Ahh je doet het meer met tortilla's, oké. De foto's die ik zag leken meer pitabroodjes.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:12 schreef Aoibhin het volgende:
Deze:
https://www.ah.nl/allerha(...)gan-pulled-jackfruit
Ik had hem een keer eerder gemaakt, maar toen werd ik ineens heel misselijk en heb ik er uiteindelijk zelf niks van gegeten
Ja, het is in feite een soort kleine tortilla waar je dingen op legt ipv oproltquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels m'n research gedaan; dus het is een soort van pita maar dan Mexicaans?
Kennelijk meerdere varianten van, want ik kom op Google Images nu ook pasteitjes tegen enzoquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh je doet het meer met tortilla's, oké. De foto's die ik zag leken meer pitabroodjes.
Hmm nog wat beter research gedaan te hebben concludeer ik dat wat ze vaak gebruiken erg lijkt op de Colombiaanse en Venezolaanse arepas.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kennelijk meerdere varianten van, want ik kom op Google Images nu ook pasteitjes tegen enzo
Ahh ja dat lijkt ook wel op veel plaatjes inderdaad!quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:16 schreef Strani het volgende:
Dit is bijvoorbeeld een Venezolaanse:
[ afbeelding ]
Ja, allemaal op basis van maismeelquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ahh ja dat lijkt ook wel op veel plaatjes inderdaad!Interessant. Dit plaatje is inderdaad meer een soort pita
Ik denk omdat ze gevuld zijn, klinkt wel logisch.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:19 schreef Aoibhin het volgende:
En nu wil ik weten waaróm het gordita heetStraks word ik er zelf een mollig meisje van
Wat voor wedstrijd?quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer een aflevering van UOAT gezien. Straks voetbal kijken.
cdkeys.com?quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat is de site ook al weer voor goedkope gamekeys?
Speelt de Faroer tweede divisie vandaag niet? Heel spannend hoor, de degradatiestrijd daar!quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Europa League: Ajax - Rijsel
Ik gebruik allkeyshop.com.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat is de site ook al weer voor goedkope gamekeys?
Nooit gevolgd.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Speelt de Faroer tweede divisie vandaag niet? Heel spannend hoor, de degradatiestrijd daar!
Hup Ajax!quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Europa League: Ajax - Rijsel
Wij aten echte Hollandse macaroni! We moesten allebei de hele dag werken en macaroni is dan een snel gerecht . En lekker in al zijn eenvoud. Ik maak hem dan heel simpel met gehakt, tomatenblokjes uit blik, gesnipperde ui, knoflook en italiaanse kruiden.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:01 schreef Strani het volgende:
Nou stelletje Hollanders, het is weer een uur of 18! Wat staat er op tafel vandaag?
quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Speelt de Faroer tweede divisie vandaag niet? Heel spannend hoor, de degradatiestrijd daar!
Wat een doar spöl, zouden we in Twente zeggenquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:09 schreef Aoibhin het volgende:
Oké, echtgenoot van Sim is overleden en nu spookt hij rond in dat huis, inclusief schrikeffecten. Ik schrok me de pleuris net![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |