Ik heb er 5, waarvan 2 in mijn draai setupquote:
You play or you USB?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb er 5, waarvan 2 in mijn draai setup
draai setup , moet ik dat als dj-set zien ?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb er 5, waarvan 2 in mijn draai setup
Franse liedjesquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Trouwens... had ik al verteld over dat weekendje in Paris?
700+ singels en 200+ platen.quote:
Etherpiraat.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
draai setup , moet ik dat als dj-set zien ?
Lekker man!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
700+ singels en 200+ platen.
Samen met mijn broertje komen wel op een grove 1500 totaal
@D. misschienquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:35 schreef mario390 het volgende:
weten jullie in welke lied is ?
dis are de hans we geven""
In mijn "jeugd" hadden die piraten van die kaartjs, soort kartonnen credit cards en die verzamelde jequote:
ja natuurlijk Marioquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:35 schreef mario390 het volgende:
weten jullie in welke lied is ?
dis are de hans we geven""
quote:
Nu moet je vooral een dikke bankrekening hebbenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
In mijn "jeugd" hadden die piraten van die kaartjs, soort kartonnen credit cards en die verzamelde je
Ik heb 2 nichtjes die vroeger de can-can danstenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Alweer wat weekendjes geleden was ik in Moulin Rouge... en ipv van dansende rokjes kreeg ik dit:
Is heel het jaar al een probleem volgens mij.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:40 schreef chufi het volgende:
Tis weer te druk voor Fok.. sommige van mn posts komen niet door of worden gefilterd
Helemaal als je youtubes plaatst.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:40 schreef chufi het volgende:
Tis weer te druk voor Fok.. sommige van mn posts komen niet door of worden gefilterd
ja maar hij zingt hansquote:
Als link volgens mijquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gaan die naar de eigen server als bestand of als link?
Ik zal het even navragen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gaan die naar de eigen server als bestand of als link?
Welk kanaal?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
2 meisjes zijn liefe monster
https://canaismax.com/ass(...)ao-21-em-hd-24-horas
nix kanal de link klickenquote:
Alles op zijn tijd.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maandag Meiske,
Nu is het weekend en gaan we naar huis:
Dat zou wel eens kunnen kloppen inderdaadquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
We posten links .... maar die gaan in de cache van Fok! en daar gaat het mogelijk fout...
Werkt hier niet ...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
nix kanal de link klicken
2 mannen zijn verletzt
vannacht bij prova do lider
en op voet .en op de hand
Voor mijn part wissen ze ze YT links na 24 uur, met behoud titel ofzo, zolang de teksten van alle users bespaar blijven voor mijn geschiedenis tik.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat zou wel eens kunnen kloppen inderdaad
Altijd leukquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maandag Meiske,
Nu is het weekend en gaan we naar huis:
hoezo werkt niet? bij me zonder vpnquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Werkt hier niet ...
Ik heb het open staan maar boeit me niet
Zou wel episch zijn jaquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Van mijn part wissen
[..]
ze YT links na 24 uur, zolang de teksten van alle users bespaar blijven voor mijn geschiedenis tik.
Zitten wij hier nu ff met z'n allen het FOK probleem op te lossen?
Dan ziet mijn topic er niet meer uit, want gewiste links op yt zie ook geen plaatje meerquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Van mijn part wissen
[..]
Voor mijn part wissen ze ze YT links na 24 uur, met behoud titel ofzo, zolang de teksten van alle users bespaar blijven voor mijn geschiedenis tik.
Beter fixen ze het![]()
Zitten wij hier nu ff met z'n allen het FOK probleem op te lossen?
En wat is de link?quote:
Het is weekend aannd can i kick it?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En wat is de link?
#Weekendpolice
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |