ze zeggen soms frioquote:Op zaterdag 20 februari 2021 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
ja toch ... en het is ook nog zomer daar en dragen ze kleurige kleding
Met Rosa en de rest ... waren Dayani Sule en Pierpalo tegen de rest ,,, En Rosa is nu met Zengaquote:Op zaterdag 20 februari 2021 00:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
ah oke en met wie had zij ruzie?
hoeveel zijn nog ?
Ik was 20 jaar geleden daar met carnaval en toen was het nog heel warm ... ik verbrande onnder een parasol met mn t-shirt aanquote:
rose was toch altijd met dayanequote:Op zaterdag 20 februari 2021 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Met Rosa en de rest ... waren Dayani Sule en Pierpalo tegen de rest ,,, En Rosa is nu met Zenga
Ja maar het ging fout met Rose interresse in Zenga en daarna de laatste stemmin van Rose op Sule nomination... viel verkeerd .. geen gevecht maar bitch blikken met vingermoves..quote:Op zaterdag 20 februari 2021 00:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
rose was toch altijd met dayane
altijd,
nee maar zij is de meest onbelievtestequote:Op zaterdag 20 februari 2021 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Doet er en Whoopi Goldberg mee daar?
komt niemand,20 waren 1lucas is vrijwillig naar huisquote:Op zaterdag 20 februari 2021 01:01 schreef chufi het volgende:
[..]
en hoeveel komen er nog bij ? Tis anders dan hier in Nederland...
Ōk Marioquote:Op zaterdag 20 februari 2021 01:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee maar zij is de meest onbelievteste
laatste week tot donderdag was zij lider en heeft
sarah de nu lider is op de bank gezet
zondag komt zeker de revanche ,maar dat meid
dat nu in de kamer huilte was met haar in lider
room geslapen en nu is ze de mitgeneukte
dat zij lider sarah op de bank zet
lider sarah kann jemand direkt op dr bank
zetten
Dan hoop ik al in bed te liggen ..quote:Op zaterdag 20 februari 2021 01:12 schreef mario390 het volgende:
zo kijken wat ik vannacht bij
dts doen kann
grote gaten bedoel ikquote:Op zaterdag 20 februari 2021 01:23 schreef mario390 het volgende:
kijk hoe groten daar nu zijn
heb ik nu en goed moment
erwischt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |