Ja als lijm ofzo?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:46 schreef Benny het volgende:
Dit spelletje bind de bewoners trouwens wel leuk
Had je wel, Benny ging gewoon door het slotje heen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:47 schreef Whuzz het volgende:
Ow shit, dacht dat ik LAPO had. Sorry @:Benny . OPRECHT SORRY!
Vingeren in bed? Doe jij het duimpje of ik?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:47 schreef greysbones het volgende:
Dus @:whuzz is eigenlijk de Mike van de COS![]()
![]()
![]()
![]()
Bij deze genomineerd!quote:
Djill & Miesjelquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:47 schreef Italy1404 het volgende:
Nick zou zomaar eens verrassend gestemd kunnen hebben...
Nou dat spreekt voor zichzelfquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:49 schreef mario390 het volgende:
als ik jills vater ben
spel ik in de bb zentrale rambo
Not sure if vies or joking....quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:49 schreef mario390 het volgende:
als ik jills vater ben
Ik begrijp weer geen hol van jou.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:49 schreef mario390 het volgende:
als ik jills vater ben
Tja. De mannen zijn altijd wat minder populair.quote:
#metooquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik begrijp weer geen hol van jou.
It doesn’t get oldquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tja. De mannen zijn altijd wat minder populair.
Precies dit!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:50 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Weg met dieje marinier. Ik heb gène goesting aan zunne stèrke tegenstandèr.
als ik vater ben en mijn dochter werd inquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik begrijp weer geen hol van jou.
MAGNUMMAGNUMMAGNUMMAGNUMMAGNUMMAGNUMMAGNUMMAGNUMMAGNUMMAGNUMMAGNUMMAGNUMMAGNUMMAGNUMMAGNUMMAGNUMMAGNUMMAGNUMMAGNUMMAGNUMMAGNUMquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:51 schreef engine het volgende:
Liese "ik wil dat magnum nog eens sponsert"
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
MAGNUMMAGNUMMAGNUMMAGNUMMAGNUMMAGNUMMAGNUMMAGNUMMAGNUMMAGNUMMAGNUMMAGNUMMAGNUMMAGNUMMAGNUMMAGNUMMAGNUMMAGNUMMAGNUMMAGNUMMAGNUM
Ach so.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
als ik vater ben en mijn dochter werd in
tv als slet neergezet gaa ik ontplofen
daar hooud me niks tegen
ik gaa je door alle gaten neukenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tja. De mannen zijn altijd wat minder populair.
Hou me tegen!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
als ik vater ben en mijn dochter werd in
tv als slet neergezet gaa ik ontplofen
daar hooud me niks tegen
Haar vader had haar opgegeven voor first datesquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ach so.
Maar ja, die dochter geeft zichzelf toch op dus tja, dan kan dat gebeuren he. Als je kennis hebt van rls dan tenminste.
Nou nou nou nou, doe eens mak man.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik gaa je door alle gaten neuken![]()
bij de neus gaa ik beginnen
Das niet zo deftig...quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
gelukkig ben ik geen beelddenkerquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
Echt, omg dan ook gewoon.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:53 schreef engine het volgende:
[..]
Haar vader had haar opgegeven voor first dates![]()
(heet dat programma zo?)
🤣🤣🤣quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
doe eens normaal johquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
jill is 22,wat zoll zij van zo en projectregels weten? niksquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ach so.
Maar ja, die dochter geeft zichzelf toch op dus tja, dan kan dat gebeuren he. Als je kennis hebt van rls dan tenminste.
overratedquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
MAGNUMMAGNUMMAGNUMMAGNUMMAGNUMMAGNUMMAGNUMMAGNUMMAGNUMMAGNUMMAGNUMMAGNUMMAGNUMMAGNUMMAGNUMMAGNUMMAGNUMMAGNUMMAGNUMMAGNUMMAGNUM
Nou nou zeg... Laten we het gezellig houden.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
Je van tevoren inlezen hoe zoiets werkt mario. Dat zou slim zijn maar helaas zijn er niet zoveel slim in een rls.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
jill is 22,wat zoll zij van zo en projectregels weten? niks
zij gaat om geld winnen binnen
Dan verdiend ze niet beter, wat een gezeik zeg. Ze is 22 en volwassen klaar.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
jill is 22,wat zoll zij van zo en projectregels weten? niks
zij gaat om geld winnen binnen
me gaat dat negative tegen liese zo tegen de strichquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:55 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Nou nou zeg... Laten we het gezellig houden.
Mario is niet zo goed in nederlands. Hij verwart neukseks met neusseks. Kan hij ook niet helpen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:55 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Nou nou zeg... Laten we het gezellig houden.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
Nottie.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:55 schreef notturna het volgende:
[..]
Dan verdiend ze niet beter, wat een gezeik zeg. Ze is 22 en volwassen klaar.
deal with it, We hebben allemaal onze mening en mogen die vrij uiten.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
me gaat dat negative tegen liese zo tegen de strich
Ach, die gozer kan wel wat hebben hoor.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
Hypocrietenquote:
Moet ie op het stretchbedje??quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:54 schreef engine het volgende:
@:whuzz heeft een moeilijke nacht voor de boeg
Ik lig in een deuk 🤣😂🤣quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mario is niet zo goed in nederlands. Hij verwart neukseks met neusseks. Kan hij ook niet helpen.
Je vroeg niet wie we het sechtste in het spel vonden, je vroeg wie ons minste favoriet vandaag was....quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hypocrieten
Michel heeft bijna evenveel minuten gedaan dan Jill en toch stemmen jullie op hem
Misschien gaat het ook niet om de minutenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hypocrieten
Michel heeft bijna evenveel minuten gedaan dan Jill en toch stemmen jullie op hem
Als hij 'm graag in een neusgat steekt heb ik daar niets op tegen. Maar ik heb geen duimpje gezien, vandaar.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mario is niet zo goed in nederlands. Hij verwart neukseks met neusseks. Kan hij ook niet helpen.
Ik zei toch ook dat je moest vluchten voor haar, nu moet je luisteren naar je mutti.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:57 schreef mario390 het volgende:
komt nog moedder an
"veel heb je niet opgeruimt![]()
![]()
dus niet mijn dag
Nee...daar was hij goed mee weggekomenquote:
wat jij uiten gaat will ik niet wetenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:56 schreef Verida het volgende:
[..]
deal with it, We hebben allemaal onze mening en mogen die vrij uiten.
Raussss met die Michel en Julie kan meteen meequote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hypocrieten
Liese heeft stalpoten net als Naomiquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
Oh. Nou ja. Ik vind dat je alles in elk geval moet proberen, voor je het afwijst.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:58 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Als hij 'm graag in een neusgat steekt heb ik daar niets op tegen. Maar ik heb geen duimpje gezien, vandaar.
Morgen weer een dagquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:57 schreef mario390 het volgende:
komt nog moedder an
"veel heb je niet opgeruimt![]()
![]()
dus niet mijn dag
Omdat hij een betweter is, heeft niets met zijn prestatie te maken.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hypocrieten
nee het was wel neus-sex bedoeldquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Chill Mario... er zijn er hier maar weinig tegen Liese .quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat jij uiten gaat will ik niet weten
Heb je zo'n klein piemeltje dan dat ie in een neus past? Och armequote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee het was wel neus-sex bedoeld
Hou eens op gast.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb je zo'n klein piemeltje dan dat ie in een neus past? Och arme
ik dacht aan een nils holgersonquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ok! Ieder zijn ding, het is een vrij land enzo, kink-shaming doen we niet aan.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
omg doe eens normaal, het is bij jou altijd kut en lul en neuken en andere vieze vunzige woorden, kappen daar meequote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
Risky voor je ballenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
We zitten hier in de COS - Commentaar Op Streams. Niet DTS. Die is een paar deuren verder.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
dan nog het spel bestond bijna heel de dagquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:57 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Je vroeg niet wie we het sechtste in het spel vonden, je vroeg wie ons minste favoriet vandaag was....
Denk het ookquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ben wel bang dat ie nu helemaal viesmad wordt.
je gaat door je stopt nooitquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
ok! Ieder zijn ding, het is een vrij land enzo, kink-shaming doen we niet aan.
Liese heeft wel een grote neus, dus als je op mannen met een grote neus valt, dan moet dat goed gaan
Hoe heette die rat ook weer waar hij mee optrok?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die is Zweeds en niet Oostenrijks
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
morgen komt de vuurpolitie
dus niet mijn week
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
morgen komt de vuurpolitie
dus niet mijn week
Kruimeltje....quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoe heette die rat ook weer waar hij mee optrok?
ja ja ze maken me woestquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:01 schreef Benny het volgende:
[..]
We zitten hier in de COS - Commentaar Op Streams. Niet DTS. Die is een paar deuren verder.
Die hamster bedoel je?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ciske.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Rat! Hooguit een hamster met een rattenkopquote:
Stiltonquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt niet... je kan twee stemmen uitbrengen...quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:01 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat lult die Matt weer dom zeg!
Gelogen!
Je mag maar op 1 stemmen, niet 2.
Wat is DTS?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:01 schreef Benny het volgende:
[..]
We zitten hier in de COS - Commentaar Op Streams. Niet DTS. Die is een paar deuren verder.
oprecht sorry!quote:
Hij zou iemand uit Heidi moeten zijn dan...quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Rat! Hooguit een hamster met een rattenkop
Kruimeltje hoorde ik net van Ireth.
Shhhhttt....quote:
Lijkt mij wel ja.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:05 schreef Mickytjuh het volgende:
Had er niet allang weer gedraaid moeten worden?
Is geen pijl op te trekkenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:05 schreef Mickytjuh het volgende:
Had er niet allang weer gedraaid moeten worden?
Hij zegt dat in het geval van 3 genomineerden je 2 mag stemmen om te blijven. Dat is niet zo.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:03 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt niet... je kan twee stemmen uitbrengen...
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:04 schreef Benny het volgende:
[..]
Mee eens... Klaar nu over ogen, oren en puntje van je neussex
Peil.quote:
Heel fijn. Nu heb ik dat liedje in me hoofd.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:04 schreef Benny het volgende:
[..]
Mee eens... Klaar nu over ogen, oren en puntje van je neussex
Ah, dacht dat hij doelde op de sneaky manier om twee stemmen uit te brengen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij zegt dat in het geval van 3 genomineerden je 2 mag stemmen om te blijven. Dat is niet zo.
Normaal gesproken heb je maar 1 account.
quote:
Is het een liedje?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:06 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Heel fijn. Nu heb ik dat liedje in me hoofd.
Gaat Zoey het toch volmaken?
Ja, mooie laatste actie voor ze donderdag het huis moet verlaten.quote:
Nee Zoëy doet het prima.. die mag blijven..quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, mooie laatste actie voor ze donderdag het huis moet verlaten.
(Want vies)
Roept bij mij meer Ren&Stimpy "vibes" opquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:08 schreef greysbones het volgende:
Bij Zoëy moet ik aan die tekenfilm denken...
Zoëy-kezako denken
beeldenkend qua grootte bedoelde ikquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die is Zweeds en niet Oostenrijks
Tyfuus.quote:
Ik moet wel lachen om Naomi nu.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:10 schreef ChocoFan het volgende:
Nee Naomi, vooral Nlers schelden met ziektes, oh Michel zegt het ook net.
Boeiend, ik vind het vooral grappig als Belgen ons nadoen met schelden.quote:
Ze zijn behoorlijk prijzigquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:08 schreef ChocoFan het volgende:
Kosten die zenders 8000 euro per stuk?
Hmmm ziko deed het anders ook behoorlijkquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik moet wel lachen om Naomi nu.
Ik ook, was geinig.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik moet wel lachen om Naomi nu.
Als dat echt zo is dan snap ik het wel, dat het een dingetje is dan.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze zijn behoorlijk prijzigWas bij UTO ook wel een dingetje.
Vond de nadruk op de uu wel leuk. De pleuries.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Boeiend, ik vind het vooral grappig als Belgen ons nadoen met schelden.Klinkt dan toch nog schattig of zo door dat accentje.
En onze Jerrel.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hmmm ziko deed het anders ook behoorlijk
Dan rekenen ze ontzettend debiele bedragen, dan ebben ze vergulde, diamanten zendersquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze zijn behoorlijk prijzigWas bij UTO ook wel een dingetje.
En ze hebben er al 4 gesloopt...quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:10 schreef Mickytjuh het volgende:
Die zenders kosten, zonder microfoon en zo, rond de 2000 euro denk ik
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:12 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Vond de nadruk op de uu wel leuk. De pleuries.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:12 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dan rekenen ze ontzettend debiele bedragen, dan ebben ze vergulde, diamanten zenders
Wacht maar tot ze bij jou thuis over de banken komen rennenquote:
6 kilo lijkt niets, maar de verzuring is klotenquote:
Heb van die leuke vrienden.. die blagen doen dat ook.. want jullie hebben zo’n lekkere grote bankquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze bij jou thuis over de banken komen rennen
Dat is knap. De uitzending is nog niet eens voorbijquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jills populariteit heeft een grote tik gekregen na de uiteending
Het is dat ik geen bezoek ontvang maar anders waren ze welkom geweest.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze bij jou thuis over de banken komen rennen
quote:
Die zijn heel erg duur.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als dat echt zo is dan snap ik het wel, dat het een dingetje is dan.
De belgen lopen voor met de streams dus misschien ook wel met de uitzending.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:15 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat is knap. De uitzending is nog niet eens voorbij
Onze hoody neemt al ff een voorsprong.. hoopt dat het sentiment nog keert voor Michel en Juliquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:15 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat is knap. De uitzending is nog niet eens voorbij
Achter met de uitzendingquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De belgen lopen voor met de streams dus misschien ook wel met de uitzending.
Met zijn stoere achterban. Fucking mietjes. Ik heb nog niets in mijn DM gezien. Teringlijers moeten mij bedreigen in plaats van DGK.quote:
Die uitzendingen in België is geen peil op te trekken (quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De belgen lopen voor met de streams dus misschien ook wel met de uitzending.
Vage shit dan.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:17 schreef engine het volgende:
[..]
Die uitzendingen in België is geen peil op te trekken (). Iedere dag een ander tijdstip blijkbaar.
#zininquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:18 schreef Whuzz het volgende:
Ok, morgen nog een saaie dag met alleen speculaties en uithoringen over de nominaties, dan donderdag tot 22:00 uur hetzelfde, dan ACTIE tot 23:00, dan weer nieuwe nominatiegesprekken.
Nee man, de nieuwe nominatiegesprekken beginnen nu al na dit spel, mark my wordsquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:18 schreef Whuzz het volgende:
Ok, morgen nog een saaie dag met alleen speculaties en uithoringen over de nominaties, dan donderdag tot 22:00 uur hetzelfde, dan ACTIE tot 23:00, dan weer nieuwe nominatiegesprekken.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze staat er wel goed bij om van achteren genomen te worden
Nu wel weerquote:
Ben alleen bang dat ze met handtasjes aan komen zwaaien waar scherpe gespen aan bevestigd zijn. Of studs.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Met zijn stoere achterban. Fucking mietjes. Ik heb nog niets in mijn DM gezien. Teringlijers moeten mij bedreigen in plaats van DGK.
Michel net ook.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze staat er wel goed bij om van achteren genomen te worden
Dan gaat ze trillen hoor!! Is helemaal niet handigquote:
Ik kom d'r niet in de buurt. Ook niet bij wijze vanquote:
Hij rekt en strekt Julie maarquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:20 schreef Sunflower01 het volgende:
Straks nog even rekken en strekken met z'n allen volgens Michel.
Ik heb zo'n vermoeden dat haar moeder het niet zo erg zou vinden als naar huis zou komen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee toch, alleen dat Jill haar popi is gezakt door de uitzending.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:20 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik kom d'r niet in de buurt. Ook niet bij wijze van
Geen idee, misschien ook niet, eerst weer wat beter uit de verf komen misschien en dan naar huis.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat haar moeder het niet zo erg zou vinden als naar huis zou komen.
Echt wel.quote:
Het is te hopen dat haar moeder het niet erg vindt.. anders zou het wel heel zuur zijnquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat haar moeder het niet zo erg zou vinden als naar huis zou komen.
Dat geloof ik ook niet. Die kenner haar ook. En zoveel verkeerds doet ze toch niet? Beetje moeder zou trots zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is te hopen dat haar moeder het niet erg vindt.. anders zou het wel heel zuur zijn
quote:
Was lichtelijk sarcastisch bedoeld.. welke moeder zou niet blij zijn haar kind weer te zien..quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:23 schreef engine het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook niet. Die kenner haar ook. En zoveel verkeerds doet ze toch niet? Beetje moeder zou trots zijn.
Haar reputatie heeft wel een flinke deuk nu.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:23 schreef engine het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook niet. Die kenner haar ook. En zoveel verkeerds doet ze toch niet? Beetje moeder zou trots zijn.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was lichtelijk sarcastisch bedoeld.. welke moeder zou niet blij zijn haar kind weer te zien..
En neemt toch aan dat haar moeder oook wel door de BB façade heen kan kijken
manmanman, wat heeft ze nu helemaal gedaan wat haar reputatie zou kunnen schaden?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:25 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Haar reputatie heeft wel een flinke deuk nu.
Net zoveel als die van Michelquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:25 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Haar reputatie heeft wel een flinke deuk nu.
Niks.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:26 schreef Verida het volgende:
[..]
manmanman, wat heeft ze nu helemaal gedaan wat haar reputatie zou kunnen schaden?
Dus datquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Met zijn stoere achterban. Fucking mietjes. Ik heb nog niets in mijn DM gezien. Teringlijers moeten mij bedreigen in plaats van DGK.
Was ook wel een beetje doorzichtig natuurlijkquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:26 schreef greysbones het volgende:
Heel Nicks plan van sterkste spelers naar de galemiezen
Klopt.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Dit was oprecht een keer een goede week opdracht
Zekers! Eindelijk een beetje pittig.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Dit was oprecht een keer een goede week opdracht
Precies, het was niet bepaald een gangbang. Niks aan het handje, zwaar opgeklopt.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:23 schreef engine het volgende:
[..]
Precies, een keer wat anders.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:29 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Klopt.
Eindelijk hebben ze iets MOETEN doen, de hele dag. ipv hangen en liggen en slapen.
Moeten ze wekelijks doen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zekers! Eindelijk een beetje pittig.
Zal wel over het slapen gaan.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:31 schreef Toweler het volgende:
Mike dbk maar de zoemer ofja het geluid van gelijkspel is niet gegaan
Volgende week het huis in de fik steken, 9 emmers geven. Blus maar met water uit de hottob. Emmertje doorgeven.quote:
Vind eigenlijk dat alleen Theo zich wel een beetje te kijk heeft gezet. De rest zijn we zo weer vergeten.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:30 schreef Yolk het volgende:
[..]
Precies, het was niet bepaald een gangbang. Niks aan het handje, zwaar opgeklopt.
Helemaal mee eens..quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:29 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Was ook wel een beetje doorzichtig natuurlijkAl heb je natuurlijk meer criteria om iemand als ‘sterk’ te beschouwen. Maar er is nu wel geld binnengeharkt door de ‘zwakkere’ zusters.
Dat moet dan de laatste weekopdracht zijnquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Volgende week het huis in de fik steken, 9 emmers geven. Blus maar met water uit de hottob. Emmertje doorgeven.
Huis afgefikt? Zie maar hoe je het red!
Oh. LIESE ZENDERCHECK
Ja ik vind dat wel mooiquote:
Jill heeft het langer vol gehoudenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Zoe, BB2021 ..she is the Best![]()
dus dat conjo's
Bij Liese is het ook allemaal open en eerlijk. Tegen Thomas zegt ze gewoon eerlijk dat ze gewoon niks met elkaar hebben bijvoorbeeld. Niet achterbaks doen, gewoon zeggen waar het op staat.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik vind dat wel mooiEn ook tegen Thomas is ze altijd gewoon aardig terwijl ze elkaar niet echt mogen.
Oeh, deze wil ik ook wel.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:35 schreef greysbones het volgende:
Ik wil een nieuw bondje.. Thomas Jill Zoëy en Liese
pro!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:35 schreef greysbones het volgende:
Ik wil een nieuw bondje.. Thomas Jill Zoëy en Liese
Met Naomi!!quote:
En tijdens hun dinnerdate was het ook leuk.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:36 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Bij Liese is het ook allemaal open en eerlijk. Tegen Thomas zegt ze gewoon eerlijk dat ze gewoon niks met elkaar hebben bijvoorbeeld. Niet achterbaks doen, gewoon zeggen waar het op staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |