OK maakt verder niet uit .. Liese in de douche?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 01:44 schreef mario390 het volgende:
we
[..]
wel van 0 27 was en halfe ur niemand
maar ik was te laat
Mijn bakker noemt het al een tijd Jodelkoekenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 01:42 schreef chufi het volgende:
geen goed plan dus met die koeknaam
https://www.nu.nl/economi(...)-naam-jodenkoek.html
waar hebben we dat aan te danken? 😩quote:
Daar was ik ooit maar deze foto zegt me niets.. waarschijnlijk wat lager onder aan de bergquote:Op zaterdag 20 februari 2021 05:49 schreef pullup het volgende:
Toch nog stiekem wat boompjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooral aan Wolter Kroes, denk ikquote:Op zaterdag 20 februari 2021 06:54 schreef pullup het volgende:
[..]
waar hebben we dat aan te danken? 😩
Mijn voorkeur gaat naar de aardappel/groente versiequote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja in een tuinbroek kort haar en kistjes..
Mijne ook hoor.. maar ik gad net een Tonja tekenshow flashbackquote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:38 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat naar de aardappel/groente versie
man man wanneer kathi winntquote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:01 schreef chufi het volgende:
Ik had gisteren al... vandaag wat ánders
Vanavond feestje in BBquote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:27 schreef mario390 het volgende:
om dat geen party was slapen
somige al over 8 uren
Wel de mijne pakken danquote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Stop die sleutels maar in de schaal
Ja die Kattiquote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ik heb u gelezen
de tt heet zo
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 18:20 schreef chufi het volgende:
Oh shit Dirk Kuit weer als analyticus bij Ziggo ...
Jeetje spoil sportquote:
Is er nou al sectie op hem gedaan om te kijken of hij het wel echt is?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 18:20 schreef chufi het volgende:
Ik moet iedere keer lachen als ik hem op tv ziequote:Op zaterdag 20 februari 2021 18:20 schreef chufi het volgende:
Ik zapp meestal wegquote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik moet iedere keer lachen als ik hem op tv zie
Ik zie wel Liverpool weer eens verliezenquote:
Ja, ik kan hem ook niet aanhorenquote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is er nou al sectie op hem gedaan om te kijken of hij het wel echt is?
Jaquote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik moet iedere keer lachen als ik hem op tv zie
Nou nu je het zegtquote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zie wel Liverpool weer eens verliezen
Dacht juist dat hij een nieuwe liefde had en dat het daardoor kwamquote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is weer vrijgezel en misschien is het wel daarom
Oh .. ik weet het ook niet precies ,..quote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:13 schreef engine het volgende:
[..]
Dacht juist dat hij een nieuwe liefde had en dat het daardoor kwamNouja zo goed volg ik dat allemaal niet.
Hij is vreemd gegaan met een vrouw uit Amsterdam.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is weer vrijgezel en misschien is het wel daarom
Ah, vandaar dat hij nu incognito door het leven wil en weg is bij die ******club. Hij is bang dat de 'fans' hem alsnog afmaken.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hij is vreemd gegaan met een vrouw uit Amsterdam.
Moet je vooral je kop op tv laten zien ..quote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat hij nu incognito door het leven wil en weg is bij die ******club. Hij is bang dat de 'fans' hem alsnog afmaken.
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat hij nu incognito door het leven wil en weg is bij die ******club. Hij is bang dat de 'fans' hem alsnog afmaken.
Niemand heeft ooit gezegd dat hij slim is toch?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je vooral je kop op tv laten zien ..
Die lust wel een vogeltje of watquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:06 schreef engine het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Deze zag ik op een andere stream![]()
[ afbeelding ]
Vast welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:11 schreef engine het volgende:
[..]
Vast wel
Maar zijn wel twee totaal verschillende streams
OkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vreesde even voor die vogel.
Maar als het dus chicks van een Bald Eagle zijn dan kan die beter oppassen voor mammieThe rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
Deze lijkt redelijk veilig te zitten. Hoog in de boomquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:13 schreef pullup het volgende:
[..]
OkIk vreesde even voor die vogel.
Maar als het dus chicks van een Bald Eagle zijn dan kan die beter oppassen voor mammie
Haha nee ik denk dat een volwassen bald eagle dat zoogdier ( geen idee welkquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:16 schreef engine het volgende:
[..]
Deze lijkt redelijk veilig te zitten. Hoog in de boom
Eten die hun kuikens?Mama (denk ik) zit er juist het grootste gedeelte van de dag bovenop.
Ah zoquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha nee ik denk dat een volwassen bald eagle dat zoogdier ( geen idee welk) makkelijk oppeuzelt in een hap of 2
Dirk Jan? Wat heeft die misdaan?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:26 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben zeer teleurgesteld in Dirk-Jan
Zijn vrouw besodemieterdquote:
weg met Dirkquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn vrouw besodemieterd![]()
Ik heb hem hier nog wel zitten verdedigen terwijl hij er uit zal als een Ken.
Ja dat doe je niet ...quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:26 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben zeer teleurgesteld in Dirk-Jan
Toch maar mooi hun puntentotaal bijna verdubbeldquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
EmmenGoden JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
@:amarantha
Ik als Drent heb altijd sympathie voor ons aller Emmenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Toch maar mooi hun puntentotaal bijna verdubbeld
Ik gun ze die punten zekerquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik als Drent heb altijd sympathie voor ons aller Emmen
Nicequote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik gun ze die punten zeker
Geen Drent
Midlife crisis genotquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |