Het valt me echt tegen van hem. Vind die kerel meteen een grote act...mister perfectquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heb ooit een docu over hem gekeken, heeft jarenlang voor zijn jeugdliefde zitten vechten omdat hij niet zonder die Gretha kon.
En nu neukt ie gewoon de wereld rond, het kan snel gaan
Johan Derksen had al die tijd gewoon gelijkquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:09 schreef engine het volgende:
[..]
Het valt me echt tegen van hem. Vind die kerel meteen een grote act...mister perfect
Inderdaad, die Johan Derksen is echt een misselijke ventquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Johan Derksen had al die tijd gewoon gelijk![]()
Misselijke dorpspastoor.
Pas op wat je zegt, ik ben VI fan van het eerste uurquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, die Johan Derksen is echt een misselijke vent
Dan ben je dus ook fan van engnek Van der Gijpquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt, ik ben VI fan van het eerste uur
Wowquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt, ik ben VI fan van het eerste uur
Beetje wel, maar heb meer met Johanquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ben je dus ook fan van engnek Van der Gijp
Die gluiperd genee is nog ergerderderquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ben je dus ook fan van engnek Van der Gijp
Alles bij elkaar is het gewoon geweldige tvquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die gluiperd genee is nog ergerderder
En kraaij
Ik ben echt al zoveel jaar geleden afgehaakt,quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Alles bij elkaar is het gewoon geweldige tv
Ik erken ook dat het minder is geworden, maar met Gijp en Derksen is het nog altijd eerlijke tv met een vleugje humor.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben echt al zoveel jaar geleden afgehaakt,
radio zet ik ook op een andere zender als genee er is.
Dus nee, niet eens een beetje. T is vooral triestig.
Ja dat inderdaad. Al ben ik nooit Kuijt fan geweest...hou niet van dat ideale schoonzoon gedrag. En blijkt wel weer dat het vaak een act is.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Johan Derksen had al die tijd gewoon gelijk![]()
Misselijke dorpspastoor.
Blijkt maar weer dat niemand de ideale schoonzoon wil, het is altijd een actquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat inderdaad. Al ben ik nooit Kuijt fan geweest...hou niet van dat ideale schoonzoon gedrag. En blijkt wel weer dat het vaak een act is.
Nouja niet altijd. M'n beste vriend en broertje zijn alllebei wel een beetje het type perfecte schoonzoon. Dat is best irritant somsquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Blijkt maar weer dat niemand de ideale schoonzoon wil, het is altijd een act
Over Kuyt heeft hij al blijkbaar al een jaar of 15 gelijkquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
Oh, en derksen heeft nog nooit gelijk gehad, wat een onzin komt daar uit
Die vallen alleen maar harder mocht het fout gaan maatquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:54 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja niet altijd. M'n beste vriend en broertje zijn alllebei wel een beetje het type perfecte schoonzoon. Dat is best irritant soms
Hoe weet je dan dat hij alleen maar onzin uitkraamt als je het niet volgt?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:55 schreef marcb1974 het volgende:
Geen idee wat hij over kut zegt, uh kuyt
Blijkbaar niet, maar laat maarquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
Genoeg gezien om te weten dat het echt onzin is wat hij zegt.
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die vallen alleen maar harder mocht het fout gaan maat
Ik neem hem gewoon helemaal nietquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:02 schreef chufi het volgende:
Derksen moet je met een korreltje zout nemen ,. Deed ik vroeger ook toen ie voetbaltraining gaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |