Die krijgen dan ook geld zei Mark net.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:47 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Zie je het al voor je dat je dan zo'n heeele verdieping helemaal voor jezelf alleen hebt?![]()
Open gaan kost meer dan nog even aan het overheidsinfuus. Gaan die echt niet doen lijkt me.
Ik ben blij dat je mij naar dit topic hebt geloktquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
COR / Persconferentie 23-02-2021 19:00 uur
Dood topic genot.
Volgens het leveringsschema van de producent ben ik pas in juli aan de beurt, wat kan ik in de tussentijd?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:46 schreef deedeetee het volgende:
Excusez le mot : flikker toch een end op met je testen. Ben dat gezeur er over spuugzat. Niet testen maar enten is van groot belang Hugo.
Ik begrijp niet waarom dit topic vervuild moet worden met spoilers over de Mol.quote:
Ik ben hier allang blij dat het met m'n opa goed is gegaan met pfizer en binnen 3 weken. Volgende die aan de beurt zijn wordt echt een rommeltje van gemaakt, halfbakken vaccins, te lang tussen 2 vaccins.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:46 schreef deedeetee het volgende:
Excusez le mot : flikker toch een end op met je testen. Ben dat gezeur er over spuugzat. Niet testen maar enten is van groot belang Hugo.
1 miljoen prikken. Inmiddels.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:46 schreef deedeetee het volgende:
Het gaat niet over de mol. Het gaat over een journalist die vragen stelt bij de perscoquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom dit topic vervuild moet worden met spoilers over de Mol.
De 2e prik telt ook mee hequote:
Maar geen idee of datquote:
Tot morgenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:49 schreef Zipportal het volgende:
Tijd om de stream af te sluiten.
Morgen ben ik er weer voor de cijfers.![]()
![]()
Misschien als ze heel strak in het tijdschema zitten en van 9 - 18 uur vol zitten.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die krijgen dan ook geld zei Mark net.
Ik vraag me af of de kleine winkelier kan overleven met dit sytseem.
Of dat ze nu lijkt alsof ze geholpen worden maar dat het om zeep blijkt te zijn.
Tot nu toe zijn er 1.062.871 prikken gezet. Dit cijfer omvat zowel eerste als tweede prikken.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Maar geen idee of dat
250000 gevaccineerden zijn en 250000 met maar 1 prik
of 10000 gevaccineerden en 980000 met maar 1 prik
of van alles ertussen in..
Meest onduidelijke statistiek in tijden.
ga je nog een keer 10 minquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:39 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik red dat echt niet in de action hoor
In mijn mencave (of ja.. die van mijn man.. maar stiekem ook een beetje van mij want in gemeenschap van goederen) is de kroeg altijd openquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik ben er nu ook boys. Kroegen open?
Yep, 2037. Wij werken samen naar een oplossing, even volhouden, het ziet er veelbelovend uit.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nee, je kan wel doen alsof je onder de 27 bent, dan mag je sporten.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Schatting van Hugo en ik vind zelfs als dit voor de verandering eens wél klopt nog niet veel. Wat is nou 1 miljoen in 2 maanden tijd ?quote:
Precies dus het is volledig onduidelijk hoeveel mensen er nou gevaccineerd zijn en hoeveel mensen nog maar 1 prik gehad hebben. Die verdeling kan op allerlei manieren gemaakt worden.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:50 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Tot nu toe zijn er 1.062.871 prikken gezet. Dit cijfer omvat zowel eerste als tweede prikken.
Als het een vechdhont is zou dat best kunnen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:26 schreef JosMert het volgende:
Hij zei het echt WTF:
Levensgevaarlijk de hond uit te laten.
Hahahaha
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Precies dus het is volledig onduidelijk hoeveel mensen er nou gevaccineerd zijn en hoeveel mensen nog maar 1 prik gehad hebben. Die verdeling kan op allerlei manieren gemaakt worden.
Als ze nou gewoon zeggen x mensen zijn volledig gevacineerd dan is dat een heel duidelijk en nuttig getal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |