abonnement Unibet Coolblue
pi_198171287



Ik Vertrek
Serie reportages waarin Nederlanders, die hun geluk in het buitenland gaan beproeven, worden gevolgd. Om uiteenlopende redenen vertrekken steeds meer mensen uit Nederland. De zon, de vrijheid, de mentaliteit of ouderwets ondernemersschap spelen een rol in de verstrekkende beslissing om je voorgoed in het buitenland te vestigen en hier huis en haard op te zeggen. Ook dit seizoen volgen we uiteenlopende gezinnen en stellen. Waar gaan ze naar toe? Waarom en wat laten ze achter? We zien de laatste voorbereidingen in Nederland, het emotionele afscheid van vrienden en familie en de eerste onzekere stappen in het land van bestemming. Van alle voorspoed en tegenslag is de kijker direct getuige gedurende de eerste spannende maanden in het nieuwe thuisland.


De Ik Vertrek-bingokaart: https://bingobaker.com/play/111385
pi_198171442
quote:
Ik, Gine, ben al anderhalf jaar aan het sukkelen met mijn gezondheid. Komt het door de stress of door de schimmel van de mdf-platen in huis? We weten het niet. Wat we wel weten is dat ik ben opgenomen voor een hartkatheterisatie en door een longscan zijn er vier knobbeltjes ontdekt in mijn rechter long. Vier maanden later zijn ze gelukkig niet groter geworden. Over een jaar heb ik weer een nieuwe controle. Daarnaast had ik vocht in mijn hartzakje en is mijn allergiewaarde vier keer zo groot geworden.

Volgens de arts is het goed mogelijk dat het restschade is door de vele bestralingen die ik heb gehad. Alsof het nog niet genoeg is, heb ik tevens een ‘frozen shoulder’, waar ze in verband met corona niets aan kunnen doen. In december ben ik geopereerd aan een ‘trigger duim en wijswinger’.. en tenslotte krijg ik over een paar maanden een MRI en mammografie in het borstkankerziekenhuis. Godzijdank is David wel gezond!
https://www.avrotros.nl/i(...)-en-hun-stenen-huis/

:{
pi_198171766
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_198171886
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 21:01 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Ik gun mensen dit geluk wel. Ze werken er hard genoeg voor. Ik vind geluk en dat iets goed gaat ook wel eens mooie televisie. En benieuwd hoe het nu gaat, Corona heeft Oostenrijk ook niet overgeslagen.
https://www.avrotros.nl/i(...)t-slapende-mallnitz/
pi_198172581
Wat een rasoptimisten, die David en Gine.
Ik gun ze nog wat geluk en gezondheid.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 23 februari 2021 @ 23:26:50 #6
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_198174025
Wat een enorme idioten die twee in Spanje :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_198174400
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 23:26 schreef Szura het volgende:
Wat een enorme idioten die twee in Spanje :')
Wat was/is er exact zo enorm idioot aan ze?
Dat ze zich zo hebben laten belazeren? Dat zij ziek was en is?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 24 februari 2021 @ 00:06:22 #8
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_198174596
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 23:51 schreef golfer het volgende:

[..]

Wat was/is er exact zo enorm idioot aan ze?
Dat ze zich zo hebben laten belazeren? Dat zij ziek was en is?
Nou ik heb die aflevering destijds gezien en het was al te gek voor woorden dat ze zich lieten foppen met kartonnen muren, maar die kerel heeft dus ook serieus op dat dak staan kijken en geconcludeerd dat het gewone dakpannen waren _O-. Ik kan er werkelijk met m’n verstand niet bij dat je zo dom bent om het niet zelf te zien en zo dom bent om, als je er zelf niet veel verstand van hebt, niet iemand mee te nemen die het voor je kan bekijken.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_198174682
Dom zijn is niet idioot zijn. :+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_198174708
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 23:51 schreef golfer het volgende:

[..]

Wat was/is er exact zo enorm idioot aan ze?
Dat ze zich zo hebben laten belazeren? Dat zij ziek was en is?
Vooral dat ze zo naïef zijn en vervolgens alle schuld buiten zichzelf leggen. Ze zijn - althans in hun beleving - opgelicht door alles en iedereen. Niet alleen met de koop, maar vervolgens ook nog door allerlei andere mensen en bedrijven. Als je één keer wordt opgelicht dan is dat klote, maar als je keer op keer wordt 'opgelicht' mag je je wel eens gaan afvragen of je misschien zelf iets fout doet.

De aankoop van dat huis was trouwens ook grenzeloos naïef. Het was nooit helemaal afgebouwd, stond al drie jaar te koop en zij mochten het voor een zacht prijsje hebben. Dan moet je je al achter je oren gaan krabben. Vervolgens was er die doorbuigende vloer van de mezzanine waar hij z'n massages wilde doen. Kennelijk zijn ze tijdens de bezichtiging dus überhaupt niet op die mezzanine geweest, want dan hadden ze dat meteen al gemerkt. En dan natuurlijk die hele toestand met het karton, die uit een goede keuring ook snel naar voren was gekomen.
pi_198178109
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 20:40 schreef la_perle_rouge het volgende:
Hoe komen die mensen toch altijd aan zoveel geld, ik leg niet zomaar een ton of 3 à 4 op tafel. Wie hier wel?
Als je een jaar of veertig bent heb je toch wel een tionnetje of 2 overwaarde en nog een tonnetje cash?

Die beide families leken met ook goed voor een financiele donatie (waarom wachten op een erfenis?).

Deze mensen heb je ook geen seconde horen zeuren over "geld".
pi_198178170
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 20:39 schreef Pap89 het volgende:
Godverredomme, Kom er nu pas achter dat die Vanessa dus de zangeres van 4 Strings was 🥲🥲🥲🥲
20 jaar geleden nog met een strak klein kontje en geil de camera in loenzend.
Dat is nu wel anders. we zijn een kilo of 15 verder, wijde broeken, zingen in een oudevrouwen koor en luisteren naar het mannetje.

pi_198178187
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 23:51 schreef golfer het volgende:

[..]

Wat was/is er exact zo enorm idioot aan ze?
Dat ze zich zo hebben laten belazeren? Dat zij ziek was en is?
Emigreren naar een ander land en er dan na een regenbui achterkomen dat je huis van papier is.

Dan heb je helemaal niets vooraf gecheckt?
Dit, dus.
  woensdag 24 februari 2021 @ 11:44:25 #14
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_198178980
Nogmaals: naïef zijn, of heel dom zijn betekent niet dat je idioot bent.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_198179080
quote:
12s.gif Op woensdag 24 februari 2021 11:44 schreef golfer het volgende:
Nogmaals: naïef zijn, of heel dom zijn betekent niet dat je idioot bent.
Oh? Van Dale is het niet met je eens.

idi·oot (de; m,v; meervoud: idioten)
1 zwakzinnige in de zwaarste graad
2 (scheldwoord) stomkop
pi_198179409
quote:
12s.gif Op woensdag 24 februari 2021 11:44 schreef golfer het volgende:
Nogmaals: naïef zijn, of heel dom zijn betekent niet dat je idioot bent.
Het antwoord op die vraag ligt vooral besloten in hoeveel LOL je met je geld maakt.

Ik had zelf het idee dat ze behoorlijk boos en gefrustreerd raakten over de gebeurtenissen in Spanje. Maar toen er weer geld van de verzekering en de familie (vooruitgeschoven erfenis?) in gepompt werd, zagen ze er al een stuk vrolijker uit.

Nee, ik denk niet dat dit stukje woestijn commercieel rendabel te maken is door hen. Maar wat kan er nu helemaal gebeuren?
Ze zullen er straks met alle extra kosten snel 3 ton in hebben zitten. Dat terrein is rond de 50k waard aan grondwaarde, de rest nog geen ton. Dus objectief verlies. Maar als je er vanaf moet vind je misschien weer de volgende Hollandse gek die er 3 ton of meer voor geeft.

Het ergste dat die mensen kan gebeuren de komende vijf jaar is dat ze er niet van kunnen leven en dat ze deels hun geld kwijt zijn. Maar wat de fok? Ze lijken weer plezier te hebben. Of iets rendeert is niet de enige maat der dingen.
Ik maak me in hun geval meer zorgen over het risico op huidkanker.
pi_198191667
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 22:14 schreef golfer het volgende:
Wat een rasoptimisten, die David en Gine.
Ik gun ze nog wat geluk en gezondheid.
Denk dat dat schip gepasseerd is...

Moet je je eens voorstellen dat je opgelicht bent voor bijna je hele vermogen... en daar dagelijks mee opstaan... en wie wil dat huis ooit nog overnemen met deze historie?
Denk dat ze miss beter het verlies hadden kunnen nemen ipv geld blijven pompen in een incourante zaak :{
pi_198191671
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 12:17 schreef riazop het volgende:

[..]

Het antwoord op die vraag ligt vooral besloten in hoeveel LOL je met je geld maakt.

Ik had zelf het idee dat ze behoorlijk boos en gefrustreerd raakten over de gebeurtenissen in Spanje. Maar toen er weer geld van de verzekering en de familie (vooruitgeschoven erfenis?) in gepompt werd, zagen ze er al een stuk vrolijker uit.

Nee, ik denk niet dat dit stukje woestijn commercieel rendabel te maken is door hen. Maar wat kan er nu helemaal gebeuren?
Ze zullen er straks met alle extra kosten snel 3 ton in hebben zitten. Dat terrein is rond de 50k waard aan grondwaarde, de rest nog geen ton. Dus objectief verlies. Maar als je er vanaf moet vind je misschien weer de volgende Hollandse gek die er 3 ton of meer voor geeft.

Het ergste dat die mensen kan gebeuren de komende vijf jaar is dat ze er niet van kunnen leven en dat ze deels hun geld kwijt zijn. Maar wat de fok? Ze lijken weer plezier te hebben. Of iets rendeert is niet de enige maat der dingen.
Ik maak me in hun geval meer zorgen over het risico op huidkanker.
Ff belangrijkste vetgedrukt uit je quote
  donderdag 25 februari 2021 @ 09:26:43 #19
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_198193048
Beide stellen die ver van me afstonden. Dat stel in Spanje met hun kartonnen huis: zelfs opgeknapt vond ik het een ontzettend lelijk, sfeerloos terrein waar ik niet zou willen verblijven.

Bij het andere stel zou ik doodmoe worden van hun moordende agenda. Van je pension naar je coffeeshop naar het koor naar de bar doorcrossen. Het was dan wel hoogseizoen, maar jezus, wanneer heb je dan rust? Moedig dat ze zo snel wilden integreren, maar voor mij zou het niets zijn.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  † In Memoriam † donderdag 25 februari 2021 @ 10:37:29 #20
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_198194163
quote:
2s.gif Op donderdag 25 februari 2021 09:26 schreef SEMTEX het volgende:
Bij het andere stel zou ik doodmoe worden van hun moordende agenda. Van je pension naar je coffeeshop naar het koor naar de bar doorcrossen. Het was dan wel hoogseizoen, maar jezus, wanneer heb je dan rust? Moedig dat ze zo snel wilden integreren, maar voor mij zou het niets zijn.
En hij tussendoor nog hier en daar een brandje blussen. (8>
Moedig van ze, maar inderdaad niet vol te houden. Vooral ook omdat een aantal dingen ook nog eens niet veel oplevert, behalve rugklachten en permanente vermoeidheid.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_198194620
quote:
2s.gif Op donderdag 25 februari 2021 09:26 schreef SEMTEX het volgende:

Bij het andere stel zou ik doodmoe worden van hun moordende agenda. Van je pension naar je coffeeshop naar het koor naar de bar doorcrossen. Het was dan wel hoogseizoen, maar jezus, wanneer heb je dan rust?
ik heb dat stel dan ook niet horen zeggen dat ze "voor hun rust" wilden emigreren.

Die 2 willen gewoon succces hebben en er in knallen.
Ook weleens verfrissend.
pi_198195039
quote:
2s.gif Op donderdag 25 februari 2021 09:26 schreef SEMTEX het volgende:
Beide stellen die ver van me afstonden. Dat stel in Spanje met hun kartonnen huis: zelfs opgeknapt vond ik het een ontzettend lelijk, sfeerloos terrein waar ik niet zou willen verblijven.

Bij het andere stel zou ik doodmoe worden van hun moordende agenda. Van je pension naar je coffeeshop naar het koor naar de bar doorcrossen. Het was dan wel hoogseizoen, maar jezus, wanneer heb je dan rust? Moedig dat ze zo snel wilden integreren, maar voor mij zou het niets zijn.
Ik snap inderdaad ook geen bal van die Spaanse B&B. Het is én geen aantrekkelijke locatie én geen aantrekkelijke accommodatie. Geen idee wat de reden zou zijn om daar te willen verblijven.

Voor dat andere stel had ik wel bewondering. Ik snap ook niet waar ze de tijd en energie vandaan halen, maar ze doen het toch maar mooi. Ze zien kansen, grijpen die en maken er (kennelijk) een succes van. En als het eenmaal een beetje loopt kun je daar natuurlijk ook personeel in zetten.

Goed integreren is sowieso verstandig. Het maakt je leven daar aangenamer, maar zakelijk kan het ook geen kwaad. Ik weet niet wat er verder in het dorp aan horeca zit en of ze daar dus echt concurrentie hebben, maar als jij de tent hebt waar het dorp graag feestjes viert zorg je ook buiten het seizoen nog voor wat inkomsten. Goede relaties met de burgemeester en andere invloedrijke mensen in het dorp zijn ook altijd meegenomen.
  donderdag 25 februari 2021 @ 11:37:14 #23
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_198195082
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 11:07 schreef riazop het volgende:

[..]

ik heb dat stel dan ook niet horen zeggen dat ze "voor hun rust" wilden emigreren.

Die 2 willen gewoon succces hebben en er in knallen.
Ook weleens verfrissend.
Precies, vind het mooi hoe ze dat weten te regelen
.
pi_198195124
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 11:07 schreef riazop het volgende:

[..]

ik heb dat stel dan ook niet horen zeggen dat ze "voor hun rust" wilden emigreren.

Die 2 willen gewoon succces hebben en er in knallen.
Ook weleens verfrissend.
Ze gaven aan uiteindelijk een alm te willen. Dus die gaan straks gewoon voor personeel en zelf een beetje jodelen in de natuur. Prima plan als je daarvoor wil gaan.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_198201862
quote:
7s.gif Op donderdag 25 februari 2021 11:39 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ze gaven aan uiteindelijk een alm te willen. Dus die gaan straks gewoon voor personeel en zelf een beetje jodelen in de natuur. Prima plan als je daarvoor wil gaan.
Met een goed lopend hotelletje en wat horeca ernaast kun je in een jaar of 15 aardig binnenlopen.

ik zie het deze mensen wel doen. Ze hebben de energie, ze hebben een goed pand (geen goedkope Spaanse of franse ruine), ze zitten op een prachtige lokatie en ze lijken beiden uit een goed nest te komen.
pi_198202700
quote:
Monique uit ‘Ik Vertrek’ tijdelijk terug in Brabant: ‘Er kwam geen geld meer binnen’
HELMOND - Maarten en Monique van den Hurk zeiden in 2009 Helmond vaarwel. Ze gooiden het roer om en vertrokken met dochter Sanne naar Sevilla, gevolgd door de camera van ‘Ik Vertrek’. Hun toekomst lag in Spanje. Maar nu is ze weer in haar geboorteplaats. Noodgedwongen. Om geld te verdienen.

...

Wat moeizaam begon door de economische crisis en hoge huizenprijzen in Spanje, werd een succesverhaal. De twee konden zelfs een potje opbouwen. En toen kwam corona. ,,Onze kosten bedroegen 7000 tot 8000 euro per maand, maar er kwam niets meer binnen.” De buffer die ze hadden, verdween als sneeuw voor de zon.

Met als uiterste consequentie dat ze naar Nederland terugkeerde om geld te verdienen. ,,Ik kwam op 22 januari aan. Een week later had ik al een baan.” Ze werkt voor de Zorgboog als verzorgende bij kleinschalig wonen in Stiphout. ,,Voor 24 uur per week. Daarnaast werk ik als zelfstandige. Bijvoorbeeld bij dementerende of terminale mensen die 24 uur zorg hebben in huis. En in verpleeghuizen.”

Ze blijft tot zeker half augustus. Daar werken in de zorg, was geen optie. Haar Spaans is niet goed genoeg, zegt ze. En het verdient veel minder.

...

Haar man is in de tussentijd 2450 kilometer zuidelijker bezig om drie kamers te bouwen. Voor een nieuwe start. Want ze beginnen weer op nul.

Paardenstallen omgebouwd tot kamers
De huur van het vorige complex is opgezegd. Het gebouw waarin haar man eigenhandig in drie maanden tijd van vijf paardenstallen verhuurbare slaapkamers maakte. Waar het paar ervoor zorgde dat er bestrating kwam en het dak lekvrij werd gemaakt. Allemaal op eigen kosten. De eigenares vond het prima. Maar wilde niet met de huur omlaaggaan toen de gasten door corona wegbleven. ,,Ze had beter een tijd geen huur kunnen vragen, daar zou ze uiteindelijk beter mee af zijn.”

...

Hun belevenissen waren te zien in het tv-programma ‘Ik Vertrek'. Met de eerste uitzending was de familie niet zo blij. ,,Sanne zag je vooral huilen, Maarten werd als boeman neergezet. Terwijl hij echt niet zo was. Daar hadden we last van. Maartens moeder werd er op de markt over aangesproken. We hebben een tweede uitzending over hoe het met ons gaat, jaren afgehouden. Tot Sanne zei: 'papa, we moeten het doen, want jij verdient een rectificatie’.”

Onzekerheid
Het is de bedoeling dat de nieuwe verblijven vanaf september verhuurd worden. ,,Maar je weet door corona niet wat de toekomst brengt. Onze trouwe gasten zeggen ‘als het klaar is en we mogen weer vliegen, dan komen we. Als dat gebeurt kunnen we verder. Komt er in september, oktober, november niemand, dan gaat het alsnog kapot.” Even valt ze stil. ,,Er is al geen werk voor Spanjaarden, laat staan voor ons.”

...
https://www.bd.nl/brabant(...)eer-binnen~aa0a11dc/

Ik blijf het opmerkelijk vinden dat die nog steeds iets huurden i.p.v. in eigendom.
pi_198204405
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 19:18 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]


Ik blijf het opmerkelijk vinden dat die nog steeds iets huurden i.p.v. in eigendom.
ze hadden volgens mij wel een groot woonhuis ernaast

Volgens mij hebben ze so wie so veel geld verbrand met dat paardrijden van die dochter.
pi_198204935
Ze hebben zelfs een crowdfunding lopen om hun project te redden.

wat is dat toch met die emigranten die moeten bedelen om geld om het "succesproject" te steunen?
pi_198205783
Die dochter werd meteen gepaald door een spanjaard die in de 40 was :D
pi_198206159
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 19:18 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

https://www.bd.nl/brabant(...)eer-binnen~aa0a11dc/

Ik blijf het opmerkelijk vinden dat die nog steeds iets huurden i.p.v. in eigendom.
Ik vind het vooral opmerkelijk dat je al 11 jaar in Spanje woont en j3 niet eens genoeg Spaans kunt om wat demente te verzorgen
No bitch to me
  donderdag 25 februari 2021 @ 22:04:01 #31
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_198207438
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 21:05 schreef SOG het volgende:
Die dochter werd meteen gepaald door een spanjaard die in de 40 was :D
Lekker man.


Maaarrrr is 'ie ook de vader?
pi_198210241
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 21:05 schreef SOG het volgende:
Die dochter werd meteen gepaald door een spanjaard die in de 40 was :D
Na het volspuiten was ie ook weer vlot verdwenen.

Ik heb begrepen dat de vader geen rol meer speelt in het leven van dat kleinkind.

Misschien was haar Spaans nog niet goed genoeg?
pi_198210520
Er van uitgaande dat het artikel klopt,vind ik het echt heel apart dat je na 11 jaar in Spanje de taal nog niet op basisniveau beheerst.

En 24 uur werken als verzorgende is in Nederland ook beslist geen vetpot.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_198210762
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 00:13 schreef Knutknuttsson het volgende:

En 24 uur werken als verzorgende is in Nederland ook beslist geen vetpot.
Met die uren als zelfstandige erbij en de toeslagen voor onregelmatige werktijden kan dat aardig oplopen. Tussen de 3 en 4k netto per maand.
Met achter een kassa zitten verdien je het niet. En met die b&b van ze ws ook niet.
  vrijdag 26 februari 2021 @ 09:13:05 #35
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_198212806
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 19:18 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

https://www.bd.nl/brabant(...)eer-binnen~aa0a11dc/

Ik blijf het opmerkelijk vinden dat die nog steeds iets huurden i.p.v. in eigendom.
jeetje, wat is die veranderd.... :o
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_198213331
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 00:37 schreef riazop het volgende:

[..]

Met die uren als zelfstandige erbij en de toeslagen voor onregelmatige werktijden kan dat aardig oplopen. Tussen de 3 en 4k netto per maand.
Met achter een kassa zitten verdien je het niet. En met die b&b van ze ws ook niet.
Die uren zelfstandige had ik even gemist. Maar ze werkt als verzorgende hè, niet als verpleegkundige. Gemiddeld salaris 2500 bruto voor 36 uur pw. Dat is voor een baan van 24 uur ongeveer 1400 netto. Dan zou ze met die zelfstandige uren wel erg veel binnen moeten harken om tussen de 3 en 4k uit te komen.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_198214977
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 09:51 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Die uren zelfstandige had ik even gemist. Maar ze werkt als verzorgende hè, niet als verpleegkundige. Gemiddeld salaris 2500 bruto voor 36 uur pw. Dat is voor een baan van 24 uur ongeveer 1400 netto. Dan zou ze met die zelfstandige uren wel erg veel binnen moeten harken om tussen de 3 en 4k uit te komen.
Je verdisconteeert de onregelmatigheidstoeslagen niet.

Dat zijn nu juist de bonussen die dit soort werk fincieel interssant kunnen maken voor lager opgeleiden
pi_198214985
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 09:13 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

jeetje, wat is die veranderd.... :o
[ afbeelding ]
Bijklussen als escort wordt moeilijker nu idd
  vrijdag 26 februari 2021 @ 11:53:28 #39
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_198215369
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 11:32 schreef riazop het volgende:

Je verdisconteeert de onregelmatigheidstoeslagen niet.

Dat zijn nu juist de bonussen die dit soort werk fincieel interssant kunnen maken voor lager opgeleiden
Dan nog kom je niet eens in de buurt van de 3 of 4k. netto die jij beweerde.
Met onregelmatigheidstoeslagen erbij kom je bij 24 uur werken als verzorgende niet boven de 2k. netto.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  † In Memoriam † vrijdag 26 februari 2021 @ 11:57:04 #40
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_198215448
Dat klinkt me al een stuk realistischer, inderdaad.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_198216412
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 11:53 schreef golfer het volgende:

[..]

Dan nog kom je niet eens in de buurt van de 3 of 4k. netto die jij beweerde.
Met onregelmatigheidstoeslagen erbij kom je bij 24 uur werken als verzorgende niet boven de 2k. netto.
24 uur is een halve werkweek.

De andere uren werkt ze als zelfstandige. Dat verdient in de regel beter.

Met een beetje geluk komt ze zelfs boven de 4k net! En al zeker boven de 3k.

Logisch ook, want terugkomen voor minder heeft weinig zin.
  vrijdag 26 februari 2021 @ 14:59:57 #42
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198218374
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 13:07 schreef riazop het volgende:

[..]

24 uur is een halve werkweek.
2/3 bedoel je, in de zorg is 36 uur fulltime.
quote:
De andere uren werkt ze als zelfstandige. Dat verdient in de regel beter.

Met een beetje geluk komt ze zelfs boven de 4k net! En al zeker boven de 3k.

Logisch ook, want terugkomen voor minder heeft weinig zin.
4k netto lijkt me sterk eigenlijk.
Het bedrag wat @golfer noemde is toch meer kloppend.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_198218403
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 14:59 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

2/3 bedoel je, in de zorg is 36 uur fulltime.

Dat maakt je inkomsten dus nog groter als je besluit bv 52 uur te werken per week

dankjewel vakbond!
  vrijdag 26 februari 2021 @ 15:07:01 #44
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_198218470
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 15:02 schreef riazop het volgende:

Dat maakt je inkomsten dus nog groter als je besluit bv 52 uur te werken per week

dankjewel vakbond!
Je lult weer uit je nek.
Net zoals jouw bewering dat iedere arts op z'n 40ste wel miljonair is. :')
Ik geloof dat jij niet erg veel affiniteit of verstand van de zorgsector hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_198223244
quote:
81s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 15:07 schreef golfer het volgende:

[..]

Je lult weer uit je nek.
Net zoals jouw bewering dat iedere arts op z'n 40ste wel miljonair is. :')
Ik geloof dat jij niet erg veel affiniteit of verstand van de zorgsector hebt.
Nogal grove woorden als reactie?

Misschien moet jij gewoon eens even het sommetje nalopen.

Ik zeg dat die vrouw met tussen de 3 en 4 k naar huis gaat. Als je even navraagt wat er wordt verdient, zou je zien dat het klopt.

In Spanje verdien je in de zorg tussen de 1100 en 1800 op het niveau waar die vrouw werkt.
En in Zwitserland verdien je anderhalf keer Nederland.

Zo ligt het gewoon. En daarom is die vrouw ook terug in Nederland. Niet om van de regen te genieten, maar om geld te verdienen.
  vrijdag 26 februari 2021 @ 20:28:35 #46
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_198223344
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 20:24 schreef riazop het volgende:

Ik zeg dat die vrouw met tussen de 3 en 4 k naar huis gaat. Als je even navraagt wat er wordt verdient, zou je zien dat het klopt.

Dat klopt dus niet.
En ik weet verdomd goed wat iemand in de zorg verdient.

Maar laten we het maar weer verder over dit programma hebben en niet over jouw hersenspinsels. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_198227415
O God, kijkt er iemand hier “ik vertrek uit Vlaanderen”, we hebben er net drie gekeken en vooral nummer drie...
Ben serieus in shock. Die Belgen zijn nog gekker dan de Nederlanders.

Kan het erger? Ja zeker.

Moet er nog ff van bijkomen.
pi_198227435
Welk niveau is Vlaanderen? Vrouw is kind zat en pleurt bijna een vijf weken oude baby uit het raam, dus ze vertrekken naar Frankrijk. Vrouw boos want Corona en moet kind zelf verzorgen...
Jeetje.

Bingokaart driedubbel vol.
pi_198232131
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 01:08 schreef ootjekatootje het volgende:
Welk niveau is Vlaanderen? Vrouw is kind zat en pleurt bijna een vijf weken oude baby uit het raam, dus ze vertrekken naar Frankrijk. Vrouw boos want Corona en moet kind zelf verzorgen...
Jeetje.

...
Dat gaat toch meer over structurele psychische problemen dan emigratie.

De Vlaamse uitzendingen vind ik verder saai, traag gemonteerd en ook nog irritant door die ondertitlels. Alsof je eeen debiel bent die mensen met een zachte G niet kunt verstaan.
pi_198232221
Dat geanalyseer van afleveringen hier ineens
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_198232668
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 13:10 schreef riazop het volgende:

[..]

Dat gaat toch meer over structurele psychische problemen dan emigratie.

De Vlaamse uitzendingen vind ik verder saai, traag gemonteerd en ook nog irritant door die ondertitlels. Alsof je eeen debiel bent die mensen met een zachte G niet kunt verstaan.
Ik heb met open mond zitten kijken. Aflevering 1, die gingen ff een pand van 1,5 miljoen overnemen zonder geld of ervaring en met vijf kinderen... en nog geen geld hebben om de roze muren te schilderen.

En een boeteclausule van ¤320000,-
  zaterdag 27 februari 2021 @ 14:06:15 #52
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_198232866
Zullen we het hier gewoon blijven hebben over de Nederlandse uitzendingen?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_198233272
quote:
3s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 14:06 schreef golfer het volgende:
Zullen we het hier gewoon blijven hebben over de Nederlandse uitzendingen?
Zegt iemand die net tig posts heeft gewijd aan het zorgsalaris.
sig verwijderd door FA
  † In Memoriam † zaterdag 27 februari 2021 @ 17:01:32 #54
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_198235419
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 14:30 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Zegt iemand die net tig posts heeft gewijd aan het zorgsalaris.
Maar hij begón die discussie niet. Ik zou deze hiermee wel willen beëindigen.
Vanaf nu s.v.p. gewoon weer over de deelnemers aan 'Ik Vertrek'. :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_198282882
quote:
Dinsdag 2 maart 2021 (20.35 uur op NPO 1) - Follow Up De Boerkampies
Veertien jaar geleden verruilen Alwin en Bionda en hun zoons Mike, Robbie en Jim Twello voor Italië. Na het runnen van een bed & breakfast is het tijd voor het grote werk! Op een braakliggend terrein in Cupra Marittima willen ze een gigantisch beach resort bouwen.
Deze hebben ervaring. Ik voorspel een saaie aflevering.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  dinsdag 2 maart 2021 @ 11:37:30 #56
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_198282949
quote:
16s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 11:32 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Deze hebben ervaring. Ik voorspel een saaie aflevering.
Ik niet, want:
quote:
Maar ze zijn nog niet eens begonnen of een grote investeerder trekt zich al terug.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_198283077
Zo'n resort met externe financiers is natuurlijk andere koek dan een b&b of wat appartementen.
  † In Memoriam † dinsdag 2 maart 2021 @ 11:56:24 #58
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_198283200
Lijkt wel potentie te hebben! :9
Al te naïef zullen ze niet zijn en wellicht spreken ze zelfs de taal enigszins na 14 jaar. Maar met zo'n grote klus kan er natuurlijk van alles mis gaan.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_198284912
Ik weet het niet hoor

Een restaurant met een paar tenten...

https://www.glamping4all.com/campings/italie-marken-villa-alwin/
pi_198284964
Duidelijk dat die blonde totaal niet in orde is.

Opgeblazen gezicht ineens. Raar. Coronakilo's, prednison?

  † In Memoriam † dinsdag 2 maart 2021 @ 18:35:24 #61
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_198289145
Wel grappig dat velen de verstikkende regeltjes in Nederland soms noemen als een van de redenen voor hun vertrek en vervolgens komen ze dan terecht in een nog véél grotere regelarij, met als grootste verschil dat je in Nederland meestal min of meer vaste termijnen voor alles hebt en in het buitenland, vooral de zuidelijke landen, je vaak volledig overgeleverd bent aan willekeur, omkoping, corruptie en vriendjespolitiek.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_198289816
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 11:56 schreef Cynix ® het volgende:
Lijkt wel potentie te hebben! :9
Al te naïef zullen ze niet zijn en wellicht spreken ze zelfs de taal enigszins na 14 jaar. Maar met zo'n grote klus kan er natuurlijk van alles mis gaan.
Deze familie is al verschillende keren aan bod gekomen. Zijn prima geïntegreerd in de lokale gemeenschap.
  † In Memoriam † dinsdag 2 maart 2021 @ 19:33:45 #63
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_198290227
Nog een uurke
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_198291586
Weer een echte nieuwe aflevering? Of weer zoiets als vorige week (hoe is het nu met) geneuzel?
pi_198291665
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 20:33 schreef Pap89 het volgende:
Weer een echte nieuwe aflevering? Of weer zoiets als vorige week (hoe is het nu met) geneuzel?
Hoe is het nu met

Maar ze hebben wel een nieuw project
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_198291719
Kritische makelaar :o
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_198291739
Dit gaat vast niet goed :') Alwin vind alles leuk.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_198291774
Kinderen huilen wel vaker
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_198291797
Die mensen krijgen vast hun eigen serie..
pi_198291806
tetten
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  † In Memoriam † dinsdag 2 maart 2021 @ 20:45:29 #72
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_198291896
Wel goede zaken gedaan dus....tsja de taal goed spreken is al het halve succes.
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  dinsdag 2 maart 2021 @ 20:45:31 #73
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_198291897
Carnaval 2020 _O_
pi_198291903
doe ff normaal henk
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_198291908
Zie ze corona verspreiden en terugbrengen naar Italië :D
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_198291913
Kutcarnaval
  † In Memoriam † dinsdag 2 maart 2021 @ 20:46:44 #77
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_198291924
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 20:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Carnaval 2020 _O_
Sorry maar ik als Brabo vind het maar een simpel 'feest' :@
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_198291931
verkopertje
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  dinsdag 2 maart 2021 @ 20:46:58 #79
3542 Gia
User under construction
pi_198291932
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 20:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Carnaval 2020 _O_
Zij hebben dus Corona gebracht!
  dinsdag 2 maart 2021 @ 20:47:27 #80
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_198291951
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 20:46 schreef Gia het volgende:

[..]

Zij hebben dus Corona gebracht!
Daar lijkt het wel op :P
pi_198291962
Lekker die spoorlijn
pi_198291964
koekoek
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  dinsdag 2 maart 2021 @ 20:48:35 #83
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_198291982
Lijkt een beetje een matige locatie....
.
pi_198291988
stelletje kolonisten met uitbreidingsdrang
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  † In Memoriam † dinsdag 2 maart 2021 @ 20:49:03 #86
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_198291994
4 miljoen....

Ze heeft nwe tandjes volgens mij..of niet?
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  dinsdag 2 maart 2021 @ 20:49:40 #87
282705 Yaku
Oftwel: Dutchnick
pi_198292010
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 20:48 schreef KennyPowers het volgende:
stelletje kolonisten met uitbreidingsdrang
Willen ook meteen een (speel)kasteel plaatsen
pi_198292038
kritische vader :D
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  † In Memoriam † dinsdag 2 maart 2021 @ 20:51:26 #89
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_198292051
Catastrophe *O*
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_198292085
Ze moesten eens weten
  dinsdag 2 maart 2021 @ 20:53:06 #91
282705 Yaku
Oftwel: Dutchnick
pi_198292089
Maar 8 weken thuisgezeten? Hahahahaha
pi_198292092
alles weg
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_198292103
Volgens mij zijn deze lui nooit tevreden of gelukkig...
pi_198292108
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 20:47 schreef Pap89 het volgende:
Lekker die spoorlijn
Socios komt logeren en de maffia gaat investeren.
Heerlijk.
pi_198292117
stressvolle periode
dus we beginnen een miljoenenproject
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  † In Memoriam † dinsdag 2 maart 2021 @ 20:54:09 #96
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_198292120
Ook nog ff een longembolie tussendoor.....en maar werken...
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_198292167
tattooboy
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  † In Memoriam † dinsdag 2 maart 2021 @ 20:55:46 #98
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_198292170
Een klein vloedgolfje en weg is alles :+
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_198292182
flink aan de inktplaatjes
pi_198292200
Hahhahhhahahhahahaa

1 wil makkelijk werk en die andere 2 professioneel gamer
  dinsdag 2 maart 2021 @ 20:57:05 #102
282705 Yaku
Oftwel: Dutchnick
pi_198292206
Zitten beetje dicht op het scherm
pi_198292211
Mooie locatie met die spoorlijn hoor :')
  † In Memoriam † dinsdag 2 maart 2021 @ 20:57:29 #104
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_198292216
profi gamer worden :') .........geen wonder dat de jeugd van tegenwoordig niks kan
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_198292236
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 20:56 schreef Pap89 het volgende:
Hahhahhhahahhahahaa

1 wil makkelijk werk en die andere 2 professioneel gamer
een beetje koreaanse gamer sloopt ze
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_198292250
Leuk dat het weer daar beter is maar Fortnite kan je ook spelen in Twente ofzo
pi_198292268
Hey voor de bingo: De Bouwstop
pi_198292272
vervelende regeltjes
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_198292275
Zo dicht op elkaar :r
  † In Memoriam † dinsdag 2 maart 2021 @ 21:01:04 #110
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_198292296
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:00 schreef 3rr0r het volgende:
Zo dicht op elkaar :r
Ja, dat verbaast mij ook.....zoveel ruimte en dan toch...
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_198292314
het wordt een beetje spannend gebracht maar het gaat best voorspoedig allemaal (denk ik)
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_198292316
Hahahahahahahaha
  dinsdag 2 maart 2021 @ 21:02:05 #113
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_198292324
Het wordt een soort Auschwitz
  dinsdag 2 maart 2021 @ 21:02:17 #114
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
pi_198292366
corruptie, echt italiaans, fantastisch
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_198292367
Dit is toch vreselijk... Ik heb het idee dat die lui helemaal gestresst zijn. So much for the good life.
  dinsdag 2 maart 2021 @ 21:03:50 #117
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_198292371
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:02 schreef la_perle_rouge het volgende:
Die bomen stonden er toch al?
Klopt, maar blijkbaar verjaart dit niet. Bomen te dicht bij de erfgrens moeten weg.
  † In Memoriam † dinsdag 2 maart 2021 @ 21:04:18 #118
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_198292379
Zit je vanuit je tent mooi voorbijrijdende treinen te spotten _O-
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_198292391
THICC
pi_198292396
werkvakantie
paar te dikke nederlanders die in de weg komen lopen
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_198292406
En zuipen
  dinsdag 2 maart 2021 @ 21:05:49 #122
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_198292414
Is dit nu een hoe is het nu met of een nieuwe die toevallig al mee hadden gedaan?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  dinsdag 2 maart 2021 @ 21:06:20 #124
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_198292428
Lekker zo’n hek direct voor de tent _O_
.
  † In Memoriam † dinsdag 2 maart 2021 @ 21:06:23 #125
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_198292430
Ze hebben iig geen armoe.
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  dinsdag 2 maart 2021 @ 21:07:30 #126
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_198292453
Burgemeester gaat het confisqueren en maakt er een vluchtelingenkamp van
  † In Memoriam † dinsdag 2 maart 2021 @ 21:07:49 #127
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_198292459
Steun de locals.... :') :') :') Alles komt uit NL _O- _O-
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_198292460
THICCCCCCCCCCCC
pi_198292461
soowwww julia
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  dinsdag 2 maart 2021 @ 21:08:26 #130
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
pi_198292482
Dikke dijen en een stout brilletje
  dinsdag 2 maart 2021 @ 21:08:48 #132
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_198292487
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:04 schreef Snowsquall het volgende:
Zit je vanuit je tent mooi voorbijrijdende treinen te spotten _O-
In Spanje heb je ook 5 sterren campings waarbij de trein van Valencia naar Barcelona midden over het terrein loopt.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_198292499
ze ziet al eurotekens
pi_198292502
te weinig dijen in beeld ;(
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_198292506
Dit ziet er toch niet uit :')
  dinsdag 2 maart 2021 @ 21:09:57 #136
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
pi_198292521
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:09 schreef 3rr0r het volgende:
ze ziet al eurotekens
Alwin krijgt een "ongelukje"

Mi scussi :D
pi_198292524
net een strafkamp inderdaad
met die trein erdoor :')
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  dinsdag 2 maart 2021 @ 21:10:18 #139
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198292527
Zonde van die spoorlijn :{
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator dinsdag 2 maart 2021 @ 21:10:21 #140
9859 crew  Karina
Woman
pi_198292528
Camping De Vinexwijk.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  † In Memoriam † dinsdag 2 maart 2021 @ 21:10:25 #141
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_198292531
Dat is toch geen porum met dat hek en al die tenten precies op een rij :N
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_198292536
Je hoort de buren in de tent naast je neuken
pi_198292537
Wat een stomme locatie met die spoorlijn en weg. Ook staat alles zo kort op elkaar en dan ook nog zo'n hoog hek.
  dinsdag 2 maart 2021 @ 21:11:07 #144
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_198292549
Wat voor volk mikken ze op?
  dinsdag 2 maart 2021 @ 21:11:14 #145
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_198292551
Dit lijkt wel een vluchtelingenkamp ofzo ;(
pi_198292555
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:10 schreef Snowsquall het volgende:
Dat is toch geen porum met dat hek en al die tenten precies op een rij :N
Net zo efficient opgesteld als de strandbedjes in Spanje/Turkije
  dinsdag 2 maart 2021 @ 21:12:21 #147
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
pi_198292574
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:10 schreef KennyPowers het volgende:
net een strafkamp inderdaad
met die trein erdoor :')
Ja, die tenten staan wel in het gelid! Het zal wel aantrekkelijk zijn voor sommige mensen.
pi_198292575
Ja echt heel raar alles so dicht op elkaar terwijl dat niet had gehoeven
  dinsdag 2 maart 2021 @ 21:12:23 #149
282705 Yaku
Oftwel: Dutchnick
pi_198292577
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:11 schreef kibo het volgende:
Wat voor volk mikken ze op?
Immigranten
pi_198292578
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:10 schreef Karina het volgende:
Camping De Vinexwijk.
Nederlanders houden er van, en van hout
pi_198292579
ik wacht op de maffia die zijn investering komt terughalen
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  Moderator dinsdag 2 maart 2021 @ 21:13:16 #152
9859 crew  Karina
Woman
pi_198292591
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:12 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Nederlanders houden er van, en van hout
Ja waar kwam dat nou vandaan heb ik nog nooit gehoord.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 2 maart 2021 @ 21:13:32 #153
194695 franklop
Fran knock
pi_198292596
Had je nu maar je oude tent gehad
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  dinsdag 2 maart 2021 @ 21:13:49 #154
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
pi_198292602
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:10 schreef Karina het volgende:
Camping De Vinexwijk.
Alsof je thuis bent, met mooier weer, vlak bij de zee en elke keer moeten stoppen met gesprekken omdat er een trein langskomt.
pi_198292607
De eerste gasten zijn al op weg allen

  Moderator dinsdag 2 maart 2021 @ 21:14:03 #156
9859 crew  Karina
Woman
pi_198292608
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:12 schreef KennyPowers het volgende:
ik wacht op de maffia die zijn investering komt terughalen
Nou hij zegt wel via iemand wat voorschieten :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 2 maart 2021 @ 21:14:13 #157
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_198292616
Alleen geld van investeerders en de bank of stoppen ze er ook eigen geld in?
pi_198292643
billetjes
  Moderator dinsdag 2 maart 2021 @ 21:15:28 #159
9859 crew  Karina
Woman
pi_198292644
Zo zonde dat het allemaal op elkaar staat gepropt. En hoezo dat lelijke hek?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 2 maart 2021 @ 21:16:08 #160
194695 franklop
Fran knock
pi_198292656
Handig zo'n hek voor het strand
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  † In Memoriam † dinsdag 2 maart 2021 @ 21:16:10 #161
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_198292658
Dat domme lachen aan het eind vd zin de hele tijd van hem :r
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  dinsdag 2 maart 2021 @ 21:16:27 #162
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198292664
Had Italië wel een positief reisadvies toen?
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator dinsdag 2 maart 2021 @ 21:16:28 #163
9859 crew  Karina
Woman
pi_198292665
Lekker op elkaar tijdens Corona :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 2 maart 2021 @ 21:16:29 #164
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_198292667
Dat je hier zin in hebt
pi_198292673
Die huisjes van tentdoek kun je toch na een paar jaar vernieuwen? En het moet niet gaan stormen.
  Moderator dinsdag 2 maart 2021 @ 21:17:08 #166
9859 crew  Karina
Woman
pi_198292682
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:16 schreef Snowsquall het volgende:
Dat domme lachen aan het eind vd zin de hele tijd van hem :r
ja nu ga ik er op letten, heel irritant idd
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_198292687
Wel mooi
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_198292691
wij willen gulia
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  dinsdag 2 maart 2021 @ 21:17:27 #169
282705 Yaku
Oftwel: Dutchnick
pi_198292693
Dat gelach. Alsof je een grasmaaier probeert te starten

  dinsdag 2 maart 2021 @ 21:17:28 #170
194695 franklop
Fran knock
pi_198292695
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:16 schreef AgnesGru het volgende:
Had Italië wel een positief reisadvies toen?
Vanaf juni al geloof ik
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator dinsdag 2 maart 2021 @ 21:18:00 #171
9859 crew  Karina
Woman
pi_198292710
parkeerterrrein voor je neus
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_198292715
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:16 schreef franklop het volgende:
Handig zo'n hek voor het strand
Je wilt zo vanuit de tent het strand oplopen.
Al is het strand natuurlijk openbaar dus dat wil je wel via een hek scheiden.
pi_198292731
over 5 jaar bouwen ze een pretpark
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  † In Memoriam † dinsdag 2 maart 2021 @ 21:19:37 #174
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_198292744
De huisjes zelf en de voorzieningen zijn zonder meer mooi.....maar de indeling en dat hek is niet jofel!
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  dinsdag 2 maart 2021 @ 21:19:45 #175
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198292745
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:17 schreef franklop het volgende:

[..]

Vanaf juni al geloof ik
Begin juni in ieder geval niet (vakantie werd geannuleerd 😞).
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_198292746
Hij lijkt op Servais Knaven.
pi_198292752
geluid van de zee
of een TREIN
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  Moderator dinsdag 2 maart 2021 @ 21:20:12 #178
9859 crew  Karina
Woman
pi_198292753
die vent in de winkel weet niet hoe een mondkapje werkt :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 2 maart 2021 @ 21:20:27 #179
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198292767
De golven maken lawaai, damn _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  dinsdag 2 maart 2021 @ 21:20:59 #181
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
pi_198292783
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:19 schreef Snowsquall het volgende:
De huisjes zelf en de voorzieningen zijn zonder meer mooi.....maar de indeling en dat hek is niet jofel!
Kunnen kleine kinderen niet zonder toezicht zomaar de zee inlopen.
pi_198292784
Man dat duurt jaren voordat je deze investering eruit hebt.
  † In Memoriam † dinsdag 2 maart 2021 @ 21:21:11 #183
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_198292788
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:20 schreef WammesWaggel het volgende:
Haha geluid van de zee
Ik heb dan liever het geluid vd A73 *)
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_198292789
Laat je chick nog eens zien
pi_198292790
pleurisventje
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  Moderator dinsdag 2 maart 2021 @ 21:21:40 #187
9859 crew  Karina
Woman
pi_198292802
die jongens zijn ook wel echte gamers, spierwit.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  † In Memoriam † dinsdag 2 maart 2021 @ 21:21:56 #188
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_198292805
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:20 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Kunnen kleine kinderen niet zonder toezicht zomaar de zee inlopen.
Het lijkt net een kamp uit de vorige eeuw...zeg maar :@
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_198292808
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:21 schreef 3rr0r het volgende:
Laat je chick nog eens zien
lekker zorgzaam type. Kan vast goede pasta’s maken
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_198292815
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:21 schreef Karina het volgende:
die jongens zijn ook wel echte gamers, spierwit.
En dan ook nog in het veel zonniger Italië. _O-
  dinsdag 2 maart 2021 @ 21:22:29 #191
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_198292816
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:21 schreef Remco het volgende:
Man dat duurt jaren voordat je deze investering eruit hebt.
Daarom hebben ze ook iedere vierkante meter volgestouwd met hutjes.
  Moderator dinsdag 2 maart 2021 @ 21:23:15 #192
9859 crew  Karina
Woman
pi_198292830
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:22 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

En dan ook nog in het veel zonniger Italië. _O-
ja precies, het verschil ook met pa en ma :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_198292842
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:22 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Daarom hebben ze ook iedere vierkante meter volgestouwd met hutjes.
Massa is kassa!
pi_198292848
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:21 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

Het lijkt net een kamp uit de vorige eeuw...zeg maar :@
Ze zoeken nog een slogan voor boven de treintunnel.
  dinsdag 2 maart 2021 @ 21:24:00 #195
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
pi_198292880
Ik heb het begin gemist maar hebben ze hun vorige accommodatie verkocht?
pi_198292890
Wat kost zo'n tent?

Vast nog duur ook
pi_198292898
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:25 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik heb het begin gemist maar hebben ze hun vorige accommodatie verkocht?
ja
pi_198292936
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:25 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat kost zo'n tent?

Vast nog duur ook
https://www.villa-alwin.nl/prijzen/
  dinsdag 2 maart 2021 @ 21:28:28 #200
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_198292963
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:25 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat kost zo'n tent?

Vast nog duur ook
Ze hebben tijdens corona 3 ton omzet gemist met (dacht ik) 55 huisjes. Reken dus maar uit.
pi_198292985
quote:
Om zo'n accomodatie in te kopen bedoelt hij, niet de prijzen voor gasten.

edit: misschien toch niet
pi_198293014


Toch wel aardig megalomaan.
  dinsdag 2 maart 2021 @ 21:32:23 #204
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_198293059
De prijzen zijn net zo megalomaan als het kamp dat ze hebben neergezet:

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator dinsdag 2 maart 2021 @ 21:33:04 #205
9859 crew  Karina
Woman
pi_198293076
wat een geld joh.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 2 maart 2021 @ 21:33:19 #206
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_198293082
2000 euro per week :') 8)7
pi_198293103
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:17 schreef KennyPowers het volgende:
wij willen gulia
jaaaa
pi_198293164
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:34 schreef showtimer het volgende:

[..]

jaaaa
:9
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_198293221
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:31 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Zo hè, dik geld.
Pfoeh, inderdaad. Jammer van het hek voor je neus en die trein in je nek.

https://www.villa-alwin.nl/faq/spoorlijn/ : "Neemt niet weg dat als je je er grote zorgen om maakt, ons resort misschien niet de juiste keuze is."

Maar het ziet er op de foto's leuk uit en eerlijk is eerlijk, ik doe het ze niet na. Hopelijk loopt het deze zomer allemaal wel.
Dobbert nu even niet de wereld rond.
  dinsdag 2 maart 2021 @ 21:50:17 #210
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_198293463
Weekje treinspotten voor 2000 euro _O_

Wel vet zo'n tent met jacuzzi aan het strand. Maar voor die 2k zou ik toch liever 4 weken rondtrekken in Azië. Ieder zijn ding! Genoeg volk die dit wel boeken, dit wordt een prima succes lijkt mij.
pi_198294347
Ik vind die prijzen ook hoog, maar eerlijk is eerlijk dat moet je ook betalen in het hoogseizoen voor een lullige stacaravan aan het gardameer. Niet dat ik die zou boeken maar blijkbaar zijn er genoeg die dat wel doen.
pi_198295702
Dus eh, in een tentenkamp met Engelse namen, tussen de dikke Hollanders, een drukke spoorlijn, een doorgaande weg en de teringherrie vd zee.

Wat is hier Italiaans aan?

Voor 1700 ¤ p/w in een bloedhete tent gaan zitten. Hoe wanhopig kunnen mensen zijn?

Hun twee eerdere projecten zagen er zoveel interssanter, mooier en aangenamer uit.
Maar ja, met die paar kamertjes kun je geen geld verdienen.

Dat laatste huis/agriturismo is net voor corona aan een andere gek verkocht. Daar hadden ze mazzel mee.
  † In Memoriam † woensdag 3 maart 2021 @ 08:53:26 #213
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_198297682
¤ 2.000 voor een week in een tent naast een spoorlijn? :? 8)7
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 3 maart 2021 @ 08:59:22 #214
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_198297733
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:30 schreef showtimer het volgende:
[ afbeelding ]

Toch wel aardig megalomaan.
Ziet eruit als Fyre festival.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_198297799
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:30 schreef showtimer het volgende:
[ afbeelding ]

Toch wel aardig megalomaan.
Het voetbalveld zou officiele afmetingen hebben. Of het zwembad is immens, of de schaal is kut.
pi_198297807
Vond het echt een zwaar saaie aflevering.
Er werd meer niet dan wel gezegd in de zin van 'hoe dan en wat dan'. Heb alleen maar een hele irritante man gezien die veel praat maar weinig zegt, een vrouw die hetzelfde doet en er steeds beroerder uit ging zien (ok, daar kan ze niet veel aan doen natuurlijk).
Maar met name de man was enorm bezig met op tv zijn en zo lollig mogelijk doen, met zijn 'alles komt wel goed joh'
Maar hoe dan? Want dat is toch de reden (althans voor mij) om Ik vertrek te kijken, je wil zien en horen hoe mensen dat nu precies doen, als ik een praat programma met een popi-jopi gast wil kijken dan zet ik wel iets anders aan.
Ook lekker veel (ongetwijfeld betaalde) reclame van de Nederlandse hout bedrijven, waarom zou je in godsnaam in Italie tenten, huisjes, inrichting en kinderkastelen uit Nederland halen?

Er gebeurde gewoon nauwelijks iets, werd vrijwel geen uitleg gegeven, getoond, alleen maar zwaar overdreven lachend veel aan het kletsen en zo hilarisch vond ik het allemaal niet.
(behalve dan misschien dat ze een resort neerzette dat er van bovenaf echt uitzag als een vluchtelingen tentenkamp)
pi_198298382
Oke ik heb gister pas die aflevering van die vrouw in dat kasteel in Frankrijk gezien. Wat een heerlijke droogkloot van een man had zij. Maar hoe dan ook: de hele aflevering ging het over lekkages en dat dak dat aan vervanging toe was. En ineens was de focus op het dak volledig weg en liep het best aardig met boekingen. Is dat dak nog steeds zo verrot of zou ze er toch iets aan hebben gedaan?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_198298416
quote:
11s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:32 schreef golfer het volgende:
De prijzen zijn net zo megalomaan als het kamp dat ze hebben neergezet:

[ link | afbeelding ]
Is dit all inclusive ofzo? Hele dag bier en cocktails zuipen in de bar.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_198298666
Dure bedoeling mij zou je daar niet zien. Maar als je van strane houdt en kinderen hebt misschien wel prima.

Ik vond ze ook niet erg sympathiek overkomen en die kinderen daar zat ook niks in...
No bitch to me
  woensdag 3 maart 2021 @ 10:32:38 #220
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_198298878
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 09:55 schreef Nielsch het volgende:
Oke ik heb gister pas die aflevering van die vrouw in dat kasteel in Frankrijk gezien. Wat een heerlijke droogkloot van een man had zij. Maar hoe dan ook: de hele aflevering ging het over lekkages en dat dak dat aan vervanging toe was. En ineens was de focus op het dak volledig weg en liep het best aardig met boekingen. Is dat dak nog steeds zo verrot of zou ze er toch iets aan hebben gedaan?
Die vrouw van 50+ ? Volgens mij probeert ze crowdfunding op te zetten voor het dak, las ik op de site van Ikvertrek zelf.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 3 maart 2021 @ 10:51:28 #221
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_198299160
Overdag elke tien minuten een trein begrijp ik uit reviews van andere campings langs die kust. S'nachts rijden er nachttreinen en goederentreinen _O_
pi_198299275
kedeng kedeng?
pi_198299825
quote:
99s.gif Op woensdag 3 maart 2021 08:53 schreef Cynix ® het volgende:
¤ 2.000 voor een week in een tent naast een spoorlijn? :? 8)7
Dat is in het hoogseizoen, voor de meest luxe tent (met airco, jacuzzi, etc.), direct aan zee. Voor een week in een huisje bij Landal kun je in het hoogseizoen een vergelijkbaar bedrag kwijt zijn. Ik zou geen van beide snel overwegen, maar het lijken me op zich geen extreme bedragen.

Die spoorlijn dwars er doorheen vond ik wel bizar, maar ik vraag me af of je daar nou zoveel van merkt in de tenten die direct langs het strand staan. Waarschijnlijk wordt het geluid van de treinen overstemd door het geluid van de zee. Dan vind ik dat hek een groter nadeel. Je wilt gewoon vanuit je tent de zee in kunnen rennen.
pi_198300341
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 10:16 schreef TornadoDK het volgende:
Dure bedoeling mij zou je daar niet zien. Maar als je van strane houdt en kinderen hebt misschien wel prima.

Ik vond ze ook niet erg sympathiek overkomen en die kinderen daar zat ook niks in...
Vond het wel mooi hoe ze (hij vooral) in ieder geval nog positief bleven, terwijl het zeker niet mee zat allemaal.. al kan dat ook best puur voor de camera's zijn natuurlijk.
  vrijdag 5 maart 2021 @ 08:43:43 #225
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_198332055
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 09:55 schreef Nielsch het volgende:
Oke ik heb gister pas die aflevering van die vrouw in dat kasteel in Frankrijk gezien. Wat een heerlijke droogkloot van een man had zij. Maar hoe dan ook: de hele aflevering ging het over lekkages en dat dak dat aan vervanging toe was. En ineens was de focus op het dak volledig weg en liep het best aardig met boekingen. Is dat dak nog steeds zo verrot of zou ze er toch iets aan hebben gedaan?
https://www.gofundme.com/f/droom-kasteel-emmy-duizend-en-n-nacht
pi_198332210
quote:
Hmmm ja. Of die man verkoopt zijn boot. Die mensen hebben hun huis in de Nassaustraat in Utrecht waarschijnlijk met enorme winst verkocht. Beetje jammer dat je dan nu je handje gaat ophouden.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_198332601
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 09:01 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Hmmm ja. Of die man verkoopt zijn boot. Die mensen hebben hun huis in de Nassaustraat in Utrecht waarschijnlijk met enorme winst verkocht. Beetje jammer dat je dan nu je handje gaat ophouden.
Bijzonder altijd die mensen die gaan emigreren om 'hun droom' waar te maken en vervolgens hun handje ophouden.

Ken ook zo'n stel, naar Portugal verhuisd, elke dag foto's hoe geweldig ze het wel niet hebben op facebook maar vervolgens verschijnen wel de smeekbedes om olijfolie te kopen of een olijfboom te adopteren zodat het huis gerenoveerd kan worden ze in hun droom kunnen blijven wonen.
pi_198335819
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 09:01 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Hmmm ja. Of die man verkoopt zijn boot. Die mensen hebben hun huis in de Nassaustraat in Utrecht waarschijnlijk met enorme winst verkocht. Beetje jammer dat je dan nu je handje gaat ophouden.
Kennelijk houden ze hun financiën strikt gescheiden. De boot is van hem, het kasteel is van haar. Dat ze het bed delen wil niet zeggen dat ze ook hun vermogen delen.
pi_198337063
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 12:55 schreef Sodemieters het volgende:

[..]

Kennelijk houden ze hun financiën strikt gescheiden. De boot is van hem, het kasteel is van haar. Dat ze het bed delen wil niet zeggen dat ze ook hun vermogen delen.
Snap ik wel, maar op de gofundme hebben ze het steeds over 'wij, ons en Rutger'.

Ik lees echter ook dat je er iets voor terugkrijgt. Dat is wel zo fair.

"Het idee is dat iemand die 100,- ¤ ‘doneert’ een voucher ontvangt voor een overnachting voor 2 personen inclusief ontbijt
Een ‘donatie’ van 25,- ¤ voor een 4-gangen diner
en 5,- voor een glas wijn of een variatie hierop . Alles is welkom"

Alleen donaties vanaf 100 euro hebben dus echt zin voor donateurs want je gaat niet voor een glas wijn even op en neer rijden.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_198337149
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 14:06 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Snap ik wel, maar op de gofundme hebben ze het steeds over 'wij, ons en Rutger'.

Ik lees echter ook dat je er iets voor terugkrijgt. Dat is wel zo fair.

"Het idee is dat iemand die 100,- ¤ ‘doneert’ een voucher ontvangt voor een overnachting voor 2 personen inclusief ontbijt
Een ‘donatie’ van 25,- ¤ voor een 4-gangen diner
en 5,- voor een glas wijn of een variatie hierop . Alles is welkom"

Alleen donaties vanaf 100 euro hebben dus echt zin voor donateurs want je gaat niet voor een glas wijn even op en neer rijden.
Was wel een van de bizarste afleveringen.
Ze was zo lekker bezig met poetsen en schilderen vond ze zelf, en alle zaken die er echt toe deden vond ze eng en negeerde ze gewoon. :')
Bezigheidstherapie
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_198410143
Vanavond 20:35

quote:
Het Spaanse Busot is de nieuwe woonplaats van Birgitta (47), Ton (49) en hun zoons Thomas (7) en Ruben (4). Op een kavel van 27.000 vierkante meter willen ze een vakantiepark bouwen met 86 huisjes en 58 camperplaatsen.
Grootse plannen hebben de 47-jarige Birgitta en de 49-jarige Ton Wesseloo. In deze Ik vertrek zoeken ze samen met zoons Thomas van zeven en Ruben van vier jaar hun geluk in Spanje. In het plaatsje Busot - in de provincie Alicante - hebben ze een kavel van 27.000 vierkante meter gekocht. Volgens het gezin is dit de perfecte locatie voor een flink vakantiepark, dat straks moet bestaan uit 86 huisjes en 58 camperplaatsen.

Gezinsleven
Birgitta hoopt door de emigratie naar Spanje meer van het gezinsleven te kunnen genieten. In Nederland is ze vaak van huis vanwege haar werk bij een vorkheftruckbedrijf, waarvoor ze ook regelmatig op zakenreis gaat. Ton zorgt dan voor het huishouden en de kinderen. Is dit Spaanse avontuur inderdaad wat dit gezin nodig heeft?
En zaterdagavond ook een nieuwe aflevering.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_198410609
quote:
Bizar dat mensen schenken en dat slecht ondernemerschap zo wordt beloond..
  roze dinsdag 9 maart 2021 @ 14:34:08 #233
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_198410623
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 14:05 schreef KennyPowers het volgende:
Vanavond 20:35
[..]

En zaterdagavond ook een nieuwe aflevering.
Zin in *O*
Your beauty never ever scared me.
  † In Memoriam † dinsdag 9 maart 2021 @ 19:12:18 #234
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_198414381
Klinkt een beetje 13-in-een-dozijn, maar ik laat me verrassen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 9 maart 2021 @ 20:33:17 #235
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198415868
:W
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_198415891
De voorstukjes zien er niet zo veelbelovend uit dit keer. Maar ik laat me graag verrassen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  roze dinsdag 9 maart 2021 @ 20:36:52 #237
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_198415927
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 20:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
:W
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 9 maart 2021 @ 20:38:47 #238
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_198415967
Flinke hut
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_198415971
sloofje
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  dinsdag 9 maart 2021 @ 20:39:12 #240
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_198415974
Wat een oerlelijke inrichting
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  † In Memoriam † dinsdag 9 maart 2021 @ 20:39:34 #241
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_198415981
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 20:39 schreef Revanches het volgende:
Wat een oerlelijke inrichting
mooie vloer hoor
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  dinsdag 9 maart 2021 @ 20:39:55 #242
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_198415983
Goeie tetten
  dinsdag 9 maart 2021 @ 20:40:23 #243
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_198415987
Jaja weer zo iemand die meer tijd met het gezin wil rondbrengen en dan werkzaamheden gaat doen die je hele dag in beslag nemen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 9 maart 2021 @ 20:40:41 #244
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_198415993
Weer een flink project :o
pi_198415999
100 afleveringen chambre doods achter elkaar en nu ineens 2 vakantieparken
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  roze dinsdag 9 maart 2021 @ 20:41:14 #246
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_198416007
Dat is een hoop geld.
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 9 maart 2021 @ 20:41:16 #247
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_198416009
100k voor een stukje woestijn
pi_198416017
~O>
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  dinsdag 9 maart 2021 @ 20:41:55 #249
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_198416021
Golf :') :') :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  roze dinsdag 9 maart 2021 @ 20:42:03 #250
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_198416022
Ben benieuwd wat er allemaal van terecht komt.
Your beauty never ever scared me.
pi_198416023
allemaal lullo's
  dinsdag 9 maart 2021 @ 20:42:24 #252
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198416027
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 20:41 schreef Amarantha het volgende:
Dat is een hoop geld.
Nogal ja :o
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 9 maart 2021 @ 20:42:26 #253
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_198416029
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 20:41 schreef Szura het volgende:
Golf :') :') :')
In Almere
pi_198416033
Zonder ervaring vind ik het ambitieus :').
  dinsdag 9 maart 2021 @ 20:42:33 #255
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_198416035


[ Bericht 100% gewijzigd door Revanches op 09-03-2021 20:43:24 ]
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_198416040
Golfende kids.. Nog nooit gezien :D
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 9 maart 2021 @ 20:43:22 #257
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198416054
Die dame moet goed verdienen trouwens :o

Gezien vrijstaand huis, flinke tuin, zwembad en golfhobby enzo
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_198416058
grote tuin
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  roze dinsdag 9 maart 2021 @ 20:44:03 #259
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_198416064
Ze hebben nu ook wel een leuk "huisje".
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 9 maart 2021 @ 20:44:03 #260
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_198416065
Dit inwisselen voor een stukje woestenij in Spanje. :')
Niet vo amice. :N
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  dinsdag 9 maart 2021 @ 20:44:12 #261
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_198416067
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 20:40 schreef KennyPowers het volgende:
100 afleveringen chambre doods achter elkaar en nu ineens 2 vakantieparken
Verfrissend dat wel
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  dinsdag 9 maart 2021 @ 20:44:35 #262
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_198416073
Pfff alles hier op orde en in Spanje op een droge vlakte zitten...
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  dinsdag 9 maart 2021 @ 20:44:46 #263
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_198416080
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 20:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Die dame moet goed verdienen trouwens :o

Gezien vrijstaand huis, flinke tuin, zwembad en golfhobby enzo
wat dacht je van al die zakentrips naar Japan enzo
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 9 maart 2021 @ 20:45:00 #264
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_198416084
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 20:42 schreef RipCity het volgende:
Golfende kids.. Nog nooit gezien :D
Mijn zoon speelde ook al op z'n 10e prima golf.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 9 maart 2021 @ 20:45:03 #265
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_198416086
Vertrekkende projectontwikkelaars
  dinsdag 9 maart 2021 @ 20:45:33 #266
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198416098
quote:
88s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 20:44 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]

wat dacht je van al die zakentrips naar Japan enzo
Die worden betaald :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_198416100
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 20:45 schreef golfer het volgende:

[..]

Mijn zoon speelde ook al op z'n 10e prima golf.
Oké Tiger
  dinsdag 9 maart 2021 @ 20:46:23 #268
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198416114
Nwe huis ook een zwembad zo te zien?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_198416119
2017 ?
  dinsdag 9 maart 2021 @ 20:46:44 #270
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_198416122
2017?!
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  dinsdag 9 maart 2021 @ 20:46:46 #271
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_198416123
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 20:45 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Die worden betaald :P
Ja, maar dat zegt ook wel wat over haar salaris..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 9 maart 2021 @ 20:47:02 #272
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_198416130
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 20:46 schreef ddx het volgende:
2017 ?
Hadden nogal wat opbouw tijd nodig?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  dinsdag 9 maart 2021 @ 20:47:27 #273
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_198416138
Och wel sneu voor die oudste..
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  roze dinsdag 9 maart 2021 @ 20:47:27 #274
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_198416139
Heh vier jaar geleden opgenomen?
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 9 maart 2021 @ 20:47:47 #275
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_198416145
Allebei op latere leeftijd ouders geworden: 47 en 49 nu.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 9 maart 2021 @ 20:47:57 #276
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_198416148
Gewoon vertrekken zonder dat er licenties zijn _O_
Vertrouwen op de Spaanse overheid _O_
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 9 maart 2021 @ 20:48:04 #277
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198416151
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 20:47 schreef Amarantha het volgende:
Heh vier jaar geleden opgenomen?
Is dit niet weer een update?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_198416166
Wat is dat poeder?
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  dinsdag 9 maart 2021 @ 20:49:10 #279
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_198416169
De licensies zijn nog niet op orde. Je verwacht het niet he, :') :') :')
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 9 maart 2021 @ 20:49:24 #280
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198416176
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 20:49 schreef KennyPowers het volgende:
Wat is dat poeder?
Kalk?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 9 maart 2021 @ 20:49:24 #281
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_198416177
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 20:49 schreef KennyPowers het volgende:
Wat is dat poeder?
Hij gaat de tennisbaan uitzetten
pi_198416198
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 20:49 schreef KennyPowers het volgende:
Wat is dat poeder?
  dinsdag 9 maart 2021 @ 20:50:42 #283
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_198416201
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 20:49 schreef KennyPowers het volgende:
Wat is dat poeder?
tegen mieren
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_198416202
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 20:47 schreef nils7 het volgende:

[..]

Hadden nogal wat opbouw tijd nodig?
Was ook voorbarig :').
  Moderator dinsdag 9 maart 2021 @ 20:51:39 #285
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198416219
Waarom beginnen ze altijd aan grote grondwerkzaamheden met zo'n kloterige graaf/laad combinatie. Op zo'n oppervlak is genoeg werk voor een 30 tonner.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  roze dinsdag 9 maart 2021 @ 20:51:48 #286
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_198416222
Het ziet er wel heel stil uit daar.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator dinsdag 9 maart 2021 @ 20:52:22 #287
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198416239
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 20:49 schreef KennyPowers het volgende:
Wat is dat poeder?
Kalk. Net als op voetbalvelden
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 9 maart 2021 @ 20:52:40 #288
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_198416248
Altijd mooi om te zien hoe snel kinderen een taal oppikken
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  dinsdag 9 maart 2021 @ 20:52:59 #289
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198416256
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 20:52 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Kalk. Net als op voetbalvelden
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 20:49 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Kalk?
:P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_198416265
denied
pi_198416274
Die vrouw ziet er wel uit alsof ze een keer uit die stoel moet gaan
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  dinsdag 9 maart 2021 @ 20:54:32 #292
282705 Yaku
Oftwel: Dutchnick
pi_198416285
Wat een lelijke en dorre omgeving. Beetje het Almere van Spanje
  dinsdag 9 maart 2021 @ 20:54:34 #293
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_198416287
Die kerel is maar een aanhangwagen voor haar ambities die al het vuile rotwerk moet opknappen en de kinderen moet verzorgen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  † In Memoriam † dinsdag 9 maart 2021 @ 20:55:10 #294
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_198416295
Mooi vakantieplaatje....
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  roze dinsdag 9 maart 2021 @ 20:55:15 #295
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_198416298
Ze hebben wel een leuk huisje gekocht.
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 9 maart 2021 @ 20:55:28 #296
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_198416301
Ze heeft wel de broek aan ja
  dinsdag 9 maart 2021 @ 20:55:40 #297
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_198416305
Ze is wel goed in netwerken... handig om de gemeente achter je te hebben daar.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_198416307
Hebben die mensen wel een relatie of neuken ze via de bankrekening?
  dinsdag 9 maart 2021 @ 20:55:59 #299
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_198416309
Spaanse oplichter ruikt z’n kans
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_198416317
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 20:55 schreef kibo het volgende:
Ze heeft wel de broek aan ja
Vreselijk
  dinsdag 9 maart 2021 @ 20:56:49 #301
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_198416326
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 20:56 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Vreselijk
Hoezo vreselijk?
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  Moderator dinsdag 9 maart 2021 @ 21:22:18 #302
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198416907
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 20:54 schreef Yaku het volgende:
Wat een lelijke en dorre omgeving.
Ja zodra je vandaag ten zuiden van de Alpen komt vind ik het nooit echt mooi zomers...
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')