Heb het verkeerd begrepenquote:
Dat is "spreken over je gevoelens", zodat je straks allemaal "op gevoel" kunt stemmenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En ondertussen 'babbelen' over wat dingen die in het huis spelen
Wat zei ze danquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb het verkeerd begrepen
En Eddy Wally dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als Vlaming zeg ik dat er niks boven Hazes Senior gaat. Ook niet in belgie. Herman Brood is ook één van mijn favoriete nederlanders (en we kunnen nog door gaan met de golden earring e.d.)
Ik weet , ik heb woordjes geleerdquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat is "spreken over je gevoelens", zodat je straks allemaal "op gevoel" kunt stemmen
En Julie die nog stééds alles aan Zoey toevertrouwd
Kwn dacht dat ze de plannen vertelde aan Zoeyquote:
Of ze vertelt de waarheidquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Weer even Michel dissen zeker.
In ieder geval op haar gevoel inspelen dat ze het heeeel erg vindt als Mies weg moet of op het bord komt.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kwn dacht dat ze de plannen vertelde aan Zoey
Maar schijnbaar probeert ze Zoey terug aan hun kant te krijgen
Zo klinkt het welquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kwn dacht dat ze de plannen vertelde aan Zoey
Maar schijnbaar probeert ze Zoey terug aan hun kant te krijgen
Heeft ze straks weer wat met Mies te bespreken.quote:
Belangrijker is haar klik met de damesquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:38 schreef cheanny het volgende:
Zoey is echt niet gek. Haar afkeer van Mies is al te groot.
Zolang je iemand maar niet de kap opzet.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met VTM, en zit hier als Belg ook.
Ik weet heel veel over Nederland. Vooral de verschillen tussen Vlaams en Nederlands.
Geen enkel vlaming kent het woord "capuchon" ze zeggen allemaal "kap"
Verklikt alles van K-5 zonder dat ze zelf beseft dat Zoey een meeëter is van beide kampen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat is "spreken over je gevoelens", zodat je straks allemaal "op gevoel" kunt stemmen
En Julie die nog stééds alles aan Zoey toevertrouwd
Ik hoor en zie Julie en Zoey met elkaar kletsenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom BB net zo interresant gesprek
Ik ben hier ziedend
Veel streamlocks sinds gisteren. Lijkt er op alsof BB wil dat wij minder weten, zodat we meer TV kijken?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom BB net zo interresant gesprek
Ik ben hier ziedend
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
kut streamlock, kutstagiaars wat een ellende man man man* capuchon_jongen Slaat toetsenbord in twee en pat de reserve toetsenbord
Of ze wil niet dat Zoey weet dat zij dat weet. Je weet het niet!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:42 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Julie beseft nog steeds niet dat juist Mike, Michel (en Nick) heeft gesaved
Tnx, was het vergeten! Ik ga ook kijken.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga de aflevering kijken, tot straks
Ze hebben woensdag nacht ook met elkaar alles uitgesprokenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:43 schreef suzi1 het volgende:
het is wel heel makkelijk om tegen julie achteraf te zeggen dat je het verkeerd begrepen hebt. halve woorden, halve zinnen
ze zegt nu dat Mike op Michel en Liese heeft gestemd, dus ze kunnen het toch zo uitrekenen het is geen geheim ofzo.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Of ze wil niet dat Zoey weet dat zij dat weet. Je weet het niet!
daar ging t mij niet om.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze hebben woensdag nacht ook met elkaar alles uitgesproken
je kan ook niet alles horen en meekrijgen
Dat krijgen wij ook niet
Dat doet ze nietquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:45 schreef suzi1 het volgende:
[..]
daar ging t mij niet om.
meer dat als je je later van de domme wil houden tegen haar
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:44 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
ze zegt nu dat Mike op Michel en Liese heeft gestemd, dus ze kunnen het toch zo uitrekenen het is geen geheim ofzo.
Maar Mike blijft volhouden dat hij ze per ongeluk gesaved heeft ... dus dat is dan niet echt iets om dankbaar voor te zijnquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:44 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
ze zegt nu dat Mike op Michel en Liese heeft gestemd, dus ze kunnen het toch zo uitrekenen het is geen geheim ofzo.
Ik vind Frans zo'n mooie taalquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zoey en Jullie, moest het mogen zouden overschakelen naar vloeiend Frans. af en toe dat Frans woord ertussen
Dat wist heel Vlaanderen, behalve hijzelf.quote:
Neequote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:48 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dan zijde gij gene vlaming denk ik.
Ik heb een collega uit (NL) Limburg. Die zegt dat hij thuis met vrienden altijd Limburgs praat. Hij kan geen eens nederlands met ze praten. Voelt te onnatuurlijk. Kan met voorstellen dat Zoey en Julie ook best moeite moeten doen om vlaams tegen elkaar te praten, omdat Frans veel natuurlijker aanvoelt.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zoey en Jullie, moest het mogen zouden overschakelen naar vloeiend Frans. af en toe dat Frans woord ertussen
Het gekke is dat de meeste Vlamingen vloeiend Frans kunnen, Ik kan het redelijk goed spreken. Enkel schrijven kan ik niet.quote:
https://m.facebook.com/st(...)8966510&id=539151509quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:44 schreef Jockari het volgende:
Altijd leuk. Nick blijkt ook erg vlaamsgezind te zijn, en dus ook voor afscheiding van onze kostelijke waalse kolonie...
https://herentals.n-va.be/wie-is-wie/nick-kraft
Dat kan ik ook niet , kan het wel een beetje verstaanquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het gekke is dat de meeste Vlamingen vloeiend Frans kunnen, Ik kan het redelijk goed spreken. Enkel schrijven kan ik niet.
Als er een vergadering is in belgië met 1 waal en 20 vlamingen, dan gaat die vergadering door in het frans. Omdat dat waals zwijn geen nederlands verstaat. En dit meen ik, is uit de praktijkervaring gesproken.quote:
Dit zal dan over eten gaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:46 schreef Yolk het volgende:
Ik hoop dat Zoey nog eens op Julie raakt uitgekeken. Idealiter deze week.
Ik bevestig als rasechte vlaming hier.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als er een vergadering is in belgië met 1 waal en 20 vlamingen, dan gaat die vergadering door in het frans. Omdat dat waals zwijn geen nederlands verstaat. En dit meen ik, is uit de praktijkervaring gesproken.
Als een boerke broerkequote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:48 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Julie: "ik vind Michel echt een hele leuke kerel"
Ja, Julie, dat hadden we al in de gaten![]()
[ afbeelding ]
Mijn mond valt openquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als er een vergadering is in belgië met 1 waal en 20 vlamingen, dan gaat die vergadering door in het frans. Omdat dat waals zwijn geen nederlands verstaat. En dit meen ik, is uit de praktijkervaring gesproken.
Ik weet wel dat het wat moeilijk ligt wat dat betreftquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ze moeten iedere fucking dag dweilen vanwege al haar slakkesporenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:48 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Een monorail glijdt nog minder hard dan Julie om Michelquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:48 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht dat Michel er niet over zou praten tot zondag.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:51 schreef Rhosyn het volgende:
Michel tegen Lies.
Zou Mike met ons meedoen met de stemming?
Lies kan Mike niet lezen.
Die meiden willen niet op elkaar stemmen ,Zoey niet op de meiden , en de meiden niet op haarquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:56 schreef Rhosyn het volgende:
Michel wil Zoe op de bank.
Liese wil dat niet. Ze meent het.
Ik denk dat ze het ook best leuk zouden kunnen hebben samen. Ze hadden alleen een valse start naar elkaar.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:56 schreef cheanny het volgende:
Super dat zowel Thomas als Liese het etentje en het gesprekje met elkaar leuk vonden.
nou dan bn ik beniewd of het is wat ze zeggenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:56 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Michel noemt nu Zoey en Matt, leuk het is dus nog niet besloten, want Nick heeft Jill en Thomas in gedachten
Zoey VS. Michel zou ook interessant zijnquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel : ik ga niet op Thomas en Jill stemmen, want dan moet 1 of 2 van ons tegen hen
Liese : Maar je kunt echt niet op Zoey stemmen
Hoezo? Alles wat ie zegt is waar ... als ze niet luisteren, en dat mag, maar dan is het afgelopen met K5quote:
Landslide voor Michel lijkt mequote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:00 schreef Benny het volgende:
[..]
Zoey VS. Michel zou ook interessant zijn
Liese.. Naomi.. Ze spelen allemaal echt het spel te weinig. Dat gezeur dat ze Zoey er niet op willen. Die chick heeft ze precies waar ze hen wilt.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:56 schreef Rhosyn het volgende:
Michel wil Zoe op de bank.
Liese wil dat niet. Ze meent het.
Waarom zo manipulerend doen?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hoezo? Alles wat ie zegt is waar ... als ze niet luisteren, en dat mag, maar dan is het afgelopen met K5
Hij reageert als aangeschoten wild. Mr. perfect brokkelt langzaam af...yeahquote:
Ja preciesquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:03 schreef snetje het volgende:
Anders stap ik nu uit dit gezelschap! ... zow ... ff dreigen ...
Wat?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:03 schreef rinardo het volgende:
ohhh das heftig wat nick kreeg te horen van zn vriendin in de gameroomkamer, zn reactie ook
ja dat was wel een mooie, nou doe dan Michelquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:03 schreef snetje het volgende:
zei michel dat in de sauna??quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:03 schreef snetje het volgende:
Ze hebben nog steeds niet door dat ze nooit een duidelijke meerderheid gaan krijgen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:04 schreef puzziepie het volgende:
De meerderheid .. daar gaat allemaal om
Nopequote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:04 schreef Rhosyn het volgende:
Nee Michel Zoe wil alleen de mannen er uit.
Zij stemt ook niet op Liese, Naomi en Julie.
Hopelijk krijgt Liese Michel door dat hij alleen zo dramt omdat hij zich niet veilig voelt.
Hij durft niet tegen Thomas of Jill.
Heeft niks met dreigen te maken....de meiden kiezen dan voor Zoey en hij kan barsten met Nick. Zoey zegt dat ze blijft stemmen op Nick en Michel.....dan is het toch klaar.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:03 schreef snetje het volgende:
Ja echt he. Daar kan Liese echt niet tegen hoor.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:04 schreef cheanny het volgende:
En ook nog dreigen dat hij anders uit het gezelschap stapt als ze niet op Zoey gaan.
exact ditquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:04 schreef Rhosyn het volgende:
Hopelijk krijgt Liese Michel door dat hij alleen zo dramt omdat hij zich niet veilig voelt.
Thomas doet niet zo heilig. Als je heilig doet moet je ook heilig blijven.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik snap jullie gehaat op Michel niet. Als hij op de bank komt met Nick en Thomas vliegt hij eruit .. .moet dat dan zomaar laten gebeuren? Als Thomas zit in allerlei bochten wringt om erin te blijven is het cool. Als Michel dat doet, niet?
Da's intimiderend, een man met zelfvertrouwen en hersens, denk ikquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik snap jullie gehaat op Michel niet. Als hij op de bank komt met Nick en Thomas vliegt hij eruit .. .moet dat dan zomaar laten gebeuren? Als Thomas zit in allerlei bochten wringt om erin te blijven is het cool. Als Michel dat doet, niet?
En Thomas begrijpt het als Zoey niet op de meisjes wilt stemmen en haalt haar ook niet over voor eigenbelang. Zie toch wel een verschilletje.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:05 schreef engine het volgende:
Thomas doet niet zo heilig. Als je heilig doet moet je ook heilig blijven.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:05 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:06 schreef D. het volgende:
[..]
Da's intimiderend, een man met zelfvertrouwen en hersens, denk ik
ik vond hem al bij binnenkomst fout.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:06 schreef Ireth het volgende:
Iedereen bespreekt alles met elkaar, iedereen probeert de ander aan zijn kant te krijgen, iedereen probeert tactisch te spelen en sommigen doen dat al vanaf dag 1 en nu begint Michel zo te spelen en dan is hij ineens fout?![]()
Ja bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:07 schreef cheanny het volgende:
[..]
En Thomas begrijpt het als Zoey niet op de meisjes wilt stemmen en haalt haar ook niet over voor eigenbelang. Zie toch wel een verschilletje.
Stond na 5 minuten z'n lichaam te showen...weet ik genoeg hoor.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:08 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik vond hem al bij binnenkomst fout.
Ik ook maar wel de leukste man om naar te kijkenquote:
Zegt iemand die wilde dat Jerrel bleefquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:08 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik vond hem al bij binnenkomst fout.
#teammichelquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:08 schreef Jockari het volgende:
Michel blijft mijn stem krijgen om er in te blijven. Ik vind hem ne straffe gast, fysiek en intellectueel.
De mijne ookquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:08 schreef Jockari het volgende:
Michel blijft mijn stem krijgen om er in te blijven. Ik vind hem ne straffe gast, fysiek en intellectueel.
Daar ben ik het wel mee eens, dat is ook wel krom.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Zegt iemand die wilde dat Jerrel bleef
ja ik zie liever vrouwelijke mannen. niks mis mee tochquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Zegt iemand die wilde dat Jerrel bleef
Dat zegt hij zelf al toch....hij is aangeschoten wild dan....en met Nick misschien.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
exact dit![]()
Bang dat ie verliest van Jill/ Thomas
Als Liese slim is stapt ze nu over ... als je weet dat er in de finale maar 1 Nederlander en 1 Belg kan eindigen ... Mich wil die enige Nederlander worden en heeft daar nu al zijn Belgen voor nodig ...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:05 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja echt he. Daar kan Liese echt niet tegen hoor.
Ja ik wist het ookquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:09 schreef engine het volgende:
[..]
Stond na 5 minuten z'n lichaam te showen...weet ik genoeg hoor.
Zowel de michel fans als michel haters...zie het verschil nietquote:
niks kroms aan, ik hou niet van dat lichaam en hoofd. niet iedereen valt daarop.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens, dat is ook wel krom.
Maar goed , het zijn allemaal mensen , haten snap ik sowieso niet ,
Jerry was vooral vals . staat los van mannelijk of vrouwelijk zijnquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:11 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja ik zie liever vrouwelijke mannen. niks mis mee toch
Hoe Mike ze daar zo bang voor heeft kunnen maken ...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:04 schreef Rhosyn het volgende:
Anders zijn ze allemaal de lul na volgende week.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:01 schreef BB-King het volgende:
Michel heeft helemaal gelijk.
Ze kunnen niet anders dan Zoey en Matt nomineren.
Ik heb het over jerryquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:12 schreef suzi1 het volgende:
[..]
niks kroms aan, ik hou niet van dat lichaam en hoofd. niet iedereen valt daarop.
Ik denk het niet. Maar Michel gaat er op staan dat de groep hem redt. Ben ik benieuwd of die ene Nederlander die Belgen zover krijgt.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:10 schreef TheLuckyman het volgende:
Nick heeft vanmiddag duidelijk gezegd dat die Thomas en Jill wilde nomineren. En dat die daar 100% zeker van was.. ben benieuwd of Nick wel het idee van Michel wil volgen.
Geen haat hoor ... ik bekijk het puur speltechnisch ... zie zelfs Liese nu beter spelen ...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Van alles, maar da's off-topicquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:11 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja ik zie liever vrouwelijke mannen. niks mis mee toch
ik ga me hier verder niet verdedigen. noem het krom als jullie dat willenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jerry was vooral vals . staat los van mannelijk of vrouwelijk zijn
Wel volkomen terecht. Het merendeel van de stemmers kijken alleen tv.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:12 schreef snetje het volgende:
[..]
Hoe Mike ze daar zo bang voor heeft kunnen maken ...
Denk je niet dat Thomas zijn eigen ploegje overhaalt.....en alleen daarom de kinderen toelaat. Dan is er geen verschilletje....Zoey staat buiten de groep. Thomas heeft haar nodig dus zij maakt de dienst uit.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:07 schreef cheanny het volgende:
[..]
En Thomas begrijpt het als Zoey niet op de meisjes wilt stemmen en haalt haar ook niet over voor eigenbelang. Zie toch wel een verschilletje.
Ze moesten toch van hem tot zondag wachten? ...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:06 schreef Ireth het volgende:
Iedereen bespreekt alles met elkaar, iedereen probeert de ander aan zijn kant te krijgen, iedereen probeert tactisch te spelen en sommigen doen dat al vanaf dag 1 en nu begint Michel zo te spelen en dan is hij ineens fout?![]()
Vergeleken met Jill is Michel een amoebequote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:06 schreef D. het volgende:
[..]
Da's intimiderend, een man met zelfvertrouwen en hersens, denk ik
Dat denk ik niet want Zoe heeft een plan. Eerst die kerels er uit.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:12 schreef BB-King het volgende:
Liese zal denk ik niet snel voor Zoey gaan.
En stiekem weet Liese dat zij op dit moment nu ook niet erop komt.
Zie haar (en hetzelfde geldt voor Naomi) nog weleens de foute beslissing maken.
Als ze namelijk niet wil meegaan met Michel dan is zij zelf binnenkort ook aan de beurt.
Ik heb meer met eerlijke mensen dan leugenaarsquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:15 schreef suzi1 het volgende:
[..]
bedoel je jerrel?
vals heb ik meer mee dan met dwingelanden
Doe mij een slokje van wat jij hebt gehadquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:14 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Vergeleken met Jill is Michel een amoebeEn Matt is de man met het meeste zelfvertrouwen. Iedereen weet dat.
Hij moet dan tegen twee op boksen...zowel tegen Jill die krijgt dan Thomas fans en Jill haar eigen fans als andersom.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:09 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Michel is dus niet populair genoeg, zegt hij in feite.
Jij wijkt volgens mij met alles af van wat 'normaal' is, weet alleen niet in hoeverre dat opzettelijk isquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:15 schreef suzi1 het volgende:
[..]
bedoel je jerrel?
vals heb ik meer mee dan met dwingelanden
Of loop samen met Julie de deur uit, ga met haar naar een onbewoond eilandje en lekker in je nakie Expeditie Robinsonnen..quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Als Michel echt slim is.. loopt ie samen met Julie over naar Thomas en Jill....
Dat was tegen Mike....om hem om de tuin te leiden.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:10 schreef TheLuckyman het volgende:
Nick heeft vanmiddag duidelijk gezegd dat die Thomas en Jill wilde nomineren. En dat die daar 100% zeker van was.. ben benieuwd of Nick wel het idee van Michel wil volgen.
Eerst de BB-finalequote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:18 schreef cheanny het volgende:
[..]
Of loop samen met Julie de deur uit, ga met haar naar een onbewoond eilandje en lekker in je nakie Expeditie Robinsonnen..
Karma heet dat..quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:12 schreef BB-King het volgende:
Als ze namelijk niet wil meegaan met Michel dan is zij zelf binnenkort ook aan de beurt.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:16 schreef cheanny het volgende:
Ze moeten Zoey van Michel chanteren![]()
"Als jij weer op Michel en Nick gaat dan moeten wij jou nomineren."
Had wel leuk geweest ,maar dat was idd om Mikequote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat was tegen Mike....om hem om de tuin te leiden.
Als hij zo door gaat en het wordt uitgezonden dan wel ja. Maar als hij zich gewoon rustig had gehouden dan heeft hij sowieso grote kans om te winnen tegen Thomas en/of Jill.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:17 schreef zodeju het volgende:
Hij moet dan tegen twee op boksen...zowel tegen Jill die krijgt dan Thomas fans en Jill haar eigen fans als andersom.
Klopt, maar hij legt het ook af, als Nick naast hem op de bank komt, die is populairder dan Michel.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij moet dan tegen twee op boksen...zowel tegen Jill die krijgt dan Thomas fans en Jill haar eigen fans als andersom.
Liese is de meest oprechte van iedereen vind ikquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:20 schreef Lillfex het volgende:
Ik heb wel respect voor Liese als ze gewoon eerlijk zegt dat ze dit zo niet wil.
Dan is het gebeurt, en als Zoey de finale ruikt heeft ze geen vrienden meer. Dan zijn het pionnenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:12 schreef BB-King het volgende:
We weten wel van haar dat ze niet de meest snuggere is, dus gevoelens volgen kan haar de kop gaan kostenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:20 schreef Lillfex het volgende:
Ik heb wel respect voor Liese als ze gewoon eerlijk zegt dat ze dit zo niet wil.
Zelfs dan zie je hetzelfde patroon in stemmen. Je wordt hoe dan ook beïnvloedquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:20 schreef Joyce-43 het volgende:
erg jammer dit weer.
maar ik ben erg nieuwsgierig in wat dit gaat veranderen woensdag de dag van de waarheid, aangezien nick heel wat anders in zijn hoofd hebt.
ik zou het toch ook wel eens willen zien als iedereen gewoon echt helemaal zijn eigen stem zou moeten doen hoe zou het er dan uit komen te zien
wat kwa bondje?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Als Michel echt slim is.. loopt ie samen met Julie over naar Thomas en Jill....
De meest oprechte is Mikequote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Liese is de meest oprechte van iedereen vind ik
En naïef..quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Liese is de meest oprechte van iedereen vind ik
Klok is zo vaak verzet... misschien is het wel al weer maandag??quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:14 schreef snetje het volgende:
[..]
Ze moesten toch van hem tot zondag wachten? ...
De groep redt hem niet alleen maar de hele groep wordt gered. Als er 1 van hun wegvalt is het 4 tegen 5quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Maar Michel gaat er op staan dat de groep hem redt. Ben ik benieuwd of die ene Nederlander die Belgen zover krijgt.
Jammer dat groepjes denkenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
De groep redt hem niet alleen maar de hele groep wordt gered. Als er 1 van hun wegvalt is het 4 tegen 5
Liese is gewoon te makkelijk beïnvloedbaar. Zal ook ergens wel weer te maken hebben met door iedereen aardig gevonden willen worden.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
De groep redt hem niet alleen maar de hele groep wordt gered. Als er 1 van hun wegvalt is het 4 tegen 5
Mike is sowieso niet te vertrouwenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Mike gaat het zo regelen dat het Michel tegen Jill wordt .. ik zou 'm niet vertrouwen
Dat is de pure waarheid.....hun laten de stem op Zoey vallen als Zoey de stem op hun laat vallen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:16 schreef cheanny het volgende:
Ze moeten Zoey van Michel chanteren![]()
"Als jij weer op Michel en Nick gaat dan moeten wij jou nomineren."
Dus dat. Gelukkig hebben de bewoners ook hun wens uitgesproken tot meer experimenten en moeilijkere dingenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:24 schreef Poezewoes het volgende:
Als je het alleen nog maar over nomineren kan hebben in het BIG Brotherhuis, dan geniet je toch nietvan je verblijf daar?
Zijn toch leukere dingen, ja toch?
je bedoelt dat liese dan op zoey gaat stemmen?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is de pure waarheid.....hun laten de stem op Zoey vallen als Zoey de stem op hun laat vallen.
Dat is een deal geen dreigement.
Als die haar.zijn douchdeurtje openvalt tijdens het douchen, verschieten alle bewoners en kijkers in BE en NL. En dachten ze dat ze het met Jerrel al gehad hadden.quote:
Zucht... De hersencellen zijn haar echt niet mee gegeven bij de geboorte. Ofwel is zij gewoon de nageboorte.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:26 schreef BB-King het volgende:
Liese blijft denken dat Zoey niet overlegd met het andere groepje.
Nee, die hebben dubbele fans....quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:20 schreef cheanny het volgende:
[..]
Als hij zo door gaat en het wordt uitgezonden dan wel ja. Maar als hij zich gewoon rustig had gehouden dan heeft hij sowieso grote kans om te winnen tegen Thomas en/of Jill.
Daarom moeten ze die twee tegen elkaar gaan zettenquote:
Klopt, maar denk dat hij dat kan verkroppen. Niet als je tegen dubbele fans van een van die twee staat.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:20 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Klopt, maar hij legt het ook af, als Nick naast hem op de bank komt, die is populairder dan Michel.
Dit wanhopige gedrag maakt hem een stuk minder aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:30 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Michel begint lachwekkend te worden: "ja he, ze spelen met z'n drietjes"' zegt ie..
En wat doen zij zelf?
[ afbeelding ]
Dat kan oprechter hoor!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:27 schreef BB-King het volgende:
[..]
Sorry, heb geen idee.
Nogmaals sorry.
En gebruik dat zeker niet als excuus om het zelf te doen. Dat is zo laf.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:31 schreef Lillfex het volgende:
Dat ze bondjes maken is heel normaal maar reken anderen er dan niet op af dat ze hypocriet zijn
Nou wordt er zelfs flauw van....niet over nominatie praten anders sanctie en geen Belgie Nederland meer.quote:
Hij zei toch dat Thomas en Jill vast niet verwachten dat ze dit keer niet door K5 worden genomineerd?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:29 schreef Lillfex het volgende:
Hoe naief is Michel dat hij denkt dat Jill en Thomas dat niet denken dat ze met zijn tweetjes op de bank worden gezet. Ik heb gisteren nog voor Michel gestemd maar had beter Jerrel kunnen stemmen
Met name Naomi en Nick doen dat.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:31 schreef Lillfex het volgende:
Dat ze bondjes maken is heel normaal maar reken anderen er dan niet op af dat ze hypocriet zijn
Geen “oprecht” erbij, dus je meent hier niets van.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:27 schreef BB-King het volgende:
[..]
Sorry, heb geen idee.
Nogmaals sorry.
Dat vind ik echt jammerquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou wordt er zelfs flauw van....niet over nominatie praten anders sanctie en geen Belgie Nederland meer.
Idd. Dat constante *surprised Pikachu* als ze leren dat een ander afspraken heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:32 schreef engine het volgende:
[..]
En gebruik dat zeker niet als excuus om het zelf te doen. Dat is zo laf.
Als ze verder wil komen wel.....quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:27 schreef suzi1 het volgende:
[..]
je bedoelt dat liese dan op zoey gaat stemmen?
Maar hoe krijg je dat voor elkaar.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daarom moeten ze die twee tegen elkaar gaan zetten
De andere kant doet precies hetzelfde. Is het dan wel oke?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dit wanhopige gedrag maakt hem een stuk minder aantrekkelijk.
En gelijk heeft hij.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:33 schreef Windhapper het volgende:
Liese heeft Michel niet nodig. Zij heeft de meisjes. Michel heeft Liese wel nodig, hij heeft vanaf het begin ingezet de Nederlander der Belgen te worden en kan nergens op terugvallen. Ik geloof niet zoveel van dat hechte vriendengroep verhaal, Michel heeft heel bewust gekozen zich bij de Belgjes aan te sluiten.
Dat is ie dusquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:34 schreef D. het volgende:
Mike op de bank zo te horen, tenzij ie huismeester is
Ja Mike wordt huismeester.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:34 schreef D. het volgende:
Mike op de bank zo te horen, tenzij ie huismeester is
Ik denk dat dat al niet meer kan : het is echt NL tegen BE terwijl het het om de mensen moet gaan , niet om de landenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar hoe krijg je dat voor elkaar.
Net als Thomas bij de Nederlandersquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:33 schreef Windhapper het volgende:
Liese heeft Michel niet nodig. Zij heeft de meisjes. Michel heeft Liese wel nodig, hij heeft vanaf het begin ingezet de Nederlander der Belgen te worden en kan nergens op terugvallen. Ik geloof niet zoveel van dat hechte vriendengroep verhaal, Michel heeft heel bewust gekozen zich bij de Belgjes aan te sluiten.
Het begint me bij Nick nu ook een beetje te irriteren. Constant de dominee uithangen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Idd. Dat constante *surprised Pikachu* als ze leren dat een ander afspraken heeft gemaakt.
Wat dacht je dan? Dat de anderen lijdzaam toekijken hoe ze als eenlingen genomineerd worden?
Daar moet je toch al een beetje aan gewent zijn nu.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dit wanhopige gedrag maakt hem een stuk minder aantrekkelijk.
Maar niks confrontatie...ga niet veel kijken deze week.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:36 schreef Whuzz het volgende:
We weten in elk geval hoe de komende 6 dagen er uit zullen zien.... Nominaties, bondjes, ganggang, mensen onder bussen, messen in ruggen, niet vertrouwen, leugens, bad vibes, spellen spelen, slidings, stoer blijven.
Tuurlijk, 3 leuke vrouwen. Maar hij speelt vanaf het begin al net zo tactisch als Thomas en Mike.quote:
Nee dat zei die niet hij zei letterlijk Thomas en Jill verwachten nooit dat we ze allebei op de bank zetten Dus hoe moet ik dat dan interpreteren en hij bedoelde niet maandag maar in de toekomstquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:32 schreef BB-King het volgende:
[..]
Hij zei toch dat Thomas en Jill vast niet verwachten dat ze dit keer niet door K5 worden genomineerd?
Dat is heel wat anders.
5 is nu eenmaal de meerderheid.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:33 schreef Windhapper het volgende:
Ach, streams beetje aan, COS-en... Mooi vermaak tussen meetings door.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:36 schreef engine het volgende:
[..]
Maar niks confrontatie...ga niet veel kijken deze week.
Mikequote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:36 schreef puzziepie het volgende:
Over wie hebben Zoey , Jill en Tho het nu?
We zullen het moeten terugzien, maar het lijkt me moeilijk te manipulerenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, en heeft ie dat 'oprecht' gewonnen, of heeft BB daarop aangestuurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |