Ik heb er 5, waarvan 2 in mijn draai setupquote:
You play or you USB?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb er 5, waarvan 2 in mijn draai setup
draai setup , moet ik dat als dj-set zien ?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb er 5, waarvan 2 in mijn draai setup
Franse liedjesquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Trouwens... had ik al verteld over dat weekendje in Paris?
700+ singels en 200+ platen.quote:
Etherpiraat.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
draai setup , moet ik dat als dj-set zien ?
Lekker man!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
700+ singels en 200+ platen.
Samen met mijn broertje komen wel op een grove 1500 totaal
@D. misschienquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:35 schreef mario390 het volgende:
weten jullie in welke lied is ?
dis are de hans we geven""
In mijn "jeugd" hadden die piraten van die kaartjs, soort kartonnen credit cards en die verzamelde jequote:
ja natuurlijk Marioquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:35 schreef mario390 het volgende:
weten jullie in welke lied is ?
dis are de hans we geven""
quote:
Nu moet je vooral een dikke bankrekening hebbenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
In mijn "jeugd" hadden die piraten van die kaartjs, soort kartonnen credit cards en die verzamelde je
Ik heb 2 nichtjes die vroeger de can-can danstenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Alweer wat weekendjes geleden was ik in Moulin Rouge... en ipv van dansende rokjes kreeg ik dit:
Is heel het jaar al een probleem volgens mij.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:40 schreef chufi het volgende:
Tis weer te druk voor Fok.. sommige van mn posts komen niet door of worden gefilterd
Helemaal als je youtubes plaatst.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:40 schreef chufi het volgende:
Tis weer te druk voor Fok.. sommige van mn posts komen niet door of worden gefilterd
ja maar hij zingt hansquote:
Als link volgens mijquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gaan die naar de eigen server als bestand of als link?
Ik zal het even navragen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gaan die naar de eigen server als bestand of als link?
Welk kanaal?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
2 meisjes zijn liefe monster
https://canaismax.com/ass(...)ao-21-em-hd-24-horas
nix kanal de link klickenquote:
Alles op zijn tijd.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maandag Meiske,
Nu is het weekend en gaan we naar huis:
Dat zou wel eens kunnen kloppen inderdaadquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
We posten links .... maar die gaan in de cache van Fok! en daar gaat het mogelijk fout...
Werkt hier niet ...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
nix kanal de link klicken
2 mannen zijn verletzt
vannacht bij prova do lider
en op voet .en op de hand
Voor mijn part wissen ze ze YT links na 24 uur, met behoud titel ofzo, zolang de teksten van alle users bespaar blijven voor mijn geschiedenis tik.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat zou wel eens kunnen kloppen inderdaad
Altijd leukquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maandag Meiske,
Nu is het weekend en gaan we naar huis:
hoezo werkt niet? bij me zonder vpnquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Werkt hier niet ...
Ik heb het open staan maar boeit me niet
Zou wel episch zijn jaquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Van mijn part wissen
[..]
ze YT links na 24 uur, zolang de teksten van alle users bespaar blijven voor mijn geschiedenis tik.
Zitten wij hier nu ff met z'n allen het FOK probleem op te lossen?
Dan ziet mijn topic er niet meer uit, want gewiste links op yt zie ook geen plaatje meerquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Van mijn part wissen
[..]
Voor mijn part wissen ze ze YT links na 24 uur, met behoud titel ofzo, zolang de teksten van alle users bespaar blijven voor mijn geschiedenis tik.
Beter fixen ze het![]()
Zitten wij hier nu ff met z'n allen het FOK probleem op te lossen?
En wat is de link?quote:
Het is weekend aannd can i kick it?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En wat is de link?
#Weekendpolice
Ja de live streams wel... ook zonder iddquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo werkt niet? bij me zonder vpn
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:55 schreef engine het volgende:
[..]
Het is weekend aannd can i kick it?
zei ik tochquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja de live streams wel... ook zonder idd
Lekker nummerquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dit gaat niet goed, ik ga dit weekend dit voor je aanroepen:
Maar ik kijk niet of nauwelijks ... ik vind de beelden erg rommelig ... man3 wat een rotzooi daarquote:
ja te weinig bedden zo als elke jaarquote:Op zaterdag 20 februari 2021 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ik kijk niet of nauwelijks ... ik vind de beelden erg rommelig ... man3 wat een rotzooi daar
op de grond slapenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 00:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja te weinig bedden zo als elke jaar
dj vuquote:Op zaterdag 20 februari 2021 00:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
"I live among the creatures of the night"
Dat weet ik , maar wou je niet roepen .. R-woud of zo melde dat ie veel had ...quote:
maar tis gewoon onoverzichtelijkquote:Op zaterdag 20 februari 2021 00:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja soms jemand
sonst 2 op 1 bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze zeggen soms frioquote:Op zaterdag 20 februari 2021 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
ja toch ... en het is ook nog zomer daar en dragen ze kleurige kleding
Met Rosa en de rest ... waren Dayani Sule en Pierpalo tegen de rest ,,, En Rosa is nu met Zengaquote:Op zaterdag 20 februari 2021 00:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
ah oke en met wie had zij ruzie?
hoeveel zijn nog ?
Ik was 20 jaar geleden daar met carnaval en toen was het nog heel warm ... ik verbrande onnder een parasol met mn t-shirt aanquote:
rose was toch altijd met dayanequote:Op zaterdag 20 februari 2021 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Met Rosa en de rest ... waren Dayani Sule en Pierpalo tegen de rest ,,, En Rosa is nu met Zenga
Ja maar het ging fout met Rose interresse in Zenga en daarna de laatste stemmin van Rose op Sule nomination... viel verkeerd .. geen gevecht maar bitch blikken met vingermoves..quote:Op zaterdag 20 februari 2021 00:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
rose was toch altijd met dayane
altijd,
nee maar zij is de meest onbelievtestequote:Op zaterdag 20 februari 2021 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Doet er en Whoopi Goldberg mee daar?
komt niemand,20 waren 1lucas is vrijwillig naar huisquote:Op zaterdag 20 februari 2021 01:01 schreef chufi het volgende:
[..]
en hoeveel komen er nog bij ? Tis anders dan hier in Nederland...
k Marioquote:Op zaterdag 20 februari 2021 01:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee maar zij is de meest onbelievteste
laatste week tot donderdag was zij lider en heeft
sarah de nu lider is op de bank gezet
zondag komt zeker de revanche ,maar dat meid
dat nu in de kamer huilte was met haar in lider
room geslapen en nu is ze de mitgeneukte
dat zij lider sarah op de bank zet
lider sarah kann jemand direkt op dr bank
zetten
Dan hoop ik al in bed te liggen ..quote:Op zaterdag 20 februari 2021 01:12 schreef mario390 het volgende:
zo kijken wat ik vannacht bij
dts doen kann
grote gaten bedoel ikquote:Op zaterdag 20 februari 2021 01:23 schreef mario390 het volgende:
kijk hoe groten daar nu zijn
heb ik nu en goed moment
erwischt
OK maakt verder niet uit .. Liese in de douche?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 01:44 schreef mario390 het volgende:
we
[..]
wel van 0 27 was en halfe ur niemand
maar ik was te laat
Mijn bakker noemt het al een tijd Jodelkoekenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 01:42 schreef chufi het volgende:
geen goed plan dus met die koeknaam
https://www.nu.nl/economi(...)-naam-jodenkoek.html
waar hebben we dat aan te danken? 😩quote:
Daar was ik ooit maar deze foto zegt me niets.. waarschijnlijk wat lager onder aan de bergquote:Op zaterdag 20 februari 2021 05:49 schreef pullup het volgende:
Toch nog stiekem wat boompjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooral aan Wolter Kroes, denk ikquote:Op zaterdag 20 februari 2021 06:54 schreef pullup het volgende:
[..]
waar hebben we dat aan te danken? 😩
Mijn voorkeur gaat naar de aardappel/groente versiequote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja in een tuinbroek kort haar en kistjes..
Mijne ook hoor.. maar ik gad net een Tonja tekenshow flashbackquote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:38 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat naar de aardappel/groente versie
man man wanneer kathi winntquote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:01 schreef chufi het volgende:
Ik had gisteren al... vandaag wat nders
Vanavond feestje in BBquote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:27 schreef mario390 het volgende:
om dat geen party was slapen
somige al over 8 uren
Wel de mijne pakken danquote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Stop die sleutels maar in de schaal
Ja die Kattiquote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ik heb u gelezen
de tt heet zo
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 18:20 schreef chufi het volgende:
Oh shit Dirk Kuit weer als analyticus bij Ziggo ...
Jeetje spoil sportquote:
Is er nou al sectie op hem gedaan om te kijken of hij het wel echt is?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 18:20 schreef chufi het volgende:
Ik moet iedere keer lachen als ik hem op tv ziequote:Op zaterdag 20 februari 2021 18:20 schreef chufi het volgende:
Ik zapp meestal wegquote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik moet iedere keer lachen als ik hem op tv zie
Ik zie wel Liverpool weer eens verliezenquote:
Ja, ik kan hem ook niet aanhorenquote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is er nou al sectie op hem gedaan om te kijken of hij het wel echt is?
Jaquote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik moet iedere keer lachen als ik hem op tv zie
Nou nu je het zegtquote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zie wel Liverpool weer eens verliezen
Dacht juist dat hij een nieuwe liefde had en dat het daardoor kwamquote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is weer vrijgezel en misschien is het wel daarom
Oh .. ik weet het ook niet precies ,..quote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:13 schreef engine het volgende:
[..]
Dacht juist dat hij een nieuwe liefde had en dat het daardoor kwamNouja zo goed volg ik dat allemaal niet.
Hij is vreemd gegaan met een vrouw uit Amsterdam.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is weer vrijgezel en misschien is het wel daarom
Ah, vandaar dat hij nu incognito door het leven wil en weg is bij die ******club. Hij is bang dat de 'fans' hem alsnog afmaken.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hij is vreemd gegaan met een vrouw uit Amsterdam.
Moet je vooral je kop op tv laten zien ..quote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat hij nu incognito door het leven wil en weg is bij die ******club. Hij is bang dat de 'fans' hem alsnog afmaken.
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat hij nu incognito door het leven wil en weg is bij die ******club. Hij is bang dat de 'fans' hem alsnog afmaken.
Niemand heeft ooit gezegd dat hij slim is toch?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je vooral je kop op tv laten zien ..
Die lust wel een vogeltje of watquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:06 schreef engine het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Deze zag ik op een andere stream![]()
[ afbeelding ]
Vast welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:11 schreef engine het volgende:
[..]
Vast wel
Maar zijn wel twee totaal verschillende streams
OkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vreesde even voor die vogel.
Maar als het dus chicks van een Bald Eagle zijn dan kan die beter oppassen voor mammieThe rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
Deze lijkt redelijk veilig te zitten. Hoog in de boomquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:13 schreef pullup het volgende:
[..]
OkIk vreesde even voor die vogel.
Maar als het dus chicks van een Bald Eagle zijn dan kan die beter oppassen voor mammie
Haha nee ik denk dat een volwassen bald eagle dat zoogdier ( geen idee welkquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:16 schreef engine het volgende:
[..]
Deze lijkt redelijk veilig te zitten. Hoog in de boom
Eten die hun kuikens?Mama (denk ik) zit er juist het grootste gedeelte van de dag bovenop.
Ah zoquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha nee ik denk dat een volwassen bald eagle dat zoogdier ( geen idee welk) makkelijk oppeuzelt in een hap of 2
Dirk Jan? Wat heeft die misdaan?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:26 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben zeer teleurgesteld in Dirk-Jan
Zijn vrouw besodemieterdquote:
weg met Dirkquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn vrouw besodemieterd![]()
Ik heb hem hier nog wel zitten verdedigen terwijl hij er uit zal als een Ken.
Ja dat doe je niet ...quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:26 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben zeer teleurgesteld in Dirk-Jan
Toch maar mooi hun puntentotaal bijna verdubbeldquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
EmmenGoden JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
@:amarantha
Ik als Drent heb altijd sympathie voor ons aller Emmenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Toch maar mooi hun puntentotaal bijna verdubbeld
Ik gun ze die punten zekerquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik als Drent heb altijd sympathie voor ons aller Emmen
Nicequote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik gun ze die punten zeker
Geen Drent
Midlife crisis genotquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb ooit een docu over hem gekeken, heeft jarenlang voor zijn jeugdliefde zitten vechten omdat hij niet zonder die Gretha kon.quote:
Het valt me echt tegen van hem. Vind die kerel meteen een grote act...mister perfectquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heb ooit een docu over hem gekeken, heeft jarenlang voor zijn jeugdliefde zitten vechten omdat hij niet zonder die Gretha kon.
En nu neukt ie gewoon de wereld rond, het kan snel gaan
Johan Derksen had al die tijd gewoon gelijkquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:09 schreef engine het volgende:
[..]
Het valt me echt tegen van hem. Vind die kerel meteen een grote act...mister perfect
Inderdaad, die Johan Derksen is echt een misselijke ventquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Johan Derksen had al die tijd gewoon gelijk![]()
Misselijke dorpspastoor.
Pas op wat je zegt, ik ben VI fan van het eerste uurquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, die Johan Derksen is echt een misselijke vent
Dan ben je dus ook fan van engnek Van der Gijpquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt, ik ben VI fan van het eerste uur
Wowquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt, ik ben VI fan van het eerste uur
Beetje wel, maar heb meer met Johanquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ben je dus ook fan van engnek Van der Gijp
Die gluiperd genee is nog ergerderderquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ben je dus ook fan van engnek Van der Gijp
Alles bij elkaar is het gewoon geweldige tvquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die gluiperd genee is nog ergerderder
En kraaij
Ik ben echt al zoveel jaar geleden afgehaakt,quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Alles bij elkaar is het gewoon geweldige tv
Ik erken ook dat het minder is geworden, maar met Gijp en Derksen is het nog altijd eerlijke tv met een vleugje humor.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben echt al zoveel jaar geleden afgehaakt,
radio zet ik ook op een andere zender als genee er is.
Dus nee, niet eens een beetje. T is vooral triestig.
Ja dat inderdaad. Al ben ik nooit Kuijt fan geweest...hou niet van dat ideale schoonzoon gedrag. En blijkt wel weer dat het vaak een act is.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Johan Derksen had al die tijd gewoon gelijk![]()
Misselijke dorpspastoor.
Blijkt maar weer dat niemand de ideale schoonzoon wil, het is altijd een actquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat inderdaad. Al ben ik nooit Kuijt fan geweest...hou niet van dat ideale schoonzoon gedrag. En blijkt wel weer dat het vaak een act is.
Nouja niet altijd. M'n beste vriend en broertje zijn alllebei wel een beetje het type perfecte schoonzoon. Dat is best irritant somsquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Blijkt maar weer dat niemand de ideale schoonzoon wil, het is altijd een act
Over Kuyt heeft hij al blijkbaar al een jaar of 15 gelijkquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
Oh, en derksen heeft nog nooit gelijk gehad, wat een onzin komt daar uit
Die vallen alleen maar harder mocht het fout gaan maatquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:54 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja niet altijd. M'n beste vriend en broertje zijn alllebei wel een beetje het type perfecte schoonzoon. Dat is best irritant soms
Hoe weet je dan dat hij alleen maar onzin uitkraamt als je het niet volgt?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:55 schreef marcb1974 het volgende:
Geen idee wat hij over kut zegt, uh kuyt
Blijkbaar niet, maar laat maarquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
Genoeg gezien om te weten dat het echt onzin is wat hij zegt.
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die vallen alleen maar harder mocht het fout gaan maat
Ik neem hem gewoon helemaal nietquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:02 schreef chufi het volgende:
Derksen moet je met een korreltje zout nemen ,. Deed ik vroeger ook toen ie voetbaltraining gaf
Hij leerde je vooral om hard te tacklenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik neem hem gewoon helemaal niet
Dat is in het amateurvoetbal ook wel een prequote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij leerde je vooral om hard te tacklen
Toen was ie nog profquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is in het amateurvoetbal ook wel een pre
Oh ik dacht dat jij dat van hem had geleerdquote:
Het gras was ook ruiger..quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij dat van hem had geleerd![]()
Maar vroeger was het sowieso allemaal wat harder dan nu
Nee chufi heeft Derksen leren voetballenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij dat van hem had geleerd![]()
Maar vroeger was het sowieso allemaal wat harder dan nu
Dat geloof ik meteenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee chufi heeft Derksen leren voetballen
quote:Op zondag 21 februari 2021 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
En ik heb Koetje onderuit mogen schoffelen .. Don Leo nog gekend voor ie Spaans sprak
Vrij triest wel eigenlijkquote:Op zondag 21 februari 2021 12:48 schreef chufi het volgende:
Goed bezig![]()
https://www.nu.nl/rotterd(...)er-contant-geld.html
quote:Op zondag 21 februari 2021 16:55 schreef chufi het volgende:
Oh er was weer een corona feestjes in de stad
https://www.nu.nl/coronav(...)-ook-me-ingezet.html
Dat maakt toch niet uit, als ze maar kunnen demonstreren.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:40 schreef Domnivoor het volgende:
Hier ook een klein coronafeestje maar daar had niemand last van.
[ afbeelding ]
Het is me overigens nog steeds niet duidelijk of ze nou vr of tegen corona zijn.
Inderdaad, ze gaan hun gang maar.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit, als ze maar kunnen demonstreren.
Iedereen is toch voor corona?quote:Op zondag 21 februari 2021 17:40 schreef Domnivoor het volgende:
Hier ook een klein coronafeestje maar daar had niemand last van.
[ afbeelding ]
Het is me overigens nog steeds niet duidelijk of ze nou vr of tegen corona zijn.
Is dat zo? Ik dacht dat ik hier de enige was die dat drinktquote:
Niet voor die troepquote:Op zondag 21 februari 2021 18:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik dacht dat ik hier de enige was die dat drinkt
Soms heb je van die dagen dat je maar beter helemaal je nest niet uit kan komen.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:29 schreef Deisyy het volgende:
Godverdetyfus, het lijkt vandaag de 13e wel, ik brandde zojuist mijn arm aan het hete water en vanmorgen heb ik zo hard mijn hoofd gestoten dat ik al de hele dag hoofdpijn heb. Ik denk dat ik maar beter naar mijn bed ga
ik ben meer een Alfa manquote:Op zondag 21 februari 2021 18:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik dacht dat ik hier de enige was die dat drinkt
Ik heb een nogal hoog bed, dus dat is wel een risico jaquote:
Jaquote:Op zondag 21 februari 2021 18:32 schreef tonja het volgende:
[..]
Soms heb je van die dagen dat je maar beter helemaal je nest niet uit kan komen.
Ouchquote:Op zondag 21 februari 2021 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja
Ik wilde vanmorgen even de plinten kuizen, en ging met het swifferding over de plinten in de gang. Mijn gang is zo'n 6 m. lang en ik ging in volle vaart half gebukt (want kort Swifferding) naar het eind van de gang, maar was vergeten dat daar vorige week een plank is opgehangen en knalde vol met mijn harses tegen die plank, ik lag ineens gestrekt.
Veranderingen doen soms pijn jaquote:Op zondag 21 februari 2021 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja
Ik wilde vanmorgen even de plinten kuizen, en ging met het swifferding over de plinten in de gang. Mijn gang is zo'n 6 m. lang en ik ging in volle vaart half gebukt (want kort Swifferding) naar het eind van de gang, maar was vergeten dat daar vorige week een plank is opgehangen en knalde vol met mijn harses tegen die plank, ik lag ineens gestrekt.
Wel een mooi woord, kuiz(s)enquote:Op zondag 21 februari 2021 18:46 schreef Deisyy het volgende:
God straft meteen, geen plinten kuizen op zondag
Is het met een s ja? Kan best hoor, wie weet heb ik een hersenbeschadigingquote:
Ja dat, het maakt het een stuk vriendelijker vind ik.quote:
De pijn blijft helaas wel hetzelfdequote:Op zondag 21 februari 2021 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat, het maakt het een stuk vriendelijker vind ik.
Ik mis mijn plinten niet dat waren wel wat stofvangers die ik over het hoofd zagquote:Op zondag 21 februari 2021 18:46 schreef Deisyy het volgende:
God straft meteen, geen plinten kuizen op zondag
Over het hoofd zienquote:Op zondag 21 februari 2021 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik mis mijn plinten niet dat waren wel wat stofvangers die ik over het hoofd zag
Wat is daar fout aan?quote:
Ja ookquote:Op zondag 21 februari 2021 19:07 schreef Sodeknetters het volgende:
Kennelijk is er een plank letterlijk over het hoofd gezien.![]()
Hoi hoi
En in gestrekte draf toen richting plinten.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:08 schreef tonja het volgende:
[..]
Deisyy zag een plank over het hoofd, toen stootte ze haar hoofd.
Zo kun je er wel makkelijker bij komen met je korte swiffertje.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En in gestrekte draf toen richting plinten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |