het neemt weer wat af, maar er was wel een kudde users die ik de afgelopen week nog niet had gezien die liepen te janken.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:37 schreef Predator40 het volgende:
[..]
oh ja.....dit topic is KAPOT gezeken
minstens 10 minutenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:38 schreef deedeetee het volgende:
winkelgenot....
per 10 minuten ? Meent hij dat nou ?
Meer heb ik meestal niet nodig. Dan wordt winkelen met de vrouw misschien nog leuk.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:38 schreef deedeetee het volgende:
winkelgenot....
per 10 minuten ? Meent hij dat nou ?
Dirk Kuyt.stopwatchquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:40 schreef Zipportal het volgende:
Nog meer rompslomp voor de winkels.
Die gasten van het OMT snappen er helaas echt niks van.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:40 schreef falling_away het volgende:
En maar stug volhouden dat de avondklok voor minder contactmomenten zorgt
Minimaal.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:39 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik red dat echt niet in de action hoor
Positief dat ze nu ook beseffen dat ze een keer risico moeten nemen.quote:
Nee ze moeten nog een paar weken de schijn ophouden dat de Britse variant echt besmettelijker is totdat ze Zuid Afrikaanse variant het overneemt.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:41 schreef deedeetee het volgende:
Nadere info over de variant ? Blijven we daar nu achteraan lopen ?
Dat had ie moeten zeggenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:41 schreef Zipportal het volgende:
Sekswerkers scharen toch ook net als kappers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |