Ik heb niet eens 8 paar schoenenquote:Op donderdag 25 februari 2021 14:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb nog 8 paar sneakers(ik heb laatst heel dapper 3 paar weggegooid)
- zwarte
- nog een paar zwarte
- roze
- lavendelkleurige suede
- dierenprint
- donkerblauwe lak met witte streep (die zijn echt vet)
- witte
- nog een paar witte
Dit is geen domme vraag en sorry hoef je sowieso niet te zeggen!!quote:Op donderdag 25 februari 2021 14:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Sorry als dit een hele domme vraag is, maar begrijp ik het goed dat jij het liefst helemaal geen kenmerken van een bepaald geslacht wil tonen? Dus geen borsten, geen baard?
Ohh ja in jouw geval snap ik dan wel dat je je daar dan even heel bewust van bentquote:Op donderdag 25 februari 2021 14:25 schreef BillDauterive het volgende:
Het afgelopen jaar zijn door de oestrogeenpilletjes mijn borsten best wat gegroeid, dus zie ik er ontzettend tegenop om straks in een t-shirt door de stad te lopen. Het is hopelijk iets wat in mijn hoofd zit en waar niemand anders op gaat letten, maar het zit - zeker met dit weer - best wel in mijn hoofd. Mogelijk ga ik een binder bestellen, al heb ik ook geen idee welke maat die moet zijn en of dat weer te opvallend is, omdat het dan erg plat is.
Gisteren ben ik met een vriend over de zandverstuiving gaan lopen. Hij heeft ook dysforie en dat hielp wel mee om mijn jas uit te doen en een t-shirt aan te trekken. Het was relatief druk, maar ja, op zo'n grote zandverstuiving kom je alsnog weinig mensen tegen. Ik kreeg geen blikken, maar goed, in de stad is het natuurlijk veel drukker. Whaaaa..
Ja, zomerkleding is een stuk fijner dan winterkleding, maar dit jaar wil ik toch liever iets langer mijn trui aanhouden
Ik heb een sneakertic, ik geef het eerlijk toe. Ik hou van hoe ze eruit zien, hoe ze lopen, gewoon allesquote:Op donderdag 25 februari 2021 14:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wow 8 maar liefst!Ik heb nu een zwarte met zo'n laklaagje en witte zolen. Het liefst wil ik gewoon weer een nieuw paar dat erop lijkt.
Ok, dan klopte mijn beeld inderdaadquote:Op donderdag 25 februari 2021 14:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit is geen domme vraag en sorry hoef je sowieso niet te zeggen!!
In mijn geval klopt dit zeker.
Mijn schoenentic is vooral hakjesquote:Op donderdag 25 februari 2021 14:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb een sneakertic, ik geef het eerlijk toe. Ik hou van hoe ze eruit zien, hoe ze lopen, gewoon allesMaar ik heb dan ook geen pumps. Wel een paar flatjes en chelsea laarsjes en veterboots. Maar vooral
sneakers
Goeie tip, ik zal er eens naar kijkenquote:Op donderdag 25 februari 2021 14:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ok, dan klopte mijn beeld inderdaad. Dan snap ik inderdaad wel heel goed dat je er moeite mee hebt om in t-shirt te lopen, die tonen toch meer dan truien. Zouden bloesjes met korte mouwen nog een optie zijn? Die zijn vaak wat wijder en laten minder vormen zien over het algemeen
Overhemden zitten strakker ja, maar een damesbloes zit dus vaak net wat losser daarboven, waardoor je juist minder zietquote:Op donderdag 25 februari 2021 14:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Goeie tip, ik zal er eens naar kijkenAls ik een overhemd draag, zit die meestal wel strak hoor
Nou is dat niet helemaal hetzelfde, maar ik had er daardoor nooit over nagedacht dat een bloes ook een optie is.
Wat een schatjesquote:Op donderdag 25 februari 2021 14:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn schoenentic is vooral hakjesEn dan vooral van die open hakjes met zo'n gespbandje. Die vind ik echt leuk
![]()
Dit soort dingen![]()
[ afbeelding ]
Ohh die zijn ook leuk!quote:Op donderdag 25 februari 2021 14:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat een schatjes
[ afbeelding ] Deze heb ik in het donkerblauw met witte streep![]()
Dit lijkt me garant staan voor gebroken enkels e.d.quote:
quote:
Die zijn leukquote:Op donderdag 25 februari 2021 14:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat een schatjes
[ afbeelding ] Deze heb ik in het donkerblauw met witte streep![]()
De lasagne is alweer op.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:01 schreef Strani het volgende:
Nou stelletje Hollanders, het is weer een uur of 18! Wat staat er op tafel vandaag?
Oeh lekker! Gewoon klassieke lasagne?quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De lasagne is alweer op.
Gordita's met jackfruit. Ben benieuwdquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:01 schreef Strani het volgende:
Nou stelletje Hollanders, het is weer een uur of 18! Wat staat er op tafel vandaag?
Zelfgemaakte.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Oeh lekker! Gewoon klassieke lasagne?
Dit zegt me echt helemaal niks. Behalve dat ik het woord gordita ken als een dik meisje of dikke kleine vrouw.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gordita's met jackfruit. Ben benieuwd
quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit zegt me echt helemaal niks. Behalve dat ik het woord gordita ken als een dik meisje of dikke kleine vrouw.
Ik heb inmiddels m'n research gedaan; dus het is een soort van pita maar dan Mexicaans?quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ja daar ga ik mijn tanden niet in zetten!
Ahh je doet het meer met tortilla's, oké. De foto's die ik zag leken meer pitabroodjes.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:12 schreef Aoibhin het volgende:
Deze:
https://www.ah.nl/allerha(...)gan-pulled-jackfruit
Ik had hem een keer eerder gemaakt, maar toen werd ik ineens heel misselijk en heb ik er uiteindelijk zelf niks van gegeten
Ja, het is in feite een soort kleine tortilla waar je dingen op legt ipv oproltquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels m'n research gedaan; dus het is een soort van pita maar dan Mexicaans?
Kennelijk meerdere varianten van, want ik kom op Google Images nu ook pasteitjes tegen enzoquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh je doet het meer met tortilla's, oké. De foto's die ik zag leken meer pitabroodjes.
Hmm nog wat beter research gedaan te hebben concludeer ik dat wat ze vaak gebruiken erg lijkt op de Colombiaanse en Venezolaanse arepas.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kennelijk meerdere varianten van, want ik kom op Google Images nu ook pasteitjes tegen enzo
Ahh ja dat lijkt ook wel op veel plaatjes inderdaad!quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:16 schreef Strani het volgende:
Dit is bijvoorbeeld een Venezolaanse:
[ afbeelding ]
Ja, allemaal op basis van maismeelquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ahh ja dat lijkt ook wel op veel plaatjes inderdaad!Interessant. Dit plaatje is inderdaad meer een soort pita
Ik denk omdat ze gevuld zijn, klinkt wel logisch.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:19 schreef Aoibhin het volgende:
En nu wil ik weten waaróm het gordita heetStraks word ik er zelf een mollig meisje van
Wat voor wedstrijd?quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer een aflevering van UOAT gezien. Straks voetbal kijken.
cdkeys.com?quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat is de site ook al weer voor goedkope gamekeys?
Speelt de Faroer tweede divisie vandaag niet? Heel spannend hoor, de degradatiestrijd daar!quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Europa League: Ajax - Rijsel
Ik gebruik allkeyshop.com.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat is de site ook al weer voor goedkope gamekeys?
Nooit gevolgd.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Speelt de Faroer tweede divisie vandaag niet? Heel spannend hoor, de degradatiestrijd daar!
Hup Ajax!quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Europa League: Ajax - Rijsel
Wij aten echte Hollandse macaroni! We moesten allebei de hele dag werken en macaroni is dan een snel gerecht . En lekker in al zijn eenvoud. Ik maak hem dan heel simpel met gehakt, tomatenblokjes uit blik, gesnipperde ui, knoflook en italiaanse kruiden.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:01 schreef Strani het volgende:
quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Speelt de Faroer tweede divisie vandaag niet? Heel spannend hoor, de degradatiestrijd daar!
Wat een doar spöl, zouden we in Twente zeggenquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:09 schreef Aoibhin het volgende:
Oké, echtgenoot van Sim is overleden en nu spookt hij rond in dat huis, inclusief schrikeffecten. Ik schrok me de pleuris net![]()
Niks mis mee hoor, met beide opties!quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij aten echte Hollandse macaroni! We moesten allebei de hele dag werken en macaroni is dan een snel gerecht . En lekker in al zijn eenvoud. Ik maak hem dan heel simpel met gehakt, tomatenblokjes uit blik, gesnipperde ui, knoflook en italiaanse kruiden.
En morgenavond ben ik alleen en eet ik... kroketten met brood en slaatje
Ja dat had ik gezien mijn werk ook wel moeten weten natuurlijkquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:06 schreef sportfreak het volgende:
[..]Die spelen in de winter niet, seizoen loopt van maart tot november.
En spannend was het ook niet, AB II en Hoyvík met duidelijke cijfers gedegradeerd.
Bij Lille speelt blijkbaar de zoon van George Weah, wereldvoetballer van het jaar 1995 en tegenwoordig president van Liberia.quote:
Oe, bamischijven zijn ook lekkerquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor, met beide opties!
Ik heb vandaag bamischijven gekocht, om binnenkort eens te verorberen met patat
Ja dat klopt wel. Ik heb nog geen idee hoe deze gaan zijn maar ik ben redelijk snel tevredenquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oe, bamischijven zijn ook lekkerNou ja, ze kúnnen lekker zijn, er zit wel heel veel verschil in. Sommige zijn echt heel melig en kleverig en andere zijn met lekkere smaakvolle bami en groentesnippertjes.
Net als dat Arnold Schwarzenegger gouverneur van (mijn buurvrouw) Californië werd, dat vond ik ook zo bizarquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:22 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Bij Lille speelt blijkbaar de zoon van George Weah, wereldvoetballer van het jaar 1995 en tegenwoordig president van Liberia.
Vergelijk het met Ruud Gullit als premier van Nederland.
Mijn moeder heeft gisteren een tweede uitnodiging gehad voor de prik.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:16 schreef Arizona het volgende:
En mijn oma heeft trouwens vandaag haar tweede prik gehad![]()
De eerste van de familie die gevaccineerd is
Of een vastgoedhandelaar en televisiepersoonlijkheid die president werd...quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Net als dat Arnold Schwarzenegger gouverneur van (mijn buurvrouw) Californië werd, dat vond ik ook zo bizar
Superrrquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:16 schreef Arizona het volgende:
En een acteur die president werd.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:29 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Of een vastgoedhandelaar en televisiepersoonlijkheid die president werd...
O wat sneu! Hopelijk heeft de prik wel het effect dat de mensen in ieder geval minder ziek zijn geworden.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Superrr![]()
Mijn tante kreeg 2 dagen na haar tweede prik coronaen bijna het hele verzorgingshuis waar ze werkt ook. Echt zo'n pech
ze waren er bijna.
Bamischijfquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor, met beide opties!
Ik heb vandaag bamischijven gekocht, om binnenkort eens te verorberen met patat
Mijn oma en opa hebben vandaag hun eerste gehad!quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:16 schreef Arizona het volgende:
Helaas niet, was/is bar en boos. Is te snel na de eerste prik geweest denk ikquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
O wat sneu! Hopelijk heeft de prik wel het effect dat de mensen in ieder geval minder ziek zijn geworden.
Oh wat sneu/zuur.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Helaas niet, was/is bar en boos. Is te snel na de eerste prik geweest denk ik
Jeetje wat heftigquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wel lekker idee dat je straks onbezorgd op bezoek kan bij je omazal ook een beetje vreemd zijn denk ik na een jaar
Officieel moet je je nog steeds aan de maatregelen houden he als je gevaccineerd bentquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wel lekker idee dat je straks onbezorgd op bezoek kan bij je omazal ook een beetje vreemd zijn denk ik na een jaar
Die hadden ze daarvoor al gemaakt he, en ze zijn (met de woorden van Hugo) "niet wendbaar genoeg" om daarvan af te wijken.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:39 schreef Strani het volgende:
Trouwens, even hè:
Wie de fuck bedenkt dat het een goed idee is om promofilmpjes uit te zenden van een schaatsende Wopke Hoekstra (op natuurijs, dat dan weer wel), slechts een week na het schandaaltje over zijn schaatsen in Thialf?
Ja dat weet ik, maar ik ga er persoonlijk dan toch wel met een geruster hart heen. Ik moest laatst met mijn oma naar het ziekenhuis en ik zat gewoon te zweten in de auto omdat ik bang was dat ik toch per ongeluk besmet zou zijn en alles dan mijn schuld zou zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Officieel moet je je nog steeds aan de maatregelen houden he als je gevaccineerd bent
Maar ik denk dat we inderdaad wel weer bij oma op bezoek gaan en dat oma ook wel zelf weer vaker zich laat ophalen om bij mensen op bezoek te gaan (ze zit veel thuis dus ze gaat liever bij andere mensen op bezoek) , de druk is er dan toch wel een beetje af he
Ja, niet echt veelbelovend voor een toekomstige premierquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die hadden ze daarvoor al gemaakt he, en ze zijn (met de woorden van Hugo) "niet wendbaar genoeg" om daarvan af te wijken.
Lekker wrijven in de vlek tochquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:39 schreef Strani het volgende:
Trouwens, even hè:
Wie de fuck bedenkt dat het een goed idee is om promofilmpjes uit te zenden van een schaatsende Wopke Hoekstra (op natuurijs, dat dan weer wel), slechts een week na het schandaaltje over zijn schaatsen in Thialf?
Ik ben ergens toch 'blij' inderdaad dat mijn laatste twee grootouders in de afgelopen jaren zijn overleden (op respectabele leeftijd) en dat ze dit niet meer mee hebben hoeven maken. Ik snap je zorgen heel goed.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar ik ga er persoonlijk dan toch wel met een geruster hart heen. Ik moest laatst met mijn oma naar het ziekenhuis en ik zat gewoon te zweten in de auto omdat ik bang was dat ik toch per ongeluk besmet zou zijn en alles dan mijn schuld zou zijn.
Ik ook hoor, dan ben je toch een stuk minder bang. Nog een week of 2 wachtenquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar ik ga er persoonlijk dan toch wel met een geruster hart heen. Ik moest laatst met mijn oma naar het ziekenhuis en ik zat gewoon te zweten in de auto omdat ik bang was dat ik toch per ongeluk besmet zou zijn en alles dan mijn schuld zou zijn.
Het is misschien ook de combinatie dat het al niet top gaat. Was ze nog gewoon gezond geweest helemaal los van corona, was het ook spannend maar toch nog een beetje anders.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben ergens toch 'blij' inderdaad dat mijn laatste twee grootouders in de afgelopen jaren zijn overleden (op respectabele leeftijd) en dat ze dit niet meer mee hebben hoeven maken. Ik snap je zorgen heel goed.
Ik vond het wel een goede. Ook die opmerking op het einde. "nu wel buiten"quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:39 schreef Strani het volgende:
Trouwens, even hè:
Ik las dat hij bij de NOS in debat moet met Rutte en ik kan me daar echt niets bij voorstellenquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, niet echt veelbelovend voor een toekomstige premier
Gaat vast goedkomen hoor!quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is misschien ook de combinatie dat het al niet top gaat. Was ze nog gewoon gezond geweest helemaal los van corona, was het ook spannend maar toch nog een beetje anders.
Maar mentaal gaat alles nog top en ze was helemaal blij na de eerste prik dus op naar positieve tijden![]()
Ik kan me er soms helemaal in verliezen en er dan ook zo maanden niet meer naar omkijkenquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat een doar spöl, zouden we in Twente zeggen![]()
Volgens mij zou ik Sims wel leuk vinden maar ik ga me er niet aan wagen. Keuzes, keuzes over hoe ik mijn tijd besteed
Goed nieuws!quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:16 schreef Arizona het volgende:
Ah dat had ik even niet meegekregen, maar ik vind dat ook niet passen bij een serieuze politieke partij, om van zo'n toch nogal domme fout dan weer een grapje te maken om het zo om te draaien in je voordeel.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vond het wel een goede. Ook die opmerking op het einde. "nu wel buiten"
Oei goeie vraag. Misschien over wie de tandem mag besturen tijdens hun vakantie in Zuid-Limburg?quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik las dat hij bij de NOS in debat moet met Rutte en ik kan me daar echt niets bij voorstellenwaar gaan die nou ruzie over maken
Ik vind zelfspot juist wel goed.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah dat had ik even niet meegekregen, maar ik vind dat ook niet passen bij een serieuze politieke partij, om van zo'n toch nogal domme fout dan weer een grapje te maken om het zo om te draaien in je voordeel.
quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei goeie vraag. Misschien over wie de tandem mag besturen tijdens hun vakantie in Zuid-Limburg?
Mwoah is niet de eerste die ik aan zou raden, maar wel leuk voor erbijquote:
Zelfspot wel, maar niet in een spotje waarin je je kunde moet promoten. Zoiets kan je beter doen in een talkshow of zo. Vind ik dan hè.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind zelfspot juist wel goed.
Wie de laatste bitterbal mag?quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei goeie vraag. Misschien over wie de tandem mag besturen tijdens hun vakantie in Zuid-Limburg?
Maar even, als we die koppeltjes voor dat debat bekijkenquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik las dat hij bij de NOS in debat moet met Rutte en ik kan me daar echt niets bij voorstellenwaar gaan die nou ruzie over maken
Daar zit veel te veel van ongeveer hetzelfde kleurtje tegen elkaar bij, toch? Hoezo krijgt Rutte twee rechtse tegenstanders?quote:De duo's zijn:
1. Wilders (PVV) en Kaag (D66)
2. Marijnissen (SP) en Ploumen (PvdA)
3. Klaver (GroenLinks) en Hoekstra (CDA)
4. Rutte (VVD) en Wilders
5. Segers (ChristenUnie) en Klaver
6. Kaag en Marijnissen
7. Ploumen en Segers
8. Hoekstra en Rutte
Ik heb het wel even overwogen en nu je erover begint gaat het toch prikkelen...quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zijn hier mensen die meedoen aan de foute muziek pubquiz van upbeatles?
Ik zit ook te twijfelen om die reden en dat ik morgenochtend met Silke naar de dierenarts moet.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb het wel even overwogen en nu je erover begint gaat het toch prikkelen...Ik weet alleen niet of ik momenteel helder genoeg ben
Hmm ik vind dat Ploumen de makkelijkste loting heeft.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:01 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Maar even, als we die koppeltjes voor dat debat bekijken
[..]
Daar zit veel te veel van ongeveer hetzelfde kleurtje tegen elkaar bij, toch? Hoezo krijgt Rutte twee rechtse tegenstanders?
Ah waarom gaat ze naar de dierenarts, niks ernstigs hoop ik?quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zit ook te twijfelen om die reden en dat ik morgenochtend met Silke naar de dierenarts moet.
Goedmakertje omdat ze bij RTL niet mee mag doen?quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm ik vind dat Ploumen de makkelijkste loting heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |