen vermijden lijkt me. ;)
De extreem-linkse versie van Q :Y
pi_198231017
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 11:17 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

De extreem-linkse versie van Q :Y
Niet elke gedachte die je vreemd vindt is "extreem <insert iets>".
pi_198231039
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 11:37 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Niet elke gedachte die je vreemd vindt is "extreem <insert iets>".
Correct. :)
  zaterdag 27 februari 2021 @ 12:22:18 #112
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_198231581
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 15:59 schreef Szura het volgende:

[..]

Nou ja, het Congres Budget Office (CBO) bracht laatst een rapport naar buiten waarin het schetste welke impact de verhoging van het minimumloon op de federale begroting zou hebben: een enorme.

Je zou dus wel degelijk kunnen beargumenteren - zoals Bernie Sanders dus ook doet - dat het minimumloon onder reconciliation/de Byrd Rule te regelen is en dat het apart is dat deze Senate Parliamentarian anders oordeelt.

[ afbeelding ]
Lijkt me inderdaad moeilijk te verkopen dat olie boren wel onder Covid relief valt, en verhoging minimum loon, niet.
&lt;signature here&gt;.
  zaterdag 27 februari 2021 @ 12:29:57 #113
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_198231679
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 16:33 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Kom op zeg, Biden werd al tegengewerkt voor de inauguratie. In principe is hij nog maar net begonnen. En heeft zich voornamelijk gefocust op het corona virus. En nu zie je de resultaten al van dit beleid. In Texas hadden ze een week geleden een algehele stroomuitval. Daar hebben beleidsmakers van de Biden regering hun opperste best gedaan om de lokale bevolking te helpen. Tijdens de Trump regering kregen slachtoffers van overstromingen keukenrollen toegeworpen. terwijl Alexandria Ocasio-Cortez naar liefst 4 miljoen dollar heeft gebracht. Republikeinen zijn gierig en hebben een grote bek. De democraten zijn vele malen effectiever dan de vastgeroeste republikeinen.
Maak je toch niet zo druk ;)

Ik denk ook dat Biden nu al een vele malen fatsoenlijkere, stabielere, stijlvollere President is dan trump in zijn 4 jaren was.

Maar ik denk niet dat het slim is hem blind te adoreren.

Ook als Biden steken laat vallen, mogen/dienen we dat onder ogen te zien, en daar wat van te zeggen.
&lt;signature here&gt;.
  zaterdag 27 februari 2021 @ 12:34:24 #114
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_198231725
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 18:06 schreef klappernootopreis het volgende:
Wat betreft het midden Oosten, ik denk dat Trump die zaken de laatste 4 jaar heeft laten versloffen. Mede door zijn bizarre gedrag. In die regio's accepteren ze geen branieschoppers met een grote bek. Alles gaat daar veel trager dan in het westen. Je onderhandelt er ellenlang. Mijn oom heeft in Abu Dhabi als consult jarenlang onderhandeld voor minieme resultaten. Maar heb je iets geregeld, dan houden ze zich aan de afspraken. Trump is een snelle jongen, die begrijpt niet hoe ze daar handelen.
Denk dat niemand daar over twijfelt.

Nadeel van trump is dat wezenlijk buitenland beleid 4 jaar lang stil is blijven liggen. De narcist was immers alleen geïnteresseerd in wat de anchors op TV over hem te vertellen hadden.

Voordeel van trumps buitenland beleid, is dat er 4 jaar eigenlijk niks gebeurt is. Schade had vele malen erger kunnen zijn als hij zijn stupide focus daar wel op gericht had.
&lt;signature here&gt;.
pi_198231906
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 11:15 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Het is toch lekker makkelijk trollen?
Krijgt veel te veel aandacht zo.

Pak ze inhoudelijk hard aan, in plaats van je af te laten leiden door trollen.
Inhoudelijk trump en zijn republikeinse broeders aanpakken kan zo goed als niet aangezien ze voirnmelijk alleen bij naar hun mond praat media aan schuiven en de inhoudelijke media als fake media blijven betitelen. :')
  Overall beste user 2022 zaterdag 27 februari 2021 @ 16:49:34 #116
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_198235246
twitter


Wauw.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 27 februari 2021 @ 17:33:14 #117
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198235848
quote:
12s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 12:29 schreef ExTec het volgende:

[..]

Maak je toch niet zo druk ;)

Ik denk ook dat Biden nu al een vele malen fatsoenlijkere, stabielere, stijlvollere President is dan trump in zijn 4 jaren was.

Maar ik denk niet dat het slim is hem blind te adoreren.

Ook als Biden steken laat vallen, mogen/dienen we dat onder ogen te zien, en daar wat van te zeggen.
Wie zegt dat we Biden adoreren? Adoratie is eerder een dingetje van Trump/PVV/FvD adepten. Hij zal steken laten vallen, hoe dan ook, maar zal ongetwijfeld niet de schuld van zich af schuiven. Dat maakt hem hoe dan ook een beter mens en president.

[ Bericht 0% gewijzigd door klappernootopreis op 27-02-2021 19:33:25 ]
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  zaterdag 27 februari 2021 @ 17:36:29 #118
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198235888
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 12:34 schreef ExTec het volgende:

Voordeel van trumps buitenland beleid, is dat er 4 jaar eigenlijk niks gebeurt is. Schade had vele malen erger kunnen zijn als hij zijn stupide focus daar wel op gericht had.
Stilstand is achteruitgang. Je laat terroristen en despoten zichzelf niet hergroeperen. Dat weet elke diplomaat.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  zaterdag 27 februari 2021 @ 17:43:08 #119
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198235946
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 12:52 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Inhoudelijk trump en zijn republikeinse broeders aanpakken kan zo goed als niet aangezien ze voirnmelijk alleen bij naar hun mond praat media aan schuiven en de inhoudelijke media als fake media blijven betitelen. :')
Daar heb je wel een punt. Ze proberen daarom hier al tijden rechtsreactionaire bubbels te creëren. Vooralsnog lukt het ze niet, ondanks vele pogingen. De FP is al onder hun grip, maar we houden dapper stand. ;)
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_198237183
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 12:34 schreef ExTec het volgende:

[..]
Voordeel van trumps buitenland beleid, is dat er 4 jaar eigenlijk niks gebeurt is. Schade had vele malen erger kunnen zijn als hij zijn stupide focus daar wel op gericht had.
Vergis je niet, er zijn in 4 jaar Trump meer troepen ingezet in Niger, Kenya, Mali en Tchad, dan onder 8 jaar Obama in alle Regionen buiten Iraq en Afghanistan.


Het is duidelijk buiten de media gehouden, maar het kan wel degelijk als langetermijns escalatie gezien worden...


Hooguit heeft Trump er zijn naam niet aan willen verbinden
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  zaterdag 27 februari 2021 @ 19:27:22 #121
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_198237757
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 10:31 schreef Mike het volgende:
De eerste bommen op Syrië zijn alweer gevallen en ....
Het is alleen erg als Trump bommen gooit op Syrië :{w

twitter


twitter


twitter
Ik ben inmiddels overleden
  zaterdag 27 februari 2021 @ 19:37:17 #122
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198237990
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 18:59 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Vergis je niet, er zijn in 4 jaar Trump meer troepen ingezet in Niger, Kenya, Mali en Tchad, dan onder 8 jaar Obama in alle Regionen buiten Iraq en Afghanistan.

Het is duidelijk buiten de media gehouden, maar het kan wel degelijk als langetermijns escalatie gezien worden...

Hooguit heeft Trump er zijn naam niet aan willen verbinden
Vandaag werd bekend dat de tegenreactie al is geweest. 300 meisjes zijn ontvoerd door milities uit die regio.. Trump mag zijn naam hier dus aan verbinden.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 zaterdag 27 februari 2021 @ 19:38:18 #123
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_198238006
Of het is alleen goed als Trump bommen gooit op Syrië.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 27 februari 2021 @ 19:43:29 #124
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198238098
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 19:38 schreef Ulx het volgende:
Of het is alleen goed als Trump bommen gooit op Syrië.
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ze hem met alle macht van dit soort acties hebben belemmerd. Want heeft hij een keer die pad betreden, dan zou hij onverdroten door zijn gegaan.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_198238153
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 19:37 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Vandaag werd bekend dat de tegenreactie al is geweest. 300 meisjes zijn ontvoerd door milities uit die regio.. Trump mag zijn naam hier dus aan verbinden.
hoe treurig het is... het is fout dat te verbinden aan internationale politiek..... in eerste instantie is het een lokaal conflict...
waarbij helaas ook de lokale bevolking slachtoffer is van een tweestrijd tussen lokale kampen en belangen.

het zou vooral goed zijn als daar mediatie volgt.... niet verdere militaire acties
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  zaterdag 27 februari 2021 @ 19:50:07 #126
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198238236
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 19:45 schreef RM-rf het volgende:

[..]

hoe treurig het is... het is fout dat te verbinden aan internationale politiek..... in eerste instantie is het een lokaal conflict...
waarbij helaas ook de lokale bevolking slachtoffer is van een tweestrijd tussen lokale kampen en belangen.

het zou vooral goed zijn als daar mediatie volgt.... niet verdere militaire acties
Wij waren jaren geleden ook in een "lokaal" conflict betrokken. Meditatie zou ons absoluut niet hebben geholpen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 zaterdag 27 februari 2021 @ 20:06:15 #127
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_198238544
Volgt iemand de creme de la creme van de conservatieve wereld op dat cpac?

twitter


twitter


Rare figuren.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_198238623
En dan dat dit godvergeten onsmakelijk gefactchecked verhaal . :r
https://www.buzzfeednews.(...)-allegations-patrick
pi_198240862
Biden licht het Congres in over de aanval:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198241726
Nog even een uitleg wat er nou aan de hand was met kinderen die vastgehouden worden aan de grens. Het ging dus vnl om kinderen die zonder begeleiding de grens oversteken.

twitter

twitter


[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 27-02-2021 22:39:10 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 27 februari 2021 @ 22:32:33 #131
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_198241865
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 19:45 schreef RM-rf het volgende:

[..]

hoe treurig het is... het is fout dat te verbinden aan internationale politiek..... in eerste instantie is het een lokaal conflict...
waarbij helaas ook de lokale bevolking slachtoffer is van een tweestrijd tussen lokale kampen en belangen.

het zou vooral goed zijn als daar mediatie volgt.... niet verdere militaire acties
*bemiddeling
pi_198242195
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 19:50 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Wij waren jaren geleden ook in een "lokaal" conflict betrokken. Meditatie zou ons absoluut niet hebben geholpen.
Leg maar eens uit hoeveel de militaire inzetten van de VS in Niger, Tchad en Mali nu eigenlijk opgeleverd hebben.

Ik ben reuze benieuwd
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_198244117
Intussen bij de CPAC:

twitter

twitter

twitter


[ Bericht 51% gewijzigd door Kijkertje op 28-02-2021 01:25:31 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198244208
quote:
86s.gif Op zondag 28 februari 2021 00:59 schreef Kijkertje het volgende:
Intussen bij de CPAC:

[ twitter ]
Dat draadje :D

Dit kon je je vijf jaar geleden toch niet voorstellen?
Incelfrikandel
pi_198244249
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2021 01:25 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Dat draadje :D

Dit kon je je vijf jaar geleden toch niet voorstellen?
Ik kan er ook met mijn hoofd niet bij! Echt knettergek 8)7
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198244256
Nog eentje:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198244378
quote:
15s.gif Op zondag 28 februari 2021 01:42 schreef Kijkertje het volgende:
Nog eentje:

[ twitter ]
Mja... beetje overtrokken verhaal. Ergens tussen een knullige versierpoging van zijn kant en niet erg assertief reageren van haar kant.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_198246882
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 19:50 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Wij waren jaren geleden ook in een "lokaal" conflict betrokken. Meditatie zou ons absoluut niet hebben geholpen.
Het is erg dom (en onjuist) de huidige serie conflicten die in het Sahel-/Sahara-gebied heersen te vergelijken met een oorlog tussen natiestaten....

De conflicten in landen als Somalie, Eritrea, Sudan, Niger, Mali, Tchaad, en deels ook Lybie en Algerije hebben grote gelijkenissen erin dat ze vaak voortkomen door een strijd tussen verschillende stammen en groepen om resources en landgebruik, waarbij de conflicten vaak hun oorsprong vinden in toegang tot water en het samenkomen van trekpaden van nomadisch levende stammen (die eveteelt praktiseren) en die van agrarisch gebaseerde stammen.

Sterk opvallend is dat dit versterkt optreed in gebieden die beinvloed/gevormd zijn door een franse kolonialisatie, waarbij bestaande rechtsystemen van stam-rechtspraak en overleg tussen stamoudsten vervangen werden dor een rechtspraak in kantons en districten die op zn 'frans' vastgelegd werden, los van de gebieden die door stammen als hun beweegruimte gebruikt werden. Hierdoor vormt het bestaande rechtssysteem geen uitweg voor vaak overspannen conflicten.

Deze lokale groepen worden nu vaak ook gemobiliseerd en ondersteund door globaal opererende groepen, die wapenleveranties verzorgen en voordeel hebben bij destabilisatie. Groepen als Boko Haram, Al Qaeda, IS... alhoewel de namen daarvan ook regelmatig wisselen en deels gewoon een 'masker' zijn voor de belangen van internationale wapenhandelaars of sommige staats-operatoren die een belang hebben bij het hinderen/beperken tot resources van anderen (zeker in bv Mali is het opvallend dat de conflicten zich sterk concentreren op gebieden met bepaalde grondstoffen en mijnen).

van bovenaf bombarderen of drone-operaties, maar ook de mobiele inzetten van Special Forces zoals de laatste 8-12 jaar steeds sterker door de amerikanen toegepast is (eigenlijk al sinds 2004 toen de Darfur-inzet tot een media-affine amerikaanse operatie werd, slim ondersteund door hollywood-gebaseerde groeperingen) hebben geen nut in het oplossen van deze conflicten, hooguit wordt amrika hier zelf net zo goed een speler in die gebieden en dat vereist dan een steeds sterkere inzet...

Overigens geef ik zeker niet Trump de schuld hiervan..... hij heeft het beleid wel doorgezet zoals dat al door Obama uitgevoerd werd, die dat deels ook van Bush jr en de neo-cons erfde...
Wel s het ee continue zich verder erslechterende en uitbreidend conflict, dast steeds groter en oncontroleerbaarder wordt en ook steeds meer amerikaanse troepen en special forces opslurpt...

Het ergste wat ik nu vrees is dat Biden de inzet in Noord-Afrika (Tchaad, Sudan, Mali, Niger, Eritrea) nog sterker gaat vergroten, wat het dan onherroepelijk tot een hernieuwd Vietnam zal maken, dat in essentie een precies soortgelijke opbouw kende... initieel een klene amerikaanse militaie aanwezigheid i een gebied met een lokaal conflict in de bevolking zelf...
waarbij des te meer dit conflict gemilitariseerd werd, des te onbeheersbaarder het werd.

[ Bericht 1% gewijzigd door RM-rf op 28-02-2021 13:54:02 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  zondag 28 februari 2021 @ 12:44:15 #140
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198248111
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 02:50 schreef Felixa het volgende:

[..]

Mja... beetje overtrokken verhaal. Ergens tussen een knullige versierpoging van zijn kant en niet erg assertief reageren van haar kant.
Nee is nee.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_198248149
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 10:55 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
Ik hoop dat iemand dit goed bewaart en hem er aan houdt })
Dikke kans dat dat wel gaat gebeuren. Er gaan opnieuw districtslijnen getekend worden in alle staten en daar hebben de Republikeinen een groot voordeel bij.
  zondag 28 februari 2021 @ 12:56:20 #142
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198248332
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 22:46 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Leg maar eens uit hoeveel de militaire inzetten van de VS in Niger, Tchad en Mali nu eigenlijk opgeleverd hebben.

Ik ben reuze benieuwd
Die militaire inzetten hebben alleen nut als je een langere adem hebt dan je tegenstander. In het geval van Iran heeft Trump de Amerikanen de adem benomen. Die lachen zich nu te barsten, vanwege dit soort stupiditeit. De voorbeelden die jij noemt zijn minder moeilijk te bestrijden. Dit zijn milities die het moeten hebben van aanvoerlijnen uit bijvoorbeeld Iran. Droog je die bron op, dan is ook gedaan met hun support.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Moderator zondag 28 februari 2021 @ 13:16:38 #143
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198248618
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 02:50 schreef Felixa het volgende:

[..]

Mja... beetje overtrokken verhaal. Ergens tussen een knullige versierpoging van zijn kant en niet erg assertief reageren van haar kant.
Cuomo werd geprezen om zijn handelen tijdens covid maar was uitermate impopulair en omgeven door geruchten omtrent gedrag voor covid. Als hij herverkiezing wint is dat vanwege covid en alleen wegens covid.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_198249464
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 13:16 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Cuomo werd geprezen om zijn handelen tijdens covid maar was uitermate impopulair en omgeven door geruchten omtrent gedrag voor covid. Als hij herverkiezing wint is dat vanwege covid en alleen wegens covid.
Jammer hoor, indien waar.
Al Franken werd toch ook vrijgesproken.
Er zijn ook geruchten, dat het via de ‘former guy’ wordt geïnsinueerd vanwege aankomende strafzaken. Alleen heeft Cuomo niks van doen met strafzaken.
Dat zullen moeder Mathilde en drie dochters hem kwalijk nemen, indien, als...
pi_198250282
Weet iemand hoe laat ongeveer Trump gaat spreken tijdens Cpac? Kan er niet zo snel wat over vinden
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 februari 2021 @ 15:26:03 #146
862 Arcee
Look closer
pi_198250846
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 14:57 schreef Dutch_view het volgende:
Weet iemand hoe laat ongeveer Trump gaat spreken tijdens Cpac? Kan er niet zo snel wat over vinden
21:40 NL tijd dacht ik.
pi_198252302
quote:
85s.gif Op zondag 28 februari 2021 01:38 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ik kan er ook met mijn hoofd niet bij! Echt knettergek 8)7
Het is in elk geval interessant om te zien hoezeer de CPAC zich ingraaft met een strategie die hun tegenstander een trifecta heeft opgeleverd.
Incelfrikandel
  Moderator zondag 28 februari 2021 @ 18:14:57 #148
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198254127
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 16:31 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Het is in elk geval interessant om te zien hoezeer de CPAC zich ingraaft met een strategie die hun tegenstander een trifecta heeft opgeleverd.
Tja, als ze een minderheidspartij willen worden is dit wel de manier iig.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zondag 28 februari 2021 @ 18:23:05 #149
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198254285
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 18:14 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Tja, als ze een minderheidspartij willen worden is dit wel de manier iig.
Dan komt de republikeinse strategie om kleurlingen te blokkeren om te stemmen aardig vsn pas. Dan kun je met 41 % van de stemnen de dienst uitmaken.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  zondag 28 februari 2021 @ 21:40:08 #150
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_198257993
Roger Stone is socialist geworden.

Of leugenaar gebleven. :')
https://www.politicalflar(...)nt-and-its-pathetic/
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_198258048
We gaan er eens lekker voor zitten, kijken wat Donnie te melden heeft :7
pi_198258466
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 21:42 schreef Dutch_view het volgende:
We gaan er eens lekker voor zitten, kijken wat Donnie te melden heeft :7
Goed begin is het halve werk...

twitter
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_198259162
Oh wacht, dat schijnt uit 2016 afkomstig te zijn. Mea culpa. In other news. What has changed?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_198260179
Het gaat beginnen, Trump staat op t podium
  zondag 28 februari 2021 @ 22:57:06 #155
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198260383
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 22:50 schreef Dutch_view het volgende:
Het gaat beginnen, Trump staat op t podium
Klaar voor een horlepiep en wat kuitenflikkers. Daarna gaat hij van goudkleurige ballonnen poedels maken en sluit af met wat okselmuziek. Dit alles voor een bom duiten die grif wordt betaald door het klapvee..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_198260423
Biden heeft volgens Trump de meest slechte 1e maand gehad ever van een president.
Is anti-banen, anti-vrouwen, anti-familie, anti-wetenschap
Trump klopt zich maar weer eens op de borst voor de mexico border wall :')
  zondag 28 februari 2021 @ 23:05:50 #157
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198260600
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 22:59 schreef Dutch_view het volgende:
Biden heeft volgens Trump de meest slechte 1e maand gehad ever van een president.
Is anti-banen, anti-vrouwen, anti-familie, anti-wetenschap
Trump klopt zich maar weer eens op de borst voor de mexico border wall :')
Dat is het maar vreemd dat Biden in polls qua waardering tien procent hoger wordt aangeslagen dan Trump.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_198260744
Trump geeft Fauci nog een veeg uit de pan :')
Hij lijkt toch de mogelijkheid open te houden voor runnen 2024.
Heeft t al over Melania "future first lady" :')
Maar er komt geen nieuwe partij volgens Trump.
Zodra Trump de naam Chris Wallace van Fox noemt, klinkt er boe geroep uit de zaal :P

Vraag me af, komt vandaag het nieuwe Healthcare plan eindelijk? :D
pi_198261133
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 23:12 schreef Dutch_view het volgende:
Trump geeft Fauci nog een veeg uit de pan :')
Hij lijkt toch de mogelijkheid open te houden voor runnen 2024.
Heeft t al over Melania "future first lady" :')
Maar er komt geen nieuwe partij volgens Trump.
Zodra Trump de naam Chris Wallace van Fox noemt, klinkt er boe geroep uit de zaal :P

Vraag me af, komt vandaag het nieuwe Healthcare plan eindelijk? :D
Alles op zijn tijd, kan ook over twee weken toch?
  zondag 28 februari 2021 @ 23:36:47 #160
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_198261227
Hij heeft wel een punt met transgenders en vrouwensport
Ik ben inmiddels overleden
  zondag 28 februari 2021 @ 23:38:36 #161
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_198261244
Waarom kijken jullie vrijwillig die troep van Trump in z’n geheel :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_198261248
Heeft die loser zijn nederlaag inmiddels herkend of blijft hij liegen?
pi_198261255
"We have raised wages" Pardon? niet van het minimum loon i.i.g.
pi_198261279
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 23:39 schreef Kansenjongere het volgende:
Heeft die loser zijn nederlaag inmiddels herkend of blijft hij liegen?
heb een kwartiertje gemist, maar denk het niet 8)7
pi_198261375
Ah het onderwerp Fair Elections :D
pi_198261461
Volgens Trump moet de GOP de partij worden van eerlijke verkiezingen
Meteen daarna kwam het bekende Bingo kaart lijstje:
- milions and milions ballots comming from all over the place
- rigged
- death people voting
- Scotus
- changed election rules
- 30 election days
- Voter ID's
- A lot more votes than people
- corruption

:') :')

De Rino's worden allemaal bij naam genoemd onder luid boe-geroep
McConnell wordt niet genoemd
pi_198261578
No president has ever lost an election with 75 million votes 8)7

If you want to help, go to donaldjtrump.com

Ah kijk, het gaat dus zoals verwacht om meer geld binnen harken :')
pi_198261589
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 23:36 schreef Enchanter het volgende:
Hij heeft wel een punt met transgenders en vrouwensport
Dat vind ik niet eigk.
Incelfrikandel
  maandag 1 maart 2021 @ 00:21:47 #169
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_198261593
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 00:21 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Dat vind ik niet eigk.
Hoezo niet ?
Ik ben inmiddels overleden
pi_198261604
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 00:21 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Hoezo niet ?
Topsport is nou eenmaal niet eerlijk. De een heeft meer talent, betere bouw etc.
Incelfrikandel
  maandag 1 maart 2021 @ 00:24:40 #171
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_198261606
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 00:23 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Topsport is nou eenmaal niet eerlijk. De een heeft meer talent, betere bouw etc.
Dus mannen moeten gewoon tegen vrouwen (kick)boksen ,gewichtheffen en voetballen en zo ?
Ik ben inmiddels overleden
  maandag 1 maart 2021 @ 00:26:27 #172
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198261615
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 23:50 schreef Dutch_view het volgende:
Ah het onderwerp Fair Elections :D
Ergens doet me het c-pac gepeupel me denken aan de vette biggen in George Orwells animal farm. Iedereen is gelijk, maar wij zijn een beetje gelijker dan jullie..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_198261620
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 00:24 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Dus mannen moeten gewoon tegen vrouwen (kick)boksen , voetballen en zo ?
Voldoen ze aan de regels van de topsport? Dan ja.
Incelfrikandel
pi_198261634
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 00:24 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Dus mannen moeten gewoon tegen vrouwen (kick)boksen ,gewichtheffen en voetballen en zo ?
Ben je echt zo kortzichtig of loop je te trollen?
  maandag 1 maart 2021 @ 00:31:45 #175
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_198261651
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 00:27 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Voldoen ze aan de regels van de topsport? Dan ja.
Dus eigenlijk moet er geen onderscheid meer bestaan tussen mannen en vrouwensporten , of begrijp ik je verkeerd ?
Ik ben inmiddels overleden
  maandag 1 maart 2021 @ 00:32:48 #176
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_198261660
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 00:29 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Ben je echt zo kortzichtig of loop je te trollen?
Jij vindt het dus wel eerlijk als een omgebouwde man tegen vrouw bijvoorbeeld gaat gewichtheffen of (kick)boksen ?
Ik ben inmiddels overleden
pi_198261663
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 00:31 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Dus eigenlijk moet er geen onderscheid meer bestaan tussen mannen en vrouwensporten , of begrijp ik je verkeerd ?
Een vrouwensport voldoet toch aan specifieke regels voor vrouwen? Voldoe je daaraan kan het wat mij betreft. Als ik ook maar iets een onzindiscussie vind is het dit wel. 'Eerlijk' bij topsport :')
Incelfrikandel
  maandag 1 maart 2021 @ 00:36:06 #178
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_198261674
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 00:33 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Een vrouwensport voldoet toch aan specifieke regels voor vrouwen? Voldoe je daaraan kan het wat mij betreft. Als ik ook maar iets een onzindiscussie vind is het dit wel.
Ik vond het niet echt onzindiscussie , als iemand zich meer vrouw voelt (of andersom) moet degene zich om laten bouwen hij/zij daar behoefte aan heeft , alleen qua lichaamsbouw (uitzonderingen daargelaten) blijft het een man.

Je krijgt steeds meer van dit soort dingen
Ik ben inmiddels overleden
pi_198261677
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 00:36 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Ik vond het niet echt onzindiscussie , als iemand zich meer vrouw voelt (of andersom) moet degene zich om laten bouwen hij/zij daar behoefte aan heeft , alleen qua lichaamsbouw (uitzonderingen daargelaten) blijft het een man.

Je krijgt steeds meer van dit soort dingen
Nou en?
Incelfrikandel
  maandag 1 maart 2021 @ 00:38:19 #180
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_198261681
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 00:36 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Nou en?
Het verneukt de vrouwensport voor biologische vrouwen , maar okay we verschillen daarover van mening en dat mag gelukkig nog
Ik ben inmiddels overleden
  maandag 1 maart 2021 @ 00:40:59 #181
8369 speknek
Another day another slay
pi_198261688
In het algemeen mogen transvrouwen alleen meedoen als ze postoperatie zijn en gedurende twee jaar een normale testosteronwaarde hebben voor vrouwen. Op dat moment lijken ze geen krachtsvoordeel meer te hebben op andere vrouwen (lijkt, want er zijn zo weinig topsportende transvrouwen dat dit vooral een moral panic voor de bühne is). Het enige verschil is nog bijvoorbeeld de groei die ze doorgemaakt hebben voor de transitie. Een transvrouw van 2 meter in basketbal heeft wel een voordeel, maar op zich zijn er ook vrouwen van 2 meter. Er is overigens wel een interseks vrouw die op het moment furore maakt in een sport (weet zo even niet welke), maar dat is al helemaal zo'n categorie waar je niks mee kan in seksegescheiden sport, die blijf je er altijd tussenhouden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_198261689
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 00:32 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Jij vindt het dus wel eerlijk als een omgebouwde man tegen vrouw bijvoorbeeld gaat gewichtheffen of (kick)boksen ?
Probeer het eens zonder de kleuterschoolretoriek waarbij je me woorden in de mond probeert te leggen die je er zelf bij verzint.
En daarnaast staat mijn vraag nog open:

quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 00:29 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Ben je echt zo kortzichtig of loop je te trollen?
pi_198261696
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 00:38 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Het verneukt de vrouwensport voor biologische vrouwen , maar okay we verschillen daarover van mening en dat mag gelukkig nog
Ook maar mensen uitsluiten met van nature meer spierkracht? Betere zuurstoftoevoer? Betere voeding bij de geboorte? Beter iq(en dus inzicht) etc.
Incelfrikandel
  maandag 1 maart 2021 @ 00:54:50 #184
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_198261738
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 00:41 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Probeer het eens zonder de kleuterschoolretoriek waarbij je me woorden in de mond probeert te leggen die je er zelf bij verzint.
En daarnaast staat mijn vraag nog open:
[..]

Dus als ik vind dat mannen biologisch verschillen van vrouwen ben ik kortzichtig ?

quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 00:43 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Ook maar mensen uitsluiten met van nature meer spierkracht? Betere zuurstoftoevoer? Betere voeding bij de geboorte? Beter iq(en dus inzicht) etc.
Nogmaals we gaan hier niet uitkomen.

Ik heb het in een ander topic ook al eens gezegd , maar als bijvoorbeeld een Rico Verhoeven een vrouwelijke bokser een schedelbreuk slaat , dan is het is niet eerlijk.
maar Rico zich identificeert als een vrouw dan is het wel goed.

Maar okay , nogmaals we gaan hier niet uitkomen , we verschillen van mening
Ik ben inmiddels overleden
pi_198261759
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 00:54 schreef Enchanter het volgende:


Nogmaals we gaan hier niet uitkomen.
dat hoeft ook niet, maar je kunt wel even uitleggen waarom je voor dit specifieke geval een uitzondering maakt. Dat is wel heel inconsistent van je denk ik dan.
Incelfrikandel
pi_198261762
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 00:54 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Dus als ik vind dat mannen biologisch verschillen van vrouwen ben ik kortzichtig ?
Dat was niet wat je zei, dus mogelijk ben je niet alleen kortzichtig, maar ook kort van geheugen.
  maandag 1 maart 2021 @ 01:01:05 #187
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_198261764
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 00:59 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

dat hoeft ook niet, maar je kunt wel even uitleggen waarom je voor dit specifieke geval een uitzondering maakt. Dat is wel heel inconsistent van je denk ik dan.
Hoe bedoel je , ben je even kwijt denk ik :@ (het is ook al laat O-) )
Ik ben inmiddels overleden
  maandag 1 maart 2021 @ 01:02:32 #188
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_198261773
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 01:00 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Dat was niet wat je zei, dus mogelijk ben je niet alleen kortzichtig, maar ook kort van geheugen.
Nee ik zei dat mannen tegen vrouwen , biologisch gezien zijn ze als man geboren.
Als je dat niet bedoelt , moet je het even uitleggen.
Ik ga zo wel slapen , dus kom ik er morgen wel ff op terug
Welterusten :W
Ik ben inmiddels overleden
pi_198261774
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 00:54 schreef Enchanter het volgende:
[..]

Ik heb het in een ander topic ook al eens gezegd , maar als bijvoorbeeld een Rico Verhoeven een vrouwelijke bokser een schedelbreuk slaat , dan is het is niet eerlijk.
Is het wel eerlijk als bijvoorbeeld een Rico Verhoeven een idol Herman een schedelbreuk slaat?
pi_198261776
Ging wel aardig dat debat vond ik. Sigrid Kaag was de enige die er niet omheendraaide.
pi_198261784
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 01:01 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Hoe bedoel je , ben je even kwijt denk ik :@ (het is ook al laat O-) )
Waarom het oneerlijk zou zijn als een transvrouw met talent iemand knock-out een schedelbreuk zou slaan, maar niet als een natuurlijk talent zoals Lucia Rijker dat doet. Ik begrijp je hele argumentatie gewoon niet.
Incelfrikandel
pi_198261807
Ik kom haast nooit in POL. Ik lees hier schedelbreuk. Mag het ook een loopneus zijn? Kom op zeg.
pi_198261815
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 01:03 schreef Makrelis het volgende:
Ging wel aardig dat debat vond ik. Sigrid Kaag was de enige die er niet omheendraaide.
Doet zij ook al mee aan de Amerikaanse verkiezingen?
pi_198261826
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 01:12 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Doet zij ook al mee aan de Amerikaanse verkiezingen?
Verder wel iets zinnigs te melden?
  Moderator maandag 1 maart 2021 @ 01:19:41 #195
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198261857
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 23:12 schreef Dutch_view het volgende:
Trump geeft Fauci nog een veeg uit de pan :')
Hij lijkt toch de mogelijkheid open te houden voor runnen 2024.
Heeft t al over Melania "future first lady" :')
Maar er komt geen nieuwe partij volgens Trump.
Zodra Trump de naam Chris Wallace van Fox noemt, klinkt er boe geroep uit de zaal :P

Vraag me af, komt vandaag het nieuwe Healthcare plan eindelijk? :D
Over 2 weken, natuurlijk ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_198261868
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 01:14 schreef Makrelis het volgende:

[..]

Verder wel iets zinnigs te melden?
Verder wel enig benul in welk topic je reageert?
  Moderator maandag 1 maart 2021 @ 01:23:32 #197
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198261879
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 01:02 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Nee ik zei dat mannen tegen vrouwen , biologisch gezien zijn ze als man geboren.
Als je dat niet bedoelt , moet je het even uitleggen.
Ik ga zo wel slapen , dus kom ik er morgen wel ff op terug
Welterusten :W
Doe dat maar niet, deze hele discussie is nogal off topic namelijk. Er ligt in de VS gewoon een uitspraak van het Supreme Court over gelijke behandeling en die wordt door het Witte Huis gevolgd, zoals het hoort.

https://eu.usatoday.com/s(...)n-sports/6686171002/
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator maandag 1 maart 2021 @ 01:24:21 #198
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198261884
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 01:14 schreef Makrelis het volgende:

[..]

Verder wel iets zinnigs te melden?
Je post was compleet off topic, he? Dit topic gaat over Amerikaanse politiek, niet Nederlandse.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 1 maart 2021 @ 07:23:05 #199
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198262574
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 01:24 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Je post was compleet off topic, he? Dit topic gaat over Amerikaanse politiek, niet Nederlandse.
Het gaat ook niet over transgender sport. Misschien is het beter voor je schedelbreuk als je je op het primaire onderwerp focusseert
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_198262604
Viel me toch tegen ik had wel wat nieuw vuurwerk van trump verwacht, een beetje uitgeblust en een langspeelplaat die blijft hangen.

Alleen dat hij Biden onwetenschappelijk noemt was wel een leuke door de man die tijdens zijn presidentschap, wetenschap tot meningen gedegradeerd heeft. :D
  maandag 1 maart 2021 @ 07:33:31 #201
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198262638
Ikzelf vond het een bizarre vertoning, waar een groepje bevoorrechte klapjosties een gouden big vereren.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_198262695
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 00:36 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Nou en?
World Rugby heeft gesteld dat transseksuele vrouwen niet mee mogen spelen met vrouwen. Hoewel ik qua sociale issues erg liberaal ben snap ik dat goed. Zoek maar eens een foto op van het mannenteam van Tonga. En bedenk je dan eens dat die zich zouden laten ombouwen tot vrouw. En dan tegen andere vrouwen spelen. Daar komen ongelukken van.

Overigens blijft Trump een drol. Even a broken clock is right twice a day.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 1 maart 2021 @ 07:41:27 #203
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
pi_198262713
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 01:24 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Je post was compleet off topic, he? Dit topic gaat over Amerikaanse politiek, niet Nederlandse.
Ik heb ergens tussen nr 173 en 194 wel een keer de topictitel gecontroleerd en me verbijsterd afgevraagd hoe en wat topsport en sekse-verschillen in ‘s hemelsnaam met Amerikaanse politiek te maken hebben.
In het bingo-riedeltje van Trump zaten de stemmachines niet? Benieuwd of hij ook nog een claim krijgt.
  maandag 1 maart 2021 @ 07:51:11 #204
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198262793
Ik moet het nog zien dat Trump in 2024 wederom voor het presidentschap gaat.
Hij is dan 78 jaar, zwaarlijvig en kan echt niet als een slimme oude man worden neergezet. Zet je dat tegenover hem een frisse jongere democratische kandidaat, dan zullen de verschillen duidelijker zijn dan alleen politieke statements.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_198263178
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 07:51 schreef klappernootopreis het volgende:
Ik moet het nog zien dat Trump in 2024 wederom voor het presidentschap gaat.

Het komt op mij over als 'aan het lijntje houden' om zijn invloed op de GOP te behouden. Zou mij verbazen als hij zich weer kandidaat stelt. Misschien gaat zijn aandacht ook uit naar al die nare familieleden van hem die een gooi naar een politieke carrière willen doen. Het zijn net kakkerlakken, lastig om ervan af te komen.
pi_198263270
twitter

The former guy komt niet “terug” . Hij blijf niet weg en zal zijn wraak uitstrooien over iedereen, die tegen hem was en naar het witte huis wil.
En dan krijg je dit soort trieste briefjes. Zou hij dit wel lezen op twitter of moet hij dat doorkrijgen van Miller en consorten.
En zou Miller nog een betaalde baan hebben als hulpje en ghostwriter? De speech was een beetje sleets, begrijp ik.
pi_198263385
twitter

Hier is de samenvatting van 90 minuten in a thread van onverschrokken Aaron Rupar.

Comment: “ He wears a back brace most likely because he has a hard time keeping his balance. Notice how they changed the stage for his speech and covered up his legs?

It's the mid stages of frontotemporal dementia -- he's having 'whole body' tics now with his shoulders and legs”
#rumours
pi_198263435
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 01:24 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Je post was compleet off topic, he? Dit topic gaat over Amerikaanse politiek, niet Nederlandse.
Oh sorry. Had het niet in de gaten. Was een beetje laat ook gisteren.
  maandag 1 maart 2021 @ 09:09:36 #209
8369 speknek
Another day another slay
pi_198263499
Ik zie Trump wel weer meedoen, het geeft hem de twee belangrijkste dingen in zijn leven na zijn vijftigste: adoratie en afleiding van zijn rechtzaken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_198263599
Hij heeft het toch maar weer voor elkaar gebokst dat er hier anderhalve pagina over een onderbuik non-onderwerp als transgender vrouwen in topsport werd geouwehoerd dat 0.0009% van de populatie treft en niet over belangrijke zaken :')
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_198263985
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 09:09 schreef speknek het volgende:
Ik zie Trump wel weer meedoen, het geeft hem de twee belangrijkste dingen in zijn leven na zijn vijftigste: adoratie en afleiding van zijn rechtzaken.
Dat vrees ik ook.
Bovendien is het terugveroveren van het presidentschap de ultieme wraak. Hij kan dan sowieso 4 jaar lang verkondigen dat hij de Dems 3 keer achter elkaar verpletterend heeft verslagen (want 2020 was... et cetera).
Daarnaast zet hij zet gewoon weer zijn familieleden en vazallen op de belangrijke plaatsen en klaar is Donald.
Zelfs al zou hij vet en kwijlend in een rolstoel zitten... hij is inmiddels door zoveel Amerikanen tot Messias verklaard en hij wordt nog steeds door zoveel lafbekken in de GOP (al dan niet stiekem) gesteund... er is op dit moment niemand die zoveel stemmen zal weten binnen te halen als Trump. Josh Hawley is weliswaar jeugdig en wordt door het gepeupel toegejuicht, maar heeft hij landelijk ook dezelfde uitstraling en hetzelfde effect op de kiezers?
Ik doe het ff rustig aan.
pi_198264025
Ik ben wel benieuwd naar het schouwspel als hij nog steeds zo centraal staat bij de Republikeinse partij, maar niet zou meedoen. Dan krijg je dat hij uit de zijlijn wat roept en kandidaten als schoothondjes zich daaraan bijstellen. :')
pi_198264934
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 07:39 schreef Nielsch het volgende:

[..]

World Rugby heeft gesteld dat transseksuele vrouwen niet mee mogen spelen met vrouwen. Hoewel ik qua sociale issues erg liberaal ben snap ik dat goed. Zoek maar eens een foto op van het mannenteam van Tonga. En bedenk je dan eens dat die zich zouden laten ombouwen tot vrouw. En dan tegen andere vrouwen spelen. Daar komen ongelukken van.

Overigens blijft Trump een drol. Even a broken clock is right twice a day.
Tsja ik niet. Zoals Speknek in post #181 uitlegt moet je van sportbonden aan een scala van regels voldoen voordat je mee mag doen met Amerikaanse vrouwensporten. Ik vind het daarom ook niet gek dat het Amerikaans Hooggerechtshof achter de sportbonden staat. Het is dus zeker niet zo dat het mannenteam van Tonga zomaar eventjes kan meedoen met het vrouwenteam. Die zullen na de transitie misschien een voordeel hebben, maar topsport is nou eenmaal niet eerlijk. Wat mij betreft is dat dan ook het begin van een hellend vlak om andere concurrentie dan ook maar uit te gaan sluiten.

Ik ben niet bepaald een liberaal trouwens, ik vind deelname aan sport gewoon van toepassing op grondrechten zoals recht op participatie en recht op integriteit.
Incelfrikandel
  Moderator maandag 1 maart 2021 @ 11:11:12 #214
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198265358
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 07:51 schreef klappernootopreis het volgende:
Ik moet het nog zien dat Trump in 2024 wederom voor het presidentschap gaat.
Hij is dan 78 jaar, zwaarlijvig en kan echt niet als een slimme oude man worden neergezet. Zet je dat tegenover hem een frisse jongere democratische kandidaat, dan zullen de verschillen duidelijker zijn dan alleen politieke statements.
Trump kan niet toegeven dat hij verloren heeft en al helemaal niet accepteren dat hij niet relevant meer is dus dat leidt dan hiertoe.

Ik vind het wel ironisch dat Trump de komende 4 jaar de molensteen om de nek van de RNC gaat worden, een RNC die donders goed beseft dat men met Trump geen Republikein in het Witte Huis krijgt maar blijkbaar ook niet in staat is om Trump terzijde te schuiven.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_198265383
Dat hele geneuzel over transgenders interesseert mij eerlijk gezegd geen ene reet. Wat kan mij het nou schelen wanneer een of andere verwarde tiener zijn of haar geslacht wil veranderen? Ik snap persoonlijk niet waarom bepaalde lieden zich daar zo druk om maken. Hoe heb jij er last van dat een of ander figuur dat je niet kent graag jongetje in plaats van meisje wil zijn (of andersom)?

Wat betreft Trump. Ik wens de Republikeinen veel succes met die man. Na alles wat er is gebeurd, is de kans klein dat je met zo'n figuur de verkiezingen in 2024 wint.

Sowieso zou dit voor de Republikeinen een moment van bezinning moeten zijn. Hoe hebben ze in vier jaar tijd het Huis, de Senaat en het Witte Huis kunnen verliezen. Dat vraagt om introspectie. Maar in plaats daarvan wil de meerderheid van de Republikeinen op dezelfde voet doorgaan. Bizar.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 1 maart 2021 @ 11:21:57 #216
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198265505
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 11:13 schreef KoosVogels het volgende:
Dat hele geneuzel over transgenders interesseert mij eerlijk gezegd geen ene reet. Wat kan mij het nou schelen wanneer een of andere verwarde tiener zijn of haar geslacht wil veranderen? Ik snap persoonlijk niet waarom bepaalde lieden zich daar zo druk om maken. Hoe heb jij er last van dat een of ander figuur dat je niet kent graag jongetje in plaats van meisje wil zijn (of andersom)?
in zoverre interesseert het mij wel dat het in de vrouwen sport oneerlijk voordeel geeft voor een man naar vrouw transgender
pi_198265553
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 11:21 schreef Tarado het volgende:

[..]

in zoverre interesseert het mij wel dat het in de vrouwen sport oneerlijk voordeel geeft voor een man naar vrouw transgender
Laat sporters dat vooral zelf uitzoeken. Die kunnen zelf het beste beoordelen of er sprake is van een oneerlijk voordeel. Als vrouwelijke sporters massaal bezwaar aantekenen, dan moet de politiek daar iets mee.

Verder interesseert vrouwensport mij trouwens geen ene reet. Ik ga toch niet naar vrouwenvoetbal of vrouwenwielrennen kijken? Kom op man.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_198265627
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 11:21 schreef Tarado het volgende:

[..]

in zoverre interesseert het mij wel dat het in de vrouwen sport oneerlijk voordeel geeft voor een man naar vrouw transgender
Lijkt me echt niks voor de politiek om je mee te bemoeien afgezien van dat je geen discriminatie* wil tegen transgenders vanuit de overheid. Wat was uberhaupt het punt wat Trump maakte?

* En qua topsport zijn er regels voor omtrent hormoonhuishouding die ik geen oneigenlijk onderscheid vind, waarmee het voordeel voor transgenders in dat opzicht teniet gedaan wordt.
  Moderator maandag 1 maart 2021 @ 11:31:56 #219
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198265661
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 11:21 schreef Tarado het volgende:

[..]

in zoverre interesseert het mij wel dat het in de vrouwen sport oneerlijk voordeel geeft voor een man naar vrouw transgender
Dan moet je, in de VS, aankloppen bij het Hooggerechtshof, wat nogal rechts georienteerd is overigens, die hebben bepaald dat gelijke rechten, volgens de Grondwet aldaar, voor iedereen gelden. Ook transgenders.

Verder vind ik deze discussie nog steeds off topic in AMV, open dan een topic over deze problematiek.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 1 maart 2021 @ 11:34:57 #220
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198265704
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 11:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Laat sporters dat vooral zelf uitzoeken. Die kunnen zelf het beste beoordelen of er sprake is van een oneerlijk voordeel. Als vrouwelijke sporters massaal bezwaar aantekenen, dan moet de politiek daar iets mee.

Verder interesseert vrouwensport mij trouwens geen ene reet. Ik ga toch niet naar vrouwenvoetbal of vrouwenwielrennen kijken? Kom op man.
Het interesseert jou niet dus dan doet het er niet toe, wat een onzin.
  maandag 1 maart 2021 @ 11:36:42 #221
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198265730
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 11:31 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dan moet je, in de VS, aankloppen bij het Hooggerechtshof, wat nogal rechts georienteerd is overigens, die hebben bepaald dat gelijke rechten, volgens de Grondwet aldaar, voor iedereen gelden. Ook transgenders.

Verder vind ik deze discussie nog steeds off topic in AMV, open dan een topic over deze problematiek.
OK, ik wilde alleen maar aangeven dat het wat gecompliceerder ligt dan een een jongetje dat een meisje denkt te zijn of andersom.
pi_198265788
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 11:34 schreef Tarado het volgende:

[..]

Het interesseert jou niet dus dan doet het er niet toe, wat een onzin.
Voor mij doet het onderwerp er inderdaad niet toe.

Maar nogmaals, laat sporters dit thema in eerste instantie zelf tackelen, voordat de overheid met allerlei verbodsbepalen begint te strooien.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_198266830
Ik ben niet zo bang dat Trump Sr. zich voor een tweede termijn zal aanmelden, waar ik wél huiverig voor ben is dat hij zijn coke snuivende psychopatische zoon Trump Jr. naar voren schuift, als president kandidaat voor 2024 :{w
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_198267577
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 11:21 schreef Tarado het volgende:

[..]

in zoverre interesseert het mij wel dat het in de vrouwen sport oneerlijk voordeel geeft voor een man naar vrouw transgender
Dat moeten de sportbonden maar lekker reguleren, is geen president voor nodig. Republikeinen willen toch juist een kleine overheid? Dan moeten ze zich juist van dit soort thema's afzijdig houden.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 1 maart 2021 @ 13:38:53 #225
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198267732
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 09:46 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Dat vrees ik ook.
Bovendien is het terugveroveren van het presidentschap de ultieme wraak. Hij kan dan sowieso 4 jaar lang verkondigen dat hij de Dems 3 keer achter elkaar verpletterend heeft verslagen (want 2020 was... et cetera).
Daarnaast zet hij zet gewoon weer zijn familieleden en vazallen op de belangrijke plaatsen en klaar is Donald.
Zelfs al zou hij vet en kwijlend in een rolstoel zitten... hij is inmiddels door zoveel Amerikanen tot Messias verklaard en hij wordt nog steeds door zoveel lafbekken in de GOP (al dan niet stiekem) gesteund... er is op dit moment niemand die zoveel stemmen zal weten binnen te halen als Trump. Josh Hawley is weliswaar jeugdig en wordt door het gepeupel toegejuicht, maar heeft hij landelijk ook dezelfde uitstraling en hetzelfde effect op de kiezers?
Dit gepeupel zoals je zegt, heeft net zo'n korte termijn geheugen als een zaagmossel. Ik ga er van uit dat hij de aanval op het Capitool als een terroristen actie van antifa zal twisten met hem als fiere redder van de natie. En dat ze het nog klakkeloos geloven ook.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 1 maart 2021 @ 13:46:05 #226
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_198267819
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 07:51 schreef klappernootopreis het volgende:
Ik moet het nog zien dat Trump in 2024 wederom voor het presidentschap gaat.
Hij is dan 78 jaar, zwaarlijvig en kan echt niet als een slimme oude man worden neergezet. Zet je dat tegenover hem een frisse jongere democratische kandidaat, dan zullen de verschillen duidelijker zijn dan alleen politieke statements.
Maar dan hebben de democraten niet het "incumbent" voordeel. Het wordt echt nog wel interessant wat Biden en de democraten van plan zijn, hij kan ook Harris naar voren schuiven.
pi_198268055
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 13:38 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Dit gepeupel zoals je zegt, heeft net zo'n korte termijn geheugen als een zaagmossel. Ik ga er van uit dat hij de aanval op het Capitool als een terroristen actie van antifa zal twisten met hem als fiere redder van de natie. En dat ze het nog klakkeloos geloven ook.
Uit de nyt

How Pro-Trump Forces Pushed a Lie About Antifa at the Capitol Riot :P
  maandag 1 maart 2021 @ 14:10:36 #228
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198268171
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 11:11 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Trump kan niet toegeven dat hij verloren heeft en al helemaal niet accepteren dat hij niet relevant meer is dus dat leidt dan hiertoe.

Ik vind het wel ironisch dat Trump de komende 4 jaar de molensteen om de nek van de RNC gaat worden, een RNC die donders goed beseft dat men met Trump geen Republikein in het Witte Huis krijgt maar blijkbaar ook niet in staat is om Trump terzijde te schuiven.
Trump's grote leugen gaat nog wel even door, maar dit zal niet direct een grote verschuiving opleveren die de GOP weer top off the bill maakt. Ik verwacht dat volgend jaar rond deze tijd het riedeltje van Trump verwaterd zal zijn. Dan verwacht de kiezer een plan de campagne. Geen ouwe koek. Het probleem is dat Trump binnen 4 jaar vruchteloos de politieke kroonjuwelen van de republikeinse partij er doorheen heeft gejaagd. Die kernpunten waren altijd een garantie en tool om de kiezer te lokken. Nu is het terug naar af.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_198268250
- Dit is geen linkdump topic -

[ Bericht 97% gewijzigd door Tijger_m op 01-03-2021 14:21:06 ]
pi_198268338
quote:
13s.gif Op maandag 1 maart 2021 14:15 schreef UnLearn het volgende:
- Dit is geen linkdump topic -
Ik snap het, geen kritiek gewenst.

Succes verder.
  Moderator maandag 1 maart 2021 @ 14:28:04 #231
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198268418
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 11:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Voor mij doet het onderwerp er inderdaad niet toe.

Maar nogmaals, laat sporters dit thema in eerste instantie zelf tackelen, voordat de overheid met allerlei verbodsbepalen begint te strooien.
Nogmaals, er ligt een uitspraak van het Supreme Court dat equal rights ook geldig zijn voor transgenders en dat universiteiten, want daar draait het om en verder helemaal nergens om, die Federale fondsen krijgen zich aan die regels moeten houden.

Een SC wat door Trump deels benoemd is en niet door Biden, overigens.

Het is weer een typisch alt-right culture war spelletje wat, goed beschouwd, totaal geen inhoud heeft maar heerlijk past in het "war on christmas" type spelletjes.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator maandag 1 maart 2021 @ 14:29:45 #232
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198268448
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 14:22 schreef UnLearn het volgende:

[..]

Ik snap het, geen kritiek gewenst.

Succes verder.
Het gaat niet om kritiek, het gaat om inhoud en jouw inhoud was ondermaats. Probeer het eens met feiten en een onderbouwd verhaal.

PS: Klagen over moderatie doen we in FB
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_198268487
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 12:37 schreef KillerBee4ever het volgende:
Ik ben niet zo bang dat Trump Sr. zich voor een tweede termijn zal aanmelden, waar ik wél huiverig voor ben is dat hij zijn coke snuivende psychopatische zoon Trump Jr. naar voren schuift, als president kandidaat voor 2024 :{w
In dat geval kan hij beter Ivanka naar voren schuiven ( heeft wat meer hersenen en blijft van substances af) en zijn zoons als agitator of aanjager inzetten. Maar ik vraag me af of je dan geen 50plus scenario krijgt met ruzie elke 5 minuten.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_198268695
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 13:38 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Dit gepeupel zoals je zegt, heeft net zo'n korte termijn geheugen als een zaagmossel. Ik ga er van uit dat hij de aanval op het Capitool als een terroristen actie van antifa zal twisten met hem als fiere redder van de natie. En dat ze het nog klakkeloos geloven ook.
Met de termijn van het geheugen heeft het weinig te maken.
Het gaat meer om de selectiviteit.
Ze gaan namelijk echt niet vergeten dat de Democraten de verkiezingen in 2020 'gestolen' hebben van hun afgod. Met een peetje pech herinneren ze zich dat in 2040 nog steeds, en kan desnoods een (al dan niet verre) nazaat van Trump er zijn/haar voordeel mee doen.
Ik doe het ff rustig aan.
  Moderator maandag 1 maart 2021 @ 18:01:50 #235
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198271604
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 14:50 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Met de termijn van het geheugen heeft het weinig te maken.
Het gaat meer om de selectiviteit.
Ze gaan namelijk echt niet vergeten dat de Democraten de verkiezingen in 2020 'gestolen' hebben van hun afgod. Met een peetje pech herinneren ze zich dat in 2040 nog steeds, en kan desnoods een (al dan niet verre) nazaat van Trump er zijn/haar voordeel mee doen.
Maar de mensen die zo denken gaan sowieso niet op een Democraat stemmen, ik denk dan ook niet dat dit ook maar iets uitmaakt, je wint of verliest de Presidents verkiezingen met het bloc wat zweeft en rond het midden hangt en voor die mensen heeft Trump een vieze smaak in hun mond achtergelaten en dat zal ook nog lang doorwerken.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_198271675
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 18:01 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Maar de mensen die zo denken gaan sowieso niet op een Democraat stemmen, ik denk dan ook niet dat dit ook maar iets uitmaakt, je wint of verliest de Presidents verkiezingen met het bloc wat zweeft en rond het midden hangt en voor die mensen heeft Trump een vieze smaak in hun mond achtergelaten en dat zal ook nog lang doorwerken.
Dat laatste hangt ervan af wat de nieuwe regering voor deze zwevers kan/zal gaan betekenen.

Wat als de zeepbel op Wall Street barst?
Wat als Corona nog heel lang strontvervelend blijft?

Als dat gebeurt, reken maar dat Biden de ellende die daaruit voortvloeit zal worden aangewreven. De Republikeinen, Trumpisten of niet, gaan hem dat keihard aanwrijven.
Ik doe het ff rustig aan.
  maandag 1 maart 2021 @ 18:17:39 #237
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198271901
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 14:50 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Met de termijn van het geheugen heeft het weinig te maken.
Het gaat meer om de selectiviteit.
Ze gaan namelijk echt niet vergeten dat de Democraten deze verkiezingen in 2020 'gestolen' hebben van hun afgod. Met een peetje pech herinneren ze zich dat in 2040 nog steeds, en kan desnoods een (al dan niet verre) nazaat van Trump er zijn/haar voordeel mee doen.
Dat zie je ook hier, en is een mantra van extreem rechts, zelfs na een decennium misbruiken die schoften de moord op Pim Fortuyn nog om alles wat links is de grond in te boren. Dit zal in de VS niet anders zijn. Hebben ze een keer een knopje gevonden dan zullen ze dit blijven gebruiken.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 1 maart 2021 @ 18:36:52 #238
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_198272281
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 14:22 schreef UnLearn het volgende:

[..]

Ik snap het, geen kritiek gewenst.

Succes verder.
Nou nou, jij leest de regels van het topic niet, moderatie hanteert ze wel en dan geef je gelijk op want 'kritiek niet gewenst'? Probeer het anders nog eens.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 1 maart 2021 @ 19:19:26 #239
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_198273236
twitter


Nu vallen mij drie dingen op:
1.) De steun voor Trump neemt schrikbarend snel af. 55% is voor de cultus weinig en men kijkt blijkbaar naar alternatieven. (Alsof die er überhaupt zijn...)

2.) Ik dacht altijd dat die gestoorde gouverneur van Florida DeSantis heette...tja

3.) Cruz en Hawley hebben hun carrières voor helemaal niets verkwanseld. Die worden beiden blijkbaar totaal niet serieus genomen door de cultus :D wat een sukkels!
  maandag 1 maart 2021 @ 19:22:07 #240
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_198273301
Dubbel vout
  maandag 1 maart 2021 @ 20:25:13 #241
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_198275063
quote:
9s.gif Op maandag 1 maart 2021 18:17 schreef klappernootopreis het volgende:
zelfs na een decennium misbruiken die schoften de moord op Pim Fortuyn nog om alles wat links is de grond in te boren.
Geheel terecht natuurlijk. Dat hele klimaat van demonisering wat er om die kerel heen werd gebouwd heeft bijgedragen aan die kogel in zijn kop.

Maargoed, dat is offtopic.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 1 maart 2021 @ 21:00:00 #242
323401 Kijkertje
met filter
pi_198275719
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 09:09 schreef speknek het volgende:
Ik zie Trump wel weer meedoen, het geeft hem de twee belangrijkste dingen in zijn leven na zijn vijftigste: adoratie en afleiding van zijn rechtzaken.
Je vergeet zijn belangrijkste motivatie om iig de illusie in stand te houden: een bron van inkomsten.

Het geld moet ergens vandaan komen. met zijn imperium gaat niet zo goed:

twitter

twitter


En een mooi overzicht van alle juridische zaken waarin hij verwikkeld is en dus ook gefinancierd moeten worden:

twitter


[ Bericht 22% gewijzigd door Kijkertje op 01-03-2021 21:07:28 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 1 maart 2021 @ 21:08:53 #243
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198275949
Ik weet niet of het waar is, maar het gouden beeld van Trump schijnt gemaakt te zijn in : Mexico!
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 1 maart 2021 @ 21:16:57 #244
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198276148
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 20:25 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Geheel terecht natuurlijk. Dat hele klimaat van demonisering wat er om die kerel heen werd gebouwd heeft bijgedragen aan die kogel in zijn kop.

Maargoed, dat is offtopic.
Kijk, wie na twintig jaar zich nog steeds met rancuneuze gevoelens laat voeden, vanwege een moord op een politicus door een individu (en niet door een partij) en dit niet van zich af kan schudden heeft in mijn ogen een steekje los.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 1 maart 2021 @ 21:21:38 #245
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198276234
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 13:46 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Maar dan hebben de democraten niet het "incumbent" voordeel. Het wordt echt nog wel interessant wat Biden en de democraten van plan zijn, hij kan ook Harris naar voren schuiven.
Dat zou een aardige schok zijn voor de republikeinen. Die zijn doorgaans als de dood voor sterke politieke vrouwen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 1 maart 2021 @ 21:27:06 #246
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198276346
quote:
6s.gif Op maandag 1 maart 2021 21:00 schreef Kijkertje het volgende:

En een mooi overzicht van alle juridische zaken waarin hij verwikkeld is en dus ook gefinancierd moeten worden:

[ twitter ]

dus er is kans dat elke keer wanneer Trump op campagnetour gast hij opgeroepen kan worden om te getuigen. Dat wordt smullen..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 1 maart 2021 @ 21:39:40 #247
323401 Kijkertje
met filter
pi_198276643
Zonder commentaar ...

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 1 maart 2021 @ 21:58:32 #248
323401 Kijkertje
met filter
pi_198277082
Merrick Garland mag genomineerd worden van de Senate Judiciary Committee (18-7). Nog zeven stemmen tegen dus waaronder natuurlijk Ted Cruz :')

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198277972
Bij zukke mannen als Cruz kan ik alleen maar schelden. Zakkenwasser of zo.
Het is natuurlijk gewoon machteloosheid van mijn kant en totaal onbegrip hoe zo’n kerel kan functioneren als vader, echtgenoot, senator ( “voor de people”) etc.
pi_198277990
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 21:08 schreef klappernootopreis het volgende:
Ik weet niet of het waar is, maar het gouden beeld van Trump schijnt gemaakt te zijn in : Mexico!
Vijftigduizend dollar of zo aan maakkosten. Kopûh?
Er is ook een rvs versie.
  maandag 1 maart 2021 @ 22:46:44 #251
323401 Kijkertje
met filter
pi_198278194
Grassley heeft Marc Elias (die advocaat die al die rechtszaken tegen voter suppression begint) als reden om Garland niet te nomineren :')

twitter


Over voter suppression gesproken:

twitter


[ Bericht 29% gewijzigd door Kijkertje op 01-03-2021 22:56:40 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198278902
quote:
81s.gif Op maandag 1 maart 2021 22:46 schreef Kijkertje het volgende:
Grassley heeft Marc Elias (die advocaat die al die rechtszaken tegen voter suppression begint) als reden om Garland niet te nomineren :')

[ twitter ]
De seniele bejaarde is 87 jaar oud en zo te horen ver over de houdbaarheidsdatum heen :')
Graag zo snel mogelijk in een bejaardentehuis plaatsen
pi_198279101
twitter

En inderdaad Stephen Miller heeft de bekende riedel bij elkaar geplagieerd.
Er was niks nieuws bij.
  maandag 1 maart 2021 @ 23:43:18 #254
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198279167
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 22:38 schreef AnneX het volgende:

[..]

Vijftigduizend dollar of zo aan maakkosten. Kopûh?
Er is ook een rvs versie.
Het Trump beeldje is hol, het origineel zit vol met shit
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 1 maart 2021 @ 23:55:01 #255
323401 Kijkertje
met filter
pi_198279293
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 23:38 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
En inderdaad Stephen Miller heeft de bekende riedel bij elkaar geplagieerd.
Er was niks nieuws bij.
Hij was nog bij Ingraham om te vertellen hoe wreed en inhumaan het immigratiebeleid van Biden is:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 1 maart 2021 @ 23:56:29 #256
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198279301
quote:
81s.gif Op maandag 1 maart 2021 23:55 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Hij was nog bij Ingraham om te vertellen hoe wreed en inhumaan het immigratiebeleid van Biden is:

[ twitter ]
De vuige leugenachtige rat.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_198280050
Blijkbaar wordt nu ook de aan een rolstoel gebonden GOP-ster Madison Cawthorn verdacht van ongewenste sexuele gedragingen. Tijdens zijn studietijd vier jaar geleden zou hij dames hebben meegenomen voor "fun-rides" in de auto en hen onzedelijke voorstellen hebben gedaan.

Nu wordt hij ook beschuldigd van liegen over de omstandigheden waarin hij is verongelukt met de auto van een vriend. Volgens Madison zou hij voor dood zijn achtergelaten door die vriend. Maar volgens verklaringen heeft die Madison juist uit de auto getrokken.

https://www.washingtonpos(...)tics-madisoncawthorn

https://www.buzzfeednews.(...)-allegations-patrick
pi_198282650
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 02:17 schreef Dutch_view het volgende:
Blijkbaar wordt nu ook de aan een rolstoel gebonden GOP-ster Madison Cawthorn verdacht van ongewenste sexuele gedragingen. Tijdens zijn studietijd vier jaar geleden zou hij dames hebben meegenomen voor "fun-rides" in de auto en hen onzedelijke voorstellen hebben gedaan.

Nu wordt hij ook beschuldigd van liegen over de omstandigheden waarin hij is verongelukt met de auto van een vriend. Volgens Madison zou hij voor dood zijn achtergelaten door die vriend. Maar volgens verklaringen heeft die Madison juist uit de auto getrokken.

https://www.washingtonpos(...)tics-madisoncawthorn

https://www.buzzfeednews.(...)-allegations-patrick
Blijkbaar stond dit ook gemeld in post #128 🇺🇸

Repeat: “En dan dat dit godvergeten onsmakelijk gefactchecked verhaal . :r
https://www.buzzfeednews.(...)-allegations-patrick”
pi_198283869
Mooie gelegenheid voor Cuomo en Cawthorn om bipartisan af te treden :D
pi_198283958
Ah, lekker geheim houden voor je achterban die het al niet op had met vaccinatie
Achterbaks voor een president die werkelijk alles voor camera deed :')
twitter
  Overall beste user 2022 dinsdag 2 maart 2021 @ 14:01:26 #261
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_198284706
Stukje over de voortgang van het fraudeonderzoek tegen de tweevoudig impeached een-termijn president Trump.

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 2 maart 2021 @ 14:25:32 #262
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_198285060
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 12:59 schreef Dutch_view het volgende:
Ah, lekker geheim houden voor je achterban die het al niet op had met vaccinatie
Achterbaks voor een president die werkelijk alles voor camera deed :')
[ twitter ]
Ach, dat Trump full of shit is mag toch wel bekend zijn zo onderhand?
En zijn fans maar vragen om ingespoten te worden met bleekwater.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 2 maart 2021 @ 15:19:00 #263
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_198285770
twitter


Ik ben benieuwd naar de republikeinse reactie. Zeker als Trump dit veroordeelt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_198286243
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 15:19 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Ik ben benieuwd naar de republikeinse reactie. Zeker als Trump dit veroordeelt.
Één van de weinige zaken waar de GOP nog enige ruggengraat toonde t.o.v. Trump was het beleid aangaande Rusland.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 2 maart 2021 @ 16:06:53 #265
323401 Kijkertje
met filter
pi_198286646
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 2 maart 2021 @ 17:06:14 #266
323401 Kijkertje
met filter
pi_198287592
quote:
twitter

twitter

twitter

twitter


[ Bericht 12% gewijzigd door Kijkertje op 02-03-2021 17:32:09 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 2 maart 2021 @ 17:54:40 #267
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_198288379
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 17:06 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Is hem ook nog gevraagd naar de rol van ring leader Trump?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator dinsdag 2 maart 2021 @ 17:58:06 #268
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198288440
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 17:06 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Sinds wanneer heeft de alt right bewijzen nodig? ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 2 maart 2021 @ 18:06:22 #269
323401 Kijkertje
met filter
pi_198288606
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 17:54 schreef Szura het volgende:

[..]

Is hem ook nog gevraagd naar de rol van ring leader Trump?
Niet dat ik weet maar ik heb niet alles gezien.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 2 maart 2021 @ 18:10:15 #270
323401 Kijkertje
met filter
pi_198288669
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 17:58 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Sinds wanneer heeft de alt right bewijzen nodig? ;)
Antifa is vast zo slim om geen bewijzen achter te laten idd, net als dat met de verkiezingsfraude gebeurd is :Y

Grassley bleef iig toch doorzagen blijkbaar:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 dinsdag 2 maart 2021 @ 18:13:24 #271
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_198288725
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 17:58 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Sinds wanneer heeft de alt right bewijzen nodig? ;)
Die zijn nu aan het schuimbekken over wat kinderboeken.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 2 maart 2021 @ 18:24:22 #272
323401 Kijkertje
met filter
pi_198288924
Ze waren dus (mondeling) gebriefed door de FBI over de dreiging:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 dinsdag 2 maart 2021 @ 19:50:50 #273
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_198290634
Ondertussen moet de GOP in Georgia weer iets verzinnen om toch te kunnen winnen.....


twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 2 maart 2021 @ 21:07:11 #274
323401 Kijkertje
met filter
pi_198292449
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 18:13 schreef Ulx het volgende:

[..]

Die zijn nu aan het schuimbekken over wat kinderboeken.
twitter


Is na Mr Potato Head ook wel een klap in het gezicht natuurlijk :X
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198292709
quote:
81s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:07 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

[ twitter ]

Is na Mr Potato Head ook wel een klap in het gezicht natuurlijk :X
Ja, heul belangrijk!

twitter
  dinsdag 2 maart 2021 @ 21:20:48 #276
323401 Kijkertje
met filter
pi_198292780
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:17 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ja, heul belangrijk!

[ twitter ]
Zouden ze nou eindeloos doorzagen over dit soort shit om het vooral maar niet te hoeven hebben over het succes van de COVID relief bill?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198292807
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:20 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Zouden ze nou eindeloos doorzagen over dit soort shit om het vooral maar niet te hoeven hebben over het succes van de COVID relief bill?
Het is al minimaal 5 jaar lang elke dag culture war daar toch?
  dinsdag 2 maart 2021 @ 21:23:11 #278
323401 Kijkertje
met filter
pi_198292825
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:22 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Het is al minimaal 5 jaar lang elke dag culture war daar toch?
Nou sinds Biden president is is er duidelijk een opleving gaande van de cancel & culture war
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198292911
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:23 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Nou sinds Biden president is is er duidelijk een opleving gaande van de cancel & culture war
Ja, of rond verkiezingen is er ook vaak magisch ineens een caravaan hele 'enge' vluchtelingen. Wel creatief, ergens naast nogal laakbaar.
  dinsdag 2 maart 2021 @ 21:29:56 #280
323401 Kijkertje
met filter
pi_198293001
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:26 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ja, of rond verkiezingen is er ook vaak magisch ineens een caravaan hele 'enge' vluchtelingen. Wel creatief, ergens naast nogal laakbaar.
Ik zou zo'n redactievergadering wel eens willen zien :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 2 maart 2021 @ 21:35:03 #281
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
pi_198293118
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:17 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ja, heul belangrijk!

[ twitter ]
Don jr. beleidt schreeuwend van verontwaardiging zijn liefde voor dr Seuss. Dr. Seuss heeft ook een mening over de GOP...
twitter
  Overall beste user 2022 dinsdag 2 maart 2021 @ 21:39:09 #282
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_198293214
Het gekke is dat de GOP heel anders reageerde op het cancellen van Colin Kapernick.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 2 maart 2021 @ 21:45:12 #283
323401 Kijkertje
met filter
pi_198293345
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:39 schreef Ulx het volgende:
Het gekke is dat de GOP heel anders reageerde op het cancellen van Colin Kapernick.
Niet alleen Kapernick de lijst van cancels onder Trump is bijna net zo lang als die van zijn leugens :{w
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 2 maart 2021 @ 22:03:23 #284
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_198293757
quote:
Texas Gov. Greg Abbott (R) lifted the state’s mask requirement and increased the permitted capacity of all businesses to 100 percent on Tuesday, at a moment when public health officials are warning that new, more transmissible variants could be taking hold.

A steady decline in new cases stalled this week across the U.S., and cases actually increased slightly in Texas, the second most-populous state in the country. More than 6,000 people were hospitalized with covid-19 in Texas on Tuesday. More than 1,700 of those patients were in intensive care units.

Abbott said the “state mandates are no longer needed.”

On Tuesday, Mississippi Gov. Tate Reeves (R) also lifted his state’s mask mandate, saying that hospitalizations in the state have “plummeted” and that cases have declined dramatically.
https://www.washingtonpos(...)vid-live-updates-us/

Nou eens zien wat het effect is.
pi_198293901
twitter

Texas then and Texas now.
  dinsdag 2 maart 2021 @ 23:25:01 #286
323401 Kijkertje
met filter
pi_198295543
Het houdt ook gewoon niet op :')

twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198295655
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:39 schreef Ulx het volgende:
Het gekke is dat de GOP heel anders reageerde op het cancellen van Colin Kapernick.
Hij werd dan ook niet gecancelled.
  dinsdag 2 maart 2021 @ 23:32:27 #288
323401 Kijkertje
met filter
pi_198295688
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 23:30 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Hij werd dan ook niet gecancelled.
Dr. Seuss wel?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198295714
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 23:32 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Dr. Seuss wel?
Geen idee, maar het zal wel weer iets met racisme te maken hebben.
  dinsdag 2 maart 2021 @ 23:36:33 #290
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_198295758
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 23:34 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Geen idee, maar het zal wel weer iets met racisme te maken hebben.
|:(

Je weet niet eens waar het over gaat, maar komt wel meepraten?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_198295770
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 23:34 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Geen idee, maar het zal wel weer iets met racisme te maken hebben.
Net als toen met Kaepernick.
  dinsdag 2 maart 2021 @ 23:37:35 #292
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_198295780
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 23:30 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Hij werd dan ook niet gecancelled.
Er zijn veel slechtere QB met een langere carriere, je reinste onzin dat hij niet gecancelled is.
  dinsdag 2 maart 2021 @ 23:38:18 #293
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_198295795


Dr. Seuss weet wel hoe dat komt.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  dinsdag 2 maart 2021 @ 23:42:27 #294
323401 Kijkertje
met filter
pi_198295850
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 23:38 schreef Vis1980 het volgende:
[ afbeelding ]

Dr. Seuss weet wel hoe dat komt.
Nog meer:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198295864
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 23:37 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Net als toen met Kaepernick.
:D Goeie grap wel.
  Moderator woensdag 3 maart 2021 @ 00:17:25 #296
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198296141
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:20 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Zouden ze nou eindeloos doorzagen over dit soort shit om het vooral maar niet te hoeven hebben over het succes van de COVID relief bill?
Ja.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_198296194
Dit is ook best wel vreemd:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198296361
Ook Cawthorn ....

twitter


... en natuurlijk Ted Cruz :')

twitter


Met z'n allen op de bres voor Dr. Seuss want stel je voor dat ze het over het echte nieuws moeten hebben.

twitter


Echt totaal gestoord die lui 8)7

twitter


[ Bericht 16% gewijzigd door Kijkertje op 03-03-2021 01:32:54 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198296416
Zo typerend dit verhaal ook:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 3 maart 2021 @ 01:42:56 #300
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_198296419
quote:
10s.gif Op woensdag 3 maart 2021 01:20 schreef Kijkertje het volgende:

Echt totaal gestoord die lui 8)7

[ twitter ]
Gewoon compleet negeren en doorgaan met het land weer een beetje normaal maken, dat lijkt me eigenlijk het beste advies voor de Democraten.

Johnson & Johnson en Merck gaan trouwens samenwerken en eind mei moeten er in principe al genoeg vaccins zijn voor elke burger in de VS. Dat is toch wel indrukwekkend. Helemaal als je bedenkt hoe groot de achterstand was en hoe groot de puinhoop die Trump heeft achtergelaten.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_198296427
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 01:42 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Gewoon compleet negeren en doorgaan met het land weer een beetje normaal maken, dat lijkt me eigenlijk het beste advies voor de Democraten.

Johnson & Johnson en Merck gaan trouwens samenwerken en eind mei moeten er in principe al genoeg vaccins zijn voor elke burger in de VS. Dat is toch wel indrukwekkend. Helemaal als je bedenkt hoe groot de achterstand was en hoe groot de puinhoop die Trump heeft achtergelaten.
Dat gebeurt dus ook :Y
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')