Je broertje was er één van?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:30 schreef Twinkle20 het volgende:
Begint ie weer met zijn persoonlijke afspraak
Ik heb een broertje dood aan mensen die zich niet aan gemaakte afspraken houden Rutte.
in een nagelstudio zit je op 1 plek en hijg je niet en over het algemeen met een stuk minder mensen in dezelfde ruimtequote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:30 schreef tompsv18 het volgende:
Je mag wel naar een nagelstudio maar niet naar een sportschool. Het zijn bijzondere keuzes.
Mariekegodin.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dit is RTL he? Die zijn wel vrij scherp.
Nee. Dit is RTLquote:
Die Turk waar jij gaat is niet populairquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vanmiddag al gebeld. 6 maart afspraak
Zondag online ingecheckt. 16 maart welkom. Je kan zo zien waar mensen goed met de tondeuse om kunnen gaan of zo hun eigen contacten hebben.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:29 schreef Pedroso het volgende:
Afspraak gemaakt bij de kapper, wel pas woensdag 10 Maart
Apart dat @GGMM en ik ook pas 10 maart kunnen, terwijl we eerder een afspraak hadden gemaakt. Is die kapper van jou zo verschrikkelijk slecht?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen Turken?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die Turk waar jij gaat is niet populair
Binnenkort verkiezingen!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben wel echt helemaal klaar met Rutte. Laat iemand anders het maar een keer proberen.
Klopt. Ik bedoel met doelgericht vaccineren ook dat ik hoop dat er toch meer bekend is in deze groep welke onderliggende zaken er veelal verder spelen om zo doelgericht met de vaccins om te gaan in eerste instantie tot je er genoeg hebt. Ook om te zorgen dat deze groep ook zoveel mogelijk van de IC af blijft.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is eigenlijk al sinds het begin van de pandemie zo dat het aantal ernstig zieken vanaf een jaar of 50 omhoog schiet. Beetje jammer natuurlijk dat de helft van de Nederlands boven de 50 is.
Wie stel je voor?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben wel echt helemaal klaar met Rutte. Laat iemand anders het maar een keer proberen.
Nou...quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
in een nagelstudio zit je op 1 plek en hijg je niet en over het algemeen met een stuk minder mensen in dezelfde ruimte
ah gaan ze nu gezonde 50 plussers voorrang geven ????quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is eigenlijk al sinds het begin van de pandemie zo dat het aantal ernstig zieken vanaf een jaar of 50 omhoog schiet. Beetje jammer natuurlijk dat de helft van de Nederlands boven de 50 is.
Nog even volhoudenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee maar je moet weer even cash betalen.. pinnen gaat nog niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:33 schreef Pedroso het volgende:
De plaatselijke prostituee moet ik dus afzeggen voor volgende week begrijp ik ?
Gleuf is dicht ?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:34 schreef falling_away het volgende:
[..]
Nee maar je moet weer even cash betalen.. pinnen gaat nog niet.
hier kon je de afgelopen dagen gewoon een ijsje halen bij de ijssalon EN ze waren na een paar uur al compleet uitverkocht.....complete stierenpoep dusquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:27 schreef quirina het volgende:
Ja de lente met terrasjes of een ijsje halen kan je vergeten.
Even leuk in een stadje winkeltjes kijken ook.
Nou ja gelukkig kunnen we met de boot weg of naar het zomerhuisje. Het kan allemaal erger.
Omdat ze goede vragen steltquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:35 schreef Scrummie het volgende:
Is die Charlotte de nieuwe heldin en waarom?
Geen idee, ik zie niet iemand anders die geschikt is voor de job, helaas.quote:
Ijssalons zijn dicht? Waar heb ik dan mijn ijsje gehaaldquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:27 schreef quirina het volgende:
Ja de lente met terrasjes of een ijsje halen kan je vergeten.
Even leuk in een stadje winkeltjes kijken ook.
Nou ja gelukkig kunnen we met de boot weg of naar het zomerhuisje. Het kan allemaal erger.
Hopelijk niet van 40 graden.quote:
En stel je dan voor dat je na 9-en buiten komt, dat kan echt niet hoor.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:35 schreef Predator40 het volgende:
[..]
hier kon je de afgelopen dagen gewoon een ijsje halen bij de ijssalon EN ze waren na een paar uur al compleet uitverkocht.....complete stierenpoep dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |