Je broertje was er één van?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:30 schreef Twinkle20 het volgende:
Begint ie weer met zijn persoonlijke afspraak
Ik heb een broertje dood aan mensen die zich niet aan gemaakte afspraken houden Rutte.
in een nagelstudio zit je op 1 plek en hijg je niet en over het algemeen met een stuk minder mensen in dezelfde ruimtequote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:30 schreef tompsv18 het volgende:
Je mag wel naar een nagelstudio maar niet naar een sportschool. Het zijn bijzondere keuzes.
Mariekegodin.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dit is RTL he? Die zijn wel vrij scherp.
Nee. Dit is RTLquote:
Die Turk waar jij gaat is niet populairquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vanmiddag al gebeld. 6 maart afspraak
Zondag online ingecheckt. 16 maart welkom. Je kan zo zien waar mensen goed met de tondeuse om kunnen gaan of zo hun eigen contacten hebben.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:29 schreef Pedroso het volgende:
Afspraak gemaakt bij de kapper, wel pas woensdag 10 Maart
Apart dat @GGMM en ik ook pas 10 maart kunnen, terwijl we eerder een afspraak hadden gemaakt. Is die kapper van jou zo verschrikkelijk slecht?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen Turken?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die Turk waar jij gaat is niet populair
Binnenkort verkiezingen!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben wel echt helemaal klaar met Rutte. Laat iemand anders het maar een keer proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |