Die lust wel een vogeltje of watquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:06 schreef engine het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Deze zag ik op een andere stream![]()
[ afbeelding ]
Vast welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:11 schreef engine het volgende:
[..]
Vast wel
Maar zijn wel twee totaal verschillende streams
OkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vreesde even voor die vogel.
Maar als het dus chicks van een Bald Eagle zijn dan kan die beter oppassen voor mammieNo I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
Deze lijkt redelijk veilig te zitten. Hoog in de boomquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:13 schreef pullup het volgende:
[..]
OkIk vreesde even voor die vogel.
Maar als het dus chicks van een Bald Eagle zijn dan kan die beter oppassen voor mammie
Haha nee ik denk dat een volwassen bald eagle dat zoogdier ( geen idee welkquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:16 schreef engine het volgende:
[..]
Deze lijkt redelijk veilig te zitten. Hoog in de boom
Eten die hun kuikens?Mama (denk ik) zit er juist het grootste gedeelte van de dag bovenop.
Ah zoquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha nee ik denk dat een volwassen bald eagle dat zoogdier ( geen idee welk) makkelijk oppeuzelt in een hap of 2
Dirk Jan? Wat heeft die misdaan?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:26 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben zeer teleurgesteld in Dirk-Jan
Zijn vrouw besodemieterdquote:
weg met Dirkquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn vrouw besodemieterd![]()
Ik heb hem hier nog wel zitten verdedigen terwijl hij er uit zal als een Ken.
Ja dat doe je niet ...quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:26 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben zeer teleurgesteld in Dirk-Jan
Toch maar mooi hun puntentotaal bijna verdubbeldquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
EmmenGoden JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
@:amarantha
Ik als Drent heb altijd sympathie voor ons aller Emmenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Toch maar mooi hun puntentotaal bijna verdubbeld
Ik gun ze die punten zekerquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik als Drent heb altijd sympathie voor ons aller Emmen
Nicequote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik gun ze die punten zeker
Geen Drent
Midlife crisis genotquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |