Het was ook sarcastischquote:
Feiten doen er niet toe, lekker janken is wat belangrijk is.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:35 schreef Predator40 het volgende:
[..]
hier kon je de afgelopen dagen gewoon een ijsje halen bij de ijssalon EN ze waren na een paar uur al compleet uitverkocht.....complete stierenpoep dus
Tot de boa's paspoortcontrole staan te houden aan de poort. Zou mij niet verbazen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:33 schreef DonDruiper het volgende:
Ik denk echt dat er heel veel teams schijt gaan hebben aan dat tot 27 jaar.
Net in onze groepsapp eigenlijk al afgesproken dat we met het gehele team gaan trainen. Fuck it.
nou en....het ijs was toch al uitverkochtquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En stel je dan voor dat je na 9-en buiten komt, dat kan echt niet hoor.
Sigrid Kaag heeft op LinkedIn en zulks altijd wel een mooi positief verhaal wat alles oplost voor iedereenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben wel echt helemaal klaar met Rutte. Laat iemand anders het maar een keer proberen.
oh ja.....dit topic is KAPOT gezekenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Feiten doen er niet toe, lekker janken is wat belangrijk is.
Ligt er aan de hond maar ook dan helpt een muilkorf primaquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik luisterde even niet, in welke context zei Rutte dat de hond uitlaten levensgevaarlijk is?
https://www.nu.nl/quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:38 schreef Luke83 het volgende:
Ik heb alles gemist, kan iemand mij vertellen wat concreet de versoepelingen voor het VO zijn?
Tijdslot van minimaal 10 minutenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:38 schreef deedeetee het volgende:
winkelgenot....
per 10 minuten ? Meent hij dat nou ?
Ik red dat echt niet in de action hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:38 schreef deedeetee het volgende:
winkelgenot....
Hoop bieden om mensen aan boord te houden met beloftes in de verre niet concrete toekomst. Is ze een jaar gelukt, maar lijkt geen vruchtbare aanpak meer,quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:37 schreef JosMert het volgende:
Lowlands baas heeft een punt. Het is zo warrig en totaal niet concreet. Dit!! Rutte in een notendop. Geen leider.
het neemt weer wat af, maar er was wel een kudde users die ik de afgelopen week nog niet had gezien die liepen te janken.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:37 schreef Predator40 het volgende:
[..]
oh ja.....dit topic is KAPOT gezeken
minstens 10 minutenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:38 schreef deedeetee het volgende:
winkelgenot....
Meer heb ik meestal niet nodig. Dan wordt winkelen met de vrouw misschien nog leuk.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:38 schreef deedeetee het volgende:
winkelgenot....
Dirk Kuyt.stopwatchquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:40 schreef Zipportal het volgende:
Nog meer rompslomp voor de winkels.
Die gasten van het OMT snappen er helaas echt niks van.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:40 schreef falling_away het volgende:
En maar stug volhouden dat de avondklok voor minder contactmomenten zorgt
Minimaal.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:39 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik red dat echt niet in de action hoor
Positief dat ze nu ook beseffen dat ze een keer risico moeten nemen.quote:
Nee ze moeten nog een paar weken de schijn ophouden dat de Britse variant echt besmettelijker is totdat ze Zuid Afrikaanse variant het overneemt.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:41 schreef deedeetee het volgende:
Nadere info over de variant ? Blijven we daar nu achteraan lopen ?
Dat had ie moeten zeggenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:41 schreef Zipportal het volgende:
Sekswerkers scharen toch ook net als kappers?
Rutte noemde nog steeds 30-50% besmettelijker en aandeel van 50%. Van beide zijn geen cijfers bekend die het onderbouwen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:41 schreef deedeetee het volgende:
Nadere info over de variant ? Blijven we daar nu achteraan lopen ?
Wat dacht je van even wat inkopen bij Ikeaquote:
Mag je niet namens FOK! wat vragen stellen daar?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ze heten niet allemaal Zipportal.
Nee hoor, Rutte moest ook lachen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:42 schreef byah het volgende:
[..]
Rutte vertrok geen spier, De Jonge kon z'n lach niet inhouden
Ze beseffen het echt wel.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:41 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Positief dat ze nu ook beseffen dat ze een keer risico moeten nemen.
Deze situatie is ook op de korte termijn niet houdbaar.
Ik flapperde ook al met mijn orenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:44 schreef deedeetee het volgende:
Eerlijk zegt hij nu dat hij vind dat hij eerlijk moet zijn naar Nederland ???????
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:44 schreef deedeetee het volgende:
Eerlijk zegt hij nu dat hij vind dat hij eerlijk moet zijn naar Nederland ???????
COR / Persconferentie 23-02-2021 19:00 uurquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:43 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Mag je niet namens FOK! wat vragen stellen daar?
Welnee, die App ligt al lang klaar, vertaald en al... maar eerst moest de bevolking er wat harder om smeken.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:45 schreef Starhopper het volgende:
Paspoorten app. Voordat die er is, dan zijn we een jaar verder
Overheid en ICT is altijd wel een uitdaging jaquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:45 schreef Starhopper het volgende:
Paspoorten app. Voordat die er is, dan zijn we een jaar verder
Zie je het al voor je dat je dan zo'n heeele verdieping helemaal voor jezelf alleen hebt?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat dacht je van even wat inkopen bij Ikea
Maar het is niet dat je opeens geen steun meer krijgt als je open gaatquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:47 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Zie je het al voor je dat je dan zo'n heeele verdieping helemaal voor jezelf alleen hebt?![]()
Open gaan kost meer dan nog even aan het overheidsinfuus. Gaan die echt niet doen lijkt me.
Ik haal mijn naaisetje maar vast voor de dag.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:46 schreef Bosbeetle het volgende:
Yes vrijbrief om massaal te discrimineren op medische status. Kunnen we straks ook mensen met hoge bloeddruk weren uit de bioscoop en mensen met diabetes uit kermissenEn zijn we eindelijk af van al die vitamine D slikkers in donkere discotheken...
Keuzes keuzes.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:47 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Zie je het al voor je dat je dan zo'n heeele verdieping helemaal voor jezelf alleen hebt?![]()
Open gaan kost meer dan nog even aan het overheidsinfuus. Gaan die echt niet doen lijkt me.
Die krijgen dan ook geld zei Mark net.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:47 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je mij naar dit topic hebt geloktquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
COR / Persconferentie 23-02-2021 19:00 uur
Dood topic genot.
Volgens het leveringsschema van de producent ben ik pas in juli aan de beurt, wat kan ik in de tussentijd?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:46 schreef deedeetee het volgende:
Excusez le mot : flikker toch een end op met je testen. Ben dat gezeur er over spuugzat. Niet testen maar enten is van groot belang Hugo.
Ik begrijp niet waarom dit topic vervuild moet worden met spoilers over de Mol.quote:
Ik ben hier allang blij dat het met m'n opa goed is gegaan met pfizer en binnen 3 weken. Volgende die aan de beurt zijn wordt echt een rommeltje van gemaakt, halfbakken vaccins, te lang tussen 2 vaccins.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:46 schreef deedeetee het volgende:
Excusez le mot : flikker toch een end op met je testen. Ben dat gezeur er over spuugzat. Niet testen maar enten is van groot belang Hugo.
1 miljoen prikken. Inmiddels.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:46 schreef deedeetee het volgende:
Het gaat niet over de mol. Het gaat over een journalist die vragen stelt bij de perscoquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom dit topic vervuild moet worden met spoilers over de Mol.
De 2e prik telt ook mee hequote:
Maar geen idee of datquote:
Tot morgenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:49 schreef Zipportal het volgende:
Tijd om de stream af te sluiten.
Morgen ben ik er weer voor de cijfers.![]()
![]()
Misschien als ze heel strak in het tijdschema zitten en van 9 - 18 uur vol zitten.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die krijgen dan ook geld zei Mark net.
Ik vraag me af of de kleine winkelier kan overleven met dit sytseem.
Of dat ze nu lijkt alsof ze geholpen worden maar dat het om zeep blijkt te zijn.
Tot nu toe zijn er 1.062.871 prikken gezet. Dit cijfer omvat zowel eerste als tweede prikken.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Maar geen idee of dat
250000 gevaccineerden zijn en 250000 met maar 1 prik
of 10000 gevaccineerden en 980000 met maar 1 prik
of van alles ertussen in..
Meest onduidelijke statistiek in tijden.
ga je nog een keer 10 minquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:39 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik red dat echt niet in de action hoor
In mijn mencave (of ja.. die van mijn man.. maar stiekem ook een beetje van mij want in gemeenschap van goederen) is de kroeg altijd openquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik ben er nu ook boys. Kroegen open?
Yep, 2037. Wij werken samen naar een oplossing, even volhouden, het ziet er veelbelovend uit.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nee, je kan wel doen alsof je onder de 27 bent, dan mag je sporten.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Schatting van Hugo en ik vind zelfs als dit voor de verandering eens wél klopt nog niet veel. Wat is nou 1 miljoen in 2 maanden tijd ?quote:
Precies dus het is volledig onduidelijk hoeveel mensen er nou gevaccineerd zijn en hoeveel mensen nog maar 1 prik gehad hebben. Die verdeling kan op allerlei manieren gemaakt worden.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:50 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Tot nu toe zijn er 1.062.871 prikken gezet. Dit cijfer omvat zowel eerste als tweede prikken.
Als het een vechdhont is zou dat best kunnen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:26 schreef JosMert het volgende:
Hij zei het echt WTF:
Levensgevaarlijk de hond uit te laten.
Hahahaha
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Precies dus het is volledig onduidelijk hoeveel mensen er nou gevaccineerd zijn en hoeveel mensen nog maar 1 prik gehad hebben. Die verdeling kan op allerlei manieren gemaakt worden.
Als ze nou gewoon zeggen x mensen zijn volledig gevacineerd dan is dat een heel duidelijk en nuttig getal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |