Dit. Dom naief volk.quote:Op zondag 21 februari 2021 08:19 schreef Noek het volgende:
Kapper open en middelbare school.
Volk helemaal euforisch want ze krijgen toch iets.
Zo bleek woensdag uit een peiling dat het aantal Nederlanders dat in meer of mindere mate de lockdown wil versoepelen in vier weken tijd is verdubbeld. Inmiddels vindt ruim een op de drie Nederlanders dat de tijd daarvoor rijp is, concludeerde peilingsbureau I&O Research uit de peiling in opdracht van de NOS.quote:Op zondag 21 februari 2021 08:35 schreef popje het volgende:
[..]
Welke peiling? Dat 45% graag versoepelingen wil?
Nee die willen graag een dagklok... die heb je hier soms ook (ook al vraag ik me af of dat geen trollen zijn)quote:Op zondag 21 februari 2021 08:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Zo bleek woensdag uit een peiling dat het aantal Nederlanders dat in meer of mindere mate de lockdown wil versoepelen in vier weken tijd is verdubbeld. Inmiddels vindt ruim een op de drie Nederlanders dat de tijd daarvoor rijp is, concludeerde peilingsbureau I&O Research uit de peiling in opdracht van de NOS.
twee op de drie (66,6%) vind dus niet dat de lockdown weg kan.
volgens de spoedwet kan dat, omdat de klok er algemeen in staat.quote:Op zondag 21 februari 2021 08:40 schreef popje het volgende:
[..]
Nee die willen graag een dagklok... die heb je hier soms ook (ook al vraag ik me af of dat geen trollen zijn)
Ik heb er nu al zin in *exits sarcastic mode*quote:Op zondag 21 februari 2021 08:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
volgens de spoedwet kan dat, omdat de klok er algemeen in staat.
max 1400 IC bedden, waarvan 500 bezet met covid-19quote:Op zondag 21 februari 2021 08:39 schreef tja77 het volgende:
Iedereen wil versoepelingen natuurlijk. Maar door het angstzaaien en gebruik maken van “verkeerde rekenmodellen” zijn mensen bang voor de consequenties ervan.
En klampen zich van aan de zalvende woorden van Rutte en de Jong “nog even volhouden”.
Tief toch een eind op.
Zitten we al aan de 170k besmettingen per dag?
Nee hè, opzouten met die avondklok.
Ik kan het echt niet voorstellen dat ze tijdens de presentatie 170.000 besmettingen per dag een aannemelijk getal vonden. Die gasten kan je ook alles voorschotelen.quote:Op zondag 21 februari 2021 08:39 schreef tja77 het volgende:
Iedereen wil versoepelingen natuurlijk. Maar door het angstzaaien en gebruik maken van “verkeerde rekenmodellen” zijn mensen bang voor de consequenties ervan.
En klampen zich van aan de zalvende woorden van Rutte en de Jong “nog even volhouden”.
Tief toch een eind op.
Nee, gewoon als vanouds, want dat was de vraag. Maar goed, al zou het volgend jaar zijn, in die persconferentie konden ze ineens wel perspectief geven en weer als tijdje terug zelf ook zeggen hoe ze het missen etc en dat met z'n allen zingen in het stadion het einddoel is... hij was beter dan voor volwassenen.quote:Op zondag 21 februari 2021 00:08 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Met mondkapjes, ratels en 1,5 meter afstand. Opspringen en juichen, laat staan zingen ten strengsten VERBOTEN!!!
mensen hebben geen zin in een boete en zeik omdat Covid-19 misschien overdreven wordt.quote:Op zondag 21 februari 2021 08:39 schreef tja77 het volgende:
Tief toch een eind op.
Als IC-bedden de bottleneck zijn in het beleid, dan zijn wij de verkeerde mensen aan het vaccineren.quote:Op zondag 21 februari 2021 08:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
max 1400 IC bedden, waarvan 500 bezet met covid-19
Ach gewoon niet zeuren, nog EVEN volhouden! Je doet het voor een ander! *exits sarcastic mode*quote:Op zondag 21 februari 2021 08:48 schreef maan_man het volgende:
[..]
Als IC-bedden de bottleneck zijn in het beleid, dan zijn wij de verkeerde mensen aan het vaccineren.
Met dat aantal ben je in 3 maanden klaar met het virus, omdat heel Nederland besmet is of is geweest. Veel doden onder de mensen die toch al dood zouden gaan en obese 60+ers.quote:Op zondag 21 februari 2021 08:44 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ik kan het echt niet voorstellen dat ze tijdens de presentatie 170.000 besmettingen per dag een aannemelijk getal vonden. Die gasten kan je ook alles voorschotelen.
Tja dat zeg ik al weken maar Hugo vindt het prima. Er is altijd veel gezeik op hem geweest, soms wat mij betreft overdreven of niet terecht. Maar dit kun je hem en hem alleen aanrekenen. Hij heeft zelf persoonlijk de beslissing genomen om (tegen het advies van de gezondheidsraad) vaccins uit te delen aan mensen buiten de risicogroepen. Dat heeft gevolgen, primair dat de ziekenhuizen langer vol zitten en de lockdown dus langer duurt.quote:Op zondag 21 februari 2021 08:48 schreef maan_man het volgende:
[..]
Als IC-bedden de bottleneck zijn in het beleid, dan zijn wij de verkeerde mensen aan het vaccineren.
Bijna 1 miljoen, volgens Hugo zijn bijgestelde cijfers!quote:Op zondag 21 februari 2021 08:56 schreef tja77 het volgende:
In het VK hebben ze al 17 miljoen mensen gevaccineerd. Dat is 1 op de 3 volwassenen.
En hier?
Yo dit is echt bizar, een gezondheidscheck om een NATUURPARK BUITEN in te mogen?quote:Op zondag 21 februari 2021 09:02 schreef JosMert het volgende:
Brrrrrr
Voor het wandelen een gezondheidscheck
https://www.linkedin.com/(...)003025148203008-8iOT
Ik denk dat zij nog wachten tot 2 maart. Als er dan geen verlichting komt zullen de rechtszaken en protestacties wel starten gok ik.quote:Op zondag 21 februari 2021 09:03 schreef maan_man het volgende:
Ik vind het ook steeds verwonderlijker dat Engel de enige is die rechtszaken lijkt te voeren.
Als jij ziet hoe nijpend de situaties is, dan zou jij toch verwachten dat een brancheorganisatie of vermogende retailer opstaat en de maatregelen aanvecht omdat iedere proportionaliteit ontbreekt. En of ze dan gaan voor volledige heropening of om die belachelijk 4 uur tussen bestellen en afhalen eraf te krijgen, maakt mij nog niet zoveel uit. Maar dat iedereen gewoon als een konijn in de koplampen blijft staren en niks doet, verbaast mij wel.
Best schandelig dat in een relatief klein land dat dichtbevolkt is (waardoor het virus ook sneller om zich heen kan grijpen) we niet in staat zijn om sneller te vaccineren dan landen die minder dicht bevolkt/groter zijn.quote:Op zondag 21 februari 2021 08:59 schreef popje het volgende:
[..]
Bijna 1 miljoen, volgens Hugo zijn bijgestelde cijfers!
Medewerker staat er, is het een afgesloten terrein op de Veluwe?quote:Op zondag 21 februari 2021 09:03 schreef popje het volgende:
[..]
Yo dit is echt bizar, een gezondheidscheck om een NATUURPARK BUITEN in te mogen?
Dat is particulier terrein.quote:Op zondag 21 februari 2021 09:02 schreef JosMert het volgende:
Brrrrrr
Ik weet niet of er zo veel mensen in de spotlight positie willen staan waarbij je compleet afgemaakt kan worden door overheid/media. Je kan een complete shit-storm verwachten als je die regels wilt aanvechten.quote:Op zondag 21 februari 2021 09:03 schreef maan_man het volgende:
Ik vind het ook steeds verwonderlijker dat Engel de enige is die rechtszaken lijkt te voeren.
Als jij ziet hoe nijpend de situaties is, dan zou jij toch verwachten dat een brancheorganisatie of vermogende retailer opstaat en de maatregelen aanvecht omdat iedere proportionaliteit ontbreekt. En of ze dan gaan voor volledige heropening of om die belachelijk 4 uur tussen bestellen en afhalen eraf te krijgen, maakt mij nog niet zoveel uit. Maar dat iedereen gewoon als een konijn in de koplampen blijft staren en niks doet, verbaast mij wel.
Ja. Het is een afgesloten terrein. Park Hoge Veluwe.quote:Op zondag 21 februari 2021 09:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Medewerker staat er, is het een afgesloten terrein op de Veluwe?
Ik dacht dat dit een gefotoshopt was, maar ik heb de qr-code maar eens gescand: https://ikbezoek.nl/de-hoge-veluwequote:Op zondag 21 februari 2021 09:02 schreef JosMert het volgende:
Brrrrrr
quote:• De gezondheidscheck is alleen ter controle en wordt niet opgeslagen
• Jouw gegevens worden automatisch na 2 weken verwijderd
Ze gaan hem verlengen tot april om in te ruilen tegen gedeeltelijke opening middelbare scholen. De avondklok als wisselgeld is de afgelopen dagen meerdere keren geintroduceerd.quote:Op zondag 21 februari 2021 09:10 schreef popje het volgende:
Ik heb ook nog het idee dat ze de avondklok afschaffing als een soort worst gaan voorhouden, als de cijfers goed blijven gaan, dan misschien... zullen de cijfers het toelaten om hem voor ... datum af te schaffen.
Uhm ja dat geldt voor vrijwel alle maatregelen.quote:Op zondag 21 februari 2021 09:10 schreef popje het volgende:
Ik heb ook nog het idee dat ze de avondklok afschaffing als een soort worst gaan voorhouden, als de cijfers goed blijven gaan, dan misschien... zullen de cijfers het toelaten om hem voor ... datum af te schaffen.
Oh ja? Wanneer kan de mondkapjesplicht er weer af bijvoorbeeld?quote:Op zondag 21 februari 2021 09:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Uhm ja dat geldt voor vrijwel alle maatregelen.
Nou lullig voor die mensen.quote:Op zondag 21 februari 2021 09:15 schreef Jor_Dii het volgende:
In Rusland zijn overigens voor het eerst 7 mensen besmet met vogelgriep meldt BNO
Geen idee, sommige landen hebben dat al dat verlengd voor geheel 2021.quote:Op zondag 21 februari 2021 09:15 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Oh ja? Wanneer kan de mondkapjesplicht er weer af bijvoorbeeld?
Zou me niet verbazen dat de volgende pandemie uit die hoek komt, hier zijn vorig jaar ook weer flink wat bedrijven geruimd. Al gaat het tot nu toe steeds om voor mensen veilige varianten.quote:Op zondag 21 februari 2021 09:15 schreef Jor_Dii het volgende:
In Rusland zijn overigens voor het eerst 7 mensen besmet met vogelgriep meldt BNO
Dan wordt het dus ook niet als worst voorgehoudenquote:Op zondag 21 februari 2021 09:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Geen idee, sommige landen hebben dat al dat verlengd voor geheel 2021.
Volgens mij besef je niet wat dit potentieel kan betekenenquote:
Volgende pandemie in de maak en nieuwe lockdown in 2022 vanwege de vogelgriep? We hebben al eerder problemen daarmee gehad en die bedrijven moesten toch gewoon geruimd worden...quote:Op zondag 21 februari 2021 09:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Volgens mij besef je niet wat dit potentieel kan betekenen
Ben echt zo benieuwd hoe wij dit hier gaan invullen. Tot nu toe blijkt het angstvallig stil, ondanks dat we de miljoen prikken voorbij zijn.quote:.
Israël verlicht vandaag de coronabeperkingen. Inwoners die zijn gevaccineerd of hersteld van de ziekte kunnen weer naar sportscholen, hotels, theaters en sportevenementen. Met een Groene Pas die ze kunnen laten zien op een app van het Ministerie van Gezondheid krijgen 3,2 miljoen burgers toegang.
Ad.nl
Ik hoop niet. Gewoon maatregelen afbouwen en iedereen toegang geven. Geen groene passen hier, ook al krijgt Hugo er een harde plasser van.quote:Op zondag 21 februari 2021 09:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben echt zo benieuwd hoe wij dit hier gaan invullen. Tot nu toe blijkt het angstvallig stil, ondanks dat we de miljoen prikken voorbij zijn.
Denk dat de belangrijke vraag is, gaan de besmettingen alleen over van dier op mens of ook van mens op mens. Bij dat eerste kan het wel eens redelijk lokaal blijven, zoals Q-koorts. Heel vervelend voor hen die het treft, maar geen pandemie.quote:Op zondag 21 februari 2021 09:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen dat de volgende pandemie uit die hoek komt, hier zijn vorig jaar ook weer flink wat bedrijven geruimd. Al gaat het tot nu toe steeds om voor mensen veilige varianten.
Het is voor het eerst van dier op mens gegaan.. zo begon COVID-19 ookquote:Op zondag 21 februari 2021 09:19 schreef popje het volgende:
[..]
Volgende pandemie in de maak en nieuwe lockdown in 2022 vanwege de vogelgriep? We hebben al eerder problemen daarmee gehad en die bedrijven moesten toch gewoon geruimd worden...
We worden alweer klaar gemaakt voor de volgende pandemie.quote:Op zondag 21 februari 2021 09:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat is nog steeds niet volledig zeker.quote:Op zondag 21 februari 2021 09:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het is voor het eerst van dier op mens gegaan.. zo begon COVID-19 ook
Nou ja het is ook niet dat die 2/3 staat te juichen natuurlijk. Zal inderdaad een kwestie zijn van dat ze het gewoon nodig vinden gezien de al dan niet bestaande dreiging. Zo'n peiling is erg algemeen. Stel eens dezelfde vraag maar voeg eraan toe: "Zou u nog voor de maatregelen zijn als de steunpakketten versoberd/afgeschaft wordt? Als de werkloosheid naar 10-15% gaat?"quote:Op zondag 21 februari 2021 08:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Zo bleek woensdag uit een peiling dat het aantal Nederlanders dat in meer of mindere mate de lockdown wil versoepelen in vier weken tijd is verdubbeld. Inmiddels vindt ruim een op de drie Nederlanders dat de tijd daarvoor rijp is, concludeerde peilingsbureau I&O Research uit de peiling in opdracht van de NOS.
twee op de drie (66,6%) vind dus niet dat de lockdown weg kan.
H5N8 is zeer besmettelijk voor dieren, maar mensen krijgen het alleen bij zeer intensief contact. Er zijn een paar honderd geregistreerde casussen bekend, altijd van dier op mens. Dat lijkt allemaal niet zo problematisch maar er zijn ook tal van onschuldige coronavirussen. Het is wachten op een mutatie die wel bij mensen aan slaat. Dat kan morgen zijn of over 100 jaar of nooit.quote:Op zondag 21 februari 2021 09:21 schreef maan_man het volgende:
[..]
Denk dat de belangrijke vraag is, gaan de besmettingen alleen over van dier op mens of ook van mens op mens. Bij dat eerste kan het wel eens redelijk lokaal blijven, zoals Q-koorts. Heel vervelend voor hen die het treft, maar geen pandemie.
Zweden en Denemarken werken er ook aan.quote:Op zondag 21 februari 2021 09:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben echt zo benieuwd hoe wij dit hier gaan invullen. Tot nu toe blijkt het angstvallig stil, ondanks dat we de miljoen prikken voorbij zijn.
Duitsland.quote:De zeven dagen incidentie (het aantal nieuwe coronagevallen op 100.000 inwoners in een week) voor Duitsland als geheel steeg van 57 vorige zondag naar 60,2 nu. Ook het zogenoemde R-getal dat aangeeft hoe snel het virus zich verspreidt, stijgt weer. Dat getal is momenteel 1,07 wat betekent dat 100 mensen met corona 114 anderen besmetten. Zolang dat getal onder de 1 ligt, dooft het virus langzaam uit.
Bron RK instituut
Nederland ook.quote:Op zondag 21 februari 2021 09:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Zweden en Denemarken werken er ook aan.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)cinatiebewijs-corona
Logisch gevolg. Als je het buten je grenzen wilt houden neem je die maatregelen.quote:Op zondag 21 februari 2021 09:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Zweden en Denemarken werken er ook aan.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)cinatiebewijs-corona
0,93 – 0.99 Volgens het RIVM. Maar die schatten de R van de Britse variant te hoog in.quote:Op zondag 21 februari 2021 09:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Duitsland.
R zal hier dus niet wezenlijk anders liggen.
Dat is een geschat aantal. Het daadwerkelijke, gemelde aantal ligt rond de 750.000.quote:Op zondag 21 februari 2021 09:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar de weekcijfers nemen toch juist weer wat toe qua besmettingen? Hoe kan dat met een R onder de 1?quote:Op zondag 21 februari 2021 09:34 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
0,93 – 0.99 Volgens het RIVM. Maar die schatten de R van de Britse variant te hoog in.
Die waarde is van 3 weken geleden toch?quote:Op zondag 21 februari 2021 09:34 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
0,93 – 0.99 Volgens het RIVM. Maar die schatten de R van de Britse variant te hoog in.
In Klazienaveen gaan ze 2 maart gewoon open. Het verbaast mij ook dat andere plaatsen zich hier niet bij aan sluiten. Misschien weten ze het ook niet,toen er 1 kledingzaak dreigde open te gaan was het volop in het nieuws, maar nu lijkt de msm dit (bewust) stil te willen houdenquote:Op zondag 21 februari 2021 09:03 schreef maan_man het volgende:
Hier een analyse van hoe het er nu waarschijnlijk bij staat met dat R getal:quote:Op zondag 21 februari 2021 09:44 schreef MoreDakka het volgende:
[ afbeelding ]
Van de website van het RIVM. R-waarden worden altijd minimaal 14 dagen later berekend. Dat geldt ook voor Duitsland, anders kun je het cijfer niet serieus nemen.
quote:Op zondag 21 februari 2021 09:43 schreef Jappie81 het volgende:
[..]
In Klazienaveen gaan ze 2 maart gewoon open. Het verbaast mij ook dat andere plaatsen zich hier niet bij aan sluiten. Misschien weten ze het ook niet,toen er 1 kledingzaak dreigde open te gaan was het volop in het nieuws, maar nu lijkt de msm dit (bewust) stil te willen houden
Die Westeneng is dus lekker positief ingesteld he als je al die plaatjes van hem naar onder bekijkt... we kunnen alleen maar exponentieel de hoogste hoogte in.quote:Op zondag 21 februari 2021 09:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hier een analyse van hoe het er nu waarschijnlijk bij staat met dat R getal:
https://mobile.twitter.com/HJWesteneng/status/1362883428333613060
Het lijkt er op dat hij ongeveer hetzelfde model gebruikt als het RIVM. Knap dat hij dat kan in zijn eentjequote:Op zondag 21 februari 2021 09:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hier een analyse van hoe het er nu waarschijnlijk bij staat met dat R getal:
https://mobile.twitter.com/HJWesteneng/status/1362883428333613060
Ik had ook niet anders verwacht als Jord_Dii er mee kwam, bij hem is het glas niet half leeg maar staat het kurkdroog.quote:Op zondag 21 februari 2021 09:50 schreef popje het volgende:
[..]
Die Westeneng is dus lekker positief ingesteld he als je al die plaatjes van hem naar onder bekijkt... we kunnen alleen maar exponentieel de hoogste hoogte in.
Deze man in de tweets houdt zich voornamelijk bezig met het voorspellen van de RIVM-modellen. Daar is hij best nauwkeurig in.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:01 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders verwacht als Jord_Dii er mee kwam, bij hem is het glas niet half leeg maar staat het kurkdroog.
Dit soort rampenplaatjes zien we al sinds december en ze zijn nog nooit ergens uitgekomen.
De horeca ging in januari ook open. Eerst zien dan geloven.quote:Op zondag 21 februari 2021 09:43 schreef Jappie81 het volgende:
[..]
In Klazienaveen gaan ze 2 maart gewoon open. Het verbaast mij ook dat andere plaatsen zich hier niet bij aan sluiten. Misschien weten ze het ook niet,toen er 1 kledingzaak dreigde open te gaan was het volop in het nieuws, maar nu lijkt de msm dit (bewust) stil te willen houden
quote:Op zondag 21 februari 2021 10:01 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders verwacht als Jord_Dii er mee kwam, bij hem is het glas niet half leeg maar staat het kurkdroog.
Ah ok , hij voorspelt dus voorspellende modellen waarvan de voorspelling nooit uitkomt?quote:Op zondag 21 februari 2021 10:02 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Deze man in de tweets houdt zich voornamelijk bezig met het voorspellen van de RIVM-modellen. Daar is hij best nauwkeurig in.
Dat die modellen dan zelf weinig voorspellend vermogen hebben is een ander verhaal
Jij ook Jor_Dii, geniet van het mooie weer.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]godsamme, jij ook een fijne zondag he!
Het is natuurlijk ook wachten op evenementen met verplicht testbewijs straks en dat er dan toch weer besmettingen plaats vinden.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:02 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Hugo zal wel genieten, extra slot er bij voor hem op de versoepelingsdeur.
Wel binnenblijven hé..quote:Op zondag 21 februari 2021 10:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]godsamme, jij ook een fijne zondag he!
Jij vind Wilders een wappie?quote:Op zondag 21 februari 2021 10:10 schreef THEFXR het volgende:
stel je voor dat die Engel van viruswaarheid een Politieke partij opricht, wat dan? gaan we het de Wappie partij noemen? wil hij met Wilders in zee?
andere partijen willen niet met de PPV in zee, misschien hij welquote:Op zondag 21 februari 2021 10:13 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Je associeert Wappie Engel toch met Wilders?
Wappies gaan wel wat verder dan Wilders.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:13 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Je associeert Wappie Engel toch met Wilders?
Mooi hé hoe dat werkt.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
andere partijen willen niet met de PPV in zee
2e partij van NL..quote:Op zondag 21 februari 2021 10:17 schreef MoreDakka het volgende:
Wilders is een wappie op andere gebieden
Je bent niet verplicht om met een partij samen te werken. Dan moet die partij gewoon zorgen dat er ofwel extra gekkies komen of dat ze zelf zo draaien dat niet 90% van het land hen om te kotsen vindt.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:16 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Mooi hé hoe dat werkt.
We zetten gewoon 1.5 - 2 miljoen Nederlanders opzij.
Zomaar..
Zo werkt democratie.
Dat is precies hoe een democratie werkt ja, kiezen met welke partij(en) je wel of niet samenwerkt. Of verwacht jij dat Wilders wel met een DENK zou willen samenwerken?quote:Op zondag 21 februari 2021 10:16 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Mooi hé hoe dat werkt.
Zomaar..
Zo werkt democratie.
Wat?quote:Op zondag 21 februari 2021 10:18 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
2e partij van NL..
Die zetten we gewoon even opzij.
kan natuurlijk ook dat Wilders voor de camera roept: Ik ga niet met zo'n wappie in zee!quote:Op zondag 21 februari 2021 10:16 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Mooi hé hoe dat werkt.
Zomaar..
Zo werkt democratie.
Zal nog een beetje slaapdronken zijn.quote:
dat dit kan in een Monarchie!quote:Op zondag 21 februari 2021 10:16 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Mooi hé hoe dat werkt.
Zomaar..
Zo werkt democratie.
Als je zo gaat redeneren mag Denk ook me regeren. Anders zet je een half miljoen Nederlanders opzij!quote:Op zondag 21 februari 2021 10:16 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Mooi hé hoe dat werkt.
Zomaar..
Zo werkt democratie.
zijn dat Nederlanders, volgens de PVV nietquote:Op zondag 21 februari 2021 10:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je zo gaat redeneren mag Denk ook me regeren. Anders zet je een half miljoen Nederlanders opzij!
Op zondag 21 februari 2021 10:24 schreef Jor_Dii het volgende:
zonder bewaking, die is voor zijn oudste dochter dus die dubbel, schijnt nogal een rebel te zijnquote:
Daar hebben ze sowieso wat minder moeite met mensenrechten en groepen buitensluiten.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:30 schreef Pvt.Webster het volgende:
In Israel gooien ze e.e.a weer open voor mensen die gevaccineerd zijn. Fijn als je de kans nog niet hebt gehad dat je wordt uitgesloten. Ze werken met een groene pas. Kan dat niet gewoon weer een gele ster zijn?
dat was allang gebeurt door een stevig griepvirusquote:Op zondag 21 februari 2021 10:26 schreef popje het volgende:
An[quote][ afbeelding ] Op zondag 21 februari 2021 10:24 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom..
[/quote
Anders gaat er een oma dood.
Define Wappie... Ik vind iemand die denkt dat de overheid onnodig maatregelen oplegt en dat de statistieken en verwachtingen van het RIVM gemanipuleerd zijn ook een Wappie.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wappies gaan wel wat verder dan Wilders.
Die roepen echt dat het virus nauwelijks bestaat en dat de mensen in IC-bedden allemaal acteurs zijn.
nee, dan krijgen ze flashbacks, sorry kon het niet latenquote:Op zondag 21 februari 2021 10:30 schreef Pvt.Webster het volgende:
In Israel gooien ze e.e.a weer open voor mensen die gevaccineerd zijn. Fijn als je de kans nog niet hebt gehad dat je wordt uitgesloten. Ze werken met een groene pas. Kan dat niet gewoon weer een gele ster zijn?
die zandbak is ook groot zat, gun hun dat kleine stukjequote:Op zondag 21 februari 2021 10:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Daar hebben ze sowieso wat minder moeite met mensenrechten en groepen buitensluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |