Mijn schoenentic is vooral hakjesquote:Op donderdag 25 februari 2021 14:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb een sneakertic, ik geef het eerlijk toe. Ik hou van hoe ze eruit zien, hoe ze lopen, gewoon allesMaar ik heb dan ook geen pumps. Wel een paar flatjes en chelsea laarsjes en veterboots. Maar vooral
sneakers
Goeie tip, ik zal er eens naar kijkenquote:Op donderdag 25 februari 2021 14:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ok, dan klopte mijn beeld inderdaad. Dan snap ik inderdaad wel heel goed dat je er moeite mee hebt om in t-shirt te lopen, die tonen toch meer dan truien. Zouden bloesjes met korte mouwen nog een optie zijn? Die zijn vaak wat wijder en laten minder vormen zien over het algemeen
Overhemden zitten strakker ja, maar een damesbloes zit dus vaak net wat losser daarboven, waardoor je juist minder zietquote:Op donderdag 25 februari 2021 14:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Goeie tip, ik zal er eens naar kijkenAls ik een overhemd draag, zit die meestal wel strak hoor
Nou is dat niet helemaal hetzelfde, maar ik had er daardoor nooit over nagedacht dat een bloes ook een optie is.
Wat een schatjesquote:Op donderdag 25 februari 2021 14:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn schoenentic is vooral hakjesEn dan vooral van die open hakjes met zo'n gespbandje. Die vind ik echt leuk
![]()
Dit soort dingen![]()
[ afbeelding ]
Ohh die zijn ook leuk!quote:Op donderdag 25 februari 2021 14:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat een schatjes
[ afbeelding ] Deze heb ik in het donkerblauw met witte streep![]()
Dit lijkt me garant staan voor gebroken enkels e.d.quote:
quote:
Die zijn leukquote:Op donderdag 25 februari 2021 14:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat een schatjes
[ afbeelding ] Deze heb ik in het donkerblauw met witte streep![]()
De lasagne is alweer op.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:01 schreef Strani het volgende:
Nou stelletje Hollanders, het is weer een uur of 18! Wat staat er op tafel vandaag?
Oeh lekker! Gewoon klassieke lasagne?quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De lasagne is alweer op.
Gordita's met jackfruit. Ben benieuwdquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:01 schreef Strani het volgende:
Nou stelletje Hollanders, het is weer een uur of 18! Wat staat er op tafel vandaag?
Zelfgemaakte.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Oeh lekker! Gewoon klassieke lasagne?
Dit zegt me echt helemaal niks. Behalve dat ik het woord gordita ken als een dik meisje of dikke kleine vrouw.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gordita's met jackfruit. Ben benieuwd
quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit zegt me echt helemaal niks. Behalve dat ik het woord gordita ken als een dik meisje of dikke kleine vrouw.
Ik heb inmiddels m'n research gedaan; dus het is een soort van pita maar dan Mexicaans?quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ja daar ga ik mijn tanden niet in zetten!
Ahh je doet het meer met tortilla's, oké. De foto's die ik zag leken meer pitabroodjes.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:12 schreef Aoibhin het volgende:
Deze:
https://www.ah.nl/allerha(...)gan-pulled-jackfruit
Ik had hem een keer eerder gemaakt, maar toen werd ik ineens heel misselijk en heb ik er uiteindelijk zelf niks van gegeten
Ja, het is in feite een soort kleine tortilla waar je dingen op legt ipv oproltquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels m'n research gedaan; dus het is een soort van pita maar dan Mexicaans?
Kennelijk meerdere varianten van, want ik kom op Google Images nu ook pasteitjes tegen enzoquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh je doet het meer met tortilla's, oké. De foto's die ik zag leken meer pitabroodjes.
Hmm nog wat beter research gedaan te hebben concludeer ik dat wat ze vaak gebruiken erg lijkt op de Colombiaanse en Venezolaanse arepas.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kennelijk meerdere varianten van, want ik kom op Google Images nu ook pasteitjes tegen enzo
Ahh ja dat lijkt ook wel op veel plaatjes inderdaad!quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:16 schreef Strani het volgende:
Dit is bijvoorbeeld een Venezolaanse:
[ afbeelding ]
Ja, allemaal op basis van maismeelquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ahh ja dat lijkt ook wel op veel plaatjes inderdaad!Interessant. Dit plaatje is inderdaad meer een soort pita
Ik denk omdat ze gevuld zijn, klinkt wel logisch.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:19 schreef Aoibhin het volgende:
En nu wil ik weten waaróm het gordita heetStraks word ik er zelf een mollig meisje van
Wat voor wedstrijd?quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer een aflevering van UOAT gezien. Straks voetbal kijken.
cdkeys.com?quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat is de site ook al weer voor goedkope gamekeys?
Speelt de Faroer tweede divisie vandaag niet? Heel spannend hoor, de degradatiestrijd daar!quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Europa League: Ajax - Rijsel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |