Gamechangerquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:35 schreef greysbones het volgende:
Ik wil een nieuw bondje.. Thomas Jill Zoëy en Liese
Graag. Tegen Julie, Michel, Nick, Mike, Matt en Naomi.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:35 schreef greysbones het volgende:
Ik wil een nieuw bondje.. Thomas Jill Zoëy en Liese
Ja.quote:
kotskotskotsquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Graag. Tegen Julie, Michel, Nick, Mike, Matt en Naomi.![]()
Michel doet OPRECHT SORRY voor zijn dominante gedrag
Iesj Tactiekquote:
Denk ik niet eigenlijk.quote:
nee volgens mij is zoey aan het vertellen over irri van julie over liesequote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:41 schreef juul. het volgende:
Naomi aan het stoken tussen Julie en Liese
Precies datquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:42 schreef Whuzz het volgende:
Michel: Ik wordt in een positie gezet en jullie mogen daar niet negatief naar kijken. Ik kan er niks aan doen, want defensie.
AF!!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:42 schreef engine het volgende:
Niet beginnen over op missie gaan. Dan ben je af.
Ja, had hij niet moeten doen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:41 schreef engine het volgende:
Jammer dat hij Nick er bij noemt. Gaat over jou nu.
Het is ook nooit goed hequote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:41 schreef engine het volgende:
Jammer dat hij Nick er bij noemt. Gaat over jou nu.
Dat vind ik zo misselijk. Daar kun je nooit iets op terug zeggen.quote:
Ik was hem juist een compliment aan het maken. Dat vind ik zo'n onzin argument.quote:
dus niet stoer blijvenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:45 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Jill en Zoey waren ruim zo goed als Michel, dus hij moet niet stoer doen..
Precies.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:45 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Jill en Zoey waren ruim zo goed als Michel, dus hij moet niet stoer doen..
Vooral mezelf eerstquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:44 schreef greysbones het volgende:
Ik wil iedereen de kans geven..
My ass..
Wat Mickytjuh zegt post #34.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:44 schreef engine het volgende:
[..]
Dat vind ik zo misselijk. Daar kun je nooit iets op terug zeggen.
En de rest kan het toch niet dus laat mij het maar doenquote:
Precies dat!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
En de rest kan het toch niet dus laat mij het maar doen
Wat zie je dan????quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:48 schreef ChocoFan het volgende:
Stream 2 heeft hele andere beelden, zoveel verschil ken er niet zijn hoor. wtf
Morgenavond als ze het redden. Als het in de uitzending is geweest tenminste.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:48 schreef Rhythmica het volgende:
Nominaties nog niet bekend gemaakt?
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:49 schreef ChocoFan het volgende:
Stream 2 zie ik michel eten en mike en nick bij de hottub en alles staat live bij mij.
Ze zijn vergeten 3 minuten respijt in te bouwenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:49 schreef ChocoFan het volgende:
Stream 2 zie ik michel eten en mike en nick bij de hottub en alles staat live bij mij.
Echt he, prutsers, was zo fokking raar.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zijn vergeten 3 minuten respijt in te bouwen
Dat noem ik stokenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:42 schreef danilel het volgende:
[..]
nee volgens mij is zoey aan het vertellen over irri van julie over liese
Zijn we zo langzamerhand wel gewend hè.. dat ze de boel verprutsenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt he, prutsers, was zo fokking raar.
De mededeling was die van Michel.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:49 schreef Windhapper het volgende:
Was dat de mededeling waar Mike over sprak of komt er nog iets van BB zelf?
Ja dat wel eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zijn we zo langzamerhand wel gewend hè.. dat ze de boel verprutsen
Het is meer hoe hij doet, dan dat hij de leiding neemt. Hij is gewoon verdomd bazig. Je kan ook de leiding nemen zonder als een Oost Duitse Commandant over te komenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:51 schreef Oranos het volgende:
Michel kwam hier wel arrogant over inderdaad, maar valt me ook wel op dat niemand anders naar voren stapt tijdens de meeste spellen
ze krijgen de kans niet,quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:51 schreef Oranos het volgende:
Michel kwam hier wel arrogant over inderdaad, maar valt me ook wel op dat niemand anders naar voren stapt tijdens de meeste spellen
Ja dat is een eindeloze discussie. Het is ook lastig naar voren stappen als iemand constant de leiding neemt.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:51 schreef Oranos het volgende:
Grutoquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat wel eigenlijk.Soms hoop ik dat het beter wordt maar helaas.
En ik hoor nu op de achtergrond een vogeltje tjilpen als een malle.
nooit, want hij pikt alle tijd in die ze bijv hebben om binnen 5 minuten een beslissing te makenquote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
De mededeling was die van Michel.
Samengevat: Jullie vinden dat ik dominant ben, maar dat is niet zo. Ik doe heel mijn best om jullie allemaal een kans te geven, maar jullie vertikken dat en daar heb ik moeite mee. Ik zat bij defensie en daarom doe ik zo en het is aan jullie om daar gewoon tegen te kunnen.
Helemaal correct sergeant majoorquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Samengevat: Jullie vinden dat ik dominant ben, maar dat is niet zo. Ik doe heel mijn best om jullie allemaal een kans te geven, maar jullie vertikken dat en daar heb ik moeite mee. Ik zat bij defensie en daarom doe ik zo en het is aan jullie om daar gewoon tegen te kunnen.
Dacht dat Mike het buiten bracht alsof er nog een mededeling van BB kwam, maar ging dus toch gewoon om de mededeling van de huisbaas zelf.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat wel eigenlijk.Soms hoop ik dat het beter wordt maar helaas.
En ik hoor nu op de achtergrond een vogeltje tjilpen als een malle.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
huisbaas michel?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:54 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Dacht dat Mike het buiten bracht alsof er nog een mededeling van BB kwam, maar ging dus toch gewoon om de mededeling van de huisbaas zelf.
Het zou er een kunnen zijn voor het uitspraken van Jill topicquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:55 schreef ChocoFan het volgende:
Nick, waarom zien we geen sterren hier. Eeeeh stad he Nick.
En hij zegt nu misschien hebben ze dat niet in Holland, sterren. En toen zei Mike we hebben Gordon enz....
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:55 schreef engine het volgende:
[..]Ahw schattig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat dacht ik dus ookquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:54 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Dacht dat Mike het buiten bracht alsof er nog een mededeling van BB kwam, maar ging dus toch gewoon om de mededeling van de huisbaas zelf.
Bijna wel ja.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Het zou er een kunnen zijn voor het uitspraken van Jill topic
quote:
Dit is een tenenkrommende uitspraak van Nickquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:56 schreef Tourniquet het volgende:
Nick: "De maan is eigenlijk een planeet. Het is de weerkaatsing van het zonlicht."
Jill: "Echt?"
😂quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:45 schreef Windhapper het volgende:
De huisbaas spreekt zijn huurders toe.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:56 schreef Tourniquet het volgende:
Nick: "De maan is eigenlijk een planeet. Het is de weerkaatsing van het zonlicht."
Nee hoor, goede deken mee en gaan!!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:58 schreef suzi1 het volgende:
ik wil binnenkort in een tuinhuisje gaan slapen. zal het daar nog te koud voor zijn?
Mike sliep prima afgelopen nacht en die had geen tuinhuisjequote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:58 schreef suzi1 het volgende:
ik wil binnenkort in een tuinhuisje met veel kieren gaan slapen. zal het daar nog te koud voor zijn?
Lekkere warme slaapzak is dat heel goed te doenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:58 schreef suzi1 het volgende:
ik wil binnenkort in een tuinhuisje met veel kieren gaan slapen. zal het daar nog te koud voor zijn?
Jill had gelijk,quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:59 schreef Tourniquet het volgende:
Het was nog erger dan ik dacht, even teruggespoeld:
Jill: "Die zon schijnt in m'n oog"
Nick: "De zon?"
Jill: "Oh hihihi"
Nick: "Weet je wat de maan eigenlijk is?"
Mike: "Een ster"
Nick: "Da's een planeet. Dat is een weerkaatsing van het zonlicht."
RIP mijn vertrouwen in de mensheid......
Zit ALLANG niet meer bij defensie en zat er niet heel erg lang hoor....quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:43 schreef Mickytjuh het volgende:
Kut excuses, je zit niet meer bij defensie, je moet maar gewoon normaal leren omgaan met mensen.
OMGquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:59 schreef Tourniquet het volgende:
Haha ja, onbewust had ze gelijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:00 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jill had gelijk,
Nick had ongelijk, best grappig
Weet ik, maar dat waren nutteloze toevoegingen aan mijn post. Hoe meer worden, hoe slechter je het onthoudt.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:00 schreef Italy1404 het volgende:
[..]
Zit ALLANG niet meer bij defensie en zat er niet heel erg lang hoor....
Eindelijk een nachtje ongegeneerd sjorren.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:58 schreef Mickytjuh het volgende:
Wat zal Matt balen dat hij vanavond alleen ligt
Zo kun je het ook zienquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:00 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jill had gelijk,
Nick had ongelijk, best grappig
Dus morgenochtend is hij weer de eerste, op zoek naar een schoon onderbroekiequote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:01 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Eindelijk een nachtje ongegeneerd sjorren.
Hoe kan de maan nou een weerkaatsing van het zonlicht zijn, de zon schijnt helemaal niet snachtsquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:59 schreef Tourniquet het volgende:
Het is gewoon zo.quote:
Alle drie.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:58 schreef Mickytjuh het volgende:
Wat zal Matt balen dat hij vanavond alleen ligt
Meen je dit nu echt???quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:02 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Hoe kan de maan nou een weerkaatsing van het zonlicht zijn, de zon schijnt helemaal niet snachts![]()
Wat een zootje zit er toch in dat huis
Ik hoopte dat dit een sarcastische opmerking was, daarom had ik er niet op gereageerd..quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Meen je dit nu echt???
Misschien moet je eens wat vaker Google gebruiken
In de woonkamer. Huismeester Mike heeft beslist dat de overtreding van Jill erger was en zij dus buiten moet slapen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar waar slaapt Thomas dan? Want die moest toch als eerste al buiten slapen?
Op de bank misschien?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar waar slaapt Thomas dan? Want die moest toch als eerste al buiten slapen?
Ben bang van niet..quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:04 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik hoopte dat dit een sarcastische opmerking was, daarom had ik er niet op gereageerd..
ahh ja, das wel waarquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:05 schreef engine het volgende:
[..]
In de woonkamer. Huismeester Mike heeft beslist dat de overtreding van Jill erger was en zij dus buiten moet slapen.
En lichaamswarmte.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lekkere warme slaapzak is dat heel goed te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |