Ja jij hebt ook zo'n leuk beestje.quote:Op zondag 21 februari 2021 08:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mijn boerenfoxje wordt over anderhalve week 3
Dit. Dom naief volk.quote:Op zondag 21 februari 2021 08:19 schreef Noek het volgende:
Kapper open en middelbare school.
Volk helemaal euforisch want ze krijgen toch iets.
Zo bleek woensdag uit een peiling dat het aantal Nederlanders dat in meer of mindere mate de lockdown wil versoepelen in vier weken tijd is verdubbeld. Inmiddels vindt ruim een op de drie Nederlanders dat de tijd daarvoor rijp is, concludeerde peilingsbureau I&O Research uit de peiling in opdracht van de NOS.quote:Op zondag 21 februari 2021 08:35 schreef popje het volgende:
[..]
Welke peiling? Dat 45% graag versoepelingen wil?
Nee die willen graag een dagklok... die heb je hier soms ook (ook al vraag ik me af of dat geen trollen zijn)quote:Op zondag 21 februari 2021 08:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Zo bleek woensdag uit een peiling dat het aantal Nederlanders dat in meer of mindere mate de lockdown wil versoepelen in vier weken tijd is verdubbeld. Inmiddels vindt ruim een op de drie Nederlanders dat de tijd daarvoor rijp is, concludeerde peilingsbureau I&O Research uit de peiling in opdracht van de NOS.
twee op de drie (66,6%) vind dus niet dat de lockdown weg kan.
volgens de spoedwet kan dat, omdat de klok er algemeen in staat.quote:Op zondag 21 februari 2021 08:40 schreef popje het volgende:
[..]
Nee die willen graag een dagklok... die heb je hier soms ook (ook al vraag ik me af of dat geen trollen zijn)
Ik heb er nu al zin in *exits sarcastic mode*quote:Op zondag 21 februari 2021 08:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
volgens de spoedwet kan dat, omdat de klok er algemeen in staat.
max 1400 IC bedden, waarvan 500 bezet met covid-19quote:Op zondag 21 februari 2021 08:39 schreef tja77 het volgende:
Iedereen wil versoepelingen natuurlijk. Maar door het angstzaaien en gebruik maken van “verkeerde rekenmodellen” zijn mensen bang voor de consequenties ervan.
En klampen zich van aan de zalvende woorden van Rutte en de Jong “nog even volhouden”.
Tief toch een eind op.
Zitten we al aan de 170k besmettingen per dag?
Nee hè, opzouten met die avondklok.
Ik kan het echt niet voorstellen dat ze tijdens de presentatie 170.000 besmettingen per dag een aannemelijk getal vonden. Die gasten kan je ook alles voorschotelen.quote:Op zondag 21 februari 2021 08:39 schreef tja77 het volgende:
Iedereen wil versoepelingen natuurlijk. Maar door het angstzaaien en gebruik maken van “verkeerde rekenmodellen” zijn mensen bang voor de consequenties ervan.
En klampen zich van aan de zalvende woorden van Rutte en de Jong “nog even volhouden”.
Tief toch een eind op.
Nee, gewoon als vanouds, want dat was de vraag. Maar goed, al zou het volgend jaar zijn, in die persconferentie konden ze ineens wel perspectief geven en weer als tijdje terug zelf ook zeggen hoe ze het missen etc en dat met z'n allen zingen in het stadion het einddoel is... hij was beter dan voor volwassenen.quote:Op zondag 21 februari 2021 00:08 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Met mondkapjes, ratels en 1,5 meter afstand. Opspringen en juichen, laat staan zingen ten strengsten VERBOTEN!!!
mensen hebben geen zin in een boete en zeik omdat Covid-19 misschien overdreven wordt.quote:Op zondag 21 februari 2021 08:39 schreef tja77 het volgende:
Tief toch een eind op.
Als IC-bedden de bottleneck zijn in het beleid, dan zijn wij de verkeerde mensen aan het vaccineren.quote:Op zondag 21 februari 2021 08:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
max 1400 IC bedden, waarvan 500 bezet met covid-19
Ach gewoon niet zeuren, nog EVEN volhouden! Je doet het voor een ander! *exits sarcastic mode*quote:Op zondag 21 februari 2021 08:48 schreef maan_man het volgende:
[..]
Als IC-bedden de bottleneck zijn in het beleid, dan zijn wij de verkeerde mensen aan het vaccineren.
Met dat aantal ben je in 3 maanden klaar met het virus, omdat heel Nederland besmet is of is geweest. Veel doden onder de mensen die toch al dood zouden gaan en obese 60+ers.quote:Op zondag 21 februari 2021 08:44 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ik kan het echt niet voorstellen dat ze tijdens de presentatie 170.000 besmettingen per dag een aannemelijk getal vonden. Die gasten kan je ook alles voorschotelen.
Tja dat zeg ik al weken maar Hugo vindt het prima. Er is altijd veel gezeik op hem geweest, soms wat mij betreft overdreven of niet terecht. Maar dit kun je hem en hem alleen aanrekenen. Hij heeft zelf persoonlijk de beslissing genomen om (tegen het advies van de gezondheidsraad) vaccins uit te delen aan mensen buiten de risicogroepen. Dat heeft gevolgen, primair dat de ziekenhuizen langer vol zitten en de lockdown dus langer duurt.quote:Op zondag 21 februari 2021 08:48 schreef maan_man het volgende:
[..]
Als IC-bedden de bottleneck zijn in het beleid, dan zijn wij de verkeerde mensen aan het vaccineren.
Bijna 1 miljoen, volgens Hugo zijn bijgestelde cijfers!quote:Op zondag 21 februari 2021 08:56 schreef tja77 het volgende:
In het VK hebben ze al 17 miljoen mensen gevaccineerd. Dat is 1 op de 3 volwassenen.
En hier?
Yo dit is echt bizar, een gezondheidscheck om een NATUURPARK BUITEN in te mogen?quote:Op zondag 21 februari 2021 09:02 schreef JosMert het volgende:
Brrrrrr
Voor het wandelen een gezondheidscheck
https://www.linkedin.com/(...)003025148203008-8iOT
Ik denk dat zij nog wachten tot 2 maart. Als er dan geen verlichting komt zullen de rechtszaken en protestacties wel starten gok ik.quote:Op zondag 21 februari 2021 09:03 schreef maan_man het volgende:
Ik vind het ook steeds verwonderlijker dat Engel de enige is die rechtszaken lijkt te voeren.
Als jij ziet hoe nijpend de situaties is, dan zou jij toch verwachten dat een brancheorganisatie of vermogende retailer opstaat en de maatregelen aanvecht omdat iedere proportionaliteit ontbreekt. En of ze dan gaan voor volledige heropening of om die belachelijk 4 uur tussen bestellen en afhalen eraf te krijgen, maakt mij nog niet zoveel uit. Maar dat iedereen gewoon als een konijn in de koplampen blijft staren en niks doet, verbaast mij wel.
Best schandelig dat in een relatief klein land dat dichtbevolkt is (waardoor het virus ook sneller om zich heen kan grijpen) we niet in staat zijn om sneller te vaccineren dan landen die minder dicht bevolkt/groter zijn.quote:Op zondag 21 februari 2021 08:59 schreef popje het volgende:
[..]
Bijna 1 miljoen, volgens Hugo zijn bijgestelde cijfers!
Medewerker staat er, is het een afgesloten terrein op de Veluwe?quote:Op zondag 21 februari 2021 09:03 schreef popje het volgende:
[..]
Yo dit is echt bizar, een gezondheidscheck om een NATUURPARK BUITEN in te mogen?
Dat is particulier terrein.quote:Op zondag 21 februari 2021 09:02 schreef JosMert het volgende:
Brrrrrr
Voor het wandelen een gezondheidscheck
https://www.linkedin.com/(...)003025148203008-8iOT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |