Rutte noemde nog steeds 30-50% besmettelijker en aandeel van 50%. Van beide zijn geen cijfers bekend die het onderbouwen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:41 schreef deedeetee het volgende:
Nadere info over de variant ? Blijven we daar nu achteraan lopen ?
Wat dacht je van even wat inkopen bij Ikeaquote:
Mag je niet namens FOK! wat vragen stellen daar?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ze heten niet allemaal Zipportal.
Nee hoor, Rutte moest ook lachen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:42 schreef byah het volgende:
[..]
Rutte vertrok geen spier, De Jonge kon z'n lach niet inhouden
Ze beseffen het echt wel.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:41 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Positief dat ze nu ook beseffen dat ze een keer risico moeten nemen.
Deze situatie is ook op de korte termijn niet houdbaar.
Ik flapperde ook al met mijn orenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:44 schreef deedeetee het volgende:
Eerlijk zegt hij nu dat hij vind dat hij eerlijk moet zijn naar Nederland ???????
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:44 schreef deedeetee het volgende:
Eerlijk zegt hij nu dat hij vind dat hij eerlijk moet zijn naar Nederland ???????
COR / Persconferentie 23-02-2021 19:00 uurquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:43 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Mag je niet namens FOK! wat vragen stellen daar?
Welnee, die App ligt al lang klaar, vertaald en al... maar eerst moest de bevolking er wat harder om smeken.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:45 schreef Starhopper het volgende:
Paspoorten app. Voordat die er is, dan zijn we een jaar verder
Overheid en ICT is altijd wel een uitdaging jaquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:45 schreef Starhopper het volgende:
Paspoorten app. Voordat die er is, dan zijn we een jaar verder
Zie je het al voor je dat je dan zo'n heeele verdieping helemaal voor jezelf alleen hebt?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat dacht je van even wat inkopen bij Ikea
Maar het is niet dat je opeens geen steun meer krijgt als je open gaatquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:47 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Zie je het al voor je dat je dan zo'n heeele verdieping helemaal voor jezelf alleen hebt?![]()
Open gaan kost meer dan nog even aan het overheidsinfuus. Gaan die echt niet doen lijkt me.
Ik haal mijn naaisetje maar vast voor de dag.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:46 schreef Bosbeetle het volgende:
Yes vrijbrief om massaal te discrimineren op medische status. Kunnen we straks ook mensen met hoge bloeddruk weren uit de bioscoop en mensen met diabetes uit kermissenEn zijn we eindelijk af van al die vitamine D slikkers in donkere discotheken...
Keuzes keuzes.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:47 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Zie je het al voor je dat je dan zo'n heeele verdieping helemaal voor jezelf alleen hebt?![]()
Open gaan kost meer dan nog even aan het overheidsinfuus. Gaan die echt niet doen lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |