Gamechangerquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:35 schreef greysbones het volgende:
Ik wil een nieuw bondje.. Thomas Jill Zoëy en Liese
Graag. Tegen Julie, Michel, Nick, Mike, Matt en Naomi.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:35 schreef greysbones het volgende:
Ik wil een nieuw bondje.. Thomas Jill Zoëy en Liese
Ja.quote:
kotskotskotsquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Graag. Tegen Julie, Michel, Nick, Mike, Matt en Naomi.![]()
Michel doet OPRECHT SORRY voor zijn dominante gedrag
Iesj Tactiekquote:
Denk ik niet eigenlijk.quote:
nee volgens mij is zoey aan het vertellen over irri van julie over liesequote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:41 schreef juul. het volgende:
Naomi aan het stoken tussen Julie en Liese
Precies datquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:42 schreef Whuzz het volgende:
Michel: Ik wordt in een positie gezet en jullie mogen daar niet negatief naar kijken. Ik kan er niks aan doen, want defensie.
AF!!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:42 schreef engine het volgende:
Niet beginnen over op missie gaan. Dan ben je af.
Ja, had hij niet moeten doen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:41 schreef engine het volgende:
Jammer dat hij Nick er bij noemt. Gaat over jou nu.
Het is ook nooit goed hequote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:41 schreef engine het volgende:
Jammer dat hij Nick er bij noemt. Gaat over jou nu.
Dat vind ik zo misselijk. Daar kun je nooit iets op terug zeggen.quote:
Ik was hem juist een compliment aan het maken. Dat vind ik zo'n onzin argument.quote:
dus niet stoer blijvenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:45 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Jill en Zoey waren ruim zo goed als Michel, dus hij moet niet stoer doen..
Precies.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:45 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Jill en Zoey waren ruim zo goed als Michel, dus hij moet niet stoer doen..
Vooral mezelf eerstquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:44 schreef greysbones het volgende:
Ik wil iedereen de kans geven..
My ass..
Wat Mickytjuh zegt post #34.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:44 schreef engine het volgende:
[..]
Dat vind ik zo misselijk. Daar kun je nooit iets op terug zeggen.
En de rest kan het toch niet dus laat mij het maar doenquote:
Precies dat!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
En de rest kan het toch niet dus laat mij het maar doen
Wat zie je dan????quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:48 schreef ChocoFan het volgende:
Stream 2 heeft hele andere beelden, zoveel verschil ken er niet zijn hoor. wtf
Morgenavond als ze het redden. Als het in de uitzending is geweest tenminste.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:48 schreef Rhythmica het volgende:
Nominaties nog niet bekend gemaakt?
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:49 schreef ChocoFan het volgende:
Stream 2 zie ik michel eten en mike en nick bij de hottub en alles staat live bij mij.
Ze zijn vergeten 3 minuten respijt in te bouwenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:49 schreef ChocoFan het volgende:
Stream 2 zie ik michel eten en mike en nick bij de hottub en alles staat live bij mij.
Echt he, prutsers, was zo fokking raar.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zijn vergeten 3 minuten respijt in te bouwen
Dat noem ik stokenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:42 schreef danilel het volgende:
[..]
nee volgens mij is zoey aan het vertellen over irri van julie over liese
Zijn we zo langzamerhand wel gewend hè.. dat ze de boel verprutsenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt he, prutsers, was zo fokking raar.
De mededeling was die van Michel.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:49 schreef Windhapper het volgende:
Was dat de mededeling waar Mike over sprak of komt er nog iets van BB zelf?
Ja dat wel eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zijn we zo langzamerhand wel gewend hè.. dat ze de boel verprutsen
Het is meer hoe hij doet, dan dat hij de leiding neemt. Hij is gewoon verdomd bazig. Je kan ook de leiding nemen zonder als een Oost Duitse Commandant over te komenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:51 schreef Oranos het volgende:
Michel kwam hier wel arrogant over inderdaad, maar valt me ook wel op dat niemand anders naar voren stapt tijdens de meeste spellen
ze krijgen de kans niet,quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:51 schreef Oranos het volgende:
Michel kwam hier wel arrogant over inderdaad, maar valt me ook wel op dat niemand anders naar voren stapt tijdens de meeste spellen
Ja dat is een eindeloze discussie. Het is ook lastig naar voren stappen als iemand constant de leiding neemt.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:51 schreef Oranos het volgende:
Grutoquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat wel eigenlijk.Soms hoop ik dat het beter wordt maar helaas.
En ik hoor nu op de achtergrond een vogeltje tjilpen als een malle.
nooit, want hij pikt alle tijd in die ze bijv hebben om binnen 5 minuten een beslissing te makenquote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
De mededeling was die van Michel.
Samengevat: Jullie vinden dat ik dominant ben, maar dat is niet zo. Ik doe heel mijn best om jullie allemaal een kans te geven, maar jullie vertikken dat en daar heb ik moeite mee. Ik zat bij defensie en daarom doe ik zo en het is aan jullie om daar gewoon tegen te kunnen.
Helemaal correct sergeant majoorquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Samengevat: Jullie vinden dat ik dominant ben, maar dat is niet zo. Ik doe heel mijn best om jullie allemaal een kans te geven, maar jullie vertikken dat en daar heb ik moeite mee. Ik zat bij defensie en daarom doe ik zo en het is aan jullie om daar gewoon tegen te kunnen.
Dacht dat Mike het buiten bracht alsof er nog een mededeling van BB kwam, maar ging dus toch gewoon om de mededeling van de huisbaas zelf.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat wel eigenlijk.Soms hoop ik dat het beter wordt maar helaas.
En ik hoor nu op de achtergrond een vogeltje tjilpen als een malle.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
huisbaas michel?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:54 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Dacht dat Mike het buiten bracht alsof er nog een mededeling van BB kwam, maar ging dus toch gewoon om de mededeling van de huisbaas zelf.
Het zou er een kunnen zijn voor het uitspraken van Jill topicquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:55 schreef ChocoFan het volgende:
Nick, waarom zien we geen sterren hier. Eeeeh stad he Nick.
En hij zegt nu misschien hebben ze dat niet in Holland, sterren. En toen zei Mike we hebben Gordon enz....
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:55 schreef engine het volgende:
[..]Ahw schattig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat dacht ik dus ookquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:54 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Dacht dat Mike het buiten bracht alsof er nog een mededeling van BB kwam, maar ging dus toch gewoon om de mededeling van de huisbaas zelf.
Bijna wel ja.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Het zou er een kunnen zijn voor het uitspraken van Jill topic
quote:
Dit is een tenenkrommende uitspraak van Nickquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:56 schreef Tourniquet het volgende:
Nick: "De maan is eigenlijk een planeet. Het is de weerkaatsing van het zonlicht."
Jill: "Echt?"
😂quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:45 schreef Windhapper het volgende:
De huisbaas spreekt zijn huurders toe.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:56 schreef Tourniquet het volgende:
Nick: "De maan is eigenlijk een planeet. Het is de weerkaatsing van het zonlicht."
Nee hoor, goede deken mee en gaan!!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:58 schreef suzi1 het volgende:
ik wil binnenkort in een tuinhuisje gaan slapen. zal het daar nog te koud voor zijn?
Mike sliep prima afgelopen nacht en die had geen tuinhuisjequote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:58 schreef suzi1 het volgende:
ik wil binnenkort in een tuinhuisje met veel kieren gaan slapen. zal het daar nog te koud voor zijn?
Lekkere warme slaapzak is dat heel goed te doenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:58 schreef suzi1 het volgende:
ik wil binnenkort in een tuinhuisje met veel kieren gaan slapen. zal het daar nog te koud voor zijn?
Jill had gelijk,quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:59 schreef Tourniquet het volgende:
Het was nog erger dan ik dacht, even teruggespoeld:
Jill: "Die zon schijnt in m'n oog"
Nick: "De zon?"
Jill: "Oh hihihi"
Nick: "Weet je wat de maan eigenlijk is?"
Mike: "Een ster"
Nick: "Da's een planeet. Dat is een weerkaatsing van het zonlicht."
RIP mijn vertrouwen in de mensheid......
Zit ALLANG niet meer bij defensie en zat er niet heel erg lang hoor....quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:43 schreef Mickytjuh het volgende:
Kut excuses, je zit niet meer bij defensie, je moet maar gewoon normaal leren omgaan met mensen.
OMGquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:59 schreef Tourniquet het volgende:
Haha ja, onbewust had ze gelijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:00 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jill had gelijk,
Nick had ongelijk, best grappig
Weet ik, maar dat waren nutteloze toevoegingen aan mijn post. Hoe meer worden, hoe slechter je het onthoudt.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:00 schreef Italy1404 het volgende:
[..]
Zit ALLANG niet meer bij defensie en zat er niet heel erg lang hoor....
Eindelijk een nachtje ongegeneerd sjorren.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:58 schreef Mickytjuh het volgende:
Wat zal Matt balen dat hij vanavond alleen ligt
Zo kun je het ook zienquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:00 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jill had gelijk,
Nick had ongelijk, best grappig
Dus morgenochtend is hij weer de eerste, op zoek naar een schoon onderbroekiequote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:01 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Eindelijk een nachtje ongegeneerd sjorren.
Hoe kan de maan nou een weerkaatsing van het zonlicht zijn, de zon schijnt helemaal niet snachtsquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:59 schreef Tourniquet het volgende:
Het is gewoon zo.quote:
Alle drie.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:58 schreef Mickytjuh het volgende:
Wat zal Matt balen dat hij vanavond alleen ligt
Meen je dit nu echt???quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:02 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Hoe kan de maan nou een weerkaatsing van het zonlicht zijn, de zon schijnt helemaal niet snachts![]()
Wat een zootje zit er toch in dat huis
Ik hoopte dat dit een sarcastische opmerking was, daarom had ik er niet op gereageerd..quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Meen je dit nu echt???
Misschien moet je eens wat vaker Google gebruiken
In de woonkamer. Huismeester Mike heeft beslist dat de overtreding van Jill erger was en zij dus buiten moet slapen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar waar slaapt Thomas dan? Want die moest toch als eerste al buiten slapen?
Op de bank misschien?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar waar slaapt Thomas dan? Want die moest toch als eerste al buiten slapen?
Ben bang van niet..quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:04 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik hoopte dat dit een sarcastische opmerking was, daarom had ik er niet op gereageerd..
ahh ja, das wel waarquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:05 schreef engine het volgende:
[..]
In de woonkamer. Huismeester Mike heeft beslist dat de overtreding van Jill erger was en zij dus buiten moet slapen.
En lichaamswarmte.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lekkere warme slaapzak is dat heel goed te doen
Sannyasin BB al veel vaker moeten ingrijpen..toen Jill huismeester was en de polonaise en lachtherapie niet werden gedaan..quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan had BB al veel vaker moeten ingrijpen..toen Jill huismeester was en de polonaise en lachtherapie niet werden gedaan..
Zoëy de koude douche
Ja dat vond ik echt kwalijk, hoe slecht die lachtherapie gedaan werd, en gewoon niet ingrijpenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sannyasin BB al veel vaker moeten ingrijpen..toen Jill huismeester was en de polonaise en lachtherapie niet werden gedaan..
Zoëy de koude douche
Het was wederom niet eerlijkquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:09 schreef Angel79 het volgende:
Ochdaar zullen we het hebben.Michel had wel ECHT pech,meteen 2x handen.Pieppieppiep
Was ook een belachelijke regel.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:11 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja dat vond ik echt kwalijk, hoe slecht die lachtherapie gedaan werd, en gewoon niet ingrijpen
Denk dat z'n kameraden mariniers daar wel iets anders in staan... Doorgaan is daar meer het motto.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:09 schreef Mickytjuh het volgende:
Michel is even aan het goedpraten dat hij als "defensieman" het moeilijker had omdat hij meteen eerst handen kreeg
Dan moet je niet meedoen met Big Brother he!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Was ook een belachelijke regel.
Iedereen was pissed en dan verplicht lachen.
En terecht, het was 1:51.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:10 schreef Windhapper het volgende:
Michel: Jill heeft het het best gedaan van iedereen. 2 uur en 1 minuut.
Nick en Naomi gaan er tegen in.
Verplicht vegan eten is niet belachelijk???quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dan begrijp je regels toch gewoon nietquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Omdat je niet op commando kunt lachen?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:12 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dan moet je niet meedoen met Big Brother he!
Zeker wel. VLEES WILLEN WEquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Verplicht vegan eten is niet belachelijk???
Je kunt op commando doen alsof.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Omdat je niet op commando kunt lachen?
Dat is toch wat lachtherapie is? Met een stel depressievelingen negatieve gedachten wegdrukken ofzo?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ieder daarin zijn eigen keus, maar niemand gaat mij verplicht veganistisch laten etenquote:
Jepquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:14 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Dat is toch wat lachtherapie is? Met een stel depressievelingen negatieve gedachten wegdrukken ofzo?
Dan kies je er dus voor om een week lang buiten te slapen. Primaquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ieder daarin zijn eigen keus, maar niemand gaat mij verplicht veganistisch laten eten
Een van de redenen dat ik aan zo’n programma niet mee zou doen..quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:15 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dan kies je er dus voor om een week lang buiten te slapen. Prima
en als twee malloten met je kleren aan in een douche gaan staan en dan complimenten uitdelen is niet belachelijk ?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Van Mike geloof ik niks..quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:17 schreef Tourniquet het volgende:
BB heeft bij het nomineren meerdere keren aan Mike gevraagd: "Weet je het zeker?"
Ik zou best af en toe veganistisch willen eten voor Naomi.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ieder daarin zijn eigen keus, maar niemand gaat mij verplicht veganistisch laten eten
Vond ik ook een stom gedoe.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:17 schreef Verida het volgende:
[..]
en als twee malloten met je kleren aan in een douche gaan staan en dan complimenten uitdelen is niet belachelijk ?
Dat zou van dat hele Mike-personage wel een deceptie maken.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:17 schreef Whuzz het volgende:
Mike doet alsof hij ook T&J heeft gestemd. Ben benieuwd
Geen gelijke stand? Hij werd toch een half uur geleden ofzo naar de DBK geroepen? Waar was dat dan voor?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Mike moet wel op T en J hebben gestemd, want geen gelijke stand. En er nu over liegen zou hem echt zijn kop gaan kosten
Ik denk het wel eigenlijk, hij is sluw genoeg om te beseffen dat hij er anders volgende week sowieso op staat.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zou Mike de waarheid spreken?
Duimen maar.
Omg om gek van te worden he?Het is net een manneke van 6,..miepmiep het is niet eerlijk.......quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:20 schreef greysbones het volgende:
Als Thomas buiten moet slapen.. dan mag Jill daar niet bij.. vind Michel.. tjeezzzz waar je je al niet druk om maakt
huh? Daar heeft hij toch gelijk in? Dat vond BB ook, en Mike ook.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:20 schreef greysbones het volgende:
Als Thomas buiten moet slapen.. dan mag Jill daar niet bij.. vind Michel.. tjeezzzz waar je je al niet druk om maakt
Alles wat niet belachelijk of stom gedoe isquote:
om moet je je als andere bewoner daar druk om maken.. het zou mij echt niet boeienquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
huh? Daar heeft hij toch gelijk in? Dat vond BB ook, en Mike ook.
Kan me moeilijk voorstellen dat je in een vorige week wel een fan was dan. Want dan zou deze uitspraak helemaal nergens op slaan.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:22 schreef Mjelleke het volgende:
Clubje hot tub kan ik eigenlijk niet meer waarderen. Ineens hebben ze afgedaan bij mij.
Dan is het 6-6 tegen 5-5.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:21 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik denk het wel eigenlijk, hij is sluw genoeg om te beseffen dat hij er anders volgende week sowieso op staat.
De vraag is wat doet BBweer drie erop zetten als die mogelijkheid is er qua stemmen?
Dat is toch logisch....een straf moet geen feestje worden....Zij gaat bewust wat eten tijdens het vegan uur om samen met Thomas te zijn......het is toch geen kleuter meer.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:20 schreef greysbones het volgende:
Mij wel. Zoals ze uitleggen; die straf is niet bedoeld om er een buitenslaapfeestje van te maken.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:22 schreef greysbones het volgende:
Waar
[..]
om moet je je als andere bewoner daar druk om maken.. het zou mij echt niet boeien
Haha.. Ik weet het ook niet meer, ik ga morgen wel kijkenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Geen gelijke stand? Hij werd toch een half uur geleden ofzo naar de DBK geroepen? Waar was dat dan voor?
michel heeft nooit gelijk, snap dat nouw......quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Het is een echte snitch,volgens mij riep hij dat al gelijk toen hij jill zag etenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat kan toch niet??quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Mike zou nog "blanco" gestemd kunnen hebben
Ben van niemand fan... Ze zijn gewoon erg in mijn achting gedaald t.o.v vorige week. Streams met hun zijn gewoon saaiquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:22 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Kan me moeilijk voorstellen dat je in een vorige week dan wel fan was. Want dan zou dit helemaal nergens op slaan.
Zie ondertitelquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
michel heeft nooit gelijk, snap dat nouw......
Tot nog toe waren de straffen op 1 hand te tellen.. en stelden ook niets voor..quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:23 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mij wel. Zoals ze uitleggen; die straf is niet bedoeld om er een buitenslaapfeestje van te maken.
Het is een sanctie, geen "laat ik samen met Thomas onder een sterrenhemel slapen" kansje.
Mijn eerste regel was om de beurt koken geweest.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:21 schreef engine het volgende:
[..]
Alles wat niet belachelijk of stom gedoe is
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is toch logisch....een straf moet geen feestje worden....Zij gaat bewust wat eten tijdens het vegan uur om samen met Thomas te zijn......het is toch geen kleuter meer.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn eerste regel was om de beurt koken geweest.
Ja vind ik een goede. Snap niet dat de anderen totaal geen interesse tonen in het koken.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn eerste regel was om de beurt koken geweest.
Ja, als zij dat lachend doet kan ik me daar wat bij voorstellen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:24 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Het is een echte snitch,volgens mij riep hij dat al gelijk toen hij jill zag eten
Nou.... Daar tobben de geleerden nog over.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is toch logisch....een straf moet geen feestje worden....Zij gaat bewust wat eten tijdens het vegan uur om samen met Thomas te zijn......het is toch geen kleuter meer.
Omdat er geen tijd was afgesproken en ze was aanwezig aan het ontbijt.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tot nog toe waren de straffen op 1 hand te tellen.. en stelden ook niets voor..
Liese weigerde ook ronduit van de week .. ook daar gebeurde niets mee
Als ze wisten dat ze allebij genomineerd zouden zijn misschien welquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:27 schreef Sunflower01 het volgende:
Als ik Jill was, zou ik Thomas vragen om lekker dicht tegen mij aan te kruipen buiten. Wat een gezeur van iedereen zeg.
Nee want hij dacht veel vaker te moeten,m.a,w hij ging er alweer vanuit dat de rest het niet konquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:27 schreef greysbones het volgende:
Oooh Michel is de eerste keer niet maximaal gegaan vandaaar
Ja hoor, Michel lult recht wat krom is. Hij zou bij Mike in de leer moeten gaan. Lekker keukens verkopen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:27 schreef Harry het volgende:
Michel over het spel: de eerste keer ben ik niet maximaal gegaan, want ik dacht dat ik nog een paar keer erop moest staan.
En verboden om onder dekentjes op de bank te hangenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:28 schreef FreshFruit het volgende:
Derde regel overdag de slaapkamers op slot.
Oh ok. dacht dat hij geen stem had door gegeven.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:25 schreef Rhythmica het volgende:
[..]
Jawel, door bijvoorbeeld weer liese te stemmen (net als vorige week)
Achteraf kun je alles wat krom is recht lullenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:29 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Nee want hij dacht veel vaker te moeten,m.a,w hij ging er alweer vanuit dat de rest het niet kon
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:29 schreef greysbones het volgende:
Michel heeft tegen Thomas gezegd dat hij het niet zou redden.. goede coach en motivatie..
Want hij beschermt hem...
Waarom niet tegen Julie dan???
Precies.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:29 schreef Rhythmica het volgende:
[..]
En verboden om onder dekentjes op de bank te hangen
Heb niet alles gezien.. maar dacht het nietquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:30 schreef engine het volgende:
Heeft Michel ook tegen Julie gezegd dat ze beter niet kon proberen?
Dan moet hij z'n bek houden.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb niet alles gezien.. maar dacht het niet
Tuurlijk niet. Over Jill kunnen ze deze keer niets zeggen (behalve dat ze heel veel geluk had ipv haar complimenteren) Daarom maar even doorzagen over Thomas en Zoey.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:30 schreef engine het volgende:
Maar wat zeg je nu?Hij valt zijn vriendinnetje toch niet afquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:30 schreef engine het volgende:
Diep triestquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:31 schreef cheanny het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Over Jill kunnen ze deze keer niets zeggen (behalve dat ze heel veel geluk had ipv haar complimenteren) Daarom maar even doorzagen over Thomas en Zoey.
Zoals hij erbij zei.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:29 schreef greysbones het volgende:
Michel heeft tegen Thomas gezegd dat hij het niet zou redden.. goede coach en motivatie..
Grappig hé ... dat we daar niks over horen ... "Julie! Jij bent de zwakste schakel!" ...quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:29 schreef greysbones het volgende:
En maar klagen over Thomas en jill waar hun mee praten dat ze zo praten en nu doen ze het zelf......quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:31 schreef cheanny het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Over Jill kunnen ze deze keer niets zeggen (behalve dat ze heel veel geluk had ipv haar complimenteren) Daarom maar even doorzagen over Thomas en Zoey.
Maar hij kan niet inschatten dat julie een prutser is?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zoals hij erbij zei.
Hij traint elke dag met Thomas, dus weet wel wat hij wel of niet kan.
Vind dit echt niet ok..quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:32 schreef snetje het volgende:
[..]
Grappig hé ... dat we daar niks over horen ... "Julie! Jij bent de zwakste schakel!" ...
Dan ben je echt aan de beurt.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:32 schreef snetje het volgende:
[..]
Grappig hé ... dat we daar niks over horen ... "Julie! Jij bent de zwakste schakel!" ...
En we moeten nog zoveel weken!quote:
Hij heeft haar complimenten gegeven en zelfs gezegd dat ze de beste was.....quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:31 schreef cheanny het volgende:
[..]
Julie maakt je af! Als je zoiets zou zeggenquote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:33 schreef Harry het volgende:
Michel vindt dat Michel het heel goed gedaan heeft.
Die had pechquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind dit echt niet ok..
Als je dit echt zo vind moet je Julie er ook bij pakken
Ik had verstaan dat Jill zei dat ze niet mocht meedoen van Michel (dit was bij de aanvang van het spel)quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:30 schreef engine het volgende:
Hoe ze ook tekeer ging tegen Zoey.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Julie maakt je af! Als je zoiets zou zeggen
Thomas is zwakke middenmoot, buiten die tennisgame nergens in uitgeblonken. Maar ook buiten vandaag nergens er écht doorheen gezakt. Teert puur op zijn bolle knuffelbeer imago.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:32 schreef odie22 het volgende:
Michel heeft wel gelijk, tomass verkloot al dagen op rij de opdrachten en blijft maar popi jopi doen dat hij het wel kan
Ja klopt dat is ook nog gezegdquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:34 schreef Fasil het volgende:
[..]
Ik had verstaan dat Jill zei dat ze niet mocht meedoen van Michel (dit was bij de aanvang van het spel)
Julie had maar 5 minuten te kort.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:32 schreef Toweler het volgende:
[..]
En maar klagen over Thomas en jill waar hun mee praten dat ze zo praten en nu doen ze het zelf......
En Julie vandaag dan daar hoor ik niks over
Nee een dikke eikenboom voor zn kop wat haar betreftquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:33 schreef engine het volgende:
[..]
Maar hij kan niet inschatten dat julie een prutser is?
wat meteen werd weggewuifd door Nick en Naomi en hij waar hij direct mee instemde.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:34 schreef zodeju het volgende:
Hij heeft haar complimenten gegeven en zelfs gezegd dat ze de beste was.....
Dat laatste heb ik zelf niet gehoord maar hij heeft haar zeker wel complimenten gegeven jaquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij heeft haar complimenten gegeven en zelfs gezegd dat ze de beste was.....
Een non-agressieve Huub.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:21 schreef greysbones het volgende:
Mike komt echt alleen 99% leugen uit
Over Julie en liese hoor je ze niet Julie heeft het meeste uit de pot gehaaldquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:35 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Julie had maar 5 minuten te kort.
Thomas haalde maar 9 minuten.
Liese heeft ook niks verdiend.
Dat laat BB/de productie echt niet gebeuren.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:21 schreef cheanny het volgende:
Dus bijna zo goed als zeker dat het Thomas en Jill wordt.
Dat veroorzaakt hij zelf door zijn walgelijke en dominante gedrag.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:36 schreef Gerrie_55 het volgende:
Het is echt anti Michel dag vandaag he
Ik heb zo een klein vermoeden dat hij expres zijn gewicht een beetje de hoogte in stuwde voor zijn deelname, om het teddybeer-imago te perfectioneren..quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:35 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Thomas is zwakke middenmoot, buiten die tennisgame nergens in uitgeblonken. Maar ook buiten vandaag nergens er écht doorheen gezakt. Teert puur op zijn bolle knuffelbeer imago.
Doe meequote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:36 schreef Gerrie_55 het volgende:
Absoluut, wat een vervelende vent is dat zeg.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:36 schreef Gerrie_55 het volgende:
Geen idee maar als die de trutjes een beetje opstookt. Ongezienquote:
En zegt als hij hoort hoeveel het hem gaat kosten. Dat is me het wel waard. Is het Jill kwalijk genomen dat zij het filmpje voor een bedrag gepakt had van de pot...NEE. Nu heeft ze dat dik weer goed gemaakt.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:32 schreef odie22 het volgende:
Michel heeft wel gelijk, tomass verkloot al dagen op rij de opdrachten en blijft maar popi jopi doen dat hij het wel kan
Sleepwellquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:37 schreef greysbones het volgende:
Ben er weg van![]()
Good night.. sleep tight
Don’t let the bed bugs bite
Komt dichtbij dan hehquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:39 schreef odie22 het volgende:
ik voel mee met nick, ik heb ook een zere knie
Thomas die het eerstedebeste rode balletje raakte was ook wel ergquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
En zegt als hij hoort hoeveel het hem gaat kosten. Dat is me het wel waard. Is het Jill kwalijk genomen dat zij het filmpje voor een bedrag gepakt had van de pot...NEE. Nu heeft ze dat dik weer goed gemaakt.
Maar zag bij dat blauwe balletje weg tikken voor de boodschappen gewonnen was door Michel.....maar op de stream leek toch echt dat Jill had gewonnen. Ze deed het goed maar voor 10euro en Michel voor 100euro.
Dat begon de eerste week al met die kist.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:32 schreef odie22 het volgende:
Lekker slipe.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:37 schreef greysbones het volgende:
Ben er weg van![]()
Good night.. sleep tight
Trustequote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:37 schreef greysbones het volgende:
Ben er weg van![]()
Good night.. sleep tight
Sorrywablief?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Denk dat er veel jaloezie is hier!
Heb nog steeds niemand die ik echt heel leuk vind.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:39 schreef TheVulture het volgende:
Nog steeds Team Michel hier... moet er echt niet aan denken dat je op een gegeven moment alleen maar naar Jill, Mike, Matt en Thomas moet gaan zitten kijken...
En dan nog niet eens bij het groepsgebeuren blijven....en dat waren meerdere.....Michel is van het begin tot het eind gebleven....quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:35 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Thomas is zwakke middenmoot, buiten die tennisgame nergens in uitgeblonken. Maar ook buiten vandaag nergens er écht doorheen gezakt. Teert puur op zijn bolle knuffelbeer imago.
Ik wel.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb nog steeds niemand die ik echt heel leuk vind.
Tja soms staat iemands lijf niet in verhouding met zijn karakter.. Hij ziet er goed getraind uit, dat is waar..quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Denk dat er veel jaloezie is hier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |